Gázolaj árak 601 Ft Benzin árak 594 Ft EUR 398.88 Ft USD 372.02 Ft CHF 417.19 Ft GBP 471.48 Ft

Fórum

UTB traktorok

Létrehozta: Jani , 2008-06-12 10:36:37

Kedvencekhez Segítség

412 hozzászólás
Nincs profilkép
#262 traktoristaarpi1
2016-04-03 20:32:14

Válasz rocska64 #252. hozzászólására

Az volt az igazi traktoros világ. Nagyapámék Fogarasról műtrágyát traktor konvojjal hordták a Kolektivhez 12db 650es mindegyik után két RM2 potkocs hátul a végén a tizenharmadik egy 650es utána a mozgómühely amibe volt esztergapad konyha meg egy csomó minden. Oda vissza 400 km és ezt évente 4-5 megjárták.

Nincs profilkép
#261 levilevente15
2016-04-03 19:57:11

Válasz rocska64 #260. hozzászólására

A kezifek ojan forma volt mint az oroszon dupladobos,nem volt jo hogy nem raktad visza?A hazaiakra nem raktak ezek bogyanok csak halottam hogy az exportalt gepekre szereltek kezifeket, nem latam meg mint ahogy regebi csapszegel szerelheto automatat se.

Nincs profilkép
#260 rocska64
2016-04-03 17:51:47

Válasz levilevente15 #258. hozzászólására

Hozzá teszem a pótkocsi vonófejet csak akkor veszem le ha szükségem van a gardán hajtásra.(szántásnál tárcsázásnál nem kel le venni mint az újaknál).

Nincs profilkép
#259 rocska64
2016-04-03 17:46:03

Válasz levilevente15 #258. hozzászólására

Igen az volt,csak mikor csináltam a váltóját nem tettem vissza.És a pótkocsi automata vonófej még a régi két csapszeggel lehet föl és le venni.(takarja a gardán lehajtást).

Nincs profilkép
#258 levilevente15
2016-04-03 17:10:49

Válasz rocska64 #257. hozzászólására

A 650-es kezifekes vagy a pedalt kell be akasztani?

Nincs profilkép
#257 rocska64
2016-04-03 15:48:43

Válasz levilevente15 #256. hozzászólására

Amint azt a képeken látod nekem is még a régi típusú trakik vannak, 650 es régi forgalmi szerint 1974 es gyártású az MTZ 78 as Németországból lett be hozva ezekben a gépekben még a kommunista rendszerben még nem spórolták ki az anyagot.A 650 est külföldre csinálták azért van rajta elől hátul súly(gyári)Othol nem volt rajta súly úgy hozták mindegyiket a gyárból,üresen.

Nincs profilkép
#256 levilevente15
2016-04-03 07:16:28

Válasz rocska64 #252. hozzászólására

Az a baj hogy nincs munka minden napra ezek akor vannak hajtva inkab mikor valamejik faluba kavicsozunk, na meg telen hotalanitasba(az iden egyszerse kelet kotorni nalunk).A sajatunk meg anyit se dolgozik, azt apam hozta Brassobol a helyi S.M.A.-nak aztan mikor becsodolt, megvetuk.Ket hetes koraba szet ment az egyik koronakerek, egy ujab het mulva a masik ( 2 bontotat kapot mai napig azok vannak benne) volt egy kuplung tarcsa csere 2 difizar 1985-os kiadas motrot csereltek 4 eves koraba.

Nincs profilkép
#255 rocska64
2016-04-02 21:43:24

Válasz traktoristaarpi1 #254. hozzászólására

Az a baj az Ivánnal hogy nem is Iván mert már mindenki gyártja és mindenféle szedet vedet banda meg próbálja össze rakni,és jó pénzért árulják!!!! Nézd meg lejeb a képeket amit föl tetem a fórumra!Nem adnám oda egyiket sem egy új gépért,mert már ismerem minden zörrenését mindkettőnek.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#254 traktoristaarpi1
2016-04-02 21:15:32

Válasz rocska64 #252. hozzászólására
Ez a 1025 a Brassói traktortól nagyon távol áll.

