Gázolaj árak 583 Ft Benzin árak 585 Ft EUR 402.58 Ft USD 361.01 Ft CHF 430.29 Ft GBP 479.39 Ft

Fórum

Becenév: szelindi1965
Csatlakozott: 2023-06-08 12:38:39
Utolsó belépés: 2024-06-21 13:01:16
Fórum hozzászólás: 354

A felhasználó hirdetései

550.000 Ft
1 éve hirdető
2025. május 5. 11:20 Rendsodró, rendkezelő, rendterítő Jász-Nagykun-Szolnok, Rákóczifalva
Eladó jó állapotú, megkímélt, keveset használt INVENTOR 227/2 rendsodró. Gyári, teljesen használható állapotban (tartalék gépként használva), pótkerék tartozék. Sodrás, fordítás, szétzilálás egyaránt megoldható vele, anyagkezelési magasság és szög...
Használt Gépigény: 0-80 LE Munkaszélesség: 300 cm Vontatott Mechanikusan Oldal

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Gatti #62668 hozzászólása


Nagyon várjuk mert az első lucernakaszálás féltermést is alig hozta.

Előzmény: VMisi #2071 hozzászólása


Már virágzik a növény/?/,szerintem még korai,és száraz levélre tedd ha itt az ideje.

Előzmény: medikus #13286 hozzászólása


Pontosan,ez a kis átmérőjű henger igen magas fordulaton kell hogy pörögjön porban-mocsokban változó terhelés mellett,a hosszú élettartamra garancia a nagyon jó minőségű és védelmű csapágy,lehet itt átmeneti dolgokban gondolkodni de az nem vezet jóra.

Előzmény: mtz1221 #13282 hozzászólása


Koromnál fogva egyre kevesebb dolog lep meg,de nem szeretném ha 20 bála után füstölne az egész,vagy félbemaradna a meló.Mentéseken vagy a műhelyben is kokeszoltam eleget anno,de nem teszem ki az ablakba. A másik dolog ,az az olaj ha felöntöd,nem marad benne.

Előzmény: Gumóka #13280 hozzászólása


Elég kis méretű csapágy lehet benne,könnyen összeszaladhatnak ha enged a kosár,szalagos bálázót már láttam szétcsavarodni emiatt.Sodró rendszerűek nagy fordulattal,félelmetes mikor megakad valami miatt.

Előzmény: mtz1221 #13272 hozzászólása


Ezt hol tanítják?Jól írja a kolléga,aminek hangja van az meg fog állni,és bajt csinál egy pillanat alatt.

Előzmény: Radocz #13268 hozzászólása


Amúgy a fékolaj a legjobb,csak rohadtul nedvszívó és drágább mint a víz.

Előzmény: Radocz #13268 hozzászólása


Ez nem szerelhető-hozzáférhető.Én gázolajjal áztattam volna már a helyén vagy kiszerelve vödörben,a feliratból és a megoldásból látszik hogy nem a hétköznapi ember által megfizethető árú alkatrész,remélem nem károsodott a kollégának.

Előzmény: ..MZ/X.. #13266 hozzászólása


Kompletten kell megvenni,vagy marad a barkácsolás,leflexeled körbe a hegesztést és megpróbálod kiváltani a csapágyat.Kár volt zühölni ,inkább áztatni kellett volna.
Sok sikert.

Előzmény: Gyurkesz1 #25913 hozzászólása


UV

Előzmény: termelo #8830 hozzászólása


Fényes szőrű pacikat akartak sokan,de a Focus-os kukorica és akkoriban még volt CLIO gyomirtó is,fenológiától függetlenebbül sokkal mint a LAUDIS,mondhatni bármeddig fújhattad,megoldotta ezt is.

Előzmény: termelo #8828 hozzászólása


Akkor használtam utoljára toleráns kukoricát mikor a tolvajokat kellett ritkítani,alig tudták megrendezni abban az évben a szüreti bált.

