Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR410.85 FtUSD391.7 FtCHF442.48 FtGBP498.75 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Annál meg az adagolo meghajtásnál van valami gebasz hogy bonyolitsuk tovább a dolgot,de ha valaki jobban tudja majd bövebben kifejti.Nehéz autót venni ha nem ragaszkodik az ember egy adott márkához vagy típushoz.
2006-ban is volt agyalás akkor jöttek a .3-as verziók hogy csak azt lehet aztán mégis lehetett mindent,de most hogy szigorodnak az emisszióra vonatkozó jogszabályok nagy sz...ás lesz hogy a sima ivánt nem lehet forgalomba helyezni majd.Akármilyen fostalicska ennél olcsobb mindenes alap traktort nem lehet venni majd és ezek megtalálhatok a legmenöbb gazdáknál is kisegitö gépnek-balfasz traktorosoknak hogy azt zúzza be ne a drága nyugatit.Ami MTZ-ébe megfelel majd jó drága lesz meg még szarabb hogy televan orosz idegen elektronikával.Koppintott technológiákkal.Egy rohadt világítás kapcsolót nem birtak tartósra gyártani egy dobozzal kell belöle évente.
Igen a Ford-Volvo kis dizelei meg a 2 2.2hdi-tdci Psa eredetű.De azért én jobban csípem az öblösebb motoru autókat.Az igazi egy v8 lenne.Csak tankolni ne kéne pláne a benzinest.
Meg turbó nélkűl nincs élet.Hehe.De igazad van különben.Csak bizarr egy kicsit hogy egy nagy kombiba beleraknak 1.6crtdcdihdi mit tudom én dizelt.Mondjuk ha nem birod nyomni neki amugy se akkor meg elég.
Ha már témánál vagyunk 1221-es hátsó emelömű ha meleg benne az olaj kb 5-6órai munka után nem akar emelni és föleg leengedni a munkagépet csak egy kis várakozás után lasan.A vezértömbje lett már cserélve olajfolyás miadt.Mi baja lehet?Most szarakodott elöször nem volt vele gond.
Írtam emilt.Nem tudom meglátjuk nincs kedvem motort szerelni mostanában.Durván belefojt az égéstérbe is alig birtam inditani aztán meg csak állta a vizet érdekes mitől tömödött be.Nagyon nincs vágva a gép bálákat,bigzsákot emel meg szállitja ezeket sodrózik kaszál meg telepen dolgozik,szinte be sem melegszik rendesen ilyenkor meg pláne.Talajmunkás turbosoknál egyértelmü hogy ha küldve van pusztul hamarabb föleg ez hengerfej és gumigyürü téma.
Nem shell kút csak ugy irom.Ahogy mész nyugatabbra dizel üzemü jármüvel és tankolsz mindég jobban megy a gép és forditva,saját tapasztalat is van benne meg többen állitották ugyanezt és nem prémium hiper szuper nyálat tankoltak csak a legolcsóbb leggagyibbat.Én nem vettem észre különbséget itthoni dizelböl hogy jobb lenne,csak autónál tankolgatok-tam jobbat sima tdi-dti ki hogy nevezi és hdi-cdti motorú járgányokba van hasonlitás ja és sima 1.9 dezsö is van még.Iván meg megy mindennel.
50-es mtz eszi a vizet meg ment az olajba is mert szürkés,ideje megszünt a viz fogyasztás az olaj is feketébb lett benne meg nem kell borigatni mindég a vizet a hütőbe.Most fel fagyálóztam mert homlokos állattartó telepi gép minden másnap hadra van fogva.Nem sokat megy pár gurigát megmozgat meg kalodával sertést szállit.A fagyállóval ujra fogyhat a hűtőközeg belőle?Akartam bontani hengerfejet meg ha kell kihuzgálni a hüvelyeket de hogy beállt a viz benne ráhagytam.Amugy jol indul hidegbe is,izzít oszt már kerreg is.
Nincs nagyon elkényeztetve 2q komplex összel 1.5-2q mas sor mellé gyomirtás ha kell ekézés vagy töltés,gombázás nincs vagy elvétve pl idén fújtuk de elötte több évig neoma volt nem lett kezelve.
