Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.63 Ft USD 369.96 Ft CHF 406.34 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

Becenév: jd2256
Csatlakozott: 2009-02-10 11:46:05
Utolsó belépés: 2021-04-24 11:37:07
Fórum hozzászólás: 34

A felhasználó hirdetései

20.000 Ft +ÁFA
14 éve hirdető
2024. április 5. 13:29 Láda, rekesz, hordó, palántástálca, raklap, zsák Szabolcs-Szatmár-Bereg, Balkány
Fémvázas almás konténer (40db) eladó. Mérete: szélesség 120 cm, mélység 110 cm, magasság 110 cm . A váz szögacél.
400.000 Ft
14 éve hirdető
2023. november 21. 14:05 Kerék Szabolcs-Szatmár-Bereg, Balkány
John deere kombájn kerék(30,5-32) eladó, 2 db, W25Ax32 felnin. Ugyanitt vadonat új 18,4-26 gooyear eladók

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Ákos87 #19736 hozzászólása



Ákos, a vízszivattyú alján van egy kis szivaccsal elzárt furat, piszkáld meg egy kis hegyes csavarhúzóval, vagy mással, nagy valószínűséggel folyni fog a hűtőfolyadék .Ha így van, a vízszivattyú a bűnös, ott megy bele a víz az olajba!A 466-os motornál a vezérléstől kapja a hajtást a szivattyú,ott csak egy szimmering és egy tömitőgyűrü van!(ha nem folyik, még akkor is lehet a szivattyú , láttam már olyat , hogy valamelyik b....m mikor javította belülről bedugaszolta, nehogymár csöpögjön!)

Előzmény: Agrárkopó #88 hozzászólása



Agrárkopó!
A Nitro és az R3 két külömböző traktor,ezt próbáld helyre tenni magadban, és eldönteni melyikről volt szó!!Én 2013 -ban vettem egy R3-90 -est, mostanra 3800 üzemóra van benne,de még hibakódot nem írt ki.Egy jobb első véglehajtás szimmeringet cseréltem csak.Van R3-105,és Strike 105-ös traktorom is, nincs velük több baj mint a Massey Ferguson, vagy John Deere gépeimmel.Nyilván nem ugyanaz a kategória, de MTZ helyett tökéletesek.

Előzmény: aratinga #21360 hozzászólása



A kèpen a sebességmérő radarját látod, de hiányzik a végéről a védősapka.A váltónak 3 szűrője van, egy durva szívószű a váltóházban, egy 150 mikronos szívószűrő, és egy 15 mikronos mellékági nyomószűrő.

Előzmény: #35 hozzászólása



Egyetértek veled,ha valaki a világ legújabb fejlesztésű gépeit akarja,akkor csalódni fog,de ha jól bevált technikát akar,némi kompromisszummal a kezelhetőség terén akkor ár érték arányban jó választás az UNIA.Szerintem az anyagminőséggel nem lesz baj,sokat javultak minőségben,a gyártáshoz most már Finn RUUKKI(honlapján referenciaként tünteti fel az UNIÁT)acélokat használnak.A Finn cég a világ számos élvonalbeli gyártójának is beszállítója.Milyen vetőgépet használsz?

Előzmény: #17676 hozzászólása



Ne gondold hogy a zöld színü trakik annyival jobbak.Én zöldröl váltottam pirosra(de csak traktort a cséplőgép ZÖLD,az még mindig király),inmár 15 éve.Nem bántam meg.Most pár napja próbáltam az új 7R,és8R gépeket,és nem estem hanyatt!

Előzmény: #17678 hozzászólása



MF 6485 van nekem szintén,tetszik az ikerkerék garnitúrád.Hol szerezted?

Ha van valakinek korábbi tapasztalata UNIA gépekkel ,kérem írjon!

Előzmény: #32 hozzászólása


Köszönöm szépen a segítségedet!

Megpróbálom még egyszer , hátha most már sikerül feltenni normálisan a hivatkozást..A gép 2 napos tesztet töltött nálunk,kipróbáltuk homokon, közép kötött,és kötött talajon,kukorica,napraforgó,és kalászos tarlón is.A kukorica tarlót előtte nem kezeltük,a napraforgó és kalászos tarló tárcsázva volt.http://youtu.be/vCtcvb6hGM8

http://youtu.be/vCtcvb6hGM8Talán most már sikerült.

Valamiért nem is tudom csatolni.Segítsetek!

Bocs, a videót nem csatoltam.

UNIA váltvaforgató eke, szántáselmunkálóval szerelve,MF 6485 -tel vontatva,középkötött talajon.

Előzmény: #102 hozzászólása



Tegnap elfelejtettem,a csont alap gumiabroncsozás:elöl:24,5-32!Általában tökéletesen elég!

Előzmény: #98 hozzászólása



Többféle gumiabroncs változat létezett a Z 20xx sorozatu kombájnokon,Magyarországon a KITE a 26-32 (26 coll széles 32 colos felnin) Good-Year abroncsokkal forgalmazta alapfelszereltségben,de létezik 650/85R32,800/85R32 változat is,ezen abroncsok ára elég huzós.Érdemes Orosz,vagy BKT abroncsot keresgélni .

