Válasz mtz1221 #5869. hozzászólásáravoltam 10évig gyárba én is.(profilgyártás)inkább abba hiszek,hogy ne legyen hétfői,meg pénteki gyártás.(na jó kedd se nagyon,de már csütörtök se nagyon,mert az meg már kispéntek volt.....szóval tudnák mesélni azért én is...
Válasz fexco #5865. hozzászólásáraEgy fac ne hagyd hogy be palizanak.Felénk pl a kéket jobban szeretik mert valamiért sokkal rugalmasabbak garancia téren a fehérpirostól.És az utóbbi 2 évben olyan hibákat hallok az új steyr-ről is hogy eszem meg áll,milyen majmok lehetnek már a gyártósoron ott is.
kik,hol rakják össze:a3.l200mitsubishit hajtsuk.az is japán.....igen made in tájván...és valószinű,nemazért van a 3.mert az előző kettő hullott szétt....HIBÁTLANOK.A mostanin 20000km-a motorolajcsere periodus.megy-megy-megy....ennyit a kik-hol rajkák összéről.
Válasz Szabi. #5857. hozzászólásáraÉn kétszer voltam St Valentinba. Egyszer Juszuf, a másik alkalommal Abdullah volt a hónap dolgozója.
A minőségi dolgok már a beszállított egységekbe van kódolva. A polcról úgy hozzák, hogy Case vagy Steyr -be kell beépíteni. Amit én láttam mindkettőt ugyan olyan unott búrával rakják össze.Én szerintem összeszerelési minőségben nincs különbség.
Válasz mtz1221 #5863. hozzászólására nemtudom,1biztos:majd az idő multával minden kiderűl.én meg úgyvagyok ezzel a "kik rakják össze"történettel,hogy láttam én már a NAGY NÉMET PRECIZ EMBERT...vagy a nagy német preciz gazdát...inkább haggyuk......a kékemet meg basildonba rakták össze,de lehet török migránsok...ez ugyanúgy megesik a st.valentinba is....
Válasz horvath.agro #5820. hozzászólásáraMindegyik M7-es egyforma, csak szoftver az eltérés.
Én tényleges tömeget írtam. Nem saját mérés, de két tulajjal is beszéltem régebben akik lemérték és 81q a 800 kg-os első súllyal.
Válasz fexco #5855. hozzászólásáraMi lesz ha még kiderül hogy a kéked lehet törökben készült a basak gyárban ???De komolyan kíváncsi lennék az ott készült kisebb modellek mennyivel drágábbak a töröktől,meg mennyivel minőségibbek ?
Válasz JDFERI #5860. hozzászólásáraNálunk csak 1 hetet volt 1 mgx 135ös 2016-ban tehát annyira nem ismerem de szerintem nagyon egyszerű az elektronikája és a japánok a legjobbak elektronikusan szerintem ilyesmivel nem nagyon van/lesz baja akinek ilyen gépe van.Sajnos nekünk akkor nem volt rá keret azóta meg mindig más volt fontosabb...
Válasz fexco #5859. hozzászólásáraNem tudom másként leírni, de kb már a fejekben látszik, hogy igényesebbek.
Tudtommal csak osztrák szereli össze és erre büszke is.
Válasz ZuzoBayer #5854. hozzászólásáraÜdv. Tudom hogy , bagatel dolog, de a Kuboták fülkéiben a szórakoztató elektronika elhelyezkedése nem aggályos egy kicsit ? Figyelembe véve ,hogy a por fokozottan találkozik vele lent ,mint fent,ami azért a nyomógomboknak nem szokott hosszútávon jót tenni. Erről mi a véleményed / tapasztalatod ?
Válasz fexco #5855. hozzászólásáraJártam már mind a 3 szalag mellett de abban megnyugodhatsz, hogy a steyer-t szerelik össze a legkörültekintőbben, igényesen a többi közül.
de ha megnezel mondjuk a 3 gepbol azonos loerovel akkor a nh a legalja mind minosegben mind kialakitasban, a case steyr kb ugyan az. most a fulkere gondolok.
Válasz horvath.agro #5848. hozzászólásáraja,értem a képletet,a cnh-nál a piros festék fajsúlya nehezebb mint a bordó,meg a kék. mert ugye a minőségi ranglistád az a steyer-ih-nh. mond az neked valamit,hogy basildon??esetleg a CNH rövidítés tudod mit jelent...láttad régebben az AXE reklámot???NE TÓLD TÚL!MARADJ KÚL!
