Válasz Büresz #3517. hozzászólásáraFelénk nagy cégnél van több nagy steyr nem panaszkodnak rájuk DE nem engedték őket 24 órázni műszakozni szántásban (És ez nem vicc)
Válasz .Feco. #3499. hozzászólásáraAz a kategória mint a többi,nagy többmenetes szerszám...vagy nem hagyományos cséplőszerkezetű kombájn. Eladni kész rémálom.
Válasz .Feco. #3499. hozzászólásáraAz hogy nem szereted az oroszokat az egy dolog, semmi baj nincs vele, de már nagyon régóta ezek a Versatile színe, és akkor még híre hamva nem volt annak, hogy valaha orosz tulajdonba kerül a márka.
Válasz *** HM *** #3494. hozzászólásáraNa ez az Heccikém!
Ez a király gép! Ilyen lesz a csuklós itt is.
Most demóznak ilyennel startagrosok, meg már 4 traktort eladtak tavasz óta.
Ha nem így állnánk építés ügyileg, elhozatnám s vissza sem vinnék már
Válasz Dekalb #3490. hozzászólásáraIgen lenne egy 9,2 literes 6 hengeres nagy motorjuk ami 400lóerőig tudná a dolgát, már régen mondtam nekik csináljonak egy ilyen hehe
Nem tudni mi áll a háttérben, mint az autó iparban mindenki kvótát kap, kibocsátás maximum értékek vannak meghúzva, Kubotának a kis motorok a leg fontosabbak minden bizonnyal, cumminsnál meg fordítva.
Meg aztán lehet csak így kaptak gépet Winnipeg-ből ha szőröstől bőröstől viszik.
Én kíváncsi leszek rá mert alapból a Versatile-vel is szimpatizálok régóta, most ha újat nagyot vennénk végre az lenne a porondon legyen az csuklós vagy nehéz univerzális szerkezet.
Válasz szanberg #3489. hozzászólásáraannyira lehettek volna okosak Kubota san-ék mint ivánék hogy a jól bevált és elismert 4 hengerehez egyszerüen tettek volna még 2-t...ez nálam presztizs ne haragudj...mint a föld egyik legnagyobb dieselmotor gyártója nem veszek mástól motort...na mindegy,még ha jó a döntés akkor sem
Válasz lac* #3484. hozzászólásáraKimondtad az egyik lényeget, pl nincsen EGR ebben a versatile vagy kubota 210-es traktorban, van egy nagy koromszűrő égető egység amiben ott az adblue is, de kipufogó gáz visszavezetés az nincs.
Egyébként meg csak elég hallani egy cummins motort, az a mai napig hiába euro4 stage final akarmi, olyan harapása van hogy ihajj, igazi ipari motorok.
Reménykedtem, hogy nem a 4 hengeres kubu motort húzzák fel ebbe a gépbe és örülök, hogy versatile-val áll össze, ott a Cummins az alap történet...
Válasz szanberg #3482. hozzászólásáraHogyan döntöd el melyik milyen motor,mi alapján?
Érzelmek,szimpátia,mert tapasztalat az nincs.
Olyan szinten felgyorsult a fejlesztés,h csak kapkodom a fejem,nem mernék rangsorolni.
Nekem a minnél egyszerűbb motorok tetszenek,ha lehet csak scr legyen,at egr-t is hanyagolnám.
Válasz lac* #3478. hozzászólásáracm3 szerint paszolna, kitudja mennyire vannak átszőve a globalizációs világban. Lehet rajtuk más irányitóegység,..
Ugyan úgy mondják az eladók, hogy cumins motor, meg ivecót is NH meg a casenál is, valójában valami közös fejlesztés,
6522 hozzászólás
Válasz Bobo77 #3520. hozzászólásáraDe ha nappal 14 órát kibír akkor éjjszaka hüvösebbe miért nem mehet?
Válasz Bobo77 #3520. hozzászólásáraItt olyan amúgy sem lenne nonstop.
