Gázolaj árak 623 Ft Benzin árak 616 Ft EUR 390.47 Ft USD 358.68 Ft CHF 403.71 Ft GBP 463.18 Ft

Fórum

Becenév: 1114
Csatlakozott: 2010-01-10 11:29:28
Utolsó belépés: 2023-10-12 21:06:19
Fórum hozzászólás: 61

Fórumhozzászólásai

Üdv mindenkinek! Olyan kérésem kérdésem lenne azokhoz, akiknek a gyári tartály magasítós tetőjük van a gépen,neme lőnének pár fotót, vagy egy skiccet, mégis hogy is néz ki, meg a méretei mekkorák lehetnek, hogyan van rögzítve,merevítve.Előre is köszönet a segítségért.

Előzmény: Gyurkesz1 #13281 hozzászólása



Köszönöm előre is!

Előzmény: Gyurkesz1 #13279 hozzászólása



Ez végig kérette magát.Majd fejleményekről beszámolok, vagy kérdezek ha nem gond, de hétvége előtt nem lesz karika belőle.

Előzmény: Gyurkesz1 #13277 hozzászólása



Tengellyel elvileg nincs baj,de kérdés majd hogy viseli a szétszedést a variátor agyára ha gondolsz az jó nehezen húzósan jött le.

Előzmény: Gyurkesz1 #13275 hozzászólása


Az biztos jobb lenne,de sajna az idő is szorongat hamarosan itt az aratás,az utóverő csere opció azért jött számításba mert felfelé így könnyebb lesz talán kiszedni, betenni mint a belsejébe bujkálva.Aztán még ki tudja menet közben mi adódik,nem várt fejlemény.

Előzmény: Gyurkesz1 #13272 hozzászólása



Igen valami ilyesmire gondoltam én is nem szívesen cserélgetném bent sűrűn, esetleg c-s csapágynak lehetne értelme, vagy jó a normál, könyv az simát ír úgy látom.

Előzmény: 1114 #13269 hozzászólása



Az megvan köszönöm, meg is lazultak,de míg nincs itt a gép mellet az utódja tovább nem bántom.Hátha valami közbejön a donorral.Egyébként a 12 es nek az utóverője tengelye megegyezhet?

Előzmény: Gyurkesz1 #13268 hozzászólása



Nincs kint a dob,viszont a magtartály lent van, a terv felfelé kivenni mivel az utóverő feletti lemez is cserélve lesz így egy utal kicserélném mert igen ramaty állapotba van.Csapágyat milyen gyártmányt lenne érdemes bele tenni?

Előzmény: Gyurkesz1 #13265 hozzászólása



Peremre az utóverő alatti kis vasra gondolsz? Ettől még kilehet venni a utóverőt nem akadályozza?

Üdv!Érdeklődnék hozzáértőktől az utoverő tengelyét menetirány szerint balról jobbra lehet kiütni? Meg esetleg van e valami trükk bent.


Én ilyesmire gondoltam,tudom ami a képen van az rs de gondoltam t 16 hoz is létezhet valami hasonló felfüggesztés.

Előzmény: Gyoszor #7170 hozzászólása


Olyan felfüggesztést keresek amivel a gerendák alatt sorközművelőt tud emelgetni,nem 3 pontos hanem a sorközművelő gerendáját emeli.Az rs traktoron láttam paraleogamma emelő szerkezetet amivel sorközművelő, krumpli töltő volt működtetve.

Üdv mindenkinek! Érdeklődnék esetleg valakinek nincs e a t 16 hoz paraleogamma felfüggesztése eladó előre a vázhoz,az is sokat segítene ha el nem is adná,de fényképet készítene róla. Sorközművelőt szeretnék rászerkeszteni,ki hogyan oldotta meg?
Köszönöm előre is a segítséget!

Előzmény: Zoli 63 #4169 hozzászólása


Köszönöm! Majd megpróbálom felvenni a kapcsolatot vele.

Üdvözlet ! Érdeklődnék van e valaki, aki járt már úgy hogy 323 zt belső saját munkahengerét nem hajlandó felemelni.Nyomni nyomna de fel csak a mélységállító karral tudom működésre bírni.Olyan mintha szelep lenne megakadva, esetleg ha valaki járt már így, megköszönném ha megosztaná a megoldását.A külső köröket működteti rendesen. Kezdetben ha lefelé megnyomattam működött tovább rendesen, ebből gondolom, hogy valami megakadhatott.Előre is köszönök minden építő választ.