Kubotában nekem az jött át abban az egy hétben amikor itt volt hogy végtelenül egyszerű szürke burkolat letisztult semmi csicsa mintha beültem volna a 22éves Toyota Hiace-omba kulcs fordít és megy.Nagyon tetszett!
Válasz horvath.agro #5848. hozzászólásárana,akkor már kopott1picit!!multkor még 65volt a kicsi.mondomén,hogy az enyém64 asszem üres tankkal.ja a cvt váltó az nehezebb...
Válasz RkTomi #5834. hozzászólásáraEz meg egy magyarosított prosi, magyar oldalról... Ne cyberkaratézzunk! Hátha lesz valaki, aki lemázsálja a trakit, mint én anno a Lambo Spark210-et ami fullra töltve mindennel, és velem (cca 120kg) együtt volt 84q, vagy a 7230R majd' üres tankkal, minden súly nélkül mivel fronthidrós, velem együtt 10300kg...
Válasz szanberg #5841. hozzászólására2 db 400kg táskát még dobtam volna rá de mellette volt a te féléd és merőszalaggal beszéltek le, mert hát nekem ez hosszabban előrébb lóg, mint neked.
(Amúgy is nehezebb).
Válasz szanberg #5833. hozzászólásáraNa azé ne álmodozzunk kérem.
Lehet a qsok rézkábel nyom benne csak a getósok meg ne tudják hallod?
1 1.3tonna öntvény lehet e a belibe több mint 1 6000kilós 4 hengeresbe...
Csak ottbvan az orrsúlyostól na...
A katalógus adatok csak egy dolog, nem is tudom a kubota milyen súlyokat ad meg mert a mieink is nehezebbek mint ami a katalógusban szerepelnek, jócskán.
Válasz horvath.agro #5824. hozzászólásáraIgen nagyon jó! Csak számomra a francia gyár már nem bizalomgerjesztő amúgy nagyon sok hasonlóságot fedeztem fel a Ferguson al.
6522 hozzászólás
Válasz fexco #5871. hozzászólásáraEzt valahol olvastam cikkben,hogy még a fendteken is meglátni melyik készült hétfőn vagy pénteken.
Válasz mtz1221 #5869. hozzászólásáravoltam 10évig gyárba én is.(profilgyártás)inkább abba hiszek,hogy ne legyen hétfői,meg pénteki gyártás.(na jó kedd se nagyon,de már csütörtök se nagyon,mert az meg már kispéntek volt.....szóval tudnák mesélni azért én is...
Válasz golyó 2 #5867. hozzászólásáraa2.mondatod az komoly?
Válasz fexco #5865. hozzászólásáraEgy fac ne hagyd hogy be palizanak.Felénk pl a kéket jobban szeretik mert valamiért sokkal rugalmasabbak garancia téren a fehérpirostól.És az utóbbi 2 évben olyan hibákat hallok az új steyr-ről is hogy eszem meg áll,milyen majmok lehetnek már a gyártósoron ott is.
kik,hol rakják össze:a3.l200mitsubishit hajtsuk.az is japán.....igen made in tájván...és valószinű,nemazért van a 3.mert az előző kettő hullott szétt....HIBÁTLANOK.A mostanin 20000km-a motorolajcsere periodus.megy-megy-megy....ennyit a kik-hol rajkák összéről.
Válasz Szabi. #5857. hozzászólásáraÉn kétszer voltam St Valentinba. Egyszer Juszuf, a másik alkalommal Abdullah volt a hónap dolgozója.
A minőségi dolgok már a beszállított egységekbe van kódolva. A polcról úgy hozzák, hogy Case vagy Steyr -be kell beépíteni. Amit én láttam mindkettőt ugyan olyan unott búrával rakják össze.Én szerintem összeszerelési minőségben nincs különbség.
Válasz mtz1221 #5863. hozzászólására nemtudom,1biztos:majd az idő multával minden kiderűl.én meg úgyvagyok ezzel a "kik rakják össze"történettel,hogy láttam én már a NAGY NÉMET PRECIZ EMBERT...vagy a nagy német preciz gazdát...inkább haggyuk......a kékemet meg basildonba rakták össze,de lehet török migránsok...ez ugyanúgy megesik a st.valentinba is....
