Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Tudja-e támogatni az informatika az energia-megtakarítást? Naná! +VIDEÓ
Rendkívül fontos terület az energetika.
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
Szia! Egy kis dokumentáció, talán segít:
Ue28 hidraulika
Ue28 javitási utasitás
Előzmény: imre8108 #211 hozzászólása
Emil címem:
csipi145@gmail.com
Köszönöm, várom!
Előzmény: imre8108 #209 hozzászólása
Értem, köszönöm a választ! A motorról ha szépen megkérlek, csinálsz majd egy képet valamikor? Előre is köszi!
Előzmény: imre8108 #207 hozzászólása
Nagyon vagányan néz ki! Hogy viszi, hogy bírja? Nem nehéz neki, országúton nem bólogat nagyon, seggét nem emeli munka közben?
Előzmény: istvanlovak #203 hozzászólása
Szia! Az M133 2 féle 6 hengeres motorral volt szerelve. Az első évjáratok 1966ig Ford 590e jelűvel, itt az adagolót egy kb 18 cm hosszú kisgardán hajtja. Ezen ez a vízpumpa van: [A Fordson Majoron és Super Majoron is]
Ford 590e vizpumpa
1966tól Ford 2703e jelű motorral szerelték, itt az adagolót közvetlenül a vezérmű hajtja. Ezen ez a vízpumpa van:
Ford 2703e vízpumpa
Előzmény: endypapa_20120 #12978 hozzászólása
Fülke alatt jobb oldalon a sorrendszelepet!
Vedd le, szedd szét, belső részeket nézd át, pucold át!
Előzmény: mtz1221 #138 hozzászólása
Szia!
Itt vannak:
Előzmény: medikus #12792 hozzászólása
Köszönöm!
Előzmény: medikus #12789 hozzászólása
Medikus Úr! Milyen vastagságú lemezből készült az alkatrész?
Előzmény: kotai87 #891 hozzászólása
Szia! Nézd csak!
CD 108
Előzmény: epipeti #2420 hozzászólása
Szia! Remélem segít.
517 kezelési
Üdv: Csipi145
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Off típusú kombájnomra vettem egy Claas Matadorról származó hidraulika szivattyút tartállyal, sallangokkal. Kérdésem, hogy tudomásotok szerint mekkora a teljesítménye a szivattyúnak? Hány liter/perc és mekkora nyomáson? A szivattyú hátulján a C 66525 szám szerepel, de katalógus szerint a szivattyú cikkszáma 766551. Köszönöm a segítséget előre is!
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Off típusú kombájnomra vettem egy Claas Matadorról származó hidraulika szivattyút tartállyal, sallangokkal. Kérdésem, hogy tudomásotok szerint mekkora a teljesítménye a szivattyúnak? Hány liter/perc és mekkora nyomáson? A szivattyú hátulján a C 66525 szám szerepel, de katalógus szerint a szivattyú cikkszáma 766551. Köszönöm a segítséget előre is!
Előzmény: imre8108 #201 hozzászólása
Számodra 2 db e-mail elküldve!
Előzmény: imre8108 #199 hozzászólása
Adj egy emil címet!
Előzmény: VESZTES. :) #12506 hozzászólása
16 liter kell bele
Előzmény: Anonimus82 #191 hozzászólása
Talán itt jobban látszik: Asztal
Előzmény: Anonimus82 #191 hozzászólása
Ezen a linken Clayson 1530 kuki asztallal mintha régi klado asztal lenne. Balról hajtja a konzolcsigát alul viszi a meghajtást a két-két sornak. Vagy milyen asztal ez! (Tudom, hogy Claas zöld, de vajon típusa?)
Előzmény: imre8108 #188 hozzászólása
Szia!
