Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.17 Ft USD 370.37 Ft CHF 407.5 Ft GBP 460.41 Ft

Fórum

Becenév: balagge1891
Csatlakozott: 2010-01-07 15:43:58
Utolsó belépés: 2018-09-17 16:47:55
Fórum hozzászólás: 38

Fórumhozzászólásai

Előzmény: gabris22 #4756 hozzászólása



+üzemanyag? Vagy mar az is benne van?

Előzmény: ermike #19522 hozzászólása



Most hogy vissza olvastam a kérdésed, nem biztos, hogy jóra válaszoltam. Én az első csapágyak alatt a cséplődob alatti magfelhordó csigákat értettem, azoknak is facsapágyazása van.

Te erre gondoltál vagy a ládák első csapágyára?

Előzmény: balagge1891 #19519 hozzászólása



csak nem jön össze

Előzmény: balagge1891 #19518 hozzászólása



a kép lemaradt bocs

Előzmény: ermike #19516 hozzászólása



Ha le van szedve a kerék akkor tök könnyen hozzáférsz fent a csigák végén a csapágyakhoz. Az összes csapágy egy nagy közös sínen/felfogatáson van. Azt lelazítod,így a csapágyak már nem feszülnek a tengelyen és egész könnyen ki tudod cserélni őket. (A középsőket attól függően milyen hoszsú a kezed :)). Miután kicserélted a csapágyakat, a sínt/felfogatást ismét rögzíted a helyén. Itt figyelj mert ha meghúzod lehet feszülni fog a rendszer és akkor kicsit lazítani kell valamelyik csapágyon, hogy ne feszüljön.
Mellékelt kép(1-es pont: sín felfogatása. 2es pont: első csapágy rögzítése)

Előzmény: ermike #19514 hozzászólása



Ha nem kotyog/ lötyög felesleges piszkálni, elmegy még egy szezont simán. Nem hirtelen kopik a facsapágy, nem fog 200-300 hektár alatt hirtelen szétesni. Szezon közbe meg úgy is ránézel párszor.
Cserélni meg 10 perc/darab.

Nekem mindig van 2-3 tartalékba, hogyha cserélni kellene szezon közben akkor legyen.

Szezon előtt meg kicserélem, ami tényleg nagyon lötyög. Berakom az újat, de előtte jól bezsírozom.

Előzmény: MrPoke #915 hozzászólása



Szia! Láttam, hogy egy saját magad összerakott RTK-s rendszert használtsz. A jelátvitelt a bázis állomásról a Roverre hogyan oldottad meg? Milyen megoldással?

LoRa-val, vagy valami mással?

Van valakinek tapasztalata WTS-sel bíborhere vágásáról? Kell hozzá dörzsbetét, vagy anélkül is megy? Össze lehet húzni a dobot manuálisan szinte 0-ra?

Előzmény: Vinkó75 #18225 hozzászólása




Koszi ezt en is megtalaltam, de nekem pdf formatumban kelleb nem online verzioba. Muhelyben nincs net es lapozgatni szeretnenk:). Itt csak online keresheto verziot talaltam

Sziasztok! Van valakinek WTS 9560-hoz alkatrész katalógusa, vagy nem tudjátok honnan lehet rendelni olcsón?

Sziasztok!

A tapasztalatokra/véleményetekre lennék kiváncsi. Használt kombájt nézegetek az agroparknál, és találtam egy MF Fortiat egész jó áron. De nem akarom elhinni, hogy 4650 hektárt levágott 1350 cséplő üzemórával. Szerintetek ez lehetséges, hogy 0.29 üzemórával vág egy hektárt? A ti hasonló gépetek mennyivel vág 1 hektár gabonában?
A mi kombájnunk 0,7 körül vég egy hekárt ez meg fele annyiból levágja? Ez kicsit kevés...

Mármint én úgy értettem, hogy B-vel.

De szerinted miért nem lehet B-vel? Engem is érint csak azért kérdezem.
A B jogosítványnál ez van:" lassú jármű pótkocsival (nehézzel is)."
Nincs kikötés a pótkocsi rendszám fajtájára.

