Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.01 Ft USD 368.32 Ft CHF 402.41 Ft GBP 458.93 Ft

Fórum

Becenév: kaszi
Csatlakozott: 2009-01-08 18:02:06
Utolsó belépés: 2013-08-29 08:39:04
Fórum hozzászólás: 205

Fórumhozzászólásai

Előzmény: #233 hozzászólása



a cx-en 900 van igen
hátul meg 600

Előzmény: #230 hozzászólása



710/75 R34 megy fel cx-re

Előzmény: #229 hozzászólása



ácsi! ez az NH TG285 hátsó gumimérete pl.
kombájnra tuti nem rakják.... nincs amelyiken elférne :)

Előzmény: #227 hozzászólása



elképzelhető, de európában 34" a legnagyobb amivel szállítják. Esetleg egyedi rendelés esetén van 42"-al de még én sem láttam ilyent..

Előzmény: #222 hozzászólása



minimális magasságbeli különbségek vannak, de a 42" nem a magasság miatt van, hanem a váltóméret és a súly miatt.

valszeg nem 1050-es gumi van a 42 felnin, hanem 650-710 környéki. nagy súlynál és keskeny guminál alacsony profilú (peresebb) gumit használnak a teherbírás miatt.
persze ugyanazon gépről van szó..

sziasztok!

Örök dilemma..
Nekünk mind2 van, szomszédban meg JD-ok. Mindenki más véleményen van. Az, hogy melyik hány ha-t tud nagyon sokmindenből tevődik össze. Az első 4 dolog: termény, terület, szemveszteség, gépkezelő. Ha ez a négy azonos, akkor lehet elkezdeni hasonlítgatni. Elhihetitek, hogy mindegyiknek van hibája. Sajnos a mai világban azt veszünk amit tudunk, és nem azt, amit szeretnénk..
Véleményem szerint 1-1 gép tapasztalatából nem szabad általánosítani.

Előzmény: #2822 hozzászólása



Ez valóban így van. NH után nehéz bálázni a 4 dob miatt. Vannak trükkök, hogyan lehet mérsékelni a szalmatörést, mi Hesstonnal gurgatunk utánuk.
Sőt a CR után (rotoros NH) is felszedi, de csak frissen :) Pár nap után már sodorni kell előttesmile biggrin

Előzmény: #2478 hozzászólása



az szép!
ha emlékeim nem csalnak, nekem késő tavasszal egy KITEs üzletkötő 2,7-et mondott erre a konfigre. most vagy én emléxem rosszul, vagy nem egy csomagról beszélünk

üdv!

Egy universal autotrack SF2-re alkalmas járműfelszereléssel mit kíván anyagilag?

Előzmény: #5 hozzászólása



autotrack-el használtad?

hát igen, hosszútávon érdemesebb beruházni az rtk bázisállomásra..

Előzmény: #129 hozzászólása



ám legyen :DD

Előzmény: #119 hozzászólása



nem is van, mert ez cr, viszont egy cx érkezett a nyáron

Előzmény: #3 hozzászólása



Szeva!

A nem elájulás alatt mit értesz? Nem hozza a várt pontosságot? Megzavarodik közben? Vagy mit?

jók a párhuzam vezetők, de igazából automata kormánnyal lehet őket kihasználni..
gps autopilot, lazítózás, nagy táblában, napi 60-70 liter minusz üzemanyagban (300LE feletti traktornál)
többször tesztelt eredmény ez, nem beszélve a + hektárokról

Előzmény: #113 hozzászólása



~6000 van benne, nincs agyon hajtva egyenlőre
többek közt 6 fejes kuhn váltva forgatót előhántolókkal 55ös fogással, 8,4es IH tárcsa kapcsoltan 820 väderstad crossboardos rexius-al, 6,6 Simba x-press, stb...

Előzmény: #111 hozzászólása



Azt hiszem a 2004-ig vásárolt TG még amcsi,
de az utánuk következőket már Ausztriában rakták össze.
Tulajdonképpen azért hozták át a gyártás egy részét öszterájkba, mivel az eu nem támogatta az amcsi gépeket.
Ha jól emlékszem 60 vagy 80%-ban euban készültnek kellett lennie, mert nyista támi.
Aztán hugyozzatok le ha nem így van, de nekem így rémlik valahogy.

