Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak645 FtBenzin árak641 FtEUR393.86 FtUSD365.1 FtCHF404.86 FtGBP460.62 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
na nem esküszöm meg rá de szerintem a t-25 t-30 vtz 2048 nak ugyanolyan a szivattyúja, nemsokban különböző motorok. bedobtak mégegy hengert meg más a kiegyensúlyozás.
Üdv!Igen, szelepbemart örvénykamrás dugó van!
Lassan meg lesz a megoldás, az öreg "Google"megfejti! Szóval valamelyik ujabb típ.-u MTZ gyertyái ezek.Semmi tájékoztató adat nincs...majd megfejtem.Íme :
cseréltem a vtz-n, úgy emlékeztem hogy alu házas. és tudom mennyi meló, mivel azon az első hajtás kardánt is le kellett venni. mert nem fér ki tőle a teknő.
Nem akarok kötekedni de katt
Ebből látszik hogy még nem csináltál ilyet, nem cseréltél még szivattyút csak jöttél megint a tanácsaiddal. Mert ha igen akkor tudnád milyen nagy munka. A gyárinál jobb szivattyú úgy se lesz én még nem találkoztam olyannal hogy cserélni kellett ezek a motorok nem erről híresek de ha igen akkor ott vagy a boltban és fogod a kezedben a szivattyút és szépen meg lehet rajta nézni hogy mennyit "mozog-lötyög" a szerkezet és abból már lehet következtetni hogy ott már nagy lesz a résolaj.
Ezét kéne levenni az olajteknőt és elemlámpával szemrevételezni a dolgokat. Remélem lesz majd részeredmény.
Nem hinném, kora tavasszal és késő ősszel legalább könnyebben indul. Hidegindításnál 4-es a nyomás, azelőtt a 15w40-s ásványi olajnál 4,5 - 5 volt az indításnál. És nyáron 85 fok köröli olajnál lesett majdnem 1-ig. Viszont a 10w40 félszintetikussal 1,5 alá még nem sikerült menni, és a 80 fokot is ritkán érem el.
A leállítást nem tudom hogyan szoktad, de terhelésből nem szokás egyből leállítani semmit még egy motoros fűkaszát sem.
Alapjáraton kel hagyni, hogy visszahűljön.
A csapágyakat én meg nézném az összeset plusz csere. Mert ekkora hőmérsékletnél fémreszelék bele tapad simán csapágyba onnan meg úgy működik mint egy csiszolóvászon!!
Még sosem próbáltam a gázolajos megoldást, régebben hallottam egy autószerelőtől, ezért jutott eszembe, de ezek szerint jobb ha nem csinálom.
Jelenleg 4320 motoróra van benne, a legutóbbi olajcsere óta rá ment 202. Mannol Diesel Extra 10w40 olajat használtam.
Annyi nyugtat, hogy a törmelék legnagyobb része alumínium. Volt a leengedett olajban azért némi vaspor is, de az nagyon apró finom szemcsés, ezért remélem hogy a főbb acél alkatrészek nem szenvedtek jelentős kopást.
80-85 foknál amúgy se nagyon szoktam hagyni feljebb menni az olajat, inkább leállítom fél órára. Szóval mindig is igyekeztem kímélni a motort.
Ma nekiállok szétszedni, aztán meglátszik hogy mi van.
az biztos hogy járatni nem szabad sehogyansenem.
ha hugyozik a porlasztó és behigítja az olajat gázolajjal, az is megeszi a motort sajnos.
elolvasva, azthiszem jó a tippem, a következő történt, valamiért megpattanhatott az olajszivattyú háza, a motorod meg kenés hiányában illetve a felmosódott aluminium szemcsék miatt szorult meg.
