Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 395.1 Ft USD 371.06 Ft CHF 408.5 Ft GBP 461.68 Ft

Fórum

Becenév: arcsimeheszet
Csatlakozott: 2015-07-10 22:59:30
Utolsó belépés: 2018-01-28 09:12:52
Fórum hozzászólás: 94

Fórumhozzászólásai

Előzmény: barnatotmaria #389 hozzászólása



Szia
Meg vettétek végül is a Hattatot???

Előzmény: arcsimeheszet #2669 hozzászólása



Az egyik IBC üzemanyag tartály árusító félbe is vágta a tartályát mert nem fért el máshogy. Mondta hogya ssárga vonalon kívülre nem pakolhat.

Előzmény: MFM #2668 hozzászólása



Én nem de a nagycsarnokba lépni is alig lehetett. Annyian voltak. Ha ott volt akkor lehet hogy elsiklottam felette. A kis útmutatós könyvecske (tájékoztató füzet) amit meg adtak a belépőknek az meg nem ért semmit. Pár nagy cég volt csak fel tüntetve rajta. Pedig a kisebbek is biztos szép helypénzt fizettek. Gondolom ezért nem volt ott a Kelet Agro se

Előzmény: Diesel Tibor #2660 hozzászólása



Ezt nem igazán értem...?
Kik vannak hol???

Előzmény: arcsimeheszet #2645 hozzászólása



Na most....

Előzmény: arcsimeheszet #2644 hozzászólása



Szóval itt :

Előzmény: Cameldriver #2621 hozzászólása



Pénteken én is ittam itt egy igen jó kávét és a kiszolgálás is nagyon kedves volt.

Előzmény: dobrovolnizoltan #8288 hozzászólása



"főállású egyéni vállalkozóvá válás a működtetési időszak 3. évének január 1-től"

Ez a 2015-ben nyert pályázatokra vonatkozhat vagy a korábbiakra mert van aki korábbi pályázatról érdeklődöt. Vagy tévedek?

Előzmény: Farkas Gyula #560 hozzászólása



Mi Horton csak a kapuig jutottunk. Mert én nem vagyok kereskedő. De a belinkelt hirdtések valósak és abból látni hogy mennyiért állítja elő a gyár a traktort. Azonkívül a nyilvános cég adatokból is elég jól fel lehet mérni, hogy a kereskedések mennyit keresnek a bolton. A Contstar előző éves árbevétele 2.108. 826. 000 ft (nyilvános adat). Ezt két telephely hozta össze. Vagyis egy telephely kb 1 milliárd forint hasznot egy év alatt. Nyilván nem csak traktort adnak el de százezer forintos haszonból ez soha nem jönne össze.

Előzmény: arcsimeheszet #554 hozzászólása



Közben Google mapon megtaláltam a kereskedést. Nem ott van ahol írtam hanem egy híddal arrébb. A metró elött csak a másik oldalon. Ott ahol a Debreceni út le tér a négyes főútról. Egy kék konténerben van az irodájuk fehér kerítéssel van körbe kerítve a telephely. Ott voltak a legsegítőkészebek és a Dorkernél. A többi helyen csak annyit mondtak hogy most mindenki az agromash exponvan és ott keressük a standjukat.

Előzmény: mtz1221 #553 hozzászólása

Nem gondolom hogy így állna egy gyári munkás hozzá mert már alváz szám alapján minden traktort nyilván tartanak. Még az MTZ-nél is és könnyen kiderül ha a gyár hibázott, hogy ott személy szerint kicsoda. Aztán ha a munkással kifizettetik a hibájából keletkező kárt a következő traktornál már már ez nem fordulna elő. Régen a gyárba részegen dolgoztak még némelyik veszélyes üzembe is. Ma nagyon ritka ha valaki részegen be mer menni dolgozni. Változnak az emberek most már minden munkahely nagy kincs.