Először is gratulálok az új szerzeményhez! Sok hibamentes üzemórát és jó egészséget kívánok hozzá! Ha jól tudom, Baranyában, Pécs mellett hirdettek nemrég egy 1530-ast, ahhoz volt kukorica adapter is. A hirdetést már sajna nem találom a jófogáson. Esetleg annak a gazdája tudja milyen típusú adapter megy rá. Vagy teszel rá egy 4 soros oros/klado adaptert, a ferdetok marad a new hollandé és egy közbetétet/kapcsoló keretet csinálsz közé plusz a meghajtást összehozod. Csak egy ötlet....
Előzmény: Sk Laci #102 hozzászólása
Szia SkLaci!
Internetes oldalon ez van online alkatrész katalógus:
Case 2388 online catalog
Remélem segít.
Előzmény: Fiat traktor #866 hozzászólása
Ezt kinek írtad? Nekem a TC56 könyvre?
Előzmény: fendt309 #11017 hozzászólása
Holnap megkeresem és elküldöm neked, ok?
Előzmény: fendt309 #11015 hozzászólása
Szia! Ha jól emlékszem, a lambo 854 ben a 105.4P motor van. azaz léghűtéses, hengerenkénti hengerfejes, 4 elemes süllyesztett Bosch adagolós gép. Van valami hibajelensége? vagy miből gondolod, hogy nem jól? Az még egy sokkal egyszerűbb motor....Csak az alsó balansz tengelyekre kell ügyelni/az olajteknőben/.
Előzmény: Anonimus82 #180 hozzászólása
Örülök, hogy a Clayson bevált, hozta a kötelezőt. Az új géphez sok sikert és további hibamentes üzemórákat kívánok! Remélem azért a Clayson megmarad!
Előzmény: fendt309 #11011 hozzászólása
Onnan hogy 2 alapbetegségem van. Az egyik a kombájnok szeretete, a másik az olasz gépek! Iveco és Same a szívem csücske! És persze a Clayson is!
Előzmény: Dzsanosi #11010 hozzászólása
Jelöltelek. A legjobb középsuliba jártál...
Sziasztok Claysonosok!
Érdeklődnék, kinek hogy szuperált a gép a szezonban/nyári, őszi/?
Sikerült-e kukorica asztalt és/vagy ferdefelhordót szerezni a géphez/Domilaca, Anonymus82/?
Kolléga Úr /Istvanlovak/ hogy szuperál a legyártatott tengely? Remélem bírja!
Egy kis életjelet szívesen fogadok bárkitől!
Előzmény: Dzsanosi #11002 hozzászólása
Szia!
Dugattyú előállása a blokk síkjától: nyilván a dugattyú van magasabban:
0,15-0,40mm ->tömítés vastagsága 1,2 mm, tömítés színe piros, tömítés azonosító luk nélküli /lsd kép/
0,41-0,60mm ->tömítés vastagsága 1,4 mm, tömítés színe fekete, tömítés 2db azonosító lukkal
0,61-0,80mm-> tömítés vastagsága 1,6 mm, tömítés színe zöld, tömítés 1db azonosító lukkal
Nah, úgy látom az adagoló egy hatodik fajta, szerencsére ott van az oldalán a beállítandó távolság, mm-ben. Ha van a motoron típustábla, azt fényképezd már le, légyszives! Motor ban oldalán az önindító környékén. A motor előbefecskendezési szögére lennék kíváncsi. Elvileg 16 fok lesz, de azért tuti ami fix!
Bármilyen segítség kell, szólj! Facén megkereslek, jelöllek ha fennt vagy!
Üdv: Trakiszaki
Előzmény: Dzsanosi #10996 hozzászólása
Addigis:
Nyugvócsapágyak: 3 lépcsős meghúzás.
1. lépcső: 10 Nm
2. lépcső: 40 Nm
3. lépcső:2. lépcsőt követően további 55 fok +-1 fok szögelfordulás
Hajtókar:3 lépcsős meghúzás.
