Válasz szanberg #1921. hozzászólásáranekem volt évekig T150-em és azért pl az e23-hoz vagy tök mindegy a claas arionomhoz hasonlítani hát... mit mondjak.. inkább semmit...
Válasz Sk Laci #1918. hozzászólásáraNA ne... NH és Case is legalább annyi van az országba bakker. Csak barátunknak a Jd be van kattanva amióta kibérelte és próbálja magát meggyőzni hogy nem nagy szám csak túlmisztifikált túlárazott traki!
Nem is szerintem inkább T harckocsit vegyél az mégis jobb nem olyan széles mint a 8-db 800-as gumi és jobb a tapadása is, egyszerre hevederes is lesz nem kell akkor JD hevederest venni vagy Cat-ot!
Válasz envagyok2 #1913. hozzászólásáraSMS vasakal lehet dolgozni. A tárcsájuk az jó, le a kalapal. A töbi vasuk......... nem ok nélkül nem terjed /személyesen nem ismerem, így nem szeretnék ferdíteni/. Személy szerint jobb cucnak tartom a Bednar, Opal agri, és a Farmet gyártmányokat.
Opal agri-tartós gyártmányok jó árban
Bednár szintén jó minőségü cucok, de már megkérik az árát.
Farmet úgyszintén jó gyártmányok, de az árakal elszáltak, ha csak nem akcíóznak valamijüket.
Ami a rendszerváltás elején még müködöt az a Ross Roudnicei gépek, ezek piszokul kitartós gépek voltak, csak a privatizáció sírbatete.
Válasz Sk Laci #1912. hozzászólásáraIgen, a 8db 800-as ikerkerekezéssel lenne jó csak úgy megy 480cm széles, nem férsz el vele. De erre a melóra van 10 tonnás traki is amúgy
Válasz envagyok2 #1909. hozzászólásárade nincs ezzel baj, csak 160-170ezer ojróért már nem ilyet vesz senki, akkor sem ha a szomszédomban 10éve stabilan gond nélkül megy ez a szeker…
Amúgy meg ez még azért jó és lehet egyszer bánja majd az ember, hogy nem ilyen lett, mert ezen csak a motorhoz kell diagnosztika, máshoz nem.
Viszont kapható a 17.000 köbcentis V8 harckocsi motorral is, az meg adagolós szimplán...
Próbáltam azt is, ugyanúgy megy mint a Merci motoros, naponta fej-fej mellett dolgozva kb.20 literrel tankol többet ez a gép mondták a gépészek.
Válasz Sk Laci #1908. hozzászólásáraLaci, ha már itt vagy, ezek a cseh sms vasak ezek milyenek, felétek többet húznak belőlük, vagy nem nagyon megy ott sem?
van egy tiger koppintásuk, nameg lazítójukat is láttam, eléggé vékonyka felfogartásokkal, meg vicces rögtörő hengerrel, de ettől meg lehet az jó, szóval mit hallani róluk felétek?
Válasz envagyok2 #1909. hozzászólásáraAmúgy nem, a T150-es sorváltója is szépen váltott mindigis, most az új Kirovecet próbálva meg kifejezetten lágyan kapcsolt, meg is jegyeztem, hogy az e23 váltó sem kapcsol szebben és ezt szó szerint értem!!!
Válasz envagyok2 #1902. hozzászólásáraAmúgy ne rökönyödj meg ezen túlságosan, a régi K700-asok hajtóműve is jól állta a sarat, beszéltem egy gazdával régen nagy tsz utódok voltak ezernyi hektáron és a k700-as megmaradt onnan mai napig, valami 18000üzemóra van benne, egyszer volt a váltóhoz nyúlva valamikor kuuva régen, a hajtás többi része meg kb. bontatlan az elmondása alapján.
Nem ezzel van a baj, ha 40-ért adnák az jó ár lenne és nem is gondolkodnék rajta, hoznék egyet, de 55-körül már nem pálya...
Én úgy gondolkodtam, hogy ha nyugati árban kijönnék egy ilyennek plussz egy Vaderstad Ferox vagy egy Allrounderrel együtt, akkor ilyet vennénk majd, de így már nem pálya...
