Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdw. Az UTN adagolónál le vannak véve a magas nyomású csövek,és mikor tápszivagyúzom akkor két nyomó csönél is emelkedik a gázolaj.. A fejszelepek rosszak? Átengednek?
Hát most még annyira nem merülök bele. Irtad hogy a szelepvezetöknél is lehet,, meg vegyem le a csonkot.. Há most van olyan hogy a csonknál a középsö tömitésnél kifuj,valószinü hogy ottan tömitést kellene cserélni.. Körülötte olajos is,rátapadva ugye porral együtt véve.. Na most ad e ez arra okot amit irtál,hogy a szelepvezetöknél van a gond?
Valószinü hogy elégeti,de nem füstöl semmi kéket,meg hideg inditás után is ahogy beindul akkor is szinte semilyen füst, mikor már beindult,max egy percig olyan ködös lehelet utánna semmi.. Szerintem a kompresszió gyürükell nem lehet nagy probláma,talán az olaj lehuzó gyürü valamelyik el lehet törve talán.. Másik meg ahogy mondod gyárilag is elcseszik összerakáskor föleg a mostaniakat. Ez is újkora óta fogyasztja az olajat ami arra következtet hogy vagy valami nem jó lett összerakva,vagy csak simán minöségtelen anyag.. Turbóba biztam hogy az lessz a ludas,mert annál is a süritési oldalon néha jött egy kis olaj. Talán most kicsivel kevesebb fogy,de szinte ugyan az..
1800 pár óra hiján.. Amúgy nincs vele gond erö is van amennyi kell csak ez az olaj fogyasztás nem had nyugodni.. Lecseréltem a turbót csehre,mondom hátha az végett,de ógylátom nem. Talán kicsivel kevesebb olaj megy el.. cserétöl cseréig 5,6 liter amit azért sokkallok.
Kartergáz melegen kevés van,meg több nehéz munka után a karter csö végeén kicsit megjön az olaj,de amúgy a mondom jól indul nem füstöl erö is van.
Kivülröl nekem kinyomta volt egy jó fél centi széles nyilás rajta.. Járó motornél látszott is hogy szökik a nyomás..,,Fújt is ki, Belül is kibirja nyomni ha kivül is kinyomja,de hogy olajat ott bekap nyomással eggyütt az más kérdüs,de fene tuja.
Üdvözlet. Nemrég halottam olyat,hogy a szivócsonknál belüröl is kibirja a turbós motor fujni az alsó szelepdekni tömitést,, (a hengerfejre ami megy tömités).. De a lényeg hogy ha ott kifuja akkor bir beáramolni neki az olaj a nyomással együtt,és azt elégeti.. Tehát akkor is bir fogyasztani olajat a motor.. Meg e bir ez történn,vagy igaz lehet e?? Járt e már valaki igy??
Arra gondoltam én is,csak nem voltam teljessen biztos benne. Mahindrán is az van,még eddig lekopogjam jól is dolgozik rajta. Állitolak Perkinsz motor van ezekbe is,akkor azért angol Holset turbó van rajtuk.
Szevasztok! Egy nem pont mtz hez tartozó kérdés,de még is gépszakmabeli..
Tudja e valaki netán,hogy a HOLSET turbók azok milyen gyártmányúak,és mennyire jók?? Csak érdeklödés képpen kérdezem..
Az a pici luk az miért van a turbón? Mire szolgál tudja e valaki?
Az enyémen van rajta az..
de nem mindegyiken látom ahogy a neten utánna néztem.. Nem e gyári hiba,vagy netán ott port be e bir szivni?
Igen a nyomoágnál,ahogy megy a motornak onnan jön az olaj,és gondolom,hogy közben megy be a motornak is ami nem jó,mert állitolag be bir az is lobbanni,halotam ilyet..
a kartergáz szabadon bir távozni,mert meg néztem a kisfedelet levettem és ki is pucoltam,vagy is belefujtam,mert ennek olyan kis körbe csöve van ott..
Szóval akkor az nem por,hanem az olaj,csak igy nézhet ki a nagy hötöl gondolom,, Vagy nem jól gondolom..
SZerintem is cserés lessz majd..
Érdekes,mert pedig ezekre amit irtál odaszoktam figyelni,föleg hogy hidegen nem pörgetem a motort..
Nem látok semmi rendeleneséget,vagy hogy repedés,vagy kis juk,vagy ilyesmi..
