csipi145 adatlapja

Becenév:csipi145

Csatlakozott:2018-02-14 21:25:17

Utolsó belépés:2020-01-15 20:44:55

Fórum hozzászólás:61

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-08-10 14:29:56

    Válasz csipi145 #112. hozzászólására

    Laca! A megbeszéltek alapján küldöm a kért képeket.
    Kep1
    Kep2
    Kep3
    Kep4

    Üdv:Csipi145

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-08-09 21:00:42

    Válasz domilaca #108. hozzászólására

    Szia! Van valami fejlemény,amióta beszéltünk telefonon? Sikerült beszerezni az alkatrészt? Írj hogy mizu!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-08-01 18:42:04

    Válasz medikus x#110 hozzászólására

    Majdnem! Fuss neki mégegyszer! smile thumbupcool

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-08-01 13:11:01

    Válasz domilaca #108. hozzászólására

    Szép..... Adok egy telószámot csörgess meg.

    +36 Vodafone 6nulla385öt3

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-08-01 08:13:13

    Válasz domilaca #103. hozzászólására

    Szia! Az alkatrész nevét nem írtad, képet sem tettél így a cikkszámok alapján csak sejtem, hogy a rázóasztalt mozgató excenter tengely csapágy tartó karimája kell neked.
    Valami ilyesmi:
    Kep


    Innen (is) meg tudod rendelni, egy jó autósbolt segítségével.
    https://agromex.com.pl/products pol-3 105-Óbuda-z-lónya kié-Fi-75 mm-New-Holland-80333675 HTML

    Remélem segítettem!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-07-23 09:10:00

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-07-22 13:34:55

    Válasz istvanlovak #94. hozzászólására

    Remélem én is hogy mostmár rendben lesz a gép és meghálálja a gondoskodásodat. Hibamentes szezont kívánok!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-07-22 13:33:26

    Válasz MF6180 #95. hozzászólására
    Szia!

    Köszöntelek a Claysonosok között. Használd nagy megelégedéssel! Adj egy email címet és elküldöm mindkettőt. A Kezelésije angol nyelvű, pdf formában. A katalógus tömörített, kép formátum.
    Helyileg merre vagy? Pár képet tehetsz fel a gépről! smile thumbup

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-07-13 22:33:07

    Válasz istvanlovak #85. hozzászólására

    Szia!

    Tengely ügyben van valami fejlemény? Sikerült szerezni valahonnan?
    Vagy azóta áll a gép?

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-07-01 12:22:48

    Válasz istvanlovak #88. hozzászólására
    Valamikor igen. Azenyém eddig 2 jobbos tört el... A balos még az eredeti. Ismerősöm azt mondja, barátdában és emelkedőn ne indult el hirtelen vagy ne zökkenjen hirtelen, plusz vonulni csak üres magtartállyal szabad, így óvni lehet a tengely ekét a hirtelen, stressz szerű terheléstől. Ha teszed az új tengelyt be, előtte a csapágyat nézd át, ha picit löttyen inkább cseréld, hogy ne feszüljön.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-07-01 12:22:47

    Válasz istvanlovak #88. hozzászólására
    Valamikor igen. Azenyém eddig 2 jobbos tört el... A balos még az eredeti. Ismerősöm azt mondja, barátdában és emelkedőn ne indult el hirtelen vagy ne zökkenjen hirtelen, plusz vonulni csak üres magtartállyal szabad, így óvni lehet a tengely ekét a hirtelen, stressz szerű terheléstől. Ha teszed az új tengelyt be, előtte a csapágyat nézd át, ha picit löttyen inkább cseréld, hogy ne feszüljön.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-07-01 12:22:43

    Válasz istvanlovak #88. hozzászólására
    Valamikor igen. Azenyém eddig 2 jobbos tört el... A balos még az eredeti. Ismerősöm azt mondja, barátdában és emelkedőn ne indult el hirtelen vagy ne zökkenjen hirtelen, plusz vonulni csak üres magtartállyal szabad, így óvni lehet a tengely ekét a hirtelen, stressz szerű terheléstől. Ha teszed az új tengelyt be, előtte a csapágyat nézd át, ha picit löttyen inkább cseréld, hogy ne feszüljön.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-06-30 22:29:58

