Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR415.28 FtUSD395.1 FtCHF445.63 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #7293. hozzászólásáraén is lemezeltem addig amikor egy reggeli induláskor fel akart repülni a kombájn a lemez alá bekerült kosz miatt remegett akkor szedtem le tökéletesen működik,
Válasz Szeni #7296. hozzászólásáraItt van egy srác kinek valami univerzális kosarat fognak le gyártani...Így akarja ki kerülni a kosár cserét. Bár nem tudom az általam említett cég ..vagy egy másik. Na azt még megtudakolom. Az általam említettet. Ismerem pöpec.
Válasz Kisvuk #7290. hozzászólásáraIgazából állítólag még a 700 is sok, még azt is lejjebb kellene venni, mert így is töri egy kicsit, legalább is , ha 24-es a vize, v. több. (ez a veszély az idén valószínűleg nem fenyeget) Én csak annyit szoktam trükközni, egy kicsit vele, h. nem hagyom olyan nagyra a kosár elejét, mint ahogy írja, mert akkor a kosár eleje nem dolgozik, hanem egy kicsit szűkitek rajta, és így biztosabban leveri a szemet a csutkáról. Na majd meglátjuk, mi lesz.
Válasz Imus #7291. hozzászólásáraNa te vagy az én emberem !!!!!!!!!!!!!!! Tessék csak ezt bővebben kifejteni!
Mikor ferdefelhordó nélkül megindítom a dobot, az úgy pörög, h. nem valószínű h. ott be tudna ugrani bármi is, legalább is én arra tippelek, de ne voltam benne biztos. Te mióta vágod lemez nélkül? Nem dob ki negyed csöveket, v. ilyesmit, ami arra utalna, h. áthordja a dob a csövet???
Válasz Imus #7291. hozzászólásáraAzt nem tudom akkor,hogy miért találta ki a gyártó?Ott valami idióta lehetett,és nem találta elég nehéznek a dobot,biztos lendítő kerék szerepe van!
Válasz Szeni #7285. hozzászólásáraSomogy megye
7431 Juta, Füredi utca 2.
Telefon(ok) 0036-30/273-3111, 0036-82/705-481
Fax: 0036-82/705-200 Kolléga őket próbáld el érni jó áron dolgoznak. Takaró lemez nélkül itt már más is meg jött ! Ha viszont hatékonnyá szeretnéd tenni akkor némi plusz pénz. De hidd el a lemezek árán megspórolod. A JD kombájn klipszes +lövedék alakú többször használatos anyát +csavart vedd meg. Hidd el vigyorogva fogsz lemezelni . Ez így kb 1500ft párban. De lehet a Kiténél olcsóbb. Alátét nélkül szerelendő. 5 évig minden évben szerelgettem...sosem lazult le..Valamint cserélni sem kellett. Csavarhúzóval szerelés után le pattintható.bár a JD esküszik hogy fenn marad de nem jött be a fennhagyós szisztéma. Mivel ki próbálta annak 2-3 lejött a nyáron.
Ha én leszek a kísérleti nyúl, és egy fél óra múlva be kell mennem, h. lelemezeljem, akkor nektek annyi !!!! Ne is várjátok meg, h. mit mondok, hanem a kertnek vegyétek az irányt.
Egy barátomnak szoktam még aratni, lehet h. azzal fogok kezdeni. Abban biztos kibírja egy napig legalább, aztán majd meglátjuk..........
Válasz Szeni #7285. hozzászólásáraKipróbálod és elmondod nekünklehet működik így is a dolog de ha mégsem szar lesz a szezonban lemezt kajtani meg beleszerelni is.
Válasz Szeni #7277. hozzászólásáraA burkoló lemezre szükség van,mert különben át dobja a csövet.főleg a lassabb fordulat miatt.Csináltass olyan lemezt!Olcsóbb lehet!
