Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Egyedi munkaeszközök házilag új
- Nitrosol új
- Trágyaszórás új
- Zetor 50 Super új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Zöldítés, öko-célterület: 2015-ös SAPS (?) alaptámogatások új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
Cikkajánló
Hirdetés
648 hozzászólás
Válasz gombapeti #646. hozzászólásáraFelsőzsolca trator-ker kft. Kb 2 éve minden volt igaz tolómérőt vittünk magunkkal, mert csak látszatra volt ugyanolyan de lett!
Válasz gombapeti #646. hozzászólásáraMelyik fogaskerék párra lenne szükséged?
Nem látok rá sok esélyt, de hátha:
VTZ 2048A, váltó alkatrészekre lenne szükségem esetleg komplett váltóra. Ha valaki bont esetleg vagy lapul otthon ne tartsa magában.
Válasz rekettyei62 #644. hozzászólásárahttps://webaruhaz.habi.hu/?gclid=EAIaIQobChMIibHp1IWQ_QIVhUeRBR11gQYIEAAYASABEgItk_D_BwE
Bogarássz. Nem tudom milyen kell bele !
2048 hoz szeretnék motor olajszürötvenni holtalálok
Válasz osvath.ors #639. hozzászólásáraTegyél a hidralika tartályba váltó olajat ennyi hivatalosan hat mázsát emel ja az alsó karoknál melyik furatban van az emellö orsó minél közelebb a munka géphez
Vtz főtengelyt keresek
Előre hozom hátha segít, MTZ-s ben keres valaki főtengelyt
Válasz osvath.ors #639. hozzászólásáraElső körben nyomást kellene mérni.
Üdv Mindenkinek
Eső előtt permeteztem volna de a gép nem emelte meg a permetezőmet csak nyögött. Olajtartály feltöltve , szivattyú bekapcsolva , munkahenger nem folyik sehol. Miután kiengedtem a permetezőből 200 liter vizet utána nagy nehezen megemelte . 400 liter víz + a gép súlya volt rajta ami kb 200 kg. Eddig ennél nehezebbet is simán emelt . Gyengült a szivattyúm ? Van valakinek ötlete , hogy hol kezdjem a bontást ? VTZ-2048A a gép. Köszönöm
Üdv mindenkinek! Kis segítséget szeretnék kérni.. vásárolni szeretnék VTZ 2048 traktort, de teljesen ismeretlen számomra.. Zöldségfélék és hagymafélék termesztésével foglalkozom. A talaj amin dolgozok, fél kötött. Szantásra, kombinatorozásra, mulcsozásra, permetezéste és lassú menetben sorközművelésre hasznalnám, nem nagy eszközökkel. Valamint, van egy 110-es olasz kardános szivattyúnk, amit szintén hajtatni szeretnék róla. Nem tudom, hogy ezeket a munkákat mennyire bírná, akár a nyári 40 fokban is.. Tetszik a gép, de tanácstalan vagyok.. ???? segítsetek legyetek szivesek, hogy alkalmas lenne-e nekem ez a gép. ???? teljesen kezdőnek gondolom magam, néhany hektáron csak 3 éve gazdálkodom, és semmilyen plusz forrásra nem vagyok jogosult.. szoval nem akarok mellé nyulni.. nem tudom azt sem, hogy a léghűtéses motorja ennek a gépnek mennyire megbízható. ???? félek, hogy nem fogom-e megfőzni pl azzal, ha egy helyben járatnám a szivattyú előtt nyáron, akár napi 4 órát. ???? A másik dolog amit nem tudok, hogy TLT gyorsítót tudok-e hozzá szerezni, mert a szivattyút 1000-es fordulaton kellene működtetni. ???? segítségeteket előre is köszönöm!
Válasz pszabolcs80 #634. hozzászólásárairdki a telefonodat felhivlak R.J
Válasz Gepi #635. hozzászólásáraKöszönöm a válaszát, de nekem a kézi gáz mögött az irányváltó van.
Válasz pszabolcs80 #634. hozzászólásáraSzia a sebességek így vannak benne:
A kézigáz mögött van a difi kapcsoló
Üdv
Tulaja lettem egy oldalváltós VTZ 2048 AM Tornadónak.
Tudna-e segiteni valaki abban,hogy pontosan, hogyan vannak a sebesség benne?
Esetleg egy kép vagy rajz?
Az irányváltó kar nekem fent van jobb oldalt a kézigáz mögött?