    Válasz istvanlovak #85. hozzászólására
    Sajnos abban, hogy megfeszül. Az mtz lehajtás ugyanez a rendszer, csak ott a nagy fogaskerék mindkét oldalán csapágyat a van a tengely plusz a bordás rész vastagabb mint máshol.... Nem is törik el sohasem, amíg fel nem hegesztik a szimmering koptatása miatt! Az nem tud megfeszülni. Nekem 5 ládás Clayson m140 van, ott a jobbos tengely kb 25 centivel hosszabb mint neked.... És sajna ugyanúgy és ugyanott van eltörve mint a tiéd.... smile glare

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-06-28 23:28:31

    Válasz istvanlovak #82. hozzászólására

    Lengyelből, pl innen:

    Link

    Keresel egy alkatrész kereskedőt a közeledben pl. Habi kft, ott elmondod hogy innen ezt szeretnéd megrendelni rajtuk keresztül. Hátha segítenek és megrendelők neked valamilyen áron. Ha nem, direkt is rendelheted Lengyelből.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-06-28 09:55:34

    Válasz istvanlovak #76. hozzászólására

    Szia! A se előre se hátra mit jelent? Előremenetbe a 3 fokozat közül mindegyiket beveszi, de hiába engeded a kuplungot, nem moccan meg a gép? Hátramenet ugyanígy? Nekem van egy tippem, de annak nem fogsz örülni, ha az..... Szal próbáld meg a következőt: fék gondolom jó a kombájnon, az most fontos lesz.... Na a két fékpedált oldd szét. Nyomd be a balos féket és nyomja ahogy csak bírod, tartsd úgy. Közben tegyél 1est,variáld vissza a sebességet teljesen és lassan engedd a kuplungot. A féket közben nyomja ahogy bírod. Ha elindul, balos féltengely eltört. Ha nem, akkor jobbos féket nyomd ugyanígy és próba. Ha sík terepen elindul, jobbos féltengely törött el. Ha így sem, akkor sebváltóban lesz gond.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-01-23 19:45:09

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-01-18 15:06:25

    Válasz Tisler #74. hozzászólására

    Ez alkatrész katalógus. Megvan elektronikusan. Ha szeretnéd hogy meglegyen biztonsági tartaléknak, elküldöm!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-01-16 22:26:18

    Válasz Tisler #72. hozzászólására

    Rendben, remélem megtalálod majd és belinkeled mert neken is nagy segítség lenne. Addig is a cimét vagy az rlső oldalát lefényképezhetnéd, hadd tudjam ketesni én is.
    Köszönöm szépen előre is!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-01-16 17:04:21

    Válasz jancsi_87 #70. hozzászólására

    Megadott email címre a megbeszélt dokumentumok elküldve!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-01-15 21:16:54

    Válasz Tisler #62. hozzászólására

    Tisler, az M122 saját gépkönyve, ami meglett végül, milyen nyelven van írva? érdekelne, ha valahogy digitális formában elküldenéd az email címemre, megköszönném!
    csipi145@gmail.com

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-01-15 21:07:06

    Válasz jancsi_87 #61. hozzászólására

    Szia!

    Ne vágj szét SEMMIT!!!

    A képeden keresztben lévő tartóról a fordulatmérő egységet szedd le, majd a közponi nagy anyát tekerd le. A szíjtárcsa mögött van még kettő, egy ami elől a ferdetok szíjtárcsáját hajtja, egy meg lefelé a rázóasztalt. A tengelyre egy jó hosszú ék /illetve retesz/ rögzíti őket. az alábbi képen jól látszik:

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2020-01-15 20:52:36

    Válasz jancsi_87 #59. hozzászólására

    Szia!

    Nekem m140 van, ugyan az mint az m133, az alábbi különbségekkel:

    Dob 128 cm széles, ellenben a te 103 cm-del, így persze szélesebb a rázóasztal, a rosták, és nem 4 szalmarázó ládás, hanem 5. A ládák kb 20 cm-el hosszabbak is.
    A hátsó kerék felnije neked 12 coll átmérűjű, M140-é 18.
    Magtartály M140nek nagyobb/szélesebb.
    minden más ugyanaz, ha a tiéd Ford motoros, akkor az is ugyanaz mint az M135ben vagy M140ben, csak a 140ben nem 95 lóerő hanem 105.
    Meghajtó szíjtárcsák, egyebek mind ugyanaz. ha küldesz e-mail címet, elküldöm neked 133 alkatrészkatalógust és az M140kezelési könyvét angol nyelven. meg pár gyári prospektust is, ajándékbasmile thumbup

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-12-26 09:29:17

    Válasz Tisler #1520. hozzászólására

    Neten most találtam. A gép M122 elvileg, a fülke rsjta régi Claas Dominatoré (80 /85).Ez hogy tetszene?

