Hirdetés
Fórum
Becenév: | Katonadolog |
---|---|
Csatlakozott: | 2018-03-26 18:32:08 |
Utolsó belépés: | 2021-01-14 21:09:30 |
Fórum hozzászólás: | 13 |
Fórumhozzászólásai
- Szója termesztése új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- S.O.S. új
- GPS működése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- T-16M traktor új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Műtrágya kijuttatása permetezővel, lombtrágyaként!!!! új
- Deutz Fahr traktorok új
- Kajszibarack új
Cikkajánló
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
2028-ban meg akarják kezdeni a szer forgalmazását.
Hirdetés
Előzmény: mjm #4087 hozzászólása
Köszönöm, már próbálkoztam ezzel és legalább 10 liter olajat locsoltam így el, de semmi javulás. Meg ahogy írtam, közvetlenül a szivattyú sem fordítja el normálisan az pedig 1m hidraulika cső minden nélkül. És akkor sem kéne sztem állóra megfognia a szivattyút egy kormány munkahengernek. De köszönöm azért
Sziasztok! Ötleteket szeretnék kérni!
Adott egy ZT 323, amin teljes szétszerelés után nem volt sem fék/kuplung rásegítő sem kormány “rásegítés”.
Most kicseréltem a nyomásszabályozó szelepet, így egyből lett fék és kuplung, viszont kormány rásegítés még mindig nincs. Ha egyhelyben van akkor jobbra balra 3-3 cm-t mozdul könnyen a kerék.
Ha a nyomásszabályozón feltekerem a nyomást közel a szíj csúszásáig ami már nem egészséges tartomány szerintem, akkor sem változik. Ha felemelem a traktor elejét, akkor szépen ki tudom járatni jobbra balra.
Ma már legvégső elkeseredésemben rákötöttem a szivattyút közvetlenül a kormány munkahengerre, de így is alig fordult erőlködve, miközben a szivattyút szorulásig fogta, és megint meg megcsúszott a szíj, ami abszolút nem laza, előtte is így ment könnyedén.
Valaki járt már hasonlóan? Esetleg tipp? Én jelenleg a munkahenger dugattyújára gondolok, de lehet h ez nagy hülyeség.
Szóval bárkinek bármi ötlete van, azt előre is köszönöm!
Előzmény: Hogel #22121 hozzászólása
Igen erre gondoltam. Nem tudok mást csinálni csak fellebbezni. De ez ugye már így sajnos egy hosszabb tortúra lesz.. Remélem az államkincstár is ezt fogja mondani a végén amit te :)
Előzmény: szantofold22 #22120 hozzászólása
Elnézést, ha félreérthető voltam. A "fiatal mezőgazdasági termelőknek nyújtott közvetlen támogatás"-ra gondoltam. A pályázat gondolata már a kezdetekben többszöri átszámolás után elvetődött bennem.. Azért köszönöm a hozzászólást :)
Előzmény: Szabi. #22083 hozzászólása
Szia, sziasztok! Hasonló cipőben járok, 2013-ban beadtam sapsot, ami 2 nap után teljesen vissza lett vonva. Ezt követően 2015- ben adtam be először ténylegesen területalapút, meg fiatal gazdát is, amit idén elutasítottak, mondván, hogy 2013-ban már adtam be kérelmet, és most 15 napom van fellebbezni. Valaki járt még így? Ezekszerint a visszavont beadás is beadás, vagy csak direkt szivatás, hogy nekem kelljen bizonygatni az igazam?
Sziasztok! Kormányrendszer teljes szétszedés - pucolás(amennyire lehetett) után először tökéletesen működött a kormányszervó, viszont nem volt fék + kuplung rásegítő, aztán pár nap állás után már a kormány sem fordult el teljesen mindkét irányba. Egy hónap állás után most a kormány már jobb kicsit, de fék, kuplung még mindig sehol. Valakinek ötlete, hogy hol lehet a hiba? Esetleg nem dolgozta ki a levegőt az olajhűtőből, vagy valami szmötyi mehetett a kis szűrőbe a rásegítők előtt? A segítséget előre is köszönöm
Előzmény: mikeboy #3973 hozzászólása
Köszönöm a segítséget! Én is valami ilyesmire tippeltem, csak furának tűnt ez a megoldás....
Előzmény: Szabolcsi1 #3970 hozzászólása
Az a váltó oldalából az olajtartályba van bekötve. Ez konkrétan a szivattyútól vezértömb aljába ment bele egyenesen a vastag visszatérő olajcső mellé. A váltón nincs is több "lyuk" amibe be lehetne kötni olajzás gyanánt. Esetleg lehet, hogy valamikor az volt a kormányszervó nyomócsöve, aztán tettek rá utólag egy szivattyút a motor oldalára, ezt meg betekerték a vezértömbbe?
Sziasztok! Valaki tudna esetleg megint segíteni, hogy a képen látható vékonyabbik hidraulika cső mi célt szolgál? Most alakítom át a rendszert másik tömbösre ezért érdekelne a dolog, mert ez is be volt kötve az aljába.Illetve ha valaki csinált már hasonlót, akkor mi a megoldás?
Köszi , remélem szép lassan sikerül majd gatyába ráznom . Igazából nem tűnik teljesen széthajtottnak , csak rengeteget állt . De majd kiderül . Az MTZ-ben látom mi mit csinál /vagy már megszoktam/ , de itt minden leburkolva ... Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget !
Illetve még pár kérdés , ha már ilyen segítőkész emberhez fújt a szél. A képen pirossal bekarikázott kar mit működtethet ? Mert mind a két hátsó kerékhez /kihajtáshoz/ megy belőle egy vékony olajcső . Illetve az ülés mögött található egy fel-le húzható kar , ami a sárga nyíl végénél csatlakozik egy rugós tengelyhez , ez mit csinálhat ? Bár szerintem ezt élő ember még nem használta mert úgy be volt rohadva ...
EZERMILLIÓ KÖSZÖNET a gyors és kielégítő válaszért !!! Remélem lassan majd rájövök mindenre .... De most még kicsit fura . Egyelőre az olajsarat levakarni így 20 év távlatából se semmi
Sziasztok ! Egy nagy segítséget szeretnék kérni ! Alapjáraton mtzkkel dolgozom , de most úgy adta a sors , hogy beleszaladtam egy zt 323A felújításba. A kérdésem az lenne , hogy a vezérműtömb karjairól valakinek nincs e véletlen rajza/képe , hogy melyik mit kapcsol . Illetve ezzel együtt az összes kezelőszervről ....
A tlt-t hol kell bekapcsolni illetve fordulatszámot váltani rajta , és a difizárat ?
Az első meghajtás kapcsolható , vagy csak ez az automata hajtás létezik .
MINDEN SEGÍTSÉGET ELŐRE IS KÖSZÖNÖK !!!