Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 395.73 Ft USD 372.02 Ft CHF 409.5 Ft GBP 462.11 Ft

Fórum

Becenév: Gyoszor
Csatlakozott: 2009-01-25 11:40:48
Utolsó belépés: 2023-06-01 08:21:19
Fórum hozzászólás: 483

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Maszek Zs #7151 hozzászólása



Honnan lövöd ezeket a jó ábrákat? Soha ne hagyd abba smile thumbup

Előzmény: Maszek Zs #7123 hozzászólása



Szerintem sem egyezik, csak kértem T25ét a habiban, csere után voltam fogtam láttam, de nem vittem a rosszat mert nem volt tervben.
Adtak valamit ami T25é, nekem úgy tűnt, hogy másabb. Ezért nem hoztam el. De nem jártam még utána.

Előzmény: Magister #7111 hozzászólása



Gyárilag 1 nyomóágas ns 10es van rajta, a kormányba megy először egy nyomásszabályzóról. Az orbit kilépő megy a veztömbbe. Majd megkeresem a "szar drift" smile thumbup videómat amikor szórtam a ganyét de nem akartam sokat villázni, 4es padlón egyszerre billentettem és szedtem alá, hogy terüljön a minőségi input anyag.
Simán kiszolgálja a sima gyári 10es.
Mikor a gallydarálót emelem a második körrel a traki orrán, akkor is tudok kapitányosat játszani. Pedig az a daráló qrvanehéz, lekönyököl neki majdnem. Főleg ha hazafelé indulunk és tele a plató aprítékkal. Útközben, ha nyomok vannak feljebb szoktam emelni, nehogy leérjen.

Előzmény: Magister #7090 hozzászólása



Szervósítod, vagy gyárilag szervós, de rossz?

Holnap Adventolunk!
díszítve

Előzmény: Magister #7075 hozzászólása



Visszakerestem a fórumban, de vagy nem írtam le, vagy nem találom. Én csak 2 szimmeringet cseréltem a gyáriban, akkor megállapítottam merre forog, de már rohadtul lövésem sincs sajnos smile crying
De ezt egyébként sosem tudom hogyan kell nézni, hivatalosan mit tekintünk forgás iránynak. Ha a szivattyú tengelycsonkját magad felé tartod? Mikor kovid előtt gyorsan vettem egy ns50et a markolóra, akkor bevittem úgy a 46ost, hogy rárajzoltam filccel merre forog. Mert a boltban se tudták megmondani, hogyan kell ezt nézni. De le se kell szerelni a be -> ki csövek közt kívül körbe viszi át az olajat. Mondjuk azt nem tudom látható-e alul vagy fölül van benne a behajtó tengely...

Nekem a markolón az látszik.

Előzmény: Maszek Zs #7072 hozzászólása



Én motorozok is. Nyitott kémény, kínai fékkar meg utángyártott kormány műbizonylat nélkül. Ezekre harapnak, asszem Visegrádon a mostani állapot előszeleként kivittek kpm től valakit és leműszakizták a motorokat helyszínen. Valami nem stimmelt akkor forgalmi elkér.
Mondjuk én csak terepen megyek rendszámos motorral.

Múltkor is balagok haza az öreg füstössel, nézem rendőrség 2 házra tőlem épp haveromat masszírozzák személyautóval.
Olyan gyorsan nyitottam a kaput mint még sose, az úton nyugodt andalgó gyaloglást színlelve vébé rekord tempóban futottam a 7 métert, csakhogy épp ne legyek feltünő, és már bent is volt az öreg UFO a portán smile sweatdrop

Kérdeztem a sráctól miért zsanettolták meg? Mondta, hogy futómű beteg gumi ferdén volt kopva, 10es csekk.
Bele se merek gondolni én mit kaptam volna smile cursing

Előzmény: Gepi #7068 hozzászólása



Áh nálunk annyi a rendőr, hogy egymást érik, meg úgy ki vannak éheztetve, ha mást nem találnak egymást is megbüntetik :-)

