Hirdetés
Fórum
Becenév: | Mate11 |
---|---|
Csatlakozott: | 2019-02-07 09:18:37 |
Utolsó belépés: | 2022-11-21 21:49:46 |
Fórum hozzászólás: | 15 |
Fórumhozzászólásai
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- GPS működése új
- Kajszibarack új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Vadkártérítés új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Előzmény: TDavid #24730 hozzászólása
6120M-ben az Adblue hibánál mi volt a megoldás? Itt szintén ugyanaz a hiba 2018-as gépnél 6400 motoróránál.
Előzmény: TDavid #21165 hozzászólása
Nem tudom, hogy mennyire szétszerelt állapotban jön nekik, mindenesetre észre kellett volna venniük, ha valami nem passzol. A traktor elejére viszont a lámpavédő keretet biztos ők raktak föl, azt is rosszul, a közepén keresztbefutó laposvas kitakarta a lámpát, lejjebb kellett tenni
De olvasom, hogy a traktoraink hibalistája hasonló, a levegőcső cseréje nálunk is megvolt 620 óránál
Előzmény: BMWs paraszt,JD fanatikus #21166 hozzászólása
Azért 38 €/óráért az ember elvárna egy kis szakértelmet...
Előzmény: VMisi #21152 hozzászólása
Egyelőre használhatatlanná tették, így az udvaron állva nem kopik a gyűrű, meg el se törik Ez is egy fajta prevenció
Előzmény: _NB_ #21153 hozzászólása
Köszi a linket, de szerintem itt a régebbi 8310-ről írnak, amiben 8,1 literes motor van, a mi esetünkben ez 8310R, amiben 9 literes motor van.
Előzmény: TDavid #21146 hozzászólása
Szintén Agroservis?
Én se értem, ha a szerelő legalább életében egyszer megpróbálná leakasztani, rájönne, de ezek szerint soha még meg se próbálják. Aztán az ember ilyenekre bíz motorfelújítást, és úgy jár, mint mi
Előzmény: JD Lipi #21128 hozzászólása
Ilyen hozzáállás kéne máshol is Hány éves volt a traktor a javításkor? És itthon nem akarták megcsinálni, vagy miért döntöttetek mellettük?
Előzmény: JD Lipi #21115 hozzászólása
Más ország márkaszervize javíthat külföldinek? Mintha olyat olvastam volna, hogy az importőr nem nyúlhat át másik importőr "területére" semmilyen szinten.
Előzmény: szanberg #21112 hozzászólása
Igen, ez egy szériahiba, amit nem értek, hogy a nagy nevű gyártó miért nem vállalja be a javítást ingyen? Pláne ha márkaszerviz végzett minden karbantartást újkorától fogva, s tőlük is volt véve a traktor. Mert a gyűrűtörés csak idő kérdése minden gépben, ez esetben az a szerencsés aki gyorsan, még garanciában túlesik rajta. Ráadásul a gyárnak az alkatrész töredékébe kerülne mint nekünk, így kvázi a 25%-os térítés egy nagy átverés, mert a gyár többet keres az alkatrészeken mint amit "kifizet" 25% címen.
Előzmény: _NB_ #21104 hozzászólása
Amíg a railcsőben nincs megfelelő nyomás, addig nem lehet beindítani, és szerintük az egyik! injektor nyitva maradt, így elment a nyomás. A jó kérdés az, az ha egy volt rossz, akkor minek cseréltek ki hatot.
Előzmény: bandigh #21102 hozzászólása
Állítólagosan ők mindent szétszedtek a filterektől kezdve szivattyúig, és az injektorcsere után sikerült begyújtani. Csak ha ők rontották el, akkor miért számláznak ki 6 darab injektort? Azt mondták, hogy mindenből van cseredarab, akkor miért nem próbálták ki melyik a rossz? Mert ha egyszerre mind a 6 elromlik javítás közben, ott nagy baklövést csinálhattak a szerelők.
Előzmény: Sk Laci #21101 hozzászólása
Igen Komáromban a központban volt a "javítás", ha ezt annak lehet nevezni. Szakértelemről náluk nem nagyon lehet beszélni, nemrég a 6120M-re egy homlokrakodót vettünk, ott szerelték föl, mikor hoztuk el kértük őket, hogy mutassák meg, hogyan kell levenni:"Fölrakni föl tudom, de le még nem vettem egyet se". Eredmény, hogy az oldalsó "kiakasztó karokat" fordítva rakták föl, így le se lehetett szedni, otthon kellett átcsavarozni. A 6 hónapos garancia az vállalkozásokra is érvényes? Mert magánszemélyeket a törvény jobban véd.