Üdv mindenkinek. egy kérdésem lenne. Úgy néz ki, h. tönkremegy a 106-osom dobburkoló lemeze. Most szerelek ár kukoricára, és már nem akarom betenni. A kérdés, induljak-e újat venni, vagy elmegy a-nélkül is. Szerintem az E-514 es kombájnok is hasonlóan működnek, úgyhogy azoknak a válaszát is várom. Köszönöm mindenkinek!
Milyen technológiát használtok a rágcsálók kivédésére a kombájnoknál? Motip rágcsálók elleni sprayt használt már valaki? Nem szeretném hogy esetleg beköltözzön valami és vezetékelni kelljen..
Válasz VW passat #7258. hozzászólására3 vezeték van:
1. vastag + tápvezeték (valszeg az van a párhuzamkapcsolóra kötve)
2.kapcsoló + vezeték (a hátsó hűtőben vannak nyomásfigyelő gombák amik kapcsolják az első relét ami kapcsolja a kompressort és a hűtő ventillátorait)
3. kapcsló + vezeték az első reléről jön a ventillátorokat kapcsolni de relén keresztül ami hátul a hűtőben van)
Válasz VW passat #7256. hozzászólásáraA gyári könyvben pedig benne van.Nekem nincs már meg,de emlékszem hogy abban benne volt a kapcsolási rajza.Érdeklődj!
Válasz medikus #7255. hozzászólásáravan gyárilag
egy piros szál jön ki belőle és az megy hátra.
azon kívűl van még 2 szál, arra értettem, hogy az egyik az test lehet? a másik akkor mi. Mert a piros az biztos áram szál lehet, csak nem találok hozzá sehol kapcsolási rajzot. A könyvében sincs benne
8399 hozzászólás
Válasz medikus #7300. hozzászólásáraNem dobja át.Az szk-5 is lemez nélkül ment.
Válasz jozef19 #7299. hozzászólásáraA kérdés az,hogy lemezelés nélkül,át dobja e a kuki csövet a dobon.
Válasz Imus #7298. hozzászólásáraNekem napraforgónál 15m/s nál,ugyanolyan volt a tartályban a mag,ha bent volt a lemez,ha meg nem...
Válasz medikus #7293. hozzászólásáraén is lemezeltem addig amikor egy reggeli induláskor fel akart repülni a kombájn a lemez alá bekerült kosz miatt remegett akkor szedtem le tökéletesen működik,
Válasz Szeni #7296. hozzászólásáraItt van egy srác kinek valami univerzális kosarat fognak le gyártani...Így akarja ki kerülni a kosár cserét. Bár nem tudom az általam említett cég ..vagy egy másik. Na azt még megtudakolom. Az általam említettet. Ismerem pöpec.
Válasz papa maci #7292. hozzászólásáraKöszi !!!
Válasz Kisvuk #7290. hozzászólásáraIgazából állítólag még a 700 is sok, még azt is lejjebb kellene venni, mert így is töri egy kicsit, legalább is , ha 24-es a vize, v. több. (ez a veszély az idén valószínűleg nem fenyeget) Én csak annyit szoktam trükközni, egy kicsit vele, h. nem hagyom olyan nagyra a kosár elejét, mint ahogy írja, mert akkor a kosár eleje nem dolgozik, hanem egy kicsit szűkitek rajta, és így biztosabban leveri a szemet a csutkáról. Na majd meglátjuk, mi lesz.
Válasz Imus #7291. hozzászólásáraNa te vagy az én emberem !!!!!!!!!!!!!!! Tessék csak ezt bővebben kifejteni!
Mikor ferdefelhordó nélkül megindítom a dobot, az úgy pörög, h. nem valószínű h. ott be tudna ugrani bármi is, legalább is én arra tippelek, de ne voltam benne biztos. Te mióta vágod lemez nélkül? Nem dob ki negyed csöveket, v. ilyesmit, ami arra utalna, h. áthordja a dob a csövet???