Előzmény: #97 hozzászólása



Az idöszaki karbantartás elvégzésére figyelmeztet a SEU jelzés.

Előzmény: #14804 hozzászólása



A 82 LUX nem csak apróságokban külömbözik a sima 82 -től.A 90-es évek elején a Belarus kifejezetten tőkés exportra készítette ezeket a gépeket,DANFOSS orbitszivattyús kormányművel,oldalváltóval,ORSTA hátsó emelőmunkahengerrel(94-óta nem nyúltam hozzá,nem C-100-as),sokkal spécibb vezérlőtömbbel,mely álló motornál nem működik(nem tudod vele letenni a felemelt gépet még véletlenül sem)és a mai napig nem folyik(7100 üó),és gyárilag 200 báron dolgozik.Az utastér is igényesebben van összeszerelve,KAB angol üléssel,svéd hővédő üvegezéssel,lábbal kapcsolható felezővel,és itt jött be először a nagy műszerfal.A gumizás is más volt,elől 13,6-20 ,8 lyukas felnin,hátul 16,9R38.

Előzmény: #26 hozzászólása


A központi mélységállítás sajnos csk részleges megoldás.Lazább talajokon (nálunk,SZSZB megye) semmit sem ér úgyanúgy elteszi mélyre ,mintha ott sem lenne!!Próbáltam.

Előzmény: #4537 hozzászólása



Érdemes ilyenkor azt is megnézni hogy a dobkosár párhuzamos -e a dobbal(ha nem boldogulsz mással,jártam így!)

Előzmény: #4537 hozzászólása



360 ra mondjuk,szrm jó lesz.

Előzmény: #1387 hozzászólása



A regulátorozáshoz minimum 4 levelesnek kell lennie.Heterogén állományokban van nagy jelentősége, ahol van 4, de 10 leveles is.

Előzmény: #4531 hozzászólása


Ha töri a szemet,10%-al vedd lejjebb a dobfordulatot.Ha most is jól morzsol,de továbbra is töri,nyiss picit a kosárhézagon.

Előzmény: #23 hozzászólása



A sornyitó tárcsákra,minden másodikra(az oldalán van két furat,oda megy belülröl két spec laposfejü csavar,rá a kerék két 8-as anyával.)Holnap lefotózom.

Előzmény: #20 hozzászólása



Pótalkatrészként meg tudod rendelni,cikkszám szerint a KÜHNÉtől.

Előzmény: #20 hozzászólása



A mélységhatároló úgy néz ki mint egy kis fém kerék,amit felcsvarozol a sornyitó tárcsára,így csak addig süllyed amig a kis kerék engedi.nekem 2 méret is van repcéhez 23,ill.30 mm -es határolásu.

Előzmény: #17 hozzászólása



Bocsi, én nem ezt akartam mondani!!

1997 ben vásároltam egy KÜHNE 6200-ast,újonnan.Repcét 2001 ben vetettem vele először,bevallom nem sikerült.kis utánnajárással(a gyártó KÜHNE is sokat segített!!)elsajátíttottam a repcevetést.1:minden második tárcsára(tehát páronként egyet) mélységhatárolót kell szerelni!!2:Vetés csak LASSU áttételbe szerelve(csak aprómagvető tartályból,igy a magállítót jobban ki tudod nyitni,nem hámoz)!!3:Mindig az adott vetőmaggal leforgatási próbát végezni!!(1.4 kg/ha-t is vetettem már vele igen apró magból.)Az eredmény azóta tökéletes repcevetés,és én inkább büszke vagyok rá hogy MAGYAR gyártmány!!

Előzmény: #80 hozzászólása



Nagyon köszönöm.Úgy látom kisujjadban van a jd!

A belső tengely forog,a küllők imbolyognak,de nem forognak,megnéztem.

Papa Maci! ha jól értelek akkor a küllők nem foroghatnának szabadon!Igy a szalmát nem egyenletesen,hanem kupacokban dobja ki.Kín lesz báláznom
!.

Előzmény: #74 hozzászólása



Köszi az infót!!.Az asztal valóban 816- azaz 16 láb (kb485cm)széles.

Előzmény: #62 hozzászólása



1025! jól tudod,a 2256-ban tuti 8.1-es motor van!!

sziasztok.2256-om van 2001-es,185kw-os,16" asztallal.E-516 rol váltottam,még tapasztalatlan vagyok a géppel.Ma észrevettem hogy a szalmaládák feletti harántrázót szabadon tudom forgatni.Ez jó vagy valami hiba van?Segitsetek.!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kormány keményen belenyúlhat az üzemanyagárakba
A kormány keményen belenyúlhat az üzemanyagárakba
A gázolaj és a benzin ára is magasabb a régiós átlagnál.
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
2028-ban meg akarják kezdeni a szer forgalmazását.
Műtrágya szóró tartály
Műtrágya szóró tartály

210.000 Ft

Kuhn maxima
Kuhn maxima

6.350.000 Ft

Mtz 952.3 Belarus Turbós
Mtz 952.3 Belarus Turbós

6.300.000 Ft

ZTR 165 kasza eladó
ZTR 165 kasza eladó

150.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]