Fórum

Ursus traktorok 

Létrehozta: N, 2008-11-05 19:49:33

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #153 sanyi1965 | 2018-10-30 19:02:10

    használói véleményt szeretnék kérni azon kollégáktól akik vásároltak URSUS C-3110-est.előre is köszönöm.

  • Válasz » #152 _NB_ | 2018-06-10 15:43:56


    Válasz » jabovo58 | 2018-06-10 10:56:40

    "Üdvözlet mindenkinek!!
    Segitségeteket kérném olyanban ,új gép vásárlása történt ursus c 380 személyében . Van egy furcsa tünete ami nem tudom hogy mi.
    Kizárólag bekapcsolt első hajtásnál ,talajmunkánál nagyobb terhelésnél jelentkezik . Ha nincs bent az eleje nem produkálja. Tehát összkerékbe nagyobb terhelésnél mintha a hajtásba kapcsolna valamit egyszer ,egy másodperc alatt van valami hang féle …… Ezt nem tudom mi lehet. Carraro 20,14 hiddal van szerelve Carraro váltóval. Több gépben van ez a híd Ursus farmtrac Zetor major 80 stb Nem tudom más tapasztalt e esetleg valami hasonlót, Hozáászolásokat TAPASZTALATOKAT KÖSZÖNÖM.."


    Csak agyalok.
    Elvileg mivel terhelés alatt is kapcsolható, lamellás a mellső tengely kapcsolója ez egyben a biztonsági rendszer is, mert itt tud meg csúszni túlterheléskor, ez olyan, mint MTZ-n a "malac".
    (Cége válogatja lehet száraz/ nedves)
    Azután az első hídban is vannak lamellák a difi két oldalán, ez egy önzáró differenciálmű (sperr diffi), ez nedves, olajban úszik.
    - http://zsiguli.hu/cikk/38

    A Zetor! pdf-ben

    - http://www.cals.cz/zetorservice/files/1/Major_CL_2018_HU.pdf
    - http://www.cals.cz/zetorservice/files/1/Major_HS_2017_HU.pdf

    Az mellső hajtás bekapcsolásának működési elve
    Automatikusan bekapcsol
    -- ha két pedállal fékezel (ha jól tudom csak a fékezés idejére)
    -- ha befékezve leállítod
    Manuálisan a műszerfalon a billenő kapcsolóval

    "bekapcsolt első hajtásnál ,talajmunkánál nagyobb terhelésnél jelentkezik"

    A bekapcsolás után mennyi idővel, akár fél, egy óra összkerékkel végzet munka után ?
    Hányszor csinálja, minden megterhelésnél többször ?

    Az összkerék hajtásnak kell legyen védelme a nagy nyomatékkal és fordulatszám különbséggel szemben, pl: ha az első kerék pont "nagyot fog", azaz nem fog elkaparni, mert a talaj kapcsolata kiváló, míg a hátsó keréké meg rossz és elkapar a nyomaték meg nagy, akkor valami eltörne ha fixen lennének összekötve, így meg a első hajtás lamellás bekapcsolójánál megcsúszik. Ennek vagy a hídban a sperrnek van e hangja nem tudom.

    De ez csak találgatás így, mert terhelés alatt akár a légkondi kompresszor is lekapcsolhat..ect, biztosra kéne menni a hang eredetével kapcsolatban, vagy lengyel fórumon rákérdezni, hogy ez normális jelenség-e... ha csak itt magyar honban nem találsz másik Ursus-ost akit megkérdezzél.

    -------------------------------------
    +1 érdekesség a Zetor használatiból leállítás után 2 percig nem szabad áramtalanítani a gépet, mert a kompúter (épp válaszcsapást mér a skynetre smile lol) adatokat ment.

  • Válasz » #151 mtz1221 | 2017-03-19 07:08:51

    Válasz apacs_78 #150. hozzászólására

    Gondolod 7 év alatt,még nem jöhetett rá ?smile sweatdrop

  • Válasz » #150 apacs_78 | 2017-03-18 22:48:46

    Válasz JOOCÓ #27. hozzászólására

    Szia ez egy urszusz c 330 as motor nekem ilyen motor van egy kistraktoron.

