Gázolaj 681 Ft Benzin 617 Ft EUR 412.54 Ft USD 394.17 Ft CHF 418.41 Ft GBP 478.7 Ft

Fórum

Becenév: Alex_
Csatlakozott: 2010-08-18 17:14:23
Utolsó belépés: 2022-03-23 08:18:05
Fórum hozzászólás: 390

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Adamkah94 #3159 hozzászólása



Ennyiből termelje meg a kedves borászat magának a szőlőt...smile hammersmile whistlingsmile lol

Előzmény: Gerimur #20105 hozzászólása



Köszönöm, igen jó. A 13-as számú a képen de a cikkszámra még a gugli se nagyon ad be találatot.smile hammersmile sweatdrop

Előzmény: Gerimur #20103 hozzászólása



Fényképem nincs, a képen a bekarikázott rész lenne.

Sziasztok!
Nincs valakinek a T-30 váltójáról robbantott ábrája vagy katalógusa amiben benne vannak a cikkszámok? Elfáradt a bordáshüvely ami a kardánt és mászót hajtja.

Sziasztok!
Nincs valakinek a T-30 váltójáról robbantott ábrája vagy katalógusa amiben benne vannak a cikkszámok? Elfáradt a bordáshüvely ami a kardánt és mászót hajtja.smile cursingsmile helpsmilie

Előzmény: tiboca69 #19998 hozzászólása



Nem a karok felfogatására, hanem a feszítésre gondoltam.

Előzmény: tiboca69 #19983 hozzászólása



Szia! Nálam így van megoldva.

Előzmény: krumplivirág #19838 hozzászólása



Ez attól is függ, kinek mi az alapjárat. A Vlagyi könyve szerint 800-as fordulaton stabilan kell járnia a motornak. Ha jó az adagoló 500-600 fordulaton is stabilan kéne járnia melegen saját tapasztalataim szerint.

Előzmény: krumplivirág #19843 hozzászólása



A difizár rudazata a padlólemeznél lévő megoldásnál szokott berohadni ha nem használják. Ha nincs töltés, akkor először a "minőségi" orosz csatlakozókat érdemes megmozgatni a műszerfalban, majd átnézni minden egyéb a generátorhoz kapcsolódó kábelt a gépen. A kihajtásnak csak pedig csak ki- és bekapcsolt állása van, de ez a határolón is látszik a fülkében. És sok örömet a géphezsmile thumbup

Előzmény: #18159 hozzászólása



Nah igen, de azt a pedált ritkán szokás használnismile w00t T25-nél szintén megszűnik minden hidraulika ha kuplungolszsmile tonguepsmile devil Nekem csak szárzúzásnál van T25 érzésem mikor mászónál tolja a szárzúzó a gépetsmile biggrinsmile sweatdrop

Előzmény: #17842 hozzászólása



Befecskendezési szöget és a szelephézagokat ellenőrizd. Ha azok jók akkor esetleg a porlasztók vagy az adagoló lehet a ludas.
Más. A nagy hidegben beparkoltam tető alá de valami irgalmatlan hangja van ilyenkor a hidraulika szivattyúnaksmile whistlingsmile lol

Előzmény: #16982 hozzászólása


Ha eddig jó volt a világítás akkor valami szétcsúszhatott és összeér valamivel, talán még a műszerfal alat lévő csatlakozókat érdemes megmozgatni, előfordul hogy azok is beoxidálódnak. Más nem jut hirtelen az eszembe. Kell egy próbalámpa és végigbogarászni a kábeleketsmile sweatdrop

Előzmény: #16979 hozzászólása



Szia. A világításnál nincsen relé, elvileg annak a háromállású kapcsolónak kéne átváltania a tompított és távolsági között.

Előzmény: #16963 hozzászólása



Szia!
Az alapján amit írtál arra tippelnék hogy a kapcsoló belseje ugrott szét. Az eredetiek hajlamosak kiolvadni vagy kapcsoláskor eltörni. Ha a kapcsoló jó akkor a biztosítékok lehetnek még a hiba forrásai vagy valahol szakadás van a kábelezésben.