99% hogy hajtókarcsapágy csere a minimum, és kellesz egy oljaszivattyú is neki.
teljesen életszerű ha főtengelyt is kell köszörültetni, arra figyelni kell hogy nagyon szerencsés az aki valóban működőképes olajszivattyút ki tud fogni t-25 be.
viccesen hangzik de ha venned kell, kérj többet. nagyon jó eséllyel 3-4 darabból 1 lesz ami melegen IS tud nyomást csinálni.
sajnos csereszabatos alternatív alkatrészről nemtudok, talán t-40 esé belemenne, de azok se jobbak semmivel.
Igaz,ott a kérdés. Olajcserèknél,gàzolajban àtnyomatod a motort dekompal? Ha ezt màr csinàltad,ezzel simán kinyirhatod. Ugye,olajàt,melegen köllene cserélni. Ha a meleg fèmre ràöntöd a gàzolajat,nagyon elvèkonyodik. Mire odanyomja a kenőolajat csere utàn,addig azok a nagy hömböleg dugòk,meg karok,jôl ràpasszirozzàk a tengelyre a csappàgyat,mert nix kenès. Gàzolajnàl szerintem, folyadèksurlodàs helyett,fémes surlòdàs lesz,ami megkezdi a csapàgyat. Ennyi. Ha nem így van,holnaptól gàzolajjal töltöm èn is. Az adagolòt ne keverd a motorral,ott kemènyebb a fèm..valòszinű,azèrt megy az gàzolajjal is.
Válasz sanislo90 #21544. hozzászólására
Nem vagy semmi!kimossuk,megolajozzuk és mehet tovább.Na ez már biztosan nem .Szerintem ez a felfogás miatt került a masina ide.
Jól írják ! Ne jártasd ! Nem kis munka előtt állsz. Olajteknő le,és lehet lebontogatni a hajtókar csapágyakat,szépen sorjában. Szerintem már most fel van kenődve,átfordulva,stb. Ha szerencséd van nem kell köszörülni a főtengelyt,de nekem erős a gyanúm,hogy kell,"ha meg is szorult".Szép kis munka lesz. Mennyit ment a motor üzem órában? Mennyit ment a motor olajcsere óta ? Mert ez nem 1 hétköznapi eset,hogy megszorul a főtengely.
Kartel le,meg kéne keresni a hibát! Ne járasd,mert ha a nyugvót megforgatja,elkurhatja a blokkon a csapágy helyét,Van rá esély! azt csere az egész. Hajtókart még csak cserélhetsz,de a blokk szarabb ügy. Hibakeresés!!!!!!!
Átmosom az egész szisztémát gázolajban, a maradék fémek után kutatva, hátha kipucolja. Dekompresszorral starterezek néhányat, majd leengedem a teknőt, addig ismételve míg forgács és fémpor mentes tiszta gázolaj nem folyik ki. Aztán a teknőt is átmosom, meg a szivattyú kosárt is, hátha maradt még valahol lerakódás, aztán jöhet (ismét) a friss olaj.
Valószínű az olajnyomás mérő is azért reszketett mert mikor volt olaj mikor nem a dugulás miatt. Remélem nem lett komolyabb baja a motornak a 110 fokos koksztól!
Nemrég szintén kaszálás közben belefutottam egy barázdába amibe belevájta magát a kaszatányér és teljesen megállt a forgás, alig érkeztem kinyomni a kuplungot, mondjuk akkor nem fulladtam le, de lehet a meghajtásnak nem igazán használt.
A legutóbbi kaszálás során, az utolsó fordulóban még a következő rend előtt majdnem alapgázon lefulladt a traktor, utána nem sikerült beindítani csak harmadjára, nagy nehezen, tömérdek fekete füst kíséretében padlógázzal. Valószínű akkor szorult meg valami, és mikor erőltetve beindítottam ledarálták egymást a feszülő alkatrészek. Már csak az a kérdés hogy mik, és mennyire sérültek.
Csapágyfèm alu kinèzetű. Megszorulò főtengely melegíti fel az olajat,mèg daràlja a csapàgyat.ezèrt hidegen van olajnyomàs,mert a szivattyú êp. Tünet szerint szerintem ez.