Válasz hanzika #1903. hozzászólásáraNem egész 42 az induló ár.
Megtekintheted az Agrotrade.sk oldalon. Mindjárt a nyitólapon fel van tüntetve a Kramp pótkocsival együt.
Válasz hanzika #1903. hozzászólásáraSzerintem visszamaradt készlet traktorból pár db lehet ilyen, abból is a Global full mechanikus váltós szeker esetleg.
Válasz szanberg #1900. hozzászólásáraorosz power váltó?
apám, még a német is szerencse kérdése, akkor milyen lehet az orosz, ahol még a mai napig elfogadhatónak tartják a szinkron nélküli váltókat?
ezt nem mondtad, hogy ez van benne, olyan sokat nem nagyon érdmes ezen gondolkodni, hacsak nem akarsz velem együtt egy végeláthatatlan szíváscunamiba kerülni. totál felejtős a szekér...
Így nem fognak eladni, biztos, hogy a ruszki nem ennyiért adja nekik...Érdekes, hogy a kisebb 240 lovas fele annyiba kerül, kb 80ezer euró, pedig fokozatmentes német ZF váltó van benne meg karfába integrált elektromos SCV-k és egyebek, míg a nagyban minden mechanikus, saját orosz power váltóval, mégis marhára fent tartják a vételárat...
Tudom, hogy más kategória, de ennyiért adják a 8737-es Fergát is ami egy prémium komfort gép, hiába kevesebbet tud talajon kettő közül ezt venném...
Válasz Sk Laci #1897. hozzászólásáraEgyik gazdával beszéltem korábban aki demózott egy ilyen 275 lovas Deutz-ot, majd végül vett egy 7726-ost. Árban egyformák voltak csak a piros többet tudott, lazábban ment a szerszámokkal.
Válasz szanberg #1864. hozzászólásáraKöszönöm az infót. Nézegetem a használt traktorokat, de nagyon tartok tőlük, mert ha az ember kifog valami nem besikerültet, nagyon zsebbenyúlós dolog lehet.
Traktorpoolon keresztül meglestem hol vannak az egyes új traktorok árai, hát elégé "elszaladt a szekér". 300 Le táján a DF 720 ami 275 ló volt a leg elfogadhatób árban 110 000 euróért, de a töbi 170 000+ árak voltak.
Nagyon tetszik a JD is, de újonan 8xxxR nem engedhetek meg magamnak. örülök, hogy 6120M újonan gurult be az udvarba. Keret csak ere a méretü traktora van-volt.
Amúgy mostan akciózák nálunk az MF 5711 nem egész 42 000 euróért felszereltség fügvényében.
Válasz J.D. Borda #1890. hozzászólásáraHát ha a kettő között megy a verseny akkor egyértelműen Versatile, főleg, hogy árban is elszálltak a kirovval, alig van köztük különbség...
Válasz RkTomi #1892. hozzászólásáraNem, 30 ezer felé közelít. Jogos, elírtam. Illetve igenis meg nemis. Csak azt számoltam hogy a 10000 az 5 számjegy, de csak 4 számjegyű a kijelző, azért nullázódik le 10ezernél, illetve 9999-nél.
Válasz J.D. Borda #1890. hozzászólásáraEgy kis kiegészítés az 1889-es hozzászólásomhoz, mielőtt valaki ebből azt szűrné le, hogy én is John Deere fanatikus lennék, nem. Fergusonról is hallok jót is, rosszat is, mint ahogy a többi márkáról, nem sorolom fel mindent. A New Hollandok se rosszak, szintén van több az ismeretségi körben, valamelyikkel elején sok baj volt, jó ideje viszont semmi különös. Van a környezetemben JD is, 8R is, különösebb gond nincs velük, egyikkel újkorán volt, folyt az olaj valahonnan a motor utáni részből, megcsinálták, azóta semmi baja. Szóval mindegyikkel vannak kisebb nagyobb bajok, olyan bajok amik a 20-on éves 8000-es JD-on meg kockamagnumon ismeretlenek. Pl. az első hidat hajtó kardán pár évig bírja NH-n is, JD-n is, míg a 20 éves kockamagnumon gyári, és már harmadszor fog lenullázódni az üzemóraszámlálója, mert csak 5 jegyű, és nemkell még váltótkalibrálni se.