Előzmény: Buvargabi #9866 hozzászólása



Köszönöm,a gyors segítséget!

Üdvözlök mindenkit!Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy az 512es asztalának meghajtó lánckerekét,egy az egyben kilehet e cserélni az 514es szíjtárcsájára,azaz a meghajtó tengelyük végének mérete megegyezik e?válaszokat előre is köszönöm.

Üdvözlök mindenkit!Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy valaki nem e tudná megmondani,a welger ap 41es kisbálázón lévő ékszíj méretét,ami a kardán szöghajtás és a lendkerék között van?Ha esetleg lenne valakinek katalógusa és elküldené,azt külön megköszönném.

Előzmény: atti212. #9114 hozzászólása



Helló nekem is volt már hasonló jelenség,gondolt egyet aztán nem akart működni,csak nagyon. Ezt a szelepet kellett szétszedni és kimosni kifújni,és jó is lett.Kiszedni a műszerfal alján keresztül is kilehetett,(ha egyről beszélünk) nem kellett az egészet leszedni.

Előzmény: medikus #9098 hozzászólása



Ezek szerint a zsírzáshoz elég a középen lévő csavart kivenni majd a közepét,ha jól látom az egy zsírzógomb?ez mindegyiken van vagy nekem hiányzik mert én még furatot sem találtam, direkt kimentem megnézni

Előzmény: csoppika #9094 hozzászólása



Nem biztos,hogy a fogyasztás nagyságrendekkel változik,a terület is jobban fogy nagyobb asztallal,igaz az igénybevétel is nő de kevesebb ideig tart ha-ja.Talán akinek van nagyobb majd megírja a tapasztalatait.

Előzmény: medikus #9092 hozzászólása



Igen tudom, itt a környéken is volt egy, nekem sem lenne kimondottan bajom az eredeti asztallal(4,2m)csak erős búzába szokott melegedni nagy melegbe, inkább a vonulás, keskeny utak fával benőve,forgalmas főút idegbeteg autósokkal,aztán jobb a békesség.Gyakoroljuk az asztal le és felrakást!Az elődje claas volt,azon gyorsabban ment azért a rájárás a fülekre.

Előzmény: Agronomus #9086 hozzászólása



Igen, hirdetéseket figyelve inkább a nyugatra készültek voltak 3,6os asztallal,gondolom így rendelték az ottani kisebb gazdák, nálunk még nem láttam,hogy árultak volna ilyet,pedig nekem ez lenne a tökéletes megoldás és már nem is gondolkodnék a szecskázó vásárláson.

Előzmény: Gyurkesz1 #9088 hozzászólása



Ha ez segít 89-1mm a könyv szerint

Előzmény: medikus #9083 hozzászólása



Hát ez nekünk 2 nap, messze vannak a darabok sok mászkálás asztal fel le.Gondolkodtam egyszerűbb lenne egy keskenyebb asztal amit nem kéne leszedni és csak menni lehetne vele,egyszer egy 512-esen láttam egyet, az illető az 5 méter körüli asztalt csinálta meg 3,5 körülire, valami ilyesmi lenne a megoldás.Visszatérve a variátorhoz általam még nem voltak szétszedve de most már muszáj lesz,csak ráérősen szeretném csinálni mikor nyugodtan át lehet nézni a kalász elevátortol a magtartály fenekéig,"amin van egy kis lyuk" mindent.

Előzmény: medikus #9080 hozzászólása


Köszi! 1100-ig feltudom,de utána már nagyon nehéz tekerni a kurblit.Ezek a fránya perselyek igen mocorognak,nem tudom mi tévő legyek még van kb 10 ha búza, persze tudom szét kéne szedni átnézni csak kicsit kevés az idő.

Előzmény: t-16m #9077 hozzászólása



Sziasztok,köszönöm mindenki segítségét! Valóban működik a csavaros megoldás 2db 16x150-es csavarral szét tudtam nyomni,majd a szíjat könnyedén le és fel tudtam tenni.Ha szabadna kérdezni még olyat,hogy teljesen felvariálva mennyit kéne forognia?és új szíjjal milyen melegek lehetnek a tárcsák mind ha a régivel nem lett volna ilyen forró és a felső tárcsákban a 3 csapon a 3 acélhüvely hogyan rögzül a csapon vagy a tárcsában?bocs a sok kérdésért!

