Gázolaj árak 584 Ft Benzin árak 578 Ft EUR 384.91 Ft USD 332.67 Ft CHF 413.05 Ft GBP 437.83 Ft

Fórum

Becenév: dritta87
Csatlakozott: 2016-11-17 12:02:29
Utolsó belépés: 2025-05-05 14:10:07
Fórum hozzászólás: 20

Fórumhozzászólásai

Sziasztok,

tud valaki javasolni T25-be passzoló rugós ülést.
Habi oldalán több fajta van és nem tudom melyik lenne jó bele. A felfogatás átalakítása nem gond csak a méretei miatt lenne jó tudni melyiket érdemes választani.

Így elsőre ezeket találtam:

Ez egy egyszerű változatnak tűnik ugyan ez van háttámla dőlés állítással is:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/8942/Vezetoules_kartam_nelkul_fix_hattamla_dolesszoggel.html

Ez egy komolyabbnak tűnik, lehet hasznos a háttámla oldaltartása:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/32470/Vezetoules_485_570_mm_allithato_hattamla_dolessel.html

Esetleg ilyen kagylós ülés:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/32474/Vezetoules_kartam_nelkul_490_mm.html

Van valakinek tapasztalata ezekkel az ülésekkel kapcsolatban, melyik vált be T25-be?

Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: Lala5995 #23590 hozzászólása



Szeretném itt is megköszönni a segítségedet és a többiekét is. Sikerült visszaállítani a reteszelő kart a tengely visszatolásával. Elsőre nem sikerült egy mágnessel visszahúzva-mozgatva a tengelyt ugrott helyére a kar. Lajos nagyon segítőkész volt, sokat telefonáltunk és részletes tájékoztatása segítségével sikerült könnyen visszaállítanom az eredeti állapotot.

Köszönöm még egyszer mindenkinek.smile thumbup

Előzmény: bs80.td #23578 hozzászólása



Sziasztok,
a hidraulikám újra a régi, kivettem a nyomásszabályzó szelepet eltörölgettem, összeraktam és máris jó lett ahogy írtátok.

Most még a váltóval vagyok gondban.
A reteszelő rudacska stiftjét kivettem és ahogy hátratoltam egy kis kattanással be akadt és most már nem tudom visszahúzni. Tehát most maxon hátrafelé áll és valami megakasztotta. Nem is tudom a felezőt a lassabb és gyorsabb fokozatok között váltani.

Van ötletetek hogyan tudom visszahozni vagy le kell mindenképp szednem a váltó tetejét?

Előzmény: bs80.td #23578 hozzászólása



Nagyon köszi mindenkinek a segítséget, a napokban megnézem.smile thumbup

Sziasztok,

olyan gondom van hogy az egyik pillanatról a másikra nem emel a hidralikám, egyik körön sincs nyomás, szivattyúm jó. Olyan mintha a vezérlőtömb átengedne vagy nem tudom. Van tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?

Másik gondom, ugyan ekkor jelentkezett de nem függhet össze, hogy terhelve, hegymenetben kidobálja a felezőt vagy nem tudom minek mondjátok, a lassabb vagy gyorsabb kapcsolót. Menet közben egyik pillanatról a másikra megszűnik a hajtás. A fokozat bent marad de a választót újra be kell rakni majd újra fokozat és megy mintha nem történt volna semmi. Terhelés mentesen nem produkálta még ha mondjuk csak simán megyek akár dombnak. De ha a mulcsozó is rajta van dombnak felfele lassú 1-ben terhelve időnként kidobja a fokozatot.

Nagy lehet a baj szét kell nagyon szedni vagy állítással megoldható a probléma?

Előre is köszi a segítségeteket.

Üdv:Gergő

Előzmény: szalakota #12537 hozzászólása



Kedves László,

köszönöm a linket amit küldött privátban (www.talajhumusz-forum.hu) átolvastam a fórumot, találtam sok hasznos információt és videót is.