Amúgy meg nemtudom honnan veszed ezt a John Deere dicsőítést, ezt is többször írtad már. Ezt csak maximum te veszed annak. Az eladott és üzemelő darabszámok sokmindent elmondanak, de ez önmagában nem dicsőítés, kis millió összetevője van ennek.
Majd ha megveszed a Grammerüléses Kirovecet kíváncsi leszek milyen lesz a véleményed hosszútávon.
Válasz Mézga #1884. hozzászólásáraazért aki nagygazda az tele van alkalmazottakkal vagy családtaggal aki azért segíthet neki és el tud utazni vagy mint én mindig január február esetleg december... szóval aki akar időt szánni rá ha van pénze megteheti! Annyi szép dolog van a világban amitől feltöltődhet az ember, mert aki csak a vasakat gyűjti és majd jövőre és majd jövőre annak az élete elmegy és amikor rádöbben késő lesz a szárítót meg a traktor nem tudja senki magával vinni majd, de a szép emlékek élmények megmaradnak!
Válasz Mézga #1884. hozzászólásáraHát igen, azért egy jóltermő év, vagy egy év a családdal, utazgatva.. kinek mi.. Jó éve még lehet sok, de egy szabad éve az nemigen lesz sose ezzel a gondolatmenettel. Főleg úgy, hogyha abban az évben semmit nem költ, parlag lesz, attól még lesz egy biztos bevétele abban az évben
Válasz szanberg #1881. hozzászólásáraÜdv Szanberg! Tervezgetem hogy a következő trakim Ferguson lesz, mert minőségben és ár érték arányban is talán a legerősebb . Találtam egy trakit Challenger MT 445, véleményed szerint ez is ferga más köntösben vagy teljesen más konstrukció?
Válasz J.D. Borda #1883. hozzászólásáraaz utazásról annyit: egy pénzeszsák nagygazda mesélte, hogy megtehetné és szívesen kihagyna egy évet és csak utazgatna a családdal amerikába. na jó de melyik évet, mi lenne ha pont akkor lenne egy nagyon jó év?
Válasz szanberg #1881. hozzászólásáraJó h...e. :) Illetve te tudod. Én azt is megbántam hogy résztulaj vagyok egy szárítóba...Illetve annak éri meg aki piszok sokat szárít és sok földje van. De én mint ahogyan mondtam is neked nem fogok egy paraszttal sem vitatkozni hogy miért ennyi meg annyi a viz stb... Felénk jó a helyzet 10 km-en belül mondjuk 8 szárító van tök értelmetlen lenne építeni. Arról nem is beszélve hogy a kuki terület felénk nagyon lecsökkent. Inkább a 150 millás szárítóból vennék lakásokat kiadnám havi 100-ért audisokank és amúgy meg utaznék utaznék utaznék...
Válasz J.D. Borda #1875. hozzászólásáraNa közg és pü szempont!
Mi van akkor amikor a paraszt a jól menő vállalkozásánál nem 5 évente cserél traktort hanem szárítót magtárat épített, majd azt bővíti felsőpályás betárolóval mondjuk, nagy fedett 1000nm-es fogadóplaccal, másik magtárba átvezet felsőpályán betároló rendszert ésatöbbi....szóval ilyenekbe invesztál és 5-7 évente traki cserére már nem jut mellette...
de a jól bevállt régi meg megy mint a zördög zokszó nélkül új gépeket megszégyenítve...
Válasz szanberg #1873. hozzászólásáraNem vagyok hülye hogy hogy én ujitsak fel gepet...ha egyszer megveszem a gepet és megvarom hogy alattam essen szét akkor állandoan ujat kell venni mert a régi már érték nélküli... 5-7 évente csere...
