Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 618 Ft EUR 415.28 Ft USD 395.1 Ft CHF 445.63 Ft GBP 501 Ft

Fórum

Becenév: Szeni
Csatlakozott: 2009-06-18 08:13:08
Utolsó belépés: 2017-01-09 22:42:14
Fórum hozzászólás: 6887

Fórumhozzászólásai

smile sadsmile sadsmile sad
Úgy látom, bármelyik oldalról közelítünk a témához, az én állásfoglalásom nem állja a helyét. Elnézést kérek, h. butaságokkal traktáltam a csapatot. A jövőben igyekszek leszokni erről.

Előzmény: *** HM *** #2445 hozzászólása



Mi megyünk. Ha jössz, engem arról ismersz meg, h. be lesz ragasztva a szám. Ez azért van,(lesz) hogy senkinek ne tudjak olyan kérdést feltenni, amiről gőze sincs, mert ez nagyon kínos, nemcsak a kiállítóknak, hanem a barátaimnak is...... úgyhogy csak akkor visznek, ha nem szólalok meg egész nap.

Előzmény: atisgyulai #48156 hozzászólása



Nagyon egyszerű az egész. Vegyünk egy hasonlatot az egyszerűbb szemléltetés érdekében: vegyél egy 200 literes hordót. Ez lesz a fűtőtested. Tessék ráhegeszteni egy csőcsatlakozást alulra, és felülre. Ha az alsón nyomatod bele a melegvizet, a vízszint alulról szépen emelkedni fog, tolja kifelé felül a levegőt maga előtt, aztán, mikor megtelt a hordó vízzel, és kiment az összes levegő, akkor jó meleg lesz az egész hordód. Ez volt az én verzióm.
Most vegyük a másik esetet, amikor felülről kezdem benyomni a vizet: a hordó tele van levegővel, felül jön be a víz, leesik alulra,vagy lefolyik a hordó egyik oldalán, és elterül alul, viszont, mikor teljesen ellepte az alsó kiömlő nyílást, onnantól már nem a levegő fog kifelé menni, hanem a víz, és a levegő bentreked, és mindegy, h. mekkora nyomást adsz neki, vagy bármit csinálsz vele, a levegő nem fog a víz alá bújni, h. kimenjen a hordóból. Ugyan ez van a fűtőtestnél is. Felül bemegy a víz, az első adandó alkalommal leesik, elmegy a kifolyó résig, és onnantól a levegő bentreked. Legfeljebb annyival másabb a helyzet, h. kisebb, mint a 200 literes hordó, és ezért könnyebben átmelegszik az egész, és valaki azt hiszi, h. fűt, pedig valójában belülről igen kevés hányadát éri a víz. A szobában a radiátornál azért a felső a bejövő, hogy ezzel is segítse a fajsúlykülönbségen alapuló keringést (etázsba megy a fűtés) de a régebbi nagy vízterű radiátoroknál ugyanúgy bentrekedt a levegő, ha nem légtelenítették ki. Sokszor lehetett hallani csordogáló hangot, illetve sokszor láttam olyat, h. az első három tag meleg volt, a többi 20 meg hideg. Visszatérve az MTZ-hez, ott nem kell etázsba menni a fűtésnek, mert van szivattyú, ami nyonja, és igazából nekem soha nem volt olyan bajom, h. hideg van a gépben, sokkal inkább, h. le kéne venni a fordulatát a fűtőmotornak, vagy lekapcsolni az egyiket, vagy csak éppen kinyitni a vízcsapot, mert nem lehetett megmaradni a melegtől.

Előzmény: Claassic #48157 hozzászólása


Ezt én pont fordítva gondolom. Mindjárt megmondom, h. miért.

Előzmény: atisgyulai #48153 hozzászólása



Tökéletesen igazad van, csak egy a bibi: ha így van kötve, a kettes radiátor nem fog fűteni, csak negyed gőzzel, mert nem tudod kivarázsolni belőle a levegőt. Az valóban igaz, h. az én kötési módszeremmel bennemarad a kettesben a víz, ha le akarnám engedni.

Előzmény: medikus #48152 hozzászólása



Ha a maximális melegleadást nézzük, akkor így is jó, mert úgy is a feljövő víz tömege a meghatározó, az h. milyen sorrendben megy a radiátorokba, nem nagyon. Inkább az tudja meglőni a rendszert, amit az előbb beszéltünk, h. a radiátor alján legyen a bejövő ág, és a tetején az elmenő, különben tényleg nem fűt az egész, és még rá se lehet jönni könnyen,(mindenkinek)h. mi a baj.

