Fórum

Mezőgazdasági traktorgumi 

Létrehozta: , 2009-09-13 21:14:44

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #2932 Jakabjóska | 2018-08-22 08:10:21

    Válasz atisgyulai #2929. hozzászólására

    Point 7, még a legelsőkből, 1995 környékén.

  • Válasz » #2931 mtz1221 | 2018-08-21 23:12:24

    Válasz atisgyulai #2924. hozzászólására
    Nekem a kéken 9,5-20-as volt gyárilag.Mikor lekoptak akkor kapott 11.2-est azzal feszült az is.Kisebb átmérőjűt kellene keresned,hogy többet forduljon az első kerék.

  • Válasz » #2930 Büresz | 2018-08-21 21:29:33

    Válasz gjoni #2927. hozzászólására

    Mikor rakod fel a bkt-kat? Mekkorák hol mennyiért vesztegetik? 855 vagy 765 minta?

  • Válasz » #2929 atisgyulai | 2018-08-21 20:27:00

    Válasz Jakabjóska #2925. hozzászólására

    Tényleg, a taurus (point 8 ???) szélesebb szerintem mint az orosz, meg peres is. Mégis használják a csillag felnin.
    Holnap meg is nézem mi a mérete. Van belőle ledobva egy.

  • Válasz » #2928 atisgyulai | 2018-08-21 20:23:39

    Válasz gjoni #2927. hozzászólására

    Köszi a segítséget.
    Az annyira nem zavarna ha csúnyán áll, vagy először a közepét eszi kicsit, csak bírja a strpát.
    A hab a torán hogy rakodós a gép! smile scared

  • Válasz » #2927 gjoni | 2018-08-21 19:54:13

    Válasz atisgyulai #2924. hozzászólására

    Mint írták teli felnire igen,csillagra csúnya állása lesz!

  • Válasz » #2926 Claastra. | 2018-08-21 19:36:03

    Válasz atisgyulai #2924. hozzászólására

    egyjó szakember beletold a felnibe 5cm-t(versenyautónkon most is ilyen van)

  • Válasz » #2925 Jakabjóska | 2018-08-21 14:08:48

    Válasz atisgyulai #2924. hozzászólására

    Fel tudod rá tenni, tsz-ben volt 320/70 méretű Taurus gumi is 82-es elején. De nagyon hülyén fog állni rajta.

  • Válasz » #2924 atisgyulai | 2018-08-21 12:25:07

    Ide is beírom, hátha van aki az mtz-sbe nem olvasta, és tudna segíteni.
    300/70 R 20 gumi hogy passzolhat a csillagos első felnire?
    Mtz 552-esre gondoltam feltenni, valamiért a 11,2-es nagyon nincs összhangban a 15,5-ös hátsóval.
    Elejét bekapcsolva nagyon feszül.
    Valahol a hajtásláncban eltérés van a 80-asokhoz képest, mert kisebb fordulaton gurul ugyanannyit közúton.

  • Válasz » #2923 Tekergőkee | 2018-08-14 14:47:51

    Válasz SanyóÓ #2922. hozzászólására

    163=4875kg
    168=5600kg
    Az nem.

  • Válasz » #2922 SanyóÓ | 2018-08-14 14:23:10

    Méretben megegyező török gumiról lenne szó.... vélemény????

  • Válasz » #2921 SanyóÓ | 2018-08-14 13:13:28

    10700 kg a medi,üresen ugye...

  • Válasz » #2920 SanyóÓ | 2018-08-14 13:06:54

    Claas medion 320 kombájnhoz 163- As terhelésű első gumi elégséges?? 168-as van most rajta ami már nagyon rossz!smile helpsmilie

  • Válasz » #2919 _NB_ | 2018-07-29 13:50:43

    Válasz JD 4630 #2917. hozzászólására

    A HM az amúgy jó dolog.
    Én a terhelés eloszlásánál arra voltam kíváncsi, hogy a kombájn összsúlya hogyan oszlik el az első és a hátsó tengely között, vízszintes, sík helyen, tele magtartálynál, mekkora terhelést kell elviselnie az első gumiknak az összsúlyból.

