Hirdetés
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Zöld rendszám új
- Minőségi alma termesztés új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Forgatás nélküli talajművelés új
- Kukorica vetőmagok új
- Füge termesztés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
739 hozzászólás
Érdeklödnék eggyik naprol a másikra elment a gyorsító fokozat ???
Válasz griz #806. hozzászólására
Oké, köszönöm.
Válasz Dave #805. hozzászólására
Igen de van egy belső munkahenger is azon volt elöregedve a karmantyú az enged át ezért emelget rá folyton, ha leállítod akkor pedig leengedi az eszközt.
Válasz griz #804. hozzászólására
Ennek kívül van 2 munkahenger ami a karokat mozgatja. 1 körösek, így az olaj csak a szelep felé mehet el.
Válasz Dave #803. hozzászólására
Nekem volt ilyen problem, a hátsó difi fedél alatt van egy belső munkahenger annak kellett egy javítókészlet.A fülke hátsó gumibakja vilt meglazítva, a fülke megemelve amennyit enged, így éppen van annyi hely hogy hozzáférhető a fedél.
Claas Celtis 446-hez szeretnék egy kis segítséget.
A hátsó két pont felemelve enged, a gép persze ráemel mindig, de így nem lehet használni. Álló motornál sem kell egy perc és leenged teljesen.
A Fülke alatt lehet a vezérlése, ahová befutnak a bovdenek? Mi lehet a baj? Mennyire macerás azt onnan kiszedni?
Valaki járt már így esetleg? Köszi előre is a segítséget.
Válasz Dave #800. hozzászólására
Igen, pontosan, mert a tiéd mechanikus kapcsolású.
Váltó, hidraulikába 10w40 stou olaj kell?
Válasz Büresz #799. hozzászólására
A müszerfalon ir valamit ha jól emlékszem de kapcsolót nem láttam.
Akkor ha behúzom a hosszú kart úgy kiválasztom a kivánt fordulatot, hosszú kar viszza és forog. Ez lenne a szakszerű?
Válasz Dave #798. hozzászólására
Van eco fordulat is?
Válasz Büresz #797. hozzászólására
Ennek bal oldalon mind a kettő.
Válasz Dave #796. hozzászólására
Az ülés jobb oldalánál van egy kar ami a kardán kuplung, azt átváltod, akkor elvileg a műszerfalnál villog a tlt lámpa, utána beteszed a kívánt fordulatba, és a jobb oldalival elindítod. Kikapcsolni is így kell csak fordított sorrendbe. Ha kicsi ellenállásút hajt akkor simán kiszoktam venni a fordulatválasztóval. Remélem érthetően írtam.
Válasz Celtises #795. hozzászólására
Köszönöm.
A tlt ki-be kapcsolás hogy müködne? Van az ülés mellett egy hosszabb kar gondolom ezzel lehetne kapcsolni ez nem csinál semmit, és van egy 540-1000 váltó, ha ezt üresből elkapcsolom egyből forog.
Válasz Dave #794. hozzászólására
A műszerfalban vannak a visszajelzők felül.
Egy részük cserélhető meg van ami beforrasztott.Műszerésszel kell megnézetni.
Vagy a műszerfal alján van két nagy stekker azokba megszokott törni a forrasztás.Szintén műszerész kolléga.A műszerfalat olyanhoz vidd aki látott már ilyet, mert 250 nettó az új.
A seb. szenzor valószínű rossz. A kalibrálásnak utána kéne néznem. Elméletileg kéne,hogy lehessen. Megpróbálom este elküldeni a menetét.
Celtis 446 nem a valós sebességet mutatja hanem sokkal kevesebbet.
Az elsőhajtás visszajelzője sem müködik, de ki be lehet kapcsolni.
Valaki járt már igy, vagy van ötlet a problémára?
Válasz Bárány #792. hozzászólására
Ez meg kb egy 20-as a 2.
Válasz Büresz #788. hozzászólására
A gyári 120-130ezer+ÁFA/db.
Válasz Büresz #790. hozzászólására
Akkor legalább van rajta valami minőségi cucc.
Válasz csferri #789. hozzászólására
Igen, habis 5 körül volt, de az aresomon is dettó ilyen csak dunlop feliratos.
Válasz Büresz #788. hozzászólására
Iváné került rá?
Nem volt rajt, aztán ebbe a nagy sárba kell valami. Mindenképp forgós kell mert beleér az oldalsó burkolatba különben, bár ezeken valamelyiken fix van, de akkor meg annyit kellene állítanom az ütközőn hogy alig fordulna. A gyárit meg meg sem mertem kérdezni. Remélem nem szakad szét 1 hét után.
Válasz Büresz #785. hozzászólására
Válasz Büresz #785. hozzászólására
Ez igen!