Szétszedtem az olajcentrifugát, és tele volt alumínium forgáccsal, a két fúvókája teljesen eltömődött. Valószínű már nem is forgott, már csak az a kérdés hogy honnan került bele az alumínium?
Hali! Nem kis gond akadt, gyakorlatilag minden előzmény nélkül elkezdett felfőni az olaj. Kb fél óra alatt, olyan 105 - 110 fokra ment fel, az olajnyomás 1-es alá csökkent, és ezt szinte terhelés nélkül sikerült elérni, 10 perc krumpli töltés alapgázon, 10 perc az odaút 10 vissza. Alig értem haza az udvaron már le is fulladt a traki. Lecseréltem az égett kokszot friss olajra. Ma kivittem egy utánfutó kavicsot kb 3 km-re 15 perc múlva már 85 fokos volt az olaj.
Mire tippeltek mi lehet a gond? Talán az olajszivattyú? A ventilátor forog, a henger bordái tiszták, ez kilőve. Indításnál hideg motornál a nyomás normális, mint szokott, csak ahogy melegszik úgy kezd csökkenni a nyomás, gondolom ez is normális. Bár eddig 1,5 alá sosem ment, még 30 fokos hőségben való kaszálás során sem.
szerintem... gőzöm sincsen.
lehet sorbakötve is kell neki ballaszt, abszolut fogalmam sincsen. ha tudnám hány voltos akkor még tudnék rá valamit mondani,
sz'tem a feszültséggel nem lesz baj. én inkább a teljesítményt "vizsgálnám" meg.
Két gyertya párhuzamban nagyjából dupla áramot "szív", ez lehet akár sok is a vezetéknek...
Meg kell nézni.
Válasz hegelaci66 #21535. hozzászólására
Kint ki kell próbálni. Összekötöd és nézed. Ezeknek fele annyi idő elég. A dugattyút is cseréled? Lehet az új hengetfejnél a szelep bele fog érni a dugóba. Most örvénykamrás van benne de szelepbemartra kellene kicserélni szerintem
Nagyon rég jártam már itt!(munka-munka)
Segítségeteket kérném abban, hogy a traki hengerfejei ki lesznek cserélve hengerenkénti izzító gyertyásra.
Szóval a mostani szívótorokba lévő izzó gyertya áramszálja rá köthető-e az új izzó gyertyákra?Egyértelműen, hogy párhuzamba! Vagyis, hogy ezek az új gyertyák mennyi Volt-osak (nem akarom mindjárt elégetni őket)Réti típushoz van rajzom azon látom, hogy a légtorok gyertya elött van előtét ellen állás(de nem derül ki belőle, hogy az a régigyertyába beépített-e!!).
jellemző az orosz tömlőre.
de evvel a tömlővel biztosan sokáig jó lesz.
aztán majd látod hogy enged e még valahol.
Profi tipp: fémcsöveket is ki lehet váltani, főleg a szivattyú nyomóág ami megy a tömbre az tud szivatni.
de csak ha időszerű leszen mert enged.
ameddig jó nem kell bántani.
Ma csináltattam egy 330 BAR-os új tömlőt, nem kellett a fém csövet "babrálni". (A cső 6e-be került. )
Az eredeti gumicsőre préselt kúpos izének megrepedt a "nyaka" (a hollandi alatt, ezért teljes "takarásban).
Ez volt a folyás oka. Hogy miért történt... azt nem tudta senki megmondani.
mint írták. Lap lapon,kúp,kupon tömít. Én megértem,hogy rakott rezet,ha dől az olaj,a rezet belekeni,valamit csillapít. Jobb,mint a kóc gombolyag,max nem viszi el az olaj,mint a kócot,de ha belekerü a munkahengerbe egy kis rézdarab,vagy a szívattyúba,ott rontja a tömítettséget.aztán jön,hogy micsoda szar az orosz.. Kupon néha segít,ha vasalod,összecsiszolja egymást. Pl,zsiguli felső kuplung henger,olasz alu változata,csak akkor tömített,ha legalább 3kört tekertem benne meghúzva az acélcsövet. Tömkúprandalírozást kapott.neked is ezt kell! Lehet,az új tömlő is folyat,a vascső elbaszódása miatt.majd kiderül. Max,randalírozol vele egyet. Ja,én még nem vagyok régi traktoros.