A gumik is jonak tünnek.
Van mindig elég olaj benne,meg szedi is mindig a port össze az aljába..
Gondolom a turbó tengely is ez miat mozditható kicsit. Nemtudom,hogy ment be a turbónak ez a por,már csak a légszüröre gondolok hogy valahogy,csak átmegy.
Hallottam olyat hogy szappanos vizel átlehet nézni netalán..
alul arra gondolsz ami a betétek alat van az a plasztikás müanyagos rácsszerüség ami fel fogja a betéteket?? Az ott van a helyén..
AZ eggyik kolega azt mondja hogy a JD nek is a csöve ami megy a szürötöl a turbóra van benn e finom port azt mondta,de a gépe megy neki rendessen..
Ezt gondolom én is hogy valahol beszivta szivja,de minden rendbe tünik pedig..
Olajtükrös a szürö rendeszeressen néztem eddig még mindig szüröt,meg benne az olajat is.. Kérdés hogy át bir e a három betéten menni ez a finom por??
Nekem ami esetleg gyanus az hogy telitettség jeladónál ahol megy rá a két kábel,, nem e ott lassan szivot be port..??
Vagy ami volt monociklon rajta annak a tetején volt egy kis repedés.és tén az ugy nem dolgozott megfelelöen..
Az igy nézett ki..
Szevasztok!
Igy néz ki a turbó ahogy ma levettem a csövet a szürötöl.. A turbó TKP6 01-01 es.. A légszürö olajtükrös.. Valószinü ezzel már megvan hogy mért indult meg az olaj a nyomoágnál.. A tengelynek is van kicsi mozgása..
Üdv! Adott egy mtz 892 es,még csak 1200 órával.. Lehetséges e olyan,vagy tapasztalt e már valaki olyat hogy a motor kisebb elötöltésel kevesebb olajat fogyaszt.eszik?? (Újkora óta fogyaszt valamennyi olajat) Most a szezon,tavasz elején mondom le elenörizem a gyujtást rajta, és rá álitottam a stiftre a gyujtást ahogy gyári kéne hogy legyen.. Elkeztem a talajmunkákat vele,ebbe szántás ,tárcsázás munkálás,és több olaj kellet még bele bizonyos munka után mint azelött.. Hozzáteszem meleg motornál volt mikor nem birta átforditani a motort az inditó,csak ha elvettem töle a levegöt.. Na most nem régiben mondom visszább veszem én csak az elötöltést sacra kb egy két milit.. Azóta is szántott is tárcsázott is kicsit,és szinte most minimális olaj ment el,ha ment is.. ÉS azt is észre vettem,hogy könnyeben átis forditja a motrot az inditó.. Terhelésnél kicsit most van füst is,de annyi kell is.. Lehet,hogy ez soknak nem hihetö,,kicsit nekem se,de én eddig ezt tapasztalom..
Sziasztok! Van e különbség a szivó,és a turbós motor vezézmü tengelye közt?? Itt gondolok a tengely bütykeire.. Kolege nekem mondott olyat hogy a turbósé az tovább nyitva tartja a szelepeket a bütykök miatt tán.. Ez igaz lehet e??
Generátor lessz a valószinü. Az ékszij szinte majd nem új bordás az nehezebben csuszik meg úgye. Azért gondoltam a turbóra,pontosabban a turbina lapátjaira,hogy nem e beleérnek a házba és leálitáskor mondom tán az halatszodik.. Mert szerintem fogyaszt olajat a turbó hiányzik is néha olaj,meg a nyomoágnál néha megszivárog az olaj a turbónál.. Majd leakarom venni a csövet ami megy a levegö szürötöl a turbóra,hogy megnézem van e a tengelynek mozgása kicsit..
De lehetséges,mert most jut eszembe h összel szár körbálázáskor őgye akkor sokat sokáig megy nagy fordulaton,,akkor halatszodott a generátor hangossan.. Nem mindig párszor.. Kösz a választ!!
Sziasztok!
A turbós mtz motor leállitáskor van mikor,néha csinál,vagy is halatszik egy nyikkanás,vagy is kis csikorgás max egy két másodpercig hallani. Közvetlen mikor leál a motor.. Kérdezem hogy nem e a turbó adja ezt a hangod mikor megál,vagy is leál..?? Tapasztalt e már ilyet valaki,valamikor?? pontos számozása a turbónak TKP6 01-01 es..