Hiába akarod hosszabbítani a zöldet azt már nem lehet. Jött helyette a piros I azt fogsz kapni, ha kiadják. Nekem nem adták ki helyből, 2 hetet rugóztunk rajta, mondtam az ügyintézőnek, hogy nem a tepsi van rajta, hanem a hozzá való gyári markoló, a mittomén hány munkaeszközből egyik. Azt mondta rá a kpmes gennyláda ( a főnöke a megyétől) hogy eddig is hiba volt kiadni rá a zöldet mert azt T16ra nem lett volna sose szabad.
Gondolom valami posztra új ember került.
Azt üzente, hogy speciális önjáró eszközhordozó alváz kéne hogy legyen, de ez a könyvem első oldala szerint egy eszközhordozó traktor. Így nem adja ki. Megkérdeztük még egyszer, azt mondta vigyem be kpm műszakira a megyére kérjek adatlapot, de megnyugtatta az ügyintézőt, hogy ha leszopom a Mikulást akkor se adja meg az engedélyt, még akkor se ha levizsgázik a traktor. Csak ismerem az ügyintézőt így elmondta, hogy ne is próbálkozzak. Meg annyira nem is akartam, mert 4 keréken 4 féle gumi, demétcsak az hanem mind a 4 tűzrevaló smile innocent
Mindenhonnan az olaj folyik, a markolón minden hidraulika cső külső gumi része acélig lekopva fékek jók, de nem egyszerre fognak, fülke tetejét az imádság tarja a helyén, első ablakot mi vettük ki mert ott jönnek be a karok, a bal hátsó oldal ablak helyén vaslemez van mert az sose volt, meg úgy alapból szar az egész. De küllőre beindul, jó a világítás éjszaka is rakom a szart míg a szomszédok tüzes átkai végett ki nem gyullad valami a gépben smile thumbup
(A film megtörtént események alapján készült, a szereplők kitaláltak, megtekintését semmilyen hatósági személynek nem ajánljuk smile hammer)smile sneaky

Előzmény: Gepi #7066 hozzászólása



Az volt, meg is volt mindig gond nélkül. Most piros I rendszám lett belőle. A régi zöldet bevonják.

I love piros I rendszám ügyintézés. Sajnos nem adhatják ki az eszközhordozó TRAKTORra az I-t mert csak eszközhordozó ALVÁZRA adható ki.

Ba... akkor azzal mit kell csinálni, ha csak egy alváz, húzzam vagy toljam?

Ígyis eléggé leült ez a fórum az utóbbi években, ne vesszetek össze még ti is, akik írogattatok rendszeresen!

Valószínűleg szét kell szednem mindkettö gépet, a platósnak váltó kuplung, a markolónak meg csak a kuplungját kell megnézni.

Nézegettem váltóról videókat, sok jó orosz vidi van fent amin látszik a lényeg.

Előzmény: homi #6994 hozzászólása



Engem lehet, hogy "valami" érdekelne. Komplett traktor nem, de alkatrész mi van?

Boldog Karácsonyt!

Kis saját videó:

Előzmény: Magister #6990 hozzászólása


Pedig szerintem sem tűnik rossznak így videón keresztül.
Hosszabb ideig ha ketyegtetted volna sokkal alacsonyabb fordulaton mint az elején ( olyan tényleg alapjáraton) az még érdekes lehetett volna.

Előzmény: Magister #6977 hozzászólása


Tápszivattyú cserén sajnos már túl vagyok.

Előzmény: Magister #6975 hozzászólása



Kíváncsi vagyok hosszabb távon mit mutat majd. Neked megtelt gázolajjal az adagoló olajtere?

A platós szervósomé elég hamar, pár nap alatt felhígul üzemanyaggal, a markolóé meg 1-2 üzemóra után üres volt. Nekiugrottam gyorsan, hogy szimmeringezem, de volt itthon másik adagoló, 2 is, szétberheltem őket és a legjobb párost beépítettem új szimivel. Olyan sokkal akaratosabb lett a kis tüzeském.

Előzmény: Magister #6971 hozzászólása



Végülis mit csinált vele? Adagoló elemet cserélt, vagy csak állította?