Bacardi én fotóztam a gépböl.3.5t körül adta.Idén volt elöször de sztem a neoma-neosztar jobb,és még jobban leszárad a tányér és a szár is meg kisebb a növény.Amugy jo anyag ez is.Pios vonalnál mindég kisseb,azt tisztábbra vágja a fasirt de nem szereti a zöld szárat fulákol benne.
Egyszer beleugrattam betonos trágya gödörbe ugy hogy felhasalt.Traktorosok hogy huzzuk ki simán gémmel kiemelte saját magát és kifordult a támaszkodo gémen a forditoval és már gurult is tovább.
Elég könnyen elássa magát.Olyankor a gémmel kell segiteni neki kiemeli és tolja magát.Amugy lassu nagyon meg kovályog az uton.Meg az osztomü belegyen öszkerékbe kapcsolva.
Minden belsöégésü motor diesel-otto-nál mielött sürítési ütemben a dugattyú felmegy a felső holtpontig elötte történik a berobbanás szikra-vagy öngyulladás hatására az elötöltés-befecskendezés vagy elögyujtás hatására és ezt a munkafolyamatot fokozza-tovább süríti ezzel növelve a nyomás viszonyt az égéstérbe,igy jön létre a tökéletes égés ezáltal az elérhetö legnagyobb teljesítmény a motorban.Ezt lehet állítani-szabályozni.Ottó motornál a gyujtás állitásával dieselnél a befecskendezés állitásával.Van agyári érték amire bekell állitani adott motornál.Maradjunk a dieselnél optimálistól eltéröen ha hamarabb történik kopog a motor káros neki melegszik ,ha késöbb történik utóbefecskendezésnek hivjuk indulási nehézség lép fel nemindul jol kéken füstöl a tökéletlen égéstől erötlen és melegszik a motor.Minden motornál meg van a saját mechanizmusa erre az állitásra mtz-énél is már sok megoldás van adagolófajtától függöen.Komoly tananyag.Remélem jol irtam.Nagyjábol ennyi ezt még lehet fokozni szög és fok értékekel stb.Meg jelekkel segédeszközökkel motoron.Huuuuuuuu.
Felénk is viharos szél fúj,közbe eseget.Mütrágya szórva reggel.Kukorica tarlo tárcsázás kicsit ragadt de szántás alá jó.Közbe ment a szántás.Ekevas orra letört abba hagytuk,jó munkája van most már kukorica tarlo nedves 30cm mélyen is alig rögös.Gabona tarlo is omlik az már szárazabb.Most meg vízszintesen esik majdnem.
Felénk már páran elkezdték 20-70q-ig vegyes a mennyiség.Hallottam 12-14-as vizeket is.Na most már 40mm után nem lesz ilyen.Kombájn alól 37-38-ér mehetne sertés telepre.Száritott 41-43 ilyeneket emlegetnek egyenlöre.Kevés terméssel és ha száritani kell pláne sok vizet elvonni elég vékonyka lesz a bevétel.
Próbálom mindég a legmagasabban vágni de ahol vannak lejjebb tányérok eltört szár és érdemes leengedem vagyis egésznap basztatom a hidroaulikát.Ezért jó csak az LE-25 mert full felemelt asztalnál is bemegy vagy méteres szár.
Ez saját ötlet kb. a harmadik verzió így már tökéletes.A képen látszik a gömbvas keret kb. félmagosságnál az volt az elsö méret de kevésnek bizonyult pláne Pios sztotyiknál.Szórás szerintem minimális igy meg elégjól beszedi a kalapokat oldalról is kisgazdaságba megteszi.
Kosár toldat nekem is lemezelve van igy nem akad fenn a szotyi szár.Nem kabalyodik össze a kosár toldat menet tengely és a szalmarázó hármasába és áll meg meg lelöki a szalmarázó meghajtó szíjat.Zsalus rosta kinyitva napraszemhez meg egy kicsi,toldat jol kinyitva közepes szél.Van benne szutyok de a garaton meg a tárolóba ugyanilyen a többi is.Neoma,Bacardi koszosabb azLe25 az gyönyörü tiszta.Annak jó kicsi szél kell mert megy kifelé hátul.Igy szokjuk.2-esbe levariálva ahol erös az anyag ahol gyengébb meg jó száraz lehet tolni neki.Elöl zúz 40-50cm kóró marad hátul szecskáz az a legfaszább az egészbe.
