Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR410 FtUSD391.85 FtCHF438.79 FtGBP494.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #8261. hozzászólásáraMit mutatott az olajnyomas? Mi ilyen esetben raktunk uj hajtokarcsapagyokat ozt aman. Ha a tengely sehol nem csikos persze.
Válasz Hús Futár #8259. hozzászólásáraNo talán meglett a hiba... Talán gumigyűrű. Motor megmelegítve, 1 barral megnyomatva, így adta ki...
Az egyik hajtókar leszedve, a csapágy faszig kopva, a főtengőn nem látszik semmi... Mikrométer persze nincs...
Nem tudom, köszörülni kéne-e?
Ma leveszi a hengerfejet is...
Válasz csoppika #8258. hozzászólásáraCsak mire beleér rendesen a víz elhül és ugyan itt fogtok tartani . szerelőt sem értem mit tököl már rég kész lehetne ha nem a csodára várna .
Válasz csoppika #8256. hozzászólásáramint írtam járasd vagy hajtsad meg jól és utána mindjárt le az olajteknő akkor látod hogy hol csepeg , esetleg ha van víz melegító rajta akkor azzal is fel tudod melegíteni
Válasz Hús Futár #8255. hozzászólásáraEbben reménykedem...
DE ugye ez a traki sokat állhatott, mert az első hídban rozsdásak voltak a dolgok... És valamiért állt... (erdei melót végzett valószínű, a vízszintes vonó/függesztőlap egy komoly laposvassal van megerősítve)
Válasz Hús Futár #8253. hozzászólásáraMikor tavalyelőtt beletettem a fagyállót, melegen leállítva 24 óra alatt kB 1,5-2 deci lefolyt. Azóta kibe öntöttem a vizet.
Válasz csoppika #8252. hozzászólásáraMiből gondolod hogy blokk kell oda nem hengerfej ?
De szerintem csak simán Gumigyűrű lesz a hüvelynél . Rakd össze zavard meg rendesen aztán azonnal olaj teknő le és látni fogod hogy hol jön a víz ?
Mennyi vizet fogyaszt el ?
A tököm tele... 1 hete áll a szerelőnél a crystal, de most bacik folyni a víz a karterba
Most van benne mosószer, majd kiderül... Vagy újra el kell indítani, hogy melegedjen(vagy forróvizet bele)
Az olajhűtő ha rossz, akkor a vizbe megy, olaj, ugye?(ilyen tünet nem volt) Mert az át van hidalva...
Válasz Ricsi 85 #8247. hozzászólásáraTraktor data szerint 160 ast is dobtak ki 8701 motorkódok
Meg nem saját tapasztalatok alapján érdemes átalakítani ha már úgyis rákell költeni
Azért keresek és nem rendelem meg hátha olcsóbban hozzájutnék
Már rákérdeztem a bolti árára is kb 45000 árfolyam függően
Aztán ha nem marad más megveszem azt ha csináljuk majd a gépet csak egyenlőre vakvágányon van mivel nagyon nincs rá idő
Aztán rá is ér még pár hónapot
Válasz Taskó Attila #8245. hozzászólásáraMostan nem vagyok bene biztos, de vagy a hydraulika blok előt, vagy után van egy nagy csavar, azt kitekered, van rajta mérőpálca is. Ott öntsed fel olajal a sebváltót. 13 éve adtam el a Superom, azóta "fogynak" az emlékek
Üdvözletem!
A közelmúltban tulajdonosa lettem egy Zetor Super 50 trakinak, melyben (tulaj elmondása szerint) 60.11es acèlszív dobog.
Olyan kèrdèssel fordulok a tisztelt fórum tanultabb ès szakmailag tapasztaltabb közönsègèhez, hogy:
a váltóból leengedtem az olajat, viszont ellenőrző ablakot ès betöltő nyílást nem találok a gèpen. Hol keressem a betöltő nyílást?
(Szanberg szerint borítsam fel a trakit ès ahol leeresztettem az olajat, ott töltsem be az újat.) De nekem valamivel egyszerűbb megoldásra lenne szükségem, mert pont nincs otthon a traktort borító szerkezetem.
Válasz Sooscsabi1987 #8239. hozzászólására,,A priza tengej" mire gondolsz ??
Nyúl/béka fokozatra gondolsz??