1. lépcső: 10 Nm
2. lépcső: 30 Nm
3. lépcső:2. lépcsőt követően további 90 fok +-1 fok szögelfordulás /ebbe már kellesz kapaszkodni/
Hengerfej nyomaték: 2 lépcsős meghúzás.
1. lépcső: 50 Nm
2. lépcső: 1. lépcsőt követően további 100 fok +-3 fok szögelfordulás
lehúzási sorrend:
Szelephézag: hideg motornál
szívó: 0,20mm+-0,05mm
kipufogó:0,20mm+-0,05mm
/én szívót 0,20mm, kipufogót 0,25mm-re szoktam, de a gyári az azonos/
Stekpumpa beállitás.
Ez gondolom adagoló beállítás/hézagolás lenne. A motoron elvileg az 5 féle adagolók valamelyike van /nyilván mindegyik hengeren azonos sorszámú/:
PFR1K90A503
PFR1K90A517
PFR1K90A542
PFR1K90A543
PFR1K90A555
Ezeknél a motort 16 fokkal felső holtpont elé állítva az adott henger adagoló bütykének vízszintes része és az adagoló talpsíkja között 80,4 mm távolságnak kell lennie. Mivel a motoron sem felső holtpont, sem előbefecskendezési jel nincsen, így azokhoz levett hengerfejjel, indikátor órával 1/100mm pontosan, célszerszámokkal kell mindent kimérni. Ez a legnehezebb része a dolognak.
Ha minden érték ki van mérve, megjelölve /felső hp, 16 fok felső hp előtt/ minden hengernek azaz 3x felső hp és 3x 16 fok/ a 6 db adagoló kimérése, kihézagolása és összehangolása egymáshoz, ha még nem csináltad kb 10-12 munkaóra, azaz egy teljes nap.
Remélem nem ilyesztettelek el!
Előzmény: Dzsanosi #10996 hozzászólása
Szia!
A motor Same 1000.6WT motor, euro I adagolókkal elektromos szabályzóval.
Adj egy emil címet vagy Facebook elérhetőséget és küldök mindent ami kell! Igaz angol nyelven, de ha kell lefordítom neked!
Üdv: Trakiszaki
Előzmény: gyula5851 #160 hozzászólása
A vágóasztal lengését csillapítja vonuláskor, illetve így van megoldva a talajkövetés. A mellette lévő forgatható tekerő el elzárható, azaz a rendszerből kiiktatható. A fém hengerekben egy gumi membrán van, egyik oldalán 30-55 bár nyomású talán nitrogéngáz, a másik oldalon a hidraulika rendszer olaja. A gáznyomás függvényében lesz a csillapítás keményebb, vagy lágyabb. Nyilván a vágóasztal mérete is befolyásolja a fémhengerek/gömbök számát, illetve a gáznyomást.
Előzmény: csferri #23712 hozzászólása
Igen, új van benne. A hiba bekövetkezte után lett cserélve, sajna nem az volt a gond.
Előzmény: szöcske76 #23709 hozzászólása
Nem, sajna nem indul. 4 napja áll. A motorban 1700 üzemóra van. Delphi/Perkins adagoló ide vagy oda, sztem nem kellene hogy kopott legyen benne az elem.
Előzmény: csipi145 #23707 hozzászólása
Bocsi adagolóról kép lemaradt.
Tisztelt fórumtársak!
Adott egy Hattat C3080 tip. traktor, benne 3 hengeres turbós+cooleres Perkins motor. Rajta perkins adagoló, lsd képen. Hiba a következő. Traktor dolgozik, tárcsázik kb. másfél órát, viszi szépen, nem melegszik, nem füstöl. Megáll kb 10 percre pihenni, gazdája beszélget másik gazdával, traktor leállitva. Ezt követően a traktor nem indul, meg se füstölt, nem robbant egyik henger sem. Tápszivattyú elektromos, működik szépen. Adagoló leállitó mágnesszelep 12V-ot megkapja, ki szerelve, kipróbálva, működik. Alul hideginditó mágnesszelep inditás kor 12V-ot megkapja, ki szerelve, kipróbálva, működik. Adagolóoldalán nyomástartó szelep kiszerelés, kipróbálva, működik. Kivett nyomástartó szelepnél az elektromos AC gázolajjal adagoló házat felnyomja, majd gyújtás levétele után az adagoló házból gázolajszint lecsökken, elapad, közben olyan szörcsögő hangot ad, mint amikor a fürdőkád dugóját kihúzom. Gázolaj a motorolajba nincs.