Tegnap este nagy villámlással zengéssel lett 1mm meg reggel is egy pár csepp.Jol felszáradt kimegyek a telep mögé még szotyit aratni 13 óra körül azóta szemetelget kár volt neki indulni.A java még csak ost jön talán.
Nem akar leállni a motor.Jol megy meg minden de alapjárat és leállitás irányba mintha szorulna az adagoló bele.Mi lehet a baj?Központi olajzásu olaj csak van benne?Meg 3.5-4t-ás szotyiban elöl hátul zuzva mennyi a fogyasztás?Oros 4011sa-val.Itt 10-15l között beszipákolt szerintem.
Nem füstölt.1025.3-ason volt cseh turbo azok kifeküdtek de volt motor gond miadt is.Arra orosz lett rakva fele ár mint a cseh és fütyül mint az állat meg terhelve gázelvételkor akkorát huhog mint egy bagoly.Cseh turbóval csak ujjkorába csinált így.Orosz lett volna de nem az jött a boltba.Nálunk orosz szürök vannak rajtuk.De a centrifugálba is alig volt szutyok meg az olaj is sokkal tisztább mint a négyhengeres motorokba.Jól megy de lehetne erösseb szerintem,amig egybe van nem mahinálunk semmit rajta.Szomszéd .3-asa rugalmasabb az már couleres meg motorpal adagolos.
Bacardi 35q átlag legjobb tábla 37q.7-8vizzel 8% levonással.Volt gyengébb is 3t alatti ami gazos maradt.Nem volt magas Neoma szerü forgó.Tavaly sokkal nagyobbra is nött ez a fajta,most volt elöször.Neoma-neosztárhoz hasonló szotyi,érésre és tányérformára.Van egy 3ha tábla aminek kb fele levágva tök száraz a másik rész még zöld leveles is van benne zöld tányérokkal 10 feletti vízzel.Mintha elvágták volna elövetemény árpa volt.Érdekes.
Ha minden ok kikapcsolja a kormány.Alap esetbe világitás kapcsolóval villany bekapcs és index kar lefelé ott marad országuti középen tompított felfelé tartva fénykürt.
35mm a három nap termése és esik most is.
Előzmény: Tibi 76 #2617 hozzászólása
Annál meg az adagolo meghajtásnál van valami gebasz hogy bonyolitsuk tovább a dolgot,de ha valaki jobban tudja majd bövebben kifejti.Nehéz autót venni ha nem ragaszkodik az ember egy adott márkához vagy típushoz.
2006-ban is volt agyalás akkor jöttek a .3-as verziók hogy csak azt lehet aztán mégis lehetett mindent,de most hogy szigorodnak az emisszióra vonatkozó jogszabályok nagy sz...ás lesz hogy a sima ivánt nem lehet forgalomba helyezni majd.Akármilyen fostalicska ennél olcsobb mindenes alap traktort nem lehet venni majd és ezek megtalálhatok a legmenöbb gazdáknál is kisegitö gépnek-balfasz traktorosoknak hogy azt zúzza be ne a drága nyugatit.Ami MTZ-ébe megfelel majd jó drága lesz meg még szarabb hogy televan orosz idegen elektronikával.Koppintott technológiákkal.Egy rohadt világítás kapcsolót nem birtak tartósra gyártani egy dobozzal kell belöle évente.
Előzmény: atisgyulai #2565 hozzászólása
Nem is volt még tél majd ezután mostmár jöhet a zimankó.Kerti pottyantósba téli gumival megyünk.
Tegnap felkerültek az új téli cipők végre.Sokkal job érzés autózni vele.
Előzmény: 5465 #2519 hozzászólása
Meg benzinkúton tankol 2000-ér.Hehe.807-esnek 80l-es a tankja csodálkoznak értetlenkednek a kutasok hogy tele tankoljuk.Dübörög a gazdaság.
Igen a Ford-Volvo kis dizelei meg a 2 2.2hdi-tdci Psa eredetű.De azért én jobban csípem az öblösebb motoru autókat.Az igazi egy v8 lenne.Csak tankolni ne kéne pláne a benzinest.