Előre is köszönöm
Üdv! Keresek vtz2048ashoz homlokrakodót! Esetleg tud valaki?
Sziasztok !
Nem tud valaki bontott VTZ 2048A traktorról ??
Üdv. MArci
Sziasztok
Tudna valaki kormányszervó szűrőbetétet valahol? Traktorkernél nincsen . Ilyen van benne :
Sziasztok!egy kérdésem lenne. Van egy nagyon meredek kaszálóm és t 25 tramkim van nem merek vele lemenni mert megcsuszik a hátsó kerék és az aljáig nem kell lassulnom vele.a vtz trakinak ilyenkor bekapcsol az eleje hogy megtartsa a traktort?előre is köszi a segitséget
Válasz aranykeztanoda1 #626. hozzászólásáraNem lehet ,hogy a TLT kuplungnál van a hiba ?
Válasz aranykeztanoda1 #627. hozzászólásáraÚgy látom egyben vannak a dolgok és csak a tlt csonkkal lehet gond. Ha tovább kell bontani akkor a hidraulika tartályt le kell szerelni és többet látni, de sok reményt ne fűzzél ha a tengellyel van gond bontani kell hozzá mindent mert ez a tengely a váltóház alján fut végig szóval a váltóház fedelét is bontani kell.
Íme a kép
Sziasztok! Nem rég vettem egy vtz 2048ast. A tlt a helyszínen forgott de most, amikor dolgozni akartunk vele, terhelés alatt nem forog. Szétszedtük, és a képen látható belső tengellyel van a baj.
A kérdés, hogy ahhoz hogyan tudunk hozzáférn? Mert innen sehogy.
Úgy nézem az egész hátulját kell leszedni, de az nagyon oda van rakva...
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz stefi69 #624. hozzászólásáraÚjra kösd össze a kocsival és nézd meg h üresen mit produkál.
Válasz osvath.ors #623. hozzászólásáraNagyon nem vagy képben a gépeddel kapcsolatban.Keress dokumentációkat és tanulmányozd át ! Csinálni kell rá 1 tartályt. A 30q még a T-25 is lenyomja a 3,5T kocsival. Pedig annak kisebb a szivattyúja. Én nem vennék ez a gép után akkora pótot. Hiába 50LE a motorja a hajtáslánca szinte a T-25-é. Max 3,5-4T kocsit. Magyar MBP, vagy a kis kerekű románt.
Válasz stefi69 #621. hozzászólásáraTudsz ilyen tartályt valahol ? Nem egyszerű összekötni vagy én nem tudom , de a váltóban van a tartálya és nem tudom , hogyan tudnék csatlakozni hozzá. Attól tartok , hogy a hörgőszelepnél ki fog folyni az olaj.
Igen , el akarja adni a pótot az ember, kb olyan 30q volt a póton.
Berezeg ! Ja. Megáll oszt annyi.De jó eladó ,mert áruja a termékét !Válasz osvath.ors #614 hozzászól
Válasz osvath.ors #620. hozzászólásáraSzoktak rakni + tartályt ! Sokat láttam már.A sárvédő alá szokták rakni és összekötik a gyári tartállyal. Egyébként a vtz is van csak kicsi.Max 2 L ha van. De a t-25-ön nincs.Nem is értem a problémád. Ha fel van -volt billentve miért nem néztél-nézel bele a tartályba 1 pálcával és már látod is h mi a helyzet. ráöntesz 2L olajat és megmutatja mi a hiba oka. De szerintem ha kinyomta a 3 tagot akkor nem biztos h sz.r a szivattyú. Hány q volt a kocsin ?
Válasz Gepi #619. hozzászólásáraRendben , köszönöm . Akkor mindenképpen tovább kísérletezem. Üdv
Válasz osvath.ors #618. hozzászólásáraHa jó a pótkocsi és van rajta műszaki miért ne?! Mindenféleképpen kell akkor egy plusz tartály.
Azt nem tudom hogy aki ilyen gépre tett fel homlokrakodót vagy t-25-re mert megegyezik a hidraulika rendszer azok hogyan oldották meg a póttartályos részt mert szerintem nem raktak. De ha fent vagy face-n akkor a t25 csoportban megkérdezhetnéd.
Válasz Gepi #616. hozzászólásáraAkkor ne is kinlódjak ezzel a póttal meg a szivattyú cserével? Vagy esetleg tegyek plusz tartályt valahogy a gépre ...... Homlokrakodót is keresek a VTZ-re de így lehet hogy nem jó ötlet ?