Előzmény: Farkas Gyula #551 hozzászólása



2,5 millió Ft beszerzési árra gondolt ami mire a tulajhoz kerül 7,5 millió lesz. És Nyíregyházán van az öt MTZ kereskedő.
Contstar, Dorker, Zetorvas, az oros városrészi körforgalom után is van egy, Bacskai László, a mandabokor felé vezető nagy kereszteződés mellet is van egy a Debreceni úton a híd elött ha a belváros irányából megyünk (a neve most nem ugrik be) hirtelen ennyi jutott eszembe de még van vagy három.

Előzmény: Vinkó75 #545 hozzászólása



Akkor vagy a 820-as gyengébb a gyár által megadott adatoknál vagy a 952-es jóval erősebb mert aki dolgozott mind a kettővel az azt mondta hogy ha a 820-as nyolvan lóerő, akkor a 952-es legalább száz. Mert jóval nagyobb és nehezebb munkagépeket vitt vele amihez 820 as hozzá se tudott szólni.

Előzmény: Gabi 007 #541 hozzászólása



Tudom hogy nem nekem szólt a kérdés de szerintem az MTZ minősége akkor javulna látványosan ha a gyár adná a szervizt. Mert akkor a gyárnak lenne a legjobban érdekében hogy egy traktorhoz minél kevesebbszer keljen kimenni javítani. Az össze szerelésen és a beépített alkatrészek minőségén csak Ők tudnak változtatni. A kereskedőknek csak nyűg a traktor miután eladtták ezt már nem is lehet vitatni (tisztelet a kivételnek, mert kivételek természetesen vannak). Ha szétpereg a traktor az a válasz hogy "ez csak egy MTZ" és ha ehhez jön még a kereskedő - és mégegyszer leirom vannak kivételek, (azokra az MTZ-k re fele annyi panasz sincs,) - kritikánaluli szervíz biztosítása nem meglepő ha az MTZ lassan úgy fog hangzani mint ha valamire most azt mondanánk "kínai".

Előzmény: mtz1221 #529 hozzászólása



Viszont az a poltavai lerakat kereskedés lehet csak a behozatalba lehet valami nehézség mert még egyetlen ukrajnainak mondott MTZ-t se láttam sehol a környéken. Se kereskedőnél se magán személynél

Előzmény: mtz1221 #529 hozzászólása



Ez kint lehet hogy így van de Horton a gyár szóba se áll magánszemélyekkel. Csak viszont eladóknak értékesítenek

Előzmény: arcsimeheszet #523 hozzászólása



Na mindegy úgy látszik nem tudom beilleszteni a linket de kék MTZ van hirdetve 2014 es Ukrajna, Poltava. Azt írják hogy új. Vagyis akkor 2,8 millió alatt van az elő állítási költsége. Vagy rosszul gondolom?

http://m.autoline.hu/sf/mezogazdasagi-gep-kerekes-traktor-MTZ-belarus-892--16073011533977268700.html

Előzmény: arcsimeheszet #521 hozzászólása

http://m.autoline.hu/sf/mezogazdasagi-gep-kerekes-traktor-MTZ-belarus-892--16073011533977268700.html.

http://www.belmtz.hu/menu3.htm

Ezek a hivatalos MTZ partner kereskedések.
Most is nagy a szórás árban,mi 2013-ban vettünk 820-ast,akkor is most is azt tapasztaljuk,hogy akár 500.000.Ft árkülönbség is lehet két kereskedő között. Az extrákat mindenki arcbőr vastagságtól függően adja. Van aki klímát 350+áfáért ad van aki 390+áfáért,persze mindegyiknél ugyanaz a cég a kivitelező. Ja csak érdekességképp egy 820.4 traktornál a haszonkulcsa a kereskedőnek 2 milla. Lehet számolgatni hány forintért gurul ki a gyárból


Ezt a hszt-t a kertészeti gép támogatás topicból másoltam ki.
Pár hozzá szólással korában már írtam hogy mi (is) ebbe a hibába estünk. Mármint, hogy ott vettük meg a traktort ahol pár százezer forinttal olcsóbb volt mint máshol. Most pedig azt tudom mondani hogy legjobb esetben is ugyanannyiba van a traktor (ha nem többe) mint ha a kicsivel drágább helyen vesszük meg. A két milliós haszonkulcsról én nem hallottam de ha Ukrajnában egy új MTZ 892-es 2,8 millió. Akkor a gyár max 2,5 millióból össze rakja.

