Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A menetet meg kell metszeni, anyát lehet esztergáltatni,de ugy hogy kicsit szoruljon a meneten,a karra vidialapkát kell forrasztani rézzel. mielőtt valaki ledurrogna,nekem évek óta müködik zöbb száz heki után is.
Ha van a nagygémnek órája kinyomatod teljesen ütközésig odatúrod tökig gázra 200 -210 hideg olajjal általában mindég megvan, üzemmeleg állapotban150-170 alatt sziv csere énnállam igy szokott lenni.
A 820-on szivattyúról a nyomó ág szelep nélkül csatlakozik az orbitra az orbitról a visszafolyó ágba van kötve a difizár vezérlő szelep.Nekem működött gond nélkül hogy a visszafolyás közvetlenül a tartályba volt vezetve.
mit akarsz tudni? könyvem van, szkennelni nem tudok,fotót küldeni lehetséges ,ide a fórumra be be nézek hetente egyszer kétszer ,fénymásolni bonyolult macera ,munkám ezer,meg lusta is vagyok ilyesmire,de segitek .
válasz #1373 hozzászólásra Mindenképp a barázdában járót venném nem dolgoztam még tarlónjáró ekével de nem is vennék, nyálasabb körülmények közt szerintem komoly feladat lenne a barázda mellett maradni, állandóan lesni hogy hol megy a gép. Igy meg szinte kormányozni sem kell.Igaz most függesztett ekéim vannak de nállam nem csavarja a gépet egyenes a barázda mint a nyil.
Nekem a létra csak a motorvédelmet iktatja ki, le nem állitja csak ég a led folyamatosan. tavasszal végigkerestem kapcsolási rajz hijján centiről centire,pedig csak el kellett volna olvasni a kezelési utmutatót rendesen.A létrát nem szoktam becsukni csak föltolom,a kapcsoló meg kiiktatva.
Nem egy helyen hallottam -olvastam hogy a tavaszi hengerezés termésátlag növelő hatása kisérleti eredmények alapján nem kimutatható.Szerintem nem igy van, ezért nem szivesen hagyom ki mivel nem csak a bokrositó hatás a lényeg.
VDÉNES válaszában az olajfogyást olajfolyásnak értelmeztem ,de hogy a lényegre térjek szerintünk ez nem igazán sok ,némely neves autómárka
nem öreg modeljei is megesznek ennyi olajat.De mindenki saját pénztárcája dönti el mikor költi olaj helyett a motor megfűzésére a pénzét.De meg kell jegyeznem hogy silányabb minőségű de új cuccokkal is előfordul ekkora olajfogyasztás.
Fölálltok a gép farával egy kb 50 centis dombra igy nem kell az olajjal tökölni.Aztán egy jó erős csavarhuzóval kiforditani a rossz szimeringet az ujat pedig beütni.
A legalsó állásban kezdtem vágni a napraforgót,törte akárhogy állitottam,fölraktam középre,megszünt a törés hántolás.ezért gondoltam hogy talán kukoricánál is befolyásolhatja.
Előzmény: janimihaly #694 hozzászólása
nincs nyomás mérni kell a nyomó ágon
Előzmény: Ares 826 #1380 hozzászólása
saválló megteszi edzés nélkül is
Előzmény: GACSÓ GYULA #1377 hozzászólása
HA VALAKIT ÉRDEKEL HAMAROSAN MEGHIRDETEM A GABONA ÉS A TÁLCÁS NAPRAFORGÓ ASZTALOMAT
Előzmény: GACSÓ GYULA #1376 hozzászólása
A menetet meg kell metszeni, anyát lehet esztergáltatni,de ugy hogy kicsit szoruljon a meneten,a karra vidialapkát kell forrasztani rézzel. mielőtt valaki ledurrogna,nekem évek óta müködik zöbb száz heki után is.
Előzmény: endypapa #1375 hozzászólása
A kuplung cuccok egyformák
Előzmény: Ördög János #1853 hozzászólása
csörgess meg 06303621354 hátha tudok hasznosat mondani
Előzmény: Magister #1701 hozzászólása
KÖSZÖNÖM
Előzmény: MIHI10045 #93 hozzászólása
Ha van a nagygémnek órája kinyomatod teljesen ütközésig odatúrod tökig gázra 200 -210 hideg olajjal általában mindég megvan, üzemmeleg állapotban150-170 alatt sziv csere énnállam igy szokott lenni.
Előzmény: Gergő80 #44092 hozzászólása
TE ezt a hülyeséget elhiszed magadnak?
Előzmény: ATIS78 #43408 hozzászólása
Rajtam nem múlik: 30 3621354
Előzmény: Szeni #43407 hozzászólása
Akkor számolok a visszarakásra is egy fél órát
Előzmény: ATIS78 #43402 hozzászólása
Légy üdvözölve barátom
Én azért az olajteknőt levenném azt a félórát rászánnám
Előzmény: gyufi76 #405 hozzászólása
A 820-on szivattyúról a nyomó ág szelep nélkül csatlakozik az orbitra az orbitról a visszafolyó ágba van kötve a difizár vezérlő szelep.Nekem működött gond nélkül hogy a visszafolyás közvetlenül a tartályba volt vezetve.
Előzmény: Mérnökferi #1592 hozzászólása
a rögzitő alól a váznak ütközik fönt pedig csappal a karokhoz nincs ricni vagy ék szabadon kellene forogni a tengejen
Előzmény: Mérnökferi #133 hozzászólása
moszkvics
Előzmény: Faragó János #80 hozzászólása
LEHET
Előzmény: pákó89 #101 hozzászólása
A rostát cseréld vagy állits széjjelebb mert szerintem forog a szem a kombájnodba. Nem töri a szemet véletlenül?
