Gázolaj árak 601 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 401.28 Ft USD 367.78 Ft CHF 426.26 Ft GBP 479.39 Ft

Fórum

Becenév: balog sándor_23053
Csatlakozott: 2010-02-24 19:34:31
Utolsó belépés: 2023-04-01 19:46:47
Fórum hozzászólás: 14

Fórumhozzászólásai

Előzmény: gcastle #7505 hozzászólása


A 4 fejet elbírja, inkább a Helti ekék minőségéről,munkájáról érdeklődnék.

Sziasztok gazdatársak! Ekevásárlás előtt állok. Helti titán 4 fejes váltvaforgatóst néztem ki 155 le-ős traki után.Szeretném ha tapasztalataitokat megosztanátok velem az ekéről.Előre is köszönöm!

Előzmény: VMisi #21837 hozzászólása


Sajnos a vásárlás előtt nem volt semmi problémám az üzletkötő hozzáállásával. Akkor kellett volna az üzletkötőnek éreztetni velem, hogy nekem nem jd traktor való, kicsi vagyok hozzá, maradjak a jól bevált zetoroknál. Akkor ő elesett volna a jutalékátol!! Én is azt mondom hogy hibák sajnos egyre többször előfordulnak a mai gépeken, de a szerviz dolga az lenne, hogy kijavítsa!!! Itt vannak tőlem 1,5 km-re, tölük vettem azelőtt az összes imput anyagot.

Előzmény: Sk Laci #21835 hozzászólása


Sajnos a gyári hiba kijavítása sem sikerült, mivel azóta visít a szervóm, és valószínű hogy a későbbi hibáiból is több erre vezethető vissza, amit ők teli torokból elleneznek. Másoktól én se hallok ennyire sok problémát a jd-ről. Nagy probléma, hogy az első javításnál összevitáztunk a műhelyfőnökkel, és azóta betart rendesen, és ehhez a kollégái asszisztálnak. Még garanciás volt, úgy jött ide minden alkalommal a szerelő, hogy a szerszámokat elő sem vette, zsebbedugott kézel megállapította, hogy ő még ilyen problémával nem találkozott, majd értesítik a jd gyárat. A nagygazdáknál itt is próbálnak helyt állni. Sajnos én sem tudom eldönteni, hogy mit vegyek helyette, 2 éve ezen gondolkodom, olvasom a fórumokat a véleményeket,nem akarok még egyszer így befaragni. Talán a Kubu az a gép amiről, és a szervizéről még nem hallottam rosszat.Tőlünk elég messze van a szervizük.

Előzmény: BMWs paraszt,JD fanatikus #21833 hozzászólása


Olajjal, olajcserékkel szűrőkkel minden rendbe, nagyon vigyázok a "higéniára",nem keveredhet semmi! Szerintem is nyomásprobléma van ,vagy rezonancia,valamit elszúrtak a motor visszarakásánál! Ők ezt határozottan tagadják,azt mondják hogy az érzékelők jeleznének a túlnyomásnál.Aki kint volt szerelő a szervó javításnál nem értette, hogy miért csodálkozom, állítja, hogy garanciás gépeken is cserélik a szervót, az én gépem pedig már 3 éves. Ugyan ez volt a vízcsőnél is, mikor bevittem hozzájuk a kirepedt csövet nem csodálkoztak, büszkén mondták, hogy ez előfordul 1-2 éves gépeken is, éppen ezért van náluk a polcon, nem kell rá napokat várni, és Br 29000 ft-ért kaptam 8 centis gumicsövet egy fémcsőre rápréselve.