  • Válasz » #149 Magonc | 2016-11-24 07:45:09

    Kicsit utána olvasgattam a janicsárok HATTAT-ja után és sajnos a konklúzió elég gyengécske minőségről ad tanúbizonyságot.
    Elsősorban a gyenge összeszerelési minőségben vannak a problémák, de vannak anyagminőségi problémák is az egyéb kiegészítők tekintetében. A súly/lóerő aránya is rossz, mert könnyű, de nekem nem 200 ha-ra kellene gép. Hidraulikus gondokat is olvastam róla. De úgy látom, hogy az ilyen licensz jogos copy gépeknél azt kell eldönteni, hogy kiben bízol meg jobban a lengyel vagy a török munkásban és a mentalitást nézve inkább a lengyelekre szavaznék már csak azért is mert ránézésre robusztusabb mintha jobban egyben lenne a gép.

  • Válasz » #148 oteló | 2016-11-23 08:39:25

    Válasz Magonc #146. hozzászólására

    Crystal-Trade Mátészalka, keresd őket!

  • Válasz » #147 oteló | 2016-11-23 08:38:06

    Válasz Magonc #146. hozzászólására

    Lövésem sincs, hogy a hibák meg vannak-e a keskeny nyomtávúnál, a fődarabokat ugyanazok a gyártók készítik.
    Biztos, hogy van a HATTATnak is keskeny traktora.
    Én csak arra próbáltam célozni, hogy mind a két gyártó ugyanarról az alapról indult de a HATTAT sokkal jobb irányba tart!

  • Válasz » #146 Magonc | 2016-11-23 08:13:23

    Válasz oteló #145. hozzászólására

    Köszönöm a válaszokat. Néztem videókat továbbá megnéztem milyen típusok vannak, viszont keskeny nyomtávú 50-55 lóerős nem találtam a kínálatban. Az általad írt hibák a C-350-esre is érvényes vagy csak ami neked van?

  • Válasz » #145 oteló | 2016-11-22 17:23:17

    Válasz Magonc #144. hozzászólására

    Gyerek betegségekről tudok neked beszélni:
    -lyukas a hátsó ablak mosó tartály
    -nem tudjuk hol engedi el a klíma a gázt (elvileg ez nem típus hiba csak az enyém csinálja)
    -kerékbeállítási gondok voltak, de megoldottam
    -elmozdult az első ablaktörlő lapát(elkopott a borda)
    A kezelő szervek lehetnének jobb helyen is, értem ez alatt első sorban a hidraulika kivezetések vezérlését!
    A teljesítményhez könnyű, jövőre tervezem, hogy veszek rá plusz súlyokat.
    Fő darabok teljesen jól működnek, fogyasztás nagyon jó!Egy új "fos MTZ-hez" képest nagy előre lépés!
    Keress videót a HATTAT T 4100-ról!!!
    A HATTAT ára 9 körül van a következő pluszokkal:
    -irány váltó, külső hidraulika vezérlés, hidraulika szabályzás(emelési-süllyesztési sebesség állítás), 4 pár kihelyezett kör,plusz egy munkahenger a három pontnak,kezelő szervek sokkal jobb elhelyezése,plusz munka lámpák, új-jobb helyen az aksi,plusz tárolók stb.
    NÉZD MEG A VIDEÓT!!!

  • Válasz » #144 Magonc | 2016-11-22 16:19:04

    Válasz oteló #143. hozzászólására

    Esetleg ki tudnád fejteni, hogy még is milyen problémák fordulhatnak elő? Az eddigi választ köszi.

  • Válasz » #143 oteló | 2016-11-22 15:53:01

    Nekem van egy 10014H 1010 üzemóra, különösebb gond nélkül használom "eddig"!
    Kereskedő ismerőstől tudom, hogy ezt a típust kell venni a többi az ő és az én véleményem szerit is mellé nyúlás!
    Ha most vennék nem ezt hanem az iker testvérének a tovább fejlesztet változatát választanám (HATTAT T4100)!
    Az URSUS 10014H=HATTAT A110
    A Török gyártó úgy tűnik vette a fáradtságot és megkérdezte a "parasztot" a és ez alapján kezdett fejleszteni!!!

