Vinkó75 adatlapja

Becenév:Vinkó75

Csatlakozott:2010-04-25 14:42:23

Utolsó belépés:2017-02-20 19:18:40

Fórum hozzászólás:5373

Kapcsolatfelvétel

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-20 19:35:23

    Válasz D-032a #26106. hozzászólására

    1945 decemberében nyilván többek közt, ezért érte az öreget "véletlen baleset".

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-20 19:21:18

    Válasz Mtz 550E #49146. hozzászólására

    Motor generál után jött a remegés ?

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-19 14:27:51

    Válasz borda77 (Joe) #17949. hozzászólására

    Nem azért...egyszerűen annyira tapsolják a lét, hogy jelenleg üres a kassza ilyen kiadásokra. Volt már ilyen. Közben januártól folynak a tagdíj behajtások...stb. Számos kifogást találhatnának de valójában nagy a csend,ami ugyebár gyanús. Ha minden rendben van a portán és környékén nyugodtan jöhet a revízió. Én nem rezzenek meg a rendőrtől de a KPM-es vizsga biztostól sem. A NAV többszöri felszólításomra sem halad egy ingatlan ügyben nálam. A következő levél az ügyvédemtől megy irányukba. De inkább őzikézzünk itt !smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-19 13:51:43

    Válasz Bárány #17946. hozzászólására

    Ezért van az érdek képviselet. Bár annak állítólag 4 milliárd forinttal tartozunk. Marad a tüntetés..állampolgári jog. Így is csúsznak a támogatások. Csóri fletó kevesebbért is kapott tüntetést. Most csend van.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-19 13:47:56

    Válasz Vadmalac #8251. hozzászólására

    Mikor a mutti a multi kultit feszegette. Mi már megjöttünk onnan tapasztalattal, néztünk ennek a víziónak elébe. Az akkori olvasztó tégelyt is kiborították..ma sem menne másképp. Én csak a Magyar lakta területek revízióját szorgalmaznám. Így is szép terület jönne vissza. Igaz déli szomszédoknál pont az éléskamrák ugranának magyar kézbe. Azért mára látszik az EU mint olvasztó tégely nem működik úgy ahogy elgondolták. Azért a gazdasági és hitel fiaskóval szépen visszavertek egy-két generációt. Ennek is betudható a népesség öregedése,a gyerek vállalások elmaradása-kitolása. Mára teljes bizalom nincs már az Eu felé sem, csak a pillanatnyi érdek. Az ingyenélőket egyetlen egy társadalom sem tud tartósan kiszolgálni.Ez ráadásul belső feszültséged okoz. Ez megy most is.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-18 19:41:43

    Válasz *** HM *** #424. hozzászólására

    Agip-ról Q8-ra váltással látványosan javult még az Iván is. Bár kérdés mekkora a csippentés, és valóban az olaj-e az oka.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-18 19:07:24

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #17904. hozzászólására

    Ez Észak és Dél-Amerikában kialakult szisztéma szerint erőltetik a a újbóli "központosítást" nálunk. Annyi a bibi ott nem volt TSZ..igaz amit a TSZ teljesen lerombolni nem tudott azt a "demokrata" vezetőink megteszik. De kicsit kicsiszolódott már az itthoni gaza társadalom. láttam egy pofátlan megnyilvánulás után az éles töltényt elé rakták a delikvensnek. Rögtön tovább ált, és nem feszegette a központosítási-felvásárolni mindenkit témát. Ma itt tartunk, a kicsi is élni akar és fog is, ha kell betáraz. A politika a duma ellenére nem a vidéket szolgálja..de remélhetőleg ez is változik idővel. Alkalmaznunk kell alternatív megoldásokat, a jelenlegi Tsz mindent neki, nem számít szisztémát a támogatások tartják fent. Azok csökkennek, az olyan gazdaságok rogynak elsőnek ahol a böhöm vasak nem képesek univerzális dolgokra. Elég végig nézni a számos videót Európából. Az életképesség-hatékonyság első alappillére a mobilitás. A többfunkciós eszközök-traktorok. Az amcsi videók hol több ezer hektárt is művelnek egybe Európában kivitelezhetetlen. Max Ukrajna. Ahhoz hogy ez itt is működjön. Egy komplett kontinenst kellene bedarálni és termővé tenni. számos cég vált alkalmazkodik a körülményekhez.Az ezredforduló után felénk eltűntek a csuklós vasak. Darabolódik a határ,ezek a böhöm vasak nagy szerszámokkal életképesek,abból is a vontatott. A függesztet szerszámokat nyírja egy óvatlan kormány mozdulat. Ma egy 8 ezres JD...pl..megfelelő szerelékkel a cséplésen kívül mindent csinál.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-18 17:50:49

