Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.35 FtUSD399.52 FtCHF437.83 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Helo Kollégák!
Szerbiában van egy Merlo 27.6 Plus rakodóm kb. 1000 órával kubota motorral, és a kerekei legyökereztek.Más minden dolgozik rajta, de ha megindítom pár másodperc múlva a hidraulika szivattyú túl hangossá válik, gondolom nem tudja hova tenni az olajat,de meg sem mozdul,.Sajnos az itteni szervizes még azt sem tudta, hogy hol van rajta a meghajtó hidromotor.
Tanácsaitokat akár magyar kezelési-javítási útmutató meglelésének formájában előre is köszönöm.
Én Agro-Masz BT 30-al dolgozok ékgyűrűs hengerrel. Nem tudom mi a különbség az AT és a BT között, de az enyémmel semmi gond nincs, pedig nagyon durván szecskázott kukiföldet is tárcsáztam már. Igaz az első tárcsasornál le kellett vennem az "oldalhatároló" lemezt(ami megakadályozza, hogy a szélső tárcsalap messzire dobja a földet).
Én is 3 méteres "AGRO MASZ"-t vettem ékgyűrűs hengerrel, szép munkát csinál. 1025-ös MTZ is elviszi, igaz könnyű feketeföldön használtam buza, kukorica tarlón, meg szántott kukiföld elmunkálására búzavetés előtt.
Köszi a segítséget. Ezt a MANUAL LEVANTE lapot én is megtaláltam, de mivel kevésbé vagyok kompjúteros a Senorita nélkül nem boldogultam. Majd megprobálom az általad ajánlott módszert.
Helo Mindenkinek!
Segítséget kérnék az EHR HIDRAULIKA beállítására vagy magyar kezelési utasítás kellene a HUSCO HITCH WITH EZ SELECT tipushoz ami URSUS 3110, és TÜMOSAN 9115 traktorba van beépítve. Én csak Spanyol utasítást találtam. A segítséget nagyon szépen köszönöm, ha kell valamilyen formában meghálálom.
Tisztelettel Kovács Géza Szerbiából.
Szerbiában több gyártó is gyárt fosztógumit. Én az Adai Sulok céget ajánlom (www.sulok.rs), beszélnek magyarul.
Ezenkívül márciustól a vajdasági vásárokban is lehet többféle és különböző minőségű fosztógumit, és sok más mezőgazdaságigép alkatrészt is venni.
A nagyobb vásárok megtartásának ideje:
márciustól decemberig minden hónapban az
-első vasárnap:Zenta (Senta)
-második vasárnap: Bácska Topolya - (Topla)
-harmadik vasárnap: Csantavér (Čantavir)
-utolsó vasárnap( negydik vagy ötödik): Kispiac
(Male Pijace)
A vásárok reggeltől kb. délig működnek.
De a szabadkai ócskapiacon is árulják
Amikor azt irtram, hogy a golyók közé dugtam a menetszárat és körülhegesztettem azt úgy értsd, hogy nemcsak a golyókhoz, hanem a csapágy külsejéhez és belsejéhez is meg a golyókhoz is oda hegesztettem a menetszárat. Ha jól emlékszem a 16-os menetszárat meg kellett köszörülnöm,hogy be bírjam dugni.
Hali !
Olvasva az előző véleményeket a függesztett ekebeállításhoz nekem is lenne egypár megjegyzésem. Látom, hogy sokan sok mindent nem értenek.
Először is azt kell,hogy betartsuk, hogy a földben lévő ekének a szántandó felülethez képest lehetőleg vízszintesen kell hogy legyen, mint oldal, mint előre-hátra irányba, és a traktorral munka közben párhuzamosan( egy vonalon )kell hogy járjon megfelelő mélységben és szélességben. Az előbb leírt követelményeket különböző beállításokkal érhetjük el, amit az ekén és a traktoron végzünk.
Ha a "lakatláncok" szántás közben bármely irányba feszesek az a traktor "félrehúzását" eredményezi, tehát mint ahogy Szeni írja tágaknak kell lenniük.