Előzmény: Héjjas #21824 hozzászólása



Szia! 6130M van,3 éves, életem legrosszabb döntése volt! Gyári hibásan vettem, a motor főtengely hátsó szimeringjénél folyt az olaj fél év könyörgés után megjavították,mikor hazahoztam nagyobb olajtócsa volt alatta mint azelőtt, elfelejtették a kertel csavarokat meghúzni a 3 hét alatt, míg bent volt. Azóta visít a kormány szervóm, kompresszor eszi az olajat, a fékem kemény, egy vízcsövem szó szerint elöregedett,kitört a vizem pillanat alatt elfolyt,hidraulika főnyomócsövet szétnyomta,szintén pillanat alatt elfolyt a hajtóműolajam, a kormány szervoból folyt az olaj műszerfal alol le a padlóra , most pedig a kuplungomnak tünt el a holtjátéka! Amíg garanciás volt, a KITE színjátékot játszott velem,a javítás helyett, komplett hülyének néztek, most garancián túl próbálják javítani Br.25000 ft-os órebérbe!!! Az első javítás előtt a helyi műhelyfőnök rá akart beszélni a 2 év hosszabbított garanciára,akkor jobban haladna a javítás, melyet elutasítottam.Valószínű, hogy ennek köszönhetem ezt a hozzáállást!! Az idén 2-szer kellett hazahúzni öreg Mtz-vel a 3 éves Jd traktorom!!! Minden szavamat névvel is merem vállalni!! Ez Hódmezővásárhelyen történik.

Előzmény: Sk Laci #1840 hozzászólása



A jótálás letelt lassan 1 éve. A télen írtam levelet a jd gyárnak, még csak válaszra sem méltattak!Tavasszal bejött a munka, utána nem akartam ügyvédhez járni.Ez a Hódmezővásárhelyi alközpontban történt,ennél jóval hosszabb a történet, mint amit leírtam, mindenről Kite pecsétes írásom van. Gyári hibásan vettem meg az új jd 6130M traktort, az első naptól folyt az olaj a motor hátuljánál,fél évig azzal hülyitettek,hogy ott nincs is olaj a motor azon részén, tömítőzsír folyik a gépemből,majd elfogy belőle,és nem folyik tovább! Diplomás műhelyfőnök hetente megismételte a telefonba,mikor kérdeztem mikor javítják már meg! Fél év után nagy nehezen szétszedték, kiderült mégis olajfolyás, 3 hétig állt a műhelybe szezonba, ezalatt összesen 20 órát dolgoztak rajta, mikor hazavittem a gépet nagyobb olajtócsa volt alatta, mint azelőtt! Kiderült a kartelcsavarokat elflejtették meghúzni a nagy sietségbe. Most a lefújószelepem fújja az olajat, 1 éve,még garanciába elkezdte, a felnim fekete, válaszuk, hogy a fékem jól fog ,nem értik mit akarok!

Előzmény: J.D. Borda #1835 hozzászólása



Sajnos ez történt,hogy a nádudvari műszaki vezérig jutottam a reklamálásommal,aki elöször segítőkésznek bizonyult.majd valami történt,és megállapítatta, hogy a gépem "rendeltetésszerűen" működik, egy kis olajfolyástól a jd még dolgozik! Azóta a helyiek szóba se állnak velem! A Kite 2 km-re van tőlem, azelőtt az összes imput anyagot tőlük vásároltam,azóta semmit!

Előzmény: Sk Laci #1830 hozzászólása



Első, és egyben az utolsó jd traktorom van, pont a Kite szerviz hozzáállása miatt!A 100 órás szerviznél telefonáltam a Kite műhely főnőknek, azt a választ adta,hogy a 100 óra "csak" a gyár elő írása, ők nem ragaszkodnak ehhez, nem gond, ha 2-300 üó lesz a gépben mire ideérnek olajat cserélni! Több mint 2 hét eltelt mire ideért a szerelő arra a szűk 1 órás munkára! A gépem még csak 2 éves,de folyamatosan lenne rajta mit javítani! Másfél éves korára már 4 helyen jelentkezett rajta olajfolyás! A Kite szerint a gépem "rendeltetésszerűen"működik,folyamatosan használom, nem értik mi a problémám!

Nekem 6130M-es 800 üó-s jd-m van,aminek a Kite szerelök tavaly megbontották a motorját,azóta 1700-1900-as fordulat között a hidraulikája úgy visít,hogy nem hallom a rádiót.A lefúvószelep fújja az olajat a felnire.A Kités mérnök urak nem értik miért akarom megjavíttatni,"a gépen minden rendeltetésszerüen működik".Nem tudják vagy nem akarják megjavítani!!Soha többet a Kité-től semmit! Zetorjaim vannak 25éve soha semmi komolyabb bajom nem volt,se a trakikkal. se a szervízükkel!

