Gázolaj árak 653 Ft Benzin árak 643 Ft EUR 395.26 Ft USD 372.16 Ft CHF 407.66 Ft GBP 462.53 Ft

Fórum

Becenév: Dragunov
Csatlakozott: 2015-09-28 09:35:51
Utolsó belépés: 2017-02-12 18:14:35
Fórum hozzászólás: 33

Fórumhozzászólásai

Előzmény: sanyi1965 #382 hozzászólása



meg kapsz mindkét kerékre(hátsó 2*2*80 kg hátsúlyt alapból ha minden igaz és nem változtattak rajta

Előzmény: sanyi1965 #382 hozzászólása



ha a frontsúlyra gondolsz az tartozék 10*40 kg asszem,de a csúszkán még 2 elfér íly tudsz 12*40 kg rárakni egy menetes szár alkalmazásával:)

Hogy milyen azt csak katalógusokból és videókból tudom,meg korábbi demó bemutatókból mivel még nem jött meg,de a legfontosabb hogy sokkal pilótabarátabb,kényelmesebb okosan elhelyezett szervekkel felvértezettebb a gyakorlati gazdatapasztalatok alapján megalkotott szériának tűnik,aztán majd megmosnom mi a végleges értékelés!

Előzmény: Nadgyi #368 hozzászólása



Az árát Mi már rég szerződésbe foglaltuk az akkori euro árfolyammal,így kb.10,7 körül volt, de nem tudom pontosan utána kell néznem!

Előzmény: mtz1221 #369 hozzászólása



Meg:))

Hali!

Még nem jött meg,késedelmek van a szállításban, az utolsó módosított információ márc 10!Talán a végleges!


Előzmény: Dragunov #366 hozzászólása



Szerintem megértitek mit akartam írni valószínűleg zárszó gyanánt erről a témáról,
nem érdemes tovább boncolgatni, hisz Mi vettük, mi is fogjuk használni, arra amire vettük Őket,legjobb tudásunk szerint!
Ezek ár érték arányban és szervízárak alkatrész díjak ügyében, egy nagyon hatékony UNIVERZÁLIS KISZOLGÁLÓ TRAKTOR,ha megjön a T4100 mindenképpen írok hogy ott mik a tapasztalataink,valamint majd levideózom az a szériát és a t szériát egymás mellett, hogy akit érdekel ez a típus az lássa a különbözősségeket,a fejlesztések útját,hogy milyen irányba tart ez a márka!
Hali

Előzmény: szanberg #363 hozzászólása


Tudod örülök hogy ezt írtad,mert a másikkal sincs azóta semmi baj amióta ezek a dolgok ki lettek javítva,hibátlanul működik, a másik meg bőven 2000 óra felett is hibátlan!Az elején persze hogy negatív volt a hang, mert egy új gép sok hibával elviszi a jó szájízt,majd a korrekt gyári hozzállás miatt kicseréltettek a dolgok,és most azonnal bármilyen reá szabott munkára alkalmas,Nálunk a sofőrök örömmel ülnek bele, jobban mint az mtzkbe!
Szóval változott a vélemény, szerencsére így van!
És nem hinném hogy köztetek még soha sem változott volna a véleménye pozitív vagy negatív irányba ugyanazon dologról!
És még valami nem a fergik helyett vettük nem ezek kíváltására, hanem ezek alá dolgozásra, jobban mtz váltásra!
Így ezzel a géppel érdemes érdemiben összehasonlítani!
És tudod olyan hozzászólások a mérvadók,amig mtz váltásra vették, vagy szinkronban a pilóta ült ebben és abban is!

Előzmény: Dragunov #352 hozzászólása



Tisztelt fórumozók!
Mindenki vegyen olyan gépet amit a pénztárcája elbír,és amiben megbízik,valamint amiről jót hallott!
Mondjuk ebben az esetben így semmi értelme a fórumnak , hisz amiről valaki mondd valamit az a másik szemében szálka, segíteni senki senkinek nem akar hisz fikázni könnyebb főleg ha erőgépről van szó,úgyhogy mindegy hogy milyen gépet veszel ill használsz ha az szerinted jó akkor úgyis te mondod ki magadnak a végítéletet róla!
Ha meg gondod bajod van vele,akkor úgyis megoldod mások tanácsára meg nem kell hallgatni hisz úgyis mindenki a saját malmában őröl!
Talán ennyi!