Előzmény: medikus #48148 hozzászólása



Valóban jó az észrevételed. Az enyém is így volt kötve, mint ahogy a képen van, de én az összekötő cső (felső kép) bal oldali ágát alulra tettem, és a felső kivezetésről vittem tovább a visszatérő ágat a vízszivattyúig. smile smile

Most olvasom itt a cikkajánlóban, h. az IH traktorokat csak az AGRO-BÉKÉS forgalmazza. Az IKR-rel mi lett?

Na, ha eddig még gondolkodtam rajta, h. el kellene menni a találkozóra,........ de ez végképp kijózanított.

Előzmény: Richard. #48114 hozzászólása



Úgy gondolod, h. egy ilyen ember megérdemli, h. segítsenek neki?

Előzmény: Róbert 77 #48101 hozzászólása



A képen nem a kopás látható, hanem a törés !!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: Róbert 77 #48101 hozzászólása



Te erről a képről látod a tányérkerék még épen maradt fogainak kopását? Én nem.

Előzmény: Róbert 77 #48096 hozzászólása



Nem tudom, hová küldted?

Előzmény: rilex #5052 hozzászólása



Nem cseréltem. Szeretem a megszokott,jól bejáratott , és jól működő dolgokat, és ráadásul ez is rád emlékeztet.

https://youtu.be/8cRHnyA7MX8
Vénségemre meg ilyeneket nézegetek. Most ez az aktuális kedvencem. Ezt küldöm RILEX néninek nagyon sok szeretettel !!!!

Előzmény: rilex #5046 hozzászólása



Ez igaz!! Ne nyújtogasd a nyelved, mert még valaki bele talál harapni!

Előzmény: rilex #5042 hozzászólása



Na itt kezdődik a zene. Középiskolás kollégista koromat juttatja eszembe. Nekem ez volt a fiatalságom. Rendkívül kellemes emlékek.

Előzmény: rilex #5042 hozzászólása



Látod szivem, én is pont ebben a pillanatban gondoltam rád. Imádlak!!!!!

Előzmény: rilex #5041 hozzászólása



Soha nem hittem volna, h. ennyi lagymatag, nyálas, unalmas.................zene van a világon. Ja, és még egyre rájöttem: az szereti a lassú zenét, aki nem tud táncolni. BUÉK smile smile

Előzmény: a2457 #48091 hozzászólása



OK. Csak el ne felejtsd, ha legközelebb találkozunk!!!

Előzmény: Róbert 77 #48089 hozzászólása



A kúpkerékre csatlakozó kardán csavarján mérve 0,6-0,8 körül, de inkább a több, mint a kevesebb, viszont nem ez a te nagyobbik bajod, hanem az, h. miért tört el. Erre pedig a választ a tányérkerék fogak kopási ( feltükrösödési) képe adja meg. Azon kéne agyalnod még egy kicsit.

Előzmény: mtz1962 #1319 hozzászólása



smile wackosmile wackosmile wacko Jajjjj, ez súlyos. Ezt teljesen darabjaira kell szedni......igazából nem tudom, h. ilyen messziről mit tudnék segíteni. Ha kéttárcsás, gondolom, van hajtásháza. Én azt szedném szét először, mert ha az kuka, az alapjaiban rengetné meg a " Múmia Projektet" A lemezmunka nem túl nagy gond, csak sok idő. Hajrá, én is így kezdtem, a méhtelepről vettem pár vasdarabot, amit már más kidobott, és elindítottam. Ha neked nincs jobb dolgod, csináld. Legelőször minden csavart fújjál le gázolajjal, és ezt minden második nap ismételed egy hétig, v. kicsivel tovább, aztán GÓÓÓÓÓÓ !!!smile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikido

Előzmény: Vinkó75 #47906 hozzászólása



Én, mielőtt szétszedném, levenném a kipufogóöntvényt, h. melyik henger füstöl. Nem mindegy, h. csak egy, vagy mindegyik. Aztán leellenőrizném az adagolót: porlasztókat kiforgatni, önindító hajtatás kb 50-szeri porlasztás/db, gázkar csak éppen annyira ráhúzva, h. elinduljon a befecskendezés, és a végén összemérés köbcentire kémcsővel, vagy egy sima injekciós fecskendővel. Jelentős esélye van, h. itt már látsz valamit.