    Válasz Mtz 550E #49128. hozzászólására

    smile laughsmile laughsmile laughsmile laugh Töményen és részben igen !

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-18 11:10:33

    Válasz Vadmalac #17898. hozzászólására
    Versatile-buhler már Orosz kézben van. Valójában beszállított a régi cég a nyuszinak is.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 21:33:35

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 21:32:12

    Válasz Drisa #17887. hozzászólására

    Amit ember tervezett az szét is barmolja pikk pakk. Természetesen lehetnek "belekódolt hibák..nem szándékosan". De sajnos láttam már lecsavart vonóerő szabályzóval dolgozó gépészt, rossz volt látni hallgatni az akciót. Mutyi a szervízzel kitolt periódusok....stb. Olcsó olaj...stb. Úgy ment volna ki a csávó a motorban az olaj alsó nívón...100 óra volt az olajban csere után. Megkapta a gyárit és gond nélkül ment tovább olaj kajálás nélkül....stb. Táv felügyeleti rendszerrel a tulaj látja a kezelő miként bánik a géppel.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 20:56:12

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #17878. hozzászólására

    Mivel univerzális vasakat használunk zömében, ezért kifinomultabb gépek. Pont azért kel babrálni velük. Egy (sima csuklós-hevederes.) Ráadásul "sima" tolókerekes váltóval szerelt paripa a sztyeppére való.A 90-es években még dolgoztam ilyen Buhler-New Hollanddal. Előre ki kellett választani a fokozatot induláskor a táblán, felkapcsolni esélytelen volt. Nem is egy hasznos gépek ilyen formában. Power váltóval még talán, de egy förtelem vasak, nem is szeretem őket.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 20:48:33

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 20:40:50

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #17878. hozzászólására

    Az is annyit csinál magától, ami alsó és felső értéket beállít neki a felhasználó. Ez gépenként eltérő lehet de lényegében azonos a szisztéma. Egy efendi esetében a tempomat felső értékének jó beállítása tehát nem hagyom magas értéken mivel folyamatosan azt akarja elérni a kemény munkában is. Ehhez párosul a váltóérzékenység+munkafokozat alkalmazása. Vonóerőszabályzó érzékenység+reakció idő....stb. Ezek a variációk megtalálhatók más gépeken is. Példa ként, folyamatosan gondok voltak az efendikkel ..mivel az öreg rókák a régi 8000-es őzikéből ültek át .Ott gázkar rá majd terhelésig pöcögtetni. A vonóerő szabályzó leteker hogy ne sumákoljon. És kész. Mikor átültek az efendibe jöttek a gondok. A sapka rádobva a monitorra és zúzás. Ma fiatalok ülnek a gépeken és nincs gond. Mivel azok belövik a gépet az adott körülményekhez.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 20:23:26

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 20:10:44

    Válasz .Feco. #11859. hozzászólására

    Konkrétan ? Marad a sávművelés ?

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 20:09:05

    Válasz .Feco. #19664. hozzászólására

    Az az Orosz szutyok szépen "állt" a levegőben ! smile thumbupcool Szerencsére Jani megúszta !