Előzmény: tibi16 #353 hozzászólása



Hali!
Mivel ez a gép nem tud légteleníteni,így neked kell kiengedni a levegőt, a géped bal oldalán a híd hátuljánál van az 1. szelep 24 es kulccsal lazítsd fel a szelepet majd vissza, tartsd tisztán a nyílást, a bal ill jobb keréken keress hasonló alakú légtelenítőt ill olajbetöltőt ahogy tetszik!úgy állj hogy mindkettőt elérd ez egyszerre ritkán áll helyesen!Valamint figyeld a szimmeringet a híd hátuljánál ahol rámegy a meghajtó tengely ha csöppen az olaj az figyelmeztető jel,mozgassd meg egy vassal alányúlva a tengelycsonkot he nem mozdul jó, ha mozdul húzz utána az anyának,de figyelj pontozóval egy pöttyöt raknak rá hogy ne tudd elforgatni könnyen, ezt sajna fúrni kell hogy megoldd,majd húzz rá majd pontozdd vissza!A kuplungod jeladója ha rákötöd a diagnosztikát sokszor jelezheti a bock kapcsoló hibáját, a régieknél műanyag tolattyús rendszer kikopása miatt nem volt finom a kuplung rángathatott,és csak akkor kapott jelet ha erősen ráugrottál a kuplungra,az újban már nincs mech. alkatrész mindent elektronika jeladók visznek,erre érdemes cserélni!De a 3 pont jeladojára is figyelj, mert túl összevissza reagál különben a hidr. helyzetekre!Valamint keresd meg az összes testpontot és tisztítsd, asszem 5 pont van!Van egy hidraulikus szuszogó amit szintén ki kell pucizni 400 anként ajánlott, bal oldalt nézz be hátul a munkahenger felső konzola mögé, egy 5 centis kerek fém színű a központi blokkra épített valamit keress, kulccsal talán 17 es kicsavarható, mondjuk nehezen!De megéri!
Valamint 400 anként csavarjj be egy zsírgombot a bal ill jobb keréktőhöz, 3 pumpálást bele majd vissza a zárócsavart,11 es kulcs!Megéri!

Előzmény: tibi16 #345 hozzászólása



Hali nálunk is 5455 ösök vannak a dyna 4 el, igazából nem rossz gép,összerakott, 4000 üzemórától jöttek ki az első komolyabb problémák,túl merev a kardán nincs benn kereszt, és ezt a tányérkúpkerék és perselyek valamint hídesztergáltatás lett a vége,nem volt olcsó!Nálunk nem jó minőségű a gázolaj, de egy utólagosan beszerzett Perkinses üzemanyagelőszűrő sokat segített a dolgon!Szerintem a 400 üzemórás ciklus ennek a gépnek egy picit sok, lehetne kurtítani, a gázolajszűrőt gyakrabban cserélni,bock kapcsoló sajna előjött párszor, majd 5000 felett jön az autotronic behalása,legalábbis nálunk,a hidr szivattyú 6000 fele biztos beadja a kulcsot!
De ez egyedi
figyeld és zsírozdd gyakran felemelt munkagépnél a hidat, levegőt gyakran engedd ki a 3 helyről,és tovább működik!
Testcstlakozókat gyakran tisztítsd és kontaktsprayeld ami a gépet a fülkével köti össze!szintén hasznos!
A 3 pont tetején lévő oldalra kihúzható jeladó legyen tisztítva mert nagyon be tud ragadni és nem műkszik jól!
Hirtelen ennyi!

Előzmény: Dns8 #346 hozzászólása



Hali!
Igen ezt is írtam!
Mint mondottam az egyik géppel tényleg semmi hiba a másikkal gyakorlatilag minden ami csak elképzelhető, vállalom mert ezek tények,ki kell fogni a dolgokat!Jó tény hogy a másik túl sok negatívuma miatt nehezebb volt akkoriban jó ítéletet adni a típusról viszont azóta nincs gond velük, köszönöm hogy szemfüles vagy,ezek akkor új és nem ismert típusok voltak,amiket vakon vállalt be az ember,az egyiknél sajna nem jött be a másiknál igen, de hidd el igazából az általad jogosan felhozott dolgok óta a másikkal sincs probléma!Talán műszakváltás volt vagy más dolgok voltak az összeszerelőkocsikon vagy mindez együtt!