A " Z " tengellyel az első eketest fogásának széllességét, és az eke traktorhoz való párhuzamosságát állítjuk. Általában ezen a tengelyen egyrészt körben való elfordítással másrészt oldalirányú elhúzással állíthatunk. Ha körbe forgatjuk, a hátsó ekenádon láthatjuk legjobban, hogy az vagy közelebb, vagy távolabb kerül az elképzelt barázda oldalától.
Minél jobban a barázda falának nyomjuk a hátsó ekenádat az első eketestünk annál keskenyebbet fog.
Előfordulhat, hogy miután beállítottuk, hogy az első eketest is akkorát fog minta többi, az ekénk munka közben nem lesz a traktorral párhuzamos. Ezt a problémát a"z" tengely oldalra való eltolásával oldjuk meg, és a körbe való elforgatásával újból beállítjuk az első eketest fogászélességét.
Még csak annyit, hogy különböző tömörségű( kötött, vagy homokos)talajok szántásánál az egyformára beállított eke első eketeste nem egyforma szélességet fog.
Végül is Szeninek szerintem igaza van!
1025-ös hasonló olajnyomás problémám nekem is volt. Az enyémnél az olajnyomást szabályzó szelep akadt fel kicsit kinyílva, valami szemét végett, ami az olajszűrőnél van. Nálunk a vízzel hűtött olajossal nincs gond a melegedéssel, de viszont a régebbire amelynek olajhűtő "radiátora" van a vízhűtő előtt ez nem mondható.
Lehet olyan módon is beállitani,hogyha hajtva van kézzel,egy papirlapot a fogak közé,és sehol sem szabad hogy elvágja, meg az egymásba forduló fogak közt ne legyen, vagy csak nagyon kis hézak legyen.
Nekem sikerült az általad leírtak alapján a javítás. Ami meg az olajkiszívást illeti a levegőszűrőböl, szerintem e probléma megoldására szerel Iván nagyobb átméretű levegőszűrőt a1025-re.
A sörétek és egyébb csapágy alkatrészek nagy valószínűséggel a kardán hajtástól származnak. A nyáron én is ilyet észleltem olajcserénél, be is voltam rezelve, de kiderült, hogy "csak" a kardánmeghajtást kellett műteni.
Én a motorháztető tetejére raknám a lámpákat, igaz úgy nézne ki mint a vizipók, de szerintem biztonságosabb helye lenne mint az első súlyokon vagy a sárhányón.
Üdv Mindenkinek!
Én 1025-ös MTZ-ket hajtok, azokban az elektromos elsőhajtáskapcsolót ami a fülkében van, ha az ülésfelőli részét nyomom be akkor direktbe van kapcsolva, és hátrtafelé menetben csak így hajtja az elejét, és a lámpa midig világít. Ha az ablak felőli része van benyomva akkor "biciklire" van kapcsolva és a lámpa csak akkor világít ha összekapcsolódik a meghajtás.
Ha ez nem történik meg akkor sem ha megcsúsznak a hátsó kerekek, akkor ki kell cserélni a mágneskapcsolót (relé) ami abban a dobozban van amelyen az elsőhajtáskapcsoló és az ellenőrző lámpa van.
Helo
Hasonló bálakidobót még nem láttam, de szerbiába sok behozott kisbálázón volt, szerintem ettől egyszerűbben működő "katapult". Annál a megoldásnál a kész bála két végtelenitett elég gyorsan forgó gumiszalag közé ment be, és az dobta el. A szalag irányát és sebességét is lehetett irányítani, mivel hidromotor hajtotta meg. A hidromotor szivattyúja a bálazó lendkerekéröl kapta a meghajtást ékszij segítségével.
Ha érdekel írjál a -kovacgeza@gmail.com-címre utánnanézek, hogy mennyiért lehetne venni.
A visszaáramlás csak akkor folytja a hidroszivattyút, ha a kormánykerék elmozdításával a munkahengerbe már nem tud a vezérelt olajmennyiség bejutni,mert a munkahenger dugattyúja a végére ért. Ilyenkor a biztonsági szelep engedi vissza az olajnyomást és ezt a motor észre is veszi ha jó a szivattyú.