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-17 18:35:13

    Válasz borda77 (Joe) #17870. hozzászólására

    Az az a gép mi igényli a Német precizitást..mint a tulaj mint a kezelői oldalról. 10-12 ezer órás vario váltó már igen csak felkelti a figyelmet. Igen, igényes kézben ennyit is elmegy, de volt már 14 órás váltó is, igaz ott már vették az új vasat. 924-es is volt már a kezem alatt, JD után...a legkifinomultabb hajtáslánc a vario. Mára több gépben is megtalálható valami formában. Ha megtanul a felhasználó egy okostelefont kezelni, akkor ezek a gépek finom hangolása is menni fog. Odafigyel a részletekre és sokáig gép lesz a portán az ilyen vas.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-16 14:43:59

    Válasz a2457 #49059. hozzászólására

    Nyilván ütött a vodka. Az új blokkból a 4 db olaj fúvókát kihagyták...amin keresztül lövi az olajat a dugattyú alá. Na de ilyen nincs polcon sem. Végül a kicsit módosított popszegecs ,alulról beerőszakolva, meghozta az olajnyomást.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-15 21:21:02

    Hmmmmmm.....az elképzelhető egy új üres blokk átépítésekor a kis olaj záródugók nem lettek beütve,a motor két végén ? Ezért a tömítést a nyomás áttépve elszökik? Nyilván beleszaladtam egy ilyenbe.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-15 18:22:20

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-13 21:37:08

    Válasz Vinkó75 #288. hozzászólására

    Felénk az "elfogadottabb" verzió Gaspardo Attila....vagy hasonló alkalmazása. Tavaly is 14-15-16 T/h-os kukoricák jöttek le az ilyen táblákról. Gabona aratás után egy RT...nyár végén vakaró. Tavasszal kompaktor-vetés. A talaj lazítást a talajmegújítósok is használják pláne az elején.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-13 21:22:19

    Válasz Mf-es? #285. hozzászólására

    Azért ez nem egészen így működik..smile smilesmile smile A hagyományos, forgatás nélkülihez is kell szerszám. A sávművelés ezt egyszerűsítené.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-13 21:16:13

    Őszintén mondom ha a blokkal gond van a tulajok kivétel nélkül cserélik. Egyszerűen a barkácsolós megoldásoktól idegenkednek, és én is. Időigényes az pedig drága. Ha már a pakolást gyártatni kell akkor minimum 2 db kell. Mivel ha kimenne ott a másik. És ez egy végtelen történet. Ebbe nem mennek bele azt szeretik, ha gond van jön az alkatrész, megcsinálva hamar és tolják tovább. A régi klasszikus javítgatós telek szinte nincsenek is. Inkább alkatrész cserék. A hengerfejet max 30 ért nyomás próbázva házhoz hozzák szinte,ezért én nem bajlódok vele. Síkolni pedig nem tudnám. Az az elvitték előlem a síkköszörűt, azóta nem is mozgat a dolog. Még hónolgatom az érdemesnek mondható hüvelyeket. De inkább hozzák az új garnitúrát.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-13 20:57:09

    Felénk az első próbálkozások.....merülősre sikerültek.smile whistlingsmile whistling

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 20:08:55

    Válasz .Richard. #48976. hozzászólására

    A motoron a centri szűrő mögött van vakdugó...oda is lehet barkácsolni. Ha kell akkor kell egy új dugó bele fabrikálni egy csatlakozót és beütni.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 20:04:46

    Nagyüzemben mikor 40 gépet is le kellett vagonozni az elektromos, aggregátorral hibátlan. Az aksis hamar lefeküdt de az aksik élettartama is. Pedig a 300 ezres kategória volt. Általános használatra már a mérete miatt 22-24mm anya méretig.Egy egyszerű gép is megteszi. Lazítás véglehúzás kézi verzió a lehúzás adott esetben nyomaték kulcsos. A 220-as verzió műhelyben macerásabb.Bár nem rossz szerszám.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 18:12:15

    Válasz Bigiboy77 #6760. hozzászólására
    Nedvesség megtartás nyilván. A hóekézés részben ezt szolgálja,a hó buckák alatt a föld nem fagy át olyan értékben. Ott is kezd engedni előbb, így az olvadt hó lé (szabályozottan)szivárog az alsó részekbe. Valamint a szél sem tudja keverni kavarni egy helyre lerakni gondolom. A hengerezés gondolom részben szintén ezt szolgálja.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 15:32:21