  • Válasz » #142 Magonc | 2016-11-22 14:23:20

    Valakinek van tapasztalata az Ursus C-350 ről?Esetleg, hogy milyen árban mozognak? ursus c-350

  • Válasz » #141 Hús Futár | 2016-07-28 12:01:16

    Válasz fer #140. hozzászólására

    Így nekem az esik le hogy te nem igazán vagy megelégedve a tieddel .

  • Válasz » #140 fer | 2016-07-27 21:21:42

    Üdvözlök Mindenkit, aki URSUS 11054 traktort akar venni, vagy már abban a helyzetben van mint én... Véleményem szerint, árérték arányban semmilyen szinten nem olcsóbb, mint a többi versenytársa. A megnyerő külső, a kedvezőnek tűnő fődarabok mégsem azt hozzák, amit az ilyen egységekkel szerelt versenytársaik. Az ilyen, már természetesnek vehető "öszvér" megoldások akkor váltak sikeressé, ha az mögött a megfelelő szakembergárda dolgozott és nem a gyors nyereség, hanem a hosszútávon stratégált üzletpolitika állt. Én szeretném, hogy ösztönözze ennek a "gépnek" a háttér csapatát az hogy nem csak az általuk kiküldött reklámot olvassák vissza, hanem figyeljenek jobban oda azokra a túl sok pénzt kifizető felhasználókra és ne rajtunk kísérletezzenek. Akinek konkrét kérdése van a gépről annak az elérhetőségem a következő: novenytermesztes@gmail.com

  • Válasz » #139 mtztom | 2015-12-16 22:31:14

    Válasz bala #138. hozzászólására

    Üdv! A héten voltam kiprobálni egy új 11054 es ursust. Én is mtz-t szeretném kiváltani. Szerintem ár érték arányban nagyon jó. Én úgy gondolom a perkins motorok nagyon jók. Váltója is jó, kényelmes a fülke, csendese, a kilátás nagyon jó főleg hogy nincs b oszlop. Ma beszeltem egy gazdalkodóval személyesen, talajmunkára, kaszalásra, mindenre használja semmi gondja nincs a géppel.

  • Válasz » #138 bala | 2015-11-19 10:30:36

    Sziasztok Ursus 11054 tipusú traktorról tudnátok mondani pár infót? Mtz kiváltásán gondolkodok, sokat olvastam hogy a meghibásodásról nincs adat, de a kabinba mennyire esnek kézre a gombok, karok. A gép súlya elegendő-e ehhez a teljesítményhez, nem túl könnyű? Árajánlatom még nem érkezett meg de árban kb. mennyi lehet?

  • Válasz » #137 DairyDan | 2015-11-17 20:43:55

    Üdv! Valaki használja a 110 lovas változatot? Vannak régebbi tapasztalatok esetleg?

  • Válasz » #136 oteló | 2015-10-05 20:30:21

    Válasz emcett #135. hozzászólására

    Azt nem tudom olcsóbb-e,de egy ismerősöm turbós MTZ-jén 2x adagoló, generátor, lakat törés, hidraulika túl melegedés,ránézésre is ki van spórolva belőle az anyag szerelgeti a földön(300ó).
    Nekem volt 820.2-es 10 évig (3500ó) mondhatnám semmit nem költöttem rá.
    Azon is sokk múlik ki és hogy használja márkától függetlenül.
    Zetort nem néztem de szerintem drága.

  • Válasz » #135 emcett | 2015-10-05 20:16:10

    Válasz oteló #134. hozzászólására

    Szerintem a 1025-ös valamivel olcsóbb, de a minősége is annyival kevesebb. Zetort nem nézted?

  • Válasz » #134 oteló | 2015-10-05 20:10:17

    Válasz emcett #132. hozzászólására

    Szerviz az nekem ennyi,de szerintem rugalmasak.
    Same,Hürliman,Lambó,Deutz a színükben van különbség és annyi.
    Hattat,Ursus ugyanaz annyi,hogy az egyiket Török szereli a másikat Lengyel (Ursus).
    Új MTZ szerintem közel ugyanennyibe kerül ilyen felszereléssel és egy fos.

