Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Japán kistraktorok új
- Eke minden mennyiségben új
- AKG támogatás új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Földeladás új
Cikkajánló
Hirdetés
708 hozzászólás
Válasz Ferror #607. hozzászólásáraNekem 6-os rapid van,neked oda nem ez kell, prontó, vagy spirit. Válassz!
Válasz szanberg #606. hozzászólásáraŐ a világ végén van, én meg a közepén
Válasz Ferror #605. hozzászólásáraGrűn bácsikád meg 4m fix vakarót kért direkt.
Hogy az utak királya legyen
Válasz szanberg #603. hozzászólásáraÍgy van onnan indultunk ki, viszont a 4m fixessel nem fogok tudni közlekedni, van egy híd és nem fog átférni, nem lehet biztonságosan közlekedni, és csak egyre rosszabb lesz. 4m csukhatót nem éri megvenni.
Két másik véglet, nem messzi egy kb 2000 ha-t művelő cégnél kb 15-éve egy 4méteres rapid vet el mindent amit, illetve egy másik, kb 3500 hektáros nagy cégnél meg kettő ilyen 4méteres rapid van oszt cső.
Válasz Ferror #601. hozzászólásáraAzért mondom, hogy papírforma szerint a 3méteres a tiéd, így a 4es pont jó.
A minél nagyobb megalománia is megunható, egy idő után arra jön rá a zember, hogy inkább megfelelőt, de lehetőleg újat!!!
Az hogy 2 vagy 3 nap a vetés, igazából nem számít...
Válasz Ferror #601. hozzászólásáraÉn is azt mondom, minél nagyobbat!
4m fixessel azért közlekedni nem biztos, h álom...
xopásból, meg csak a maxi az igazi
saját kárán tanul csak az ember.
Máskor meg mindenki azt mondja h nagyobbat kell venni, mint amire szükség van
Válasz szanberg #598. hozzászólásáraHa az eleje betapad, akkora a hátulja már rég betapad.
Ha kicsi lessz a NH a gép elé veszek majd nagy JD-t
Válasz szanberg #592. hozzászólásáraMit mondjak aki szopni akar szopjon nagyot legalább megtanulja egy életre.
Válasz Sk Laci #596. hozzászólásáraEzen is van elől kerék de nem végig, csak két oldalt.
Sprinteren végig van elől keréksor, nyersben hátrány, kiszáradt göröngyös pályán előny lehet.
Meg az tud műtrágyát lerakni a vető sávok közé-alá!
Jó gép
Válasz Sk Laci #596. hozzászólásáraSprinter 6
Válasz szanberg #594. hozzászólásáraCsak informálódok. Meglehet lessz a közelembe egy 6 m-es eladó, hasonló mint a tiéd, csak elől keréksor van a pontosabb talajkövetés miatt. A tipus neve nem jut eszembe.
Ha elvinné a traktorom, akkor megvenném, de ha nem tudnám használni a Le hiány miatt, akkor inkáb nem kell.
Válasz szanberg #592. hozzászólásáraHaladós? Rauch Axis 50.2 24m-re járva az a haladós vetés.
Válasz Sk Laci #593. hozzászólásáraCo6 ez nem concord
De igen a 6497-el húzzuk mióta megvan.
Megmondom őszintén az nh 70xx széria legnagyobb tagja sem tud annyit mint ez a ferga, de laposon jó lehet elébe, tiéd után viszont a 4-es való!!!
Azért a 6 méterest húzni kell, mikor direktben vetettem vele majdnem kevés volt ez a gép is.
Válasz szanberg #592. hozzászólásáraSzia! Lejjebb írtad, hogy a 6497-el húzod a 6 m-es Conkordot. Nekem a 7040 NH 200 lóra felcsippelve elhúzna olyan vetőgépet, mint neked van?
Válasz Dns8 #589. hozzászólásáraNyílván!
De ha belenyúlt és javítani kell a 6-is jobban fájhat
Meg mivel húzza?
Meg mivel tankolja? Itt már ez sem olyan egyszerű.
Egyébként igaz! 6-os kuuva haladós.
Válasz Ferror #582. hozzászólásáraSpirit
Nekem 6m rapid van
én azt venném ujra...