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 14:26:13

    Válasz Sk Laci #4837. hozzászólására
    Ilyen áron mozog de inkább kicsivel több. Azért írtam átlagot mivel van ki 4-4500-ért csinálta még tavaly, idén az is emel.Ez 30km-es körzetben érvényes. Ezek a legolcsóbb tarifák. Innen csak felfele. Szakszervíz 10ezer/óra átlag díjjal dolgozik. A kisebb szerelők 2000-5000 forint körül óránként. Ezekben még nincs az alkatrész és egyebek. Ezek után ilyen árak vannak a szolgáltatásban is a gépészek részéről. Sajnos ez van....a kenyér nem lett olcsóbb.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 12:41:32

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 12:15:58

    Válasz Vinkó75 #4833. hozzászólására

    "Átlag 5000/hektár/alkalom ez így lett volna helyes".

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 12:12:02

    Válasz bellish1994 #4824. hozzászólására

    Ha nehezek a földjeid a nehéz munkát az elején csináltasd azzal kinek van erre hatékony megoldása. Ápolási munkákra egy Iván ha lehet legyen eleje,az bőven elég. Ha nem tetszene a dolog, vagy más egyéb miatt lépnél belőle. Az Ivánt pikk pakk eladod szinte annyiért mint amennyiért vetted. Az ápolási munkák nem terhelőek, és azok is viszik a pénzt ha szolgáltatásban csináltatod. Az az egyik leg jobban kereső munkafázis. Csak példaként egy gabonában termelési évre kivetítve. Olyan 3-4 műtrágyaszórás,ugyanennyi vegyszerezős játék. Ez átlag 5000forint/heki.(Az árak és munkafázisok eltérőek lehetnek, csak példának hoztam fel) Ezt így kiszámolva csak az ápolási munkákon egy nehezebb talajmunka ára meg van. Mit nem a kis géped szenved végig. A későbbiekben már látod mennyire vonz a dolog. És mennyire bírsz lépni akár szolgáltatási irányba.Azok alapján már léphet az ember bátrabban. Jellemzően traktorból túlkínálat van a határban...annak ellenére hogy alul gépesítésről beszélnek folyamatosan. 50-nes egy régi legenda de csak 50-es...ráadásul a motor alkatrészek némileg drágábbak is hozzá.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 11:53:36

    Válasz jozef19 #794. hozzászólására

    Köszönöm gyűjtöm az infót...A felni hibátlan. Nem mai vas, az állapotát nézve a 4700 óra valósnak tűnik. Kintről hozott paripa természetesen, itthon nem sokat ment, az az évi 30-40 hektárt egy kis gazdaságban. A belseje hibátlan, törés és repedés mentes.Szépen javítgatták csak vannak rajta egyéb lefutások.És karambolok a csigával.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 11:34:38

    Üdv kollégák ! Egy 85 dominátornak esek neki hamarosan. Elsőre ami érdekelne jó állapotú gumik 23.1/18-26...2db. 250-es surrantó cső kb 5 méter ha valakinek esetleg maradt egy szárító vagy egyéb beruházás után. Ürítő csiga kapott egy két pofont. Így gyorsabb lenne mint hengeríteni. Perkins motoros, ha volna elfekvőben a polcon megmaradt porlasztócsúcs. Esetleg hardy tárcsa kuplung tárcsa. És egyebek. A többi részét nem látom problémásnak. Természetesen még nincs szétbombázva teljesen, csak előre informálódnék.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 11:23:46

    Válasz medikus #48950. hozzászólására

    Ezért javasoltam a blokk cserét.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 10:27:33

    Válasz Bigiboy77 #5505. hozzászólására

    Ha a kukorica klubbon figyelmesen olvasgat az ember. Ott a grúbert ilyenkor javasolják,a tél végén. Később már bőven a tavaszban,inkább szárít. Ha nem tömörödött le a talajod. Vetés előtt 2-3 nappal egy rövid tárcsa, mikor megpirkad a tárcsázás mehet a vetés.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-12 10:16:56

