Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR409.84 FtUSD393.24 FtCHF433.65 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Érdeklődni szeretnék nem bont-e valaki F szériás yanmart? Elektro hidraulika vezérlő egység érdekelne kompletten, más gépet szeretnék vele kicsit felokosítani. Ha tud valaki ilyet kérem jelezze nekem itt vagy tamaaska22@gmail.com e-mailen köszönöm.
Kérnék egy kis segítséget tölletek mi a menete a kinyomó csapágy cseréjének? Az egész tengelyt ki kell húzni a váltóbol vagy a fogaskerekeket le lehet húzni a tengelyről kiszedés nélkül?
Érdeklődni szeretnék teljes motor felújításához ki honan szerzi be az alkatrészeket árakban elég nagy a szórás(ez a minőséget tükrözheti?) melyiket szabad megvenni ha rendesen meg akarom csinálni? Régi főtengelyt köszörűltesem fel vagy 40000ért újat? Előre is köszönöm válaszaitokat.
Érdeklődni szeretnék teljes motor felújításához ki honan szerzi be az alkatrészeket árakban elég nagy a szórás(ez a minőséget tükrözheti?) melyiket szabad megvenni ha rendesen meg akarom csinálni? Régi főtengelyt köszörűltesem fel vagy 40000ért újat? Előre is köszönöm válaszaitokat.
Vagy esetleg valaki találkozott ezzel a hibával, mi volt a megoldás? Több helyen olvastam műszerfal cserét, műszerésszel nézetem a panelt nem talált hibát.
Érdeklődni szeretnék nem e tudna valaki segíteni JD 6520 SE műszerfal csatlakozó lábkiosztással? Nem akar működni a vízhőfok mérő és az üzemanyagszint jelző a szondák jelei feljutnak a műszerig.
Csak az a baj h nem lehet kapni már mormális párhuzamkapcsolòt mind utángyártott meghùzod a csavarokat zárlatos lessz vagy nem tölti a 2.aksit
Nem olyan vèszesen rossz ez a technika mintha vennèl 3-4 párhuzamkapcsolót mire 1 müködik jártam ìgy Cristallal azòta 4et alakìtottam át ilyenre mind müködik rendesen, ez első kb 5 ève.
Az első link egy elektromos áramtalanìtó direkt 24 voltos rendszerhez van egy plusz kivezetèse ami leveszi a feszt a töbszörözőről ,a második link a feszültsèg töbszöröző(DC/DC konverter) első skiccen,a harmadik link pedig a második skiccen szereplő töltőegysèg
Volt olyan is mikor a saját műszere (ùj is) vègig pirosba volt közben multimèterrel mèrve tökèletes volt a tőltès raktam be egy külön kis digitális műszert (2*4cm,3000ft)ezt találtam a leggyorsabb ès leggazdaságosabb megoldásnak.
Èn eddig 2 fajta 24 voltos megoldással találkozram
1.van egy mormál generátor ami tölti az első aksit ezt mèri a beèpìtett műszer ès van hozzá egy ugynevezett feszültsèg töbszöröző ami a generátor feszből csinál 25nèl kicsivel többet ez tőlti a második aksit ez ugye csak inditásra használja azèrt elèg a kis tőltès neki.ha nem akar indùlni a gèp töbnyire a fesz töbszöröző szokott a hibás lenni de találkoztam olyannal is h csak testbaja volt kontakthiba ja meg a töbszörözőbr is van biztosìtèk.
2.van olyan generátor aminek van kèt külön kivezetèse ott kihozták belölle az előállìtott váltofeszt ezt rávisik egy külső egysègre ami alőállìtja a 25v-ot ami ugye a második aksit tőlti csak.
Igen elektromos megoldás is megfordult már a gondolatomba ablaktörlőnèl azèrt nagyobb nyomatèk kell önindìtónak magában nagy a fordulata hajtást áttètelt csinálni rá megint nem olcsò ezèrt gobdoltam hidromotorra
Kèrnèk egy kis segìtsèget tölletek, van egy ns-10 es szivatyù amiről szeretnèk müködtetmi egy hidromotort aminek a percenkènti fordulatának kb 50-75 kellene lennie erre szeretnèk valami ötletet kèrni hogy milyen hidromotrot tudnátok nekem ajánlani nem nagy erőt kell neki kifejteni
Alapjáraton ketyegett a masina ès egyszer csak leált ès többè nem akart indùlni azt hittem lelevegősödött a rendszer mert a szűrőnèl kicsit csöpögött levegőtlenìtettem de nem akart elindùlni ìgy se többè leszedtem a hengerfejet ès akkor derült ki hogy az egyik dugatyù ketè van repedve. Ùgy tűnik fùrni nem kell csak dugatyùt kell cserèlni ,ezèrt kell hengerfejtömìtèst cserèlni porlasztòt pedig azèrt mert valószìnű az okozta a problèmát kicsit behu....ot ès kapott egy nagy pofont a dugatyù.