Előzmény: Balti #357 hozzászólása



Mennyi üzem óra van benne?
Van másik traktor is mellette?
Nekünk ez még egy ismeretlen márka volt amikor elmentünk megnézni. Kényelmesebb mint az MTZ az tény. A gazda akinél voltunk azt mondta hogy a 90 lóerős MTZ gépeit el is viszi és az elejét se emelgeti de az 110-es Hattat volt. Ami nekem nem tetszett rajta az az hogy műanyag az egész burkolat motorháztető, fülke, sávédők, meg minden. A lemez drágább mint a műanyag és nehezebb is ezen az egy dolgon nem spóroltak az MTZ-nél (mármint amelyik lemez burkolatos) de minden máson igen. Nagy kár hogy ha be ül valaki egy új Mtz fülkéjébe szinte ugyan azt látja mint egy 30 éves panorámás Mtz-ben. Megállt az idő? Kíváncsi vagyok hogy megbízhatóságilag miket fogunk még hallani róla.

Előzmény: Peti122002 #515 hozzászólása



Kinek?
Nekünk?

Előzmény: csuti0 #4538 hozzászólása



Miről maradtam le? Azt látom hogy a moderátorok minden témában töröltek valamit. Trolkodtak???

Előzmény: Dragunov #298 hozzászólása



Köszi a választ de végül is nem Hattat-ot vettünk. Voltunk egyet meg nézni még februárban, azt hiszem Porcsalmán de végül is egy MTZ 892.2-es mellett döntöttünk. Az alkatrészek beszerzés bizonytalanitott el. A kereskedő ugyan mondta hogy ő beszerzi az alkatrészeket garancia lejárata után is, de időben jóval tovább tart mint az MTZ alkatrész beszerzése. Meg kérdeztem hogy esetleg ha megszünne a kereskedés vagy be csődölne akkor van e olyan bolt ahol be lehet szerezni, ha nem is mindent de mondjuk az alkatrészek 50%-át. Az volt a válasz hogy a traktorhoz ad egy alkatrész katalógust és cikkszám alapján tudom meg rendelni a Török gyárból. Utána volt a fel fordulás a törököknél mármint a puccs meg a határ zár és egy ilyen kiszámíthatatlan helyzetben mi van ha maga a gyár áll le? Végül is nekünk "vezér" traktornak kellett volna ezért nem vettünk-.5-ös MTZ-t sem. Mert arra is azt mondta egy kereskedő hogy gyártani már gyártják de alkatrész az nincs.

Előzmény: rsándor #505 hozzászólása



Mi vettük észre ahogy mentünk a traktor után kocsival, hogy furcsán "kacsázik" a hátsó kerék.

Előzmény: arcsimeheszet #502 hozzászólása



Bocsi csak egyszer akartam elküldeni a képet. Hogy lehet a másik három képet törölni?

Előzmény: Sanyee #498 hozzászólása



A csavaron az anya belemart a lyukba ahogy neki feszült a kerék. A nyolc furatból kettőnek lett "válla". Nem is igazán mondta a szerelő vagyis nem indokolta meg hogy miért nem jó csak azt mondta hogy cserélni kell. A kerék kifelé dőlt amikor félre álltunk a benzinkútnál ami a kereskedés előtt van. Vagyis a kerék teteje kintebb volt mint az alja. Az ÖMV kút mellett van egy forgalom irányíó lámpa ott álltunk félre. Oda hívtam ki a szervizest. Kijött és három csavart meghuzott de úgy hogy a traktor nem lett felemelve.