Van két UTB is nekünk a 1025 meg púpnak van hátamra.


A 445ös 2003 évjárat harmadik rend gumi van rajta a monoblokkon kívül semmi nem volt bontva rajta. A 650es 2006 évi akkor 15000 euró volt, második rend gumi van rajta mostanáig egy vízpompa csere a többi részén még a csavarokon se járt kulcs.

Nincs profilkép
#253 rocska64
2016-04-02 21:07:55

Válasz traktoristaarpi1 #250. hozzászólására

Használt alkatrészt nem érdemes bele rakni,csak újat,mint azt már írtad főtengely, blokk,nem gondolkoztál hogy teszel bele egy másik motort?(használtat vagy egy újat)

Nincs profilkép
#252 rocska64
2016-04-02 21:01:19

Válasz levilevente15 #248. hozzászólására

Árpinak igaza van ne kíméld az Ivánt amíg van garancia, mert garancián túl sokba fog kerülni a javítása!!! És lesznek még meglepetések.A 650 es- nél miután ki jöttek a gyárból én nem emlékszem hogy valami komoly bajuk lett volna.Apámék Brassóból a gyárból lábon vitték haza a gépeket 5-600 km mire haza értek majdnem meg volt a bejáratás!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#251 Magister
2016-04-02 20:55:20

Válasz traktoristaarpi1 #250. hozzászólására

Tegyetek bele valamilyen nyugati mootrot, azzal majd jó lesz...szőrös talpúakkal meg szóba se álljatok...

Nincs profilkép
#250 traktoristaarpi1
2016-04-02 20:11:24

Válasz rocska64 #249. hozzászólására

Néztem én már annyit hogy lassan motor blokk folyik a .....is.
Blokk is kell meg főtengely is, a többi is elégé gagyi a dugattyúk is hitvány porózus alumínium, a vezérmű fogaskerekei egymást félik megették stb.

Nincs profilkép
#249 rocska64
2016-04-02 12:52:01

Válasz traktoristaarpi1 #247. hozzászólására

Miért nem nézel szét egy két honlapon,biztos hogy találsz blokkot.

Nincs profilkép
#248 levilevente15
2016-04-02 06:51:43

Válasz traktoristaarpi1 #247. hozzászólására

Ez igen, ez beakasztot nektek rendesen.A mienk 820-as, alitolag orosz.

Nincs profilkép
#247 traktoristaarpi1
2016-04-01 21:53:27

Válasz levilevente15 #246. hozzászólására

A mienk most lesz három éves. 1025-ös Régeni purdék rakták össze.
Sok minden hiba volt de a legrosszabb a Tavaly tavasszal 310 motorórában eltörte a főtengelyt nagy nehezen kicserélték. Az ősszel ismét eltörte aztán hazudoztak és végül szoba se által. Szétkaptuk otthon a garázsban hívtam egy szakít aki most maszek szerelő de nyolc évet volt a Brassói Traktornál a motor montázson.
Kiderítette:
1. A Blokkot nem a Minszki MMZ csinálta szerinte kínai koppintás
2. A blokk a hibás mert nincs vonalban a főtengely helye, és tehetek akármilyen főtengely mindig elfogja törni.

El hordoztam Uzonba meg Brassóba de sehol nem vállalták a vonalba fúrást mert a mérés után mindkét helyt azt mondták a blokk úgy elvan cseszve hogy nem lehet rendesen a vonalat megcsinálni. Jelenleg ott tartunk, hogy kéne egy rendes MMZ motor de nincs rá keret.

Nincs profilkép
#246 levilevente15
2016-04-01 21:04:04

Válasz traktoristaarpi1 #245. hozzászólására

Te is Romaniai vagy? vagy hogy jutotal Regeni gephez? Hozzank 1het mulva jottek javitani, ragadt be a fek fojt az olaj az elso difibol es a tankba kipurcant a szenzor.A tietek orosz vagy Regenbe raktak ossze.

