Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.01 Ft USD 368.32 Ft CHF 402.41 Ft GBP 458.93 Ft

Fórum

Becenév: peter.st
Csatlakozott: 2020-09-28 13:46:25
Utolsó belépés: 0000-00-00 00:00:00
Fórum hozzászólás: 22

Fórumhozzászólásai

Sziasztok,
Az M25-ös multicar-ba milyen típusú hűtőfolyadékot szabad tenni? köszi a segítséget

Előzmény: envagyok2 #2092 hozzászólása



Szia. oke, köszi szépen a segitséget. jelentkezem ha van fejlemény a hidraulikával.

Előzmény: envagyok2 #2090 hozzászólása



Köszi a tanácsot. Estleg belefuthatok olyan problémába, hogy az elektromos változatnál nincs elég nyomás ahhoz hogy "kinyisson" az útváltó szelep?

Azt irják a külföldi weboldalakon hogy nyomás alatt lehet kapcsolni.

Egyébként kiváncsi lennék, hogy mekkora nyomás lehet ebben a gépben.

Előzmény: peter.st #2088 hozzászólása



tárgytalan. úgy nézem van leirás/útmutato.

Előzmény: envagyok2 #2087 hozzászólása



Villanyszerelést megoldom, arról papirom van. :D
Lakatolás...hát izé... összetákolom.
Itt ugye nem tudok joystick kart berakni igy ki kell találnom mi a legmegfelelőbb és legkényelmesebb megoldás a könnyű kezelésre. 2 variáció maradt, nyomógombot vagy egy sima kapcsolót felfúrni a kézhez közel álló felületre..

Apropó, ha vásárolok egy ilyen útváltót ahhoz adnak leirást hogy mi a P1,P2, A,B,C,D vagy ezt tudnom kellene?
Persze a logika azt mondja hogy a P1 meg a P2 a betap, A,B -t a kanálhoz kötöm a C,D -t gyorscsatlakozóhoz.

Előzmény: envagyok2 #2084 hozzászólása



Minél többet böngészem az internetet annál több újdonságot találok. Ebből a 6 irányú szelepből van elektromos is. Kb. 89euro, 50L.

Azt irják, hogy ha nincs villany alatt a szelep akkor össze van kötve a P1 - C és a P2 - D. P1 - A és a P2 - B pedig zárva vannak.

Ha kap elektrolos áramot (12V) akkor össze van kapcsolva a P1 - A és a P2 - B. P1 - C és a P2 - D pedig zárva.

Ez az elektromos verzió kicsit kényelmesebbé tenné munkát.

Előzmény: envagyok2 #2084 hozzászólása



Rendben, köszi a tanácsokat. Amig az idő engedi hajtom a gépet aztán amikor bejönnek a fagyok leállitom, felkészitem a tavaszra. Lesz időm vele foglalkozni.Mindenképpen meg szeretném csinálni, mert ha gyorscsatlakozó lesz a végén akkor akár még billenteni is fogok tudni vele..igazából rengeteg új lehetőséget ad.
köszi

Előzmény: envagyok2 #2082 hozzászólása



Sajnos semmi technikai infóm nincs. A pénzkülönbség nem játszik szerepet. köszi a segitséget.
Komolyan sokat segitettél. smile thumbupcool

Előzmény: envagyok2 #2080 hozzászólása




Jó, igy szájbarágósan most már azt hiszem értem. Köszönöm.

Egy utolsó kérdésem lenne és utána nem zavarlak tovább: Amit linkeltél 6 irányú szelepet, ott van 35-60-100literes. Van valami ami alapján meg tudom állapitani hogy nekem melyikre lenne szükségem?

Előzmény: envagyok2 #2070 hozzászólása



Vegyük át légyszives még egyszer ezt a 6 irányú szelepet, mert ez a verzio vegulis nekem tetszik.

Szóval a sárga-türkizkék csövekre rákötöm a 6 irányú szelepet (feltételezem azért 6 irányú mert a sárga-türkizkék ez egyik irany amikor epp semmit sem kell csinalnia). Marad 4 bekötésem, ebből 2 megy az emelőre és a másik kettő pedig az "új funkcióra"?
Jol gondolom?