Válasz J.D. Borda #1871. hozzászólásáraLehet bármennyi gép, de egyikben sincsen 11 ezer óra bontatlanul apró kopó alkatrészek cseréjével mindössze...pláne nem vettél új prémium gumi garnitúrát ilyen gépre, mivel további tervek vannak vele...
6522 hozzászólás
Válasz szanberg #1921. hozzászólásáranekem volt évekig T150-em és azért pl az e23-hoz vagy tök mindegy a claas arionomhoz hasonlítani hát... mit mondjak.. inkább semmit...
Válasz J.D. Borda #1917. hozzászólására



betalált
de amúgy komolyan úgy vált.
Válasz Sk Laci #1918. hozzászólásáraNA ne... NH és Case is legalább annyi van az országba bakker. Csak barátunknak a Jd be van kattanva amióta kibérelte és próbálja magát meggyőzni hogy nem nagy szám csak túlmisztifikált túlárazott traki!
Válasz szanberg #1914. hozzászólásáraFgyi akkor meg is van!
Vegyél HARCKOCSI MOTOROS 8-db 800-as gumis trakit az kellene neked szerintem...
Nem is szerintem inkább T harckocsit vegyél az mégis jobb nem olyan széles mint a 8-db 800-as gumi és jobb a tapadása is, egyszerre hevederes is lesz nem kell akkor JD hevederest venni vagy Cat-ot!
Válasz J.D. Borda #1917. hozzászólásáraJD-t többen ismerik, és van hasonlítási alap
Válasz szanberg #1911. hozzászólásáraNA legalább megtudtam most az is hogy a Kirovece váltója olyan mint a JD e23-a...
Már megint a JD-hez hasonlítod bakker neked ennyire be van kattanva a JD vagy mi? Létezik más márka is a világon!
Válasz envagyok2 #1913. hozzászólásáraSMS vasakal lehet dolgozni. A tárcsájuk az jó, le a kalapal. A töbi vasuk......... nem ok nélkül nem terjed /személyesen nem ismerem, így nem szeretnék ferdíteni/. Személy szerint jobb cucnak tartom a Bednar, Opal agri, és a Farmet gyártmányokat.
Opal agri-tartós gyártmányok jó árban
Bednár szintén jó minőségü cucok, de már megkérik az árát.
Farmet úgyszintén jó gyártmányok, de az árakal elszáltak, ha csak nem akcíóznak valamijüket.
Ami a rendszerváltás elején még müködöt az a Ross Roudnicei gépek, ezek piszokul kitartós gépek voltak, csak a privatizáció sírbatete.
Válasz Sk Laci #1912. hozzászólásáraIgen, a 8db 800-as ikerkerekezéssel lenne jó csak úgy megy 480cm széles, nem férsz el vele. De erre a melóra van 10 tonnás traki is amúgy
Válasz envagyok2 #1909. hozzászólásárade nincs ezzel baj, csak 160-170ezer ojróért már nem ilyet vesz senki, akkor sem ha a szomszédomban 10éve stabilan gond nélkül megy ez a szeker…
Amúgy meg ez még azért jó és lehet egyszer bánja majd az ember, hogy nem ilyen lett, mert ezen csak a motorhoz kell diagnosztika, máshoz nem.
Viszont kapható a 17.000 köbcentis V8 harckocsi motorral is, az meg adagolós szimplán...
Próbáltam azt is, ugyanúgy megy mint a Merci motoros, naponta fej-fej mellett dolgozva kb.20 literrel tankol többet ez a gép mondták a gépészek.
Válasz Sk Laci #1908. hozzászólásáraLaci, ha már itt vagy, ezek a cseh sms vasak ezek milyenek, felétek többet húznak belőlük, vagy nem nagyon megy ott sem?
van egy tiger koppintásuk, nameg lazítójukat is láttam, eléggé vékonyka felfogartásokkal, meg vicces rögtörő hengerrel, de ettől meg lehet az jó, szóval mit hallani róluk felétek?
Válasz szanberg #1907. hozzászólásáraTavaszi magágykészitésbe ezek már nagyon nehéz vasak. A te nedves nyirokföldjeiden gond lesz a gyúrásal.