Válasz Büresz #3517. hozzászólásáraFelénk nagy cégnél van több nagy steyr nem panaszkodnak rájuk DE nem engedték őket 24 órázni műszakozni szántásban (És ez nem vicc)
Válasz Büresz #3517. hozzászólásáraIsmeretségi körbe van, igaz 6160 meg 6180 azt hiszem. De bírják, pedig dolgoznak egész évbe.
Haveromék új steyr 6200 cvt-t akarnak venni. Mit lehet róla hallani jót rosszat?
Válasz Büresz #3504. hozzászólására20572
2814
Válasz Vinkó 75 #3514. hozzászólásáraHasználtan...ez lemaradt.
Válasz .Feco. #3499. hozzászólásáraAz a kategória mint a többi,nagy többmenetes szerszám...vagy nem hagyományos cséplőszerkezetű kombájn. Eladni kész rémálom.
Válasz Büresz #3511. hozzászólásáraHogy helyett hol
Válasz Büresz #3506. hozzászólásáraJa
Válasz Bárány #3510. hozzászólásáraTudom hogy adnak bele újat!!!
Válasz Büresz #3509. hozzászólásáraAkkor meg a difizár megy tönkre.
Válasz Bárány #3507. hozzászólásáraMa 8 kor álltunk neki a teakinak, 4-től szántok már csak difizárral.
Válasz Bárány #3507. hozzászólásáraNemtudom ki ő csak felhivott hogy vele akar beszélni, de idős és nem tud regisztrálni, küldjem el neki a számot.
Válasz Büresz #3506. hozzászólásáraCsak nem a Radócz barátját hívatjátok fel vele?
Válasz Drisa #3505. hozzászólásáraTéged is keresett??
Válasz szanberg #3500. hozzászólására20/5446556 Kubota érdeklődő venni akarj újat és veled beszélni.
Válasz szanberg #3500. hozzászólásáraMegtudád adni a számod? Egyik kolléga érdeklődni akar a kubotáról.
Válasz .Feco. #3499. hozzászólásáraNekem sokkal jopbban bejön a Versaj szinek, mint a Chellengeré.
Válasz mtz1221 #3497. hozzászólására
Bizonyos kor feletti tyukok legalább már értenek hozzá hogyan kell a tojásokra ráfészkelni...
Válasz .Feco. #3499. hozzászólásáraAz hogy nem szereted az oroszokat az egy dolog, semmi baj nincs vele, de már nagyon régóta ezek a Versatile színe, és akkor még híre hamva nem volt annak, hogy valaha orosz tulajdonba kerül a márka.
ez az eredeti kanadai színe, hát megosztó valóban


Válasz blink #3498. hozzászólásáraaz oroszoknak 2000 éve nincs ízlésük...
Válasz *** HM *** #3495. hozzászólásáraVolt egyfajta ízlésficama annak, aki erre a színkombinációra rábólintott.
Válasz *** HM *** #3494. hozzászólásáraAzt hittem fiatalabb vagy.Az asszony így oldalprofilból is nézve,nem tűnik mai csirkének.
Válasz *** HM *** #3494. hozzászólásáraNa ez az Heccikém!
Ez a király gép! Ilyen lesz a csuklós itt is.
Most demóznak ilyennel startagrosok, meg már 4 traktort eladtak tavasz óta.
Ha nem így állnánk építés ügyileg, elhozatnám s vissza sem vinnék már
Válasz Dekalb #3492. hozzászólásáraMa ez már nem cél. Kíváncsi leszek meddig fognak a gyártók az elmúlt 30 év presztízséből megélni.
Válasz szanberg #3491. hozzászólásáraja ,az a 9.2 es moci mondjuk 210 le-vel örök élet meg 1 nap
Válasz Dekalb #3490. hozzászólásáraIgen lenne egy 9,2 literes 6 hengeres nagy motorjuk ami 400lóerőig tudná a dolgát, már régen mondtam nekik csináljonak egy ilyen hehe
Nem tudni mi áll a háttérben, mint az autó iparban mindenki kvótát kap, kibocsátás maximum értékek vannak meghúzva, Kubotának a kis motorok a leg fontosabbak minden bizonnyal, cumminsnál meg fordítva.
