Lala5995 adatlapja

Becenév:Lala5995

Csatlakozott:2010-02-04 11:07:57

Utolsó belépés:2020-04-08 19:08:21

Fórum hozzászólás:1764

A felhasználó hirdetései

  • HELTI-SPERTBERG eke eladó
    7

    HELTI-SPERTBERG eke eladó
    330.000 Ft

    2020. március 12. 09:34EkeZala

    3 fejes ORIGINAL SPERTBERG ágyeke jó állapotban eladó! Keveset használt.A kopóelemek eredeti, gyáriak. 75- 120 lóerős traktorhoz. Fogásszélesség 90- 120 cm.

    phone Telefon: +36303236927

    330.000 Ft
  • Csonkahegyháton eladó termőföld
    4

    Csonkahegyháton eladó termőföld
    370.000 Ft

    2020. március 12. 09:34FöldterületZala

    Csonkahegyháton legelő művelési ágú,04/5 Helyrajzi számú ingatlan eladó. Téglagyári út melletti, 4740 négyzetméter terület.

    phone Telefon: +36303236927

    370.000 Ft
  • Szántóföld eladó
    4

    Szántóföld eladó
    2.100.000 Ft

    2020. március 10. 08:37SzántóZala

    Becsvölgyén 1,84 Ha szántó eladó. Közút mellett, jól megközelíthető. Müvelés alatt áll. 02/7 helyrajziszámu ingatlan.

    phone Telefon: +36303236927

    2.100.000 Ft

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-08 19:56:51

    Válasz gabika82 #69811. hozzászólására

    A kormánycsigát, fogasivet és a fogaslécet cserélném a helyedben!Utána beállítanám mindenhol. Amit irtam, ott is.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-08 19:52:15

    Válasz uniszolg.hu #208. hozzászólására

    Ha a záróréteget elfelejtik legtöbbezör, vagy a sok mosás után sérúl. miért jobb az üvegszálas tartály? A technológia betartásával is évek mulva üvegszálak és poliészter darabok vannak a szűrőnél! A műanyagnál nincs ilyen! Az üvegszálas rideg, könnyen törik, reped. A műanyag repedés is javítható! Más technológiával és kissebb haszonkulccsal! Ne vezessük félre a kollégákat! Egyébként a reklám határát súrolja a hozzászólásaid nagy része! Érdemes lenne beruházni a műanyag javítására! Nem kell ahhoz sem nagy tudomány! Legtöbb gyártó megadja az anyag kódját is! Pár permetezőutánzaton kívűl a műanyag tartályt használják a gyártók! Reklámra vigyázni!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-08 19:11:18

    Válasz gabika82 #69811. hozzászólására

    A kortmány bal oldalán lévő támasztófedél alatt is van hézagoló. Ha még nem kopott el teljesen a támasztó. A fedelet le kell venni! a szűrőt ki és ott is be kell állítani a hézagot!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-07 06:20:01

    Válasz Gumóka #69781. hozzászólására

    Próbáld meg az 1 mm-es hézagolóval! Ha olyat kapsz, amely alulról a csapágy görgőket nem éri el, akkor a házba is teheted. Igy nem kell szétszedni a tengelyen lévő csapágyazást. De véletlenül se érjen a görgőkhöz!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-07 06:16:15

    Válasz Nyomasek Bobo #69782. hozzászólására

    A lehetőségeket kell bemutetni a kérdezőnek! Remélem, nincs harag! Ha a szívó oldalt megbontjuk, sokkal nehezebb a tömitetlenséget elháritani, mint a nyomó oldalon! Erre akartam a figyelmet felhívni!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-06 20:28:45

    Válasz Nyomasek Bobo #69776. hozzászólására

    Ha meglazitotta, levegőt is szivhat. Sőt előtte is levegősödhetett. Tele tnkkal lejtőn állva egy-két óra mulva látható, ha van szivárgás.A csövek is okoznak meglepetést! A dróttal szövött gumicső terhelésnél dugulást okozott egy helyen. Miért? Mert a sajtolásnál egy kis darab belekerült a csőbe. Amikor a nagyobb folyadékáramlásnál elmozdult, már nem volt üzemanyag! A tápszivattyút is emlitettem. A finomszűrő elárulja, ahogy irtam- a levegő bejutást, dugulást. Ha nincs füst, erő sincs. Ha füst van, erő nincs, akkor levegőhiány, vagy a kipuffogó terelőlemez leszakadás is lehet. De az adagolóban is lehet gond. Például egy nem kozponti kenésü adagoló olajhiánya is. Ha zavar aa lehetőségek, melyeket említettem, ne olvasd!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-06 19:50:10

