Hirdetés
Fórum
Becenév: | pisti17 |
---|---|
Csatlakozott: | 2022-06-09 11:54:20 |
Utolsó belépés: | 2024-01-15 07:58:08 |
Fórum hozzászólás: | 3 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Szója termesztése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Körbálázót, de milyet? új
- Szenázs készítése, és gépei új
- Deutz Fahr traktorok új
- Rövidtárcsák új
- Árpa termesztése új
Előzmény: Anonimus82 #170 hozzászólása
Ha mákod van, akkor a váltó fedélben lévő nyúl-béka átváltó munkahenger gumigyűrűje a beteg.
Előzmény: envagyok2 #169 hozzászólása
Huhúúúú...........
Van baj bőven.
Nagyon rendbe kellene tenni a fékeket, mert ha lekopott a szinterfém akkor folyamatosan temeli a spént. Előbb utóbb valami nagyon meg fog állni.
Feltöltő szivattyú csere, ez egyértelmű, a magasnyomásút nem kell cserélni, mert lehet javítani.
A vezérlő szelepet be kell állítani.
A csúnya hangot a váltó gerotor szivattyúja adja, mert nem kap elég olajat, és valószínű falsot szív.
A vastag cső alsó végénél van egy szűrő a difi házban, annak csere, és a csőhöz kapcsolódó összes tömítés csere. Ha ez nem segít hogy elmúljon, akkor traktor széthúz, és szivattyú csere. Addig amíg nem lesz nagyobb baj. Eddig nagyon jól megúsztad.
Igazság szerint a váltón lévő összes proporcionális szelepet ki kellene venni, kitakarítani egyenként.
Előzmény: envagyok2 #138 hozzászólása
Nagy zéger fogót szoktunk beleakasztani, és azzal kitépni.
Belül gumigyuri zár, azért szoros.
Gumidarab nem érdekes, valaki valamit "túltömített"