Mondjuk a talajdoktor bejegyzését vagy más jellegű vitát nem véltem felfedezni.

Amúgy tudja valaki hogy ennek a fórumnak ki az üzemeltetője? A moderátor ha jól látom egy MF-es nevezetű tag, de több nem derül ki magáról a fórumról.

Előzmény: szalakota #12537 hozzászólása



Melyik fórumon? Kaphatnánk egy linket, szívesen átolvasnám a hozzászólásokat.

Előzmény: dávidka234567 #23304 hozzászólása



Szia, köszi a gyors választ (most vettem csak észre üzenetedet), igen kapni, de csak a gumit a tartóba, nekem viszont kompletten kellene a tartóvassal együtt.

Nincs valaki aki bont ilyen gépet és megmaradt a fülketartója.


Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, valakinél elfekvőbe vagy bontásból nincs véletlenül 2db fülketartó gumibak. Kompletten a fém házzal együtt kellene, nem csak a gumi.

Előre is köszönöm a segítségeket.

Előzmény: Gepi #22635 hozzászólása



Hidegen fordulaton eléri a 3-at is.
15w40 van benne.

Sziasztok!

Terheléskor 80-100 fokos hőmérséklet esetén az 1 báros alapjárati és 1,5 báros emelt fordulati olajnyomás jó lehet?

Előzmény: Gepi #22621 hozzászólása



Köszi az infót, a 10 liter kellett a váltóba, ezek szerint hiányzott közel a fele.

A 3 deci is bele ment, igen előtte leengedtem a beljebb lévő leeresztő csavaron, de onnan viszont nekem érzésre sokkal több olaj jött ki. Mindegy most minden nívón van.

Még egyszer köszi a segítséget.

Sziasztok,

most cserélném a váltó olajat a gépben.

Kb 5 liter jött le a nagy hátsó váltó leeresztőn és még kb 1-1,5 liter az előtte lévő hidraulika szivattyút hajtó egységből (nem tudom hogy hívják pontosan).
Egy kicsit elbizonytalanodtam hogy ennyi olaj elég, kb ennyit is kell visszatöltenem?



Nem tudom biztosan hogy jó nívókat találtam-e meg, ezért lefényképeztem. Bal oldalon a nagy sárga a szivattyú mögött a fékszelep alatt (az a piros alu tömb) van a nívója a hajtóműnek?
De akkor mi az ami feljebb van ami nincsen sárgára megfestve a hidraulika cső hajlatánál látható csavar?

A szivattyú hajtóműnek pedig a nívója a szivattyú előtt található luk amiből már kicsavartam a csavart, azt csak addig kell felöntenem?

Habiba kérdeztem mennyi mehet bele olaj, azt mondták nem tudják csak azt hogy az mtz-be 45 liter, így vettem 30-at. Elképzelhető hogy a sonkákkal meg a hajtóművel együtt kicsit több mint 10 liter olaj elég az olajcseréhez?

Előzmény: a2457 #22577 hozzászólása



Olajhűtő az bent a kabinban van a hidraulikát hűti, ami elvileg a fűtés lenne. De azt most kidobom belőle mert kell a hely a 80-as vezérlő tömbnek.
10-esért vettem egyet használtan remélem jó lesz, elvileg ezek nem szoktak tönkremenni vagy rosszul gondolom? Mindegy holnap beszereljük aztán meglátjuk.

Előzmény: ND #22578 hozzászólása



Teljesen szétszedtem, tele volt a fúvóka tartója kosszal, szerintem azon olaj egyáltalán nem ment át.
Majd hallgatózok meleg olajnál is most nem melegítettem.

20w50-es olajat kell a motorba rakni, az a jó bele?
Akkor ez menjen a hidraulikába is?

Előzmény: ND #22571 hozzászólása



Ma sikerült több helyen az olajat cserélnem.

Az adagolóban kb 4 deci gázolaj volt az 1 deci motorolaj helyett, ez azt jelenti hogy fel kellene újítani? Gondolom az adagolóból lefolyik a gázolaj tömítetlenség miatt a bütykös tengelyhez.