Szerintem épp az a baj, hogy a szemét miatt a kormány elfordításakor is szabadon visszafolyik az olaj,tehát a visszafolyás nem záródik el így nem képződik nyomás és nem sír a szivattyú.
Az orbit az egy hidraulikus szeleprendszer, amely a hidraulikus nyomást a kormányozható kerekeket irányító munkahengerbe irányítja a kormánykerék elforgatásakor. Vagy összehúzza vagy, széttolja azt, ha viszont a kormánykerék nyugvó helyzetben van a nyomást visszaengedi. A te esetedben szerintem az a baj, hogy a kormánykerék egyik irányba való elmozdításánál, az orbit nem vezérel nyomást, ezért nehéz elfordítani a kerekeket,tehát az orbitot kell javítani, vagy cserélni.
Üdv mindenkinek!
Mivel egy JD 965H kombájnon a motrot kellene megbontani hozzávaló javítási dokumentációt(adatot a szelephézag beállításról, a fej és hajtókar csavarok megszorításáról stb.), vagy hozzáértő embert keresek.
A motor turbós, talán 150 lóerős, és ha igaz 6359 a tipusa.
A segítséget előre is köszönöm.
Kedves fórumozó kollégák!
Sürgősen kellene a JOHN DEER 1170 kombájnhoz kezelési és beállítási útmutató(magyar nyelvű előnyben). Segítségeteket előre is köszönöm!
Az említett kiállítás Szerbiában Újvidéken (NOVI SAD) van. A röszkei határátjárótól kb. 120km-re, az E75-ös autóúton, vagy a régi E5-ös nemzetközi úton lehet Újvidékre jutni.A neten lehet tájékozódni. NOVOSADSKI SAJAM(kiejtve-novoszádszki szájám=Újvidéki kiállítás, poljoprivredni sajam=mezőgazdasági kiállítás.
Sajnos ha felmelegszik a traktorfülke ahol a vezérlőegység van, akkor semmi sem működik, de legújabban az ELEKTRONIKUS kötözésindítás kézi vagy automatikus indítása sem lehetséges.
Kedves szaktársak!
Mivel az eső miatt a szántóföldi növénytermesztőknek ünnep van, így péntekig lehet jönni az ÚJVIDÉKI 79. nemzetközi mezőgazdasági kiállításra, melyen 58 országból 1500 kiállító mutatkozik be. Az élelmiszer gyártóin és gyártási gépsorai mellett, látható és megvásárolható rengeteg mezőgép, műtrágya, vetőmag, meg mintegy 5000 haszonállat. A látogatás 9-től 18 óráig lehetséges felnőtteknek 500 dinárért.
Üdvözlet mindenkinek!
Megköszönnék 1-2 infót a KRONÉSOKNAK, elsősorban "JAMO-nak! Kérdezném, hogy az előző képeken látható "hálószéthúzót" a KR 130 S -re fel lehetne-e utólag szerelni, hol lehetne megvenni, meg a konfort kezelőegységgel is bajom van, ahhoz ért-e valaki?
Heló Mindenkinek!
Küldjetek már ide a délvidékre (Vajdaság-Szerbia)is abból a vevőből aki 40 Eurót akar 1 mázsa napráért fizetni. Nálunk az itteni maffia banda csak 30-ért veszi!
Szerbiában mezgaz alkatrészt legegyszerűbben a kirakodó vásárokban lehet venni mert ott több kereskedő,és gyártó is árulja a termékét. Én az észak vajdasági vásárokba szoktam menni ha valami hiányzik. Ezek a vásárok márciustól decemberig vannak, a hónap ugyanazon vasárnapján ugyanott.A hónap első vasárnapja ZENTA (SENTA), második vasárnap BÁCSTOPOJA (BAČKA TOPOLA), harmadik vasárnap CSANTAVÉR (ČANTAVIR),az utolsó vasárnap KISPIAC (MALE PIJACE). Ezeken a vásárokon magyarul is beszélnek, de az aratási időn kívül szivesen a rendelkezésedre állok. Ha még érdekelne valami a -kovacgeza@gmail.com - e-mail címre írjál.