Előzmény: medikus #483 hozzászólása



Mondtuk nekik mi is hogy ha a felni miatt megvonják a garanciát akkor a felnire is van garancia. Mivel rendeltetésszerű használatátkközben keletkezett a hiba. Nekünk egy ilyen esetünk már volt a traktorral írtam is korábbanha vissza olvasok láthatjátok is. Akkor a másik oldali lazult fel Szóval erre figyeltünk hogy ne lazuljanak fel a csavarok. A szerviz előtt 20 km-el még semmi gond nem volt.

Előzmény: Kolláth Tamás #481 hozzászólása



Hernádvécse. A cég a nyiregyházi Contstar. A rendszám tábla világító lámpát cserélték mert meg nyomta az eke.

Előzmény: Claaastra #480 hozzászólása



Igen. Én is sokalltam a 45 ezres munkadijat a felni cserére. De a szervizes elő adta magát hogy ő egyedül van meg milyen nehéz levenni a bemaródott anyákat. Sorolta hogy nekik nincs raktáron felni neki azért el kell menni ami szerintem elég hihetetlen. 5000 forintos óra bérrel számoltak és kilenc órát írtak rá. Viszont én mondtam a kereskedőnek hogy ez a szerelő nem akar dolgozni. Fel le járkált látszott rajta hogy elég ideges dudorászott fütyürészett. Jöttek venni egy új traktort Same-t el ment bemutatni az új gépet a vevőnek. Szóval így két hétig is el lehetett volna húzni a szervizt. A kereskedőnek mondtam, hogy nem tartom jogosnak a 45000-es szerelési díjat és a 15000-es gumicserét. Azt mondta hogy maximum 20%-ot tud engedni mind a kettőből de csak azért hogy rövidre zárjuk a beszélgetést. Így adott 12000 ft engedményt de a végén még rá ment egyéb tétel ami az ár ajánlatba nem volt benne.

Előzmény: medikus #476 hozzászólása



Motorolaj 4l 3db 5000Ft/db
Gázolajszűrő 1db 1700 Ft/db
Motorolajszűrő 1db 1651Ft/db
Váltóolaj 20l 3db 24000Ft/db
Szervízdíj 30500Ft
Segédanyagok 3000Ft

Felni 43180Ft
Csavarok anyával 9500Ft
Lámpa 1900Ft
Munkadíj felni csere 45000Ft
Gumicsere 15000Ft
ebből az összegből jött még le egy kis engedmény de ment rá még egy két apróbb kiadás is. Úgyhogy a végösszeg olyan 242 ezer körül volt. Abba igaza volt a szervizesnek ,hogy olcsóbb lett volna ha mi csináljuk meg itthon magunknak. A felhasznált anyagokat viszont úgy is meg kellett volna vennünk. Amin tudtunk volna spórolni az az ha nem cseréltetjük le a felnit. Viszont akkor ugrik a még hátralévő kis garancia is. Hiába még használható. Megpróbálok ide képet felrakni róla de csak ha érdekel benneteket. Egyébként szerintem fent lesz az aprón is mert eddig akikkel beszéltünk és értenek is valamennyit hozzá mindenki azt mondta hogy semmi baja. Csak hát a szerviz papírt nem ők töltik ki úgyhogy maradt a csere. Egyébként az történt vele hogy elindulás előtt a szerviz felé (90km) itthon meghúzgáltuk a felni csavarokat. Útközben Rakamazon a kamionmosóba lemosattuk a traktort. Nyíregyháza előtt kb 20 km-el. Ott még minden rendbe volt. Mivel kb egy órán keresztül mosták kézi gőzborotvával észre vettük volna ha valami nem oké. Nyíregyházáig fellazultak a hátsó felni csavarok (bal oldalon) elég durván ezért azt mondta a szervizes ,hogy ha marad a felni akkor megvonja a garanciát. Én nem tudom mennyire használható még de a csavarok be rágódtak elég rendesen. Kettő le se jött . Azokat le kellett vágni. Abba biztos vagyok hogy mosás előtt meg lettek húzva rendesen. Valószínűleg az után engedett fel ,hogy a fagyos sarat le mosták a felniről.