Előzmény: peter.st #2077 hozzászólása



*egybe

Előzmény: envagyok2 #2076 hozzászólása



Igen, egyben van.

Előzmény: envagyok2 #2070 hozzászólása



Ebben félautomata váltó van, nem muszáj kinyomni a kuplungot váltáskor. Ettől függetlenün fogalmam sincs, hogy milyen a kuplung tipusa és mindig kinyomom a kuplung pedált. Birja a strapát, tavasszal 1 hét alatt 40 tonna 32-63 -as követ teritettem szét az udvaron.

Egyébként ez lesz a másik problémám, minimum alatt van a hidraulika olaj (sárga szinü) és állitolag nálunk ebbe félautomata sebváltó olajat kellene tenni ami piros. A kettőt nem keverhetem, igy komplett csere lesz. (de csak miután megoldom a 3. kar vezérlést.) Azért van minimum alatt mert elöregedett az egyik cső és szivárogni kezdett, sajnos későn vettem észre.

Többnyire 200 - 300kg-t emelek vele maximum. Hátul a 3 pont-on van 450kg ellensúly. A gép megállithatatlan. :)

Csatolok egy képet hogy mit is szeretnék csinálni. Kapna egy másik kanlat amivel pl. komposztra valót lehetne egybegyűjteni, trágyát rakni stb. kanal

Előzmény: d-032a #2067 hozzászólása



Szia,
köszönöm a válaszodat, módositottam a rajzomat, igy gondolod?
kep

Előzmény: envagyok2 #2068 hozzászólása



Szia,
Kicsit érthetetlenkedni fogok, előre is köszi a türelmed.
Jól értem, hogy ha a 2 utas irányváltóról a rakodó munkahenegrére lévő csőbe beteszek egy további 2 utas irányváltót akkor azzal a karral amivel eddig emeltem a rakodót nem fogom tudni használni de helyette
a második 2 utas irányváltónak az egyik karjával fogom tudni emelni a rakodót?

A mostani 2 utas irányváltó helyett egy három utasra csere nekem jobban hangzik. Félve kérdem meg, hogy ezek kompatibilisek (szóval ki tudom cserélni a 2 utas helyére, vagy nem ilyen egyszerű a történet?)?
Ugye én most a 2 utas irányváltót egy egységben látom az átkapcsolóval. (úgy nézem össze vannak csavarozva, igy ott a lyukaknak passzolniuk kell, mint a csavaroknak mit a hudraulikus folyadék összekötőknek)


kep


Ja, minep cseréltem le az egyik csövet, mert elkezdett csepegni. Bevittem a hidraulikáshoz az meg kinevetett mert sima vizcső volt. Adott helyette olyant ami oda kell.
Félre is tettem, még rajra a made in Japan felirat. csatolom.
vizcso

Előzmény: d-032a #1021 hozzászólása



Köszi, ment a válasz. Egyébként az árajánlat 700 euró volt.

Előzmény: d-032a #2065 hozzászólása



Szia,
Köszi a választ. Nemigazán értek hozzá, de rettenetesen érdekel a dolog és igyekszem minél többet felfogni a működéséből. Az átkapcsolót igazábol nem szeretném megszüntetni. Nekem egyetlen célom az lenne, hogy egy plusz kart tudjak bekötni amivel fentről leszoritom a kanálban levő anyagot, hogy ne tudjon kiesni.
Csatolok egy képet az átkapcsolóról, de lehet nem jó szögből van fotózva. Ha kell holnap tudok késziteni egy jobbat. (reggelig abban a tudatban voltam, hogy az átkapcsoló mellett 2 különálló hidraulikus kar van összekapcsolva, de úgy tünik hogy nem. Az 1 elem aminek 2 karja van.)

Az a "???" igazából egy szelep? Ha nagyobb súlyt emelek vele és úgyhagyom, akkor egy idő után elkezdi magától "üríteni". Erről a "???" rész tehet?
Mert ha igen akkor a "???" ezek szerint azért van ott, hogy ne tudjam megerőltetni a gépet..

kep

Előzmény: d-032a #1018 hozzászólása



Igen, mert a hülye is észre veszi, hogy igazából nem akart segiteni. Ja, és mielőtt ide tévedtem felkerestem egy céget ez ügyben, tippelj mennyit kellene fizetnem, hogy megmondják mit vegyek és hova "kössem" be (tehát ők nem nyulnak semmihez sem csak "szaktanácsadást kapok")?