Helo
Az INEX LIFAM kiskockabálazót Szerbiában gyártották, azt nem tudom hogy miről koppintották, de alkatrészt lehet hozzá venni.
Szivesen segítek ha szükséges.
Üdv Mindenkinek!
Szeretném megkérdezni, hoy valaki látott-e már MTZ-n automatta 3pont függesztés alsó karokat? Esetleg tudja-e valaki, hogy hol árulnak, vagy gyártanak ilyet?
Előre is köszi a válaszaitokat!
Tapasztalatom szerint az újabb tipusó MTZ-k elektromos mérőműszerei igencsak megbízhatatlanok, ezért én az elektomosok mellé mehanikusan mérő hőmérőt és olajnyomás mérőt is felszereltem.(Időközben az elektromosok el is romlottak.)
Az elektromos fordulatmérő óra az áramfejlesztő erre a célra kialakított leágazásáról kapja a vezérlést.
Az a bizonyos fekete biztosítékdoboz a 60 amperos biztosítékkal a fülkén kívül, az önindító felett,a motorháztető alatt, a hidraulika- olajtartályra van rögzítve. Ezen keresztül megy az önindítóról az áram mindenhova,az újabb tipusoknál.
Könnyű az olyan konbájnosnak akinek csak arra van gondja,hogy kibb nagy hatékonyságal lenyomja az egyes gabonatáblákat.
Sajnos mifelénk ilyen szolgáltatásra nics igény.
Az olajfojás ami látszik az olajteknőn az olajszűrőház és a motorblokk közötti tömítés miatt van. Nem olyan vészesen ereszt mint ahogyan kinéz.
A múlthéten jól meg lett hajtva a gép, porba is meg sárba is járt ezért ilyen piszkos.
Előzmény: Mf-es? #30 hozzászólása
Az lehet, de ma már eléggé olvadt, de majd rálesek.
Helo Kollégák!
Szerbiában van egy Merlo 27.6 Plus rakodóm kb. 1000 órával kubota motorral, és a kerekei legyökereztek.Más minden dolgozik rajta, de ha megindítom pár másodperc múlva a hidraulika szivattyú túl hangossá válik, gondolom nem tudja hova tenni az olajat,de meg sem mozdul,.Sajnos az itteni szervizes még azt sem tudta, hogy hol van rajta a meghajtó hidromotor.
Tanácsaitokat akár magyar kezelési-javítási útmutató meglelésének formájában előre is köszönöm.
Előzmény: D-032-a #7332 hozzászólása
Köszönöm szépen a segítséget. A linkel meg a fordítóval már elboldogulok, még nem lesz jobb.
Segítséget szeretnék kérni. A 6920-JD traktorhoz kellene elérhető magyar nyelvű használati utasítás. A válaszokat köszönöm.
Előzmény: avm #3124 hozzászólása
Én Agro-Masz BT 30-al dolgozok ékgyűrűs hengerrel. Nem tudom mi a különbség az AT és a BT között, de az enyémmel semmi gond nincs, pedig nagyon durván szecskázott kukiföldet is tárcsáztam már. Igaz az első tárcsasornál le kellett vennem az "oldalhatároló" lemezt(ami megakadályozza, hogy a szélső tárcsalap messzire dobja a földet).
Előzmény: Tomi.. #3109 hozzászólása
Puha búzatarlón,szántáson kb. 15cm mélyen, száras kukiföldön meg ahogy bevette kb. 10 km/h val.
Előzmény: Tomi.. #3086 hozzászólása
Én is 3 méteres "AGRO MASZ"-t vettem ékgyűrűs hengerrel, szép munkát csinál. 1025-ös MTZ is elviszi, igaz könnyű feketeföldön használtam buza, kukorica tarlón, meg szántott kukiföld elmunkálására búzavetés előtt.