Előzmény: ..MZ/X.. #473 hozzászólása



Mi is így vagyunk vele. Kárba nem vész.

Előzmény: VTR-es #468 hozzászólása



Tudom ,hogy tegnapra ígértem de tabletről nem szeretek írni. De most már gép mellett vagyok.
Tehát megvolt a szerviz. A 250 üzem órás. 238 üzemóránál jelentettük be a gépet de akkor egy két napon belül nem tudták fogadni. Megbeszéltük a kereskedővel ,hogy nekünk szántani meg kell az ekét béreljük olyan 290 üzem óra körül vittük le a gépet. A szervizessel beszéltünk ,hogy visszük a gépet és akkor le cserélünk mindent. Szűrőt olajakat amit hiányoltam az első szerviznél. Most már azt mondta a szerelő , hogy nem 250-nél kell cserélni hanem 500-nál. Meg a szokásos duma ,hogy ne vigyük be cseréljük le mi itthon sokkal olcsóbb. Abba igaza is lett ,hogy sokkal olcsóbb.
A végösszeg 242.000 forint lett. De minden le lett cserélve és minden meg lett javítva. Pénteken vittük be a traktort és kedden hoztuk el. Van különbség az előző 5 perces szerviz és a mostani között. És nem csak árában. De egy két dolgot furcsának tartok most is. A felhasznált anyagokat ki fizetjük ezt nem is vitattuk de érdekes ,hogy ahova 41 liter olaj kellett oda is ki kellet fizetni a 60 litert mert csak 20 literes kannákba van. A megmaradt 19 litert is meg kellett vennünk igaz hogy csak 1 liter kellett belőle de ha 1000 literes IBC tartályokba van nekik az olaj és nekem csak 1 liter kell akkor is meg kell vennem a maradék 999 litert? Ezt furcsállom kicsit, de végül is ezen ne múljon a béke úgyis fel tudjuk majd használni azt az olajat is valahova úgyhogy bele mentünk. Cserélnünk kellett még egy felnit is ami megdobta a végösszeget de a régi felni legfeljebb eladó lesz. Ha ezt az összeget hozzá adom a traktor árához akkor most tartunk ott amennyiért a többi kereskedés kínálta a hasonló traktorokat.

Előzmény: a2457 #347 hozzászólása



Na meg volt a 250 üó szervíz. Szombaton megírom a részleteket ha érdekel valakit.

Előzmény: Balu86 #46862 hozzászólása



Mi ez évfebr uár körül érdeklődtünk a.. .5-ös MTZ-k után. De aki tudott volna is be szerezni nekünk az is azt mondta hogy alkatrész az ki tudja mikor lesz hozzá. Azt mondta ha meg is vennénk a gépet és lenne valami hiba rajta akkor Ő felveszi a garancia igényt aztán csak kilenc hónapig nézzük a gépet mi is meg Ő is és várjuk az alkatrészt. De .2-es MTZ az minden kereskedőnél volt rengeteg. Vagyis, hogy szinte csak az volt. Főleg 892.2-es. Úgyhogy azt vettünk. Mi akkor a pont ötös MTZ-k ről ezt az infót kaptuk. De az is lehet hogy csak nem akarták bedobni a piacra amíg azt a sok pont kettest el nem adják ami mondjuk öt éve áll nekik a telepen.

Előzmény: ..MZ/X.. #686 hozzászólása



A vasút rendelt belőlük rengeteget. Majdnem minden villany mozdonyon ilyen van és a bzmot- ok nagy részén is már ez a típusú ülés van. De ezek felsőkkategóriás ülések. Lehet hogy azért is csak ilyen "szépség hibák" jönnek elő rajtuk. Szoktam néha beszélni a szék javító műhelyekessel és ahhoz képest hogy az ülések majdnem fele a Polgár féle nincs lényegesen több meghibásodás köztük.