Üdw! Van egy kis olaj szivárgás folyás a nyomo ágnál a turbon.. Agodhatok e vagy még elmegy egy darabig. Teljesitmény csökenést még nem veszek észre,nem is füstöl..
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy ha a motor olaj hütönél,vagy a csöben elötte utána ,ha dugulás van netán,akkor igaz az hogy olyankor hideg az olaj hütö?? Nekem üzemi höfokon 80 fokon az olajhütö hideg,de a bemenö ágnál a csö,meg az olaj hütö utána lévö csö is meleg.. A szürö házbol ami megy csö az forro,,a vissza jövö nagyon kicsivel hidegebb.. A szuszogot vagy is a kis szüröt az olajhütönél megnéztem,meg ki is pucoltam mostam,az rendbe..
Üdw! Már nem emlékszem pontossan,mikor utó téltésen van a traktor mtz akkor alapjáraton kis gázon ad némi füstöt úgye!? Most jó hangja van ,nem is kopogós,de hidegen egy darabig pár percig van füst! MTZ 820..
Értem! Nekem az ujabb tipusó szürö ház van rajta,csak ezt a centrifugálissat tettem fel. Igen kicsit hidegebb a visszatérö,de nem sokkal.. Az a szelep amire mutat a képen at 0,5 myit kábé tényleg? az elbir dugulni?
Ha már itt vagyok,beteszem az utolsó képet is.Ez a hátsó alsó szelep.Ez az olajhűtő megkerülő szelepje.Ez kicsi nyomáson nyit ( talán 0,5 baron) és akkor,ha eldugult az olajhűtő,vagy a kis szűrő az olajhűtő csövében.Ezt úgy ellenőrizhetjük,h. megfogjuk a szűrő alján kilépő, és a hűtőtől visszajövő csövet,és tapintható hőmérséklet különbséget kell érezni. Illetve h. még pontosabb legyek,ha dugulás van,és ez a szelep nyitva van,akkor az olajhűtő nem meleg. Még 2012 ben valaki be tette ezt a képet,szöveget az olaj szürö házról.. Na most nekem az olajhütö az hideg,akkor dugulás van,lehet?? A bemenö ágnál az olajhütöbe ami megy, meleg a csöv,meg a kimenö ágnál is meleg a csöv.. AZ olaj hütö az hideg.. ( De lehet ennek igy kell lenni)
Előzmény: mtz1221 #84628 hozzászólása
Nem röfög,indulni is indul azért.. Csak úgy hallottam hogy ha átnyomja a tápszivattyú akkor azok a fejszelepek nem tökéletesek..
Ki az az új adagolós?
Üdw. Az UTN adagolónál le vannak véve a magas nyomású csövek,és mikor tápszivagyúzom akkor két nyomó csönél is emelkedik a gázolaj.. A fejszelepek rosszak? Átengednek?
Előzmény: .Richard. #77204 hozzászólása
Hát most még annyira nem merülök bele. Irtad hogy a szelepvezetöknél is lehet,, meg vegyem le a csonkot.. Há most van olyan hogy a csonknál a középsö tömitésnél kifuj,valószinü hogy ottan tömitést kellene cserélni.. Körülötte olajos is,rátapadva ugye porral együtt véve.. Na most ad e ez arra okot amit irtál,hogy a szelepvezetöknél van a gond?
Előzmény: Maszek Zs #77200 hozzászólása
Kompresszióra gondolsz hengerenként..?? Kiszedni a porlasztókat gondolom és ott..??
Előzmény: atisgyulai #77199 hozzászólása
Valószinü hogy elégeti,de nem füstöl semmi kéket,meg hideg inditás után is ahogy beindul akkor is szinte semilyen füst, mikor már beindult,max egy percig olyan ködös lehelet utánna semmi.. Szerintem a kompresszió gyürükell nem lehet nagy probláma,talán az olaj lehuzó gyürü valamelyik el lehet törve talán.. Másik meg ahogy mondod gyárilag is elcseszik összerakáskor föleg a mostaniakat. Ez is újkora óta fogyasztja az olajat ami arra következtet hogy vagy valami nem jó lett összerakva,vagy csak simán minöségtelen anyag.. Turbóba biztam hogy az lessz a ludas,mert annál is a süritési oldalon néha jött egy kis olaj. Talán most kicsivel kevesebb fogy,de szinte ugyan az..