Lehet mérni váltó olajnyomást kikapcsolt bekapcsolt állapotban
De valószínű hogy ketté kell húzni a gépet szivattyút cserélni meg olajat tutira
Plusz dugattyútömitéseket lehetséges hogy lamellákat is meg sorba ami jön csapágy szimering
Kb ha olyan állapotban van mint az enyém volt akkor 300-350 ezer
Szabolcsi (Tiszadada) vagyok esetleg maszekot is vállalok ha érdekel
Fel sem hùztam a kuplungkart.Akkor ezért nem tudtam berakni a tlt.Köszi.Màsik kérdésem ha bekapcsolom a hidraulikàt meg a tlt T akkor elgyengül nagyon a traktor.Ez mitől lehet?
Válasz Roli és Feri #8225. hozzászólásáraKezifek kar mellet van hatrafele meg egy kar az a kezi kuplung a tlt re. Azt felhuzva gond nelkul recseges nelkul kell h kapcsolhasd.
Köszi.Járó motornàl nem tudom kapcsolni a tlt kapcsolót közép àllàsból balra.csak úgy ha megàllîtom a gépet.mert morognak a fogak.mit kell àllîtani?olyan mint amikor autón elkopik a kuplung és nem veszi a sebességet be.
Válasz Roli és Feri #8221. hozzászólására12045 be 3 kar van
Belső kihelyezett kör
Külső függesztő kar szintszabályzója ameddig húzod hátrafelé addig emel kopp hátra teljesen felemel
Hátsó kar szintszabályzás / zetormatic
Előre húzva szintszabálzáson van
És egy kis tekerős szelep az ülés mögött
Zuhanás sebességét szabályozza teljesen elzàzva nem kéne engednie lefele hiába tolod elölre felé a szintszabályzó kart ha jó a munkahenger
Válasz Roli és Feri #8221. hozzászólásáraMesszi vetted? Ha nem, reklamálj.
Csak 12245-re tudok mondani. abban csak egy folytószelep van a hidraulika lezáráshoz...
Crystalnál a fedél alatti munkahenger generálja olyan 40000 volt 5 éve, de akkor a csőhüvely is új...
Csak sùly nélkül próbàltuk.Kabinban nem lehet valahogy növelni az olajnyomàst a hidraulika rendszeren?Karokat hova kell állítani?Ezzel kezdeném.erre ötlet?
Válasz Roli és Feri #8219. hozzászólásáraVétel előtt kipróbáltad valami súllyal???
Ha nem, akkor
1:fedél alatti munkahenger ereszt.
2:szivattyú
3:tömb
Valószínűbb az első...
A másodikat pl pótkocsival tudod tesztelni, ha lebillenti a súlyt, akkor nagyjából oké...
Sziasztok.Most vettük a gépet.Felakartam emelni most először a 3 mas ekénket és nem emeli meg a hidraulika.Terheletlenül fel le megy.Rendszer nem ereszt.Hova àllítsam a karokat vagy mit tekerjek ide oda
Köszönöm mindenkinek. Egyébként a Heltit nekem is ajánlotta egy ismerős. Szemezgetek tovább, őszig ráérek. Az akpil az kiesett, mert gyengének írják a vázat. Hátha találok valami jó cuccot a környéken. 3 fejes ekét nézek ami nem fix, és ha nem bírja egyet leveszek.
11563 hozzászólás
Válasz lorant90 #8262. hozzászólásáraMelegen fordulaton 2,5-2,8... Hidegen 5...
Válasz csoppika #8261. hozzászólásáraMit mutatott az olajnyomas? Mi ilyen esetben raktunk uj hajtokarcsapagyokat ozt aman. Ha a tengely sehol nem csikos persze.
Válasz Hús Futár #8259. hozzászólásáraNo talán meglett a hiba... Talán gumigyűrű. Motor megmelegítve, 1 barral megnyomatva, így adta ki...
Az egyik hajtókar leszedve, a csapágy faszig kopva, a főtengőn nem látszik semmi... Mikrométer persze nincs...
Nem tudom, köszörülni kéne-e?
Ma leveszi a hengerfejet is...
Válasz Hús Futár #8259. hozzászólásáraMost egy Ifa mocit generáloz, ma lett kész...
Válasz csoppika #8258. hozzászólásáraCsak mire beleér rendesen a víz elhül és ugyan itt fogtok tartani . szerelőt sem értem mit tököl már rég kész lehetne ha nem a csodára várna .
Válasz Hús Futár #8257. hozzászólásáraA szerelő megpróbálja meleg vízzel felönteni...
Válasz csoppika #8256. hozzászólásáramint írtam járasd vagy hajtsad meg jól és utána mindjárt le az olajteknő akkor látod hogy hol csepeg , esetleg ha van víz melegító rajta akkor azzal is fel tudod melegíteni
Válasz Hús Futár #8255. hozzászólásáraEbben reménykedem...