Előzmény: ATIS78 #47894 hozzászólása



Nagyon spórolós kuncsaftod lehetett, ha egy olyat vett, habár azt is rendbe lehet tenni, és menni fog, kérdés, milyen állapotban van, és mennyit kell rákölteni, h. hadrafogható legyen. Ha eljöttetek volna, megmutattam volna (na Rilex anyánk mindjárt bevág egy pecát a mondatszerkesztésemre) h. milyet kellett volna ( inkább kettőt smile wacko ) vennetek.

Előzmény: ATIS78 #47892 hozzászólása



BUÉK smile smile

Előzmény: mtz1962 #1313 hozzászólása



Konkrétan milyenre gondolsz? Már volt szerencsém egy néhányhoz.

A hidraulika cső készítőknél lehet kapni 10 báros olajcsövet. Én azt használom sok helyre, és nagyon jó, és tartós.

Előzmény: Szeni #1311 hozzászólása



Áhááá az ital....
mwg kwll = meg kell

Előzmény: jocó22 #1299 hozzászólása



Na nézzétek meg, a kereskedő simán enged az árából 20%-ot, és még így is megéri neki. És még sokan nem értik, miért megyünk hátrafelé, és nem előre.Én meg azt mondom, a feleségemnek, h. be ne merj menni a kínai boltba, csak a Magyarba.......dehát egyre kevesebb meggyőződéssel mondom. A dolog szakmai részét tekintve, valószínűleg (ha egy csepp eszük van) valami nyugatinak a koppintása. Ennyi pénzért valószínűleg nincs túl nagy anyagminőség benne, de ha nem kell neki túl sokat menni, és jó gazdája van, még jó is lehet...... mwg kwll nézni egy olyan embernek, aki ért hozzá.

Előzmény: medikus #47859 hozzászólása



Nagyon régen láttam már ilyet, úgy emlékszem, h. a tengelyt simán be lehet tenni, talán az irányító kar áll rajta kicsit ferdén, de ha nem nagyon, akkor hozzá lehetne állítani az összekötőt. Láttunk már ettől nagyobb szerelési hibát is. Igazából nem egy gyakori jelenség, jobb tippem nem volt.

Én először azt nézném meg, nem-e balos könyöktengely van a jobb oldalon. Ez okozhatna ilyen tünetet.Ha ez passzol, akkor megnézném a kormánykockában a középentartás rendszerét,( három rugó,talpcsapágyak, és megfelelő átmérőjű csapággyűrűk a fele-fele felfekvéshez) . Egyenlőre ennyi jut eszembe.

Előzmény: mtz1221 #47796 hozzászólása



OK.

Előzmény: mtz1221 #47791 hozzászólása



Drága barátom, gondold már végig, h. mit mondasz. Azt mondja a 63-as, h." ha az egyes vált, akkor állítom a hármast"
Ha az egyes vált, akkor az azt jelenti, h. a hármas alsó holtponton van, és egy fél fordulat múlva a hármas fog váltani. Váltás a kipufogás végén van, tehátaz egyes váltásnál a hármas készül kipufogni. A kipufogás az alsó holtpont előtt kezdődik nem kevéssel, azaz: mikor az egyes vált, akkor a hármas már kipufog.....tehát nem állíthatunk hézagot nála. Példa értékű, h. egy ilyen egyszerű kérdésben is ilyen sok ember van, aki össze-vissza beszél, és az a pár ember kényszerül megfutamodásra, aki jót mondott. Kézenfekvő tehát az egyik újévi fogadalmunk, miszerint jövőre még többet kell tanulnunk ebben a témában. BUÉK !!!!!

Előzmény: Büresz #47732 hozzászólása



Akkor vedd le az MTZ szelepfedelét, és meglátod.

Előzmény: Büresz #47706 hozzászólása



De nyitva van.

Előzmény: Büresz #47729 hozzászólása



De, nagyon nagyot írt.

Előzmény: VDénes #47630 hozzászólása



Ha összehúztad nagyon, akkor szorulni fog. Egész könnyen kell neki futni. Kell az olajnak is hely. Valaki majd megmondja itt, h. mennyi a kúpkerék csapágyhézaga. ???????? Valaki ??????