Előzmény: .Richard. #77196 hozzászólása
kösz lehet majd ránézek.
Moderátor által módosítva: 2021-11-30 05:54:40
Előzmény: mtz1221 #77194 hozzászólása
1800 pár óra hiján.. Amúgy nincs vele gond erö is van amennyi kell csak ez az olaj fogyasztás nem had nyugodni.. Lecseréltem a turbót csehre,mondom hátha az végett,de ógylátom nem. Talán kicsivel kevesebb olaj megy el.. cserétöl cseréig 5,6 liter amit azért sokkallok.
Kartergáz melegen kevés van,meg több nehéz munka után a karter csö végeén kicsit megjön az olaj,de amúgy a mondom jól indul nem füstöl erö is van.
Előzmény: mtz1221 #77187 hozzászólása
Kivülröl nekem kinyomta volt egy jó fél centi széles nyilás rajta.. Járó motornél látszott is hogy szökik a nyomás..,,Fújt is ki, Belül is kibirja nyomni ha kivül is kinyomja,de hogy olajat ott bekap nyomással eggyütt az más kérdüs,de fene tuja.
Üdvözlet. Nemrég halottam olyat,hogy a szivócsonknál belüröl is kibirja a turbós motor fujni az alsó szelepdekni tömitést,, (a hengerfejre ami megy tömités).. De a lényeg hogy ha ott kifuja akkor bir beáramolni neki az olaj a nyomással együtt,és azt elégeti.. Tehát akkor is bir fogyasztani olajat a motor.. Meg e bir ez történn,vagy igaz lehet e?? Járt e már valaki igy??
Előzmény: mtz1221 #70625 hozzászólása
Jó az egyenes kössz!
Előzmény: mtz1221 #70610 hozzászólása
Szevasz!
Látom vettél az Armatrakra cső kipufogót?
Vásárba veted? Akarnák a mahindrára én is ha találnék méretet..
Előzmény: Gumóka #70454 hozzászólása
Az jó akkor!!
Előzmény: mtz1221 #70451 hozzászólása
Arra gondoltam én is,csak nem voltam teljessen biztos benne. Mahindrán is az van,még eddig lekopogjam jól is dolgozik rajta. Állitolak Perkinsz motor van ezekbe is,akkor azért angol Holset turbó van rajtuk.
Szevasztok! Egy nem pont mtz hez tartozó kérdés,de még is gépszakmabeli..
Tudja e valaki netán,hogy a HOLSET turbók azok milyen gyártmányúak,és mennyire jók?? Csak érdeklödés képpen kérdezem..
Az a pici luk az miért van a turbón? Mire szolgál tudja e valaki?
Az enyémen van rajta az..
de nem mindegyiken látom ahogy a neten utánna néztem.. Nem e gyári hiba,vagy netán ott port be e bir szivni?
Előzmény: Gergő80 #70256 hozzászólása
oké,kössz!
Előzmény: medikus #70245 hozzászólása
Ezt a videot most találtam..
Tényleg mozog,mozoghat valamennyit a tengely..
A fickó mérés alapján megmutassa.. https://youtu.be/WTKcS7eUXXA
Előzmény: mtz1221 #70250 hozzászólása
Ok,kössz az infot!
Előzmény: .Richard. #70248 hozzászólása
Igen a nyomoágnál,ahogy megy a motornak onnan jön az olaj,és gondolom,hogy közben megy be a motornak is ami nem jó,mert állitolag be bir az is lobbanni,halotam ilyet..
a kartergáz szabadon bir távozni,mert meg néztem a kisfedelet levettem és ki is pucoltam,vagy is belefujtam,mert ennek olyan kis körbe csöve van ott..
Előzmény: minimal #70243 hozzászólása
Szóval akkor az nem por,hanem az olaj,csak igy nézhet ki a nagy hötöl gondolom,, Vagy nem jól gondolom..
SZerintem is cserés lessz majd..
Érdekes,mert pedig ezekre amit irtál odaszoktam figyelni,föleg hogy hidegen nem pörgetem a motort..
Előzmény: Tomi81 #70239 hozzászólása
Nem látok semmi rendeleneséget,vagy hogy repedés,vagy kis juk,vagy ilyesmi..
A gumik is jonak tünnek.
Van mindig elég olaj benne,meg szedi is mindig a port össze az aljába..