Adagoló nyomócsöveket levettem, az adagoló agyik eleme sem fecskendez, ergo a fejszelepek nyitó nyomását az elem nem képes előállítani, meghalad i. Kérdés: hová tűnik a gázolaj az adagolóból? Miért nincs befecskendezés? Elnyirta az adagoló a meghajtó éket? Kinyomta a szimmeringet? Mit gondoltok? Sanberg úr, szerinted?
Előzmény: NagyZolee1 #798 hozzászólása
Bizon Rekord kombájnhoz keresek kezelési útmutatót vagy bármilyen egyéb szakirodalmat. Ha neked lenne, vevő vagyok rá!
Előzmény: ...:::Pisti:::... #1171 hozzászólása
Igazad van, rosszul emlékeztem. Ott a pont!
Előzmény: ratata-tata #1168 hozzászólása
Országúti. 5. 2. 1
Terep. 3. 4. R.
Előzmény: kaptarszolga #3193 hozzászólása
Ok, örülök. Nincs mit!
Előzmény: lenio740 #790 hozzászólása
Szukam instrukcji obsługi do pewnego kombajnu Rekord Bizona (5058) zbożowego. Formularz do pobrania. Dzięki.
Előzmény: kaptarszolga #3190 hozzászólása
Szia! Sikerült hozzáférni, lementeni?
Előzmény: kaptarszolga #3190 hozzászólása
Szia! Sikerült hozzáférni, lementeni?
Előzmény: kaptarszolga #3187 hozzászólása
Szia!
Nem tolakodás, ez a fórum azért van hogy segítsünk egymáson.
Katalógusa
Könyve
Remélem segítettem.
Előzmény: banyaszadam99 #3181 hozzászólása
Szia!
Megadott e-mail címre 2 mail ment!
Előzmény: v.botond04 #4137 hozzászólása
Üzemmeleg motornál alapjáraton 2 bár környékén, teljes gázon 4-5 bár között. Ha alapjáraton 1 bár alá esik és/vagy teljes gázon is csak 2 bár, akkor meg kell bontani a motort, vagy az olajszűrőt megnézni.
Előzmény: Jakabjóska #783 hozzászólása
Szia!
Látom a többieknek nincs, vagy még nem értek rá segíteni neked, én meg pont ráérek:)
Dutra dolgok
Remélem segítettem!
Sziasztok egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek. Bizon rekord kombájnhoz keresek kezelési útmutatót, vagy szerelési utasítást, illetve alkatrész katalógust. Digitális vagy papír alapon. Nem feltétlenül ingyen. Ha valakinek van valamelyik ezek közül, kérem jelezze!
Tisztelt fórumtársak!
Domilaca fórumtársunk áldozatos munkájának és fáradozásainak hála, örömmel teszem közkinccsé a Clayson S1550 német nyelvű műhelykönyvét.
Használjátok nagy megelégedéssel!
ClaysonS1550 műhelykönyv 1
ClaysonS1550 műhelykönyv 2
ClaysonS1550 műhelykönyv 3
ClaysonS1550 műhelykönyv 4
ClaysonS1550 műhelykönyv 5
Köszönjük az önzetlen segítséget, Domilaca!
Előzmény: lala #3632 hozzászólása
Szerintem sok embert érdekel. Engem biztosan. Mondhatod!
Előzmény: lala #3632 hozzászólása
Szerintem sok embert érdekel. Engem biztosan. Mondhatod!