Válasz Gepi #616. hozzászólásáraJa ..hát a 6 liter édeskevés ..
Válasz osvath.ors #614. hozzászólásáraA traktornak 6 liter a hidraulika tartálya, azok a munkahengerek sok olajat felvesznek.
Válasz Nyomasek Bobo #613. hozzászólásáraPenge a pót , nincsen semmi olajvesztesége.
Válasz stefi69 #612. hozzászólásáraKormány szervószivattyúra gondoltam, azt mondták a Traktorkeresek , hogy ez lehet a megoldás. A szakik azt mondták ha kevés az olaj akkor berezeg a munkahenger, ugyhogy inkább gyenge a szivattyú. Az is igaz , hogy enyhe lejtőnek állva nagy nehezen letudtam billenteni.
Válasz stefi69 #612. hozzászólásáraMeg kérdés, hogy az mbp mennyit folyatott el a benne levő olajból?
Válasz osvath.ors #611. hozzászólására" Tele volt a tartály" Lehet h elfogyott az olaj,benyomta a mhengerekbe,a 6,5T nem kicsi a mhengere. Ha üresen felnyomja akkor szivattyú probléma.Bár lehet az is hogy az a kevés olaj ami marad a tartályban az meg felforrósodik.Ezt ki kell kisérletezni. Mi az a obit szivattyú ?
Sziasztok
Pótkocsi billentésnél nem tudtam a negyedik munkahenger tagot kinyomni a VTZ2048A-val rakottan. Hidraulika olajjal tele volt , az ember aki kölcsön adta a pótot azt mondta hogy túl gyenge a szivattyúm a billentéshez (6,5T pótkocsi ). Szerintetek ha lecserélem a gyári szivattyút egyel nagyobbra ( HW10-est egy passzoló MTZ 892-es obit szivatttyúra NS-14-esre ) akkor menni fog ?
Sziasztok.2032a alkatrészkatalógust hol lehet beszerezni?
Szia. Nekünk van eladó kuplungszerkezetünk. Zalán Ferenc 06302555182 Apukám száma. Esetleg a kuplunk beállításról is tud valamit mondani. De tudok egy Letenyei boltot ahol mindent meg tudnak hozatni vtz hez. Letenye Tibi 06303466862
Könyv szerint mennyi a kerékösszetartás ? Ha valakinek van könyve, és szerepel is benne .Az lenne szíves és megnézné .
Válasz stefi69 #606. hozzászólásáraNagyon köszönöm!
Válasz kottyan.imre #605. hozzászólásáraNe csavard ki ! Az előtét tengely kivételénél kell ott szétoldani .
Szép napot csoport társak! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a VTZ 2048A-n, a képen látható lerögzített kar, mi célt szolgál? Válaszokat előre is köszönöm! Valamint érdeklődni szeretnék, hogy nincs e valakinek egy robbantott ábrákat tartalmazó doksija a géphez? Nagy segítség lenne...
Üdv! Ez a jelenség nem a tárcsa kopására utal.Állítsatok a rudazaton, ha ez nem segít akkor kuplung szerkezeten belül kell a három állító csavart beállítani. Ezt a kuplungházon lévő ablakon keresztül lehet elvégezni. Itt 6db állítócsavar van, 3 a váltóé, 3 a TLT-hez (minden második)
A lakatlánc azért feszül, vagy laza mert rossz helyen van. A VTZ-nél ha eredetiek a vonólapok akkor a láncoknak belül kellene lenni X alakban.
Az Én gépemen nem eredetiek a vonólapok és a láncok is kívül vannak, de ez esetben fontos hogy a vonólapok forgástengelye és a láncok sonkákon lévő rögzítési pontja pontosan egyvonalba essen. Én 1-1 szemes csavarral alakítottam ki.
Válasz zsolitaki #601. hozzászólásáraHello!
Nekem van egy eladó VTZ 2048ASM
2-es váltva forgató ekével,tárcsával
Fris műszaki,új első gumi,felujított motor, hidraulika
2.600.000FT eszközeivel
VTZ 2048 traktort keresek saját részre
VTZ-2048 eredeti alkatreszkatalógus eladó 22.000Ft irányár.
Mobil: 06 20 264 6142
Válasz szuszi11 #598. hozzászólásáraT30-asomnál nem működik a kettősszivattyú kinyomott munkakuplungnál!