Hirdetés
Fórum
Becenév: | jd2256 |
---|---|
Csatlakozott: | 2009-02-10 11:46:05 |
Utolsó belépés: | 2021-04-24 11:37:07 |
Fórum hozzászólás: | 34 |
A felhasználó hirdetései
20.000 Ft +ÁFA
14 éve hirdető
2024. április 5. 13:29 Láda, rekesz, hordó, palántástálca, raklap, zsák Szabolcs-Szatmár-Bereg, Balkány
Fémvázas almás konténer (40db) eladó. Mérete: szélesség 120 cm, mélység 110 cm, magasság 110 cm . A váz szögacél.
400.000 Ft
14 éve hirdető
2023. november 21. 14:05 Kerék Szabolcs-Szatmár-Bereg, Balkány
John deere kombájn kerék(30,5-32) eladó, 2 db, W25Ax32 felnin. Ugyanitt vadonat új 18,4-26 gooyear eladók
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kukorica terményárak új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Körbálázót, de milyet? új
- Szója termesztése új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- S.O.S. új
- GPS működése új
Előzmény: Ákos87 #19736 hozzászólása
Ákos, a vízszivattyú alján van egy kis szivaccsal elzárt furat, piszkáld meg egy kis hegyes csavarhúzóval, vagy mással, nagy valószínűséggel folyni fog a hűtőfolyadék .Ha így van, a vízszivattyú a bűnös, ott megy bele a víz az olajba!A 466-os motornál a vezérléstől kapja a hajtást a szivattyú,ott csak egy szimmering és egy tömitőgyűrü van!(ha nem folyik, még akkor is lehet a szivattyú , láttam már olyat , hogy valamelyik b....m mikor javította belülről bedugaszolta, nehogymár csöpögjön!)
Előzmény: Agrárkopó #88 hozzászólása
Agrárkopó!
A Nitro és az R3 két külömböző traktor,ezt próbáld helyre tenni magadban, és eldönteni melyikről volt szó!!Én 2013 -ban vettem egy R3-90 -est, mostanra 3800 üzemóra van benne,de még hibakódot nem írt ki.Egy jobb első véglehajtás szimmeringet cseréltem csak.Van R3-105,és Strike 105-ös traktorom is, nincs velük több baj mint a Massey Ferguson, vagy John Deere gépeimmel.Nyilván nem ugyanaz a kategória, de MTZ helyett tökéletesek.
Előzmény: aratinga #21360 hozzászólása
A kèpen a sebességmérő radarját látod, de hiányzik a végéről a védősapka.A váltónak 3 szűrője van, egy durva szívószű a váltóházban, egy 150 mikronos szívószűrő, és egy 15 mikronos mellékági nyomószűrő.
Előzmény: #35 hozzászólása
Egyetértek veled,ha valaki a világ legújabb fejlesztésű gépeit akarja,akkor csalódni fog,de ha jól bevált technikát akar,némi kompromisszummal a kezelhetőség terén akkor ár érték arányban jó választás az UNIA.Szerintem az anyagminőséggel nem lesz baj,sokat javultak minőségben,a gyártáshoz most már Finn RUUKKI(honlapján referenciaként tünteti fel az UNIÁT)acélokat használnak.A Finn cég a világ számos élvonalbeli gyártójának is beszállítója.Milyen vetőgépet használsz?
Előzmény: #17676 hozzászólása
Ne gondold hogy a zöld színü trakik annyival jobbak.Én zöldröl váltottam pirosra(de csak traktort a cséplőgép ZÖLD,az még mindig király),inmár 15 éve.Nem bántam meg.Most pár napja próbáltam az új 7R,és8R gépeket,és nem estem hanyatt!
Előzmény: #17678 hozzászólása
MF 6485 van nekem szintén,tetszik az ikerkerék garnitúrád.Hol szerezted?
Ha van valakinek korábbi tapasztalata UNIA gépekkel ,kérem írjon!
Előzmény: #32 hozzászólása
Köszönöm szépen a segítségedet!
Megpróbálom még egyszer , hátha most már sikerül feltenni normálisan a hivatkozást..A gép 2 napos tesztet töltött nálunk,kipróbáltuk homokon, közép kötött,és kötött talajon,kukorica,napraforgó,és kalászos tarlón is.A kukorica tarlót előtte nem kezeltük,a napraforgó és kalászos tarló tárcsázva volt.http://youtu.be/vCtcvb6hGM8
http://youtu.be/vCtcvb6hGM8Talán most már sikerült.
Valamiért nem is tudom csatolni.Segítsetek!
Bocs, a videót nem csatoltam.
UNIA váltvaforgató eke, szántáselmunkálóval szerelve,MF 6485 -tel vontatva,középkötött talajon.
Előzmény: #102 hozzászólása
Tegnap elfelejtettem,a csont alap gumiabroncsozás:elöl:24,5-32!Általában tökéletesen elég!