DE ugye ez a traki sokat állhatott, mert az első hídban rozsdásak voltak a dolgok... És valamiért állt... (erdei melót végzett valószínű, a vízszintes vonó/függesztőlap egy komoly laposvassal van megerősítve)
Válasz csoppika #8254. hozzászólásáraHa csak melegen akkor hüvely gumigyűrű lesz .
Válasz Hús Futár #8253. hozzászólásáraMikor tavalyelőtt beletettem a fagyállót, melegen leállítva 24 óra alatt kB 1,5-2 deci lefolyt. Azóta kibe öntöttem a vizet.
Válasz csoppika #8252. hozzászólásáraMiből gondolod hogy blokk kell oda nem hengerfej ?
De szerintem csak simán Gumigyűrű lesz a hüvelynél . Rakd össze zavard meg rendesen aztán azonnal olaj teknő le és látni fogod hogy hol jön a víz ?
Mennyi vizet fogyaszt el ?
Válasz csoppika #8251. hozzászólásáraPróbáljuk kitalálni, hogy blokk kell vagy mehet ebbe az új cucc.
Válasz Hús Futár #8250. hozzászólásáraMég nincs
Válasz csoppika #8249. hozzászólásárahengerfej lenn van róla ?
A tököm tele... 1 hete áll a szerelőnél a crystal, de most bacik folyni a víz a karterba
Most van benne mosószer, majd kiderül... Vagy újra el kell indítani, hogy melegedjen(vagy forróvizet bele)
Az olajhűtő ha rossz, akkor a vizbe megy, olaj, ugye?(ilyen tünet nem volt) Mert az át van hidalva...
Válasz Ricsi 85 #8247. hozzászólásáraTraktor data szerint 160 ast is dobtak ki 8701 motorkódok
Meg nem saját tapasztalatok alapján érdemes átalakítani ha már úgyis rákell költeni
Azért keresek és nem rendelem meg hátha olcsóbban hozzájutnék
Már rákérdeztem a bolti árára is kb 45000 árfolyam függően
Aztán ha nem marad más megveszem azt ha csináljuk majd a gépet csak egyenlőre vakvágányon van mivel nagyon nincs rá idő
Aztán rá is ér még pár hónapot
Válasz Dzsanosi #8238. hozzászólásáraHelló a 8701 kódszámú motor a 12245-osé nem turbós motor
a 8602 kódszámú motor turbós 16245-osé
Agro-Birónál rendeld meg Dunaszerdahelyrol
Válasz Taskó Attila #8245. hozzászólásáraMostan nem vagyok bene biztos, de vagy a hydraulika blok előt, vagy után van egy nagy csavar, azt kitekered, van rajta mérőpálca is. Ott öntsed fel olajal a sebváltót. 13 éve adtam el a Superom, azóta "fogynak" az emlékek
Üdvözletem!
A közelmúltban tulajdonosa lettem egy Zetor Super 50 trakinak, melyben (tulaj elmondása szerint) 60.11es acèlszív dobog.
Olyan kèrdèssel fordulok a tisztelt fórum tanultabb ès szakmailag tapasztaltabb közönsègèhez, hogy:
a váltóból leengedtem az olajat, viszont ellenőrző ablakot ès betöltő nyílást nem találok a gèpen. Hol keressem a betöltő nyílást?
(Szanberg szerint borítsam fel a trakit ès ahol leeresztettem az olajat, ott töltsem be az újat.) De nekem valamivel egyszerűbb megoldásra lenne szükségem, mert pont nincs otthon a traktort borító szerkezetem.
Válasz Dzsanosi #8243. hozzászólásáraKb 353...
Válasz csoppika #8242. hozzászólására??? Mennyi ha szabad tudnom
Válasz Dzsanosi #8241. hozzászólásáraJó közel vagy, hehe
Válasz Sooscsabi1987 #8239. hozzászólására,,A priza tengej" mire gondolsz ??
Nyúl/béka fokozatra gondolsz??
Lehet mérni váltó olajnyomást kikapcsolt bekapcsolt állapotban
De valószínű hogy ketté kell húzni a gépet szivattyút cserélni meg olajat tutira
Plusz dugattyútömitéseket lehetséges hogy lamellákat is meg sorba ami jön csapágy szimering
Kb ha olyan állapotban van mint az enyém volt akkor 300-350 ezer
Szabolcsi (Tiszadada) vagyok esetleg maszekot is vállalok ha érdekel
Válasz Sooscsabi1987 #8239. hozzászólásáraAz arra szolgalo pumpa mikor volt cserelve?
Tudna valaki segiteni a 12045 os crystalom mikor felmelekszik az olaj nem kapcsol a 4x4 es a priza tengej sem
Krisztál 8701 motorkódú 6 hengeres turbós kipufogó csonkot keresek
Sziasztok!