Válasz Imus #7291. hozzászólásáraAzt nem tudom akkor,hogy miért találta ki a gyártó?Ott valami idióta lehetett,és nem találta elég nehéznek a dobot,biztos lendítő kerék szerepe van!
Válasz Szeni #7285. hozzászólásáraSomogy megye
7431 Juta, Füredi utca 2.
Telefon(ok) 0036-30/273-3111, 0036-82/705-481
Fax: 0036-82/705-200 Kolléga őket próbáld el érni jó áron dolgoznak. Takaró lemez nélkül itt már más is meg jött ! Ha viszont hatékonnyá szeretnéd tenni akkor némi plusz pénz. De hidd el a lemezek árán megspórolod. A JD kombájn klipszes +lövedék alakú többször használatos anyát +csavart vedd meg. Hidd el vigyorogva fogsz lemezelni . Ez így kb 1500ft párban. De lehet a Kiténél olcsóbb. Alátét nélkül szerelendő. 5 évig minden évben szerelgettem...sosem lazult le..Valamint cserélni sem kellett. Csavarhúzóval szerelés után le pattintható.bár a JD esküszik hogy fenn marad de nem jött be a fennhagyós szisztéma. Mivel ki próbálta annak 2-3 lejött a nyáron.
Válasz medikus #7289. hozzászólásáranem lemezelem nem bújik át acső
Válasz Szeni #7288. hozzászólásáraHa nem lemezeled be próbálj emelni a dobfordulaton addig amíg nem csinál sok törtszemet,lehet beválik de csak"Lehet"
Válasz Szeni #7288. hozzászólásáraAzért írjuk,hogy NE LEGYÉL KÍSÉRLETI NYÚL!!!Lemezeld be!!!
Ha én leszek a kísérleti nyúl, és egy fél óra múlva be kell mennem, h. lelemezeljem, akkor nektek annyi !!!! Ne is várjátok meg, h. mit mondok, hanem a kertnek vegyétek az irányt.
Egy barátomnak szoktam még aratni, lehet h. azzal fogok kezdeni. Abban biztos kibírja egy napig legalább, aztán majd meglátjuk..........
Válasz Szeni #7285. hozzászólásáraGondolod gyárilag minek csináltak volna ilyen alkatrészt?Lehet nélküle is,csak nagyobb lesz a veszteség!
Válasz Szeni #7285. hozzászólásáraKipróbálod és elmondod nekünklehet működik így is a dolog de ha mégsem szar lesz a szezonban lemezt kajtani meg beleszerelni is.
Azt tudom, h. ez az elmélet, de próbálta már nélküle valaki????????????????????
Válasz Szeni #7277. hozzászólásáraszépen vedd meg a lemezeket anélkül neki se fogj kukit aratni.
Válasz Szeni #7277. hozzászólásáraA burkoló lemezre szükség van,mert különben át dobja a csövet.főleg a lassabb fordulat miatt.Csináltass olyan lemezt!Olcsóbb lehet!
Válasz Szeni #7277. hozzászólására512-514-nél kukoricára mindig be vannak téve a dobburkolók.
Szerintem jobb, ha megveszed bele.
Válasz Szeni #7280. hozzászólásáraLassan ki is izzadják ebben a nagy melegben.
Válasz Ares 826 #7279. hozzászólására
Csak kijózanodnak tán mostanában.........
Válasz Szeni #7278. hozzászólásáraKidöglöttek a melóban és isszák a hideg sört!
Válasz Szeni #7277. hozzászólásáraHelóóóóó, kilőtték az összes kombájnost ??????????????????
Üdv mindenkinek. egy kérdésem lenne. Úgy néz ki, h. tönkremegy a 106-osom dobburkoló lemeze. Most szerelek ár kukoricára, és már nem akarom betenni. A kérdés, induljak-e újat venni, vagy elmegy a-nélkül is. Szerintem az E-514 es kombájnok is hasonlóan működnek, úgyhogy azoknak a válaszát is várom. Köszönöm mindenkinek!