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-12-26 09:13:19

    Válasz Tisler #1520. hozzászólására

    Az M122 4 szalmarázó ládás, ergo a dob is csak 105 cm széles. Igy a sofőrállás is csak olyasmi széles. Arra tényleg brutál nagy egy fortschritt fülke (E512 fülke 185 cm széles, E514 fülke 160 cm széles). M140 sofőrállás 155 cm széles, arra nem olyan nagy a fortschritt fülke. 512 fülke van elfekvőben nagybátyámnak, ideadja, azért lesz az rajta.
    Tengelyt hiába csináltat bele az ember, az M140 töri a jobbost, a gyárit is.... Szal ezért lesz komplett elsőhid csere. Bizon rekordé megy alá. Ennek a lehajtása olyan mint a claasé, meg a váltója is 4előre 1 hátra szinkronizált váltó.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-12-25 19:26:56

    Válasz Tisler #1496. hozzászólására

    Jobbos féltengely törött, emiatt hidcsere előtt áll. Lejön róla a ferdefelhordó is, aztán hid ki.... Csak fagyna már fel....
    Igen 6hengeres moci van benne.
    Fülke 512é lesz rajta, oldalra kell 25-15 cm-t toldani a padlóba plusz előre 15 cm-t.
    Valami ilyesmit szeretnék:

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-12-25 19:20:36

    Válasz Tisler #1494. hozzászólására

    Class Dominator 80/85 fülke olyasmi széles lehet...130 cm körül.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-12-25 16:57:43

    Válasz Tisler #1488. hozzászólására

    Igen, nekem is Clayson van, az M széria teteje, m140 Armada. Szabolcs megyében vagyok...

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-12-23 19:53:33

    Válasz Tisler #1486. hozzászólására

    Szia!

    Csak nem az M122re kellene? Ha megadod a fülkeméretet, lehet tudok segiteni. A sajátom méreteiből kiindulva a te vezető állásod is oyan 90-95 cm mély lehet, kb 120 cm széles, magassága meg ahogy sikerül..

    Nem? No mindegy, várom válaszod!

    Ui:a Clayson topikot már senki sem látogatja?

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-08-27 22:41:57

    Sziasztok! Nagyon leült a topik! Ki hogy boldogult a gépekkel a kalászosokban? Szőlész Úr, dobcsapágyat sikerült kicserélni? Napraforgót vagy kukoricát vág majd valaki közületek?

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-07-11 22:00:54

    Válasz Szőlész Zolka #56. hozzászólására

    Szia! Próbáld meg a következő képpen: mérd meg a csapágyházban 2 szemközti furat távolságát, majd nézzél egy olvan ekevasat, aminek felfogató furatai kb ilyesmi távolságra vannak. +-1 cmbelefér. Utána 2 db menetes szár, lehetőleg 8.8as keménységű, a csapágyház 2 szemközti furata mögé 1-1 anyával, a másik végüket pedig dugd át a kerrsett ekevas lyukain, miután kb központosan feltámasztottad a tengely végére. Huzasd a két ekevas felőli anyát 2-3 menetnyit összébb, majd hagyd ugy, a csspágybelső mega tengely találkozásához fujj wd40et vagy fékolajat. Ha feszül az egész, hagy ugy, menj onnan. Pukkanni fog egy nagyot, mikor a feszülés hatására megindul. Utána ha szetencséd van, akét külső anyát felváltva 2-3 menetet tekerve folyamatosan jönni fog lefelé. Ha nem, megint feszíteni kell a fent leírt módon. Vigyázz, mig meg nem indul, ne feszitsd túl, mert letöröd a csapágyház 2 szemközti fülét!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-06-11 20:17:38

    Válasz 44claasgarantos #9804. hozzászólására
    Szia! Szerintem a spanoló körül nézz szét! Valószínűleg nem párhuzamos a spanoló a szíj felületével, emiatt hiába oldod, valamelyik szélével picit rátart. Csak egy ötlet....

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-06-10 21:55:40

    Válasz sanyi1965 #9782. hozzászólására

    Ne ítélj elsőre! Anno a gengszterváltás előtt nem volt minden polcon/délutánra/holnapra ittlesz. Volt hogy hetek múlva igérzek alkatrészt, ami vagy megjött vagy nem/nem olyan volt. Szezon közben nem volt annyi idő várni. Szétnéztek mivan kéznél és kezdődött sz alkotótábor, mondván csak ezt a táblát/szezont bírja ki. Aztán következő tavasszal ki nyúlt hozzá, ha eddig ment úgy is? Főnöknek hogy adod be az ilyet?
    Na ilyen is volt régen....