Mulcsozó/szárvágó vásárlásban gondolkodom, főként kukorica tarló aprítására meg rét/legelő tisztításra kellene. Szerintetek a 140 cm-est elbírná a traki? Ez a típus olyan 230-240 kg, és legalább 40 lóerőt ajánlanak hozzá, ami nekem kicsit túlzásnak tűnik.
ha a gumicső felé folyik,akkor a tömkúp szar. Ha a gumicső felöl folyik,akkor a zsugor szar. Forditsd meg a gumitömlőt,hátha akkor tömít a kúp,ha nehéz megállapítani.,hol taknyol.én oda rezet nem tennék.
ez akkor műkszik ha a ez a két felület nem tömít.
de szerintem neki a hollanderben levő tömítés ment el, ezér folyik a tömlő felőli részén a préselésnek. (ha jól értettem persze).
Vedd la a vascsövet,meg a gumit,vasat a satuba befog,a Hollandert ràkapat,kicsit meghuzod,,aztán csőfogòval forgasd körbe a prèselèsnél,fogva,hogy a tömkúp csiszolòdjon egybe. Jò esetben, ha nix làthatò sèrülés,tömíteni fog.
25312 hozzászólás
Válasz .Richard. #21563. hozzászólására
na nem esküszöm meg rá de szerintem a t-25 t-30 vtz 2048 nak ugyanolyan a szivattyúja, nemsokban különböző motorok. bedobtak mégegy hengert meg más a kiegyensúlyozás.
Válasz hegelaci66 #21564. hozzászólására
Válasz Szentgyörgyi József #21536. hozzászólására
Üdv!Igen, szelepbemart örvénykamrás dugó van!
Lassan meg lesz a megoldás, az öreg "Google"megfejti! Szóval valamelyik ujabb típ.-u MTZ gyertyái ezek.Semmi tájékoztató adat nincs...majd megfejtem.Íme :
Válasz a2457 #21562. hozzászólására
De a vtz ugyan az,mint a t25?
Válasz Gepi #21561. hozzászólására
cseréltem a vtz-n, úgy emlékeztem hogy alu házas. és tudom mennyi meló, mivel azon az első hajtás kardánt is le kellett venni. mert nem fér ki tőle a teknő.
Válasz a2457 #21560. hozzászólására
Nem akarok kötekedni de
katt
Ebből látszik hogy még nem csináltál ilyet, nem cseréltél még szivattyút csak jöttél megint a tanácsaiddal. Mert ha igen akkor tudnád milyen nagy munka. A gyárinál jobb szivattyú úgy se lesz én még nem találkoztam olyannal hogy cserélni kellett ezek a motorok nem erről híresek de ha igen akkor ott vagy a boltban és fogod a kezedben a szivattyút és szépen meg lehet rajta nézni hogy mennyit "mozog-lötyög" a szerkezet és abból már lehet következtetni hogy ott már nagy lesz a résolaj.
Ezét kéne levenni az olajteknőt és elemlámpával szemrevételezni a dolgokat. Remélem lesz majd részeredmény.
sanislo90 A ventilátor teszi a dolgát?
Válasz Gepi #21559. hozzászólására
nem aluminium a háza ?
Válasz .Richard. #21552. hozzászólására
nincs ilyen szivattyú
Talán az egyik lehetséges forrása az alumínium forgácsnak?