  • Válasz » #133 oteló | 2015-10-05 19:59:56

    Válasz emcett #129. hozzászólására

    Azt nem tudom,hogy örökélet-e.
    Az MTZ-hez képest természetes,hogy sokkal jobb minden tekintetben,de azt tudnikel nem egy john deere az árak sem egyformák(john deere se a régi)

  • Válasz » #132 emcett | 2015-10-05 19:59:33

    Válasz oteló #131. hozzászólására

    Mondjuk a váltó és hidraulika egy olajozáson szerintem sem jó ötlet.smile thumbdown
    Nekünk a 1221-nek 100 volt az első szervize, de mondjuk kiszállással együtt, de szerintem így is drága volt.
    Same, Hürlimann, Zetor, Hattat, Iseki? Ezeket nem nézted?smile confused

  • Válasz » #131 oteló | 2015-10-05 19:53:25

    Válasz emcett #130. hozzászólására

    azt hiszem 2000-rel több.
    Néztem lambót az van hasonló árba, ami végül is nem igaz mert az 33000 körül van.
    A lambóba SDF motor van Indiából rejtett hátsó munkahenger a váltó plusz hidraulika egy olajzáson szerintem szervizelés is drágább.
    Véleményem szerint most árérték arányban a KUBOTA verhetetlen.
    URSUS Kötelező szerviz első 100ó utána 250(70000FT).

  • Válasz » #130 emcett | 2015-10-05 18:00:52

    Válasz oteló #128. hozzászólására

    Netto 28.800-at ír, de gondolom az a 82 lovas. A tiéd már drágább lehet. Egyébként néztél más gépeket is?

  • Válasz » #129 emcett | 2015-10-05 17:58:43

    Válasz oteló #127. hozzászólására

    Akkor ezekkel a munkagépekkel örök élet meg egy nap...smile thumbupcool
    Összességében akkor jobb, mint az MTZ...smile cool

  • Válasz » #128 oteló | 2015-10-05 17:54:34

    Válasz oteló #127. hozzászólására

    www.agroboma.hu itt megvannak az árak.

  • Válasz » #127 oteló | 2015-10-05 17:51:18

    Válasz emcett #126. hozzászólására
    102 ló,3 fejes VN eke,3,2 tárcsa,vegyszerező,vetőgépek,kombinátor,szárzúzó,henger,volt már rajta 1 késes lazító(nagyon könnyen vitte).Mindenből bírna nagyobbat, de ezek maradtak az MTZ-ről (ezeket nagyon kényelmesen viszi)A pontos árat nem tudom, de jó ismerős a kereskedő úgyhogy meg tudom kérdezni.

  • Válasz » #126 emcett | 2015-10-05 17:18:00

    Válasz oteló #125. hozzászólására

    Pontosan hány lovas, milyen munkagépeket használ, mennyi az ára?smile confused

  • Válasz » #125 oteló | 2015-10-05 17:14:48

    Nekem van egy ursus 10014H 525 üzemórával lassan 2 éves MTZ-hez képest az előnyei: irányváltó szerintem jó,hidraulika a szint szabályzó miatt jobb a 2x2 kivezetés vezérlése rossz helyen van.
    A fülke nem túl csendes kilátás jó be-ki szállás kicsit nyűgös(meg kell szokni)ülés nem légrugós de kényelmes(kompresszor csak akkor kell,hogy menjen ha pótkocsizol).Fék,kuplung jó.
    Fogyasztás nagyon jó,világítás munka lámpák erősek.
    Szerintem kicsit lehetne igényesebb,de az össze szerelés minőségével nincs baj(nem kellett csavarokat utána húzni).Gardán kihajtás jó,nem csúszik(szárzúzás),vetőgép(SPC)emeléskor nem kell kikapcsolni.
    Meghibásodása: klíma feltöltőnél elment a gáz,kellett állítani a kuplung bovdenen mert csúszott.
    Ha van kérdésed szívesen válaszolok,ha tudok.