    Válasz Lala5995 #69774. hozzászólására

    A sivatagi szűrő szivóoldali szűrő! Ha levegőt szív a tápszivattyú, nem lesz egyenletes a járás. Ha ott megszűnik a levegőbejutás, akkor a tápszivattyút is érdemes lesz megnézni!pici kosz és már nem nyom eleget. Utána jöhet majd az adagoló és a porlasztó!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-06 19:46:58

    Válasz Otika123 #69769. hozzászólására

    A durva(sivatagi) szűrőnél gázolajfolyás egyelő a lelevegősödéssel! Igy nem kap elegendő üzemanyagot a motor. Nem lesz megfelelő az adagolóban a nyomás. A finomszürőnél lazitsd meg a csavart! Kézi tápszivattyú pumpálásakor biztosan buborékos gázolaja távozik! A nyomástartószelep hangja is árulkodó! Ha nincs hang, pech.A sivatagi szűrőnél semennyi gázolaj sem szökhet!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-06 19:42:11

    Válasz Gumóka #69762. hozzászólására

    Lehet. Valahol árulnak 6.5 mm magasat is. Lehet esztergáltatni. Ha magasabb, majd a hézagolólemez kiegyenliti. Az a jó, ha ahernyócsavar kupja még leszoritja a csapágyat. Ha jó helyen van a menetes furat.A furat közép és a csapágy alsócsészéjének a távolsága(a helye a perselyben)- 1-2 mm. Akkor jó, ha ennyi a csapágy alsó éleés a felső csapágy külső futógyűrű felső éle közti távolság egyezzen meg a perselyen mérttel!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-06 16:38:48

    Válasz Sanyee #69754. hozzászólására

    38X58 . De a perselyben is van egy gumigyűrű! 40X 5 a mérete.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-06 16:30:37

    Válasz Gumóka #69758. hozzászólására

    Szedd szét! Vegyél hézagológyűrűt! Van 4,5, 5, 6, és 1 mm-es. Ha láttad, mennyi kellene hézagóló lemez nélkül, akkor annyival legalább vastagabb hézagológyűrű kell! Plusz nem ártana, ha lehetne hézagolni! Ha jó a peremes hűvely, akkor a hézagolás után a kúpos vége a hernyócsavarnak simán nekiér a csapágy külső gyűrűjének. A hosszu tengelynél is igy kell hézagolni! Különben rossz helyen találkoznak a fogak. Utána csere lesz. a hézag is jó legyen!Csapágyat érdemes venned pluszba. Ha ütöd le,megsérülhet.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-05 16:27:39

    Válasz sörhas #8598. hozzászólására

    Ez egy ablaktörlő motor volt. A teljesitményt kellene nézni! Valószinüleg találsz olyat, amely megfelel. Például a Lada :
    https://www.autosboltgesztely.hu/termekek/keleti-autoalkatreszek/lada-2101-2107/lada-ablaktorlo-motor-3730001/
    Kevés átalakítással megoldható.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-05 16:13:51

    Válasz oli003 #69750. hozzászólására

    Ha a régi gumibak van felül és összeült, látható. Ha egy harang van rajt, amely acél- akkor nem látható a hiba. Amennyiben utánahuzol és nagyon lent lesz a kabin, csere, vagy alátétezés.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-05 08:28:51

    Válasz oli003 #69747. hozzászólására

    Amiatt, hogy kettő féktárcsán leszakadt a ferodol, még nem változott a javaslat! Én maradnék a ragasztottnál! Ha nem akarsz ilyet, vagyél öntött tárcsát! Az nem szakad le! Van Ukrán és gyári. Pl: 70-3502040-08 cikkszámu. Én flexet a kezembe venném, amelyiken nincsenek hornyok. Ha lehet, szegecselt ne legyen! Sem a betét, sem az agy! Ha egyik oldalt kicseréled, a másik oldalra is illene ugyanolyan! A kézifék és a diffié lehet más fajta.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-04 09:50:15