Egy kis segìtsèget szeretnèk kèrni tölletek valaki meg tudná nekem mondani h mekkorára kell állìtani a Mitsubishi D1300nál a szelephèzagot ,meg mit takar a hengerfej tömìtèsnèl hogy 1es,2es,3as tipus a motorkód KE70. Válaszotokat előre is köszönöm!
Èrdeklődni szeretnèk hogy az izzìtòkörbe van-e gyárilag előtètellenállás mert ùjravezetèkelek egy masinát de nem találtam benne ilyesmit,ami azèrt nem ártana szerintem vagy ezeknek az izzìtògyertyáknak nem árt a direkt feszültsèg? Válaszokat előre is köszönöm.
Igen mindenkèp le fogom forgatni,de kiindulásnak jò lesz a táblázat.Mèg egy kèrdès(tudom sokat kèrdezek),de nagyon ùj számomra a technika szètszedtem a kereket küllők szèt vannak potyogva gondoltam csinálok ùj külőket mikor szètszedtem akkor láttam meg h szöget zárnak be a küllök a tengelyre jòl vettem èszre szerintetek?
Kicsit lejebb mindent megtaláltam KÖSZÖNÖM (figyelmetlenül nèztem át elsőre)
Egy kèrdèsem azèrt lenne,ha jòl gondolkozok akkor mindegy hogy 2 vagy 2,5m-es a gèp mert a nortonnal vègülis a maglehordò sebesègèt lehet állìtani ès az szabájozza h menyit vet ki.Mèg azt nem sikerült megfejtenem h a táblázatok nagykerekühöz vagy kiskerekühöz valòk, vagy az is mindegy mert ùgy van megcsinálva a kiskerekü áttètele hogy az a nagyèval azonos?
Folyt.: van két rugós feszítő rajta erre se jöttem rá h mi lehet a funkciója nem teljes gyári megoldások.A csoroszja mélységét mivel szabályzom? csak a csoroszja nyélen lévő sulyokkal? A melékelt dokumentumot találtam hozzá
Tulaja lettem egy 15 soros nagy fa kerekű isaria-nak lenne egy pár kérdésem ha tud valaki válaszolni megköszönném. Az enyémről hiányzik a leforgató tálca hova és hogyan van az felfogatva szeretném helyetesíteni valahogy(1.,2.kép),a sorjelző is hiányzik (4.kép) szintén ez a kérdése hogyan hova van fogatva esetleg valaki nem-e lefényképezné nekem ezeket a sajátján.A csoroszja emelőnek(3.kép) mért van 3 fokozata 1. csoroszja felemel fogaskerék szétkapcsol 3. csoroszja leenged fogaskerék összekapcsol 2. fokozat mire jó?,fogaskerék foghegyen érintkezik(nem szerencsés)csoroszják középső állásba.A leforgatást gondolom ezen a keréken (5.Kép)kell csinálni szétkapcsolt állapotba,hogy szoktátok leforgatni? nekem számítások alapján 155fordulat kell az 1/10 Ha-hozesetleg ha tud ehhez való beállítási táblázatot azt is szivesen fogadom vagy h ki milyen állásba mit vet
Köszönöm a válaszodat mindjuk az első felèt a kèrdèsemnek teljes felesleges volt feltennem mert egyèrtelmű a válasz hisz azon a tengelyen hajtja a kereket
Valaki meg tudná nekem mondani hogy egy hátsòkerèk fordulat alatt hányat fordul a sonka belső felèn lèvő tengely ès a másik ami a váltò oldalán van nem a tlt-re gondolok
Nem èppen gyomìrtásos kérdèsem van de nem találtam tèmát ahol megkèrdezhetnèm ki mivel veti a rèpát? Kinek mi vált be? Èn Varga fèle kanalas gèppel de nem nagyon vagyok vele megelègedve eltömödik nagyon oda kell figyelni h jòl szòr-e sokkal több mag kell a tartályba mint amenyit el akarok vetni hogy a kanál rendesen merìtsen ès a kanál csere is elèg macerás 4 gèpnèl ha más magot akarok vetni. Ötleteket, működő megoldásokat szìvesen fogadok.