Előzmény: zoltanlollok #52 hozzászólása
Van hengerfejem, kipufogótorok,elsőhidhoz cuccok,HIVJATOK! 06303621354.
Előzmény: #37306 hozzászólása
de viszont a sasszeggel nem így biztositunk, a kis kerék mögé új csapágy vagy hézagoló.
Előzmény: #35 hozzászólása
Nekem is van 4 db nem uj de állitólag jó olcsón odaadom! 30-3621354
Előzmény: #1157 hozzászólása
mit akarsz tudni? könyvem van, szkennelni nem tudok,fotót küldeni lehetséges ,ide a fórumra be be nézek hetente egyszer kétszer ,fénymásolni bonyolult macera ,munkám ezer,meg lusta is vagyok ilyesmire,de segitek .
válasz #1373 hozzászólásra Mindenképp a barázdában járót venném nem dolgoztam még tarlónjáró ekével de nem is vennék, nyálasabb körülmények közt szerintem komoly feladat lenne a barázda mellett maradni, állandóan lesni hogy hol megy a gép. Igy meg szinte kormányozni sem kell.Igaz most függesztett ekéim vannak de nállam nem csavarja a gépet egyenes a barázda mint a nyil.
Előzmény: #233 hozzászólása
Nekem a létra csak a motorvédelmet iktatja ki, le nem állitja csak ég a led folyamatosan. tavasszal végigkerestem kapcsolási rajz hijján centiről centire,pedig csak el kellett volna olvasni a kezelési utmutatót rendesen.A létrát nem szoktam becsukni csak föltolom,a kapcsoló meg kiiktatva.
Előzmény: #136 hozzászólása
nekem tegnapelőtt is besipolt pedig a cséplő nem ment.csak elkapott hazafelé egy jó kis zuhi
Előzmény: #134 hozzászólása
nem kapott vizet véletlenül?
Előzmény: #130 hozzászólása
Hidd el nem irkált badarságokat ermike
Előzmény: #130 hozzászólása
450 -es asztallal 5km/ó 5 hektárt 2 óra 45 perc alatt csaptam le igaz csak 4 tonnás magdaléna volt
Előzmény: #23260 hozzászólása
nem is tom mi lenne a jó ma próbavágás holnaptól mehetne a cucc a kft be lassan vághatom a búzát repcét,a napraforgó kukorica sül meg
Előzmény: #352 hozzászólása
Köszi. dél körül küldöm a fotót
Előzmény: #348 hozzászólása
ERMIKE! az emilem : jamper@citromail.hu
Előzmény: #348 hozzászólása
Meghagytam kukoricázni nincs annak baja csak lassú meg kissé kényelmetlen
Helló skacok !Szükségem lenne elektromos kapcsolási rajzra TC 56-hoz. Ha valaki tudna segiteni megköszönném.
Előzmény: #1412 hozzászólása
02.01
Előzmény: #1290 hozzászólása
Szerintem amit emlitettél minden van, nem rossz minőségben, nem óccsó de megbizható.
Előzmény: #1283 hozzászólása
Felsőzsolca TRAKTORKER KFT.
Előzmény: #316 hozzászólása
Nem egy helyen hallottam -olvastam hogy a tavaszi hengerezés termésátlag növelő hatása kisérleti eredmények alapján nem kimutatható.Szerintem nem igy van, ezért nem szivesen hagyom ki mivel nem csak a bokrositó hatás a lényeg.
Előzmény: #314 hozzászólása
Bocs de nem te kértél véleményeket,pár perce?
Előzmény: #310 hozzászólása
Az meg a másik! Attól függetlenül nem szoktam kihagyni, közvetlenül az első sor nitrogén után.
Előzmény: #309 hozzászólása
Én még várnék vele korai még, hónap vége felé elővenném ujra a gondolatot ha az időjárás előrrejelzés is kedvező lenne.
Előzmény: #290 hozzászólása
napi 1-2 liter alatt nem nagyon látni a füstöt
Előzmény: #28560 hozzászólása
7. oldal hátsó erőleadó tengely
Előzmény: #277 hozzászólása
VDÉNES válaszában az olajfogyást olajfolyásnak értelmeztem ,de hogy a lényegre térjek szerintünk ez nem igazán sok ,némely neves autómárka
nem öreg modeljei is megesznek ennyi olajat.De mindenki saját pénztárcája dönti el mikor költi olaj helyett a motor megfűzésére a pénzét.De meg kell jegyeznem hogy silányabb minőségű de új cuccokkal is előfordul ekkora olajfogyasztás.
Előzmény: #283 hozzászólása
HABI
Előzmény: #28548 hozzászólása
Fölálltok a gép farával egy kb 50 centis dombra igy nem kell az olajjal tökölni.Aztán egy jó erős csavarhuzóval kiforditani a rossz szimeringet az ujat pedig beütni.
Előzmény: #111 hozzászólása
Nekem 410 az alja kitakarított dobvariátor tárcsával!
Előzmény: #97 hozzászólása
Az tud csak igazán sok törést csinálni ha forog a mag a gépben.
Előzmény: #98 hozzászólása
A legalsó állásban kezdtem vágni a napraforgót,törte akárhogy állitottam,fölraktam középre,megszünt a törés hántolás.ezért gondoltam hogy talán kukoricánál is befolyásolhatja.
Előzmény: #97 hozzászólása
Napránál viszont igen