Előzmény: szanberg #2406 hozzászólása
Meg turbó nélkűl nincs élet.Hehe.De igazad van különben.Csak bizarr egy kicsit hogy egy nagy kombiba beleraknak 1.6crtdcdihdi mit tudom én dizelt.Mondjuk ha nem birod nyomni neki amugy se akkor meg elég.
Előzmény: 5465 #28579 hozzászólása
De azért a páleszt megittátok.
Déli részen is nyomta rendesen Kisteleki vásárt is behavazta.Asr lámpa pislogott rendesen.
Én Falkent nézegetem hasonló árban amiket irtatok köszönöm.A nagy márkák elég húzós árban vannak 215/60r16 méretben.
Előzmény: mtz1221 #54444 hozzászólása
Ha már témánál vagyunk 1221-es hátsó emelömű ha meleg benne az olaj kb 5-6órai munka után nem akar emelni és föleg leengedni a munkagépet csak egy kis várakozás után lasan.A vezértömbje lett már cserélve olajfolyás miadt.Mi baja lehet?Most szarakodott elöször nem volt vele gond.
Előzmény: mtz1221 #54444 hozzászólása
Majd csörgök.Pálya fizetös?
Téli gumi téma ki mire esküszik melyik a jobb milyet raktok a verdákra?Van választék rendesen.Nagy egyterüre milyet?
Előzmény: mtz1221 #54441 hozzászólása
Írtam emilt.Nem tudom meglátjuk nincs kedvem motort szerelni mostanában.Durván belefojt az égéstérbe is alig birtam inditani aztán meg csak állta a vizet érdekes mitől tömödött be.Nagyon nincs vágva a gép bálákat,bigzsákot emel meg szállitja ezeket sodrózik kaszál meg telepen dolgozik,szinte be sem melegszik rendesen ilyenkor meg pláne.Talajmunkás turbosoknál egyértelmü hogy ha küldve van pusztul hamarabb föleg ez hengerfej és gumigyürü téma.
Nem shell kút csak ugy irom.Ahogy mész nyugatabbra dizel üzemü jármüvel és tankolsz mindég jobban megy a gép és forditva,saját tapasztalat is van benne meg többen állitották ugyanezt és nem prémium hiper szuper nyálat tankoltak csak a legolcsóbb leggagyibbat.Én nem vettem észre különbséget itthoni dizelböl hogy jobb lenne,csak autónál tankolgatok-tam jobbat sima tdi-dti ki hogy nevezi és hdi-cdti motorú járgányokba van hasonlitás ja és sima 1.9 dezsö is van még.Iván meg megy mindennel.
50-es mtz eszi a vizet meg ment az olajba is mert szürkés,ideje megszünt a viz fogyasztás az olaj is feketébb lett benne meg nem kell borigatni mindég a vizet a hütőbe.Most fel fagyálóztam mert homlokos állattartó telepi gép minden másnap hadra van fogva.Nem sokat megy pár gurigát megmozgat meg kalodával sertést szállit.A fagyállóval ujra fogyhat a hűtőközeg belőle?Akartam bontani hengerfejet meg ha kell kihuzgálni a hüvelyeket de hogy beállt a viz benne ráhagytam.Amugy jol indul hidegbe is,izzít oszt már kerreg is.
Előzmény: zscsizmadia #1753 hozzászólása
Nincs nagyon elkényeztetve 2q komplex összel 1.5-2q mas sor mellé gyomirtás ha kell ekézés vagy töltés,gombázás nincs vagy elvétve pl idén fújtuk de elötte több évig neoma volt nem lett kezelve.
Előzmény: Agronomus #1742 hozzászólása
Bacardi én fotóztam a gépböl.3.5t körül adta.Idén volt elöször de sztem a neoma-neosztar jobb,és még jobban leszárad a tányér és a szár is meg kisebb a növény.Amugy jo anyag ez is.Pios vonalnál mindég kisseb,azt tisztábbra vágja a fasirt de nem szereti a zöld szárat fulákol benne.
30mm a múltkorival együtt.
Egyszer beleugrattam betonos trágya gödörbe ugy hogy felhasalt.Traktorosok hogy huzzuk ki simán gémmel kiemelte saját magát és kifordult a támaszkodo gémen a forditoval és már gurult is tovább.
