Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 392.46 Ft USD 366.03 Ft CHF 400.8 Ft GBP 457.88 Ft

Fórum

Becenév: citroxm
Csatlakozott: 2017-01-21 14:23:18
Utolsó belépés: 2018-06-13 07:53:47
Fórum hozzászólás: 117

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Maszek Zs #6358 hozzászólása



Ezt nem tudtam... Mindenesetre Habiban mondták hogy vigyem bátran, nem szokott gond lenni velük. Egy kicsit maceráns volt a bekötése, mert dinamó volt rajt 5 vezetékkel, ezen meg csak 3 van. De úgy gondoltam a töltő szál a lényeg(vastagabb pozitív). 2 ki lett iktatva, ami előre ment a feszszabályzóhoz. Érdekes, szomszédom 82 mtz-je 1 szál van rákötve és tökéletesen teszi a dolgát. Most nekem is 14.2V

Előzmény: atti212. #6356 hozzászólása



Néztem autóbontóban generátorokat, de 6-7 ezertől indulnak... Mondjuk szerintem a forgásirány sem mind1, a felfogatás megint csak átalakítással járna. Vettem egy újat Habiban, 13 ezer 14v 700w . Remélem beválik :D

Előzmény: Gepi #6352 hozzászólása



Igen, néztem én is, de gondoltam mentem ami menthető...

Üdv mindenkinek! 13.6 a töltèse a gèpnek. Ez elèg karcsúnak tűnik. Generátor v fesz.szabályzó... Nem tudom hogy az eredeti generátor ami rajta van vagy valami más járműè? Illetve ha tudnának segíteni abban hogy ez beépített fesz. Szabàlyzós vagy ez a regulator a szabályzólya ami kb az olaj simán óra alatt van. Mellèkeltem 1-2 kèpet, ha lenne valaki aki elmondaná a vèlemènyèt, megköszönnêm!! smile helpsmilie

Köszönöm szépen a segítséget! Mindenképpen megmèretem a töltèst!

Üdv az Uraknak! Problémám akadt, remélem tud valaki 1-2 okosságot mondani :) Indítani akartam, de meg sem nyikkant, nem volt áram... Begurultam vele, de nem mutatott töltést. Áramtalanító le, kitisztítás, újra begurulás, mert hogy nem volt áram az akksiba, mutatja a töltést, de... 2 napja napi 1-1.5 órát használom, de még mindig a töltésjelző a +20-on van és nem áll be 0-ra. Biztos, hogy tölt, mert már akksiról indulok, de furcsa, hogy nem áll vissza. Ez normális? Gondozásmentes 110ah akku kb. fél éves. Tényleg ilyen sokat kell vele menni, hogy visszatöltsön vagy tegyem 24 órára töltőre? Az előfordulhat hogy az áramtalanító nem vette le az áramot és a generátor leszívta az akksit? Töltést nem mértem, mert sem eszközöm, sem szaktudásom hogyan kell mérnismile smile

Üdv! Újfent bebizonyosodott, amit szoktam mondogatnia tsz-es emberkéknek, nem adnám oda 50-es mtz-ért!! Csúnya helyeken ment át :D

Szép jó estét!! Kérdésem, kérésem lenne. Tudna valaki egy képet feltenni a gép belsejéről? Az enyémen nincs fülke, és megérek a kormány és az ülés közt beszállni, mondjuk az ülés biztosan nem gyári, én sem vagyok kis darab. De mégis milyen amikor gyári cucc van bent. Mekkora a hely? Hatósági műszakihoz meg kell rá fülke. Bár múltkor valaki hirdetett papírt a géphez.... Nem tudom azt ki lehet-e valahogy játszani? :)

Üdv! Minden Fórumozónak és Családjának Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok!!! Köszönöm a sok segítséget, amit itt kaptam tőletek!!

Üdv! Úgy néz ki megoldódott az olajnyomás problémám. Az olajnyomás állítónál volt gond. Letakarítottam a zárócsavart, ami le volt plombával zárva, hogy miért azt nem tudom. Mielőtt tekertem volna, megszámoltam, hány menet metszés látszik. 12 db-ot számoltam. Kitekertem teljesen, kijött az a kis golyó vagy nem is tudom mi a pontos neve, visszatekertem, megközelítőleg ugyanúgy 12 menetmetszésre. Jó lett, nem ingadozik, alapjáraton is (45 fokos volt a motor hőmérséklete) 3-as volt a nyomás. Köszönöm mindenki segítségét ismét!!!