Előzmény: fgazder #321 hozzászólása


Keresd meg biztos van a blokkján vagy az öntvényben vagy táblán valamiféle motorkód,ezt ha megtudod utána tudsz nézni szétszerelés nélkül mivel állsz szemben,milyen megoldásúak a dolgai.Bontásnál óvatosan bánj minden csavarral-tömítéssel-bármivel hogy találj alteregót hozzá vagy le tudd gyártatni ha kell.Jó lenne tudni az előzményeket,hogy tippelni lehessen,ha nem a hengerfej leszereléssel akarod kezdeni vedd le a kartert és nézd meg spontán folyik-e bele,lehet hogy nyomot is látsz,ha nincs nyom vagy repedés jöhet a felülről bontás.

Előzmény: termelo #8826 hozzászólása


Mármint kukoricával nem érdemes foglalkoznotok?

Előzmény: termelo #8824 hozzászólása


Pontosan,ezért kell hogy kint legyen vagy kelőfélben a dudva,a Successor tx meg intézi mellette amit lehet,viszont lehúzza 6 levélig az alkalmazhatóságot,ha Dikambát vagy más hormont tesz mellé az meg 5-re.

Előzmény: cseko.antal1957 #24 hozzászólása


Nem tudhatom mennyire feszesek a szíjaid alapból,a feszességet tudod az alsó csapágyak csúsztatásával illetve/amit jobban ajánlanék /a tetején lévő feszítőcsavarok oldásával és előre áthelyezésével lehet. Van egyébként monitorod hozzá/?/,az sokat segít e gép helyes használatában,azonnal jelzi hová etesd és még sok mást is.
Amúgy nem kell nagyon feszesnek lennie,a könyvében meg van adva erőmérővel való beállítás.
A lényeg hogy egyforma hosszúak legyenek/11980 mm/ és be legyen a két szélső fűzve visszajelző feszített görgőibe,érintkezői felcsiszolva,hogy ne vak vezessen világtalant.Persze mint más bálázónál is,először magkészítés utána kívánt oldalváltásokkal telepakolni majd még áramló anyagnál zsinórt a nyakába.Sok sikert kolléga.


UI: A tiéd valószínű hogy a kamra túltöltés vészkioldós csak megfelelő méretű ékszíjat használj!

Előzmény: jocó64 #3185 hozzászólása


Ha van olyan 10-15 cm lehet Pulsar 40-el,de ne napközben, és legyen legalább 60% páratartalom,plussz türelmed ,mert lassú szer.

Előzmény: pataipatrik11 #92919 hozzászólása


Vedd ki és csiszold le róla a beverődött felületet,eszterga-fúrógép egyaránt megteszi.

Előzmény: pataipatrik11 #92916 hozzászólása


Nyakas szelep rendbe lett téve?

Előzmény: mtz1221 #5928 hozzászólása


Akkor sokkal takarékosabb,gratulálok,ne hagyd veszni.Laprugó múanyag csúszkáira figyelj hogy meglegyenek,úgy nem törik és kényelmes nagyon ez a csepp autó.

Előzmény: mtz1221 #5921 hozzászólása


4 sebességes?

Előzmény: Gatti #62466 hozzászólása


Itt a semmi közepén ne is panaszkodjunk,szerintem. A kelés folyik,kaszálás folyik,víz az nem folyik ,az már kétharmad.

Előzmény: gumikrumpli #3521 hozzászólása


CANSA

Előzmény: Sanyiii70 #131750 hozzászólása


Ha van megbízott könyvelőd nála jelenik meg a dolog.

Előzmény: rtamas1976 #131580 hozzászólása


A védekező mechanizmusok része lenne az önkorlátozás is,de az eldrágult MINDEN miatt és a támogatások tévútja okán a termelés felpörgetésével vezetik meg akit lehet,egy közben már tönkretett környezetben,persze hogy szükségszerű a nyitás ha van rá lehetőség és Ukrajna jó perspektíva,nagy ország jó adottságokkal,tönkretett-megfogyatkozott lakossággal.E mellett hogy mit kántál kormányunk vagy mi a langyosvíz nekünk az édeskevés.