Előzmény: #78 hozzászólása



Itt. :)

Hogy jó választás e, azt mindenki maga döntse el.
Nem lehet általánosítani szerintem.
TG-ből is amerikai elég jónak mondható, európai már kevésbé.

De nem fogok vitába szállni senkivel!
Én nem félnék a T8000-et választani...

Előzmény: #43 hozzászólása



Bizony volt, nem is akár milyen.......
Minden kapott.. a repcék fehérlenek szépen, a kukorica sorokba ismét nagyon szép belátás mutatkozik, a kalászok meg szép rojtosak... Lehet azért van mindez, mert nem járok rendszeresen templomba?? Ki is vágom a környéken a dió fákat, mehogy minek hisz esik az az égből is bőven...

Előzmény: #1044 hozzászólása



ez jó :D

Előzmény: #53 hozzászólása



IH mintára és 3 kést elvisz a 90LE?
elég kötött talajok lehetnek arrafelé :)

felénk az 5 késes IH feladja a leckét a 300LE-nek :))

Előzmény: #111 hozzászólása



na ez is letudva..

köszi!

Előzmény: #109 hozzászólása



Előzmény: #108 hozzászólása



átrakókocsiról szó sem volt, az más történet, nagyon jó dolognak tartom..

kamionoknak nálunk semmi keresni valója a földek közelében, szigorúan traktor. 25km a legtávolabb eső területünk, szal ekkora távolságra nem hinném, hogy érdemes lenne beruházni egy kamionra is, ha csak a termelés részét nézzük a mezőgazdaságnak.

Előzmény: #104 hozzászólása



köszönöm!

szavakkal is légy oly szíves :)

Előzmény: #1747 hozzászólása



mondjuk ilyen esetben valóban ideálisabb, ha kihordja a kombájn :) feltéve ha az el tud menni
bár az is összevágja

Előzmény: #102 hozzászólása



egy TM175 elég volt mert 3méterrel előrébb már kemény volt és csak ki kellett segíteni ebből a foltból

amúgy a jó öreg steiger erre a célra van fenntartva :)

Előzmény: #64 hozzászólása



A 108 VX-nél nincs ilyen gond.
106-nál valóban volt :)

hagyjuk..

Hogy lehet képet beszúrni?

Előzmény: #97 hozzászólása



http://kepfeltoltes.hu/090311/K_p020paint2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előzmény: #97 hozzászólása



sorry :)

Előzmény: #96 hozzászólása



[url=http://kepfeltoltes.hu/view/090311/K_p020paint2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090311/K_p020paint2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

Előzmény: #93 hozzászólása



semmi baj, te így látod, én meg úgy

nálunk a kombájn vagy este, vagy csak akkor jön ki a tábláról ha végez

olyankor is kimegy a kombájn, ha a tábla közepén, vagy a másik végén telik meg?
vagy rövid táblán mindig leüríti a fél tartályt?
szóval dupla ürítési idő még azon felül, hogy állva alapjáraton ürít?

valahogy nem egyformán látjuk a történet ezen részeit

Előzmény: #89 hozzászólása



nagyjából

a hektárra kivetített átlag ü.a. fogyasztás kevesebb a kombájnt nézve,
a traktoroké kicsivel több, mivel többet megy a földön. de ez nem jelentős mértékű..

Előzmény: #78 hozzászólása



a termelékenységet és a gépkihasználtságot nem nevezném bohóckodásnak,
sokkal inkább azt, hogy a kombájn 10percet áll a föld közepén, mire pistabátyánk felébred és 15 perc alatt odalovagol hozzá, hogy le tudjon üríteni.. na ez a bohóckodás
időpocsékolás állva, alapjáraton üríteni..............
régi téeszcsés szokás.....

nagy táblán állva, alapjáraton ürítve napi telj. 20ha
ugyan azon táblán amikor csak lehet menet közben ürítve napi telj. 24ha (saját mérés)

akkor bohóckodjunk

Előzmény: #81 hozzászólása



és ha nem csak 3 szállítójármű van??