Celtis sárvédő legyártása felszerelése,forgós.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #782. hozzászólására
Utána kérdeztem, lehet a kupplungot kalibrálni, de csak számítógéppel.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #782. hozzászólására
Ha a késlekedés után ugorva indul el, akkor az irányváltó kalibrálása is szükséges lehet. (Ez Arionoknál 500 óránként ajánlott.) Van úgy, hogy az olaj hőmérsékletének változásával ez rosszabbodik, vagy épp javul.
Érdemes "beszerezni" egy Axiál szervizest.
Válasz Bárány #781. hozzászólására
ezért éri meg fórumozni, ennek holnap utánanézek...
az a baj, hogy nincs ismerős szervizesem, hogy néha kérdeznék egyet...
Válasz Ádám Zoltán_58033 #777. hozzászólására
A kuplungolás sebességét az Arionokon lehet állítani, mégpedig külön előre és hátra. Gyárilag a hátra egy fokozattal lassabbra van állítva. A Celtisen nem égy van?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #779. hozzászólására
Ahhamm de azért mondd ki hogy pár milkacsokival olcsóbb is volt!
Válasz Büresz #778. hozzászólására
Azt vettünk minden más munkára, de úgy gondoltam a permetezőt elhúzza, és csak kényelmesebb mint egy MTZ.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #777. hozzászólására
Nem kekeckedni akarok de miért nem johnit vettetek?
Válasz Bárány #775. hozzászólására
Elég sok gépet üzemeltetünk, és mi szervizeljük őket, tehát van közöm a traktorokhoz...
de valahogy ha hátramenetbe kapcsolom vár egy kicsit és akkor indul el, míg előre azonnal....
mikor a kukorica aratás volt az ősszel rossz körülmények között, nem kapta fel az orrát úgy mint egy MTZ, viszont mikor megindult meg csak erősebben húzta....Én is azt mondom, hogy jó kis traktor permetezni akarok vele, de azért nagyon messzire áll egy john deere-hoz...
Válasz Bárány #775. hozzászólására
Hát nem, de én szeretem.
Válasz Büresz #774. hozzászólására
Mondjuk sokat amúgy sem kell használni, ha nincs rakodós munka.
Válasz Bárány #773. hozzászólására
Van egy areson mint látod a képen is én teljesen meg vagyok elégedve a kupplungal meg a celtisen is pedig csak 8 üórát mentem vele de ráéreztem már.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #771. hozzászólására
Hiányzik a nyomáspont. Mechanikusnál érezni a pedálon, hogy hol fog, elektromosnál meg semmi változás nincs. Gondolom, erre gondoltál.
Ezt én se tudtam teljesen megszeretni, pedig már 8-9 éve dolgozom "villanykuplunggal".
De kb. ez az összes érvem az elektromos ellen.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #771. hozzászólására
Nekem eddig jó volt tök tetszik a gép így elsőre, 3 békában indultam a lámpáknál felnyomtam nyúlba aztán 5 béka, kipróbáltam a váltón lévő kuplunggombot azzal is tök jól tudtam váltani. Nagyon finoman tudok vele mozdulni is.
Válasz Büresz #770. hozzászólására
nekem valahogy ez az elektromos kuplung nem jött be.....
Válasz Ádám Zoltán_58033 #766. hozzászólására
Igazából még csak 280 km-t jöttem vele hazáig szóval olyan nagyon nem tudtam rá figyelni meg nem vontattam vele semmit. De a szervizesemmel mentem megnézni is sokat beszélgettünk és kérdeztem tőle hogy itt te kérdezted pár hónapja hogy kicsit cicereg vagy kis hangot ad, azt mondta hogy a mechanikus az más mert szinkron kapcsolós a nyúl béka, az rx az pedig egy bolygóműves lassítással csinálja a lassítást, szedtek szét ilyet de nem tudtak vele semmit csinálni mert az ilyen hangot ad.
Válasz Celtises #767. hozzászólására
Ez kíváló köszi. Elvileg elküldtem az emailt a címemmel.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #766. hozzászólására
Mechanikus, eddig még nem.
Válasz Büresz #765. hozzászólására
Válasz Büresz #765. hozzászólására
had kérdezzem már meg amikor békába kapcsolod változik a hangja?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #764. hozzászólására
Nekem 446rx tegnap elött hoztam el, nekem olyan kérésem lenne hogy 1-2 képet kérhetnék valamelyikőtöktöl a szíjnál a légkondi és a légkonpresszor elhelyezéséről?
Válasz Celtises #762. hozzászólására
Köszönöm!
Neked elektromos vagy mechanikus irányváltó van ?
A kuplung elektromos?
Válasz Büresz #759. hozzászólására
Írd meg a címed privátban.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #761. hozzászólására
436-os. Kérdezz nyugodtan.
Válasz Celtises #758. hozzászólására
megkérdezhetném, hogy neked pontosan melyik típusú Celtis van? mert lenne pár kérdésem
Celtisre való homlokrakódó eladó!
Válasz Celtises #758. hozzászólására
Hú azt megköszönöm meg honorálom!