Hát 10-ből 1-szer azèrt reccsen egy kicsit. Na vègig van pròbálva a gèpsor egèsz meg vagyok elègedve az eredmènyel itt ott kelleneknk kisebb finomìtások.
Érdeklődni szeretnék nem bont-e valaki F szériás yanmart? Elektro hidraulika vezérlő egység érdekelne kompletten, más gépet szeretnék vele kicsit felokosítani. Ha tud valaki ilyet kérem jelezze nekem itt vagy tamaaska22@gmail.com e-mailen köszönöm.
Köszönöm a segítséget!
Kérnék egy kis segítséget tölletek mi a menete a kinyomó csapágy cseréjének? Az egész tengelyt ki kell húzni a váltóbol vagy a fogaskerekeket le lehet húzni a tengelyről kiszedés nélkül?
Érdeklődni szeretnék teljes motor felújításához ki honan szerzi be az alkatrészeket árakban elég nagy a szórás(ez a minőséget tükrözheti?) melyiket szabad megvenni ha rendesen meg akarom csinálni? Régi főtengelyt köszörűltesem fel vagy 40000ért újat? Előre is köszönöm válaszaitokat.
Érdeklődni szeretnék teljes motor felújításához ki honan szerzi be az alkatrészeket árakban elég nagy a szórás(ez a minőséget tükrözheti?) melyiket szabad megvenni ha rendesen meg akarom csinálni? Régi főtengelyt köszörűltesem fel vagy 40000ért újat? Előre is köszönöm válaszaitokat.
Előzmény: prütyi #6752 hozzászólása
Köszönöm a választ
Érdeklődnék hogy a t16 áttételes önindító megegyezik-e egy pl 82es önindítóéval
Előzmény: jozef19 #23188 hozzászólása
Igen a kijelzője is szegmenshibás ahhoz rendeljük az új kijelzőt igaz hogy csak a szalagkábele rossz de csak egybe lehet kapni.
Előzmény: medikus #23185 hozzászólása
?
Előzmény: medikus #23183 hozzászólása
Nem hiszem hogy adnának ki ilyen jellegű információt
Előzmény: tamaaska22 #23181 hozzászólása
Vagy esetleg valaki találkozott ezzel a hibával, mi volt a megoldás? Több helyen olvastam műszerfal cserét, műszerésszel nézetem a panelt nem talált hibát.
Érdeklődni szeretnék nem e tudna valaki segíteni JD 6520 SE műszerfal csatlakozó lábkiosztással? Nem akar működni a vízhőfok mérő és az üzemanyagszint jelző a szondák jelei feljutnak a műszerig.
Előzmény: mg_ attila_ #68301 hozzászólása
De a második aksi +án ès a test(váz) között 26v körüli feszt tudsz mèrni ha müködik a rendszer.@
Előzmény: gjoni #68298 hozzászólása
Csak az a baj h nem lehet kapni már mormális párhuzamkapcsolòt mind utángyártott meghùzod a csavarokat zárlatos lessz vagy nem tölti a 2.aksit
Nem olyan vèszesen rossz ez a technika mintha vennèl 3-4 párhuzamkapcsolót mire 1 müködik jártam ìgy Cristallal azòta 4et alakìtottam át ilyenre mind müködik rendesen, ez első kb 5 ève.
Előzmény: Lala5995 #68293 hozzászólása
Az első link egy elektromos áramtalanìtó direkt 24 voltos rendszerhez van egy plusz kivezetèse ami leveszi a feszt a töbszörözőről ,a második link a feszültsèg töbszöröző(DC/DC konverter) első skiccen,a harmadik link pedig a második skiccen szereplő töltőegysèg
Előzmény: medikus #68278 hozzászólása
28v-ot mèg èn se mèrten egy ilyen technikánál se,de ha már 0,5-1v-al megemeli a 2.aksi feszültsègèt akkor mindig indùlni fog ha jò az aksi .
Előzmény: tamaaska22 #68271 hozzászólása
Egy kis skicc èn ìgy látom a dolgot (de lehet èn tudom rosszúl)@,bocs a rossz kèpminősègèrt de talán látszódik aminek kell
Előzmény: medikus #68267 hozzászólása
Ugyan ezt ìrtam le a 2.megoldás gyanánt
Előzmény: tamaaska22 #68265 hozzászólása
Volt olyan is mikor a saját műszere (ùj is) vègig pirosba volt közben multimèterrel mèrve tökèletes volt a tőltès raktam be egy külön kis digitális műszert (2*4cm,3000ft)ezt találtam a leggyorsabb ès leggazdaságosabb megoldásnak.