4 méteres is haladós már ha van ami húzza csak abból inkább fix vázasak vannak azzal meg közlekedni nem faxa..
Válasz szanberg #588. hozzászólásáraHasznált gépben gondolkodva u annyiba kerül a 4m es mint a 6
Válasz lac* #586. hozzászólásáraNyílván, de mittudomén 150 hektárt vetni búzából igazából a 3 méteres is teljesen megteszi, de nem is ez hanem 4 méteres kell oszt cső.
Nekünk is 6 méteres van de újból csak a 4-est venném, bekerülési ktg tekintetében az doszt! Plussz gyorsabban is bírod húzni, itt is 217 le vet, ott még kevesebb ferrornak.
Ilyen géppel magágyelő készítését is végzel így rögtön más a leányzó fekvése.
Ja, meg nagyon rámennék a Kverneland U-drillre!!!
Válasz lac* #586. hozzászólásáraAttól függ mennyi területre. Ha két nappal vetnék tovább a 4 méteressel mint a 6-ossal akkor nem adnék tuti x millióval többet a nagyért, meg a 4 est elviszi 200 ló a nagyot meg 3...
De ha sok van vetni, biztos jobb a nagy..
Válasz szanberg #584. hozzászólásáraAzért,mert aki megszokta,annak nagy visszlépés 3méteressel forgolódni
Válasz Sötét Paraszt #583. hozzászólásáraÍgy van,épp ezen a kettőn agyalok én is, 3m-ben.
A prontónhoz több opció van,soronkénti szakaszolás,mikrogranulátum szóró,és az axi beszámítja a régi gépet is. Valószínű emiatt prontó a befutó
Válasz Ferror #582. hozzászólásáraNem kell neked 6méteres vetőgép. Minek!?!
Amúgy meg száraz Röges akkor rapid, minden máskor prontó.
Válasz Ferror #582. hozzászólásáraA prontót nem a spiritte kénne hasonlítani?
Régu új kérdés...
6os RAPID vagy 6os PRONTO?
Ki mire esküszik?
Válasz GREVEN #580. hozzászólására250-es is sok lenne szárnyakkal ugyan már.. és még jó vizes is a föld... Azért mondom ez pont azt mondja sima talajon még ez is elhúzza számomra hihetetlen, itt is bebizonyosodik a JD k..va jó gép! A saját kategóriájában súly, teljesítmény tekintetében VERHETETLEN!!!
Jó video!
Válasz ND #576. hozzászólásáraElég szarul megválasztott gépkapcsolat.
180 lovas géppel egy 4,5 méteres szárnyas grúbert 20 centin dombnak fel. Még egy 250 lovas gépnek is lehet sok lenne.
Válasz ND #576. hozzászólására7730-a JD-tól szerintem szép teljesítmény ekkora kultival szárnyakkal oldalt ilyen mélységben húzni cupák földön...A DF-em meg sem mozdulni ilyen cuccal..
Válasz bandigh #577. hozzászólásáraLáttam én is h hajt, irónia akart lenni JD kijelentésére.
Válasz ND #576. hozzászólásáraHajtott az :) Ez a videó amúgy összefoglalja h miért nem való ez a gépkapcsolat a dombra. Megnézném h egy steiger mikor fog felágaskodni
Válasz J.D. Borda #561. hozzászólásárajelek szerint ő sem tudta hol az összkerék kapcsoló :-) https://www.youtube.com/watch?v=ReM9I7tH5aY
Válasz J.D. Borda #574. hozzászólásáraÍrd már le, ne legyen titok. Párat én is tudok mondani, de neked komoly listád lehet...
Válasz Drisa #573. hozzászólásáraNagyon sok pedig a lexion szamomra a legegleg...komolyan mondom most a piacon a nh a legjobb kombajn.
Válasz J.D. Borda #572. hozzászólásáraSok vagy kevés?
Válasz szanberg #570. hozzászólásáraS kombájnról viszont lebeszéllek... S6xx ről tudok véleményt mondani...Ott nagyon sok gond van és volt... motorcserétől ezer alkatrészig... az újakról nem tudok véleményt mondani. A Lexionokról meg tudod azt privibe megírtam mennyi gond van vele.