Előzmény: ..MZ/X.. #683 hozzászólása



Én úgy látom hogy a polgár féle ülések azért tartóssagban jócskán elmaradnak a grammertől. De itt csak apróságokra gondolok. A fődarabok itt is bírják annyira mint a többi nagy márkánál. Hogy mire gondolok.... Ülés huzat egy két év és szét szakad és nem is annyira ergonomikus maga az ülés se, kapcsolók kiesnek. De én még olyan grammert nem láttam aminek ki esett volna a kapcsolója. Vagy a karfa.....a karfán a szivacs mindegyiken amelyiket láttam olyan mint ha meg lenne rágva és ki lenne harapva belőle egy darab. Ezek az apróságok például amikre gondolok. De a fő alkatrészek rugók teleszkópok csapágyak sínek stb... ami végül is a lényeg azok amennyire én látom elég tartósak.

Előzmény: rsándor #395 hozzászólása



Főleg esztétikailag , de amelyik nincs megerősítve gyárilag az kap rendesen. Van itt olyan MTZ (kis fülkés 50-es) amelyiknek egy belógó gally megnyitotta a hűtővíz le eresztő csapját. Feldűlve is gyakrabban vannak mint a szántóföldiek. Szerintem a hajtásokat teszi tönkre leginkább (TLT első hajtás). Ott mindegy ,hogy tuskó -nem tuskó mennek. Sokan LKT helyett veszik. De egy 82-es-től nem lehet elvárni azt mint egy T150-es vagy egy LKT -tól.

Előzmény: csabo1981 #393 hozzászólása



Az összes kereskedő akivel én beszéltem (és forgalmaznak MTZ-t) kivétel nélkül mind azt mondta hogy a 820.2 -es mellett a 892.2-es a legnépszerűbb MTZ a mostaniak közül. Ez mondjuk nem is meglepő mert már hat millió alatt lehet venni újat(nettó). De ha megfogadsz két jó tanácsot: Ha új traktort akarsz venni százszor is gondold meg ,hogy hol veszed és ne dőlj be az "MTZ betegség" dumáknak.
Ha használtan akarsz venni akkor nincs öletem ,hogy tudod kivédeni nehogy melléfogj. Talán annyi hogy ne a hegyekből és erdős traktor vegyél. vagyis ne olyat amivel erdőztek.

Előzmény: .Feco. #290 hozzászólása



Ha a gyári üléssel nem kényelmes akkor venni kell bele egy Grammert. Azt hiszem a "Légrugós Ülés" topicba írta valaki hogy óriási különbség kényelem szempontjából a gyári Belarus és a Grammer között. Ha az a baj hogy meleg van lehet bele szereltetni klímát is. Szóval annyira nem fapados.... 45 hektárra bőven elég

Előzmény: Jinmatraktorka #284 hozzászólása



Én az MTZ-t valasztanám. Erősebb, igaz hogy a Zetor kényelmesebb de az MTZ erősebb. Olcsóbb is mint a gyengébb Major és nehezebb is. De az hogy az alkatrész melyikhez olcsóbb vagy drágább nem olyan lényeges szerintem, mert akkor senki nem venne John Deere-t. Ráadásul ez is a 892.2-es mellett szól. Egyébként ha most van 45 hektár földet és később még szerzel hozzá akkor legalább nem fogsz zavarba jönni hogy kicsi a traktor a területhez. Gondolom ugyan azok a gépek lennének a 892 utánkkötve mint a Major után (tehát 3 fejes eke 3,2 ásó borona és hasonlók). Azért hosszú távon vissza köszönne az hogy ha nem az erősebb mellett döntesz. De ez csak akkor van így ha ugyanazok a gépek lennének utánuk

Előzmény: Bigyófelügyelő #8117 hozzászólása



Mekkora üzem méret? Vagyis mennyi föld és mi volt vagy mi van benne?