Előzmény: #16911 hozzászólása



Szia!
Gyárilag a visszafolyásgátló szerepét tölti be, de ha probléma van vele akár az egész tápszivattyút érdemes lehet kicserélni. Pár éve én 3000 jó magyar forint alatt cseréltem le az egészet a kézipumpával együtt. Tehát nem biztos hogy érdemes javítgatni a régit. Ráadásul az adagoló is a kopottabb tápszivattyú miatt telik fel részben gázolajjal.smile hammer

Előzmény: #363 hozzászólása



T-30-ra és VTZ-re igaz hogy kis kertbe nagy, szántóra pedig kicsi. Hobbibak pedig drága. Viszont ha nem gond hogy kicsit nagyobb helyen fordul mint a T-25 és ki tudod használni a nagyobb lóerőt, ráadásul eleged van az izom szervóból akkor miért is nesmile thumbupcoolsmile thumbup

Ha kopott a tápszivattyú ott is bejuthat az üzemanyag az adagolóba.smile cursing

Előzmény: #16446 hozzászólása



Ez a világítás főkapcsolója lehet. Ha tudod mit csinálsz akkor bármilyen kapcsolót belerakhatsz. Nekem is egy autóból van a kormányoszlopra rakva a kapcsoló. Az új kapcsolókat pedig felejtsd el, azoknak már nem rézből van a belseje mint a régieknek.smile hammer Esetleg egy relés tehermentesítéssel még jók is lehetnek.smile sweatdrop

Előzmény: #16433 hozzászólása



A karokat szét lehet húzni szélesebbre is vagy keskenyebbre összehúzni.

Előzmény: #16425 hozzászólása



Szia! Nálam így van megoldva, hogy ne akadjon a kardán a láncba.

Előzmény: #15199 hozzászólása



Szia!
A fülke jobb elején van egy alumínium táblába beleütve. Ha az nem elég nekik műszakinál akkor a váltó jobb oldalán is be van ütve az öntvénybe.

Előzmény: #15133 hozzászólása



Rövidtávon bírja az 1800-at a T25, de egész napi munkára nem javasonlnám azt a fordulatot. Nekem T-30-a van de a motorháztetőig érő gazban is legfeljebb 1600-ig szoktam kiforgatni a motort.

Előzmény: #15046 hozzászólása



Ezeknél a gépeknékl az optimális fordulatszám 1400-1500 körülvan ha tartósan akarod tartani a fordulatot. Teljes gázon nem javasolt forgatni ezeket a hosszúlöketű motorokat. Különben az olajlehúzó gyűrűk hamar megadják magukat. Az a A30 valszeg elírás és T30 A80 akart lenni.

Előzmény: #2773 hozzászólása



Egy ilyen huzigálásban bármikor benne vagyok :D Szerintem ha egy tuskót kell kihúzni, vagy ha az IH 720-as ekefejjel állok neki szántani az jobban megviseli a lehajtásokat...smile devil Egyesben a Vlagyi 1300-1400-as fordulaton komolyabb erőlködés nélkül elássa magát ha nem tud elmozdulni.

Előzmény: #14867 hozzászólása



A gépszörny lemaradt.smile whistling

Előzmény: #14856 hozzászólása



Ez a hantos. Igaz már vagy 15 éve nem volt talajművelve.
Az pedig a gépszörny.

Előzmény: #14860 hozzászólása



Most nekem is alig ment 60 közelébe, pedig nyáron a legkisebb munkától is már 80-nál áll a mutató.

Előzmény: #14861 hozzászólása



Igen, nem ártott már egy mélyebb művelés annak a kiskertnek. Tavasszal vettem új vasakat a régi IH 720-as ekefejre és szerettem volna kipróbálni milyen vele szántani. Az első 3 barázda ráment a beállításokra de utána már ment elég szépen.

Nah ennek már jó a dőlésszöge.smile biggrin

Ez pedig a végeredmény.

Előzmény: #14331 hozzászólása



Szia! Nem bonyolult, csak le kell engedni a váltóból az olajat majd kitekerni 6 csavart. Utána csak ki kell húzni a tengelyt. De ha ennyire szétszeded érdemes a szimeringeket is cserélni.

Előzmény: #14099 hozzászólása



Szia.
Tápszivattyúban érdemes megnézni a szelepeket is.

Előzmény: #13972 hozzászólása



Szia!
Nálam így van megoldva:

Előzmény: #12749 hozzászólása



Szia!
A bal oldali féltengely kihúzása előtt lenyomott helyzetben rögzítsd a difi pedálját. Akkor jó eséllyel nem fog leesni a difit kapcsoló bordáshüvely a tengely kihúzását követően. Az elérhetetlen csavarokról annyit, hogy egy dugókulcs készlettel és egy villáskulcs készlettel szinte mindent szét lehet szedni a Vlagyin.

Előzmény: #12607 hozzászólása



Szia!
A 300 litereset bárhol elviszi. Nekünk 500 literes függesztett volt a T25-höz.

Előzmény: #11955 hozzászólása



Nagyon kell spriccelnie ahhoz az olajnak, hogy a relére is jusson belőle. Az olajcső és a relé relatíve elég messze vannak egymástól. Amúgy tudom javasolni a relé kiiktatását egy vastagabb dróttal. Az öreg T25-ösön gond nélkül működött.