    Válasz oli003 #69736. hozzászólására

    Ha jó a technológia, akkor nem törik el. De van a fémszórásos technológia is! ott az alapanyag kevés hőt kap. Régebben a Tsz-ben rézzel rakták fel. Jó megoldás volt! KCR-es MTZ-n is bevált. A perselyezés is jó megoldás. Azok a tengelyek, melyek dörzshegesztéssel készültek- bírják a strapát. De hegesztés után a temperálás jó legyen! Nem lehet hirtelen lehűteni!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-04 07:04:47

    Válasz medikus #8594. hozzászólására

    Tehát a burgonyát ültetjük, mert nem magról szaporitjuk! Ebben egyetértünk!
    https://regi.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_529_11_Mezogazdasagi_gepszerkezettan/ch09.html

    http://ilkertje.blogspot.com/2011/02/vissza-az-alapokhoz-5-vetes-vagy.html

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-03 18:45:13

    Válasz Lala5995 #8592. hozzászólására

    Agrico oldala: A burgonya ültetése:

    Az ültetés idejét a talajhőmérséklet és a talaj nedvességtartalmának függvényében határozzuk meg.

    Ha a gumók nyugalmi ideje lejárt a 6-7 °C feletti hőmérsékleten megindul a hajtások növekedése.
    Az intenzív hajtásnövekedés csak 10-12 °C-on kezdődik ezért az ültetést akkor célszerű elvégezni, ha a talajhőmérséklet az ültetési mélységben tartósan 10 °C felett van.
    Vagy egy másik oldal: http://www.agr.unideb.hu/ebook/szantofoldinovenyek/termesztsi_technolgija16.html
    Egyébként az olványt nem ültetik! Max fektetik.. Hanem Dugványozzák!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-03 18:40:14

    Válasz medikus #8590. hozzászólására

    Azért ez sem valószinü! Amit fészekbe( kialakitotott lyukba) helyeznek, az ültetés tudomásom szerint! Tehát a házikertben nem vetik. Amikor kapával vágnak egy gödröt. Ezért sok helyen ültetőgép, máshol vetőgép a burgonyát földbe juttató szerkezet.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-03 17:41:47

    Válasz bogos8006 #69740. hozzászólására

    A vezetékcsatlakozásokat kell végignézni! Öninditó, ampermérő, áramtalanitó és a kábelköteg csatlakozókat.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-03 07:49:28

    Válasz HGabi #69728. hozzászólására

    Azt a fedelet vedd le, amelyiken a pumpálótömlő csatlakozó van! Lesz benne egy kupos szűrő, azt mosd ki! Egy kevés denaturált szesszel öblitsd át a rendszert! Valószinüleg megjavul.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-02 17:01:42

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-02 17:00:32

    Válasz HGabi #69721. hozzászólására

    Valamikor volt ilyen néven. De nem is lényeges. A Trisó, sósav, foszforsav, ecet, citromsav és egyéb savak jól oldják a vizkövet! De egy gond lehet: az alucső. És az esetleges vízszivattyu járókerék. Bár az eredeti vasból van. RO55-öt is használtam. Foszforsavat tartalmaz Orosz a marónátront ajánlja. Ott Petróleumot is adnak hozzá.(NÁTRIUM-HIDROXID). Egy jó ipari vizkőoldó megoldja a gondot! Létezik fűtéshez is. Legtöbb nem okoz gondot az alunál és a más fémeknél sem!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-04-02 08:47:30

    Válasz Tomi81 #69711. hozzászólására

    Ahűtőrendszert nem csak félig kell önteni! Egy zacskó Trisó és bele egy vödör vízbe! Betölteni és teljesen feltölteni a rendszert! De a legjobb megoldás, amit a gyár ajánl!
    ,, 5. szükség esetén, de legalább 2000 üzemóránként a hűtőrendszert tisztítsa meg a vízkő
    lerakódástól. Ehhez a hűtőrendszert töltse fel vízkőoldó folyadékkal (50-60 g kalcium
    szóda 1 liter vízben), indítsa be a motort, 8-10 órán keresztül járassa, majd leállítás után
    engedje le a vízkőoldó folyadékot és mossa át a rendszert tiszta vízzel. "

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-30 14:46:36

    Válasz kevesa #69668. hozzászólására

    Miért nem építheted be? Nincs pénzed két közcsavarra, kettő tömlőre és kettő dugóra?