    Ez elvileg egy HM táblája az arányok nem nagyon változtak kép
    18000kg össztömeg
    11500kg első "tengely" (63,8%)
    7700kg hátsó tengely (42,7%)

  • Válasz » #2918 _NB_ | 2018-07-29 13:46:51

    Válasz JD 4630 #2917. hozzászólására




    A HM az amúgy jó dolog.
    Én a terhelés eloszlásánál arra voltam kíváncsi, hogy a kombájn összsúlya hogyan oszlik el az első és a hátsó tengely között, vízszintes, sík helyen, tele magtartálynál, mekkora terhelést kell elviselnie az első gumiknak az összsúlyból.

    Ez elvileg egy HM táblája az arányok nem nagyon változtak kép
    18000kg össztömeg
    11500kg első "tengely" (63,8%)
    7700kg hátsó tengely (42,7%)

  • Válasz » #2917 JD 4630 | 2018-07-29 13:00:46

    Válasz _NB_ #2916. hozzászólására

    Hillmaster,tehàt a gumik mindig azonosan terhelődnek.

    Max25. De 90% ban max 12 km mert ahova lehet földúton megyek.

  • Válasz » #2916 _NB_ | 2018-07-29 12:56:21

    Válasz _NB_ #2915. hozzászólására




    Az még lemaradt, de a Mitas táblázatában te is látod, hogy -azonos nyomás értéknél- ahogy csökken a sebesség, úgy növekszik a gumi terhelhetősége.

    A 2,4bar-on a 6300kg-am 40km/h mellé társul, de ha például a kombájn nem tud csak 30km/h-val poroszkálni(nem tudom milyen vasad van) akkor megint változhat a nyomás terhelés viszonya.

    A Mitas táblázatnál maradva 1,4bar-nál 30km/h-ig elvileg már beleférnél a súlyba 10840kg (főleg ha azt nézzük általában üres puttony ilyenkor), aratásközben meg 1,4bár-nál 10km/h mellett meg bőven jó lenne 13170kg, de ez a Mitas táblázata, kéne egy Belshina-s a tuti miatt.

  • Válasz » #2915 _NB_ | 2018-07-29 12:02:35

    Válasz JD 4630 #2914. hozzászólására




    A kombájn terhelése hogyan oszlik el azt nem tudom pontossan, ha van a JD könyvben valami adat akkor azzal tudsz számolni, miszerint a teljes súly üresen és tele magtartállyal mekkora %-ban terheli az első tengelyt.

    Példa

    találtam egy ilyet T660 adattábláján kép
    18000kg összsúlyt és első tengelyre max 11000kg-ot(61%) a hátsóra 7500kg-ot(41,6%) írnak ez durván 60-40 arány.

    A te kombájnod 17500kg-ját hasonló arányoknál
    első tengely 10675kg
    hátsó tengely 7280 kg

    Tehát a gumi 2,4bar-on 6300kg-ot bír el ami egy tengelyen 12600kg, így elvileg 2,4bar nyomáson benne vagy a súlyhatárban bőven.
    A gyártó sajnos nem nagyon erőlteti meg magát részletes, több légnyomáshoz tartozó adatokkal, hacsak a gumi szervizeknek nem küld valami részletesebb adatot.
    - pdf
    - link

    pl itt a Mitas 800/65R32 172A8(169B) adattáblája
    link
    Terhelés és sebesség indexe is hasonló, pl itt 2,00 barnál már 11670kg jön ki a tengelyen.
    Arra akarok kilyukadni, hogy elvileg nem kell 2,4 baron járnod, de a gyártó adatai nélkül csak találgatni lehet az alacsonyabb nyomás értékeket.