Előzmény: traktorajtóhajtogató #338 hozzászólása



Szia!
Nálunk is dolgoznak még 952.2 es mtz k ezek kiváltására vettük a Hattatokat!
Nem borított el a köd,csak a véleményemet mondtam el erről a típusról,Nálunk a srácok szeretik,szívesebben viszik mint a Bellákat,de tényleg nem rossz konstrukció szerintem, én mindenhogyan veszek egy t 4100 at mert szerintem jó irányba halad a típus!
A fergieiddel pedig eddig szerencséd volt ha az általam említett dolgok egyike sem kísértette meg az üzemeltetésüket,Mi az 5ös 6 os és a 7 es szériát visszük, mondjuk nem a a legújabb 6 os változatban, ami szerintem nem gond hisz sok fergis panaszkodott az agyon elektronizáltság hibái miatt amivel nem tudnak mit kezdeni a géppel ami a föld közepén sípolva villogva áll egy helyben vontathatatlanul!
Csak tudod 16-22 misiért ennél többet is várna az ember!Jó semmien mai gép sem a szántóföldi tartós és megbízható üzemeltetésre van tervezve, (ezek nem azok a kockaorrú egyszerű 6 hengeres JD-k amik még az Usa-ban készültek, és 14000 üzemóránál még simán bevállalható hatalmas önsúlyú összerakott vasak)hanem hogy vegyél hozzá folyamatosan alkatrészt,ami a gép vételárát legalábbis eléri mondjuk 8-10000 üzemóráig!mondjuk 10 évig!
DE ez a Hattat jó elcsépelt témának tűnik Számodra, de 3 éve sose aludt kinn a földön, míg a 6000 vagy a 7000 sőt az egyszerűbb 5000 eses Fergik pedig nem egy alkalommal!
Mindegy az idő eldönti,de egyelőre nem tudok rosszat mondani ezekről a gépekről

Előzmény: Balti #329 hozzászólása



Szia!
4 csavar fogta fel a kompresszort sajna a leggyengébb minőségűek, és ha picit túl feszítetted a szíjat letört vitte az egész egységet,de érdekes hogy a tesójánál már 10.9 est rakott bele a gyár!
A légszárító elektomos csatlakozása nem volt vassal vagy páncéllal úgymond védve!Érdekes hogy amúgy a kerék szelepektől elkezdve majd minden egyszég páncélozva van de ezt a kilógó csatlakozást nem akarták bevédeni, így letöredezett!
Valamint ez egy nagyon száraz nedvesség nélküli fékrendszer,így a régi Ifa kocsiknál hiányzott egy pici kenés amit az Mtz től megkapott,De ennyi nem gondolj nagy dologra!

Előzmény: traktorajtóhajtogató #326 hozzászólása



Valamint írtam hogy a MI a Fergik melé vettük könnyű univerzális kiszolgáló traktornak,Amire maximálisan megfelel, egyszerű mechanikus olcsó árú olcsó szervízű és olcsó alkatrész árú jó üzemanyagfogyasztású traktor!
Gondolom ha egyáltalán tulajdonosa vagy a Fergijeidnek pentosan tudod mi a kontraszt a 2 gép közt, tudod ha a Fergi jeladóját vagy forgásérzékelőjét leveri a szotyiszár, és állsz vele a táblán mint a Fa** a lakodalomban és úgy kell behúzatnod Magad vagy ha esetleg az autotronicod nem tudja a test pillanatnyi megszűnése miatt merre van az előre és merre a hátra, és az irányváltót mindegy hova rakod rüki nincs satöbbi!Akkor felértékelődik egy mechanikus traki szerepe!
Tudnod kell ha tulajdonos vagy miről beszélek!
Ezért kérlek ha nincs Hattatod otthon ne bíráld és ne kritizáld a gépet, pláne ha nem tudod milyen gép,hisz nem vagy a tulaja, rosszindulatú hallottam valamit valakitől akinek stb... dolgokat meg felejtsd el kérlek!Ha használod megvetted és van véleményed ami nem jó azt elfogadom,mert össze tudom hasonlítani az enyémek gondjaival!
DE
Ez nem egy 70000 eurós gép a hasonló kategóriákkal párosítsd össze,és ekkor mondj véleményt!
Mi használjuk és amióta mennek és fizetjük az alkatrész ill szerelés számlákat valamint a rezsi díjakat azóta nálam a KÖNNYŰ UNIVERZÁLIS KISZOLGÁLÓ TRAKTOR kategóriájában bizonyított!
És tudod nem csak nálam,nem egy Hattat van 30 km en belül és hasonló dolgokat mondanak a TULAJDONOSOK!
Szerintem ennyi gondolatom volt a hozzászólásodhoz ill . a kritikáidhoz!
Hali!

