Hirdetés
Fórum
Becenév: | Árkus Ádám |
---|---|
Csatlakozott: | 2010-07-18 22:00:18 |
Utolsó belépés: | 2024-04-25 09:40:26 |
Fórum hozzászólás: | 18 |
Fórumhozzászólásai
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Az adás vendége Miklovicz Péter.
Támogatott tartalom
Sziasztok!
Régebben már osztottam meg veletek pár képet a gépünkről, akkor még nem volt rajta motorháztető!
Most végre elkészült, sok apróság mellett, ezt szeretném veletek megosztani!
Előzmény: herry 74 #3402 hozzászólása
Az még sajnos nincs, a gyári meg nem igazán passzol rá! Reméljük most télen elkészül rá a motorháztető is.
Sziasztok! Ismét történt egy kis fejlesztés a gépünkön, ezt szeretném megosztani veletek!
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a ZT323 váltójába gyárilag milyen olajat kellene rakni?
Másik kérdésem, hogy valaki szedte-e már szét az első meghajtás kapcsolóházát és vette már ki belőle az automata kapcsolás mechanizmusát? (arra lennék kíváncsi hogy bírja-e úgy a terhelést vagy nem érdemes azt megszüntetni)
Válaszokat előre is köszönöm!
Előzmény: musits #3232 hozzászólása
Rendben!
Előzmény: wagner laszlo #3229 hozzászólása
Köszi szépen! Mi innen rendeltük az inoxot is meg az alumínium csövet is az intercoolerhez:
Inox
Előzmény: musits #3228 hozzászólása
Ha megírod, hogy milyen alkatrészekre gondoltál akkor megtudom mondani, hogy megválnánk tőle vagy sem. :)
Folytatás....
A napokban készítettem pár közelebbi képet!
Előzmény: musits #3204 hozzászólása
Persze. Itt a számom majd hívj fel és egyeztetünk: +36-30/562-7587
Előzmény: Berente Antal #3202 hozzászólása
Zala megye, Szentliszló
Nem tudom ez mennyire van messze, de ha érdekel megbeszélhetjük!
Előzmény: Berente Antal #3200 hozzászólása
Ebben a szezonban csak a gyári súlyok voltak fenn, elöl a 10db 40kg, meg a hátsó kerekeken a 6db keréksúly (azok most hirtelen nem tudom mekkorák)
De most csinálunk hozzá front hidraulikát és lesz öntve egy 600Kg súly is!
Előzmény: Berente Antal #3193 hozzászólása
Igen az maradt az eredeti, igaz már az ifa motornál is 2 hűtő volt nekünk berakva. Előbbre is kellett rakni a hűtőt, meg a levegőszűrőt is máshová kellett tenni.
Előzmény: Mancs #3192 hozzászólása
Szia! Köszi! Ha jól emlékszem akkor Februárban álltunk neki és kb június vége felé indítottuk először! Úgy hogy volt vele munka, igaz csak hétvégente tudtunk rajta dolgozni többségében! A gumiharangnak csak a kuplung felöli része maradt amit a motor gyári lendkerekére csavaroztunk fel.
Sziasztok! Láttam itt a fórumon, hogy páran már átépítették a gépüket, másik motort raktak bele. Gondoltam én is megosztom veletek, hogyan sikerült nekünk a művelet.
Mi egy Iveco kisteher motorját raktuk bele. Ez 180Le-s. Eddig kb 50üó lett belerakva problémamentesen! Mellékelek pár képet és videót róla!
Első indítások egyike
Szántás
Köszi a gyors választ! A kiemelőkarokat már beállítottam, a dörzs betétet mondjuk még nem néztem de köszi a tippet!
Üdv! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy amikor elindulok a traktorral és miközben lelépek a kuplungról elkezd rángatózni a gép! Mi lehet ennek az oka? A válaszokat előre is köszönöm!