Válasz tiboca69 #21556. hozzászólására
Nem hinném, kora tavasszal és késő ősszel legalább könnyebben indul. Hidegindításnál 4-es a nyomás, azelőtt a 15w40-s ásványi olajnál 4,5 - 5 volt az indításnál. És nyáron 85 fok köröli olajnál lesett majdnem 1-ig. Viszont a 10w40 félszintetikussal 1,5 alá még nem sikerült menni, és a 80 fokot is ritkán érem el.
Válasz sanislo90 #21553. hozzászólására
A 10W40 olaj nem híg egy kicsit a T25-nek?!
Válasz sanislo90 #21553. hozzászólására
A leállítást nem tudom hogyan szoktad, de terhelésből nem szokás egyből leállítani semmit még egy motoros fűkaszát sem.
Alapjáraton kel hagyni, hogy visszahűljön.
Válasz sanislo90 #21553. hozzászólására
A csapágyakat én meg nézném az összeset plusz csere. Mert ekkora hőmérsékletnél fémreszelék bele tapad simán csapágyba onnan meg úgy működik mint egy csiszolóvászon!!
Válasz stefi69 #21549. hozzászólására
Még sosem próbáltam a gázolajos megoldást, régebben hallottam egy autószerelőtől, ezért jutott eszembe, de ezek szerint jobb ha nem csinálom.
Jelenleg 4320 motoróra van benne, a legutóbbi olajcsere óta rá ment 202. Mannol Diesel Extra 10w40 olajat használtam.
Annyi nyugtat, hogy a törmelék legnagyobb része alumínium. Volt a leengedett olajban azért némi vaspor is, de az nagyon apró finom szemcsés, ezért remélem hogy a főbb acél alkatrészek nem szenvedtek jelentős kopást.
80-85 foknál amúgy se nagyon szoktam hagyni feljebb menni az olajat, inkább leállítom fél órára. Szóval mindig is igyekeztem kímélni a motort.
Ma nekiállok szétszedni, aztán meglátszik hogy mi van.
Válasz a2457 #21551. hozzászólására
van t25öshöz aluminium olajszivattyú?
az biztos hogy járatni nem szabad sehogyansenem.
ha hugyozik a porlasztó és behigítja az olajat gázolajjal, az is megeszi a motort sajnos.
elolvasva, azthiszem jó a tippem, a következő történt, valamiért megpattanhatott az olajszivattyú háza, a motorod meg kenés hiányában illetve a felmosódott aluminium szemcsék miatt szorult meg.
99% hogy hajtókarcsapágy csere a minimum, és kellesz egy oljaszivattyú is neki.
teljesen életszerű ha főtengelyt is kell köszörültetni, arra figyelni kell hogy nagyon szerencsés az aki valóban működőképes olajszivattyút ki tud fogni t-25 be.
viccesen hangzik de ha venned kell, kérj többet. nagyon jó eséllyel 3-4 darabból 1 lesz ami melegen IS tud nyomást csinálni.
sajnos csereszabatos alternatív alkatrészről nemtudok, talán t-40 esé belemenne, de azok se jobbak semmivel.
ez egy nagy bontós meló sajnos.
Válasz sanislo90 #21544. hozzászólására
Igaz,ott a kérdés. Olajcserèknél,gàzolajban àtnyomatod a motort dekompal? Ha ezt màr csinàltad,ezzel simán kinyirhatod. Ugye,olajàt,melegen köllene cserélni. Ha a meleg fèmre ràöntöd a gàzolajat,nagyon elvèkonyodik. Mire odanyomja a kenőolajat csere utàn,addig azok a nagy hömböleg dugòk,meg karok,jôl ràpasszirozzàk a tengelyre a csappàgyat,mert nix kenès. Gàzolajnàl szerintem, folyadèksurlodàs helyett,fémes surlòdàs lesz,ami megkezdi a csapàgyat. Ennyi. Ha nem így van,holnaptól gàzolajjal töltöm èn is. Az adagolòt ne keverd a motorral,ott kemènyebb a fèm..valòszinű,azèrt megy az gàzolajjal is.