Előzmény: traktorajtóhajtogató #326 hozzászólása



Üdv!
Tudod kétféle Embertípust nem tudok hova tenni a világban,az egyik a minden dologról mindent tudó ember aki az összes gép minden típusát ismeri és a véleménye is megvan róla, akár tulajdonosi akár egyszerű gépkezelői perspektívából nézve, a másik az a bizonyos a "Traktor színe a zöld" típusú emberek!
Tudod érdekes vagy, ítélkezel egy típusról úgy hogy nincs a tulajdonodban,nem kezeled hajtod, nem tudod a bekerülési és üzemeltetési költségeit!Tudod szerinted a Hattat egy silányan összerakott konstrukció,ezzel a Valtrát is lefikáztad ami ugyanazon a gyártósoron készült!
Valamint Mi több fergit is üzemeltetünk, sok tapasztalatom van ezen típusokkal kapcsolatban,ezek tény hogy fantasztikus gépek maximális konforttal és megbízhatósággal de ennek megvan az ára,ezek 70-80 ezer eurós gépek amiket ha megveszed és Te biztos tudod miről beszélek mert nyilván nem csak hajtod Őket hogy más fizeti a javítási és szervíz rezsi óradíjakat, de gondolom mivel rutinos MF tulajdonos vagy!!!!!
Nyilván az első kerék hajtás tányérkúpkerekét már cserélted 2000-2550 euro árban ill e hozzávaló perselyek szim. stb árával nyilván örültél a 1,5 misis számlának javítással agyütt, vagy biztos volt már autotronic cseréd pár százezerért, esetleg a szer gázolaj miatt adagoló ill befecsk. valamint porlasztó cseréd fél misiért alphangon, ill az állandó szenzor jeladó cserék 50-145 ezres díjáért,tudnod kell ha TE VAGY A TULAJDONOSA ezen gépeknek!
A minőséget és a kényelmet mindig meg kell fizetni és az AGCO nem olcsó cég!De ezt gondolom egy Fergi Tulajdonosnak nem kell mondani!smile aikido

Előzmény: mtz1221 #324 hozzászólása



Szerintem is így van, egyetértek!smile hammer

Előzmény: mtz1221 #322 hozzászólása



És még egy nagyon fontos adalék mi a gépeket az a széria legelején vettük,ismeretlen új traki volt, még csiszolásra váró,de!
A partnerkapcsolatokban talán az összes gépet megelőzi!
Kikérik a gazdák tapasztalatát,mire lenne szükség a jövőben merre vigyenek az útjaik, miben nem jó a vas mit finomítsanak az új szériánál( T)kifogásoltuk a hidraulika karok elhelyezését a fülke rossz helykihasználtságát, a tárolórekeszek hiányát,az akksi béna elhelyezését, hisz alig férsz hozzá,valamint a kívülről gombbal kezelhető hidraulika /pad vezérlést valamint az esetleges hidraulika szabályzást, emelés magassága sülly. seb,hidr. érzékenység,munkahelyzet mélységszabályzást, a lámpák kevés és rosszul állítható szögét,a szűrők jobb megközelíthetőségét,a hűtők jobb hatásfokának kihasználhatóságát,de ezen kívül minden más maradjon hisz ez nem egy 60000 eurós gépnek készült!max az irányváltás kormány mellé helyezését mert ez homlokrakódásnál nagy segítség!Nem kell terhelés alatti váltó mert az már más árkategóriába rakná a traktort,egy egyszerű jó motor jó váltó kombót kellett gazdabaráttá változtatni,és nézz videót a t szériáról, bemutató belsejét is láttató videó minden megvalósult!Működik a kommunikáció!A T az első igazán gazdaigényekre kialakított egyszerű könnyű univerzális vas ami megfizethető is a kategóriáján belül!

