Gázolaj árak 658 Ft Benzin árak 640 Ft EUR 409.84 Ft USD 393.24 Ft CHF 433.65 Ft GBP 486.14 Ft

Fórum

Becenév: kicsi503
Csatlakozott: 2017-01-04 20:52:29
Utolsó belépés: 2024-10-30 04:01:07
Fórum hozzászólás: 73

A felhasználó hirdetései

7 éve hirdető
2025. január 18. 13:00 Termőföld, szántóföld, földterület Somogy, Kaposvár (Kaposfüred)
Családi gazdaság Eladó vagy Bérelhető szantóföldet keres Kaposvár 20 km-es vonzáskörzetében!
1.450.000 Ft
7 éve hirdető
2025. január 18. 13:00 Eke Somogy, Kaposvár (Kaposfüred)
Eladó Vogel Noot hármas váltvaforgatós eke, kategóriaváltás miatt! MTZ 82 húzta! Gerendely magasság: 70 cm Ekefej osztás: 95 cm Fejenként állítható fogásszélesség: 28, 32, 36, 40 cm Támkerékkel és barázdaélvágó tárcsával! 80-120 Le-ig! Tető alatt...
Használt Váltva forgató 3 fejes Függesztett Gépigény: 80-120 LE Előhántó

Fórumhozzászólásai

Sziasztok!

Gondolkodom a 16245-ös klímatizálásán a jövő évre!
Van/vannak itt olyan személyek, akik tettek klímát a gépükbe?
Mik a tapasztalatok, vélemények?

Köszönöm a válaszokat!

Előzmény: buti #11416 hozzászólása



Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Előzmény: kajszi_71823 #11413 hozzászólása



A hosszabb, az kb akkora, mint ami az ajtókon van....
Jó lehetne oda az is, ugyanolyan erősségű?
Csak nehogy szétrobbanjon az ablak, az miatt gondoltam, inkább megkérdezlek, hogy tiéden milyen van (hosszabban, illetve Newton-ban)....!

Előzmény: kajszi_71823 #11411 hozzászólása


Köszönöm szépen!
Neten kerestem, de ezt a fajtát nem adta be sehogy!
"Kajszi"! Abban tudnál nekem segíteni, hogy a hátsó ablakra milyen hosszú és erejű gázrugó kell, mert szeretném cserélni! Megnéznéd nekem, kérlek?!
Ami az enyémen van, az már nagyon gyenge, de nincs rajta felirat sem, illetve az egyik hosszabb, a másik rövidebb!
Kedden írtam neked privátban (e-mailt), de lehet nem kaptad meg, vagy nem láttad!
Köszönöm!

Sziasztok!
Van egy 16245-ösöm egy éve!
A képen szereplő irányjelző kapcsoló van benne jelenleg, ami véleményem szerint nem gyári.
Tudnátok segíteni a beazonosításban, hogy miben lehetett/van ilyen kapcsoló?!

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: kajszi_71823 #11360 hozzászólása


Rendben!
Nagyon szépen köszönöm!
Szombaton remélhetőleg lesz rá idő megnézni!

Előzmény: mtz1221 #11357 hozzászólása


Rendben!
Köszönöm! Mi is vmi ilyesmire gondoltunk!

Előzmény: kajszi_71823 #11356 hozzászólása



Én azt gondolom, hogy mindenhogyan sok...ki fogja nyomni a szimeringeket előbb vagy utóbb..!

Sziasztok!

Kis segítségre, tanácsra lenne szükségem!
Alany.:16245
Hidegen a motorolajnyomás 5 bár volt.
Melegen, fordulaton 1,5 bár, alapjáraton 0,75 bár!
Olajteknőt leszedtük...láttuk, hogy az olajszivattyú csavarjai fel voltak lazulva, szinte lógott..ott engedte el a nyomást!
Motort kiszedtük...
A főtengely megsínylette, kapott újat...gyárit, valamint új nyugvó és hajtókarcsapágyakat!
Az olajszivattyú maradt, ami benne volt!
A csavarok megfelelő értékre lettek lehúzva...a főtengely nem szorult, szépen forgatható volt, ahogy kell!

Új olajat kapott, turbós mannol 15w-40.
Új patronos szűrőket.

Indítás után, alapjáraton 6 báros az olajnyomás...bocskorolva 7-8 bár!
Az olajszűrőházat leszedtük...a két csavart kiszedtük az alján. Baromira meg volt tépve!
Golyók és a rugók rendben, a helyükön!
Már cseréltünk másik olajszűrőket is...de a 6 bár megmaradt alapjáraton!