Előzmény: Иван #3178 hozzászólása


Nyugodtan. Annak nem lesz aki nem vet.

Előzmény: rtamas1976 #131578 hozzászólása


Talán annyi hasznunk lesz belőle hogy nem mi leszünk a betelepítés fő iránya,és igen olcsóbb lesz ott termelni,nekünk olcsóbban kell termelni vagy nem szabad folytatni az úgynevezett versenyt amiben nem rúgunk labdába.Ja a csatlakozásuk nem kérdéses,csak hülyén veszi ki a agyar ellenállás,mivel a fehér lovas bevonulás elmarad.

Előzmény: rtamas1976 #131552 hozzászólása


Pontosan.Csakhogy az eldrágult világot valahogy olcsóbbá kell tenniük,mire elveszik így-úgy amink van.

Előzmény: rtamas1976 #131544 hozzászólása


Minden félnek elemi/anyagi /érdeke fűződik a csatlakozásukhoz,nevetni fogsz rajta de még az oroszoknak is,hogy mi lesz a magyar termelővel/?/, a kutyát sem érdekli,nem szempont.Amúgy magát a csatlakozást el lehet húzni évtizedekig/ lsd.Törökország/,a szándék a fontos,s hogy pörögjön a biznisz és etethető maradjon a lakosság,ja és kussoljon.

Előzmény: Ganajos #8754 hozzászólása


Egy húzatás olyan 6-7 levélnél,aztán a végpercen míg bele tud menni az ember feltölteni rendesen,száraz években tökéletes,saját magadnak arasd mert a kombájnos felpofoz.

Előzmény: Csókkirály #5095 hozzászólása


Túlélő show volt ez mindig is,ma is az, de a jószágtartás nélkül nem ugyanaz lenne földet dúrni,sematikussá- kiégetté válna a dolog.

Előzmény: Gatti #5092 hozzászólása


Győr-Moson-Sopron Megyében van belföldi zárlat, a többiben szabadon mozoghat a jószág.
Szerintem a rémhírkeltéseknek semmi értelme,és nem csak az anyagiak miatt fájna a fejünk ha itt lenne a dolog,életmódot váltanom a 60 felé közeledve nincs kedvem.A riportokat látva ahogy a szlovák területen siratják a jószágukat, átérezzük helyzetüket,nem látnak jövőképet nélkülük.
Saját gyerekeikén szereti-bánik vele aki jószágot tart ,és rohadt megnyugtató tud lenni hogy ott szuszmákolnak-követelőznek-bohóckodnak az istállóba azon túl hogy megélhetést is adnak.
Reméljük a legjobbakat,akik irányítják a védekezést megteszik amit lehet,mi is megtesszük ami elvárt,ahogy szüleink is megtették itt 74-ben.

Előzmény: rtamas1976 #92421 hozzászólása


Nem elromlott ,kicserélte újra,ami lehet nem belevaló.
Volt olyan kollégám akinek nem volt mindegy melyik oldalról áll neki szelepet állítani/belekavarodott/.
Nálam természetes dolog ez,mióta nem belevaló/korábbi típusú/vezérműtengellyel és adagolóval összerakott autót húztak be az udvarunkba, nem vezetett meg de aludni kellett rá egyet.
Dinamikus befecskendezés állításon menet közbenit értek,műszerrel,elnézést ha nem voltam érthető,ez sok összeadódó kopást kiküszöbölhet és közben kontrollálhatod az adagoló előtöltés változásait is fordulatszám függvényében.
Hogy miként? Ráakasztasz egy stroboszkópos műszert miután PONTOS jeleket gyártasz az ékszíjtárcsára és indulhat a motor,látod a kívánt értékeket ha nem megfelelő korrigálsz,be tudod hangolni az adagolót,nehezebb leírni mint csinálni.A megfelelő befecskendezési nyomás alapfeltétel.