Előzmény: #98 hozzászólása
Többféle gumiabroncs változat létezett a Z 20xx sorozatu kombájnokon,Magyarországon a KITE a 26-32 (26 coll széles 32 colos felnin) Good-Year abroncsokkal forgalmazta alapfelszereltségben,de létezik 650/85R32,800/85R32 változat is,ezen abroncsok ára elég huzós.Érdemes Orosz,vagy BKT abroncsot keresgélni .
Előzmény: #97 hozzászólása
Az idöszaki karbantartás elvégzésére figyelmeztet a SEU jelzés.
Előzmény: #14804 hozzászólása
A 82 LUX nem csak apróságokban külömbözik a sima 82 -től.A 90-es évek elején a Belarus kifejezetten tőkés exportra készítette ezeket a gépeket,DANFOSS orbitszivattyús kormányművel,oldalváltóval,ORSTA hátsó emelőmunkahengerrel(94-óta nem nyúltam hozzá,nem C-100-as),sokkal spécibb vezérlőtömbbel,mely álló motornál nem működik(nem tudod vele letenni a felemelt gépet még véletlenül sem)és a mai napig nem folyik(7100 üó),és gyárilag 200 báron dolgozik.Az utastér is igényesebben van összeszerelve,KAB angol üléssel,svéd hővédő üvegezéssel,lábbal kapcsolható felezővel,és itt jött be először a nagy műszerfal.A gumizás is más volt,elől 13,6-20 ,8 lyukas felnin,hátul 16,9R38.
Előzmény: #26 hozzászólása
A központi mélységállítás sajnos csk részleges megoldás.Lazább talajokon (nálunk,SZSZB megye) semmit sem ér úgyanúgy elteszi mélyre ,mintha ott sem lenne!!Próbáltam.
Előzmény: #4537 hozzászólása
Érdemes ilyenkor azt is megnézni hogy a dobkosár párhuzamos -e a dobbal(ha nem boldogulsz mással,jártam így!)
Előzmény: #4537 hozzászólása
360 ra mondjuk,szrm jó lesz.
Előzmény: #1387 hozzászólása
A regulátorozáshoz minimum 4 levelesnek kell lennie.Heterogén állományokban van nagy jelentősége, ahol van 4, de 10 leveles is.
Előzmény: #4531 hozzászólása
Ha töri a szemet,10%-al vedd lejjebb a dobfordulatot.Ha most is jól morzsol,de továbbra is töri,nyiss picit a kosárhézagon.
Előzmény: #23 hozzászólása
A sornyitó tárcsákra,minden másodikra(az oldalán van két furat,oda megy belülröl két spec laposfejü csavar,rá a kerék két 8-as anyával.)Holnap lefotózom.
Előzmény: #20 hozzászólása
Pótalkatrészként meg tudod rendelni,cikkszám szerint a KÜHNÉtől.
Előzmény: #20 hozzászólása
A mélységhatároló úgy néz ki mint egy kis fém kerék,amit felcsvarozol a sornyitó tárcsára,így csak addig süllyed amig a kis kerék engedi.nekem 2 méret is van repcéhez 23,ill.30 mm -es határolásu.
Előzmény: #17 hozzászólása
Bocsi, én nem ezt akartam mondani!!
1997 ben vásároltam egy KÜHNE 6200-ast,újonnan.Repcét 2001 ben vetettem vele először,bevallom nem sikerült.kis utánnajárással(a gyártó KÜHNE is sokat segített!!)elsajátíttottam a repcevetést.1:minden második tárcsára(tehát páronként egyet) mélységhatárolót kell szerelni!!2:Vetés csak LASSU áttételbe szerelve(csak aprómagvető tartályból,igy a magállítót jobban ki tudod nyitni,nem hámoz)!!3:Mindig az adott vetőmaggal leforgatási próbát végezni!!(1.4 kg/ha-t is vetettem már vele igen apró magból.)Az eredmény azóta tökéletes repcevetés,és én inkább büszke vagyok rá hogy MAGYAR gyártmány!!
a
Előzmény: #80 hozzászólása
Nagyon köszönöm.Úgy látom kisujjadban van a jd!
A belső tengely forog,a küllők imbolyognak,de nem forognak,megnéztem.
Papa Maci! ha jól értelek akkor a küllők nem foroghatnának szabadon!Igy a szalmát nem egyenletesen,hanem kupacokban dobja ki.Kín lesz báláznom
!.
Előzmény: #74 hozzászólása
Köszi az infót!!.Az asztal valóban 816- azaz 16 láb (kb485cm)széles.
Előzmény: #62 hozzászólása
1025! jól tudod,a 2256-ban tuti 8.1-es motor van!!
sziasztok.2256-om van 2001-es,185kw-os,16" asztallal.E-516 rol váltottam,még tapasztalatlan vagyok a géppel.Ma észrevettem hogy a szalmaládák feletti harántrázót szabadon tudom forgatni.Ez jó vagy valami hiba van?Segitsetek.!