Válasz envagyok2 #1909. hozzászólásáraAmúgy nem, a T150-es sorváltója is szépen váltott mindigis, most az új Kirovecet próbálva meg kifejezetten lágyan kapcsolt, meg is jegyeztem, hogy az e23 váltó sem kapcsol szebben és ezt szó szerint értem!!!
Válasz bandigh #1905. hozzászólására1969 óta boccs

Válasz bandigh #1905. hozzászólásáraez igaz, csak a motorfordulatot meg a kerékfordulatot kell jól eltalálni
Válasz Sk Laci #1906. hozzászólásáraagrotrade grup.sk helyesen
Válasz envagyok2 #1902. hozzászólásáraAmúgy ne rökönyödj meg ezen túlságosan, a régi K700-asok hajtóműve is jól állta a sarat, beszéltem egy gazdával régen nagy tsz utódok voltak ezernyi hektáron és a k700-as megmaradt onnan mai napig, valami 18000üzemóra van benne, egyszer volt a váltóhoz nyúlva valamikor kuuva régen, a hajtás többi része meg kb. bontatlan az elmondása alapján.
Nem ezzel van a baj, ha 40-ért adnák az jó ár lenne és nem is gondolkodnék rajta, hoznék egyet, de 55-körül már nem pálya...
Én úgy gondolkodtam, hogy ha nyugati árban kijönnék egy ilyennek plussz egy Vaderstad Ferox vagy egy Allrounderrel együtt, akkor ilyet vennénk majd, de így már nem pálya...
Válasz hanzika #1903. hozzászólásáraNem egész 42 az induló ár.
Megtekintheted az Agrotrade.sk oldalon. Mindjárt a nyitólapon fel van tüntetve a Kramp pótkocsival együt.
Válasz envagyok2 #1902. hozzászólásáraA szovjet vasaknak 50 éve terhelés alatt kapcsolható váltója van
Válasz hanzika #1903. hozzászólásáraSzerintem visszamaradt készlet traktorból pár db lehet ilyen, abból is a Global full mechanikus váltós szeker esetleg.
Válasz Sk Laci #1897. hozzászólásáraSzlovákiában 42000euro a 5711-es?
Válasz szanberg #1900. hozzászólásáraorosz power váltó?
apám, még a német is szerencse kérdése, akkor milyen lehet az orosz, ahol még a mai napig elfogadhatónak tartják a szinkron nélküli váltókat?
ezt nem mondtad, hogy ez van benne, olyan sokat nem nagyon érdmes ezen gondolkodni, hacsak nem akarsz velem együtt egy végeláthatatlan szíváscunamiba kerülni. totál felejtős a szekér...
Válasz Sk Laci #1897. hozzászólásárahol lehet megvenni 42000 euróért 5711 gépet
?
Válasz J.D. Borda #1898. hozzászólásáraHát kiállításon más áron beszéltek mint most az ajánlatban.
Így nem fognak eladni, biztos, hogy a ruszki nem ennyiért adja nekik...Érdekes, hogy a kisebb 240 lovas fele annyiba kerül, kb 80ezer euró, pedig fokozatmentes német ZF váltó van benne meg karfába integrált elektromos SCV-k és egyebek, míg a nagyban minden mechanikus, saját orosz power váltóval, mégis marhára fent tartják a vételárat...
Tudom, hogy más kategória, de ennyiért adják a 8737-es Fergát is ami egy prémium komfort gép, hiába kevesebbet tud talajon kettő közül ezt venném...
Válasz Sk Laci #1897. hozzászólásáraEgyik gazdával beszéltem korábban aki demózott egy ilyen 275 lovas Deutz-ot, majd végül vett egy 7726-ost. Árban egyformák voltak csak a piros többet tudott, lazábban ment a szerszámokkal.
Válasz szanberg #1896. hozzászólásáraNa neeee. Azt hittem a kiró sokkal olcsóbb. Akkor ezek hülyék.
Válasz szanberg #1864. hozzászólásáraKöszönöm az infót. Nézegetem a használt traktorokat, de nagyon tartok tőlük, mert ha az ember kifog valami nem besikerültet, nagyon zsebbenyúlós dolog lehet.