Válasz horvath.agro #5820. hozzászólásáraMindegyik M7-es egyforma, csak szoftver az eltérés.
Én tényleges tömeget írtam. Nem saját mérés, de két tulajjal is beszéltem régebben akik lemérték és 81q a 800 kg-os első súllyal.
Válasz fexco #5855. hozzászólásáraMi lesz ha még kiderül hogy a kéked lehet törökben készült a basak gyárban ???

De komolyan kíváncsi lennék az ott készült kisebb modellek mennyivel drágábbak a töröktől,meg mennyivel minőségibbek ?
Válasz JDFERI #5860. hozzászólásáraNálunk csak 1 hetet volt 1 mgx 135ös 2016-ban tehát annyira nem ismerem de szerintem nagyon egyszerű az elektronikája és a japánok a legjobbak elektronikusan szerintem ilyesmivel nem nagyon van/lesz baja akinek ilyen gépe van.Sajnos nekünk akkor nem volt rá keret azóta meg mindig más volt fontosabb...
Válasz fexco #5859. hozzászólásáraNem tudom másként leírni, de kb már a fejekben látszik, hogy igényesebbek.
Tudtommal csak osztrák szereli össze és erre büszke is.
Válasz ZuzoBayer #5854. hozzászólásáraÜdv. Tudom hogy , bagatel dolog, de a Kuboták fülkéiben a szórakoztató elektronika elhelyezkedése nem aggályos egy kicsit ? Figyelembe véve ,hogy a por fokozottan találkozik vele lent ,mint fent,ami azért a nyomógomboknak nem szokott hosszútávon jót tenni. Erről mi a véleményed / tapasztalatod ?
Válasz Szabi. #5857. hozzászólásárahallgatlak!---bővebben????
Válasz horvath.agro #5856. hozzászólásáraEz így van,Basildon az sajnos nem Ausztriában van.
Mondjuk lassan be is zárják szerintem.
Válasz fexco #5855. hozzászólásáraJártam már mind a 3 szalag mellett de abban megnyugodhatsz, hogy a steyer-t szerelik össze a legkörültekintőbben, igényesen a többi közül.
Válasz fexco #5855. hozzászólásáranem en allitom hogy steyr, case nh a sorrend hanem nalam sokkal okosabb es hozzaerto emberek.
de ha megnezel mondjuk a 3 gepbol azonos loerovel akkor a nh a legalja mind minosegben mind kialakitasban, a case steyr kb ugyan az. most a fulkere gondolok.
Válasz horvath.agro #5848. hozzászólásáraja,értem a képletet,a cnh-nál a piros festék fajsúlya nehezebb mint a bordó,meg a kék. mert ugye a minőségi ranglistád az a steyer-ih-nh. mond az neked valamit,hogy basildon??esetleg a CNH rövidítés tudod mit jelent...láttad régebben az AXE reklámot???NE TÓLD
TÚL!MARADJ KÚL!
Kubotában nekem az jött át abban az egy hétben amikor itt volt hogy végtelenül egyszerű szürke burkolat letisztult semmi csicsa mintha beültem volna a 22éves Toyota Hiace-omba kulcs fordít és megy.Nagyon tetszett!
Válasz fexco #5851. hozzászólásáraezt most mertem merlegen, nem tudom mennyi volt a tankban de akkor 65q korul van ha igy jobb
Válasz gcastle #5849. hozzászólásáraneeem, 800kg front es 750kg kereksulyokkal egyutt
Válasz horvath.agro #5848. hozzászólásárana,akkor már kopott1picit!!multkor még 65volt a kicsi.mondomén,hogy az enyém64 asszem üres tankkal.ja a cvt váltó az nehezebb...
Válasz horvath.agro #5848. hozzászólásáraMert ugye, ha tényleg 10500kg, akkor vonóerőben többet tud, mint a 7230R... Max lassabban...
Válasz horvath.agro #5848. hozzászólásáraA 10500 súlyok nélkül mérlegen? Mert a száraz szállítási tömege elvileg 67q-73q...
Válasz gcastle #5847. hozzászólásáraaz en kis 4110 cvt-m 6410kg velem egyutt tele tankkal.
a nagy 6170 cvt pedig 10500kg
Válasz RkTomi #5834. hozzászólásáraEz meg egy magyarosított prosi, magyar oldalról... Ne cyberkaratézzunk! Hátha lesz valaki, aki lemázsálja a trakit, mint én anno a Lambo Spark210-et ami fullra töltve mindennel, és velem (cca 120kg
) együtt volt 84q, vagy a 7230R majd' üres tankkal, minden súly nélkül mivel fronthidrós, velem együtt 10300kg...