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-06-03 16:28:51

    Válasz 44claasgarantos #9741. hozzászólására

    Az nem semmi...ha a csavarlazító nem segít, próbáld fékfolyadékkal, az is bekúszik mindenhová.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-06-02 21:40:33

    Válasz 44claasgarantos #9739. hozzászólására

    Szia! Lehet nem teljesen értem, hol akadtál el. Szóval jobbos fékdob... Nem írtad hogy a váltón lévő belső, vagy a kerék melletti külső, de mindegy is... Szal 2 saeger gyűrűt levéve, akét szélső bordás hüvelyt (risznyi, ha igy jobban ismered) egymás felé eltolva lejön a jobbos féltengely. Utána a bordás tengelyen van mégegy saeger gyűrű, ugyanolyan mint amit oldottál a két risznyinél, azfogjafel a dobot. Ha azt a saeger gyűrűt is leveszed, külső fékdob esetén lecsúsztatható a fékdob egyben a középrésszel. Ha nem, megkell nézni, a fékdob 1-2 cm-t elforgatható-e a fékpofákon, mint mikor hajtja a kereket. Ha meg se mozdul, a fékpofák fogják a dobot, vagy kézifék van behuzva, vagy a főfékhenger nem enged vissza. Ilyenkor a fék nyomócsövet lazitsd meg az első hid alatt az összeadásnál. Ha a fékdob elforog, külső dob esetén annak le kell jönnie kézzel. Belső dobnál ki kell venni a fékdob oldalán lévő összes tőcsavart, utána (ha levetted a saeger gyűrűt tövéből) a középrész megfelelő állásba elforgatva lehúzható, utána a dob lejön külön, ha a fékpofák nem fogják (feszitik) belülről.

    Kep

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-05-21 18:45:59

    Válasz Hali Laci #3330. hozzászólására

    Köszönöm szépen mindkettőtöknek! Láttam ilyesmita jobb hátsó kerék lehajtásánál, megnézem elsőnek ott a hibát, aztán megyek végig a kapcsolóig. Mégegyszer köszönöm!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-05-21 18:43:37

    Válasz Hali Laci #3330. hozzászólására

    Köszönöm szépen mindkettőtöknek! Láttam ilyesmita jobb hátsó kerék lehajtásánál, megnézem elsőnek ott a hibát, aztán megyek végig a kapcsolóig. Mégegyszer köszönöm!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-05-20 14:56:49

    Sziasztok! Egy kis segitséget szeretnék kérni.:Adott egy New Holland TN75Ftipusú kertészeti traktor. Az első hajtását nem kapcsolja ki hiába próbálom kapcsolóval kikapcsolni, állandóan hajt. A kivillogott hibakód:36. Ki tudja megmondani, mit jelent eza hibakód vagy hol keressem ahibát? Előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-14 20:44:23

    Válasz Olasz János #26. hozzászólására

    Háát, csorog a nyálam! Jó állapotú a te Saméd is! Ok, gondoltam hogy más dolgod is van, cssk gondoltam sürgős/fontos, gondoltam mielőbb haladjunk az ügyben. Mekkora kaszát üzemeltetsz vele?

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-13 19:44:58

    Válasz Olasz János #4. hozzászólására

    Szia!

    Na van valami fejlemény az ügyben? Találtál még valamit a gép hátuljában? Azábrát részletesebben nem nézted? Hová való vagy? Szabolcsban a Constart, Kiskőrösön vagy Nagykőrösön az Auditker forgalmaz Same/Lamborghinit, és hozzá alkatrészeket. Őket is próbáld velünk párhuzamosan, hogy mielőbb boldoguljál!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-13 12:29:15

    Válasz Plútó #22. hozzászólására

    Wow, azigen! Jó bőrben vannak! A 75ös az Centauro vagy Centurion? Helyileg hol vagy?