Meg aztán lehet csak így kaptak gépet Winnipeg-ből ha szőröstől bőröstől viszik.
Én kíváncsi leszek rá mert alapból a Versatile-vel is szimpatizálok régóta, most ha újat nagyot vennénk végre az lenne a porondon legyen az csuklós vagy nehéz univerzális szerkezet.
Válasz szanberg #3489. hozzászólásáraannyira lehettek volna okosak Kubota san-ék mint ivánék hogy a jól bevált és elismert 4 hengerehez egyszerüen tettek volna még 2-t...ez nálam presztizs ne haragudj...mint a föld egyik legnagyobb dieselmotor gyártója nem veszek mástól motort...na mindegy,még ha jó a döntés akkor sem
Válasz bandigh #3486. hozzászólásáraÚgy ellazúl a kezelő a komfortban, hogy nyaka is körbe tekeredik ha úgy van.
Válasz bandigh #3486. hozzászólásáraSarokoszlop nincs.
Válasz bandigh #3486. hozzászólásáraPeriszkóp?
Mi az hogy 360 fokos körkilátás? Nincs rajta fülke?
Válasz lac* #3484. hozzászólásáraKimondtad az egyik lényeget, pl nincsen EGR ebben a versatile vagy kubota 210-es traktorban, van egy nagy koromszűrő égető egység amiben ott az adblue is, de kipufogó gáz visszavezetés az nincs.
Egyébként meg csak elég hallani egy cummins motort, az a mai napig hiába euro4 stage final akarmi, olyan harapása van hogy ihajj, igazi ipari motorok.
Reménykedtem, hogy nem a 4 hengeres kubu motort húzzák fel ebbe a gépbe és örülök, hogy versatile-val áll össze, ott a Cummins az alap történet...
Válasz szanberg #3482. hozzászólásáraHogyan döntöd el melyik milyen motor,mi alapján?
Érzelmek,szimpátia,mert tapasztalat az nincs.
Olyan szinten felgyorsult a fejlesztés,h csak kapkodom a fejem,nem mernék rangsorolni.
Nekem a minnél egyszerűbb motorok tetszenek,ha lehet csak scr legyen,at egr-t is hanyagolnám.
Válasz Sk Laci #3480. hozzászólására6,7-es motor van a jd-nek is, a cummins teljesen más mint az Fpt.
Válasz Sk Laci #3475. hozzászólásáraA Cummins motor azért valljuk meg nem egy FTP.
CNH-ban nincs ilyen már régóta...
Válasz szanberg #3473. hozzászólásáraNem a fenét nem. Ismerlek!
Válasz lac* #3478. hozzászólásáracm3 szerint paszolna, kitudja mennyire vannak átszőve a globalizációs világban. Lehet rajtuk más irányitóegység,..
Ugyan úgy mondják az eladók, hogy cumins motor, meg ivecót is NH meg a casenál is, valójában valami közös fejlesztés,
Válasz szanberg #3473. hozzászólásáraSzerintem ez maradt le.
Válasz Sk Laci #3475. hozzászólásáraA Kubukban is Fpt motor van?
Válasz Sk Laci #3475. hozzászólásáraerre nyomok ennyi lájkot:









Válasz fexco #3474. hozzászólásáraEz a szóró jól le volt téve. Az a farakás közvetlenül a traktor előt nem is zavadzál fel és lekapcsoláskor
Válasz szanberg #3471. hozzászólásáraLassan már vehetsz NH, vagy Caset, a motor már ugyan az. Külön kívánságra Kubota színekben is megveheted
Nekem is van ma narancssarga vasam.
Nem értem a poénokat sem a célzásokat