Előzmény: D-032-a #6519 hozzászólása
Köszi a segítséget. Ezt a MANUAL LEVANTE lapot én is megtaláltam, de mivel kevésbé vagyok kompjúteros a Senorita nélkül nem boldogultam. Majd megprobálom az általad ajánlott módszert.
Előzmény: mtz1221 #6520 hozzászólása
Igen. Tel.:+381 63 82 28 105
Helo Mindenkinek!
Segítséget kérnék az EHR HIDRAULIKA beállítására vagy magyar kezelési utasítás kellene a HUSCO HITCH WITH EZ SELECT tipushoz ami URSUS 3110, és TÜMOSAN 9115 traktorba van beépítve. Én csak Spanyol utasítást találtam. A segítséget nagyon szépen köszönöm, ha kell valamilyen formában meghálálom.
Tisztelettel Kovács Géza Szerbiából.
Előzmény: Lang Mátyás #1 hozzászólása
Szerbiában több gyártó is gyárt fosztógumit. Én az Adai Sulok céget ajánlom (www.sulok.rs), beszélnek magyarul.
Ezenkívül márciustól a vajdasági vásárokban is lehet többféle és különböző minőségű fosztógumit, és sok más mezőgazdaságigép alkatrészt is venni.
A nagyobb vásárok megtartásának ideje:
márciustól decemberig minden hónapban az
-első vasárnap:Zenta (Senta)
-második vasárnap: Bácska Topolya - (Topla)
-harmadik vasárnap: Csantavér (Čantavir)
-utolsó vasárnap( negydik vagy ötödik): Kispiac
(Male Pijace)
A vásárok reggeltől kb. délig működnek.
De a szabadkai ócskapiacon is árulják
Előzmény: #4865 hozzászólása
A "Yto"-hoz Szerbiában Újvidéken lehet alkatrészt venni. Ha tudnám pontosan mi kell szivesen rákérdeznék!
Előzmény: #35451 hozzászólása
Ja lemaradt, hogy a hegesztett gojóktól kiszedtem a kosarat.
Előzmény: #35451 hozzászólása
Amikor azt irtram, hogy a golyók közé dugtam a menetszárat és körülhegesztettem azt úgy értsd, hogy nemcsak a golyókhoz, hanem a csapágy külsejéhez és belsejéhez is meg a golyókhoz is oda hegesztettem a menetszárat. Ha jól emlékszem a 16-os menetszárat meg kellett köszörülnöm,hogy be bírjam dugni.
Előzmény: #35445 hozzászólása
Én a menetszárat a golyók közé dugtam és úgy hegesztettem körül CO-s hegesztővel.- Sok szerencsét!
Hali !
Olvasva az előző véleményeket a függesztett ekebeállításhoz nekem is lenne egypár megjegyzésem. Látom, hogy sokan sok mindent nem értenek.
Először is azt kell,hogy betartsuk, hogy a földben lévő ekének a szántandó felülethez képest lehetőleg vízszintesen kell hogy legyen, mint oldal, mint előre-hátra irányba, és a traktorral munka közben párhuzamosan( egy vonalon )kell hogy járjon megfelelő mélységben és szélességben. Az előbb leírt követelményeket különböző beállításokkal érhetjük el, amit az ekén és a traktoron végzünk.
Ha a "lakatláncok" szántás közben bármely irányba feszesek az a traktor "félrehúzását" eredményezi, tehát mint ahogy Szeni írja tágaknak kell lenniük.
A " Z " tengellyel az első eketest fogásának széllességét, és az eke traktorhoz való párhuzamosságát állítjuk. Általában ezen a tengelyen egyrészt körben való elfordítással másrészt oldalirányú elhúzással állíthatunk. Ha körbe forgatjuk, a hátsó ekenádon láthatjuk legjobban, hogy az vagy közelebb, vagy távolabb kerül az elképzelt barázda oldalától.
Minél jobban a barázda falának nyomjuk a hátsó ekenádat az első eketestünk annál keskenyebbet fog.