Válasz sanislo90 #21544. hozzászólására
Nem vagy semmi!kimossuk,megolajozzuk és mehet tovább.Na ez már biztosan nem .Szerintem ez a felfogás miatt került a masina ide.
Jól írják ! Ne jártasd ! Nem kis munka előtt állsz. Olajteknő le,és lehet lebontogatni a hajtókar csapágyakat,szépen sorjában. Szerintem már most fel van kenődve,átfordulva,stb. Ha szerencséd van nem kell köszörülni a főtengelyt,de nekem erős a gyanúm,hogy kell,"ha meg is szorult".Szép kis munka lesz. Mennyit ment a motor üzem órában? Mennyit ment a motor olajcsere óta ? Mert ez nem 1 hétköznapi eset,hogy megszorul a főtengely.
Válasz a2457 #21541. hozzászólására
Válasz .Richard. #21546. hozzászólására
Válasz sanislo90 #21545. hozzászólására
Kartel le,meg kéne keresni a hibát! Ne járasd,mert ha a nyugvót megforgatja,elkurhatja a blokkon a csapágy helyét,Van rá esély! azt csere az egész. Hajtókart még csak cserélhetsz,de a blokk szarabb ügy. Hibakeresés!!!!!!!
Válasz .Richard. #21542. hozzászólására
Nem csak alu kinézetű, hanem az is, mágnessel megnéztem.
Átmosom az egész szisztémát gázolajban, a maradék fémek után kutatva, hátha kipucolja. Dekompresszorral starterezek néhányat, majd leengedem a teknőt, addig ismételve míg forgács és fémpor mentes tiszta gázolaj nem folyik ki. Aztán a teknőt is átmosom, meg a szivattyú kosárt is, hátha maradt még valahol lerakódás, aztán jöhet (ismét) a friss olaj.
Valószínű az olajnyomás mérő is azért reszketett mert mikor volt olaj mikor nem a dugulás miatt. Remélem nem lett komolyabb baja a motornak a 110 fokos koksztól!
Nemrég szintén kaszálás közben belefutottam egy barázdába amibe belevájta magát a kaszatányér és teljesen megállt a forgás, alig érkeztem kinyomni a kuplungot, mondjuk akkor nem fulladtam le, de lehet a meghajtásnak nem igazán használt.
A legutóbbi kaszálás során, az utolsó fordulóban még a következő rend előtt majdnem alapgázon lefulladt a traktor, utána nem sikerült beindítani csak harmadjára, nagy nehezen, tömérdek fekete füst kíséretében padlógázzal. Valószínű akkor szorult meg valami, és mikor erőltetve beindítottam ledarálták egymást a feszülő alkatrészek. Már csak az a kérdés hogy mik, és mennyire sérültek.
Válasz a2457 #21541. hozzászólására
Csapágyfèm alu kinèzetű. Megszorulò főtengely melegíti fel az olajat,mèg daràlja a csapàgyat.ezèrt hidegen van olajnyomàs,mert a szivattyú êp. Tünet szerint szerintem ez.
Válasz sanislo90 #21540. hozzászólására
motorolajszivattyú háza aluminium..
a kerek viszont acélból vannak.
ha jól sejtem az olajszivattyú ház darabkáit találtad meg.
Válasz sanislo90 #21539. hozzászólására
Szétszedtem az olajcentrifugát, és tele volt alumínium forgáccsal, a két fúvókája teljesen eltömődött. Valószínű már nem is forgott, már csak az a kérdés hogy honnan került bele az alumínium?
Hali! Nem kis gond akadt, gyakorlatilag minden előzmény nélkül elkezdett felfőni az olaj. Kb fél óra alatt, olyan 105 - 110 fokra ment fel, az olajnyomás 1-es alá csökkent, és ezt szinte terhelés nélkül sikerült elérni, 10 perc krumpli töltés alapgázon, 10 perc az odaút 10 vissza. Alig értem haza az udvaron már le is fulladt a traki. Lecseréltem az égett kokszot friss olajra. Ma kivittem egy utánfutó kavicsot kb 3 km-re 15 perc múlva már 85 fokos volt az olaj.