Előzmény: mtz1221 #320 hozzászólása



Jó kedvel melóztak amíg vége nem volt a napnak aztán lazítanak amit nagyon tudnak jókedvű nép!Picit talán szarnak mindenre utána,de agyárban tisztaság ellenőrzés tényleg korrekt munkakörülmények voltak!De ez egy óriási komplexum mindenhova nem mehettünk be!Mondjuk természetes!Szerintem az a széria váltója emberbarátibb,precízebb, finomabb, bár egy kicsit gyengébb anyagszerkezetű,jobban kell rá figyelni!

Előzmény: rsándor #318 hozzászólása



De tudod itt se mindegyik gépnél,kosarakban jönnek az alkatrészek az adott munkaállomásra, a szerelő azt rakja be,hogy a beszállító azt honnan szerzi be, ill mien minőségű arról a szerelő aki beépíti nem tud, ő aláírja és megy a köv állomásra,de lehet a köv gépnél a köv kosárban már máshonnan jön az a gumigyűrű!
Ha erre picit jobban odafigyelnek sokat javul a márka népítélete, de hidd el nálunk a másiknak az égvilágon semmi baja se volt!

Hali Fergisek!
7614 ről van bárkinek tapasztalata?
Dyna 4 el szerelve, semmi extrával,kabi és hídrugózással,súlyozva front hidr. val!
Nem lenne rossz váltani rá egész jó árban is van 70000 körül, új gépként, csak picit félek a 76 os elektonikai plusszától, a 74 esek nagyon beváltak voltak,remélem nem rontották el!
Valaki infó?

Előzmény: Sz.Gyula #310 hozzászólása



Üdv Gyula!
Mi vásároltunk 2 db ot az egyikkel 1650 órája a világon semmi baj pedig nagyon kapja,de a másik talán műszakváltás után készült, sok apró pici bakival terhelt,oké megcsinálták ingyen kaptunk mindent hozzá, csak az első olajfolyás 35 óra után aktívan jelentkezett,aztán 70, majd 150, majd 400 , majd 660 majd 750 satöbbi,ok mindent cseréltek azonnal, de a társ ugyanazt csinálja nap mint nap és azzal semmi!
Ki kell fogni, mondjuk a márka javára írva sok termelővel és Önkormányzattal tartom a kapcsolatot a gépeik ügyében és eddig minden 20 eladott gépnél max 1 en vannak idegesítő hibák!Ha azt nézed hogy a Valtrát egy párhuzamos soron ugyanott szerelik ugyanazok majd ugyanazon alkatrészegységekből,de tényleg egy Valtra egy Hattat egymás után,akkor max a beépített anyagok tömítések, csövek szimeringek minősége lehet csak gyengébb minőségű!
Képzeld van egy a 90 es ami csak pótozik,permetezik, műtrágyázik, 4840 óra van benne és majdnem semmihez sem kellett nyúlniuk!
Max a légszárírtó esetleg a bizonytalan kompresszor felfogatás miatt volt baj!
Szóval kiforrja magát szerintem!