Előzmény: a2457 #6215 hozzászólása



Akkor ne is próbálkozzak mással? Habiban néztem 5ezer pár száz forintba kerül... Melyik a "rendes" szivattyú? Holnapra terveztem hogy cserélek egy órát is, bár nem hiszem hogy ezek a mechanikus órák el tudnak romlani....

Előzmény: Maszek Zs #6208 hozzászólása



Nem hiszem hogy sűrű mert volt ennél hidegebb is és nem dermedt le. Boltban is azt mondták hogy jó az olaj amit viszek. Rongy darabot azt láthatatlanba is kizárom. Próbálom az állítást, aztán ha az sem segít akkor lehet szivattyú? Megfordult a fejemben hogy fellazult volna valamelyik hajtókar...
De jól lehúztam őket, és nincs kopogó hangja sem.

Előzmény: Magister #6206 hozzászólása



Rendben, köszönöm!!

Előzmény: Magister #6204 hozzászólása



Bocsi, de hol található ez a csavar? Zetoromnál a szűrőházon volt...

Üdv Mindenkinek! Esetleg tudja valaki mi lehet a gond? Eddig tökéletes olajnyomásom volt 3-3,5 hidegen, melegen, alapjáraton is. Ma meg mentem vele, ha nyomom neki max 1-1,5 alapjáraton 0,5... És valahogy így hidegben nehezebben indul meg az olajnyomás is. Ez normális? A motornak szép hangja van, szeptemberben kapott új hajtókarcsapágyakat, olajat, henger, dugók, hf. Olaj a két jel közt van a nívón. Az olajnyomásmérő óra alatt a csőnél szivárgás látható. Ennek köze lehet hozzá? Illetve lehet, csak be rá kell állítani az olajnyomásra?

Üdv! Végre nem kérdezni vagy panaszkodni akarok, hanem élményt elmondani. Nagyon rossz terepen mentem ma vele, (Zselici dombság) az erdőben dolgoztam. Ahogy a forwarder összejárta, az valami brutális... Hatalmas sár, dombok, keréknyomok... Nagyon szépen elment, difit is csak egy helyen használtam. Reggel is (izzítás hiányában) ahogy ráengedem a dekompresszort, már indul is. Benzines Saabom többet teker mire indulsmile laugh Szomszédomnak 82 mtz van, azt mondta elég volt neki 4 kerékkel elmenni ott, ahol én difizár nélkül mentem... Tényleg jó kis szerkezet.

Előzmény: a2457 #6146 hozzászólása



smile laugh Rendben megfogadom, dekompresszorral indítom!!

Üdv! Ma megvettem az önindítót, áttételest, baromira teker, ahogy odacsap a motornak, már indul is... Pedig még az izzítás sem jó. smile laugh

Előzmény: Magister #6142 hozzászólása



Ma megpróbáltam letestelni áramtalanító nélkül, de ugyanaz. Egyszerűbb megoldásnak tűnik hogy veszek rá egy áttételes önindítót, ráteszem és próba... Vagy ezt a gyárit felújítani? Nem tudom mennyit bírnak ezek az áttételesek? Jobbak-e?

Előzmény: Maszek Zs #6140 hozzászólása


Köszönöm, holnap ki is próbálom! :D

Előzmény: Maszek Zs #6138 hozzászólása


Működik a hidraulika(billentette a platót), akkor valószínű nem jól raktam vissza a kart. Kérdés... Ha nem a legjobb az áramtalanító, elképzelhető hogy amiatt nem teker úgy az önindító, ahogy kellene? Vagy az vagy jó, vagy nem? Mielőtt vennék rá ki akarom szűrni ezeket a hibákat is.

Előzmény: Magister #6135 hozzászólása



Igen TLT... Köszönöm!!

Előzmény: Maszek Zs #6134 hozzászólása



Lehet hogy nem jól mondtam a nevét. Szóval a váltó melletti kar, a hidraulika tápszivattyúja??

Üdv! Amióta kicseréltem a rugókat a váltókarnál, (igaz csak most próbáltam) Nem működik a szivattyú bekapcsolója... Mozog a kar, de nem kapcsol be. Lehet, hogy rosszul raktam a váltókart a helyére? Egyáltalán lehet ezt rosszul a helyére rakni?

Előzmény: Szentgyörgyi József #6106 hozzászólása



Rendben így már teljesen érthető! E fajta önindítóból van pár darab.