Előzmény: #73 hozzászólása



ezt így nem lehet kijelenteni szerintem
drága ahhoz is

Előzmény: #111 hozzászólása



gázolajat diesel autóval max 60 litert. (mint tartalék)
afelett mentesítő papír kell, akkor vihetsz 1000litykót
a feltételek betartása mellett..

max 5e liter
ezzel az adr papírral..
én így tudom :)

Előzmény: #105 hozzászólása



A mezőgazdasági ADR vizsgával nem szállíthatsz személyautóval, se teherautóval.
Csak lassújárművel, ill. mg. vontatóval, de ezekhez is meg vannak a feltételek.

A kéred pontosan leírom neked..

Személyautóhoz részt kell venni egy úgymond "ADR mentesítő" tanfolyamon.

Előzmény: #70 hozzászólása



a tapasztalatod írjad
ne arcoskodj

Előzmény: #64 hozzászólása



nem tudom mire érted a kísérletezést..
amiről itt szó esett az mind kiforrott technika

Előzmény: #67 hozzászólása



nagyon helyes, így kell

de én azt javaslom, ne az elfogult vélemények alapján dönts!
próbáld kiválasztani a számodra leg megfelelőbbet.

valóban neked bőven elég egy 5 ládás kombájn,
viszont arra figyelj oda, motor azért legyen benne..
egy erős 5 ládással többre mész, mint egy alulmotorizált 6 ládással

Előzmény: #62 hozzászólása



Az IH CT5050 lényegében u.a. mint a TX65.
5 láda 238LE, azt hiszem TX65ben 265 LE van de az kell is bele főleg gabonában, de legfőképp repcében.

Első évben volt vele gond, gyártási hiba. A rostaszekrény meghajtó tengelyét tördelte, a csapágyház felfogatásnál volt a hiba. Volt egy váltó hibája is, a napkereket kellett cserélni gariban. Azóta tünetmentes, 1-2 ékszíj, 6. évben baloldali dobcsapágy.

a komfort messze veri dominatort

IH Case CT5050 (NH TX65) ill. Claas Domi 108 VX -ben tudok segíteni ha gondolod.

a TX66 nagy kombájn 250ha-hoz
én az IH-val vágok 800at egy évben, s ugyan ennyit a domival is.
eddíg túlnyomó részt kukorica volt, viszont a gabona területek tetemesen megnőttek, a kuki meg lecsökkent
így már kinőtte ezeket a gépeket, főleg az IH-t..
idén cserélni is szeretném (ha ez a kib. euro hagyná)....... a repce nagyon megfogja a teljesítményt

egyébként kikuban az IH megnyomja a 108ast, optimális őszi időjárás mellett, ha csumpi sár van a 108 előnyben mert 4x4.


valóban jobban töri a szalmát az IH a 108-hoz képest, mivel az 1 dobos. a mega viszont szintúgy megtördeli....

viszont nyáron NH CR9060 rotoros kombájn után is báláztunk a jó öreg hesston-nal...

attól függ mire kell a szalma

Előzmény: #1668 hozzászólása



2008

Előzmény: #1664 hozzászólása



soha nem mondtam, hogy csak NHk vannak

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mire figyeljen a gazda, aki ősszel búzát vagy árpát vetett? + VIDEÓ
Mire figyeljen a gazda, aki ősszel búzát vagy árpát vetett? + VIDEÓ
Összefoglaló és videó a Kalászos növények – aktuális munkálatok webináriumról.
Főzzük meg a gyomokat a szántóföldön!
Főzzük meg a gyomokat a szántóföldön!
Az eljárás forradalmasíthatja az egész, peszticidek nélküli gyomirtást.
M10-es rekesz eladó
M10-es rekesz eladó

450 Ft

KSMK 6 Soros sorközművelő kultivátor eladó
KSMK 6 Soros sorközművelő kultivátor...

650.000 Ft

Mitsubishi L200 2.5 TD DC Intense Plus Dakar Edition
Mitsubishi L200 2.5 TD DC Intense Plus...

3.990.000 Ft

Toyota Hilux 2.5D-4D 4x4 Double
Toyota Hilux 2.5D-4D 4x4 Double

2.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]