Fórum
- Őszi gyomirtás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek! új
- Szárazbab termelése új
- Direktvetés, no-till. új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- YTO Traktorok új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Kukorica vetőmagok új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
_fill_540x300_0.jpg)
Mi történhetett? Trump enyhít a kereskedelmi szigoron
Az amerikai elnök több ország termékeire törölte el a vámokat, és pénzügyi..._fill_540x300_0.jpg)
Előzmény: GREVEN #35397 hozzászólása
Előzmény: lakatosr66 #33537 hozzászólása
A száma 5X04, látni is az egyik fotón. A fotókat majd este küldöm.
Előzmény: lakatosr66 #33526 hozzászólása
Köszi.
Előzmény: Gábor Gábor #33523 hozzászólása
A tekercs szerintem már kevés mert a vasmag is megolvadt és el van deformálódva. Ezért lenne jó egy komplett másik mágnesszelep.
Ha meg nem tudok venni akkor átcsináltatom az egész hidraulikát mechanikusra.
Vagy pedig eladom a trakit darabonként alkatrésznek.
Előzmény: bt66 #33520 hozzászólása
...A mellékelt ábrán a "4"-es számmmal jelölt alkatrészről van szó.
Mint néhány hónapja írtam, és azóta sem jutottam előbbre ebben a dologban, a Mitsubishi MT16 -os kistrakimon elromlott a kidraulika. Pontosabban leégett az leengedésért felelős mágnestekercs a hidraulika szelepen (vagy mi az?), a vasmagja is megolvadt, eldeformálódott. Ha valaki tudna egy bontásra ítélt ilyen kistrakit, vagy egy ilyen komplett hidraulika szelepet mágnestekercsekkel együtt, vagy csak egy ide való mágnestekercset vasmagostól, akkor megköszönném ha tudatná velem. Köszi.




Előzmény: bt66 #32907 hozzászólása
Üdv mindenkinek!
És volna egy kérésem.
Mint írtam pár napja, Mitsubishi MT16 -os kistrakimon elromlott a kidraulika. Pontosabban leégett az egyik mágnestekercs a hidraulika szelepen (?), a vasmagja is eldeformálódott. Ha valaki tudna egy bontásra ítélt ilyen kistrakit, vagy csak ilyen, akár komplett hidraulika szelepet mágnestekercsekkel együtt, vagy csak egy mágnestekercst vasmagostól, de akár csak egy egészséges vasmagot, akkor megköszönném ha tudatná velem.Köszi.
Üdv mindenkinek.
Ma a Mitsubishi MT16 kistraktoromon az elektronikus hidraulika elromlott, nem emel. Először azt vettem észre hogy egy biztosíték elégett. A mellékelt rövid videón (lehet hogy a linket be kell másolni) látni hogy a bal hátsó kerék mellett, az ülés alatt az a henger alakú valami valószínüleg zárlatos és füstöl, gondolom ez a hiba forrása. Javítható vagy cserélhető ez a "valami"? Esetlag megsaccolva mibe kerül a javítás vagy csere?
Kösz a választ.
https://www.facebook.com/tibor.balla.92/videos/1103845429747365/
Előzmény: Birkás Balázs #30359 hozzászólása
Terra orrsúly ami 33 kg, a két kerékbe meg (ha 12"-os kerekeid vannak) Terra keréksúly ami 2x18 kg. Nekem így van és elég. Hátul meg van két pár TZ4K (vagy Rába-15) keréksúly ami 2x50 kg.
Előzmény: Laci0723 #29631 hozzászólása
http://www.zemplengumi.hu/mezogazdasagigumi.php?meret1=5.00&meret2=-&coll=15&marka=-&keszlet=all
Mivel drága gépet nem engedhetek meg magamnak, és mert szegény ember ugye vízzel főz, ezért ma vettem egy Agrimotor 3w-650 típusú benzinmotoros, levegős, beépített szivattyúval rendelkező permetezőt. 10 ár szőlőt, kb. 40 kisebb nagyobb gyümölcsfát, meg az 5-6 ár zöldségeskertet fogom vele permetezni.