Előzmény: Magister #6967 hozzászólása



Én kb 5 éve csináltam ilyet, jó pár napon keresztül mindig kipróbálva. Sajnos már fogalmam nincs merre tekerve mit csinál, de ha forgatod a főtengelyt forgásirányba, kiadja, hogy mi van. Amerre forog a tárcsa, ha az adagolót későbbre teszed, lemarad a hajtástól akkor csökken.

Szerintem ne fogj hozzá míg nincs valami csöved amivel tudod ellenőrizni az előtöltést. Én egy öreg traktorostól kértem valami eldobott nyomócsövet levágtam a jobbik hollander felől sok csővel. Erre rámelegítettem 3as víztiszta csövet. Nem kapilláris, de jó szemmel ki lehet skubizni mikor moccan meg benne a gázolaj.

Mi lett az adagolóval csinálva? Meg ki vállalta el?

Előzmény: .Richard. #6960 hozzászólása



Majd úgyis le kell venni, mert mindkettőn problémás a kuplung. Oda lehet egyébként férni, de mivel működik, nem bujkálok.

Mindig halogatom. Már biztos 60x annyiba kerül egy kuplungtárcsa - ha egyáltalán lehet kapni.

Van a szomszéd városban egy "fékferodolozó" ember, ha valamelyiket széttúrom, meg fogom kérdezni, mennyiért patkolná meg. Szomszédnak megcsinálta a T4 tranyót. Nekem az rk02 rotát szokta megnyerni 2 évente, kér érte ilyen 1500 pénzt. Boltban valami 10 volt rá egy puklung. Igaz aggyal mindennel. A tz4k hátsó fék 4 pofáért kért 3at smile thumbup boltban valami 25ezer egy. De persze az is vassal.

Előzmény: .Richard. #6956 hozzászólása



De nekem egyébként szerintem le van törve az indítón a fogak hegye, gyárilag az áttételeseken... Úgy emlékszem...

Előzmény: .Richard. #6956 hozzászólása



Egyértelmű, ha le lesz véve a motor kuplungozás végett, megmutatom neki, hogy tudok flexel bánni, ez tervben van! smile hammer

Előzmény: Gyoszor #6955 hozzászólása



Ja és azt felejtettem el, hogy valamelyik télen elhunyt mindkét 154Ah akksim. A markolóson rossz a kardán kuplung, ezért nem tudom kuplunggal leállítani az ns50 hidro szivattyúját amit a kardán hajt valami 72:24 gyorsító áttétellel. Így indítózás közben is hajtja a villanymotor.

Odaálltam a Zsigulival, kivettem belöle az akkor 2 éves teszkós 55Ah akksit beletettem a markolóba mikor egy reggel volt vagy -10 fok. Küllőre beindította, holott a gyári indítóval 154Ah akksival ilyen hidegben már meg se kellett volna próbálni.
Így 75Ah akksikat vettem beléjük.

Előzmény: Gepi #6952 hozzászólása


Először egy magnetont vettem. Benne hagyott a trágyakazalban a gyári, rengeteget foglalkoztam vele, minden tökéletesre fényezve, új bendix, új bronzkefék, finoman bezsírozva, 154Ah akksi, vastag új kábelek.
A magneton néha megrecsent, nem kapott bele a fogaskoszorúba. Utána felfedeztem, hogy ott ahol mindig megáll meg van gyalázva a fogaskoszorú a markolós T16on.

De a magneton úgy bikkantja, hogy megmozdul a fülke oldalra. 75Ah akksival.

Aztán a platós/gallydarálós hagyott a szarban egy reggel. Irány Habi, nem volt magneton csak Hbr. Felszerel, örül.