Előzmény: ..MZ/X.. #1013 hozzászólása



Nálunk a földet lapátolják a levest meg kanállal eszik. smile offtopic

Előzmény: peter.st #2062 hozzászólása



A kép lemaradt smile whistling
kep

Sziasztok,
Megpróbáltam lerajzolni, hogy hogyan is van bekötve a japán traktorom homlokrakodója.
Feltételezem, hogy a kevés olaj miatt lett a rendszerbe bekötve a 3-as számmal jelölt
hidraulikus átkapcsoló. A rajzról hiányzik egy vezeték amit még sajnos nem találtam meg a sötétben
(reggel jobban körül nézek), feltételezem, hogy a hidrzulikus pumpa és az olaj tartáj között kell valahol lennie. Mielőtt utólagosan felszerelték a homlokrakodót az A és a B pont egyenesen össze volt kötve.

Valaki bele tudna javitani a rajzba úgy hogy azzal elmagyarázná hogy honnan - hova - milyen irányba megy a hidrulikus nyomás? Az 1-es karral tudom a homlokrakodó lapátját kiönteni a 2-es karral tudok emelni.
Ha a 3-as kart átkapcsolom akkor nem működik a homlokrakodó de működik a hátsó 3 pont emelő és forditva...
A károm kérdőjellel (???) megjelölt valaminek nem tudom mi a neve és hogy mi a szerepe.

Szeretném plusz 1 karral növelni a rendszert, de ehhez ismernem kellene a működését.
Továbbá valószinűleg szükség lesz növelni a hidraulikus olaj mennyiséget egy plusz olajtartájjal.

Mindenkinek előre is köszönom a segitséget.
Peti

Sziasztok
Pár éve vásároltam egy Yanmar 1810 -es japán kistraktort. Utólag homlokrakodósra lett átalakitva (még mielőtt megvásároltam volna).
Feltételezem a kevés olaj miatt lett kialakitva a rendszer úgy, hogy egy hidraulikus karral tudom kapcsolni a homlokrakodót (fel-le emelni, billenteni fel-le a lapátot) vagy a hátsó 3 pontot.
Ha átkapcsolom akkor nem megy a homlokarakodó és működik a hátsó 3 pont, ha vissza kapcsolom akkor nem működik a 3 pont és működik a homlokrakodó.

Lenne pár kérdésem:
Ha lefémyképezem akkor el tudjátok magyarázni hogy mi-honnan-hova megy és hogyan is működik a rendszer?
Következő az lenne, hogy kellene rá még egy hiraulikus kar (egy +kör) amivel a homlokrakodó lapátját le lehetne szoritani felülről hogy ne potyogjon ki belőle az anyag. Megoldható-e?
Ha szeretném növelni az olajmennyiséget egy külső tartájjal akkor az megoldható -e és tudtok -e benne segiteni, hogy hogyan kössem a rendszerbe? (Probléma-e ha magasabban szeretném elhelyezni a +tartájt?)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mire figyeljen a gazda, aki ősszel búzát vagy árpát vetett? + VIDEÓ
Mire figyeljen a gazda, aki ősszel búzát vagy árpát vetett? + VIDEÓ
Összefoglaló és videó a Kalászos növények – aktuális munkálatok webináriumról.
Főzzük meg a gyomokat a szántóföldön!
Főzzük meg a gyomokat a szántóföldön!
Az eljárás forradalmasíthatja az egész, peszticidek nélküli gyomirtást.
4x10 féltető,  garázs,  tároló,  gépszín
4x10 féltető, garázs, tároló, gépszín

400.000 Ft

Renault Master kisteherautók (tejszállításra,  tejkiadagolásra alkalmas)
Renault Master kisteherautók...

1.000 Ft

M10-es rekesz eladó
M10-es rekesz eladó

450 Ft

KSMK 6 Soros sorközművelő kultivátor eladó
KSMK 6 Soros sorközművelő kultivátor...

650.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]