Előzmény: medikus #9056 hozzászólása



Köszönöm a választ,majd holnap kipróbálom és megírom ,hogy sikerült e még egy kérdés lenne, ennek a célszerszámnak lehúzatónak a méreteit láttam valamelyik témában,merre keressem?nem találom sehol, mindenképpen csinálok ilyet,nagyon tetszik és praktikusnak tűnik!

Előzmény: medikus #9054 hozzászólása



A kérdésem az lenne ha a két menetbe hosszú csavarokat teszek,és egyformán tekerem be a két csavart az nem nyomja szét a két felet?

Előzmény: medikus #9047 hozzászólása



Tisztelt medikus,megköszönném ha elárulná az egyszerűbb megoldást!

Üdvözlök mindenkit! Segítségre lenne szükségem, dobszíjat kellene lecserélnem.A kérdésem az lenne mi a menete ha valaki vázolná vagy megerősítene megköszönném.Első lépésbe teljesen visszavariálom,majd két 16os csavart betekerek a dobon lévő menetes furatba?az úgy szétnyomja a két felet? Ekkor már fel tudom tenni a szíjat? A méret a katalógus szerint 20x50x2150 ez mindegyik 514esen ekkora?A régin nem látom a méretét. Ha valaki röviden megírná nagyon megköszönném.

Előzmény: Zoli 63 #513 hozzászólása



Ok, kösz a választ, még ha valaki elmagyarázná a sebváltó működését,az jó lenne.

Előzmény: Sk Laci #511 hozzászólása



Az igazság az,hogy reggel megtörtént a hazavontatás a 20 km pontosan 12,5km-er remélem nem lett baja a váltónak az a helyzet kb 5-10 km es sebességgel lett vontatva alsóbbrendű,és föld úton direkt a baleset elkerülése végett.Kérdezném a fülke alatt a kuplungnál bal oldalon van egy kapcsoló 0-1 állással azzal mit lehet kapcsolni?

Kösz a választ, akkor így megpróbálom hazajuttatni,még esetleg az indítás előtt mit érdemes megnézni rajt? az a gond nem volt beindítva vagy 15 éve kupak volt a kipufogón talán víz nem jutott a hengerekbe,de olyan sok idő telt el,hogy a párától is beragadhatott,de majd itthon kiderül.

Üdvözlök mindenkit olyan után érdeklődnék,hogy a 120 45-ös traktort lehet e húzatni motorhibásan kb 20km-ert,vagy valamit kell-e rajta átkapcsolni,lekötni?ezenkívül ha valaki megtudná mondani,hogy a62 45ős zetor első felnit belehet e tenni pótkeréknek hazáig, megköszönném a segítséget.

Előzmény: Gyurkesz1 #6953 hozzászólása


Üdv nem tudom aktuális e a kérdés, pár éve nekem is hasonló problémám akadt aztán egyik segítő fórumtag segítsége eredményes lett azóta semmi gondja a szerkezetnek.Az E-514 kombájnok témában.Válasz #219. hozzászólásra
Helló.A vezértömbökhöz nem tudsz csak felülröl hozzáférni, ha nem akarod őket megbontani, de nem is érdemes,azt a borítólemezt, amely a hydraulikakaroknálvan, vedd le, és letudsz nyulni, úgy hogy két hosszú krovaszárat egymásba toldasz,és találsz ott felűl egy nyomástartó szelepet,azt csavard ki.Ajánlom előtte nézd meg a gépkönyvbe hogy hol kotorásszál, mert látni nagyon nemlehet olyan mélyen van.Elötte egy rongyal,ecsettel Porszívó, stb portalanitsd ki, hogy amikor kicsavarod a kosz nehuljon a csavarhelyére bele.Amikor ezzel megvagy ezt az apró kis szelepet szedd szét és mosd ki,de olyan helyen hogyha le esik, elgurul, valamelyik alkatrész meg találd, mert ezt a részt külön nem árulják és vehetsz másik vezértömböt.Nagyon aprólékosan tisztitsd ki, keress valami láthatatlan porszemet.Mikor vissza rakod és nemlenne jó, ismételd meg mignem rendesen működik.Jó szerelgetést kívánok.Nem tudom ,hogy sikerül e neked is de egy próbát esetleg megér.remélem sikerül,ezért bemásoltam a választ.

Előzmény: Szabolcsi #6969 hozzászólása



Köszönöm a válaszod akkor majd igy keresem.