    Gondolom a keréknyomás megválasztása még függ
    a talajtól is, mennyire hepe-hupa göröngy, gödör
    a légfújó pisztoly órája mennyire pontos, tized bárokról van szó
    a kombájn egyik fele a napon áll a másik árnyákban

  • Válasz » #2914 JD 4630 | 2018-07-29 10:19:49

  • Válasz » #2913 _NB_ | 2018-07-29 00:00:07

    Válasz csoppika #2912. hozzászólására



    Kíváncsiságból keresgéltem.
    Elvileg a pótkocsi belsőnél is létezik-e tól-ig, hasamra ütök pl a 8.00-20-as lehet jó még a 8.25-20 ba is.

    Na de
    itt egy gyártó prosija a szelep méretekkel elnevezésekkel
    pdf
    itt meg az oldal az összes belsőjével felsorolva
    link


    Na már most ezzel a tudással felvértezve itt egy példa
    link
    (ejde kaki keresője van, miért nem lehet csak belsőkre, felni méret szerint keresni ?)

    8,25-20-ra keresve a "méret" rubrikába kikeresve
    V3.02.10 20,5mm magas 115mm hosszú 94°-ban hajlított
    V3.06.5 hát ezt most nem írom le, de ez a 3x hajlított dióverő :)
    V3.02.8 20,5mm magas 89,5mm hosszú 94°-ban hajlított

    de van 8,00/9.50-20 is
    TR15
    TR218
    szeleppel

    aztán itt egy másik példa, ahol csak 20-as méretre szűrtem, mert akkor jobban lehet keresgélni és itt is van 8,00-20; 8,25-20; 8,25/9,00-20 is ..ect
    link

    Egyik link sem ajánlat csak segíteni próbálok, hogy reá vezesselek a csízióra :)
    Várd meg a többieket hátha tudnak valami szuper forrást, meg tudják a tutit.

  • Válasz » #2912 csoppika | 2018-07-28 21:59:47

    Srácok. Ennél rövidebb szeleppel lehet kapni 8.25x20-as belsőt? HW6011-re lenne, de kilóg a tárcsa síkjából...
    http://www.eugumi.hu/825-20-V3-06-6-teher-tomlo
    http://www.eugumi.hu/8-25-20-V3-02-11-teher-tomlo

  • Válasz » #2911 _NB_ | 2018-07-28 21:44:20

    Válasz JD 4630 #2910. hozzászólására


    Csak tippelek, de szerintem a JD könyv értéke a gyári gumira vonatkozott.
    Csere után főleg ha más gyártó más típus, (ply a szövetrétegszáma, oldalfal kialakítás, mintázat, diagonál, radiál ...ect)szerintem már nem állja meg a helyét a gépkönyv ajánlása.

    Amúgy melyik, van 2 közül ?
    162A6 vagy a 172A8

    radial -link
    АШ 30,5R32 (F-81)Ф-81 162A6 (1,7bar 4750kg 30km/h)
    АШ 30,5R32 (F-81)Ф-81 172A8 усил (erősített) (2,4bar 6300kg 40km/h)


    + még van 4 féle ebben a méretben
    radial -link
    АШ 800/65R32 Бeл-141 167A8/164B

    diagonal (bias) -link
    АШ 30.5L - 32 12 Фбел-179М 162A6
    АШ 30.5L - 32 16 Фбел-179М 169A8
    АШ 30.5L - 32 18 Фбел-179М 170A6

    katalógus pdf



    A diagonál gumiknak erősebb az oldalfa, ezért szokták mondani, hogy nem olyan komfortos, a metszetét nézve ívelt a futó felülete és kicsi a talaj felfekvése ezért nagyobb a talajnyomása.

    A radiál a diagonálnak kb az ellentéte és a metszete közel egyenes.




    Bocs, hogy bele vau smile flowers

  • Válasz » #2910 JD 4630 | 2018-07-28 17:30:45

    Válasz Gumiarzenál #2904. hozzászólására

    Köszönöm előre is.