Nincs profilkép
#245 Moderátor
2016-04-01 20:16:37

Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-05 11:50:47

Nincs profilkép
#244 rocska64
2016-04-01 16:08:47

Válasz traktorajtóhajtogató #243. hozzászólására

Én nem lennék abban annyira biztos mert én már dolgoztam elég sok féle fajta gépekkel,és mindegyiknek élég szép fogyasztása volt.(Egy Renault 180-190 lóerős John Deere motoros 5 fejes félig függesztett ekével, nem jött ki a fogyasztása 30 l alatt)Hozzá teszem ez egy modern gép!!! Mai modern gépeket meg ne hasonlísd egy olyan géppel össze amelyek annak idején jók voltak,és a mai napon is mennek.Minden gépnek meg vannak a saját be állításuk,nincs üzem anyag nincs ló erő és teljesítmény,ennyire egyszerű a magyarázat.Minél nagyobb a cm3 annál nagyobb a ló erő és a teljesítmény,fogyasztás!Útólag meg jegyzem én nem hiszek a legendákban csak a valóságban és a kézzel fogható eredményben!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Válasz rocska64 #239. hozzászólására

Én most szpeciel nem szántásra gondoltam, hanem egy burgonyaszedő kombájnra. De ettől függetlenül az UTB-k legendásan sokat fogyasztanak. Ha mellé teszel egy 70-80 lovas modern, hasonló sulyú(mert azért az UTB elég nehéz)trakit lehet, hogy az még a feléből is kijön.

Nincs profilkép
#241 traktoristaarpi1
2016-03-31 22:13:08

Válasz levilevente15 #235. hozzászólására

Üdv.
A 650-es Már 1250 fordulaton tud 290 forgatónyomatékot míg az MTZ 820 1400 tud max 275 ezért a nyomaték többletért jobb az UTB 650 motorja. Szántásban ha van az UTBnek első hajtás akkor a gólyalábas MTZnél jobb a fogyasztás.

Az új MTZ Régenből vettétek?

Nincs profilkép
#240 rocska64
2016-03-31 19:05:36

Válasz levilevente15 #235. hozzászólására

Az mtz addig lustább lesz mint 650-es amíg meg nem lesz egy kicsit piszkálva az adagolója, de mint azt írtad hogy 150 üó van benne még szerintem garanciás így nem lehet hozzá nyúlni.

Nincs profilkép
#239 rocska64
2016-03-31 19:00:45

Válasz traktorajtóhajtogató #237. hozzászólására

A két gép között 35 lóerő különmbség van, nem csudálkozom hogy 20%-al kevesebb a fogyasztás.Egy példa 3 -as közép mély szántó eke fejenként a 650-esnél kb-22 lóerő a 100-as zetornál több mint 33 lóerő ,szerinted hol lesz alacsonyabb a fogyasztás?

Nincs profilkép
#238 rocska64
2016-03-31 18:43:20

Válasz luer #236. hozzászólására

A dorozsmai úton van kettő bolt nem tudom hogy melyik bolt vezetője Mészáros úr? ÉN ebben a boltban vásároltam Dorozsmai út 172 tel:06 62 461 880

Válasz levilevente15 #229. hozzászólására

Hát az UTB-nél bármi kevesebbet eszik. Pl. 100-as Zetor ugyanazzal a géppel kb 20%-al kevesebből kijött a reggeli tankolás alapján és az ugye egy jóval nagyobb traki.

Nincs profilkép
#236 luer
2016-03-31 07:12:03

Szegeden Dorozsmai úton Mészáros úrral egyeztettem. Van jobb??????

Nincs profilkép
#235 levilevente15
2016-03-30 21:37:15

Válasz rocska64 #230. hozzászólására
Igazad van a roman 29 eves,a 820-as masfel eves 150 uzem oraba.mezon nem dolgozunk csak remorkat huzok veluk iletve telen hotalanitast.

Nincs profilkép
#234 rocska64
2016-03-30 21:14:41

Válasz luer #233. hozzászólására

Van Szegeden kettő bolt nem mindegy hol vásárolsz!!!!!