Tehát vontathatok piros rendszámos MTZ-vel egy fekete rendszámos HW-80.11 -es pótkocsit B-s jogosítvánnyal?

HEllO!

Többen félreérthetően írták, hogy piros rendszámmal csak piros rendszámú könnyű és nehéz pótkocsit húzhat a lassú jármű. De piros rendszámmal lehet fekete rendszámú könnyű és nehéz pótkocsit is húzni.
A szabályban csak ez van elvileg: "lassú jármű pótkocsival (nehézzel is)"

De javítsatok ki ha tévedtem.


HEllO!

Többen félreérthetően írták, hogy piros rendszámmal csak piros rendszámú könnyű és nehéz pótkocsit húzhat a lassú jármű. De piros rendszámmal lehet fekete rendszámú könnyű és nehéz pótkocsit is húzni.
A szabályban csak ez van elvileg: "lassú jármű pótkocsival (nehézzel is)"

De javítsatok ki ha tévedtem.


HEllO!

Többen félreérthetően írták, hogy piros rendszámmal csak piros rendszámú könnyű és nehéz pótkocsit húzhat a lassú jármű. De piros rendszámmal lehet fekete rendszámú könnyű és nehéz pótkocsit is húzni.
A szabályban csak ez van elvileg: "lassú jármű pótkocsival (nehézzel is)"

De javítsatok ki ha tévedtem.


Előzmény: #1364 hozzászólása



Köszi az infókat!

a 6 ládás márt biztos jó lenne, de az drágább issmile wacko
Majd a következő találkozókor alkudozunk:)

500 ha-t kellene vágni gabonaidőben. Azért ha visszaosztod a gép teljesítményével, és összeveted a jó idő hosszával, akad némi kérdés

Előzmény: #1352 hozzászólása



Nagyjából úgy lenne, hogy fele saját fele bérmunka a munkáknak. Csak nem vagyunk benne biztosak, hogy elég a teljesítménye(valószínűleg nem). Hát az elején biztos, hogy csak gabonákban menne, de cél, hogy később is.

Előzmény: #1352 hozzászólása



Nagyjából úgy lenne, hogy fele saját fele bérmunka a munkáknak. Csak nem vagyunk benne biztosak, hogy elég a teljesítménye(valószínűleg nem). Hát az elején biztos, hogy csak gabonákban menne, de cél, hogy később is.

Előzmény: #1352 hozzászólása



Nagyjából úgy lenne, hogy fele saját fele bérmunka a munkáknak. Csak nem vagyunk benne biztosak, hogy elég a teljesítménye(valószínűleg nem). Hát az elején biztos, hogy csak gabonákban menne, de cél, hogy később is.

Előzmény: #1353 hozzászólása



HellO!

Két Kata Kft-vel tárgyalunk.

Előzmény: #1350 hozzászólása



Faterom veszi. Melyik kereskedő? Megmondom őszintén nem is kérdeztem fateromat, nem voltam otthon még azóta, friss a történés. Úgy volt, hogy valamelyik szaklapban volt a Massey Ferguson hirdetés, hogy 3 év alatt kell kifizetni 0% THM-el. Aztán felhívták a kapcsolattartót és küldtek egy kereskedőt.
Vele beszéltek, most megy a papírmunka, mikor legközelebb jön a kereskedő akkor lesz a géppontosítás stb.

De majd megkérdezem melyik kereskedő.

Én is a nagyobb felé hajlanék, még lesz pár kör tárgyalás a kereskedővel.

Nekem a 7245 S is tetszik, mert jobb a magleválasztása a +1 dob/oszlatóverő miatt.

Amúgy a motorlépcsők 176/226/243/276 LE.

Plusz 17 LE mekkora teljesítmény növekedést eredményez hektárban/napi munkában? (226 LE helyett 243 LE)

Arányaiban 7%, de szerintem nem egyenesen arányosan növekszik. De cáfoljatok meg....

Azt nem tudjátok, hogy melyik országban gyártják/szerelik össze?

Mert a katalógusa nem írja.

De pl. a NH TX-eknél sokat számított, hogy belga vagy lengyel...

Köszi az infókat!