Előzmény: VDénes #47615 hozzászólása



Igazság szerint a szétszedés előtt kellett volna megmérni, és ugyanoda, v. csak kicsit szűkebbre visszaállítani. Nem tudom, mennyire kopott, de így vakra 3-4 tized közé valahova. Jól kopottat ettől állítottam már sokkal többre is. Lemezt ráérsz akkor venni, mikor már tudod, h. mennyi kell.

Előzmény: VDénes #47612 hozzászólása



Igen

Előzmény: VDénes #47612 hozzászólása



Ha ez egy kopott fogaskerék, akkor én nem állítanám ilyen szűkre, mert úgy fog vonyítani, h. nem lehet majd megmaradni benne.

Na ugye hogy mennyivel jobb, ha látjuk, hogy ki hogy nyomja az ipart smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Előzmény: >>>>Cs.Gazda>>>> #1219 hozzászólása



Mostmár rosszak a fényviszonyok, de holnap tolhatsz róla pár fotót.....illetve az archívumból még ma is

Előzmény: apuci #1217 hozzászólása



Amikor az enyémet vettem, nem gondoltam annyit adni érte, mikor megtudtam a mérleges árát, majdnem elszédültem. Szerencsére csak sikerült rábeszélnem magamat az elektronikusra....nagyon jó.

Előzmény: apuci #1212 hozzászólása



Ez egy mérleges Kverni? Ha ma vennék szórót, én is mérlegest vennék, biztos h. nagyon jó dolog. Egészen más dimenzióba teszi az egészet, nameg persze egy GPS-sel kiegészítve. smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

A legújabb hivatalos állásfoglalás szerint a permetezők vizsgája nem maradhat el. A gazdák anyagi terheinek csökkentése is fontos célként jelenik meg a programban. Ezért azokban a megyékben, ahol nincs mérőkocsi, a naplementében fogják vizsgálni a szórásképet. Etalonként pedig az én vegyszerezőm szolgál. smile smile

tessék több képeket feltenni!

Úgy gondolom, színesebb lenne a fórum, ha több fotó lenne rajta.....szóval tessék elővenni a fényképezőt.....hajrá, hadd jöjjenek a fotók!

Előzmény: Dinnyés Laci #1196 hozzászólása



Az alsó képen látszik a száma. MDS 19.1 Q

Azzal szórakoztam valaha (fiatal koromban) h. ha valaki nagyon hangolt az első hajtású kocsijával, meghívtam egy versenyre egy tükör jeges uton....mármint csak gyorsulásira. A BMW-nek olyan pontos az elektronikája, h. egy cseppet nem hagyja, h. kirugja a hátulját. Mintha zsinóron húznák, és gyorsul, mint a nyavalya. Ezzel ellentétben a feleségem Honda Acordja az elejét hajtja. A multkor jövök kifelé a Tszcs kapun, közvetlen utána jobbra kanyar szűken, megnyomtam neki... nyilegyenesen irány a túlsó árok smile scaredsmile scaredsmile scared Alig tudtam megállni előtte. Hát ,biztos h. rávágta az idióta a satu diffizárat, mert az aztán semmit nem reagált a kormányra. Na és ha egyenesben nyomom neki, akkor is úgy támolyog a kipörgésgátlóval, h. elég az úton tartani. Szóval nem lehet össze se hasonlítani a kettőt.
A zene a Japánba a jobb minőségű.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Ilyen lesz a fiatal mezőgazdasági termelők támogatása pályázat
Ilyen lesz a fiatal mezőgazdasági termelők támogatása pályázat
Mutatjuk, ki pályázhat, mikor és milyen összegre.
Hirdetés
Hogyan kaphatnak a gazdaságok biotanúsítványt?
Hogyan kaphatnak a gazdaságok biotanúsítványt?
Több támogatást kaphatnak a biogazdák.
8300 Tapolca,  Hrsz: 054/1
8300 Tapolca, Hrsz: 054/1

5.000 Ft

1ha szántó eladó
1ha szántó eladó

12.000.000 Ft

Téli karbantartóanyagok az Agrogalaxynál
Téli karbantartóanyagok az Agrogalaxynál

713 Ft

Kubota GR1600-III
Kubota GR1600-III

700.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]