Előzmény: mg_ attila_ #68251 hozzászólása
Èn eddig 2 fajta 24 voltos megoldással találkozram
1.van egy mormál generátor ami tölti az első aksit ezt mèri a beèpìtett műszer ès van hozzá egy ugynevezett feszültsèg töbszöröző ami a generátor feszből csinál 25nèl kicsivel többet ez tőlti a második aksit ez ugye csak inditásra használja azèrt elèg a kis tőltès neki.ha nem akar indùlni a gèp töbnyire a fesz töbszöröző szokott a hibás lenni de találkoztam olyannal is h csak testbaja volt kontakthiba ja meg a töbszörözőbr is van biztosìtèk.
2.van olyan generátor aminek van kèt külön kivezetèse ott kihozták belölle az előállìtott váltofeszt ezt rávisik egy külső egysègre ami alőállìtja a 25v-ot ami ugye a második aksit tőlti csak.
Előzmény: Lala5995 #848 hozzászólása
Igen elektromos megoldás is megfordult már a gondolatomba ablaktörlőnèl azèrt nagyobb nyomatèk kell önindìtónak magában nagy a fordulata hajtást áttètelt csinálni rá megint nem olcsò ezèrt gobdoltam hidromotorra
Kèrnèk egy kis segìtsèget tölletek, van egy ns-10 es szivatyù amiről szeretnèk müködtetmi egy hidromotort aminek a percenkènti fordulatának kb 50-75 kellene lennie erre szeretnèk valami ötletet kèrni hogy milyen hidromotrot tudnátok nekem ajánlani nem nagy erőt kell neki kifejteni
Előzmény: bice #34843 hozzászólása
Köszönöm a választ!
Előzmény: bice #34841 hozzászólása
Keresem de nem találok semmit "csak fizetősset sajnos"
Előzmény: bice #34838 hozzászólása
Köszönöm az adatokat!!!
Előzmény: bice #34838 hozzászólása
Alapjáraton ketyegett a masina ès egyszer csak leált ès többè nem akart indùlni azt hittem lelevegősödött a rendszer mert a szűrőnèl kicsit csöpögött levegőtlenìtettem de nem akart elindùlni ìgy se többè leszedtem a hengerfejet ès akkor derült ki hogy az egyik dugatyù ketè van repedve. Ùgy tűnik fùrni nem kell csak dugatyùt kell cserèlni ,ezèrt kell hengerfejtömìtèst cserèlni porlasztòt pedig azèrt mert valószìnű az okozta a problèmát kicsit behu....ot ès kapott egy nagy pofont a dugatyù.
Előzmény: tamaaska22 #34832 hozzászólása
Mekkora nyomáson nyit a porlasztó esetleg tudja valaki?
Egy kis segìtsèget szeretnèk kèrni tölletek valaki meg tudná nekem mondani h mekkorára kell állìtani a Mitsubishi D1300nál a szelephèzagot ,meg mit takar a hengerfej tömìtèsnèl hogy 1es,2es,3as tipus a motorkód KE70. Válaszotokat előre is köszönöm!
Előzmény: tamaaska22 #791 hozzászólása
Vagy az nem is szivatyù? Hanem hidromotor?
Előzmény: Magister #790 hozzászólása
A szivatyù ès a tartály ára mi lenne külön külön vagy csak egyben eladók a dolgok? Ès mit lehet tudni a szivatyùról müködőkèpes ,teljesìtmènye?
Èrdeklődni szeretnèk hogy az izzìtòkörbe van-e gyárilag előtètellenállás mert ùjravezetèkelek egy masinát de nem találtam benne ilyesmit,ami azèrt nem ártana szerintem vagy ezeknek az izzìtògyertyáknak nem árt a direkt feszültsèg? Válaszokat előre is köszönöm.
Előzmény: Maszek Zs #554 hozzászólása
Ez nem a règi agy,a règi agynak csak az egyik fele lessz használva amelyiken a fogaskerèk van, ahhoz lesz hozzáhùzatva ez.
Előzmény: Maszek Zs #552 hozzászólása
Tènyleg jól nèz ki! De az enyèm is kèszül.
Előzmény: Maszek Zs #547 hozzászólása
Igen mindenkèp le fogom forgatni,de kiindulásnak jò lesz a táblázat.Mèg egy kèrdès(tudom sokat kèrdezek),de nagyon ùj számomra a technika szètszedtem a kereket küllők szèt vannak potyogva gondoltam csinálok ùj külőket mikor szètszedtem akkor láttam meg h szöget zárnak be a küllök a tengelyre jòl vettem èszre szerintetek?