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-30 11:47:32

    Válasz Otika123 #69661. hozzászólására

    Azért van darabonként is forgalomban, haogy egyenként is lehessen cserélni! Nem lényeges a furat átmérő. A hossz a fontos! Egyenest is meg lehet hajlitani.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-30 11:14:07

    Válasz Lajos76 #69658. hozzászólására

    Női kéziszerszám kenéséhez minek az MTZ? Vagy ott is volt egy kis spricc?

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-29 14:39:39

    Válasz gabika82 #69645. hozzászólására

    Amiatt még elindult volna! De jó, hogy egy hibát elhárítottál! Melyik irányba állítottad, amikor egy furattal arrébb tetted?

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-29 14:37:36

    Válasz Adrián m #24553. hozzászólására

    tengely T-25 (nemez) 7.31.107

    https://atc.prom.ua/p37245671-koltso-osi-tsapfy.html
    Ha találsz filcet valahol, abból vágj! Vagy próbáld meg valahol beszereztetni!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-29 10:43:35

    Válasz Adrián m #69639. hozzászólására

    Egy másik tömités. Semmi extra! De a szivattyú és a cső felfekvőfelületét nézd meg! Valamelyikkel gond van! Esetleg nem volt meghuzva a csavar, vagy nem áll sikban a cső.A gumin is látható, rosszul illeszkedett! Lehet, egy új cső lesz a megoldás.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-29 08:54:56

    Válasz gabika82 #69624. hozzászólására

    Először tedd vissza, ahol indult! Ha indul fedél nélkül, már közel jársz. Lazitsd meg a két csavart! Nézd és jelöld meg, mennyit mozdul az adagoló tengelye! Villáskulccsal menni fog. Amennyit mozdult, annyit fordits a tengelyen a csavarok kivétele után! De a jelölést ne feledd! Törlés és filc a jelöléshez jó. Egyébként a fogazott tárcsán van egy jelzés. A meghajtó fogaskeréken kettő vonal, vagy egy furat. Ez volt az alapbeállítás a gyárban. ( ennek kellett volna lenni)Ha nincs messze egymástól, vagy nem szemben vannak, akkor az előtöltés nem lehet 180 fokkal eltéve! Akkor el sem indulna. A porlasztókat is hagynám még! de a te döntésed, kire és miért hallgatsz! Én a fülre állítás ellen vagyok. De most erről irtam, hogy amikor már közel állsz a jó beállításhoz, finomits!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-28 18:30:18

    Válasz Otika123 #69619. hozzászólására

    Valószinüleg tulhuztad! Lazítsd meg, mozgasd meg a csövet! Utána huzd meg! Ha nem jó, akkor cser. Egy, vagy mind!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-28 18:28:23

    Válasz gabika82 #69618. hozzászólására

    A felső holtponthoz képest egy helyen megy be a stift! A többi mellébeszélés! ha jól van összerakva a vezérlés, a stift a helyén, akkor az adagolónak is a helyén kellene lenni! Ha nincs ott furat. milyen messze van? Ha nem vagy biztos a dolgodba, akkor vedd le a szelepfedelet! Utána szelepváltás legyen az első hengernél. Majd forditsd el 180fok- előtöltési fokot! Ott kellene bemenni a stiftnek és ott lesz a jó befecskendezés kezdete.Lehet venni papír szögmérőt. Felragasztod és teszel egy jelet a szijtárcsa felé valahova, amit látsz. Vagy egy tüskét szerelj, amely mutatja a jelet!Tehát ha a felső holtpontnál a szögméérőt ugy rakod fel és hozod a tüskéhez, hogy az a 0 fokot mutatja, akkor egy majd teljes kör a jelig- 23-16 fok Vagyis ott állj meg!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-28 16:18:00

    gabika82 #69615 hozzászólására

    57- 58. oldal. Egyet érdemes figyelni, ha fent az adagoló, csak finomitani kell! Jó lenne megjelölni, melyik lyuk és a menetes furat esett egybe! A következő furatba kell tenni a csavarokat! De egyenként érdemes kivenni. A lemmezt levenni, majd az első csavart visszakapatni. Utána jöhet ki a másik csavar. A ha helyére egy tüskét érdemes dugni, hogy ne kelljen keresgélni utána a helyét,Ha előtöltés kell, akkor merre állítjuk?