Előfordulhat, hogy miután beállítottuk, hogy az első eketest is akkorát fog minta többi, az ekénk munka közben nem lesz a traktorral párhuzamos. Ezt a problémát a"z" tengely oldalra való eltolásával oldjuk meg, és a körbe való elforgatásával újból beállítjuk az első eketest fogászélességét.
Még csak annyit, hogy különböző tömörségű( kötött, vagy homokos)talajok szántásánál az egyformára beállított eke első eketeste nem egyforma szélességet fog.
Végül is Szeninek szerintem igaza van!
Előzmény: #32678 hozzászólása
1025-ös hasonló olajnyomás problémám nekem is volt. Az enyémnél az olajnyomást szabályzó szelep akadt fel kicsit kinyílva, valami szemét végett, ami az olajszűrőnél van. Nálunk a vízzel hűtött olajossal nincs gond a melegedéssel, de viszont a régebbire amelynek olajhűtő "radiátora" van a vízhűtő előtt ez nem mondható.
Előzmény: #30762 hozzászólása
Lehet olyan módon is beállitani,hogyha hajtva van kézzel,egy papirlapot a fogak közé,és sehol sem szabad hogy elvágja, meg az egymásba forduló fogak közt ne legyen, vagy csak nagyon kis hézak legyen.
Előzmény: #30723 hozzászólása
Nekem sikerült az általad leírtak alapján a javítás. Ami meg az olajkiszívást illeti a levegőszűrőböl, szerintem e probléma megoldására szerel Iván nagyobb átméretű levegőszűrőt a1025-re.
Előzmény: #30716 hozzászólása
A sörétek és egyébb csapágy alkatrészek nagy valószínűséggel a kardán hajtástól származnak. A nyáron én is ilyet észleltem olajcserénél, be is voltam rezelve, de kiderült, hogy "csak" a kardánmeghajtást kellett műteni.
Előzmény: #29913 hozzászólása
Én a motorháztető tetejére raknám a lámpákat, igaz úgy nézne ki mint a vizipók, de szerintem biztonságosabb helye lenne mint az első súlyokon vagy a sárhányón.
Előzmény: #29909 hozzászólása
Az üzemanyag szintjelző jeladókkal én is vesződök. Vennék is, ha van valami tartósan megbízható.
Előzmény: #29887 hozzászólása
Üdv Mindenkinek!
Én 1025-ös MTZ-ket hajtok, azokban az elektromos elsőhajtáskapcsolót ami a fülkében van, ha az ülésfelőli részét nyomom be akkor direktbe van kapcsolva, és hátrtafelé menetben csak így hajtja az elejét, és a lámpa midig világít. Ha az ablak felőli része van benyomva akkor "biciklire" van kapcsolva és a lámpa csak akkor világít ha összekapcsolódik a meghajtás.
Ha ez nem történik meg akkor sem ha megcsúsznak a hátsó kerekek, akkor ki kell cserélni a mágneskapcsolót (relé) ami abban a dobozban van amelyen az elsőhajtáskapcsoló és az ellenőrző lámpa van.
Előzmény: #343 hozzászólása
Tisztelt Gábor!
Nekem kellene az "ISARIA 6000" vetőgép beállítási útmutatója
E mailcím: kovacgeza@gmail.com
Előzmény: #1404 hozzászólása
Nézd meg ezt a videót! http://www.youtube.com/watch?v=HkBtBJH8vio
Előzmény: #1404 hozzászólása
Helo
Hasonló bálakidobót még nem láttam, de szerbiába sok behozott kisbálázón volt, szerintem ettől egyszerűbben működő "katapult". Annál a megoldásnál a kész bála két végtelenitett elég gyorsan forgó gumiszalag közé ment be, és az dobta el. A szalag irányát és sebességét is lehetett irányítani, mivel hidromotor hajtotta meg. A hidromotor szivattyúja a bálazó lendkerekéröl kapta a meghajtást ékszij segítségével.