    Válasz medikus #48947. hozzászólására

    Így voltunk vele "mi" is. Bruttó 10 ezer / óra lenne a munkadíja a blokk ilyen jellegű megmunkálásának,(felénk). De nagyon kérdőjeles még akkor is. Egy napot ráírnak máris 100-120 a vége. És mért ne írná rá , mikor 1 milla az új motor. Így inkább nettó 150 ért az új blokk.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-11 18:18:49

    Válasz rsándor #48925. hozzászólására

    Pont most csinálok egy hasonló tüneteket mutató vasat. 2 éve szintén rendesen megfőzték. Azóta szenvednek vele. A blokk kivételével mindent cseréltek újra. De a hiba visszatért, szintén ugyan ott mint nálad. A hüvelyeket már korábban hézagolták azbeszttel(ez volt kéznél). Akkor a kiégés csak fél évente jelentkezett. Végül blokk csere maradt az van most folyamatban. Üres blokkba pakolom át az alkatrészeket.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-11 18:12:50

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-11 18:12:06

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-10 21:11:58

    Válasz rsándor #48921. hozzászólására

    Még nem....a szilikonost használom. A lehúzás több lépcsős, ha nem sürgős az utolsó lehúzás előtt pihen egy éjszakát majd másnap van vég szerelve-lehúzva. Ha sürgős akkor is egy órát legalább hagyom de mint észrevettem az nem mindig frankó.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-10 20:56:02

    Válasz Roli74 #6226. hozzászólására

    Én már nem lepődök meg semmin. Azon sem ,hogy a szigeti kis termelők mentek zömében ellenőrzésre 2016-os évben. Több mint érdekes !A cég által bérelt földeket eddig is megoldották lejárat előtti hosszabbítással. Most igazán az az érdekes, cégnél ép tulaj váltás van folyamatban, de nem látom a kilógatott földeket. Valamint az itt lakókat már harmadszor teszik a cicire kb 30 év alatt, mégis az ő szekerüket tolják a földbérletekkel, még mindig. Szinte esélytelen történet, nyújtózkodom én is több irányba, de atyuska mindig előz.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-10 20:42:11

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #19648. hozzászólására

    Aktív hirdetés itt az oldalon csak a képet nyúltam.Nem én árulom !smile biggrin

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-10 18:58:25

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-10 16:12:49

    Válasz Sanyee #48913. hozzászólására

    Persze ! Átépíted a motort ?

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-10 16:10:50

    Válasz Myrrdin #19626. hozzászólására

    Ez a leg masszívabb-jó talajkövetésű még működő vakaró. Megfizethető árban ! De ez is csak végmunkákra való. Felénk lesz olyan út, mit össze kell szántani és úgy gyalulni.

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-10 16:00:20

    smile scaredsmile scaredsmile scaredsmile scared Ez hol ?

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-10 15:38:26

    Válasz 4755 #1809. hozzászólására

    Pár helyre írtam..de csak 1-2 kereskedő írt vissza de ilyen méretben nem tudnak adni. smile confusedsmile confused Esetleg kitől kölcsön kéred nincs valami infója ?

  • Ugrás a témához » Vinkó75 | 2017-02-07 21:19:17

    Válasz VDénes #48808. hozzászólására
    A lenti jobb verzió szerintem...Próbáld lassan elemenként összeszedni. A következő télen átalakítod. Bár az egyszerűbb verzióval már pár alkatrészed meg lesz hozzá.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Gál Mobil Kft
Gépker Kft.
GG 55 Kft.
Golden Lube Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hírös Mobile
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Konzum Trade Kft.
Kovács-ker
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mark-Opall Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Nagy Antal EV
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Penda Kft.
Polmetál Pruszynski Kft
Quivogne CEE GmbH
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tihanyi TB Kft.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Väderstad Kft.
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wirax-Hungária Kft.
Zetor-Vas
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agroflex s.r.o.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Bács-Agrogép Kft.
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Busa Bt.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Forestdepo Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
Komáromi Béla / Komáromigép
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mega-LKW kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Polyduct Zrt.
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szemi-Agro Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
TERV-KÉSZ Kft.
Tisza Consult Bt.
TRAKMAX Gépcentrum
Turquagro Kft.
Valbert Bt.
Vega Fruit Tész Kft.
Velox-Ker Kft.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.