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-28 07:51:29

    Válasz szekelyke7 #69612. hozzászólására

    Uj traktorra van garancia! A vékonyabb olaj csak ront a helyzeten!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-27 18:49:44

    Válasz Adrián m #69593. hozzászólására

    Jó tömlő kell, jó bilinccsel! Ezt már leirták! Egyre figyel oda: a szűrő és a csövek végei közti hézag egyforma legyen alul és felül. Véletlenül sem érhet össze a két fémcső!Mert a gumicsövet szétszaggatja!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-27 18:46:39

    Válasz Adrián m #24544. hozzászólására

    A fedél alatt a sebességváltó tengely nyulványa van. Amely az oldalsó TLT tengely.Oda is lehet kardánt tenni. Valószinüleg nem 6 bordás. 8 bordás lehet. De elképzelhető, hogy 6 bordás. A könyv is ir róla. Nem 540 fordulatu!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-27 18:43:15

    Válasz Rabó001 #24543. hozzászólására

    A VTZ-n van ez a fajta kompresszor. Ezen kívül az LTZ55-ön. Amelynek a motorja a VTZ gyártmány. A VTZ pedig a Vladimir traktorgyár. Tehát a T 25 is ott készült. A Magyaroknak nem kellett fékkel. Utána barkácsoltak rá. A finomszűrő kapható akár a Habinál is. Olyan, mintha az MTZ szűrőt félbevágnánk. Miénken is ilyen van. A tömités a sivatagi szűrőé.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-27 16:28:32

    Válasz krokodil007 #69584. hozzászólására

    Termosztátot max csere miatt veddki! De helyette legyen másik! A hengerfejet és olajteknőt is vedd le! Ha a hengerfalon elkenődött aluminiumot találsz, még nem a világvége! De a csapágyakat mindenképpen nézd át! Ha csak egy lóg, még menthető! Ha mindnél látható a sérülés, akkor nagyobb munka lesz! Legtöbbször ilyen melegedés után a csapágy kiperemesedik. Amelyiken látható, azt mindenképpen javítani kellene! Olajleeresztésnél figyeld az olajat! Utána, ami a teknőben marad fém.Sokat el fog árulni!
    Végezetül ne dőlj be minden parasztvakítási tippnek! Ha eladnád és kiderülne a hiba- sokat fizethetsz! Nem éri meg! Ha továbbra is igy használod, aközeljövőben szerezz be egy fűzött blokkot!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-26 14:37:08

    Válasz Lala5995 #284. hozzászólására

    Számlázási cím: Minerva Felnőttképző Központ Kft. 2636 Tésa, Petőfi u. 16.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-26 14:36:25

    Válasz geralaszlo10 #283. hozzászólására

    Pedig a telephelyük is megnyerő ...

    https://www.google.com/maps/@48.0336013,18.841047,3a,75y,17.18h,83.61t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUlXJ8Pg4k79K8fGnNNKs7A!2e0!7i13312!8i6656

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-26 13:43:26

    Válasz lazar.r #8575. hozzászólására

    Rossz helyre került! A drótféreg ellen mi lesz? Sencor, Racer, vagy amit kapsz! A lucerna nem lesz ellenfél. Ha már kikelt a lucerna és a gyomirtók nem oldják meg a gondot, akkor majd a TITUSZ megoldja.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-26 08:35:35

    Válasz ...:::Pisti:::... #69551. hozzászólására

    Igen azt is lehet. Ha körbeforgatta, mégsem jön, akkor kis csiszolás segít! Erdőn a kalapács, spajszer is jó volt. Más nem volt kéznél a KCR-es féltengelytörésnél. Ott a féltengelytok leszerelése szóba sem jöhetett.Forgatással meg lesz a legjobb hely, ahol már csak kicsit kell segíteni a csiszolással. Berakásnál érdemes köszörülni. Megjelölni a helyét(filc, vagy az ékpályával azonos vonalban köszörülni) Igy a legközelebbi szerelésnél már pár perc és kint a tengely.