A légszűrőt is kitakarítottam, a felső szivacsok tejesen eltűntek, szétmállottak és felkenődtek a felső rácsra amin keresztül a szívótorokba megy a levegő. Kellett bele olaj ezt pótoltam.

A motorolaj szűrőt is takarítottam, de a gépkönyvvel ellentétben ez nem forog 30 másodperccel a gép leállítása után is. Volt benne bőven kosz, lehet tudni valahonnan ha nem megfelelően működik?

Szerintem most mivel megy bele az MTZ 3 körös tömb a hidraulika olajat teljesen lecserélem motorolajra.
Ősszel például azt tapasztaltam hogy a földfúrót szépen nyomta lefelé a hidraulika, de csak míg hideg volt. Bemelegedett aztán elgyengült látványosan, ez mire utalhat, vagy ez normális? (a hűtő ki van iktatva így vettem a gépet)

Előzmény: a2457 #22572 hozzászólása



Köszi a tanácsot, akkor a nyomásra figyelünk mindenképpen.

A hidraulikába és a motorba akkor ezek szerint egy 15w40 turbós motorolaj kerüljön? Vagy más viszkozitás mondjuk egy vékonyabb 10w40 legyen?

Előzmény: ND #22568 hozzászólása




Ezekszerint ha jól értem a váltó egy olajtér az őt megelőző közvetítő művel ami a harang után van közvetlen.

A hidraulika olajat érdemes cserélni időnként, vagy csak elég rátöltögetni?
A szuszogóghoz miböl raktok új szűrőt?
A hidraulika olajat elég a kihajtás fölötti csavarnál leengedni?

Köszönöm a segítséget, ma akkor lecserélgetem az olajakat.

Volt olyan gép ahol a plusz 3 körre is szükséged volt?

Sziasztok,

keresgéltem a hozzászólások között, de végül feladtam. Két dolgot kellene megoldanom:

Az egyik, a nagyobb feladat, hogy a +1 helyett +2 kört kellene egy 145-ös rézsűvágóhoz csiholnom a traki hátuljához. Az ötletem az lenne, hogy a nagy mtz 3 körös majdnem ugyan így kinéző csak oldalra szélesebb vezérlőtömbjét építeném be a meglévő helyett. Szerintetek jó lehet?

A másik gondom pedig hogy a sebességváltón és az azt megelőző egységen (amiről a hidraulika is kapja a hajtást) nem találom a betöltő/nivó vagy külön nívó csavarokat.

A hidraulika és a sonkák leengedő és nivó csavarjai megvannak, azokat is cserélném. A motorolajon kívül kelhet még valamit? Esetleg trükkök vagy tippek amire figyelnem kellene?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Üdv:Gergő

Sziasztok,

Y késes szárzúzót keresek 250-esnél nagyobbat max 600.000Ft-ért, függesztettet ami mögött henger tömörít.

Aki tud ilyesmit kérem jelezze.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Lezárult az aszály elleni gyorsbeavatkozások első üteme
Lezárult az aszály elleni gyorsbeavatkozások első üteme
Az Aszályvédelmi Akcióterv keretében elvégzett vízügyi fejlesztések hatására...
Bébiételtől a marhahúsig – jelentős árcsökkentés jön decembertől
Bébiételtől a marhahúsig – jelentős árcsökkentés jön decembertől
A családosok és idősek számára is fontos termékek kerültek fel az...
Étkezési burgonya Balatoni rózsa
Étkezési burgonya Balatoni rózsa

90 Ft

RM 4-es pótkocsi eladó
RM 4-es pótkocsi eladó

600.000 Ft

Rhinoceros XN800 minidömper, motoros talicska (magasemelésű és önrakodós)
Rhinoceros XN800 minidömper, motoros...

4.499 EUR

McCORMICK V70
McCORMICK V70

5.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]