Előzmény: Szentgyörgyi József #6104 hozzászólása



Köszönöm a választ!!

Előzmény: Magister #6102 hozzászólása



Értem, köszönöm szépen! Megnézem, melyik költséghatékonyabb... :)

Üdv! Az Urak véleményére lennék kíváncsi. Elég gethásan teker az önindító... (akksi vadi új 110ah) Szóval melyik önindító a jobb? Az áttételes, vagy a "hagyományos"? Vagy javítassam fel ami rajt van? Az 50-es mtz önindító nem ugyanaz?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv! A diffizár helyes használatáról szeretnék kérdezni. Normális az, ha úgy lép működésbe, hogy álló helyzetbe rálépek, elindulok és kb 2-3 m-en belül érzem, hogy akkor zár össze vagy pedig azonnal működnie kell? Menet közben is rá lehet lépni? Super zetoromnál bárhogyan lehetett térdelni a difit :D

Előzmény: Maszek Zs #6089 hozzászólása



Rendben, mindenképpen fogok fényképezni. A jobb fele(ha rajta ülők akkor jobb) csepeg. Köszönöm szépen!!

Előzmény: Maszek Zs #6087 hozzászólása



Köszönöm!! :D Hát nem űrtechnika az tuti... Puding próbája az evés, elég sok munkám lesz vele, főként erdei melók, meglátjuk, hogy viselkedik. Így ősz végén, tél elején majd segítséget szeretnék kérni, állítólag féltengely szimeringet kell cserélni, mert csepeg az olaj a féltengely alatt(mintha valami sasszeg lenne ott) Saját magam csinálnám, ha nem nagy ördöngőség?! Majd a munkafolyamatokra lennék kíváncsi. Tavasszal pedig lepapíroztatom, nincsenek iratai, de meglehet oldani azt mondták... Fülkének kb. mennyi az ára?

Szép Jó estét! Sikerült összehozni ezt a váltó dolgot. Úgy néz ki jó is lesz... Váltókarnál ki lett cserélve a stift(egy 10-es csavar helyettesíti) rugók újak, golyók megpucolva, beolajozva, léptetővillák szintén, plusz még sikerült cirka 3-3.5 liter olajat még rátölteni. Most elég kemény a váltó, viszont pontosabban megy a helyére a sebesség. Legalább is úgy vettem észre, aztán lehet most hülyeséget írtam...

Előzmény: Magister #6071 hozzászólása


Megint beleszaladtam abba a hibába, hogy megígérte egy szaki eljön és megnézi... Én várok már 2 napja, mindig"majd holnap a válasz". Úgyhogy ma vettem tömítőpasztát, (Tömítés hiányában) reteszelőrugók ki lesznek cserélve(ég és föld a régivel hasonlítva) Villák lepucolva, golyók mozognak bent. Klingeritet akartam venni, de Sehol sem kaptam, illetve egy helyen volt, 10ezer kemény magyar forintért 1 tábla, de nem vágnak kis darabot belőle. Super zetoromból maradt még kis darab itthon, megoldom 2 fél darabból a tömítést, vagy valami karton papírból, itt úgy sincs nagy hő. Vagy elég csak a paszta rá?? Váltókarral esetleg valami ötlet? Ki van kopva a ház közepén az stift vagy maga vályat. Nem tudom melyik... Kódorog benne. Mit lehetne vele csinálni? Traktor kernél kérdeztem, hölgy 49ezret mondott cirka... Egyébként a rugók és a golyók tartják a váltókart, hogy ne tudjon átugrani másik sebességbe?

Előzmény: Magister #6060 hozzászólása



Ma délután állok neki, remélem nem lesznek bennt ilyen dolgok

Előzmény: Maszek Zs #6059 hozzászólása



Nagyon köszönöm!! És, ha már feltetted e képet, kérdeznék valamit. Ezen oldalon a tengely alatt van valami lyuk, amiből egy sasszeg szerűség lóg ki(másik felén is van) nos ott nekem elég jól csepeg az olaj.. Az micsoda? Mert mozog benne de nincs ott semmi csavar vagy ilyesmi.

Előzmény: Magister #6057 hozzászólása



Köszönöm Szépen!! Meglett! Az olaj kevés bent, bőven nívó alatt van...