Valaki nem tud olcsón 24-es első felnit Crytalra?
Válasz Batta Sándor_43038 #8235. hozzászólásáraKöszönöm!
Szőlőskén vettem, 730 euro volt + áfa
Válasz Z59-11dag #8124. hozzászólásáraSzölöskén vettem,730euro volt
Válasz Roli és Feri #8231. hozzászólásáraAz h leengedi es vissza emel az az mitt van h kopottak a karmantyuk a dugatyun. Es elmegy az olaj.
Válasz Roli és Feri #8230. hozzászólásáraFuha ilyent meg nem tapasztaltam.
A hidraulika pedig nem tartja meg a 3 as ekét.leenged de visszaszintezi magàt.
Fel sem hùztam a kuplungkart.Akkor ezért nem tudtam berakni a tlt.Köszi.Màsik kérdésem ha bekapcsolom a hidraulikàt meg a tlt T akkor elgyengül nagyon a traktor.Ez mitől lehet?
Válasz lorant90 #8228. hozzászólásáraHa nem reagal akk vagy a csapagyat kell elobre vagy a villakat a kuplungon
Válasz Roli és Feri #8225. hozzászólásáraKezifek kar mellet van hatrafele meg egy kar az a kezi kuplung a tlt re. Azt felhuzva gond nelkul recseges nelkul kell h kapcsolhasd.
Válasz Roli és Feri #8225. hozzászólásárahttp://www.cals.cz/zetorservice/files/1/UR%20I%205211-7745%20FR.pdf
Ha megy az angol... Vagy google translate...
Válasz Roli és Feri #8225. hozzászólásáraSzerintem csak álló motornál kapcsolható. Különben ledarálhat vmit. (12245 is ilyen, mint tanítottak múltkor)
Köszi.Járó motornàl nem tudom kapcsolni a tlt kapcsolót közép àllàsból balra.csak úgy ha megàllîtom a gépet.mert morognak a fogak.mit kell àllîtani?olyan mint amikor autón elkopik a kuplung és nem veszi a sebességet be.
Válasz Roli és Feri #8221. hozzászólására12045 be 3 kar van
Belső kihelyezett kör
Külső függesztő kar szintszabályzója ameddig húzod hátrafelé addig emel kopp hátra teljesen felemel
Hátsó kar szintszabályzás / zetormatic
Előre húzva szintszabálzáson van
És egy kis tekerős szelep az ülés mögött
Zuhanás sebességét szabályozza teljesen elzàzva nem kéne engednie lefele hiába tolod elölre felé a szintszabályzó kart ha jó a munkahenger
Válasz Roli és Feri #8221. hozzászólásáraGondolom olaj van a váltóban...
Válasz Roli és Feri #8221. hozzászólásáraMesszi vetted? Ha nem, reklamálj.
Csak 12245-re tudok mondani. abban csak egy folytószelep van a hidraulika lezáráshoz...
Crystalnál a fedél alatti munkahenger generálja olyan 40000 volt 5 éve, de akkor a csőhüvely is új...
Csak sùly nélkül próbàltuk.Kabinban nem lehet valahogy növelni az olajnyomàst a hidraulika rendszeren?Karokat hova kell állítani?Ezzel kezdeném.erre ötlet?
Válasz Roli és Feri #8219. hozzászólásáraVétel előtt kipróbáltad valami súllyal???
Ha nem, akkor
1:fedél alatti munkahenger ereszt.
2:szivattyú
3:tömb
Valószínűbb az első...
A másodikat pl pótkocsival tudod tesztelni, ha lebillenti a súlyt, akkor nagyjából oké...
Sziasztok.Most vettük a gépet.Felakartam emelni most először a 3 mas ekénket és nem emeli meg a hidraulika.Terheletlenül fel le megy.Rendszer nem ereszt.Hova àllítsam a karokat vagy mit tekerjek ide oda
Válasz némedi #8217. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Kamionos #8204. hozzászólásáraNekem 6245-ös zetorhoz 3 fejes kverni ekém van a lazább talajon 2.-ban viszi, csak az agyagos feketén szántok 1.-ben.
Segítséget kérek!
Zetor 12045-höz keresek komplett kéziféket. (kar, rudazatok)
Köszönöm mindenkinek. Egyébként a Heltit nekem is ajánlotta egy ismerős. Szemezgetek tovább, őszig ráérek. Az akpil az kiesett, mert gyengének írják a vázat. Hátha találok valami jó cuccot a környéken. 3 fejes ekét nézek ami nem fix, és ha nem bírja egyet leveszek.