Válasz szanberg #569. hozzászólásáraTökéletes a klíma a gépemben tökéletes súlyeloszlás tökéletes tapadás és vonóerő... Pontosan így van ahogyan leírtad!
Ezzel semmi gond te vagy az EU-ban az az 5%-k mondjuk aki fergát venne vagy nem lenne megfelelő neki a JD :)))
Én maradok a sablon 90%-k....
S kombájnt viszont vennék! Ha egyszer csere lesz célkeresztben is lehet akár...
Válasz J.D. Borda #568. hozzászólásáraA hernyónál totál ez a helyzet, a kerekes meg bírja bírja csak kuuvára nagy csalódás volt.
Mindenki áradozik róluk milyen ilyen olyan álom akármi, közben meg a 16éves gépben jobb a klíma, meg igazából a kettő közötti 100 lóerő teljesítmény különbség marhára de nem jön ki, pedig annak mindent el kéne húznia, merthát a világon a legjobb súly-lóerő arányú nehéz univerzális traktorja ésatöbbi...
Mást nem is mondok, semmi gond, csak csalódás de nagyon...
Válasz szanberg #567. hozzászólásáraAmikor kint voltam a Horsch gyárba volt velünk egy 5000heki feletti cég vezetője és nekik 2db 620RX-e van és most év végén jött nekik a harmadik... Ők is dombos helyen vannak és érdekes ott semmi baja...Én nem értem miért írtok ekkora blődségeket hoyg a dombot kerekes és már hevederesen sem bírja a jd ez butyutaság...
Válasz Bán Zsolt #563. hozzászólásáraPersze, ismerem őket!
Az a 620 Rx is két éves kb de már szétment a járszerkezete, mikor kiment a szervizes mondta nekik, hogy hát a domboldalakat nem bírja nagyon, így inkább síkon kéne használni...
Quadtraccal érdekes nincs baj domboldalon sem régebb óta, nem túl messze...
Válasz GREVEN #565. hozzászólásáraA szomszédja szánt, a JD elkaparna a 3 fejes ágyeke előtt is.
Válasz J.D. Borda #564. hozzászólásáraMivel szántasz pláne elítélendő, meg még ződ traktorod is van. Kezdj elbújni :)
Válasz GREVEN #562. hozzászólásáraÉn már a szomszéd barázdából is alig tudok kijönni üresen a 8370R-el :)
Válasz szanberg #558. hozzászólásáravalaki rakott fel csoportba Edelényben lőtt képet egy RX-ről 7 méteres TD-vel
pedig ott is csak dombon húzzák
ismered őket?
Válasz J.D. Borda #560. hozzászólásáraVigyázz, lassan silót taposni se lesz jó ha így halad. Tudod, emelkedő.
Válasz szanberg #558. hozzászólásáraMeg lehet az öreg szakinak meg kellene mutatni hogy hol van a 8R-en az első kerék hajtás bekacsoló gomb... mert a 8R-be nem is kell használni olyan bitang erős anélkül is
Válasz szanberg #558. hozzászólásáraÉn Alföldön vagyok passz. Kisalföldön. DE ha mondjuk dupla kereket tenne fel rá mint te a fergára talán elmenne, mert hát 20%-os lejtőn mindegyik gépnek kell plusz tapadás mintha sima placcon menne ez evidencia...
De megtudtuk. JD az csak sima placcra való... Emelkedőre nem
Válasz szanberg #558. hozzászólásáraTi vagytok a dombokon, nem kell bemutatni, hogy amit síkon szépen el lehet húzni, ahhoz a parton fölfelé minimum 30%-al több kotta kell. Most nem akarom elhinni hogy XY márka elő tudja ezt kaparni a motorjaiból a jd meg pont nem. Mert ez nem a talajfogáson dől el, mondjuk ha +25 mázsával lesúlyozod nagyobbat fog, de akkor annyival nagyobb tömeget kell felvinni naponta 50x a dombtetőre, az se 2L nafta.
A gép elrendezése többet nyom a latba, puszta kiváncsiságból már megnézném h egy ősöreg kirovec hogy viszi fel a kultuszt