Gondolom a turbó tengely is ez miat mozditható kicsit. Nemtudom,hogy ment be a turbónak ez a por,már csak a légszüröre gondolok hogy valahogy,csak átmegy.
Előzmény: csferri #70234 hozzászólása
Hallottam olyat hogy szappanos vizel átlehet nézni netalán..
alul arra gondolsz ami a betétek alat van az a plasztikás müanyagos rácsszerüség ami fel fogja a betéteket?? Az ott van a helyén..
Előzmény: csferri #70231 hozzászólása
ez igy nézet ki a kis repedés rajta. Ez fent volt kb 3 évig..
Előzmény: csferri #70231 hozzászólása
AZ eggyik kolega azt mondja hogy a JD nek is a csöve ami megy a szürötöl a turbóra van benn e finom port azt mondta,de a gépe megy neki rendessen..
Ezt gondolom én is hogy valahol beszivta szivja,de minden rendbe tünik pedig..
Olajtükrös a szürö rendeszeressen néztem eddig még mindig szüröt,meg benne az olajat is.. Kérdés hogy át bir e a három betéten menni ez a finom por??
Nekem ami esetleg gyanus az hogy telitettség jeladónál ahol megy rá a két kábel,, nem e ott lassan szivot be port..??
Vagy ami volt monociklon rajta annak a tetején volt egy kis repedés.és tén az ugy nem dolgozott megfelelöen..
Az igy nézett ki..
Szevasztok!
Igy néz ki a turbó ahogy ma levettem a csövet a szürötöl.. A turbó TKP6 01-01 es.. A légszürö olajtükrös.. Valószinü ezzel már megvan hogy mért indult meg az olaj a nyomoágnál.. A tengelynek is van kicsi mozgása..
Előzmény: .Richard. #70102 hozzászólása
Újkora óta eszik valamennyit.. Amúgy ereje van..Lehet hogy más tipusú olaj is kéne nemtudom.. De az is lehet hogy a turbó eszi meg ami fogy..
Előzmény: mtz1221 #70100 hozzászólása
Lehetcséges
Üdv! Adott egy mtz 892 es,még csak 1200 órával.. Lehetséges e olyan,vagy tapasztalt e már valaki olyat hogy a motor kisebb elötöltésel kevesebb olajat fogyaszt.eszik?? (Újkora óta fogyaszt valamennyi olajat) Most a szezon,tavasz elején mondom le elenörizem a gyujtást rajta, és rá álitottam a stiftre a gyujtást ahogy gyári kéne hogy legyen.. Elkeztem a talajmunkákat vele,ebbe szántás ,tárcsázás munkálás,és több olaj kellet még bele bizonyos munka után mint azelött.. Hozzáteszem meleg motornál volt mikor nem birta átforditani a motort az inditó,csak ha elvettem töle a levegöt.. Na most nem régiben mondom visszább veszem én csak az elötöltést sacra kb egy két milit.. Azóta is szántott is tárcsázott is kicsit,és szinte most minimális olaj ment el,ha ment is.. ÉS azt is észre vettem,hogy könnyeben átis forditja a motrot az inditó.. Terhelésnél kicsit most van füst is,de annyi kell is.. Lehet,hogy ez soknak nem hihetö,,kicsit nekem se,de én eddig ezt tapasztalom..
Sziasztok! Van e különbség a szivó,és a turbós motor vezézmü tengelye közt?? Itt gondolok a tengely bütykeire.. Kolege nekem mondott olyat hogy a turbósé az tovább nyitva tartja a szelepeket a bütykök miatt tán.. Ez igaz lehet e??
Előzmény: Nyomasek Bobo #69894 hozzászólása
Most csak azért nem veszem le,meg nem minden leállitásnál hallani. majd ha be adja a derekát akkor csere lessz
Előzmény: .Richard. #69889 hozzászólása
Generátor lessz a valószinü. Az ékszij szinte majd nem új bordás az nehezebben csuszik meg úgye. Azért gondoltam a turbóra,pontosabban a turbina lapátjaira,hogy nem e beleérnek a házba és leálitáskor mondom tán az halatszodik.. Mert szerintem fogyaszt olajat a turbó hiányzik is néha olaj,meg a nyomoágnál néha megszivárog az olaj a turbónál.. Majd leakarom venni a csövet ami megy a levegö szürötöl a turbóra,hogy megnézem van e a tengelynek mozgása kicsit..
Előzmény: Gumóka #69888 hozzászólása
Valószinü az lessz akkor itt is.. Kösz a választ!!