Előzmény: prütyi #109 hozzászólása
Elég könnyen elássa magát.Olyankor a gémmel kell segiteni neki kiemeli és tolja magát.Amugy lassu nagyon meg kovályog az uton.Meg az osztomü belegyen öszkerékbe kapcsolva.
Előzmény: gandalfcappy #53864 hozzászólása
Minden belsöégésü motor diesel-otto-nál mielött sürítési ütemben a dugattyú felmegy a felső holtpontig elötte történik a berobbanás szikra-vagy öngyulladás hatására az elötöltés-befecskendezés vagy elögyujtás hatására és ezt a munkafolyamatot fokozza-tovább süríti ezzel növelve a nyomás viszonyt az égéstérbe,igy jön létre a tökéletes égés ezáltal az elérhetö legnagyobb teljesítmény a motorban.Ezt lehet állítani-szabályozni.Ottó motornál a gyujtás állitásával dieselnél a befecskendezés állitásával.Van agyári érték amire bekell állitani adott motornál.Maradjunk a dieselnél optimálistól eltéröen ha hamarabb történik kopog a motor káros neki melegszik ,ha késöbb történik utóbefecskendezésnek hivjuk indulási nehézség lép fel nemindul jol kéken füstöl a tökéletlen égéstől erötlen és melegszik a motor.Minden motornál meg van a saját mechanizmusa erre az állitásra mtz-énél is már sok megoldás van adagolófajtától függöen.Komoly tananyag.Remélem jol irtam.Nagyjábol ennyi ezt még lehet fokozni szög és fok értékekel stb.Meg jelekkel segédeszközökkel motoron.Huuuuuuuu.
Véglehajtás-kerék hajtómü felsö kisfogaskerék csapágya kiment csere mekkora müvelet?
Előzmény: apuci #20471 hozzászólása
Megerősítem.Neoma-neostar a favorit.
Előzmény: apuci #28561 hozzászólása
Nálatok milyen idö van-volt?Engem kifújt a szél a trakiból ma.
Felénk is viharos szél fúj,közbe eseget.Mütrágya szórva reggel.Kukorica tarlo tárcsázás kicsit ragadt de szántás alá jó.Közbe ment a szántás.Ekevas orra letört abba hagytuk,jó munkája van most már kukorica tarlo nedves 30cm mélyen is alig rögös.Gabona tarlo is omlik az már szárazabb.Most meg vízszintesen esik majdnem.
Előzmény: apuci #28496 hozzászólása
Kellet már nagyon.Igy már kikel minden legalább.Jobb porba vetni aztán meg ázhat.
20mm.Nagyon kellet már.
Nálunk Békésben 4-6t-ák vannak idén.Ma volt 3t-ás tábla is 15-16-os vizekkel.
Felénk már páran elkezdték 20-70q-ig vegyes a mennyiség.Hallottam 12-14-as vizeket is.Na most már 40mm után nem lesz ilyen.Kombájn alól 37-38-ér mehetne sertés telepre.Száritott 41-43 ilyeneket emlegetnek egyenlöre.Kevés terméssel és ha száritani kell pláne sok vizet elvonni elég vékonyka lesz a bevétel.
Előzmény: rsandor #52195 hozzászólása
S melyik adagolóval ment-megy jobban a vas?
Előzmény: Ares 826 #5578 hozzászólása
Próbálom mindég a legmagasabban vágni de ahol vannak lejjebb tányérok eltört szár és érdemes leengedem vagyis egésznap basztatom a hidroaulikát.Ezért jó csak az LE-25 mert full felemelt asztalnál is bemegy vagy méteres szár.
Előzmény: Ares 826 #5575 hozzászólása
Ez saját ötlet kb. a harmadik verzió így már tökéletes.A képen látszik a gömbvas keret kb. félmagosságnál az volt az elsö méret de kevésnek bizonyult pláne Pios sztotyiknál.Szórás szerintem minimális igy meg elégjól beszedi a kalapokat oldalról is kisgazdaságba megteszi.
Előzmény: zscsizmadia #5573 hozzászólása
Kb 3,5t-ás Bacardi 4x is.