Előzmény: lakatos.benjamin20 #92376 hozzászólása


Amúgy a motor sima nyolcvanas volt/?/, mert lehet csak tettek rá egy turbót és passz,te meg túltoltad a dolgot.A befecskendezési nyomás és időpont nagyon típusváltozat függő,szerintem hozd le 175 -re és ha lehet dinamikusan lődd be csinált jelre a megfelelő időpontot, meglátod változik e. Gondolom az adagoló és a szelephézagok/ezeket ilyenkor bővebbre mérd/ rendben vannak. Ha nem akar konszolidálódni a dolog bizony a vezérműtengely a ludas. + még egy dolog de meg ne sértődj, el lehet ám rontani a szelephézagok beállítását is ,nekem fél szemem mindig az adagolón van,hogy melyik nyom éppen. Sok sikert.

Előzmény: .Richard. #145 hozzászólása


Meg is szakadhatott vagy hibás is lehet az adott henger elementjének házban való rögzítése vagy az elfordítóé válik esetlegessé,engem egyszer a túl keményre edzett rudazatrugó szívatott meg,repedt-nyúlt,változott minden amit el tudtok képzelni,aztán helyreállt minden majd picit később tört,otthagyva az út közepén.Mikor levettem a tetőt,azt mondtam ilyen nincs.El volt törve és összeakadva,leállításra húzva a rudazatot.

Előzmény: Rabó001 #138 hozzászólása


Én sem ismerem a John Deer-t,előtöltés állítónak vagy intítássegélynek hívták.Általában a koppíg betaposott gázpedál jelentette a túltöltést a hagyományos dízeleknél persze egyedi izzítási és egyéb megoldásokkal kiegészítve,a seregben sem Csepelen sem más négyütemű öngyújtóson ilyesmi nem volt,a kétüteműn igen, dekompresszortól kezdve volt minden.

Előzmény: Gumóka #120 hozzászólása


Előtöltés állítóként nevezték tanáraink.

Előzmény: Rabó001 #103 hozzászólása


A francia vonalon alkalmazták régebben pld.KAMAZ és persze az UTB-650,biztos van számtalan licenszben is,én e kettőt ismertem meg,nagyon jó technika,a dugattyú hőtároló csúcsos örvénykamrával rendelkezik,se izzítás se folytószelep se szoleonid csöves fáklyás izzítás nem szükséges,ha rendben van amúgy minden, 20 fok hidegben is pöccre indul.

Előzmény: mtz1221 #98 hozzászólása


A kályhától indulni sokkal egyszerűbb,nagyon tanulságos videó.Egyszer időhiány miatt csak satuban úgymond felújítani kényszerültem egy UTB-650 es adagolóját,element csere,fejszelepcsere,törött fordítóív cserék voltak,szemre meg beállítva a fordítás,rudazatcsavarokat szigorúan ahogy voltak visszatéve,és megfelelő lett,igaz az hőtárolócsúcsos motor.

Előzmény: Igazi Földönfutó #128408 hozzászólása


Páger Antaltól megtanulhatta mindenki hogy nem szabad akárkivel kezet fogni és fényképezkedni.

Előzmény: barazdabetyar. #7857 hozzászólása


Köszönöm.

Előzmény: barazdabetyar. #7855 hozzászólása


Ft/km ?

Előzmény: mtz1221 #74 hozzászólása


Ha abban valóban 16000 üó. van akkor a kopott vezérműtengelyen ahogy kopik el fokozatosan elmászik fokban,persze hogy csahog hisz nem helyes forgattyúszögben nyit-zár/hiába helyes a szelephézag beállításod látszólag/ ehhez adódik-adódhat a többi nyűg.Csak egy tanács ,ne hagyd télire a feljavítást.Sok sikert!