Előzmény: arcsimeheszet #48 hozzászólása



Vagyis pontosabban a 952.4-es megy mint a golyó mert az az MTZ amit láttam az 952.4-es. Nem 952.3-as. De ettől függetlenül lehet hogy az is gyors. A 952.4-es nek az akkumulátor elől van a motor ház tető alatt. Mi van az ülés mögötti helyen? Ahol a többi MTZ-nek az akkumulátor van? Üres az a rész vagy van ott valami más helyette?

Előzmény: 9020 #871 hozzászólása



A Geo EFGC 145 elég jó erre a feladatra szerintem. Két méteres akác sarjakat is könnyedén levisz. És sokkal jobb munkát végez ugyan abban a területben mint egy benzin motoros fűkasza. Az elfektetett bozótot viszont nem lehet vele úgy le darálni mint egy tolt üzemű zúzóval.

Előzmény: emcett #856 hozzászólása



A Novara Coop Kft hirdet rézsű szárzúzókat 500 ezer plusz áfa körülvan a 145 cm munka szélességű. BCR-L 145 típusú. Vagy olyanra gondolsz mint ami a közútkezelő gépein is van?

Előzmény: Sanyee #677 hozzászólása



Az tényleg Akciós. De attól is függ hogy mit tud még az ülés. Én szintén légrúgósat (Grammert) láttam 239 ezerét. Ha jól emlékszem Grammer Comfort valami utolsó darabok (3db) voltak abból a szériából állítólag azért volt annyi az ára.

Előzmény: kevesa #98 hozzászólása



A kondenzvíz leengedője engem is érdekelne hol is keressem. Mert folyik be a fülkébe a víz. Mtz 892.2 "gyárilag szerelt" -nél.

Előzmény: Balu86 #299 hozzászólása



Tehát? Meg tudhatjuk a kereskedés nevét?? Ha még nem szűnt meg azóta.... Mert ha ilyen a hozzá állásuk a vásárlóhoz egyáltalán nem lepődnék meg rajta ha azóta lehúzták volna a rolót. Milyen zúzót vettél egyébként?

Előzmény: Kamionos #457 hozzászólása



"Aki valamit el akar vinni azt el is viszi? " Vagy nem. Mert mérlegeli hogy mennyire van könnyű dolga vagy. És mennyi idő amíg el tudja lopni a kaptárakat. Nem véletlenül őrzik a bankokat is és nem csak legyintenek, hogy ha el akarják vinni a pénzt akkor úgyis elviszik.

Előzmény: a2457 #384 hozzászólása



Itt van olyan akinek szintén elromlott. Ő azt mondta hogy neki kilyukadt az úszó ami az üzemanyag felszínén tartja az érzékelőt. (MTZ 820.2) Kb. fél éves volt akkor a traktor. Állítólag úgy javította meg hogy egy 60 wattos gömbölyű izzót rakott a helyére és azóta jó. De ez már volt vagy 4 éve. Fura hogy nem tört még el, de az igaz hogy szántó földön még nem volt a traktor

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Új agrártámogatási honlapot indított az Agrárminisztérium
Új agrártámogatási honlapot indított az Agrárminisztérium
Ezentúl a KAP Stratégiai Terv kapcsán minden releváns információ egy helyen...
Sajtóközlemény
Hatalmas lehetőség előtt áll az agrárium, de fel kell készülni a szigorodó követelményekre is
Lamborghini R603 DT
Lamborghini R603 DT

3.900.000 Ft

Fagytűrő Orchideák
Fagytűrő Orchideák

5.400 Ft

Labin PV 2000 egytengelyes pótkocsi,  lég vagy hidraulikus fékkel,  2t – 3 oldalra bill
Labin PV 2000 egytengelyes pótkocsi, lég...

1.890.000 Ft

Árnyékliliom,  Sásliliom,  Kokárdavi,  Kasvirág,  Tollbuga,  Díszhagyma,  Őszisisakvi, , Cickafark
Árnyékliliom, Sásliliom, Kokárdavi,...

1.100 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]