Az olajteknő levétele előtt még felteszünk egy másik olajnyomásmérő órát...hátha a jelenlegi mutat rosszul. De tavasszal vettem bele...
Létezhet az, hogy az olajszivattyúban valami leragadhatott, szelep vagy bármi más?

Valakinek valami ötlete?
Találkoztatok már ilyen tünettel?

Elnézést, ha kicsit hosszú lett sztori...de így minden lényeges dolog belekerült!

Üdv!

Köszönöm a korábbi hozzászólásokat, segítségeket!
Ismét lenne egy kérdésem a kuplungal kapcsolatban.
Ahogy megvettem az újat, a helyére raktam a kuplungot...van esetleg valami érték (mm) amire, amihez állítsam a villákat, mint pl az Mtz-nél, vagy gyárilag elvileg beállíthatták a megfelelő értékre?

Köszönöm a válaszotokat!

Előzmény: Gepi #11335 hozzászólása


A lendkerekat sajnos nem lehet megmenteni, mert mélyen be van egy helyen repedve.
A szerkezetet megnézettetem, biztos, ami biztos....

Előzmény: kajszi_71823 #11332 hozzászólása


Pedig Szerdahelyen adták ezt az árajánlatot!
Gondolom eredeti is....mindezek ráadásul nettó árban vannak Ft-ban!

Előzmény: kajszi_71823 #11329 hozzászólása


Megmondom én is őszintén, hogy eléggé sokallom!

Előzmény: lorant90 #11328 hozzászólása



Szia!
Köszönöm szépen!
Ment is a válasz e-mail!

Előzmény: kicsi503 #11326 hozzászólása



Bocsi...lemarat! 16245-ről van szó!

Sziasztok!
Lendkerék és kuplungszerkezet csere lesz nálam Dunaszerdahelyről beszerezve!
Reális lehet szerintetetek a lendkerék 160.000 Ft-ért
A kuplungszerkezet 286.000 Ft-ért?
Minden nettóban értve!

Válaszotokat előre is köszönöm!

Előzmény: endypapa_20120 #11321 hozzászólása


Rendben!
Köszönöm a választ!
Bízom bennük, csak gondoltam hátha van vmi jelölés. Hosszú távra szeretném a használatot!
A cseh 600 Mátyás király!

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy aki cserélt, vásárolt már zetorba (jelen esetben 16245-ről van szó) cseh főtengelyt, azt miről tudom megkülönböztetni pl az utángyártottól? Van rajta valami jelölés, beütés, jel?

Előzmény: kajszi_71823 #11298 hozzászólása



Rendben
Köszönöm!

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Kissé bizonytalan vagyok a 16245 olaj és folyadékcseréivel kapcsolatban. Új szerzemény és szeretnék mindenhová új folyadékokat önteni, de a gyári könyvében található táblázat alapján nem egyeznek számomra a literek az eddig kiöntöttekkel! Illetve, a hasa alján a váltóolaj cserénél vagyok bizonytalan, mert ott több leeresztő csavart is találtam! Valakivel esetleg beszélhetnék telefonon, hogy biztos legyek a dolgokban?

Előre is köszönöm!

Előzmény: T.f. #11286 hozzászólása



Sziasztok!
Az emelőszárak megvannak...csak a korábbi tulaj leszedte.
Még nem volt lehetőségem alá mászni....de ha jobb lesz az idő, akkor arra is sort kerítek és mindent átnézek, meghúzok!
De köszönöm a hozzászólásokat a többieknek is!

Szia!

Kis segítséget szeretnék!
Van egy 16245-ünk..új szerzemény!
Számunkra új a gép, és a környéken sincs senkinek összehasonlításhoz.
A kérdésem az lenne, hogy a csatolt képeken látható hashúzó kampóra létezik valamilyen lezáró? Hiányozhat a mienkéről valami?....vagy, csak nagyon elkopott már az évek folyamán a kampó és cserés?
Eb pótkocsi húzásához lenne rá szükség leginkább!
A segítséget előre is köszönöm!

Előzmény: Hús Futár #11257 hozzászólása


Szia!

Írtam privátban üzenetet!

Előzmény: Hús Futár #11254 hozzászólása


82-es MTZ van hadználatban.
Az már ki lett ismerve. Szerelésben pedig van segítségem!