Ja és még egy kérdés.

Hány hektár alatt megy bele 1 üzemóra körülbelül?

Köszi!
Nagyon részletes válasz!
Hát hajtani mi hajtanánk, vagy sajátként menne, és a cél a minél többet.
Egy gabona szezonban lenne neki 500 ha munkája is, csak győzze. De ilyen teljesítménnyel az 25 nap ha nincs semmi probléma....
Sok nagy tábla van meg pár kisebb is. De akkor nagyjából jól tippeltem a teljesítményre.

Köszi az infókat!

Ez is iveco motoros lenne 226 LE. Én szerintem ez egy picit kevés, a hasonló kategóriákban a konkurens márkákban azért egy kicsit több van.

Napi teljesítménye mennyi? Mennyit szoktatok levágni vele egy nap/óra alatt?
Én most így 2 hektár/óra tippelném a teljesítményét, vagy egy kicsit inkább alá. (50 mázsás búzában).

Amúgy az ára 40M lenne. De most van az akció, hogy 3 év alatt kell kifizetni csak.

Azért kérdezem a teljesítményt, mert munkája lenne bőven, csak kérdés, hogy bírná-e...
Szóval tapasztalat?

HEllo!

Gondolkozunk erősen egy Massey Ferguson 7244 Activa kombájn vásárlásán. Van valakinek tapasztalata, hallott-e már jót/rosszat róla?

Hátha tud valaki új információval szolgálni.

Köszi!

Előzmény: #563 hozzászólása



Általában szoktak adni a géphez egy könyvet, amiben benne van a cikkszám, rövid leírás, állítási lehetőségek stb. Nekünk van egy Lemken ekénk, ahhoz például komplett gépkönyv van.

Nincs valamelyikőtöknek hozzá gépkönyve?

A Rábán ballonkerék van, és most cseréltünk ekenádakat rajta, mert mi is erre gyanakodtunk, hogy a kopottság miatt van. De továbbra is keresztbe fordul. Egyre nagyobb fogást vesz, és a vége keresztbe áll a végén.
Azt mondjátok hosszabb ekenád kell?

B

HellO!

Nem rég vettünk egy 6-os IH tarlónjáró ekét a Rába után, de mindig keresztbe fordul a traktor mögött. Szinte már az összes beállítási lehetőséget kipróbáltuk rajta, de nem javul.

Nincs valami ötletek, hogyan lehetne egyenesbe tartani?

HellO!

Nem rég vettünk egy 6-os IH tarlónjáró ekét a Rába után, de mindig keresztbe fordul a traktor mögött. Szinte már az összes beállítási lehetőséget kipróbáltuk rajta, de nem javul.

Nincs valami ötletek, hogyan lehetne egyenesbe tartani?

azt szeretném megkérdezni, mennyi egy kombájnos órabére körülbelül. Ft/óra

ha a gépet mi adjuk, de embert kell beleültetni...

azt szeretném megkérdezni, mennyi egy kombájnos órabére körülbelül. Ft/óra

ha a gépet mi adjuk, de embert kell beleültetni...

bocs, hogy elüt a témától, de azt szeretném megkérdezni, mennyi egy kombájnos órabére körülbelül. Ft/óra

ha a gépet mi adjuk, de embert kell beleültetni...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Új agrártámogatási honlapot indított az Agrárminisztérium
Új agrártámogatási honlapot indított az Agrárminisztérium
Ezentúl a KAP Stratégiai Terv kapcsán minden releváns információ egy helyen...
Sajtóközlemény
Hatalmas lehetőség előtt áll az agrárium, de fel kell készülni a szigorodó követelményekre is
Körbálás Fűszéna tárolóból
Körbálás Fűszéna tárolóból

13.000 Ft

Volvo L30 B / 2013 / 3550üó / Lízing 20%-tól
Volvo L30 B / 2013 / 3550üó / Lízing...

25.900 EUR

Vágó juh birka 2db eladó
Vágó juh birka 2db eladó

1.000 Ft

Ih cyclo műtrágyaszóró tartály 4db
Ih cyclo műtrágyaszóró tartály 4db

55.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]