Ha érdekel írjál a -kovacgeza@gmail.com-címre utánnanézek, hogy mennyiért lehetne venni.
Előzmény: #20659 hozzászólása
A visszaáramlás csak akkor folytja a hidroszivattyút, ha a kormánykerék elmozdításával a munkahengerbe már nem tud a vezérelt olajmennyiség bejutni,mert a munkahenger dugattyúja a végére ért. Ilyenkor a biztonsági szelep engedi vissza az olajnyomást és ezt a motor észre is veszi ha jó a szivattyú.
Előzmény: #20659 hozzászólása
Szerintem épp az a baj, hogy a szemét miatt a kormány elfordításakor is szabadon visszafolyik az olaj,tehát a visszafolyás nem záródik el így nem képződik nyomás és nem sír a szivattyú.
Előzmény: #20654 hozzászólása
Nem biztos,hogy az orbitot, (vagy bármit)kell cserélni, mert előfordulhat, hogy csak valami kis szemét(vas, vagy gumi forgács) miatt nem működik.
Előzmény: #20650 hozzászólása
Az orbit az egy hidraulikus szeleprendszer, amely a hidraulikus nyomást a kormányozható kerekeket irányító munkahengerbe irányítja a kormánykerék elforgatásakor. Vagy összehúzza vagy, széttolja azt, ha viszont a kormánykerék nyugvó helyzetben van a nyomást visszaengedi. A te esetedben szerintem az a baj, hogy a kormánykerék egyik irányba való elmozdításánál, az orbit nem vezérel nyomást, ezért nehéz elfordítani a kerekeket,tehát az orbitot kell javítani, vagy cserélni.
Üdv mindenkinek!
Mivel egy JD 965H kombájnon a motrot kellene megbontani hozzávaló javítási dokumentációt(adatot a szelephézag beállításról, a fej és hajtókar csavarok megszorításáról stb.), vagy hozzáértő embert keresek.
A motor turbós, talán 150 lóerős, és ha igaz 6359 a tipusa.
A segítséget előre is köszönöm.
Kedves fórumozó kollégák!
Sürgősen kellene a JOHN DEER 1170 kombájnhoz kezelési és beállítási útmutató(magyar nyelvű előnyben). Segítségeteket előre is köszönöm!
Előzmény: #170 hozzászólása
Az említett kiállítás Szerbiában Újvidéken (NOVI SAD) van. A röszkei határátjárótól kb. 120km-re, az E75-ös autóúton, vagy a régi E5-ös nemzetközi úton lehet Újvidékre jutni.A neten lehet tájékozódni. NOVOSADSKI SAJAM(kiejtve-novoszádszki szájám=Újvidéki kiállítás, poljoprivredni sajam=mezőgazdasági kiállítás.
Előzmény: #122 hozzászólása
Sajnos ha felmelegszik a traktorfülke ahol a vezérlőegység van, akkor semmi sem működik, de legújabban az ELEKTRONIKUS kötözésindítás kézi vagy automatikus indítása sem lehetséges.
Kedves szaktársak!
Mivel az eső miatt a szántóföldi növénytermesztőknek ünnep van, így péntekig lehet jönni az ÚJVIDÉKI 79. nemzetközi mezőgazdasági kiállításra, melyen 58 országból 1500 kiállító mutatkozik be. Az élelmiszer gyártóin és gyártási gépsorai mellett, látható és megvásárolható rengeteg mezőgép, műtrágya, vetőmag, meg mintegy 5000 haszonállat. A látogatás 9-től 18 óráig lehetséges felnőtteknek 500 dinárért.
Előzmény: #118 hozzászólása
Üdvözlet mindenkinek!
Megköszönnék 1-2 infót a KRONÉSOKNAK, elsősorban "JAMO-nak! Kérdezném, hogy az előző képeken látható "hálószéthúzót" a KR 130 S -re fel lehetne-e utólag szerelni, hol lehetne megvenni, meg a konfort kezelőegységgel is bajom van, ahhoz ért-e valaki?
Heló Mindenkinek!