  • Válasz » #124 Becenév2 | 2015-10-05 13:32:31

    Válasz Kombájnos69 #95. hozzászólására

    Tudnál irni arról, hogy az elmúlt másfél évben hogy muzsikált az uj Ursus? Köszi

  • Válasz » #123 mtztom | 2015-09-28 21:48:33

    Válasz csontii #122. hozzászólására

    Ugyan ezt az informaciot kaptam ma, de azert kivancsi lennek egy olyan velemenyere aki hasznalja ezt a gepet.

  • Válasz » #122 csontii | 2015-09-28 21:23:43

    Az OMÉK-on beszéltem az URSUS-T kiállítókkal. Azt mondták,hogy idáig kb 50-t adtak el,de azt sem tudják,hogy merre meg mi van velük. Garanciában még senki nem jelentkezett nagyobb dolgok meghibásodásával. Aztán,hogy még ezután fognak-e elő jönni a hibák nem tudni.

  • Válasz » #121 mtztom | 2015-09-28 21:19:32

    Üdv! Ursus 9014H trakrorrol valakinek valami tapasztalat vélemény mtz-hez viszonyitva kulonbség?

    Valaszokaz elore is koszonom!

  • Válasz » #120 csoppika | 2015-09-28 13:50:06

    Válasz sacci #118. hozzászólására
    Agrobiro céget szlovákba már kérdezted?

  • Válasz » #119 Hús Futár | 2015-09-28 13:01:01

    Hogy váltak be az új Ursusok ?

  • Válasz » #118 sacci | 2014-07-15 00:26:36

    Helló. Tudna valaki henger dugó márkát ajánlani?Ursus c355 be kellene.Bele hajtottam 350munka órát(jól irtam,olaj jó minöségű 3 szor lett cserélve mivel minden ki lett benne cserélve nehogy valami berágjon ugy 10 évig csak olajat akartam cserélni benne,Olajnyomás 5 körűl mozog + - fél bár hidegen vagy melegen) és megindult az olajat kilehegni.széna kaszállás közben.Karika gondokra gondoltam de mikor levettem a fejet hihetetlen de ugy megvan kopva a henger hogy a régi ami 10 évet lehuzott sem sokkal rosszabb. Ugy hogy csere lesz csak van anyi gyártmány hogy nem tudom mejjik lenne ami legalább kihuz 1 évnél többet.Originál zetort nem találtam.Van valami THm gyártótól.. Ez ami benne volt Arow márka volt. Apósomnak 5700 munka óra van a zetorba még kutya baja.smile blushing

  • Válasz » #117 sacci | 2014-03-24 22:15:46

    Azt olvastam ha tul nagy az előtöltés kárt tehet a motorban.beolvadhat a dugatyu teteje.

  • Válasz » #116 sacci | 2014-03-24 12:34:18

    Ja meg ami még szemet szurt hogy régebben még javitás előtt ha eröltettem akkor a kipufogón ojan 5-8 centis lángot is eresztett este látszott. meg. megpirosodott a kipufogó. most meg csak fűstöl és a kipufogón is rajta mradt az egyszerű fekete festék .

  • Válasz » #115 sacci | 2014-03-24 11:49:55

    MOst jól be van forditva. előtöltés van neki adva.de ha kicsit is terhelem a motrot elég ha űresen csak sebességbe teszem és idulok ojan szűrkés fehér fűstöt kezd el fujni. Pénteken szántottam vele és van ereje ,nem erélködik és már akkor is fűstöl.

  • Válasz » #114 sacci | 2014-03-24 11:45:54

    Igen birom forgatni pumpát de nem tudom mijnnek kellene lennie a hangjának.

  • Válasz » #113 mtz1221 | 2014-03-24 11:42:37

    Fordits a pumpán (slic lukak vanak a felfogatásánál) kicsit erre kicsit arra füllel is meghalod mikor lesz jó

  • Válasz » #112 sacci | 2014-03-24 11:31:55

    Hogyan kell beállitani a hejes előtöltés?Nem találo neten.
    smile confused

  • Válasz » #111 sacci | 2014-03-20 20:21:19

    Semki nem csinált még ojat?

  • Válasz » #110 sacci | 2014-03-19 17:31:47

    Hogy kell beállitani az előgyujtást? A pumpán megjegyeztem mielőtt levettem de nem ugy dolgozik mint azelőtt.teljesen kicserélték az elementeket meg amik emelgetik alul.És most ugy kopog a motor kissebb fordulaton gázráadáskor.én előgyujtásra gyanakszom.hol kell hogy elkezdje adagolni be az űzemanyagot. mert a lenkeréken vannak valami jegyzékek.