Előzmény: V.L. #14525 hozzászólása


Nem,mivel az állattenyésztést beáldozzák hogy egyelőre etethessék a népet + legyen mozgásterük az üzemanyagnál, rövidtávú megoldás addig amíg csatlakozik Ukrajna,majd kicsivel később Oroszország is ráboríthatja mindenét Európára hisz addigra már a Harmadik Világ lángokban fog állni ismét,kb.1-1,5 éven belül,így nem piac és fizetőképes lesz.

Előzmény: Gandhy #126624 hozzászólása


Az az ujj csak bekékül-meggyógyul,ezt a nagy országot meg kormányzóságnyi területekre szabdalják cégeket-kényurakat eltartva,ha van eszük kiegyeznek az orosszal minthogy a nyugat/velünk együtt/ ezt megtegye.

Előzmény: mtz1221 #13 hozzászólása


Nyugodt lehetsz kolléga másért lapogatják mosolyogva egymás hátát mostanság országaink vezetői,nem a jövőnkért aggódnak elhiheted.Ahhoz kell csak igazán sok víz.

Előzmény: mtz1221 #8 hozzászólása


Nem a csatorna hiánya-tisztasága a perdöntő helyileg,nincs víz kolléga. A TSZ anno kalitkás rizstermesztést és árasztásos kukoricázást is folytatott,öntözték a paprikát,dohányt,amit akartak azt termeltek,ma vakarászott földben főleg gabonát és napraforgót a mélyebb helyeken kukoricát termelünk váltakozó sikerrel és rohamosan romló állagú földeken. Optimista vagy azzal a 20 éves előrejelzéssel,az általános vízvisszatartás és öntözés idea marad.

Előzmény: mtz1221 #3 hozzászólása


Itt 20 éve áthelyezték a gátat 600 hektár jó minőségű területet tönkretéve,ott van helye a víznek ,ami nincs.

Előzmény: ..,-:) #126177 hozzászólása


Pontosabban kifosztani még az új térképrajzolás/osztozkodás/ előtt,ami ha nem jól sikerül akkor építse újjá az ÚNIÓ,bár szerintem a tagolódást nem állítja meg még a béke sem, Túl sok kéz ringatja a bölcsőt!

Előzmény: hashtag #12788 hozzászólása



Több kilométerről elszívja a talajvizet,azt ami amúgy is méterekkel lejjebb került,és hablatyolnak öntözésfejlesztésről,badarság.Most ezen télen sem töltődtek a talajok,a kaszálók-legelők bizonytalan szálastakarmány forrássá váltak éppúgy mint a még el nem vetett vagy fiatal lucernások,talán ha a gabonák megnőnek azt levágva kiegészül az étrendjük a jószágainknak,akik most őszön lucernásokat törtek ki mellényúlhatnak nagyon,itt felénk ez a helyzet.Nem tudom a Tisza tápláló folyókba mennyi hólé kerül majd ,most nagyon lent van.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Fáznak a kapások
Fáznak a kapások
A kukorica és napraforgó fejlettsége hetekre visszaesett, a fitotoxikus tünetek...
Hirdetés
Nagyon fontos az időzítés! Most védd meg a kukoricát a kakaslábfűtől!
Nagyon fontos az időzítés! Most védd meg a kukoricát a kakaslábfűtől!
A korai vetésekben már tömeges a kakaslábfű megjelenése. Mutatjuk, mikor és...
Pöttinger Novacat 265 H típusú,  265 cm széles tárcsás,  diszkés fűkasza
Pöttinger Novacat 265 H típusú, 265 cm...

1.840.000 Ft

Kögel AWE 18
Kögel AWE 18

2.200.000 Ft

MBP 6,5
MBP 6,5

1.650.000 Ft

PÖTTINGER 5 m-es rendterítő,  rendkezelő Claas,  Fella,  Kuhn
PÖTTINGER 5 m-es rendterítő, rendkezelő...

530.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]