Előzmény: prütyi #69885 hozzászólása
De lehetséges,mert most jut eszembe h összel szár körbálázáskor őgye akkor sokat sokáig megy nagy fordulaton,,akkor halatszodott a generátor hangossan.. Nem mindig párszor.. Kösz a választ!!
Sziasztok!
A turbós mtz motor leállitáskor van mikor,néha csinál,vagy is halatszik egy nyikkanás,vagy is kis csikorgás max egy két másodpercig hallani. Közvetlen mikor leál a motor.. Kérdezem hogy nem e a turbó adja ezt a hangod mikor megál,vagy is leál..?? Tapasztalt e már ilyet valaki,valamikor?? pontos számozása a turbónak TKP6 01-01 es..
Előzmény: csferri #69578 hozzászólása
Előzmény: csferri #69573 hozzászólása
Még a TKP 6 os is??
Előzmény: csferri #69570 hozzászólása
1200 még nem sok
Előzmény: Gumóka #69566 hozzászólása
Nincs intercooler,,sima 892 es motor.
Előzmény: .Richard. #69565 hozzászólása
A szüröböl nem szivja ki,néztem. A vissza folyó csövet még nem néztem lehetcséges amit mondasz..
Előzmény: mtz1221 #69562 hozzászólása
Kicsit fogy az olaj,de nem olyan nagy mértékben még.. Akkor szerinted is a turbó miat kell utánna öntenem mindig a hiányt?
Előzmény: mtz1221 #69562 hozzászólása
Nem mondta, de a cseh csak többet elmegy.
Előzmény: Gumóka #69560 hozzászólása
Értem,a szürötöl a turbóig lévö csövet is érdemes megnézni? a turbóban a tengelyre gondolsz? Köszz!!
Üdw! Van egy kis olaj szivárgás folyás a nyomo ágnál a turbon.. Agodhatok e vagy még elmegy egy darabig. Teljesitmény csökenést még nem veszek észre,nem is füstöl..
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy ha a motor olaj hütönél,vagy a csöben elötte utána ,ha dugulás van netán,akkor igaz az hogy olyankor hideg az olaj hütö?? Nekem üzemi höfokon 80 fokon az olajhütö hideg,de a bemenö ágnál a csö,meg az olaj hütö utána lévö csö is meleg.. A szürö házbol ami megy csö az forro,,a vissza jövö nagyon kicsivel hidegebb.. A szuszogot vagy is a kis szüröt az olajhütönél megnéztem,meg ki is pucoltam mostam,az rendbe..
Üdw! Már nem emlékszem pontossan,mikor utó téltésen van a traktor mtz akkor alapjáraton kis gázon ad némi füstöt úgye!? Most jó hangja van ,nem is kopogós,de hidegen egy darabig pár percig van füst! MTZ 820..
Előzmény: .Richard. #69317 hozzászólása
Értem,és kösz!! Csak még annyit,hogy te tudod e hogy az uj tipusó szüröháznál ,lehet e nyomást adni??
Előzmény: .Richard. #69314 hozzászólása
Értem! Nekem az ujabb tipusó szürö ház van rajta,csak ezt a centrifugálissat tettem fel. Igen kicsit hidegebb a visszatérö,de nem sokkal.. Az a szelep amire mutat a képen at 0,5 myit kábé tényleg? az elbir dugulni?
Ha már itt vagyok,beteszem az utolsó képet is.Ez a hátsó alsó szelep.Ez az olajhűtő megkerülő szelepje.Ez kicsi nyomáson nyit ( talán 0,5 baron) és akkor,ha eldugult az olajhűtő,vagy a kis szűrő az olajhűtő csövében.Ezt úgy ellenőrizhetjük,h. megfogjuk a szűrő alján kilépő, és a hűtőtől visszajövő csövet,és tapintható hőmérséklet különbséget kell érezni. Illetve h. még pontosabb legyek,ha dugulás van,és ez a szelep nyitva van,akkor az olajhűtő nem meleg. Még 2012 ben valaki be tette ezt a képet,szöveget az olaj szürö házról.. Na most nekem az olajhütö az hideg,akkor dugulás van,lehet?? A bemenö ágnál az olajhütöbe ami megy, meleg a csöv,meg a kimenö ágnál is meleg a csöv.. AZ olaj hütö az hideg.. ( De lehet ennek igy kell lenni)