Előzmény: Ifj Veréb József #21098 hozzászólása
A számla semmiképpen nem lesz kifizetve, vissza lesz küldve. A probléma részben az is, hogy nemtudom melyik tételek tartoznak jogosan a javításhoz, s melyek lettek a szerviz "szakértelme" miatt cserélve. Jogi út azért problémás, mert ott a másik traktor, amihez Szlovákiában mástól nem is tudnánk alkatrészeket venni (szűrőket persze lehet, de mást nem nagyon), meg persze garanciális még, így bele se mernék gondolni h a garanciális javítás milyen minőségben és tempóban folyna. Turbó csere itt sem volt, mi is 5ezer € körül tartottuk reálisnak (szerviz is ennyit saccolt), ebből még 25%-ot térít a gyár, szóval kb. 10ezer € az "átverés".
Sziasztok fórumozók!
Az alább leírt problémával szeretném a segítségeteket kérni:
Adott egy 2012-es 8310R traktor, mely újkorától nálunk van. Most 7800 óránál "szokásos" gyűrűtörés volt diagnostizálva (novemberben), és február elején elvittük szervizbe (Agroservis Komárom, Szlovákia). Hetekig hozzá sem nyúltak, aztán elkezdték javítgatni, többszöri sürgetés után (mikor már talajt kellett volna készíteni) összerakták és nem tudták beindítani. A leadáskor a motor begyújtásával nem volt gond. Az üzemanyag szivattyúktól kezdve minden dolgot kicseréltek, végül arra jutottak, hogy az injektorok rosszak, mert "biztosan" valamelyik nyitva marad, ezért nem épül föl a nyomás, és ezért nem épül fel a nyomás a nyomócsőben, emiatt nem indul. Itt az első probléma, hogy az injektorok jók voltak, mikor a traktor be lett adva javításra (ezért valószínűleg a javítás alatt romlott el), mégis kiszámlázták mind a 6 darabot. Szóban azt mondták, hogy ezek a plusz javítások nem lesznek kiszámlázva. Mikor hívtak, hogy kész, elhoztuk, útközben csöpögött az üzemanyag, és mindenféle hibakódot ír ki. Többször kijöttek, próbálkoztak, hibakódok maradtak, most Németországból várnak "segítséget". Legfölháborítóbb az egészben, hogy ma kiküldték a számlát (14300€ adó nélkül), egy traktorra, amit kvázi tönkretettek, azóta használhatatlan.
Kérdésem, hogy volt e valakinek hasonló motorjavítása, mert elvileg ez egy szervizcsomag (gyártó elengedte a 25%-át), szóval gondolom erre van egy általános díj, erre lennék kiváncsi. Most a számlán 3 oldalnyi tétel van (filterek, akkumulátor, csapágyak, szenzorok, csövek vannak borsos áron), amelyek előre nem voltak leegyezve.
Ki mit tenne ez esetben? A traktor tavaly augusztustól szinte mindig elromlott, hidraulikacsövek repednek, egyszer majdnem felgyúlt az egész traktor, szóval az őszi szezonban a szervizes heti vendég volt.
Jól úgysem fog végződni a dolog, a nagyobb gond hogy sajnos van még egy zöld traktorunk, ami elég új, azt még nem tudjuk eladni.
Még az érdekelne, hogy a Kite esetleg hajlandó-e lenne kijárni külföldre javítani, esetleg van-e más Mo-n, aki javít JD-ket?
Bocsánat, hogy hosszú lett, előre is köszönöm a tanácsokat.
Sziasztok!
Nemrég megjelent a Baross pályázat új felhívása, melyre közös szlovák-magyar tulajdonban lévő pályázók jelentkezhetnek. Mi egy felvidéki mezőgazdasági cég vagyunk, és meg szeretném kérdezni nem-e érdekelne valakit az itteniek közül egy közös pályázat?
Felhívás itt megtekinthető
Alap követelmény, hogy az illető határmenti (észak Mo-i) legyen.
Elég magasak a támogatási összegek, illetve elég bonyolult a jelentkezés, nem valószínű, hogy túljelentkezés lenne.
Szóval, ha valakit érdekelne, jelentkezzetek.