Hirdetés
Fórum
Becenév: | karina1 |
---|---|
Csatlakozott: | 2015-12-15 18:35:27 |
Utolsó belépés: | 2021-06-06 12:39:25 |
Fórum hozzászólás: | 14 |
Fórumhozzászólásai
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Zöld rendszám új
- Minőségi alma termesztés új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Forgatás nélküli talajművelés új
- Kukorica vetőmagok új
- Füge termesztés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
Előzmény: mtz1221 #3439 hozzászólása
Köszönöm. Tudnál esetleg fotókat feltenni a gépről?Van e rajta valami javítani vagy cserélni való? Fontos lenne, hogy azonnal tudjon dolgozni.
Előzmény: mtz1221 #3401 hozzászólása
Ez valami lengyel claas utánzat? Alkatrész ellátás milyen lehet hozzá? Ízlelgetem a dolgot.
Előzmény: 4755 #3396 hozzászólása
Köszönöm, azt hiszem nem ez lesz az. Még keresgélek..
Heló mindenki!
Szeretnék tanácsot kérni. Van egy 1963-as 30 lóerős zetor 3011-esem. Meg két hektár lucernám évente három-négy kaszálással.Én kaszálom, sodrózom. Minden évben báláztattam, de úgy érzem eljött az ideje, hogy szeretnék egy kiskockabálázót venni hozzá. Úgy 600 000-ig tudok gondolkodni, de akkor már olyannak kéne lennie, ha elhozom dolgozni is tudjon, mert nem lesz másik kétszázezrem új kötözőt venni rá.Bács-Kiskunban vagyok. Tudtok valami javaslatot mondani? Fortschrittet nem szeretnék. Előre is köszönöm.
Előzmény: Marti Miklós #15709 hozzászólása
Hát én nem léptem ki, mégsem jött semmi, a földszomszédom meg két hete megkapta..
Sziasztok!
Kis 35 lóerős zetor 3011-re való dobos fűkaszát nem tud valaki ócsóér?
Előzmény: G Tomi #271 hozzászólása
Itt egy kép a szervoról. Ez még az előző tulajnál készült. Sajnos a burkolatból csúnyán kivágtak, hogy le lehessen hajtani a motorháztetőt a kiálló szervo szivattyú ellenére is. Agyalok rajta hogy lehetne szépíteni..A kijelző megvár, ha kell szólsz, én meg megnézem hogy működik az utánvétes dolog. Üdv.
Ha volna esetleg valakinek tudomása egy eladó két dobos fűkaszára használtan akár picit leharcoltan de működőképesen olyan 40-80 ezerért, engem érdekelne. Kecskemét környékén vagyok.
Előzmény: G Tomi #271 hozzászólása
Majd teszek fel fotót. Nálam a fülke első üvege miatt nem fért el a kormány a gyári helyén, ezért tették közelebb az üléshez gondolom, vagyis pont a gyári kijelző helyére. Szétszedni már nincs kedvem, úgyhogy lemondok a kijelzőről, az árából lehet hogy veszek inkább egy új olajszivattyút. A kormánnyal tulajdonképpen én a szelepeket vezérlem. Elöl a főtengelyről kis kardánnal van meghajtva az olajszivattyú, a hátsó jobb kerék előtt van egy olajtartály hozzá, a nyomócsövek meg az első kerekek közötti munkahengert működtetik. Eszméletlenül könnyen fordul, munka közben akár tenyéréllel is tudok kormányozni szóval szuper.
Előzmény: G Tomi #274 hozzászólása
Szia! Az enyémen sem volt, én bementem egy autóalkatrész boltba és vettem 1500 ft-ért egy sima termosztátot, a mérete pont akkora, hogy kézzel bár nehezen, de bele lehet nyomni a hűtővíz hőcserélőbe menő gumicsövébe. 83 fokon nyit, gond megoldva.(Mondjuk nekem már nem a gyári vízpumpa volt rajta)
Na mégegyszer
Egyébként ilyen a gépezet.
Előzmény: kavics64 #257 hozzászólása
Köszi mindenkinek a segítséget,megtaláltam a probléma okát. A kézi gázkarom úgy volt beállítva, hogy amikor maxon van, az adagoló még mindig nincs annyira maxon, hogy a dúsító csavarja kint maradjon. Állítottam rajta, és most már max gáznál kint marad a dúsító is egészen addig, míg a gázból vissza nem veszek. Hidegben úgy tapasztalom kell azért vagy öt másodperc míg beröffen, meg nyomja a sötét füstöt, de ha beindult, visszaveszem a gázt és minden klafa. Egyedül az nem tetszik, hogy az olaj nyomásom indítás után az egekben van,(nyilván sűrűbb az olaj)ha bemelegedett minden, akkor meg minimum szinten. Nem tudom hogy másik olajjal javulna e ez a dolog, vagy az olajszivattyú a kopása miatt nem tudja már nagyobb nyomáson szállítani a meleg, folyósabb olajat. Na majd csak kitalálom. Egyébként itt ragadom meg az alkalmat, hogy felkínáljak eladásra egy vadi új, szlovákiából rendelt műszerfalba tehető visszajelző komplett órát a géphez. 13000-ért vettem, 12000-ért odaadnám. Az én gépembe az előző tulaj szervókormányt tett, ezért nincs helyem beszerelni.
Előzmény: G Tomi #194 hozzászólása
Heló!
Szeretném kérdezni, hogy a zetor 3011 adagolóján a dúsítót hogy a szöszbe tudom bekapcsolni? Nálam van rajta egy recés kis kütyü, amit ki lehet húzni az adagoló bal oldalán, de egy rugó mindig vissza rántja, nem marad kint. A kézi gázkarom maxon van. Mi lehet a gond? A gyári kezelési szerint lefele kell nyomni, de az enyém nem olyan.Pedig úgy szeretném hogy hidegben is pöc-röfre induljon.
Válaszodat előre is köszi.