Előzmény: mtz1221 #307 hozzászólása



Szia!
Láttam őket élőben is kivittek minket Törökbe a gyárba,meggyőző volt habár terepen nem lehetett kipróbálni de a gyár előtti tesztpályán igen,szerintem nem tud annyit mint a fergik,de egyszerűbbek,a török sok mindent olcsóbbá és használhatóbbá próbál tenni,jó sokat lopkod is innen onnan de ezt minden nagy cég is ugyanúgy bevállalja szívfájdalom nélkül,pl a t szérián a vevői kérések miatt sok mindent okosabbá felhasználóbarátabbá tettek, de való igaz hogy ebben jó kínai szokás szerint sok a másolás!Nézdd én kipróbáltam szerintem semmivel se megbízhatatlanabb mint az a széria,mondjuk a tesztpályán

Előzmény: Dragunov #303 hozzászólása



Miért kell hülyének titulálni más hozzászólását?Nem értem!Jó most hajtott haza minket az eső és még volt vissza 10 ha kuk. aratás,és emiatt is ideg vagyok,de miért nem lehet sértés nélkül ellenvéleményt írni valamire?És holnapra mér 30 mili lejön!Frankó

Előzmény: mtz1221 #302 hozzászólása



Hali!
A Fergik mellé vettük kiszolgáló univerzális fordulékony bármelyik alá dolgozó trakinak, most lesz 2 éves,2 hónap múlva!'1000 es szerviz volt benne, de nagyon bevált gép,minden ami estleges használatban hibája előfordult azt a t 4100 orvosolja,remek agilis jó súlyozású,nagyon fordulékony verhetetlen üzemanyagfogyasztású és alkatrész árú univ. traki én nagyon ajánlom!Most tervezek a 952.2 leváltására egy t4100 ast venni!
Habár Mi pont egy rosszul részletcsiszolt gépet kaptunk,de a szevíz mindent cserél amivel csak gond lenne!Megbeszéltük megoldottuk, azóta semmi panasz!

Előzmény: traktorajtóhajtogató #300 hozzászólása



Üdv!
Imádom az ilyen Mókás mindenhez értő iszonyatos tudással rendelkező embereket mint a magadfajta!
Szinte inspirál a Magad fajta mást semmibe sem néző és idiótának bélyegző emberekkel beszélni!
Van neked ilyen géped otthon édesapám?mert akkor linkelj fogalmit, én bármikor az enyémet,és utána folyjon ki a nyálad hogy mást leugatsz,amúgy drága igentudós kollégám,olvass a2 mailem közt és rájössz hogy mit akartam írni a súlyt illetően!
Istenem, és te fogod frissíteni a gazdatársadalom átlagéletkorát? Szuper jövő előtt állunk!

Üdv Mindenki!
Jó állapotú 6,5-es eladó MBP -t tud valaki Somogy Tolna Baranyában?Nem kell frissen festve,tipp topp állapotban lennie!Szemszállításra magasítva lenne az igazi,mondjuk ha műszakis akkor kb. 850 ban!
Köszi!smile oops

Előzmény: arcsimeheszet #297 hozzászólása



A hátsó keréken 2*2*80 kg van elöl gyárilag 10*40 kg, nálam 12*40 kg,ezek a súlyok elengedhetetlenek hogy a földre is le tudja adni a nyomatékát,üzemanyagtartály 100 l így teletankolva az összes olajjal még cirka 220 liternyi súly kerül rá és még a vezető kb 90 kilója:)adogasd össze!smile oops
szerintem ne igazán kertészeti traki súlyasmile huh

Előzmény: arcsimeheszet #297 hozzászólása



Szia!4250 kg az önsúlya az a110 nek,de az enyém elejére raktam még 2*40 kg gyári frontsúlyt ami nem drága így a lóerő súly aránya érezhetően jobb lett,nehezebb gépek emelésénél is stabil,pedig nálam csak nehéz földmunka a gép sorsa,de hiba nélkül teljesíti,agilis, fordulékony, és ezzel már kellően stabil is!

Előzmény: csontii #276 hozzászólása



Szia!
Nos ebben igazad van,de én kérek elnézését minden fórumolvasótól mert elnéztem a vásárlás dátumát,még garos a gép de mindjárt lejár asszem ha jól számolom 3 hét múlva,szóval nagy valószínűség szerint ez még így belefér a fülke garanciájába,úgyhogy megnyugodtam! Ja és a legjobb szerencsére úgy néz ki még sincs baja az irányváltónak,csak egy bagatel hibaláncolat együttes hatása eredményezte a bajt, úgyhogy lehet mégse lesz olyan negatív a bírálatom mérlege, de várjuk ki a végét,amint biztosat tudok közlöm Veled/Veletek!
Hali!smile hammer

Előzmény: csontii #276 hozzászólása



Szia!
A fogyasztás nagyon jó a perkins blokk miatt,Nálunk tényleg egész nap megy de a tier 3 as blokk nem iszákos,egy tankkal röhögve bírja ásóboronázásnál tárcsázásnál vagy akár szántásnál is!
Az Mf jeinknél kevesebbet esznek pedig az se egy Jd fogyasztásban,erről a részről csillagos Ötös!