Előzmény: Hús Futár #11249 hozzászólása



Szia!

Egyelőre még a vásárlásnál járok, keresgélek eladó 16245-öst!
Aztán, ha akadna egy, akkor majd szeretném átnézetni, illetve... esetleges problémáknál, ha elakadnék, akkor tudjak kinek szólni, aki ért hozzá!

Előzmény: buti #11246 hozzászólása


Köszönöm szépen!
Így már megtaláltam őket!

Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy az interneten hogy találom meg, milyen néven van a azt a cég, aki zetor váltó, motor felújítással foglalkozik? Úgy hallottam, nem tudom, hogy igaz-e..?! Viszed a kiszedett váltót, motort és kapod a csere db-ot!

Hallott már valaki a cégről?

Ugyanitt..! Szintén érdeklődnék, hogy van valaki Somogy megye-Kaposvár környékén, aki penge a 16245-ös zetorok javításában? (Tolna, Baranya, Zala)

Köszönöm a segítséget előre is!

Előzmény: buszsofőr #11240 hozzászólása



Szia!

Igen, egyébként nincs nagy árkülönbség!
142-45-ös ritka, mint a fehér holló? Azokról lehet vmit tudni?
Eddig csak a Facebookos csoportban láttam a napokban, megosztva egy videóban.

Üdvözletem mindenkinek!

Kis segítséget szeretnék kérni!

Zetor vásárlás előtt állok, egy 30+ hektáros gazdaságban Somogy megyében, Kaposváron. 82-es MTZ-t segítené a nehezebb munkákban leginkább (szántás, lazítás, grúberozás, vetés /vetőgép súlya miatt/).
122-45-ösre gondoltam, a már meglévő munkaeszközök meghagyása miatt, hogy ne kelljen cserélni őket. Viszont, olykor-olykor az idővel is hadilábon állok...így nem tudom, hogy sebességben mennyire vagyok előrébb a jelenlegi mtz-hez használt, feljebb írt munkaeszközökkel.
Töröm a fejem nagyon egy 142-45 vagy egy 162-45-ös zetoron. Természetesen ennél a kettőnél cserés az eke, grúber, lazító!
Mire érdemes bármelyik vásárlásánál oda figyelni, illetve a javítás mennyire bonyolúlt egy mtz-hez képest (barátom az MTZ teljes körű javításában képben van).
Zetor gépkönyvek nagy segítséget nyújtanak, adnak?
Válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm!

Bocsi, ha egy kicsit hosszú volt a "mese része", csak gondoltam, így tisztább képet kaptok, miért döntök nehezen!

Előzmény: Maros1979 #2843 hozzászólása



Szia!

Köszönöm a válaszodat!
A kolléga írta a típus bizonyítványt, amire választ várok még!
Nem tudom pontosan, hogy mit ért ez alatt!

A megkülönböztetést azért is kérdeztem a romániai géppel kapcsolatban, mert felénk pl (Kaposváron, illetve más keresekedőknél vagy a neten) láttam már olyan 82-es, 892, 1025-t, aminek a motorháztető oldalán volt a típusa után fehér csík, amit nekem azzal indokoltak, hogy az romániai piacra gyártott vagy ott általuk összerakott traktorok "megjelölését" szolgálja! Ez nem tudom mennyire helyt álló?! Ez igaz lehet?!
Viszont, a 1221-eseknél ilyennel még nem találkoztam!

Előzmény: Gandhy #2842 hozzászólása



Ez alatt mit értesz pontosan?
Segítenél kérlek?!
Köszönöm!

Előzmény: Balázs. #2840 hozzászólása



Szia!

Igen! Én is azt nézem már régóta! Gyanús is, hogy nem csapott le rá senki (vagy kereskedő)
Nem tudom lehet-e valami gondja?!
Képek alapján nem tűnik rossz állapotúnak!

Előzmény: JDfan90 #2839 hozzászólása



Szia!
Köszönöm a válaszodat! Sajnos a környékünkön nem használ senki 1221-et, de még támogatni, megnézni sem volt még szerencsém. A váltó alatti szűrőről sem tudtam, de figyelni fogom, ha úgy alakulna.
Köszönöm a segítséget!