Mire tippeltek mi lehet a gond? Talán az olajszivattyú? A ventilátor forog, a henger bordái tiszták, ez kilőve. Indításnál hideg motornál a nyomás normális, mint szokott, csak ahogy melegszik úgy kezd csökkenni a nyomás, gondolom ez is normális. Bár eddig 1,5 alá sosem ment, még 30 fokos hőségben való kaszálás során sem.
Help me please...
szerintem... gőzöm sincsen.
lehet sorbakötve is kell neki ballaszt, abszolut fogalmam sincsen. ha tudnám hány voltos akkor még tudnék rá valamit mondani,
Válasz hegelaci66 #21535. hozzászólására
sz'tem a feszültséggel nem lesz baj. én inkább a teljesítményt "vizsgálnám" meg.
Két gyertya párhuzamban nagyjából dupla áramot "szív", ez lehet akár sok is a vezetéknek...
Meg kell nézni.
Válasz hegelaci66 #21535. hozzászólására
Kint ki kell próbálni. Összekötöd és nézed. Ezeknek fele annyi idő elég. A dugattyút is cseréled? Lehet az új hengetfejnél a szelep bele fog érni a dugóba. Most örvénykamrás van benne de szelepbemartra kellene kicserélni szerintem
Szevasztok!!
Nagyon rég jártam már itt!(munka-munka)
Segítségeteket kérném abban, hogy a traki hengerfejei ki lesznek cserélve hengerenkénti izzító gyertyásra.
Szóval a mostani szívótorokba lévő izzó gyertya áramszálja rá köthető-e az új izzó gyertyákra?Egyértelműen, hogy párhuzamba! Vagyis, hogy ezek az új gyertyák mennyi Volt-osak (nem akarom mindjárt elégetni őket)Réti típushoz van rajzom azon látom, hogy a légtorok gyertya elött van előtét ellen állás(de nem derül ki belőle, hogy az a régigyertyába beépített-e!!).
Köszönöm!Üdv!
Válasz tiboca69 #21531. hozzászólására
jellemző az orosz tömlőre.
de evvel a tömlővel biztosan sokáig jó lesz.
aztán majd látod hogy enged e még valahol.
Profi tipp: fémcsöveket is ki lehet váltani, főleg a szivattyú nyomóág ami megy a tömbre az tud szivatni.
de csak ha időszerű leszen mert enged.
ameddig jó nem kell bántani.
Válasz monolit #11771. hozzászólására
Ki forgalmazza mennyi e kerül s milyen néven lehet rá keresni ere a sa gépre??
Válasz tiboca69 #21531. hozzászólására
Tanulság, meg köll àllapitani,hogy honnan gyün az olaj!
Válasz a2457 #21528. hozzászólására
Ma csináltattam egy 330 BAR-os új tömlőt, nem kellett a fém csövet "babrálni". (A cső 6e-be került. )
Az eredeti gumicsőre préselt kúpos izének megrepedt a "nyaka" (a hollandi alatt, ezért teljes "takarásban).
Ez volt a folyás oka. Hogy miért történt... azt nem tudta senki megmondani.
Probléma megoldva!
Válasz a2457 #21528. hozzászólására
Ez az orosz hidrotömlő amúgyis komoly darab, nekem egyszer lerúgta a roppantást, a tömlővég még lefelé kúpos és sima
Válasz a2457 #21528. hozzászólására
Úgy van!
Válasz .Richard. #21527. hozzászólására
dehát.. viszi a fémcsövet is, levágják róla a régi csatlakozást aztán kb fél perc alatt felvarrnak rá neki egy másikat.
meg a tömlőből is kap újat.