A fék hibája most kezdődött 3 hónapja,a hidraulika visítása tavaly.A hidraulika visítása a kormányzáskor erősödik.Ezt elismerik,állításuk szerint a hidraulikát megmérték mindenütt,nem találtak hibát, a gép "rendeltetésszerűen működik" használjam tovább!

Köszönöm a segítségeket! Tavaly amikor ilyen nehezen javították ki az olajfolyást,ügyvéddel fenyegetőztem,és hogy értesítem a KITE tulajdonosi körét,és a JD gyárat. Ekkor ajánlottak egy év ingyen javítást, hogy maradjak csendben. Ez most jár le,eszük ágában sincs betartani.Írtam Nádudvarra levelet a 1,5 év lehetetlenkedéseiről,a Vezérigazgató személyesen felhívott,és garantálta,hogy a gépet kijavítják.Ma kiküldött 3 főmérnöknek nevezett embert, akik ismét megállapították,hogy a gép "rendeltetésszerüen müködik", nincs szükség Javításra.Most már keresek ügyvédet!A hidraulika azóta visít 1700-1900 közötti fordulaton mióta tavaly a motort megbontották.Valószínűnek tartom Én is, hogy megtört,megszűkült egy hidraulika cső,ők ezt határozottan cáfolják.A fékem nem melegszik, tényleg fog,csak sokkal kisebb pedálmozdulatra,sok levegőt elenged fékezéskor a pótkocsiról és fújja az olajat.A műhelyfőnők válasza erre, hogy a Jd gyorsan visszatermeli a levegőt, így ez nem igazán probléma.

Ma már 3 főmérnöknek nevezett ember volt nálam,akik megállapították,hogy a fék és a hidraulika rendeltetésszerűen működik,a hidraulika visítása,és a lefújószelep olajfújása természetes.Nekem Zetorok vannak mellette azoknál ez nem fordult még elő.

Jó estét mindenkinek! Eddig csak olvastam a fórumot,most segítséget szeretnék kérni.Én is elkövettem azt a hibát hogy a KITÉ-től vásároltam egy új 6130M-es jd-t. Gyári hibás volt,a motorjából szivárgott az olaj.Fél évig könyörögtem a szervíznek mire kijavították, 17 napot állt bent a gép szezonba 20 órát dolgoztak rajta ez idö alatt,azóta visít a hidraulika 1700-1900-as fordulaton.ezután a fékem felkeményedett,a lefújószelepem fújja az olajat kifele.a jobb hátsó felnim tiszta olaj.Garanciába a KITE csak annyit csinált már kétszer,hogy kitakarította a lefújószelepet, az olaj eredetét nem keresik azt mondják. hogy ez Jd traktoroknál természetes.Ezt nem hiszem el .de a kérdésem az lenne. hogy valaki járt-e már így? 800 órás gépről van szó,szerintem nem a kompresszor eszi az olajat.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Hatalmas a tét! Felül kell bírálnunk mindazt, amit az eredményes gazdálkodásról tudunk!
Hatalmas a tét! Felül kell bírálnunk mindazt, amit az eredményes gazdálkodásról tudunk!
Gazdaságaink ellehetetlenültek. A helyzet kilátástalannak tűnik. De van válasz a...
EU-elnökség: fókuszban a talajdegradáció és az aszály elleni harc
EU-elnökség: fókuszban a talajdegradáció és az aszály elleni harc
Többek között téma még a fenntarthatóság és a az uniós vegyianyag-stratégia is.
MTZ Művelőkerék
MTZ Művelőkerék

340.000 Ft

T25 művelőkerék
T25 művelőkerék

180.000 Ft

Borona eladó
Borona eladó

220.000 Ft

Liaz sebességváltók és hidak eladók
Liaz sebességváltók és hidak eladók

150.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]