    Belshina 30,5R32
    a gép 10 t
    asztal kb 2,5
    magtartályba kb 5t megy,

    a gyári JD kezelési erre a gumiméretre 1,4 bárt ír.

  • Válasz » #2909 ND | 2018-07-27 21:11:21

    Válasz _NB_ #2908. hozzászólására

    csak óvatosan a mértékegységek feltételezésével!

    Én fűrésztárcsát vettem egy cseh cégtől ahol volt katalógus is, hogy milyen kerületi sebesség kell, ha ezt vagy azt vágsz. Természetesen mértékegység nélkül.

    Feltételeztük h. m/s, átszámoltam gyorsan hogy mennyivel kell pürgetni ehhez
    11-13ezer/perc jött ki.

    Gép megszerkeszt, elindít és nagy csodálkozás hogy a hűtővíz alatt szikrázik, de úgy hogy majdnem a víz is meggyullad smile whistling

    Majd kiderült, hogy méter/percben gondolták.
    Csak 60xos sebességgel forgattuk meg...

    Gép újra szerkesztése után működött

  • Válasz » #2908 _NB_ | 2018-07-27 20:50:11

    Válasz GREVEN #2907. hozzászólására



    Itten vala egy oldal, ahol írtak nyomást is csak a mértékegység maradt le a végéről, ezek huncut kis kínaiak :)

    http://en.linglong.cn/content/details68_37428.html

    240 valamire kell fújni akkor A8=40km/h-nál 153=3650kg-ot bír el, míg D=65km/h-nál meg 150=3350kg-ot
    Tippre amúgy a 240kPa (kilopaskal) lehet ami 2,4bar.

  • Válasz » #2907 GREVEN | 2018-07-27 16:08:50

    Válasz Gumiarzenál #2905. hozzászólására

    Van ilyen táblázatod a LingLong-hoz is esetleg?

    Rajtunk ne múljon,szeretnénk a megfelelő nyomással használni.

    Ma felkerültek. Első tapasztalat,hogy nagyon jó puha gumi. Hazaút piszokul komfortos volt. Észre se vettem hogy már 50-el csavarok.

  • Válasz » #2906 Gumiarzenál | 2018-07-27 09:43:13

    Válasz GREVEN #2894. hozzászólására
    Szívesen!
    Várom a visszajelzéseket!
    Ha hamarabb nem beszélünk, akkor egy év múlva kereslek :)

  • Válasz » #2905 Gumiarzenál | 2018-07-27 09:40:22

    Válasz Sanyee #2891. hozzászólására

    Egy kis segítség a Firestone kombájngumi nyomás beállításában.

  • Válasz » #2904 Gumiarzenál | 2018-07-27 09:34:37

    Válasz JD 4630 #2890. hozzászólására

    A levegőnyomás beállításához kellene tudnom hogy pontosan milyen gumi (márka, típusszám, ) illetve hogy mekkora a gép súlya és mekkora a maximum amit cipel. Ez alapján szívesen segítek.
    A menet tulajdonságokba annyira nincs tapasztalatom, de az ideális beállításba tudok segíteni, onnantól pedig már rajtad múlik hogy melyiket választod.

  • Válasz » #2903 JD 4630 | 2018-07-26 23:51:02

    Válasz Ares 826 #2902. hozzászólására

    https://gumiarzenal.hu/

    De nem csak kukucskálni lehet itt a fórumon az illetékes, én is kaptam tőle címet ahol használják a portékáját.

  • Válasz » #2902 Ares 826 | 2018-07-26 21:50:42

    Válasz JD 4630 #2901. hozzászólására

    Mondj egy honlapot ahol lehet kukucskálni?smile blink

  • Válasz » #2901 JD 4630 | 2018-07-26 21:17:24

    Válasz Ares 826 #2900. hozzászólására

    Fent vannak az árak a honlapjukon.