Küldjetek már ide a délvidékre (Vajdaság-Szerbia)is abból a vevőből aki 40 Eurót akar 1 mázsa napráért fizetni. Nálunk az itteni maffia banda csak 30-ért veszi!
Előzmény: #564 hozzászólása
Szerbiában mezgaz alkatrészt legegyszerűbben a kirakodó vásárokban lehet venni mert ott több kereskedő,és gyártó is árulja a termékét. Én az észak vajdasági vásárokba szoktam menni ha valami hiányzik. Ezek a vásárok márciustól decemberig vannak, a hónap ugyanazon vasárnapján ugyanott.A hónap első vasárnapja ZENTA (SENTA), második vasárnap BÁCSTOPOJA (BAČKA TOPOLA), harmadik vasárnap CSANTAVÉR (ČANTAVIR),az utolsó vasárnap KISPIAC (MALE PIJACE). Ezeken a vásárokon magyarul is beszélnek, de az aratási időn kívül szivesen a rendelkezésedre állok. Ha még érdekelne valami a -kovacgeza@gmail.com - e-mail címre írjál.
Előzmény: #551 hozzászólása
Helo
Az INEX LIFAM kiskockabálazót Szerbiában gyártották, azt nem tudom hogy miről koppintották, de alkatrészt lehet hozzá venni.
Szivesen segítek ha szükséges.
Előzmény: #153 hozzászólása
Helo!
Írtam E-milt, 4 hengeres, 3.8 literes , 83 lovas.
Üdv Mindenkinek!
Szeretném megkérdezni, hoy valaki látott-e már MTZ-n automatta 3pont függesztés alsó karokat? Esetleg tudja-e valaki, hogy hol árulnak, vagy gyártanak ilyet?
Előre is köszi a válaszaitokat!
Kár, hogy a Magyarkanizsai barátunk, a gőzgépekről, meg a "szívógáz" motorokról, és a szívógáz traktorról nem rakott fel képeket.
Kívánok boldog új évet, jó egészséget,sok pénzt
minden Agrofórumozónak, családjának, barátjának
traktoristának, és gazdatársnak!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: #5325 hozzászólása
Tapasztalatom szerint az újabb tipusó MTZ-k elektromos mérőműszerei igencsak megbízhatatlanok, ezért én az elektomosok mellé mehanikusan mérő hőmérőt és olajnyomás mérőt is felszereltem.(Időközben az elektromosok el is romlottak.)
Az elektromos fordulatmérő óra az áramfejlesztő erre a célra kialakított leágazásáról kapja a vezérlést.
Előzmény: #5192 hozzászólása
Az a bizonyos fekete biztosítékdoboz a 60 amperos biztosítékkal a fülkén kívül, az önindító felett,a motorháztető alatt, a hidraulika- olajtartályra van rögzítve. Ezen keresztül megy az önindítóról az áram mindenhova,az újabb tipusoknál.
Előzmény: #5 hozzászólása
Könnyű az olyan konbájnosnak akinek csak arra van gondja,hogy kibb nagy hatékonyságal lenyomja az egyes gabonatáblákat.
Sajnos mifelénk ilyen szolgáltatásra nics igény.
Látom kezd már a társaság felhangolódni a kombájnozásra, gondoltam előhúzom már ezt a topikot, mert érdekelne a téma.
Előzmény: #332 hozzászólása
Tapasztalatom szerint a baszagran (bentazon hatóanyag)egymagában nem elég az árvakelésű napra ellen.
Én pulsar+harmony kombinációval fújtam.
Előzmény: #2690 hozzászólása
Az olajfojás ami látszik az olajteknőn az olajszűrőház és a motorblokk közötti tömítés miatt van. Nem olyan vészesen ereszt mint ahogyan kinéz.
A múlthéten jól meg lett hajtva a gép, porba is meg sárba is járt ezért ilyen piszkos.
Előzmény: #2661 hozzászólása
Mint igértem itt van a 1025-ös MTZ elsőmeghajtásról a kép, amin remélem látszik, hogy nincs középtartó.