Üdvözlök mindenkit. Olyan segítségre lenne szükségem,hogy a vizhűtő alsó vizcsöve az spéci ide való cső vagy csak szoktak vágni egy darab akármilyen gumicsövet,ha valaki tudná,esetleg az átmérőjét is és megosztaná azt megköszönném.

Előzmény: Kolláth Tamás #5726 hozzászólása



Kösz a segítséget,én is úgy nézem nem fogja talán semmi majd holnap megpróbálom lehúzatni.

Előzmény: Kolláth Tamás #5723 hozzászólása



Előzmény: Kolláth Tamás #5723 hozzászólása



Köszi a segítséget de én nem a közepét akarom kicserélni, hanem a csapágyat amin forog,de nem tudom hogyan lehetne onnét leszedni,hogy a csapágyat kilehessen belőle szedni.

Üdvözlet, segítséget szeretnék kérni,lajta 32 vetőgépen csapágyat cserélnék a keréknél lévő lánckeréknél,amibe a keréken lévő meghajtó tengely belecsúszik,a fő kérdés az lenne hogyan lehetne szokták onnét leszedni?Minden választ köszönök.

Üdvözlet, segítséget szeretnék kérni,lajta 32 vetőgépen csapágyat cserélnék a keréknél lévő lánckeréknél,a fő kérdés az lenne hogyan lehetne szokták onnét leszedni?Minden választ köszönök.

Üdvözlöm a fórumozókat, Sanyi74-nek köszönöm a segítséget meglett a hiba,a dugó alatti dugattyúszerű volt megszorulva,most a többi probléma következik mert az van rajta rendesen,a váltó kidobálja a sebességeket mikor valami nehezebbet húz pl szántás, könnyebb munkáknál nincs probléma. A tegnapi képeket nézegetve a jobb oldalon található állítón próbálkozzunk? össze vagy szét tekerve próbáljuk? Ha esetleg valaki megírná annak megköszönném! De még lenne olyan kérdésem,hogy a gázolajszűrő megegyezik-e az mtz szűrővel?

Köszönöm a választ holnap reggel meg is nézzük,ez a kis dugattyu ragadhatott be esetleg? olaj az van bent az biztos reméljük csak ennyi a probléma.Majd holnap jelentkezek fejleményekkel.Mégegyszer is köszönöm a választ.

Üdvözlök minden 25-ös tulajt én egyik ismerősömnek érdeklődnék,kérdeznék egy kis segítséget, hátha valaki tud ebben segíteni.A probléma a következő lenne,hidralika egyszerüen nem akar működni,nem emel, a szivattyut kicserélték de semmi változás nincs,esetleg nincs-e bent valami nyomástartó szelep ami alá esetleg valami kosz mehetett?

Szia Ocsi én Győr mellől írok,ha megteszed nekem ,hogy megkérdezed nagyon megköszönöm,olyan érdekelne pontosan TIH-445-ös rakodógépbe kerékfékhenger,első.Ez nem olyan mint a traktoré,mert azon állítólag csak szallagfék van.Itt nálunk nem találtam hozzá sehol az országba ezért gondoltam talán a hazájába sikerülne.Köszi a segítséget mégeygszer is!Az email címedre esetleg tudok fényképeket küldeni.

Helló T25 esetleg nem tudnál Román cimet vagy telefonszámot mondani?

Üdv mindenkinek!Már érdeklődtem itt régebben a TIH rakodórol most olyan segítség kellene,hogy valyon milyen fékmunkahenger van bent vagy hol lehet ilyet kapni, mivel lehetne helyettesíteni?Segítségetek előre is köszönöm!Ezenkívül minden tapasztalat érdekelne.

Hát viz az van itt is bőven.A tengeri az hullámzik itt is a vizbe,lesznek gondok a betakarittásal. Jártam már azon a vidéken nekem tetszett nagyon.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Erről az adatszolgáltatásról se feledkezz meg!
Erről az adatszolgáltatásról se feledkezz meg!
Ez a Vidékfejlesztési Program keretében támogatott beruházások fontos...
Döntött az EU az Oroszországgal szembeni szankciók sorsáról
Döntött az EU az Oroszországgal szembeni szankciók sorsáról
A döntés 14 korábbi szankciós csomagot érint.
KARCHER HDS 698 C Eco Magasnyomású mosó ELADÓ
KARCHER HDS 698 C Eco Magasnyomású mosó...

290.000 Ft

Búzaszalma-bála
Búzaszalma-bála

4.000 Ft

Gruber
Gruber

430.000 Ft

Gruber
Gruber

630.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]