    Nekem azért lett szimpatikus mert nálunk nem elkopnak a gumik, hanem elöregszenek vagy valami mechanikai behatás miatt tropára mennek, ezért nem látom értelmét drága nyugatit venni, ráadásul van régi gumis ismerős az szidja nagyon a nagy márkákat, és Ő is azt tanácsolta, hogy bátran nézzek távokeletit, bár Ő BKT-ket forgalmaz, de ez sem tűnik rosszabbnak.

  • Válasz » #2900 Ares 826 | 2018-07-26 21:07:50

    Válasz JD 4630 #2898. hozzászólására

    Na és ezert a ling- long gumiért mennyit mernek kérni vajon????smile blinksmile blink

  • Válasz » #2899 GREVEN | 2018-07-26 20:14:21

    Válasz JD 4630 #2898. hozzászólására

    Noh. Kíváncsi leszek. Majd jelezd már kérlek mit tapasztalsz velük kapcsolatban. Mi meg LingLong 540/65R30-at vettünk.

  • Válasz » #2898 JD 4630 | 2018-07-26 19:44:28

  • Válasz » #2897 GREVEN | 2018-07-26 19:43:39

  • Válasz » #2896 JD 4630 | 2018-07-26 19:22:05

    Válasz GREVEN #2895. hozzászólására

    Nekem a múlthéten jött, és ha fele olyan jó lesz mint amilyen formás szemre akkor nem lesz vele bajsmile cowboy

  • Válasz » #2895 GREVEN | 2018-07-26 19:20:49

    Válasz GREVEN #2894. hozzászólására

    Vagyis tegnap. Elvesztem a naptárba.

  • Válasz » #2894 GREVEN | 2018-07-26 19:20:19

    Válasz Gumiarzenál #2886. hozzászólására

    Köszi a ma meghozott abroncsokat. Holnap ha minden igaz mennek is fel és jöhet a nyúzópróba.smile cowboy

  • Válasz » #2893 Drisa | 2018-07-26 18:57:49

    Válasz JD 4630 #2890. hozzászólására

    Nem! Minden gyártó honlapján fent van hogy melyik gumiba mekkora terhelés mellett mekkora nyomás kell vagyis fordítva mekkora nyomás mekkora terhelést bír.

  • Válasz » #2892 Ares 826 | 2018-07-26 18:38:38

    Válasz JD 4630 #2890. hozzászólására

    Kombiba legalább 3 bar, trakiba kevesebbet! A trakinál attól függ milyen gépet viszel vele!smile blink

  • Válasz » #2891 Sanyee | 2018-07-26 17:56:13

    Válasz Gumiarzenál #2869. hozzászólására

    Az, hogy 6300kg a teherbírás, azt a max. megengedett nyomáson tudja csak a gumi.

  • Válasz » #2890 JD 4630 | 2018-07-26 17:48:55

    Válasz Gumiarzenál #2884. hozzászólására

    Igazad van mindig tanul az ember, háromszög felkiáltójellel a 2,5 bár, de szöveg nincs rajta, akkor mennyit rakjak bele?

    Ami fontos domboldalban fontos a kapaszkodás nálam és kicsit tartok tőle hogy ha felfújom tökig, akkor jobban csúszkálok majd vele.

  • Válasz » #2889 JD 4630 | 2018-07-26 17:43:31

    Válasz Büresz #2887. hozzászólására

    Én nem tenném, bízz benne jobban.

  • Válasz » #2888 JD 4630 | 2018-07-26 17:42:53

    Válasz Gumiarzenál #2886. hozzászólására

    Nálam is diagonál van a kombájn hátulján, teljesen elégedett vagyok vele, meg az egyik traktor elejére került fel, de az nem szállít csak talajon dolgozik, az előző radiállal is 90% os profilnál végzett egy tuskó, erre jó a diagonál is.