250 BAR ral méretezettet kérjél, a 120 BAR garantáltan nem csinálja ki kb soha az életben.
előbb robbanna szét a szivattyú.
most öszintén egy 5000 forint alatti problémáról beszélünk, felesleges suszterolni.
Válasz tiboca69 #21524. hozzászólására
mint írták. Lap lapon,kúp,kupon tömít. Én megértem,hogy rakott rezet,ha dől az olaj,a rezet belekeni,valamit csillapít. Jobb,mint a kóc gombolyag,max nem viszi el az olaj,mint a kócot,de ha belekerü a munkahengerbe egy kis rézdarab,vagy a szívattyúba,ott rontja a tömítettséget.aztán jön,hogy micsoda szar az orosz.. Kupon néha segít,ha vasalod,összecsiszolja egymást. Pl,zsiguli felső kuplung henger,olasz alu változata,csak akkor tömített,ha legalább 3kört tekertem benne meghúzva az acélcsövet. Tömkúprandalírozást kapott.neked is ezt kell! Lehet,az új tömlő is folyat,a vascső elbaszódása miatt.majd kiderül. Max,randalírozol vele egyet. Ja,én még nem vagyok régi traktoros.
Válasz tiboca69 #21512. hozzászólására
Ezt ami most van kidobod és bemész egy hidraulikás boltba és csináltatsz egy normális tömlőt. Mtz-nél bevált
Válasz tiboca69 #21524. hozzászólására
mert rezet csak oda teszünk ahol lapra kell tömíteni.
kúpra ne teszünk rezet, ha ereszt akkor rossz a kúp, azon nincsen réz ami segítene.
Válasz .Richard. #21521. hozzászólására
Köszönöm válaszod.
...miért nem tennél oda rezet? (Régi traktorosok ajánlották...)
Válasz sanislo90 #21522. hozzászólására
elbírja, nem lesz vele baj. mivel talajmaróból is elviszi a 160 ast, ez meg csak szárzúzó.
Mulcsozó/szárvágó vásárlásban gondolkodom, főként kukorica tarló aprítására meg rét/legelő tisztításra kellene. Szerintetek a 140 cm-est elbírná a traki? Ez a típus olyan 230-240 kg, és legalább 40 lóerőt ajánlanak hozzá, ami nekem kicsit túlzásnak tűnik.
Válasz tiboca69 #21520. hozzászólására
ha a gumicső felé folyik,akkor a tömkúp szar. Ha a gumicső felöl folyik,akkor a zsugor szar. Forditsd meg a gumitömlőt,hátha akkor tömít a kúp,ha nehéz megállapítani.,hol taknyol.én oda rezet nem tennék.
Válasz a2457 #21519. hozzászólására
Köszönöm válaszaitokat.
Igen, a hollandi anya és a gumicsőre préselt fém között, a gumicső felé folyik az olaj.
Köszönöm Richard a tippet, de ha a két felület között lenne "egyenetlenség" akkor a réz tömítésnek nem kellett volna azokat tömíteni?
Válasz .Richard. #21518. hozzászólására
ez akkor műkszik ha a ez a két felület nem tömít.
de szerintem neki a hollanderben levő tömítés ment el, ezér folyik a tömlő felőli részén a préselésnek. (ha jól értettem persze).
ott ez nem segít.
Válasz tiboca69 #21516. hozzászólására
Vedd la a vascsövet,meg a gumit,vasat a satuba befog,a Hollandert ràkapat,kicsit meghuzod,,aztán csőfogòval forgasd körbe a prèselèsnél,fogva,hogy a tömkúp csiszolòdjon egybe. Jò esetben, ha nix làthatò sèrülés,tömíteni fog.
Válasz tiboca69 #21516. hozzászólására
ha a gumicső felé folyik, akkor a tömlőt kell kicseréltetned.
viszed hidraulika műhelybe 5 perc és kb 2-3 ezer forint.