Előzmény: #11969 hozzászólása



Egyedül? Ültünk mi már hárman is a fülkében. Igaz hering party volt de kibírtuk...smile tonguep

Előzmény: #11830 hozzászólása



Közvetlenül az akumulátorhoz tegyél egy 20A biztosítékot és jó vastag kábeleket használy a bekötéshez. Autórádióhoz elég valami cérnavékony drót és a magnóba integrált biztosíték.

Előzmény: #11816 hozzászólása



Ilyen volt a Trabanté is, de nem is volt nagy a hatásfoka. Szerintem jobb ha a hengerekről jön le a levegő mert akkor a ventilátor is fújja be a fülkébe.

Előzmény: #11642 hozzászólása



Fordulatszámot tudsz rajta állítani ha jól emlékszem.

Előzmény: #11535 hozzászólása



Hali!
Az a fűrészgép vagy 1T körüli volt, vagy anyaghibás lehetett az öntvény. Részemről az utóbbira tippelnék... Ha nincs pókhálósra repedve az öntvény érdemes lehet megfontolni a hegesztését és az alátámasztását. A féltengelyház nálunk is eltört már a T-25-ön, természetesen a legmélyebb szakadékot találta meg a Vlagyi a környéken.smile sweatdrop

Előzmény: #11567 hozzászólása



Szia!
A fűtéscsapon lévő kis furat az egy biztonsági szelep. Arra az esetre van, ha túlzottan rá lenne állítva a fűtés szelepe, vagy ha megbabrálnák a hidraulika vezérlő tömböt és nagyobb nyomásra állítanák. Esetleg valamilyen kosz került a szelep alá és azért folyt eddig.

Előzmény: #11377 hozzászólása



Szia!
Ha tudsz tegyél majd fel a gumikról közeli képeket.
Ha engem kérdezel ukrán gumit csak akkor vegyél ha azt sokat használjátok aszfalton és a következő 10 évben leradirozzátok. Ha hosszab távon kell (15év+) akkor érdemesebb drágább gumit venni.
14 éves ukrán vs 14 éves lengyel:
ez pedig a lengyel:

Előzmény: #11326 hozzászólása



Ha csak a sonkánál lévő folyást akarod megszüntetni akkor egy bő délután elég mind a két oldal tömítéséhez. Kerék le, féltengelynél zégergyűrűt le majd utána jöhet le a sonka. Tömítés után pedig vissza az egész. A sonkát nem is kell feltétlenül teljesen leszedni, elég ha oda tudod kenni a tömítőpasztát.

Előzmény: #11323 hozzászólása



Azt a lyukacsos papírtömítést vékonyan kend meg szilikonpasztával és utána rakd fel a sonkát a helyére. Meg ha bárhol megbontod érdemes összerakáskor mindenhova kenni belőle, ha csak nem sikerült teljesen sértetlenül szétszedni a tömítést.

Előzmény: #11320 hozzászólása



A javításhoz elég a sonkát leszedni(napkerékházat). A féltengelyházat amiben a fék is benne van nem kell leszedni csak ha nagyon kopott a szalag vagy nagyon olajos a belseje.

Előzmény: #11318 hozzászólása



Erre a tömítésre gondolok. Nem tudom mennyiben különbözik a T-25-ös öntvénye de itt lehet a probléma forrása. A szimering mint látszik beljebb van szóval biztos nem azért folyik az olaj.

Előzmény: #11308 hozzászólása



Ha ott folyik ahol a kép alapján gondolom akkor nem szimering probléma. Ha s szimering lenne a gond akkor a fék olajos lenne. Szedd le a sonkát és a tömítésnél nyomd körbe szilikonpasztával. Utána nem fog folyni.

Előzmény: #11303 hozzászólása



Rögzített állásban, hogy menet közben ne zörögjön.

Lehetséges megoldás a nyílászárók kitámasztására.smile thumbupcool

A differenciálművet mennyire precízen kell hézagolni? Mennyi lehet a bolygókerekek mozgása?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A herceghalmi mészlepedékes csernozjom lett az év talaja
Sajtóközlemény
A herceghalmi mészlepedékes csernozjom lett az év talaja
Egy marék talajban több élőlény van, mint amennyi ember él a földön.
Hogyan lehet ebből kijönni? Magyarország vétózott, a Tanács nem tárgyalt a magyar tervről

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

Dióbél Szállításal Eladó
Dióbél Szállításal Eladó

99 Ft

3 eke
3 eke

140.000 Ft

KMAZ 5511 eladó
KMAZ 5511 eladó

3.150.000 Ft

Vaderstadt Rapid 300S vetőgép
Vaderstadt Rapid 300S vetőgép

7.700.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2022 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]