Válasz Bécó #7268. hozzászólásáraEgyszerü,mint a faék...
Válasz Mf-es #7273. hozzászólásáraAki .... az is narad...
Moderátor által módosítva: 2015-08-04 10:42:06
Üdv!
Aki Claas Multimaster kukorica adaptert használ írna pár sort, hogy hogy vált be, alkatrészellátása milyen, esetleg gyenge pontjai stb...
Köszönöm előre is!
Válasz Claassic #7272. hozzászólásáraNeki minden magyar szó.
Válasz jozef19 #7264. hozzászólásáraJozef! Melyik szó nem érthető számodra? Szerintem teljesen korrekt.
Válasz jozef19 #7264. hozzászólásáraAz már a józan paraszti észre van bízva,ki hogy értelmezi!A gyár így adta ki!
Szép napokat az aratókra. Lenne egy problémám. Sok szalma jut a rostára mi lehet a probléma? Esetleg valaki nem tud merci motort bontottan?
Válasz Bigyófelügyelő #7265. hozzászólásáraAlapos tisztitás!
Sziasztok!
Valaki szakember létezik a földön aki a forgásvisszajelzőket megtudja csinálni?
Ha tudtok valakit ne tartsátok magatokba!
Válasz domi 106 #7266. hozzászólásáraPintér Tamás 06703186869
A tartály behordó csigának a csapágyai kimentek és ledarálta a fogaskerekeket tud valaki árat mondani és hol lehet venni?
Milyen technológiát használtok a rágcsálók kivédésére a kombájnoknál? Motip rágcsálók elleni sprayt használt már valaki? Nem szeretném hogy esetleg beköltözzön valami és vezetékelni kelljen..
Válasz Fiatos Roland #7263. hozzászólásáraJó lenne az,ha a forditás nem lenne olyan rossz...
Szia!Nekem ez van hozzá!
Válasz VW passat #7261. hozzászólásáraszívesen....
Válasz Antikaa #7260. hozzászólásáraKöszönöm!
Remélem így már be tudjuk kötni!
Válasz VW passat #7258. hozzászólására3 vezeték van:
1. vastag + tápvezeték (valszeg az van a párhuzamkapcsolóra kötve)
2.kapcsoló + vezeték (a hátsó hűtőben vannak nyomásfigyelő gombák amik kapcsolják az első relét ami kapcsolja a kompressort és a hűtő ventillátorait)
3. kapcsló + vezeték az első reléről jön a ventillátorokat kapcsolni de relén keresztül ami hátul a hűtőben van)
Válasz VW passat #7258. hozzászólásáraKönyvben nálam külön lapon volt!
Válasz medikus #7257. hozzászólásáraitt lentebb is van kapcsolási rajz, nekem is az van meg, de abba nincs benne
vagyis én nem találom
Válasz VW passat #7256. hozzászólásáraA gyári könyvben pedig benne van.Nekem nincs már meg,de emlékszem hogy abban benne volt a kapcsolási rajza.Érdeklődj!
Válasz medikus #7255. hozzászólásáravan gyárilag
egy piros szál jön ki belőle és az megy hátra.
azon kívűl van még 2 szál, arra értettem, hogy az egyik az test lehet? a másik akkor mi. Mert a piros az biztos áram szál lehet, csak nem találok hozzá sehol kapcsolási rajzot. A könyvében sincs benne
Válasz VW passat #7253. hozzászólásáraGyárilag nincs párhuzamkapcsoló,vagy van?
Válasz VW passat #7253. hozzászólásáraElvileg nem test hanem pozitiv nak kellene lenie.
Válasz domi 106 #7252. hozzászólásáraAz egyik vezetéket szerintem megtaláltam, de miért van bekötve a párhuzamkapcsolóhoz? Egy test szál?
Válasz VW passat #7251. hozzászólásáraA ventilátor motorhoz.