Remélem, hogy csak a kar a hibás, mert nem szeretnék több 100ezerért váltót felújítani. Amúgy szemmel ránézve a fogaskerekek jó állapotban vannak, a sebességeket nem dobálta ki. A nívót azt még nem sikerült megtalálnom, hol tudnám ellenőrizni az olaj szintet. Mikor vettem ezt a gépet, előtte már nagyon rég nem volt használva, aztán szerintem szépen lassan kezdenek előjönni a kisebb-nagyobb hibák, látszik, hogy nem mostanában költöttek rá, több centi vastagon por, olajsár volt a léptetővillákon is.

Remélem, hogy csak a kar a hibás, mert nem szeretnék több 100ezerért váltót felújítani. Amúgy szemmel ránézve a fogaskerekek jó állapotban vannak, a sebességeket nem dobálta ki. A nívót azt még nem sikerült megtalálnom, hol tudnám ellenőrizni az olaj szintet. Mikor vettem ezt a gépet, előtte már nagyon rég nem volt használva, aztán szerintem szépen lassan kezdenek előjönni a kisebb-nagyobb hibák, látszik, hogy nem mostanában költöttek rá, több centi vastagon por, olajsár volt a léptetővillákon is.

A léptető villáknál nem volt olaj, csak alúl egy pici. Ott is kell lennie olajnak?

Üdv! Tudna esetleg valaki segíteni? Állandóan bent ragad egy sebességbe, vagy 2 sebesség között marad a váltó. Felszedtem a trepni lemezt, elég gyengék ezek a reteszelő rugók bent, most vettem bele újjakat, ezek sokkal erősebbek, viszont golyókat nem kaptam hozzá... A másik gond, hogy nem mindig jön fel teljesen a kuplung pedál, de ha megmozgatom a léptető villák valamelyikét, visszaugrik. Nem tudom ez miatt is csinálhatja-e, de a váltókar is úgy jár mint a moslékkeverő kanál, eléggé kopott annál a stiftnél... Egy pár jó ötletért végtelenül hálás lennék!!! :)

Előzmény: Maszek Zs #6008 hozzászólása



Ezek után csak is így lesz!! Köszönöm!!!

Előzmény: Magister #6005 hozzászólása



Lehet rosszul gondolom, de úgy tűnik ez is egy kihalóban lévő szakma. Tsz-ek után nem sok szerelő maradt aki konyít valamicskét a régebbi típusokhoz. Egy részük szeszkózik irgalmatlanul, és a kocsmákban mesélik, hogy így meg úgy szerelték a Zetor, Mtz, Kirovecz és a hasonló szicializmus adta gépeket. Szinte elérzékenyülnek az emlékeken :) A másik részüket pedig éppen a "szesz is" vitte el... :(

Jó estét! Nem akarom elkiabálni, de asszem sikerült megfejtenem, hogy honnan fúj ki, mitől olajos, szutykos a gép... Nagy tudású szerelő mester elfelejtette meghúzni a porlasztót, és a szelepvezető gumikat sem úgy rakta be, ahogy kell. Nemrég végeztem vele, megjárattam, úgy néz ki jó lesz, még van egy minimális könnyezés a henger alatt de lehet hogy csak ami odafolyt az folyik most ki. Kezdtem megijedni, hogy nem jó a hengerfej de a szuszogás, kifújás a porlasztó miatt volt. Ahogy indítottam, nyomta ki a füstöt, ahogy kiderült a porlasztótól, ez most megszűnt. Az emberben felmerül a kérdés, milyen szerelő az ilyen, aki elkér egy laikustól egy nagyobb összeget a szar munkájáért és el sem ismeri a hibáját...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Ezen a két kérdésen dől el a magyar agrárium sorsa?
Ezen a két kérdésen dől el a magyar agrárium sorsa?
A Vidékfejlesztési Program forrásaiból megvalósuló szerkezetátalakítás növelheti...
Hirdetés
Tavaszi-nyári támogatás a termésbiztonság érdekében
Tavaszi-nyári támogatás a termésbiztonság érdekében
Mikrobiológiai biostimulátor segíti a növények növekedését.
Mélyásó kanalak különböző méretben,  tipusban eladók 100.000 Ft-tól
Mélyásó kanalak különböző méretben,...

100.000 Ft

Héjas mandula
Héjas mandula

600 Ft

Wacker Neuson WL55
Wacker Neuson WL55

7.800.000 Ft

Bálabontó,  almozó,  rakodógépre,  ROBERT HYDROPAIL 1 GT,  önrakodó
Bálabontó, almozó, rakodógépre, ROBERT...

5.880.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]