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-25 19:34:14

    Válasz Lala5995 #24531. hozzászólására
    Egyre felhívom a figyelmed! Az összerakáskor meg legyenek a rögzítöstiftek, amelyek a csapokat rögzitik!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-25 19:29:05

    Válasz Adrián m #24530. hozzászólására

    Elérhetsz privátban! Nem töltöm az időmet a szakma magyarázatávaé a továbbiakban! Olvasson mindenki utána! Aki pedig ugy akar észt osztani, hogy nem is tudja mi és miért van, csak ossza továbbra is. De ehyet gondolj végig: hogyan lesz rugalmas egy kb 7 mm vastag fékbetét? Hogy fekszik fel, amelyik nem hajlékony? Miért is használnak fonott Ferodolt? Próbáld ugy betenni a betéte, ahogy az Ukrán! A video is mutatja. A dob a helyén. Utána huzza be. Amelyik nem hajlik- az törik! Utána huzd ki és nézd az eredményt! Okoskodókkal, sértődöttet játszókkal meguntam a vitát! Csupán a szakmaiság a fontos!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-25 18:50:42

    Válasz vén cigány #69548. hozzászólására

    Ha a féltengekytokot leveszik, talán könnyebb lesz! Ha pedig kicsi a felület, amely nem enged, akkor érdemes az általam javasolt szerszámmal próbálkozni. A külső csavarhelynél akad általában. Egy kis jobbra barla mozgatás gyakran segít. a turbómarő szára különböző hosszu! Van amely a marófelülettel együtt jó 180 mm. PL:SH-5ML6 183 mmhttp://www.turbomaro.hu/resource/turbomaro_katalogus.pdf

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-25 15:35:28

    Válasz oli003 #69544. hozzászólására

    Van ilyen! A megoldás lehet a Turbómarófej.Bár nem lesz egyszerű! Kis csiszolás, marás a tengelynél, a háznál és már jó is lehet! Ha nem akarsz ilyet, akkor jöhet a bontás.De a marásnál érdemes leengedni az olajat! Ha valamilyen papírt, rongyot be tudsz helyezni, a szemcsé kifelé jönnek. Amennyben rövid a szára, használj hosszabbítót! Vagy jöhet a toldás.https://www.szerszamkell.hu/turbomaro_csucsives_hegyes_vegu_spg_0618s6_mx_45034?gclid=EAIaIQobChMI0tnMveu16AIVC4myCh2PlAmPEAQYASABEgJXuPD_BwE

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-25 15:18:12

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-25 15:03:03

    Válasz Adrián m #24518. hozzászólására

    Adrián! ezek után azt teszel, amit akarsz! Én megpróbáltam segíteni!

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-25 15:01:46

    Válasz stefi69 #24526. hozzászólására

    Tisztelt úr! A fórumon vagyunk! Ezért kérem, ne vezessen félre senkit! Ha oly sok fékszalagot látott és nem ismeri fel az eredetit? Elárulok Önnek egy titkot: Eredeti mind szövött!
    A gumigyűrü téma: Ha valmi nem folyat, akkor is dobjuk ki? A Miénk is29 éves és nem folyat! A szelepről sem vitázok. A csapot elzárják. A szelep valamit szabályoz. Hogy mit és hogyan- Önnel nem áll szándékomban megosztani ezek után! Elég annyi, ha folytás van a rendszerben, a folyadék az áramlás során melegszik.
    A tegezés csak a munkatársaknak és kollégáknak jár! Ön nem az! Igy kikérem magamnak! Aki kritizálni akar, vagy támadni ész érvek nélkül- ö nem kolléga! Hogy melyik az eredeti, talán nézzen utána! Segítség:https://prom.ua/p305613740-lenta-tormoznaya-tormoz.html

  • Ugrás a témához » Lala5995 | 2020-03-25 06:38:50

    Válasz stefi69 #24523. hozzászólására

    Ha nincs piszkálva a folytószelep, ami nem csap- nincs vele gond! Ha tud, csináltasson helyette közbetétet! De nem ott fog jelentkezni először az olaj!

Fórum szabályzat

Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]