Nincs profilkép
#233 luer
2016-03-30 21:10:29

Válasz traktoristaarpi #228. hozzászólására

Köszönöm szépen a sok jó tanácsot. Szegeden lehet kapni gyári szelepet állítólag. A szerelés folyamatban van. Remélem mihamarabb komoly emelésről tudok beszámolni.smile thumbup

Nincs profilkép
#232 rocska64
2016-03-30 21:04:16

A kúpos szelep mikor be ragad annak oka van(általában ki szokták dobni a szűrőket és valami kosz szorul a szelep alá vagy amint azt már írtam túl nyomás) a kúpos szelepet fel szoktuk szabályozni ha nem megy esztergán akkor finom csiszoló papírral.

Nincs profilkép
#231 Kiss József_25750
2016-03-30 20:39:36

Kösz a tanácsot kivettem a szelepet valami kosz volt rajta megtakarítottam és azóta dolgozik emel a hidralika

Nincs profilkép
#230 rocska64
2016-03-30 20:31:56

Válasz levilevente15 #229. hozzászólására

Nem mindegy hogy a 82 es ed és a román hány éves? Arra nem gondoltál hogy mikor dolgozol a 82 es el be van kapcsolva az eleje? Dolgoz úgy vele mint a románnal, és meglátod mindjárt más lesz a fogyasztása! Vagy talán 20 l el ki szántasz az mtz vel 1 hekit,(homokban igen de nem biztos,ne kapcsold be az elejét)és meg látod mindjárt más lesz a fogyasztás.

Nincs profilkép
#229 levilevente15
2016-03-30 12:36:21

Válasz rocska64 #223. hozzászólására

Udv a650-es kevesebet eszik? A meloba U 650 el es MTZ 820-al dolgozom, az orosz kevesebet eszik legalabis ugy tunik de nem olyan"agresziv" mint a roman.Nem szereti a dimbes dombos videket.

Nincs profilkép
#228 traktoristaarpi
2016-03-29 21:46:08

Válasz luer #227. hozzászólására

Igen ez a szelep sokszor megvezetett engem is.
A probléma az hogy az olaj bemelegedik és híg lesz mint a víz ekkor egy nagyobb terhelésnél a nyomás alatt lévő olaj a szelep mögé jut oda ahol a rugó van így a szelep le blokkol és nem tud dolgozni. Ha várunk egy kicsit vagy a szelep körül egy kis kalapáccsal kopogtatjuk az öntvényt akkor lassan eloszlik a szelep mögötti pozitív nyomás és ismét megy az emelés. A problémát a szelep kopása okozza javítani úgy lehet ha szelepet kicseréljük újra. Csak kimondottan gyári alkatrészre a Török vagy indiai cucc nem jó. Ha már nem találtok sehol gyári UTB szelepet akkor érdemes A FIAT 480-hoz keresni ehhez a TRW gyárt gyári minőségű alkatrészeket. Le lehet gyártatni egy jó műhelyben is de vinni kell az egész tömböt mivel itt nincsenek O gyűrűk pontosan kell dolgozni kb. annyira kel passzolni a szelepnek a házba mint a dugattyú csapszegnek a hajtókarban.
Még megjegyzem ez a probléma akkor jelentkezik ha a hidraulika szűrő tömítése sérült vagy hiányzik vagy magát a szűrő betétet kidobták.

Nincs profilkép
#226 luer
2016-03-29 07:15:36

Sziasztok!

Köszönöm a hasznos tanácsokat és én is erre a következtetésre jutottam, csak arra nem jövök rá mit tudok tenni a szeleppel hogy ne akadjon. Az aalábbi képen látható a bűnös!
Nem tudom tartozik hozzá tömítés.

Üdv:


#225 sanyeee
2016-03-28 19:14:37

Sziasztok. A hidraulika emel-nem emel leggyakoribb oka egy szelep szokott lenni, ami szorul, ez a szelep az ülés alatt található, előre fele lehet kivenni a helyéről, már nem emlékszek pontosan, de vagy egy 8 as vagy egy 10-es csavart bele lehet hajtani a közepébe és azzal ki lehet huzni a helyéről.