Előzmény: csontii #274 hozzászólása



Hali!

Mondjuk öröm az ürömben hogy alapállapotban 1 év a gar, de pl a fülkét üvegestül mindenestül ingyen adták,sőt kapok egy új irányváltót is,ami(fülke 1280000,váltó 880000),pedig a gar már 3 hónapja lejárt,szóval ez így korrekt!Amúgy ha ezek tükrében nézem a dolgokat nem rossz gép,de hát mit is várhatsz bruttó 12 misiért egy új 105 le-s trakitól?
Lehet Skacok csak nálam nem jött be a török álom,de nagyon várom az új Hattat t4100 as szériát,keressetek rá ha Valakit érdekel!
Amúgy Mi Mf eket használunk mindenhova meg Mtz -ket a Hattat csak leváltópróba volt,de ha mindezt adják ingyen még mindig pozitív a mérleg!Ha kérdésetek van Hattatról keressetek bátran!

Hali Mindenki!
Sajna én leginkább előnytelen dolgokat tudnék mondani a Hattat-ról!
Kb 1 éve vettem egy a 110 et,igazából mtz kiváltására!Rengeteg hidraulikus hibája volt,amik még elviselhetőek voltak,roppantásnál engedett,gumigyűrűk elmentek,nagyobb acélgolyót kellett rakni hogy ne sírjon a tömbbe,eltörött a süllyesztési sebesség szabályzó ilyenek!Hozattam rá még 2 súlyt az elejére hogy ne pattogjon,ne emelgesse az elejét,kis hűtő-fűtő ládát,panoráma tükröket,áramtalanítót szereltem be,mert a sorozatos világításbiztosíték olvadás miatt szükségessé vált,valamint sebesség és ha számlálót mert ez se rossz!Szóval költöttem rá,most 550 ü.óra van benne, 100 le-re márt gépeket húz szántóföldön sosincs túlterhelve stb.!
DE!!!!!!
Pár napja eltörött a fülke, hátsó 2 rögzítésnél, a hegesztés mellett végig elvált,iszonyatosan súlyos hiba,a gép sose borult, de ha mégis ezzel a fülkével ottmaradt volna a sofőr,mert összelapult volna a fülke!
És a legjobb!!!!!
Tegnap az irányváltó úgy néz ki bekakukkolt,olyan hangja van mintha letört volna 1 fog a kerékről vagy a pici kardán a váltóban elfáradt volna, csak előremenetben csinálja, mászóban is hallható, mediumban is , de főleg h ban 2-től nem tudzs megmaradni benne úgy ráz zuhog!Ja és nem a csillag csavarok még mielőtt megkérditek!
Pedig a Valtra mechanikus váltója mindent kibír, nem is annyira érdekelne 6000 ü.óra fele de picit több mint 500 nál?
És mindig 1 sofőr hajtotta,aki vigyázott eddig mindenre ami alatta volt!
Na?
Mondjatok rá valamit!
Ajánlanám e bárkinek?
NEM!
Mondjuk a motor az tényleg álom!
Sziasztok!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ez a növény egyre inkább kiszorul a vetésforgóból. De miért?
Agroinform Webinárium: Kalászos növények – aktuális munkálatok
Agroinform Webinárium: Kalászos növények – aktuális munkálatok
2024. április 24-én az online konferenciánkon a kalászos növények lesznek a...
Magyartarka tehén
Magyartarka tehén

550.000 Ft

Geringhoff rotadisc Rd875FB 8soros Csukható kukorica adapter
Geringhoff rotadisc Rd875FB 8soros...

7.550.000 Ft

Rába motor
Rába motor

500.000 Ft

Fella KM190 fűkasza
Fella KM190 fűkasza

80.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]