Előzmény: colizoli #545 hozzászólása
Köszönöm az infòt!
Előzmény: Maszek Zs #542 hozzászólása
Kicsit lejebb mindent megtaláltam KÖSZÖNÖM (figyelmetlenül nèztem át elsőre)
Egy kèrdèsem azèrt lenne,ha jòl gondolkozok akkor mindegy hogy 2 vagy 2,5m-es a gèp mert a nortonnal vègülis a maglehordò sebesègèt lehet állìtani ès az szabájozza h menyit vet ki.Mèg azt nem sikerült megfejtenem h a táblázatok nagykerekühöz vagy kiskerekühöz valòk, vagy az is mindegy mert ùgy van megcsinálva a kiskerekü áttètele hogy az a nagyèval azonos?
Előzmény: tamaaska22 #539 hozzászólása
A kèpek lemaradtak a rugòs kèrdèshez bocsánat
Előzmény: mtz1221 #7696 hozzászólása
Hátuljába van számozás + 30,- 31
Válasz Maszek Zs #528 w- hozzászólására
Esetleg nekem is el tudnád küldeni e-mail ben a 2 mèterest?
Folyt.: van két rugós feszítő rajta erre se jöttem rá h mi lehet a funkciója nem teljes gyári megoldások.A csoroszja mélységét mivel szabályzom? csak a csoroszja nyélen lévő sulyokkal? A melékelt dokumentumot találtam hozzá
Tulaja lettem egy 15 soros nagy fa kerekű isaria-nak lenne egy pár kérdésem ha tud valaki válaszolni megköszönném. Az enyémről hiányzik a leforgató tálca hova és hogyan van az felfogatva szeretném helyetesíteni valahogy(1.,2.kép),a sorjelző is hiányzik (4.kép) szintén ez a kérdése hogyan hova van fogatva esetleg valaki nem-e lefényképezné nekem ezeket a sajátján.A csoroszja emelőnek(3.kép) mért van 3 fokozata 1. csoroszja felemel fogaskerék szétkapcsol 3. csoroszja leenged fogaskerék összekapcsol 2. fokozat mire jó?,fogaskerék foghegyen érintkezik(nem szerencsés)csoroszják középső állásba.A leforgatást gondolom ezen a keréken (5.Kép)kell csinálni szétkapcsolt állapotba,hogy szoktátok leforgatni? nekem számítások alapján 155fordulat kell az 1/10 Ha-hozesetleg ha tud ehhez való beállítási táblázatot azt is szivesen fogadom vagy h ki milyen állásba mit vet
Előzmény: Maszek Zs #6497 hozzászólása
Előzmény: Maszek Zs #6483 hozzászólása
Köszönöm szèpen a mèretet
Előzmény: Maszek Zs #6483 hozzászólása
Mèg egy kèrdèsem lenne mekkora a hátsò kerèk külső átmèrője vagy a külsősugara
Előzmény: Magister #6480 hozzászólása
Köszönöm a válaszodat mindjuk az első felèt a kèrdèsemnek teljes felesleges volt feltennem mert egyèrtelmű a válasz hisz azon a tengelyen hajtja a kereket
Valaki meg tudná nekem mondani hogy egy hátsòkerèk fordulat alatt hányat fordul a sonka belső felèn lèvő tengely ès a másik ami a váltò oldalán van nem a tlt-re gondolok
Èrdeklődnèk h szánt-e valaki t16-al ès ha igen ki mekkora ekèvel 1-es vagy 2-es 25-ös vagy esetleg 35-ös fejjel mekkorát visz el kènyelmesen a masina?
Nem èppen gyomìrtásos kérdèsem van de nem találtam tèmát ahol megkèrdezhetnèm ki mivel veti a rèpát? Kinek mi vált be? Èn Varga fèle kanalas gèppel de nem nagyon vagyok vele megelègedve eltömödik nagyon oda kell figyelni h jòl szòr-e sokkal több mag kell a tartályba mint amenyit el akarok vetni hogy a kanál rendesen merìtsen ès a kanál csere is elèg macerás 4 gèpnèl ha más magot akarok vetni. Ötleteket, működő megoldásokat szìvesen fogadok.
Előzmény: Maszek Zs #6391 hozzászólása
Hát 10-ből 1-szer azèrt reccsen egy kicsit. Na vègig van pròbálva a gèpsor egèsz meg vagyok elègedve az eredmènyel itt ott kelleneknk kisebb finomìtások.