Hirdetés
Fórum
Becenév: | manmanusz |
---|---|
Csatlakozott: | 2019-07-04 12:18:32 |
Utolsó belépés: | 2021-04-05 18:51:15 |
Fórum hozzászólás: | 2 |
Fórumhozzászólásai
- Agrártámogatások kifizetése új
- Lengyel vegyszerező új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Szója termesztése új
- Körbálázót, de milyet? új
- Szenázs készítése, és gépei új
- Deutz Fahr traktorok új
- Rövidtárcsák új
Üdv! 410-es Fergusonról van véleménye valakinek? Vagy csak úgy általában a régi kis MF kombáknokról, az is segítség lenne. Köszönöm!
Sziasztok.
Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy a három fokozatú nyomatékváltónál (9520-as Zetor), hármasból kettesbe váltáskor mintha megragadna a két fokozat között? Tolatáskor tűnt fel, hogy alacsonyabb fordulatszámnál amikor kinyomom a kuplungot, szabályosan megáll a traktor, mintha rálépnék a fékre. Ha magasabb fordulatszámnál csinálom (900-tól felfele), akkor nem vehető észre, valamint legfelső fokozatban sem. Olyan érzés, mintha a szalagfék már fékezné a dobot (ha jól tudom, akkor kettesben és egyesben is fékeznie kellene), de a hajtás egy része még mindig a hármas fokozaton akarna átjönni (nem tudom miért), ami már valamennyire fékezve van.
Szerintem út közben a váltó jól működik, felfelé váltásnál azonnal, keményen odateszi, visszaváltásnál kell egy kis idő neki hármas és kettes között, de nem vészes és ott sem csúsztatva vált, hanem elég határozottan.
Ezen kívül az lenne a kérdés, hogy tudtommal a szalagféknél van egy rugó. Ez a rugó feszíti rá a szalagféket (én így tudom), vagy az olajnyomás feszíti, és az csak visszahúzza? Arra gyanakszom, hogy esetleg alacsony az olajnyomásom, viszont nem értem, hogyha a rugóval fékez a szalagfék, akkor most miért szarakodik a kisebb fokozatokban, hiszen mindenki azt mondja, hogy a lassú fokozatokhoz (legalább is alap Crystal váltónál) nem kell olajnyomás, míg hármasban a váltónak semmi rendellenes viselkedése nincs nálam.
Előre is köszi.