Nincs profilkép
#224 rocska64
2016-03-28 16:39:12

Válasz luer #221. hozzászólására

Nem szereltem a 445 ötöst de egy kicsit logikusan gondolkodok valami azt súgja hogy a rendszerben túl nyomás keletkezik,tehát ott kel keresni a bajt ahol a rugós szelep van.Írod hogy a másik tömlős és tökéletesen működik, próbáld meg ezután nyomon követni(a másikon) a nyomást és szerintem megtalálod a hiba okát.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#223 rocska64
2016-03-28 16:00:45

Válasz levilevente15 #220. hozzászólására

igen van a80 as erősebb de kényelmetlen 650 esel viszont könnyebb dolgozni(talaj munkát)kényelmesebb,fordulásnál sokkal kisebb (szinte álló helyben)fordul,és nem utolsó sorban a fogyasztás.

Nincs profilkép
#222 Kiss József_25750
2016-03-27 20:39:36

Tisztelt fórumozók én mostanában vettem egy utb 453dtp-t és hasonló tüneteket produkál az enyém is hol emel a hidralika hol meg nem. ha tudja valaki miért csinálja ezt segítsen, előre is köszi.

Nincs profilkép
#221 luer
2016-03-27 14:00:34

Tisztelt UTB tulajdonosok és. Fórumozók.

Segítségeteket kérem hidraulika ügyben.
Tünet:
Az eszközhordozó a központi rúgós szelep kivétele és visszarakása után 2-3 alkalommal emel utána nem lehet emelni vele. A másik a (Tömlős) tökéletesen működik. Olaj van benne.
Ha valaki tud valamit legyen kedves megosztani velem!

Üdv UTB 445 tulajdonos

Nincs profilkép
#220 levilevente15
2016-03-24 20:23:47

Válasz rocska64 #219. hozzászólására

Udv jo borbe vannak a gepek, kulombseg vane koztuk telyesitmenybe?

Nincs profilkép
#219 rocska64
2015-05-06 18:19:00

Nincs profilkép
#218 rocska64
2015-05-05 20:57:08

650-es most lett le műszakiztatva motorja felezője váltója újba rakva,csak dolgozni kel vele.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#217 rocska64
2015-05-05 20:50:30

nos srácok ilyen gépekkel dolgozom(saját).

Nincs profilkép
#216 rocska64
2015-05-05 20:47:42

még próbálok képet föl tenni.

Nincs profilkép
#215 rocska64
2015-05-05 20:42:30

próbálok képet föl rakni.utb650

Nincs profilkép
#214 rocska64
2015-05-02 18:18:41

utb 650 ma.

Nincs profilkép
#213 rocska64
2015-04-19 19:46:47

Válasz #211. hozzászólásra

abban igazat adok hogy lassan már az ovisok is alkatrészt gyártanak de lehet még normális alkatrész be szerezni,és nem érdemes ólcsó cuccokat be szerelni.Tudod jó az a közmondás hogy olcsó húsnak hig a leve.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hatalmas káosz várható a kutakon. De mi állhat a háttérben?
Hatalmas káosz várható a kutakon. De mi állhat a háttérben?
Egy új üzemanyagfajta jelent meg az európai benzinkutakon.
Hatalmas mennyiségben dobálják ki ezt a zöldséget a román gazdák
Caterpillar TH406 teleszkópos rakodógép
Caterpillar TH406 teleszkópos rakodógép

11.500.000 Ft

Rendsodró
Rendsodró

135.000 Ft

Zongshen GB420E vízszintes tengelyű motor ( Főtengely méret: 25.4x72mm ) önindítós
Zongshen GB420E vízszintes tengelyű...

139.990 Ft

Benzinmotoros láncfűrészek (Stihl,  Husqvarna,  Oleo-mac,  Kasei,  Jonsered ) javitása
Benzinmotoros láncfűrészek (Stihl,...

6.500 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]