Hirdetés
Fórum
Becenév: | Тамаш Ф |
---|---|
Csatlakozott: | 2017-06-29 11:52:40 |
Utolsó belépés: | 2024-03-10 13:27:23 |
Fórum hozzászólás: | 15 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Szója termesztése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Haszonbérleti szerződés új
- Rövidtárcsák új
- Árpa termesztése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
Előzmény: Blaise79 #24834 hozzászólása
Szia. A habi-tól szoktam venni:
Pattex univerzális ragasztóval fel lehet ragasztani.
Csak türelmesen ki kell várni a száradási időt.
Előzmény: tothstvan #23783 hozzászólása
Ilyet ragasztottam fel az ajtó, ablak köré.
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/2556/Gumiprofil_szigetelo_panoramas_fm_.html
Előzmény: simonjg #23747 hozzászólása
1 karos sebességváltónál:
2 karos:
Ilyet csak orosz könyvben/videóban láttam :
Fordulatszámot így jelzi:
A gép névleg fordulatszáma 540/perc
Csak a motor(főtenegly)forudalatszáma befolyásolja.
Előzmény: pityubacsi5 #23746 hozzászólása
Ha jól emlékszem hosszabbra kell venni hogy gyengébb legyen a reteszelés.
1-2 kör tekerése után megkell nézni hogy mennyire kell lenyomni a kuplungot váltáshoz(állómotornál).
De a ló túloldalára sem szabad átesni, mert akkor terhelés alatt kidobja a sebességet.
Azért olyan puha nem lesz mint egy újautóé.
Egy kis segítség a reteszelő állításhoz.
Két kar távolságát kell változtatni a menetes orsóval.
Ha helyesen van beállítva akkor 1/2 - 1/3 -ig le kell nyomni legalább a kuplung pedált hogy váltani lehessen. Ha ez túl fent van akkor kidobja a sebességet ha túl lent akkor nehéz váltani.
Ha nem lehet beállítani akkor a rugókat, golyókat kell cserélni a kisfedél alatt.(esetleg váltó felől a reteszelő tengelyt).
(jobboldali keréknél)
Előzmény: Wendelke #23718 hozzászólása
Mert jól lehet rápakolni,motorfűrészt, damilos kaszát, vasvillát.
Igen jól látod,úgy gondoltuk hogy megy a lámpákhoz.
Látom aktuális a téma, így egy kicsit dicsekszem.
Most egy éves a fényezésem,kárpitozásom, hangszigatelésem.
Előzmény: pityubacsi5 #23705 hozzászólása
Valószínű hogy csak kiakadt a rugó.
Felkell venni a padló lemezt hogy hozzáférhető legyen a váltókulissza 4 lefogató csavarja.
Váltót üres helyzetbe tenni (hogy visszarakásnál könnyebb legyen,ne keveredjen el a lépetető villa).
4 csavart kihajtani majd leemelni egyszerűen.
Majd vissza kell akasztani a 4 fülbe a kúpos rugót.
Nekem akkor akadt szét amikor megkapt az egykaros váltó helyett a 2 karosat (külön van az irányváltókar)
Előzmény: nagy0szilard #22032 hozzászólása
"Előgyújtás" átállításával és a fordulatszám növelésével. (azért a porlasztót sem árt bemérni hogy tudja-e a 170 +/- 5 bár nyitási értéket és milyen a szórásképe).
A D-21 es motorokat már D-120 néven gyártják (Gyártó: LLC "VMTZ")
3 fajta készül belőlük:
30LE (max fordulat: 2000) (elögyujtás: B)
25LE (max fordulat: 1800) (H)
21Le (max fordulat: 1500) (E)
A motor leírása: D-21 , D-120
Előzmény: picur48 #22038 hozzászólása
Nekem is csak így van meg. Esetleg majd megpróbálom egy kicsit feljavítani a minőségét.
Előzmény: picur48 #22031 hozzászólása
Innen le tudod tölteni: T25. jav. kézi könyv
Előzmény: picur48 #22009 hozzászólása
Kicsit késve de találtam egy kis segédletet a fékszalag cseréhez.
T25 jav könyv (részlet)
T-25 Alkatrész katalógus 110. oldalon találod
Nem kis munka kicserélni a szétszedős módszerrel.
De azért megéri szerintem. Én is megcsináltam azóta tökéletes. 3 mm-es klingerit + szerelő pasztával tömítettem mindent, a szimeringeket cseréltem (2-2).
A portál hajtást előbb levettem aztán a féktokokat (mondjuk azt is szétszedtem azért szettem szét).
Arra figyelni kell hogy a baloldalt csak zárt difivel lehet összerakni(pedál lenyomva,fogaskerék megigazítva) mert a fogaskerék leesik a helyéről már amikor ki van húzva a tengely.
Úgy tudom valaki kereste egyszer, hogy hogyan is néz ki a gyári „fojtótárcsa” (hűtőventilátorhoz)
Most találtunk egyet. Ki is egyengettük gyorsan. De kevésnek találjuk.
Szerintem a burkolat 3 csavarjához felfogatott lemez középen egy Ø 100 -as lyukkal jobb . Télen folyton fent van szinte, hidegebb időben meg míg el nem éri az üzemi olajhőfokot.
Az orosz is azt írja hogy +5C° alatt fel kell tenni.
Előzmény: bs80.td #21970 hozzászólása
Már le is írták. nehéz talajmunka végzés és (rakottan) pótkocsizás közben érezhető 3-as és 2-es sebesség közt a különbség.
Nagyon nem tudom összehasonlítani a 2 fajta váltót mert az egyik gépben D21-es motor van a másikban meg D120 (4kW eltéréssel).
De amelyiken páros/páratlan kiosztású van azon kevesebbet kell tekergetnem a váltón szántáskor(dombos vidéken kötött talajon).
A másikon sörűn váltok a terep és országúti közt mivel nem kínzom.
Sziasztok! Igen létezik. Nekünk is különböző van a T-30A80-ban és a T-25A-ban. Ha együtt megyünk velük a km óra 100fordulattal többet mér a 25-ösben (azonos kerékméret mellett).
A 30 asban a páros sebességek vannak országúti fokozatban míg a másikban "lassú1(mászó)", 3,4,6
A 30-asunk 2 kuplungtárcsás a 25-ösünk 1.
Szerintem ezért más a fogaskerekek elrendezésük.