Traktorpoolon keresztül meglestem hol vannak az egyes új traktorok árai, hát elégé "elszaladt a szekér". 300 Le táján a DF 720 ami 275 ló volt a leg elfogadhatób árban 110 000 euróért, de a töbi 170 000+ árak voltak.
Nagyon tetszik a JD is, de újonan 8xxxR nem engedhetek meg magamnak. örülök, hogy 6120M újonan gurult be az udvarba. Keret csak ere a méretü traktora van-volt.
Amúgy mostan akciózák nálunk az MF 5711 nem egész 42 000 euróért felszereltség fügvényében.
Válasz J.D. Borda #1890. hozzászólásáraHát ha a kettő között megy a verseny akkor egyértelműen Versatile, főleg, hogy árban is elszálltak a kirovval, alig van köztük különbség...
Válasz RkTomi #1892. hozzászólásáraNem, 30 ezer felé közelít. Jogos, elírtam. Illetve igenis meg nemis. Csak azt számoltam hogy a 10000 az 5 számjegy, de csak 4 számjegyű a kijelző, azért nullázódik le 10ezernél, illetve 9999-nél.
Válasz JD 4630 #1893. hozzászólásáraAkkor úgy oké.
Válasz RkTomi #1892. hozzászólásáraNem, de méri a tized órát is legalábbis a régebbi JD-k, gondolom ez is.
Válasz Tomszi #1891. hozzászólására300 e óra van a gépben?
Válasz J.D. Borda #1890. hozzászólásáraEgy kis kiegészítés az 1889-es hozzászólásomhoz, mielőtt valaki ebből azt szűrné le, hogy én is John Deere fanatikus lennék, nem. Fergusonról is hallok jót is, rosszat is, mint ahogy a többi márkáról, nem sorolom fel mindent. A New Hollandok se rosszak, szintén van több az ismeretségi körben, valamelyikkel elején sok baj volt, jó ideje viszont semmi különös. Van a környezetemben JD is, 8R is, különösebb gond nincs velük, egyikkel újkorán volt, folyt az olaj valahonnan a motor utáni részből, megcsinálták, azóta semmi baja. Szóval mindegyikkel vannak kisebb nagyobb bajok, olyan bajok amik a 20-on éves 8000-es JD-on meg kockamagnumon ismeretlenek. Pl. az első hidat hajtó kardán pár évig bírja NH-n is, JD-n is, míg a 20 éves kockamagnumon gyári, és már harmadszor fog lenullázódni az üzemóraszámlálója, mert csak 5 jegyű, és nemkell még váltótkalibrálni se.
Válasz Tomszi #1889. hozzászólásáraVersat lesz de az is Grammerral... :)
DE itt a lényeg Grammer és Grammer között is k..va nagy különbség van! Csak egyik 150 ezer a másik meg 800 ezer.
Válasz szanberg #1881. hozzászólásáraNa, akkor a következő 5 évben meg jöhet a géppark csere!
Amúgy meg nemtudom honnan veszed ezt a John Deere dicsőítést, ezt is többször írtad már. Ezt csak maximum te veszed annak. Az eladott és üzemelő darabszámok sokmindent elmondanak, de ez önmagában nem dicsőítés, kis millió összetevője van ennek.
Majd ha megveszed a Grammerüléses Kirovecet kíváncsi leszek milyen lesz a véleményed hosszútávon.
Válasz Mézga #1884. hozzászólásáraazért aki nagygazda az tele van alkalmazottakkal vagy családtaggal aki azért segíthet neki és el tud utazni vagy mint én mindig január február esetleg december... szóval aki akar időt szánni rá ha van pénze megteheti! Annyi szép dolog van a világban amitől feltöltődhet az ember, mert aki csak a vasakat gyűjti és majd jövőre és majd jövőre annak az élete elmegy és amikor rádöbben késő lesz a szárítót meg a traktor nem tudja senki magával vinni majd, de a szép emlékek élmények megmaradnak!