Aztán csináltam egy olyan huszárvágást, hogy megcseréltem a hbr-t a magnetonnal a 2 traki között, mert a platóst sokkal többet megy meg indítgatom mint a markolóst. Az lett a tapasztalat, hogy a HBR a megdikhelt fogú fogaskoszorút jobban elviseli, szinte sosem reccsen meg, kicsit véknyabbak a fogai. Egymás mellé téve látszik.
De a magneton meg tökéletesen muzsikál a jó fogaskoszorús platósban. Egyéb különbséget nem tapasztalok a 2 villanykurbli közt. 2014 ben vettem mindkettöt. Most mennyi egy ilyen buli? A magneton 34körül volt a habis meg valami 22-25 kb. Kíváncsi vagyok mi a matek errefelé.

Nincs valakinek fölösleges szuszogós zárócsavar a hidraulika tartályra, illetve 2-3 hátsó kerékcsavar? Vagy mit kell keresni a bótban, hogy alkalmas vasdarabokat kapjak?

Előzmény: Maszek Zs #6946 hozzászólása


Igen sajnos mindenki érti amit írsz. Azoknak ez lehetőség. Tegnap találkoztam igazi ukránokkal a lidiben. 3 hölgy 2 lány. A férfiak meg biztosan teszik a dolgukat..

Előzmény: Gyoszor #6944 hozzászólása



Természetesen csak az után, hogy mi lesz VELÜK? Nézegetem a neten kapható videókat, a fele talán kamu, de az elüszkösödve füstölő háztető 2 kidőlt fallal látkép teljesen tönkretesz agyilag.

Előzmény: Maszek Zs #6943 hozzászólása



Ezen én is elgondolkoztam, hogy mi lesz velünk htzsekkel?

Előzmény: Maszek Zs #6941 hozzászólása



Biztos csak viccelt. smile laugh
Na ennyi infóból vegyél meg valamit. Felhívsz mindenkit az országban, egyszercsak meglesz a gép smile pinch

Előzmény: Dengezik #6934 hozzászólása



Nekem van egy 1 hengeres 800ccm 4 ütemű motorom. Úgy született, hogy útépítés volt japánban és légkalapács megkúrelta a föld alatt lapuló 250 kilós légibombát, netudd meg milyen atom smile hammer
Nem kell másik henger mellé, de azért 2 db egyenként kb 2 kilos kiegyenlítő tengelyt beterveztek neki Hamamatsuban.smile thumbup
Mások azt mondják ahány ütem annyi henger. Nem tudják mi a jó.
Volt egyébként pár éve, hogy a 4 hengeres Yamaha sportmotort úgy vezérelték mintha 2 hengeres lenne na azok már kezdték kapizsgálni az érzést. Big Bangnak nevezték el a motorkonstrukciójukat, bár nyilván a két egymást követő dugattyú valahány fokkal el volt tolva és az első bang-ra egy gondolattal később ráeresztettek egy másikat.

A lépkedös szelephézag állításnak az lehet az előnye, hogy nem kell hozzá sejtésednek se lenni, hogy melyik milyen szelepje a hányadik hengernek, csak megméred a 4esen meg a 7esen azt forgatsz egy felest.
Ezekben a pozíciókban a Lada motoron a bütyök sztem fölfelé néz és a veztengely meg a himba közt mérsz hézagot a bütyök mögött pont 180 fokkal (fizikailag alul, a veztengely alatt..) Fhpban a bütykök V alakban állnak felfelé, de a motorom könyve szerint meg úgy kell mérni. Ez sztem a gyártó saját döntése, hogy milyem módszerrel méreti meg.