    De van még 1 vagy két hátsó fireston diagonálunk ami a 4630 asokkal jött be 1973 körül és még mindig jók.

  • Válasz » #2887 Büresz | 2018-07-26 17:40:50

    Válasz Gumiarzenál #2886. hozzászólására

    Benn a pakliban hogy lecserélem attól még. Köszi a választ. Írtam hogy hátsó milyet és mennyiért ajánlasz.

  • Válasz » #2886 Gumiarzenál | 2018-07-26 17:30:33

    Válasz Büresz #2885. hozzászólására

    Ez egy jó kérdés.
    Elméletileg gyengébb konstrukció, talán egy kicsit kevesebb anyagot is tartalmaz mint a hasonló kategóriás radiál gumi, de ez nem indokolna ekkora különbséget.
    Ha jól tudom az előállítási költsége még lehet hogy többe is kerül mint egy radiál guminak a szövetek miatt.
    Azért diagonál abroncs se mindenből olcsó, ha megnézzük az erdészeti vagy rakodó gumikat, elég rendesen megkérik az árukat.

    Szerintem inkább az lehet a kulcsa hogy ez már agro-ból egy kifutó termék ezért ide lett beárazva. Speciel agro gumikból diagonált én nagyon keveset adok el, mondhatni inkább semmit, művelő keréknek, lineárra szoktak ilyet keresni, valamint az építőiparba.

    Egy radial gumi rugalmasabb, komfortosabb, nagyobb teherbírású, kevésbé melegszik, jobban bírja a magasabb sebességet (ami egy kombájnál nem annyira mérvadó).
    Továbbá nagyobb felületen találkozik a talajjal, kisebb a talajtömörítése, jobban átadja a vonóerőt, ezáltal üzemanyagot is spórolsz, valamint egy jól beállított levegőnyomásnál a kopása is sokkal egyenletesebb, hosszabb lesz az élettartalma.

    Biztos lesz olyan akinek pont ezekkel lesz rossz tapasztalata, de a visszajelzések alapján én bátran merem ajánlani.
    Ha már megvetted a diagonált csak ezért nem kell lecserélni, csak nem árt tisztába lenni az előnyökkel.

  • Válasz » #2885 Büresz | 2018-07-26 16:57:19

    Válasz Gumiarzenál #2884. hozzászólására

    Miért olcsóbb a diagonál gumi? Érdemes lecserélnem ilyen firestone gumira mind2-őt?

  • Válasz » #2884 Gumiarzenál | 2018-07-26 15:28:11

    Válasz JD 4630 #2883. hozzászólására

    A gumik oldalán két fajta levegő nyomás van feltüntetve. A 2,5 bar egy háromszögbe vagy egy gumi metszetbe van feltüntetve, ez a szerelési levegőnyomás, itt pattan fel a felnire. Az üzemi levegőnyomás egy szöveges részben található, ahol fel van tüntetve hogy mekkora levegőnyomáson, hány km/h-val, mennyit bír.
    Ez nem szentírás, de ha bármi probléma van a gumival ezt szokták először nézni.
    A normál traki gumiknál ez többnyire 1,6bar, XL erősítettnél 2,4 bar, kombájngumiknál 3,2 bar, de ez változhat a teherbírástól függően.

  • Válasz » #2883 JD 4630 | 2018-07-26 13:09:13

    Válasz Gumiarzenál #2879. hozzászólására

    Ruszki guminál rá van írva max 2.5 bár, én 1.5 el kaptam a gépet azóta is annyi van benne már vagy 8. szezon van benne és bírja, de lehet őszre akkor rakunk még bele fél bárt a békesség kedvéért.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro Nova Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroinform
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Farmgép Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
SzerszámX Webáruház
Takács Dinasztia Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bükkhegyi András
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Győri Agroker Zrt.
Használt Agrogép Kft.
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
Intradelog Kkt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor Vas
[bezárás x]