  • Válasz » #109 sacci | 2014-03-08 18:32:07

    Padon nézték mind 2 szer.már hŰjénk néznek hogy viszem a pumpát és szerintűk nincs baja. a szomszédból szerváltam egy pumpát leszereltem az enyémre felszereltem és biztos hogy a pumpám a rosz mert azzal szépen dolgozik.Csak ugye az neki is kell.Már félig megvehettem volna az uj pumpát.smile censored

  • Válasz » #108 zt tomi | 2014-03-07 19:16:55

    Válasz #107. hozzászólásra

    Azt mondtad,hogy kétszer volt adagolósnál.Akkor az mi a faxt csinált vele?Nem biztos,hogy jó ötlet eltekergetni az adagoló fogaslécét,mert a töltésmennyiség nem lesz egyforma.Inkább szedd le,és vidd el egy igazi szerelőhöz,hogy nézzen rá padon,meg a lent említett hibát nézze meg mitől lehetett.

  • Válasz » #107 sacci | 2014-03-06 21:23:31

    Ma levettem a pumpa oldalát és bejegyeztem az elementeket hogy álnak. levettem a kipufogót hogy mejjik henger adja azt a vesztt durrogást. az első és a 3. volt.a második meg a negyedik meleget fujt ugyan de kiálta a kezem.Gondoltam adok egy kis töltést a negyedikre hátha az is beindul. és mikor akartam mozditani érdekes módon nem mozdult a fogasléc.a negyedik rugót anyira felnyomta hogy beszorult és nem tudott szabájozni.Óvatosan megengedtem a kontra csavart és alig kellett mozditani egy negyedet és már mozgott is.Vissza kontráztam és egy hajszálnyit adtam rá töltést is. és megszűnt a kopogás.szépen egyenletesen jár a motor.most még terhellés alatt nem próbáltam de hangra mintha másik traktor lenne.Most még csak a kevés kompresszióra kell rájönnöm mért nincs.vagy mért ijen keves.

  • Válasz » #106 sacci | 2014-03-06 08:58:16

    A pumpában az elementek amik a nafta menyiségét szabájozzák nem tudom más néven. azt egy bűtykös tengely emelgeti alul az nem lehet hogy megvan kopva és az nem egyforma magasra emeli őket?Bár azokat állitották hogy egymáshoz képest 90 fokra adagoljanak .már másik pumpán gondolkodok hogy ki kellene cserélni próbára.mert javitás előtt is hallatszott ijen hangja csak arra gondoltam már elég beteg ésmajd ha uj lesz minden elmulik.aztán kicserélték a pumpában az elementeket is mert már arra is gondoltak hogy azok nem egyformák de az ujakkal is ugyan az a hejzet.Most azt monta a pupma mester ki kellene cserélni próbára megint. szevasz azt hiszi gyűjtöm ezeket a bigyókat és a végén mind jó lesz csak nem jó hejen tapogatunk..

  • Válasz » #105 sacci | 2014-03-06 08:49:46

    A vezér fogaskerekek is lettek cserélve meg a kompreszorbam is a csapágyak..Az előtöltés alatt az űzemanyag befecskendezési idejét érted a dugatyu hoz viszonyitva?Mester állitotta melegen csak meg kell pöccinteni a motrot picit meghajtja és zug.Hidegen már ugy 0-1 foknál már nehezen gyullad.Van benne uj termosztát.75 fokon tartja a vizet terhellés alatt 80 tól nem megy fejjebb. 60 fokig ojan kékeset fűstőlög aztán megszűnik az is terhletlen állapotban nincs fűst.

  • Válasz » #104 Sk Laci | 2014-03-06 08:02:18

    Válasz #102. hozzászólásra
    Sacci mennyire volt szétszedve a motor? Nézted a fogaskereket hogy nem -e löttyen az éken ami a naftapumoát hajtsa? Nálam volt hasonló jelenség, igaz 6 hengeres motoron.

[bezárás x]