Előzmény: Maszek Zs #6930 hozzászólása



Lehet, hogy lehülyéztek, de leírom. Illetve nem érdekel smile laugh
Működés közben ideális esetben ugye a szelephézag úgymondom +0, tehát elfér egy réteg olaj a kenendő helyeken, nem támaszt be a szelep, így a forró szeleptányér hozzáér a szelepfészekhez, tehát tud hűlni. Meg nem marad nyitva, tehát nem veszik el teljesítmény. De nem is nagyobb, mert akkor csattog.
Ilyenkor a szelep melegebb 600 foknál, a Lada motor vízhűtéses, tehát az alu hengerfej kb 100 fokos. De működés közben qrvanehéz szelephézagot állítani, le kell állítani az eröforrást.
McGyver biztos lebontja légszűrőt meg a gázrudazatot és leemeli a szelepfedelet 1 századmp alatt, tehát neki 0 hézagot kell mérni, de a többieknek ez 'x' időbe telik.
Viszont a 600 fokos kéményszelep x/5 idő alatt hozzáhűlik a 100 fokos hengerfejhez, ez -500 fok, ezalatt úgy jár mint az enyém mikor csak 15 fokos a Balaton. smile blush
De mivel a hengerfej meg aluból van, az 100 fokon sokkal többet tágul mint a szelep, ezért több a szelephézag melegen mint hidegen.
Ladánál, könyv szerinti érték magyarázata _SZERINTEM_.smile ban

Előzmény: Dengezik #6923 hozzászólása



Vagy ez a lehetőség van, ahogy d21m motor ki lett találva, hogy a 2 henger 180 fok különbséggel követi egymást, vagy az, hogy a 2 dugó egyszerre jár, abban a főtengely egyforma szöggyorsulással forogna, viszont lényegesen jobban ugrálna a blokk, azzal kellene igazán nagy kiegyenlítő tengelyt alkalmazni.

Előzmény: Dengezik #6927 hozzászólása



Ladán is úgy kell, hogy
Főtengely 0 fok 8-6
180 fok 4-7
360 fok 1-3
540 fok 5-2 szelepek hézagait nézzük, hidegen 0,15 mindegyik, melegen meg 0,2. Magyarázat könyvben nincs rá, csak nekem van egy teóriám rá. Ha akarod megosztom a nagyérdeművel.
De szívó kipufogó 0,15.

Látom lassan "felszárad" már mindenki a megerőltető szilveszterezés után smile wacko smile cursing smile winksmile tonguep

smile lolsmile thumbupsmile lol

Ezt a dumát egy másik fórumon láttam, sajnos nem én találtam ki smile surrender

BÚÉK Mindenkinek!

Előzmény: oldjoe #6897 hozzászólása



Itt csak annyi a lényeg, hogy Neked nem kell fizetni. A többi lényegtelen, az nem a te sarad.

Előzmény: Gyoszor #6892 hozzászólása



https://mabisz.hu/fedezetlensegi-dijak-2021/
500 ezer is lehet ha kiszorozzátok. 2013ban még 100Ft volt. Nem értettem ezt a 200Ft-ot mert nekem több mint 500Ft rémlett. Jól tudtam, de az személyautó. Szomszéd szokott próbálkozni.
És az első sorokban van ami nekem volt a futón az "elmaradt díj"

Én 2006ban vettem egy utánfutót, akkor szerintem még nem volt ez a mabisz díj. Ugyan ez volt a tényállás, forgalomban volt, még mondjuk azon műszaki is volt pár hétig, átirattam, és sajnálattal közölték az okmányirodában, hogy fizetnem kell 6500Ft ot, mert a régi tulaj nem fizette a biztit. Mondom nekem? Mondták ja addig nem írja át amíg a 6,5 ezrest be nem perkálom, aztán majd leboxolom a régi tulajon. Benyeltem a költséget. De akkor ez most örömteli, hogy nem az új tulajnak kell fizetni. Az enyém nem egy napi díjból felszorzott összeg volt szerintem hanem egy általános díjas bünti.

Én speciel kifejezetten örülök, hogy még üzemben tudom tartani zölddel.
Nem kell vinni műszakira, és netto olcsóbb is. Húzni meg úgyse lehet semmit, hiába piros.
Nekem az egyik zöld a másik piros, ha tehetném mindkettő zöld lenne, de ha pakolom a ganyét nem fogom csereburálni a rendszámot. Pedig senki nem nézné meg.

Előzmény: Maszek Zs #6868 hozzászólása



500as unhz sztem 2-3x olyan nehéz meg a gém kb 2x olyan hosszúnak tűnik mint a saját pg-02a. Szerintem esélytelen feltenni rá, én is azt akartam.