Előzmény: lackó42 #189 hozzászólása
Üdv!
Úgy tünik hogy itt napokat, de az is lehet hogy heteket kell várni a válaszra.
Előzmény: bt66 #28542 hozzászólása
Persze szerintem se baj ha szép is a traki!
Előzmény: krizol #28541 hozzászólása
Aha! Már azt hittem hogy a müszaki állapot összefüggésben van a színnel, és hogy akkora a bürokrácia hogy a vizsgára új festés kell.
Előzmény: krizol #28539 hozzászólása
És egy vizsga miatt újra kell fényezni a trakit???
Előzmény: krizol #28261 hozzászólása
Üdv mindenkinek!
Én viszont kb. másfél éve felkínáltam itt a fórumon egy szinte új, rozsdamentes, azonnal használatba vehető, tökéletes állapotú NSN-10 -est 150 ezerért, de nem kapott rajta senki. De idővel azért találtam rá vevőt, elkelt. Ez volt az:
Előzmény: Tomi19921220 #27966 hozzászólása
Egyébként nekem ez a beöntő azért nincs elbabrálva, két perc alatt vissza lehet állátani az eredeti állapotába és funkciójába! Csak akkor nagyhirtelen ez volt a legegyszerübb megoldás. A bentő belső menete pontosan 1 colos és kompatibilis a vízvezetékes menettel. Csak persze nem szabad nagy erővel beleszorítani a "vizes" menetet mert ahogy Te is írod az kúpos.
Előzmény: Tomi19921220 #27966 hozzászólása
"Csak az is kérdés még hogy ez a dekni olyan vastag lehet közép részen is mint a szélein?"
Ez viszont igaz, ez nekem is talány!
De mi lenne ha ezen a féklámpa visszajelző kapcsoló tartón-konzolon keresztül vezetnéd vissza? Ha úgysincs rajta a féklámpa kapcsoló.
Előzmény: Tomi19921220 #27962 hozzászólása
Én is ugyanezen a megoldáson gondolkodok, szerintem kivitelezhető. Elég vastag az a dekni hogy lehessen bele menetet vágni. Én ideiglenes megoldásként az olajbeöntőnyíláson vezetem vissza az olajat, de így nem nagyon tetszik, mert így ha az olajszintet akarom ellenőrizni akkor ki kell csavarozni a szerelvényt és vissza helyezni a nívópálcát, aztán meg mindent vissza.
Előzmény: Geresz1 #27829 hozzászólása
Igen!
De az enyém Agrostroj ANS-151-es, és ez azért jobb választás mert ugyanolyan platóméret mellett ez már "helyből" 1,5 tonna teherbírású!
Az enyémen csak egy kézifék van, eredetileg azonban folyadékfékes volt. Bár rá lehetne szerelni egy utánfutós ráfutóféket is, csak nekem így is elég, nincs szükségem komolyabb fékre. Azonban ha sikerülne szerezni olcsón egy ilyen ráfutófékes szerkezetet akkor azért rászerelném.
Előzmény: Kismumus74 #27798 hozzászólása
Az elsőkerék-hajtás!
Előzmény: bice #27660 hozzászólása
Én a Mitsubishi MT16 trakimat 2008 október elején vettem. Az én igényeimnek nagyon megfelel, főleg a méretek tekintetében, de lóerőben is! Bár 4-5 +lóerő néha nem jönne rosszul
Előzmény: 76 Ati #27527 hozzászólása
Miért jár "piros lap" a 2-tonnásoknak???
Békés, boldog Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
Előzmény: pápainyulas #27440 hozzászólása
És miért nem lehet ezt így!!! (???)
Hogy azonnal nézhető legyen.
Előzmény: lakatosr66 #27267 hozzászólása
Elhiszem. Eddig nem is kínált senki, meg én sem találtam még ilyeneket.
Közel két éve írtam ide a fórumra ezt a hsz-t, azóta vannak új tagok is itt a fórumon, hátha tud valaki segíteni:

A Mitsubishi kistrakim P1303 típusú rotájára keresek-vennék mindkét oldalra ilyen kihajtható füleket a kerékjárati takarórésszel együtt, tehát komplett mindennel ahogy lennie kell, úgy ahogy a képen van!
Mert tákoltam-mókoltam magamnak ilyen füleket a rotára, de ilyen eredetiek biztos jobbak lennének.
Előzmény: lakatosr66 #27262 hozzászólása
De kivitelezhető! Csak MO-n nem érsz vele semmit.
Előzmény: bt66 #27253 hozzászólása
... "lassújármüre" ...
Előzmény: Geresz1 #27255 hozzászólása
Ez a szlovák "C"-s rendszám csak Szlovákiában érvényes! A csehek is ezen törik a fejüket mint Te, de nekik sem adják meg nem is érne nekik semmit mert nincs cseh törvényi háttere. Gondolom magyar se.
Üdv!
:
Itt a Felvidéken adnak zöld "C" betüs rendszámot még az akármilyen otthon gyártott kistrakira meg pótkocsira is, csak egy kérvényt kell benyújtani 3 valós fotóval a gépről, meg befizetni 33€-t és 3 év nyugalom. Persze azért ne legyen nagyon tákolmány az a gép! Igaz ezzel a számmal a trakit csak nappal és nem korlátozott látási viszonyok közt szabad használni, és csak II. és III. oszályú, szóval alsóbbrendü úton. Még rá kellett írni a kérvényre hogy melyik út melyik szakaszán szeretném használni a trakit. Hát én ráírtam hogy az én falum meg a két szomszéd falu között és ezekben a falukban. Nekem ez bőven elég. Olyan kikötés nincs hogy vontatni nem lehet a trakival, sőt még a kispótra is kiváltottam az ilyen zöld számot hogy a szervek részéről ne érje szó a ház elejét. No meg kell egy nagy narancssárga háromszög prizma, mert ez hívja fel a figyelmet a "jassújármüre", meg biztosítás a trakira ami évente 16€. Nekem jövő év szeptemberében telik majd le a 3 év, hogy mi lesz azután, hogy lehet-e majd hosszabbítani azt nem tudom. Elméletileg igen, de az még odébb van, addig még bármi lehet. Viszont sokaknak itt sincs ilyen rendszám, de a rendőrök emiatt nem nagyon piszkálódznak. Gondolom ameddig nincs baleset addig ez nekik sem szúr szemet, viszont ha baleset lesz akkor már ők is biztos máshogy állnának a dologhoz. Nem tudom hogy meddig fog ez a "C"-s rendszám "futni", de azért jó hogy van ilyen. Misinek írva: ezt a rendszámot nem az önkormányzat adja ki hanem a rendőrség. Mint itt minden mást is, itt nincsenek okmányirodák.
Kicsit most off
Mondhat bárki bármit erre a Szlovákiára, olyan ez az ország amilyen, azt sem mondom hogy itt minden jó, sőt, főleg nekünk magyaroknak nem, de itt azért fele olyan bürokrácia sincs mint MO-n. Ezt tapasztalatból mondom, ugyanis a lányok 2008 óta MO-n tanulnak, de ami papírozást ezen idő alatt meg kellett élnem az bizony nem emberi, sőt néha már röhejes az egész. Én magyar embernek vallom magam, anyanyelvem is magyar, de ami némely MO-i nyomtatványra volt-van írva-nyomtatva, az olyan nyelvtannal meg szóhasználattal van írva hogy az gyakran érthetetlen (volt) a számomra. De azért megoldottam, megoldottuk!
Előzmény: gabi.gabor #27182 hozzászólása
És ha elzárod az ülés alatt a lábad között levő csapot akkor leenged? Mert ha igen akkor ott valami gubanc van.
Nekem így van megoldva, lehet hogy parasztos de müködik, semmit nem kötözgetek!
Előzmény: Yanmar YM 2002D #27179 hozzászólása
Emelni akkor is emel, de már nem engedi le! Felemelte egyszer és kész, fent marad és ennyi. Én így használom, nem kell lekötni vagy kikötni semmit!!!
Előzmény: egymotoros #27141 hozzászólása
Igazad van, addig kellünk a kereskedőnek amíg a pénzt oda nem adjuk neki. Ha van, akkor tisztelet a kivételnek. Utána köd előttem, köd utánam.
Anno én is hasonló dolgon mentem keresztül. A másnap otthon felfedezett hibára azt mondták hogy azt már én rontottam el. Hát tiszta röhej. Ha a pofátlanság fájna akkor már belehalt volna az "úr" a fájdalomba. De meg is vettem volna az új alkatrészt de azt mondták mint Neked, hogy ilyennel ők nem foglalkoznak. De ajánlották hogy a VW Golf II-ről rá lehet a trakira igazítani azt a dolgot. De azzal sem foglalkoznak!
Hát ennyi.
Előzmény: 76 Ati #27099 hozzászólása
Úgy látom hogy nincs sebssségváltókar, gondolom azért mert HST.
Nem pont idevaló, de azért a kapálógépem is japán (Honda) motoros!


Szentkirály KF-04 típusú (Dragon 55) rotációs kapához komplett hibátlan kiskuplungos (kiskúpos) új típusú hajtómüvet vennék, olyat mint a képen van! De akár a kúp nélkül is!
Ha volna valakinek elfekvőben egy fölösleges, és olcsón eladná akkor szóljon!
Előzmény: Bencsiki #26977 hozzászólása
Az én ekémen "gyárilag" 10-es csavar a nyírócsap.
Előzmény: Geresz1 #26960 hozzászólása
Előzmény: Zöldfül #26968 hozzászólása
Nincs azon az ekén mélységállító kerék ???
Előzmény: wernerj #26938 hozzászólása
Sajnos meg van hasadva, használhatatlan.
Előzmény: Tomi19921220 #26933 hozzászólása
Terra keréksúlyok.
Ma délig az én Mitsum és az ekém is megkapták az évvégi "nagymosást", ha megszáradnak akkor még lesz egy kis téli "konzerválás". Nincs több meló az éven, majd márciusban újra előveszem.


De télen akár jöhet vevő is, sok pénzért elvihető!
Előzmény: lakatosr66 #26889 hozzászólása
Á dehogy! Mondom hogy semmi gond. Nem kell semmit küldeni. A 3 és feles ugyan olyan jó mint a 4-es.
Előzmény: Zöldfül #26877 hozzászólása
Üdv!
A traki a képek alapján nagyon jól néz ki, ennyi hozzávalóval nagyon jó választás! És szerintem jó a kialkudott ár is.
Előzmény: lakatosr66 #26846 hozzászólása
Megjöttek a felnik. Útközben kicsit "összementek" 3,5x12 -re, de gond egy szál se
Előzmény: krizol #26835 hozzászólása
Szia Zoli!
Az én ekém magassága az ekevas élétől a váz (gerendely) aljáig kerek 50 centi. Ehhez jön még +6 centi zártszelvény.
Előzmény: lakatosr66 #26837 hozzászólása
Küldtem e-mailt!
Előzmény: lakatosr66 #26801 hozzászólása
Rendben, köszi.