Előzmény: medikus #129 hozzászólása
Nem a szár löki le mig nem volt lemezelve a kosár doldat addig akadt meg bent és leállt a szalmarázó a szorulástól és a szliptöl ment le a szíj.
Itt is 6mm.
Kosár toldat nekem is lemezelve van igy nem akad fenn a szotyi szár.Nem kabalyodik össze a kosár toldat menet tengely és a szalmarázó hármasába és áll meg meg lelöki a szalmarázó meghajtó szíjat.Zsalus rosta kinyitva napraszemhez meg egy kicsi,toldat jol kinyitva közepes szél.Van benne szutyok de a garaton meg a tárolóba ugyanilyen a többi is.Neoma,Bacardi koszosabb azLe25 az gyönyörü tiszta.Annak jó kicsi szél kell mert megy kifelé hátul.Igy szokjuk.2-esbe levariálva ahol erös az anyag ahol gyengébb meg jó száraz lehet tolni neki.Elöl zúz 40-50cm kóró marad hátul szecskáz az a legfaszább az egészbe.
Tegnap este nagy villámlással zengéssel lett 1mm meg reggel is egy pár csepp.Jol felszáradt kimegyek a telep mögé még szotyit aratni 13 óra körül azóta szemetelget kár volt neki indulni.A java még csak ost jön talán.
Előzmény: Garo #4146 hozzászólása
+fa? az nagyon sok.Aztán meg jó ha kapsz 40eft egy hízóér.
Előzmény: bandigh #5535 hozzászólása
Itt ennyi évek óta,van rosszab hely is.Ez van.
Nem akar leállni a motor.Jol megy meg minden de alapjárat és leállitás irányba mintha szorulna az adagoló bele.Mi lehet a baj?Központi olajzásu olaj csak van benne?Meg 3.5-4t-ás szotyiban elöl hátul zuzva mennyi a fogyasztás?Oros 4011sa-val.Itt 10-15l között beszipákolt szerintem.
Előzmény: mtz1221 #52175 hozzászólása
Nem füstölt.1025.3-ason volt cseh turbo azok kifeküdtek de volt motor gond miadt is.Arra orosz lett rakva fele ár mint a cseh és fütyül mint az állat meg terhelve gázelvételkor akkorát huhog mint egy bagoly.Cseh turbóval csak ujjkorába csinált így.Orosz lett volna de nem az jött a boltba.Nálunk orosz szürök vannak rajtuk.De a centrifugálba is alig volt szutyok meg az olaj is sokkal tisztább mint a négyhengeres motorokba.Jól megy de lehetne erösseb szerintem,amig egybe van nem mahinálunk semmit rajta.Szomszéd .3-asa rugalmasabb az már couleres meg motorpal adagolos.
Előzmény: zscsizmadia #5532 hozzászólása
58000 tövel vetve 2q komplex összel 2q mas sormelé egy gomba gyomirtó normál talajmunka.Elfogatható ebbe az idöjárási helyzetbe.
Bacardi 35q átlag legjobb tábla 37q.7-8vizzel 8% levonással.Volt gyengébb is 3t alatti ami gazos maradt.Nem volt magas Neoma szerü forgó.Tavaly sokkal nagyobbra is nött ez a fajta,most volt elöször.Neoma-neosztárhoz hasonló szotyi,érésre és tányérformára.Van egy 3ha tábla aminek kb fele levágva tök száraz a másik rész még zöld leveles is van benne zöld tányérokkal 10 feletti vízzel.Mintha elvágták volna elövetemény árpa volt.Érdekes.
Előzmény: gandalfcappy #52172 hozzászólása
Ha minden ok kikapcsolja a kormány.Alap esetbe világitás kapcsolóval villany bekapcs és index kar lefelé ott marad országuti középen tompított felfelé tartva fénykürt.
Előzmény: mtz1221 #52171 hozzászólása
Nem jobb a cseh turbóval kb olyan mint volt.nem füstöl teszi a dolgát.Csak a füst átmenet nem passzolt esztergályos megoldotta.
Előzmény: Ohaza63 #2017 hozzászólása
Trigós ár?91-ér is van vevö.Mely részen gazdálkodsz?Tegnap már jött le 37q-ás tábla is.Nem néztem ki belöle de szerencsére adta jól.Bacardi.