Előzmény: Maszek Zs #6860 hozzászólása


"Nincs neked egy markolósod? "
Az nekem van smile cool

Előzmény: Magister #6854 hozzászólása



Egy köbi sóder is van olyan 16-18q most a pr10 michelin kisteher 6,00x16 viszi szépen. A tüzép csak 1 km re van, de mikor keresztapámtól vettem az 4 kilcsi és úgy megpattintották, hogy 4 oldalt folyt le a tepsiről smile thumbup az biztos volt 1,2. Vagy kicsit több is.

Krk 50 a trakimintás özka gumid? Az pr6? Amit kinéztem az pr8 és ilyen 80as mtz eleje, hosszanti csik körbe kicsit megcifrázva minta.

Olyan 5 éve kitaláltam, hogy elég gyászosak a gumik a T-16okon.
Most nézegetem, hogy 65ért van valami Özka knk50 9,5x32. Első meg változó, de olyan 20. 6,5x16ot néztem, ott nagyobbak a terhelési indexek egy kicsit. Most PR10 gumik vannak, de eléggé gatyául néznek már ki, repedeznek. 17 köbi sódert azért hazatröttyögtem idén is egyesével a tüzépről :D
Mennyi ideig lehet egy gumit tárolni? Köv műszaki jövőre lesz, azon csont nélkül áttolom, meg az azutánin is. De gondolom 10-15 év múlva már nem veszek hátsó gumit 65ért.
smile cursing

Nemtom megvegyem-e most és nálam dráguljon, vagy hagyjam a boltban drágulni, aztán vakarjam a fejem, hogy dupla áron veszem, ha majd kell... Lenne száraz sötét hűvös hely neki.

Előzmény: Gepi #6849 hozzászólása



srácok nem szeretnek csákányozni
Aztán úgy nézem szomorú vége lett a keménykedésnek

https://m.youtube.com/watch?v=kf-AKpRFbUQ

Bocs ezt nem bírtam linkben

Csávó szerintem túlgondolta a felújítgatást
Ennyit nem ér a műszer, de van benne egy jó ötlet. Videóban 33:00 ra tekeritek, elkezdtem röhögni magamban. Ha lemerül az akksi, kihúzod az éket, jól meggurítod a gépet és pöcc röff.
Sőt így akksi se kell smile thumbupcool

milyen faja bobcatjük van már ezeknek.
Maga a masina a legvégén látható, de erre gyárilag ilyen MTZ fajta adagolót pakoltak.

Előzmény: Magister #6842 hozzászólása



Még csak az elsőt néztem meg, de milyen alacsony alapjáraton elketyeg Mtz adagolóval, Hofherr sehol nincs hozzá :-)

Előzmény: zrider68 #6840 hozzászólása



Kiegyeznék egy tonnával is. Ha valaki tud valami helyet szóljon.

Előzmény: zrider68 #6837 hozzászólása



Ez nem Monoron van? Egyébként enyém is ilyen, full házi. Persze régi traktoron.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Hogyan változtatta meg a digitális átállás a gazdálkodást az Aranykalász Kft.-nél? +VIDEÓ
Sajtóközlemény
Az innováció élvonalába kerültek speciális mikrobiológiai talajoltó készítményeikkel
Az innováció élvonalába kerültek speciális mikrobiológiai talajoltó készítményeikkel
2024-ben az Agrova Kft. nyerte el „A Magyar Növénytermesztésért Termék...
Drótháló,  drótfonat,  drótkerítés eladó
Drótháló, drótfonat, drótkerítés eladó

800 Ft

Eladó új HOLZ MILL KOMPAKT–25L Elektromos malom,  gabonafélékhez és kukoricához - SZÜRKE
Eladó új HOLZ MILL KOMPAKT–25L...

38.000 Ft

Eladó új HOLZ MILL-50L Elektromos malom,  gabonafélékhez és kukoricához - SZÜRKE
Eladó új HOLZ MILL-50L Elektromos malom,...

51.000 Ft

Amazon 6 m-es rezgőborona tarajos hengerrel eladó
Amazon 6 m-es rezgőborona tarajos...

750.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]