Válasz Mézga #1884. hozzászólásáraHát igen, azért egy jóltermő év, vagy egy év a családdal, utazgatva.. kinek mi.. Jó éve még lehet sok, de egy szabad éve az nemigen lesz sose ezzel a gondolatmenettel. Főleg úgy, hogyha abban az évben semmit nem költ, parlag lesz, attól még lesz egy biztos bevétele abban az évben
Válasz Kiskoncz #1885. hozzászólásárahttp://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=264293&k=43105069&kref=43105069
Válasz szanberg #1881. hozzászólásáraÜdv Szanberg! Tervezgetem hogy a következő trakim Ferguson lesz, mert minőségben és ár érték arányban is talán a legerősebb . Találtam egy trakit Challenger MT 445, véleményed szerint ez is ferga más köntösben vagy teljesen más konstrukció?
Válasz J.D. Borda #1883. hozzászólásáraaz utazásról annyit: egy pénzeszsák nagygazda mesélte, hogy megtehetné és szívesen kihagyna egy évet és csak utazgatna a családdal amerikába. na jó de melyik évet, mi lenne ha pont akkor lenne egy nagyon jó év?
Válasz szanberg #1881. hozzászólásáraJó h...e. :) Illetve te tudod. Én azt is megbántam hogy résztulaj vagyok egy szárítóba...Illetve annak éri meg aki piszok sokat szárít és sok földje van. De én mint ahogyan mondtam is neked nem fogok egy paraszttal sem vitatkozni hogy miért ennyi meg annyi a viz stb... Felénk jó a helyzet 10 km-en belül mondjuk 8 szárító van tök értelmetlen lenne építeni. Arról nem is beszélve hogy a kuki terület felénk nagyon lecsökkent. Inkább a 150 millás szárítóból vennék lakásokat kiadnám havi 100-ért audisokank és amúgy meg utaznék utaznék utaznék...
Válasz szanberg #1880. hozzászólásáraaz jó legalább nem kell mosni csak keveset..
Válasz J.D. Borda #1875. hozzászólásáraNa közg és pü szempont!
Mi van akkor amikor a paraszt a jól menő vállalkozásánál nem 5 évente cserél traktort hanem szárítót magtárat épített, majd azt bővíti felsőpályás betárolóval mondjuk, nagy fedett 1000nm-es fogadóplaccal, másik magtárba átvezet felsőpályán betároló rendszert ésatöbbi....szóval ilyenekbe invesztál és 5-7 évente traki cserére már nem jut mellette...
de a jól bevállt régi meg megy mint a zördög zokszó nélkül új gépeket megszégyenítve...
Válasz J.D. Borda #1879. hozzászólásáralátom még nem jöttél rá a ződ traktor taszíti a vizet
Válasz szanberg #1877. hozzászólásáraLátod erről is a jd tehet...
Ha esett volna akkor tényleg most nem kellene mennem...
Válasz szanberg #1876. hozzászólásáraTudom az mf az örők....
Válasz J.D. Borda #1872. hozzászólásáraHa nem JD-t vettél volna ilyenkor már nem kéne dolgoznod és írhatnál nyugodtan hiba nélkül hehe



Válasz J.D. Borda #1875. hozzászólásáraBiztosan így van, csak annyi a difi, hogy ezek nem hullonak szét
Válasz J.D. Borda #1874. hozzászólásáraKözg és pü.i szempontból semmi sem indololja egy jol.müködő vallalkozásnál hogy alóla hulljon ki minden a gép.
Válasz szanberg #1873. hozzászólásáraNem vagyok hülye hogy hogy én ujitsak fel gepet...ha egyszer megveszem a gepet és megvarom hogy alattam essen szét akkor állandoan ujat kell venni mert a régi már érték nélküli... 5-7 évente csere...
Válasz J.D. Borda #1871. hozzászólásáraLehet bármennyi gép, de egyikben sincsen 11 ezer óra bontatlanul apró kopó alkatrészek cseréjével mindössze...pláne nem vettél új prémium gumi garnitúrát ilyen gépre, mivel további tervek vannak vele...