Válasz trikolor5 #5845. hozzászólásáraMit e betűzni?
Így nyomjuk a tanyán
Válasz *** HM *** #5844. hozzászólásáraTe miért írsz mindig ilyen furán? Nem egyszer-kétszer viccből, hanem kajak mindig.
Válasz szanberg #5841. hozzászólásáraLL Gunior beszarsze


Válasz szanberg #5841. hozzászólására2 db 400kg táskát még dobtam volna rá de mellette volt a te féléd és merőszalaggal beszéltek le, mert hát nekem ez hosszabban előrébb lóg, mint neked.
).
(Amúgy is nehezebb
Válasz szanberg #5841. hozzászólásáraFaxák a gumik !
Válasz Szabi. #5838. hozzászólására
Válasz *** HM *** #5839. hozzászólásáraÉn nagyobbat gondoltam volna de a szakember(nem az értékesítő
) lebeszélt róla.
Moderátor által módosítva: 2021-01-05 18:06:36
Válasz Szabi. #5838. hozzászólásáraLátod soher voltál megint
Válasz *** HM *** #5837. hozzászólására<——Én még ezt az avataromon lévő “dögtolót” is keveslem......
Válasz szanberg #5833. hozzászólásáraNa azé ne álmodozzunk kérem.


Lehet a qsok rézkábel nyom benne csak a getósok meg ne tudják hallod?
1 1.3tonna öntvény lehet e a belibe több mint 1 6000kilós 4 hengeresbe...
Csak ottbvan az orrsúlyostól na...
Sima orrsuly hány mázsa?
Kerekekbe mennyi mehet?
Ez mán francia gyártás jóideje nem?
Váltó meg a valaga ua mint a deutzok nem?
Válasz RkTomi #5832. hozzászólásáraAz a széria is benne van csak az első oszlopot néztem.
Válasz gcastle #5829. hozzászólásáraItt pedig 76,5 mázsa.
M7003
Válasz gcastle #5830. hozzászólásáraMivel tök ugyanazok a gépek 130-170 között így nem talált.
Szerintem meg az van, hogy KEREKEK nélkül 66q!
Mert amúgy a japánból érkező gépekre itt Kétkata pakolja alá a felniket, amolyan kis vas kerekeken jönnek a gépek, gondolom konténerben japánból.
Szóval valami ilyesmi lehet, ez eredményezne ekkora súly különbséget a 66 és 73q között.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #5823. hozzászólásáraEz nem is az a széria amit én írtam.
Válasz ZuzoBayer #5822. hozzászólásáraMost írja Misi, hogy a 800-as orrsúllyal 81q. E nélkül 73 nettóban üresen mindenféle súly nélkül.
A katalógus adatok csak egy dolog, nem is tudom a kubota milyen súlyokat ad meg mert a mieink is nehezebbek mint ami a katalógusban szerepelnek, jócskán.
Válasz RkTomi #5827. hozzászólásáraItt egy gyári prosi amiben M7133-M7173-ig van megadva alul a shipping wheigt!
Eszerint az én felfogásommal (ami lehet szerény...) a 173 lehet 7350kg!
Válasz RkTomi #5827. hozzászólásáraItt csak 66q!
Válasz RkTomi #5827. hozzászólásáraFolyadékok, illetve súlyok nélkül? A "shipping weight" a lényeg!
Válasz ZuzoBayer #5822. hozzászólásáraNézd meg mégegyszer az M7003-as széria minden modelljére így a 130-ra is 7650 kg-ot ír a prospektus.
6600 7350 at ír net katalogus.
De mitől lenne nehezebb a nagyobb?
Hány hara vetted Mihály? 120?
Válasz horvath.agro #5824. hozzászólásáraIgen nagyon jó! Csak számomra a francia gyár már nem bizalomgerjesztő amúgy nagyon sok hasonlóságot fedeztem fel a Ferguson al.
Válasz ZuzoBayer #5822. hozzászólásáraigen ezt találtam én is de azért a 66q is jó egy 130 lovas géptől üresen!
Válasz RkTomi #5821. hozzászólására