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni a 1221.2 -es vagy 1221.3 mtz-vel kapcsolatban, mert gondolkodom egy használt megvásárlásán.
Lehet hülyeséget fogok kérdezni, de hogy lehet megkülönböztetni a Romániában összeszerelt traktorokat ezeknél a típusoknál a többitől?
Csak azért kérdezem, mert úgy hallottam, hogy amit ott raknak össze, az mind alkatrészben gyengébb, mind pedig összeszerelésileg nem éppen a legjobb.
De azt is látom, hogy azért olcsóbbak is az ottani használt gépek!
Ebben lehet valami igazság?
Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv!

Azok segítséget és jelentkezését kérném, akiknek EB7-es, EB8-as megfeltöltővel szerelt pótkocsijuk van!
A csiga nyitó munkahenger hosszára és annak felfogatasára, rögzítésére lennék kívancsi!

A segítséget előre is köszönöm!

Előzmény: Batka #3007 hozzászólása


Szia!

Köszönöm! Valószínű, hogy e-mailben kaptad meg az üzenetemet!
Felhívtalak volna...

Előzmény: Batka #2995 hozzászólása



Szia!

Írtam privátban..!

Én úgy néztem, hogy az a kis lemez, amin a zsírzógomb van, hogy a "körmös" rögtörő alatt van. Nem lehet kiszedni, csak ha le van húzva a rögtörő..

Előzmény: Bárány #2990 hozzászólása



Előzmény: kicsi503 #2988 hozzászólása



Előzmény: Bárány #2981 hozzászólása



Zégergyűrű, zsírzógomb kiszedbe...
Próbáltam 3 körmös csapágylehúzóval, de a körmök nem férnek el, nem felhelyezhetőek, mert a tengely nem központosított...próbáltam 2 körmös lehúzóval is, de annál is nagyon problémás a felhelyezés...ha sikerül is, meg sem moccan semmi, pedig befújva, beáztatva..! :(
Tanácstalan vagyok...

Előzmény: Bárány #2981 hozzászólása



Ok! Köszönöm! Még nem volt időm rálesni. Csak a hibát tapasztaltam mosásnál, aztán menni is kellett tovább..szerdán megnézem és megpróbálom leszedni!

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem!
Van egy Bogballe L1-es műtrágyaszóróm.
A bal oldali rögtörőm lötyög (csapágyas). Cserélt már valaki? Hogyan lehet cserélni? Korábban még találtam robbantott rajzot róla, de most sehol semmi.. :(
Valaki el tudna látni tanácsokkal?

Előre is köszönöm!

Előzmény: Lala5995 #444 hozzászólása



Szia Lala!

Téged is felhívhatnálak?
Köszönöm!

Előzmény: cyclo-400 #442 hozzászólása



Szia!

Felhívhatlak?
Köszönöm!

Előzmény: mtz1221 #439 hozzászólása



Szia!

Én is néztem az agronechanikát...tetszett is. De amikor az árát megláttam, már nem annyira!
Millió feletti!
25 ha-on gazdálkodunk...

Illetve, amit még én észre vettem a videóknál...javítsatok ki, ha tévednék!
Mindegyik márkánál szinte tök ugyanaz a keret. Talán még a biardzkinak van megerősítve a szárnyai egy hangyányit függőleges merevítéssel kb.: 1-1,5 méterenként! De ott is...gondolom évjárattól függ a merevítés különbözik!

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat!
Ahogy észrevettem...mindenki másra esküszik..! :(
Nehéz a helyzet...

Előzmény: Lala5995 #424 hozzászólása



Szia!

Köszönöm a választ!
Most nézem csak, hogy a korábbi üzenetemhez a kép vmiért nem csatolódott. Agro-szaki amit forgalmaz, egy az egyben ugyanaz, amit a Schriffer cég is. Csak nekem helyileg közelebb lenne az agro-szaki!
Nézegettem a P 166-ost is, de nem tűnik valami hű de erösnek, masszívnak a keret.Agro-szaki

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Gazdálkodási napló: hamarosan lejár a határidő!
Régen látott magasságokban a tej ára
Régen látott magasságokban a tej ára
24 százalékkal magasabb a nyers tej termelői átlagára, mint egy évvel korábban.
Fendt 930 Vario
Fendt 930 Vario

42.699.000 Ft

Tandem tréler
Tandem tréler

2.500.000 Ft

Oros HSA  kukorica vágóasztal
Oros HSA kukorica vágóasztal

7.000.000 Ft

Pneumatikus autóemelő 3,5 t,  autóemelő 3,5 tonnás * Welnek Tools Professional VK-000A2 *
Pneumatikus autóemelő 3,5 t, autóemelő...

39.990 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]