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-13 09:57:06

    Válasz Plútó #6. hozzászólására

    Ha a géped kékre van festve és Újfehértóról vetted, akkor azt anno én is láttam. Teszel fel képet a tiédről? Gyenge pontom a Same/Lambi, nincs mit tenni..... smile loveye

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-13 09:54:39

    Válasz Plútó #6. hozzászólására

    Ha a géped kékre van festve és Újfehértóról vetted, akkor azt anno én is láttam. Teszel fel képet a tiédről? Gyenge pontom a Same/Lambi, nincs mit tenni..... smile loveye

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-13 09:49:22

    Válasz medikus #17. hozzászólására

    A 16ost néztem én is, 2 cikkszám van hozzá megadva. Az egyik leírása dugattyú, a másiké tömités. Nekem se passzol 100 százalékosan afényképezett dolog a 16ossal, hátha jön a gazdi és elmondja, mit talált még agép hátuljában. Hátha közelebb kerülünk a megoldáshoz.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-13 07:10:55

    Válasz Plútó #6. hozzászólására

    Robbantott ábrák cikkszámokkal:
    http://trattore.it

    Olasz traktorokhoz. Same, Lambo, Landini, Fiat-NH

    Böngésszétek nagy megelégedéssel!

    Üdv.:Trakiszaki

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-13 07:06:20

    Válasz Olasz János #12. hozzászólására
    Szia!

    Remélem jól látom a házon a cikkszámot, ami 2418260.0.
    Érdekelne, hogy a törött kar hogy helyezkedett el a házban/ház körül, vagy ha az ábrán megmondod, melyik alkatrész, mert én nem látom egyiknek sem. A későbbi Same Laser, illetve a vele egyidős Same Trident, Jaguar, illetve Drago rajzain is kerestem, egyelőre sikertelenül. Szal segits egy kicsit, hogy én is segíthessek!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-04-12 17:19:54

    Válasz Olasz János #2. hozzászólására

    Szia!

    Nem tudom melyik kar törött el neked, de ha ezen a képen kép megmutatod, elmondod hogy melyik sorszámú alkatrész, küldök hozzá gyári cikkszámot. Bemész egy normálisabb autósboltba, megkérdezed, hogy külföldről tudnak-e alkatrészt rendelni. Megadod a cikkszámot, megrendelik, értemész. Nekem itt a nagy sötét szabolcsban így működik. Egy lakóhelyet és egy elérhetőséget ha küldesz, igyexem segíteni.

    Üdv: Trakiszaki

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-03-18 13:35:42

    Válasz Tüskeböki #1417. hozzászólására

    Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Keresek New Holland Clayson M140 kombájnhoz jobb oldali féltengelyt, vagy Bizon Rekord kombájnhoz való komplett első hidat sebváltóval, lehajtásokkal. Esetleg BizonRekordhoz féltengelyeket és fékdobot, fékpofát. Ha valakinek van elfekvőben, vagy a környezetében, kérem jelezze irányomba! Köszönöm!

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-03-06 22:52:38

    Válasz IHC #5. hozzászólására

    Szia!

    Az első probléma valószínűleg az, hogy az üzemanyagrendszer lelevegősödik. Az üzemsnyagcsap és a szűrők alatti tömitéseket nézném meg elsőnek. Utána a légtelenités egy erős akksival, lévén hogy kézi tápszivattyú a D-206 on sincsen.
    Második probléma valószínűleg a gyűrűk leragadása, ahogyan azt előttem is írták. Terhelni kell a motort, hogy az olaj felmelegedjen és a motoralkatrészek elérjék az öntisztulási hőmérsékletet. Bár én előtte csinálnék egy olaj+olajszűrő cserét, de 10W40es jó minőségű félszintetikus olajat tennék bele. Ebben több a motortisztitó adalék és üzemi hőfokon ugyanolyan sűrű, mint a 15W40. Hidegen viszont higabb, könnyebb szivattyúzni, hamarabb elér a kenési helyekre. És sajna üzemi hőmérséklet eléréséig többet is eszik majd belőle. Nyugi, nem lesz túl híg bele, gyárilag 10W a téli olaja. Remélem segítettem.

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-02-19 19:14:42

    Válasz Ká01 #526. hozzászólására

    Szia! Megkaptam, átjött szépen. Köszönöm!

    Üdv.:Trakiszaki

  • Ugrás a témához » csipi145 | 2019-02-19 15:37:28

    Válasz Ká01 #526. hozzászólására

    Szia! Ha elküldöd nekem a csipi145@gmail.com cimre, tisztelettel megköszönöm!

    Üdv: Trakiszaki

Fórum szabályzat

Elolvasom »

// SZERVERBŐVÍTÉS //

Áprilisban közel 1 millió látogatónk volt, és folyamatosan csúcsokat dönt az Agroinform.hu látogatottásága, ezért bővítjük és továbbfejlesztjük a portált kiszolgáló szerverparkot. Kérünk, ha bármilyen lassulást, működési rendellenességet tapasztalsz a portálon, ezen a linken jelezd. Köszönjük!

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]