Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 615 Ft EUR 391.85 Ft USD 362.32 Ft CHF 411.69 Ft GBP 458.51 Ft

Fórum

Becenév: Alex_
Csatlakozott: 2010-08-18 17:14:23
Utolsó belépés: 2022-03-23 08:18:05
Fórum hozzászólás: 391

Fórumhozzászólásai

Előzmény: davidkovacs1109 #25250 hozzászólása



Üdv! Az első hajtás automata, nem lehet kikapcsolni csak ha leveszed alul a kardántengelyt.

Előzmény: Adamkah94 #3159 hozzászólása



Ennyiből termelje meg a kedves borászat magának a szőlőt...smile hammersmile whistlingsmile lol

Előzmény: Gerimur #20105 hozzászólása



Köszönöm, igen jó. A 13-as számú a képen de a cikkszámra még a gugli se nagyon ad be találatot.smile hammersmile sweatdrop

Előzmény: Gerimur #20103 hozzászólása



Fényképem nincs, a képen a bekarikázott rész lenne.

Sziasztok!
Nincs valakinek a T-30 váltójáról robbantott ábrája vagy katalógusa amiben benne vannak a cikkszámok? Elfáradt a bordáshüvely ami a kardánt és mászót hajtja.

Sziasztok!
Nincs valakinek a T-30 váltójáról robbantott ábrája vagy katalógusa amiben benne vannak a cikkszámok? Elfáradt a bordáshüvely ami a kardánt és mászót hajtja.smile cursingsmile helpsmilie

Előzmény: tiboca69 #19998 hozzászólása



Nem a karok felfogatására, hanem a feszítésre gondoltam.

Előzmény: tiboca69 #19983 hozzászólása



Szia! Nálam így van megoldva.

Előzmény: krumplivirág #19838 hozzászólása



Ez attól is függ, kinek mi az alapjárat. A Vlagyi könyve szerint 800-as fordulaton stabilan kell járnia a motornak. Ha jó az adagoló 500-600 fordulaton is stabilan kéne járnia melegen saját tapasztalataim szerint.

Előzmény: krumplivirág #19843 hozzászólása



A difizár rudazata a padlólemeznél lévő megoldásnál szokott berohadni ha nem használják. Ha nincs töltés, akkor először a "minőségi" orosz csatlakozókat érdemes megmozgatni a műszerfalban, majd átnézni minden egyéb a generátorhoz kapcsolódó kábelt a gépen. A kihajtásnak csak pedig csak ki- és bekapcsolt állása van, de ez a határolón is látszik a fülkében. És sok örömet a géphezsmile thumbup

Előzmény: #18159 hozzászólása



Nah igen, de azt a pedált ritkán szokás használnismile w00t T25-nél szintén megszűnik minden hidraulika ha kuplungolszsmile tonguepsmile devil Nekem csak szárzúzásnál van T25 érzésem mikor mászónál tolja a szárzúzó a gépetsmile biggrinsmile sweatdrop

Előzmény: #17842 hozzászólása



Befecskendezési szöget és a szelephézagokat ellenőrizd. Ha azok jók akkor esetleg a porlasztók vagy az adagoló lehet a ludas.
Más. A nagy hidegben beparkoltam tető alá de valami irgalmatlan hangja van ilyenkor a hidraulika szivattyúnaksmile whistlingsmile lol

Előzmény: #16982 hozzászólása


Ha eddig jó volt a világítás akkor valami szétcsúszhatott és összeér valamivel, talán még a műszerfal alat lévő csatlakozókat érdemes megmozgatni, előfordul hogy azok is beoxidálódnak. Más nem jut hirtelen az eszembe. Kell egy próbalámpa és végigbogarászni a kábeleketsmile sweatdrop

Előzmény: #16979 hozzászólása



Szia. A világításnál nincsen relé, elvileg annak a háromállású kapcsolónak kéne átváltania a tompított és távolsági között.

Előzmény: #16963 hozzászólása



Szia!
Az alapján amit írtál arra tippelnék hogy a kapcsoló belseje ugrott szét. Az eredetiek hajlamosak kiolvadni vagy kapcsoláskor eltörni. Ha a kapcsoló jó akkor a biztosítékok lehetnek még a hiba forrásai vagy valahol szakadás van a kábelezésben.

Előzmény: #16911 hozzászólása



Szia!
Gyárilag a visszafolyásgátló szerepét tölti be, de ha probléma van vele akár az egész tápszivattyút érdemes lehet kicserélni. Pár éve én 3000 jó magyar forint alatt cseréltem le az egészet a kézipumpával együtt. Tehát nem biztos hogy érdemes javítgatni a régit. Ráadásul az adagoló is a kopottabb tápszivattyú miatt telik fel részben gázolajjal.smile hammer

Előzmény: #363 hozzászólása



T-30-ra és VTZ-re igaz hogy kis kertbe nagy, szántóra pedig kicsi. Hobbibak pedig drága. Viszont ha nem gond hogy kicsit nagyobb helyen fordul mint a T-25 és ki tudod használni a nagyobb lóerőt, ráadásul eleged van az izom szervóból akkor miért is nesmile thumbupcoolsmile thumbup

Ha kopott a tápszivattyú ott is bejuthat az üzemanyag az adagolóba.smile cursing

Előzmény: #16446 hozzászólása



Ez a világítás főkapcsolója lehet. Ha tudod mit csinálsz akkor bármilyen kapcsolót belerakhatsz. Nekem is egy autóból van a kormányoszlopra rakva a kapcsoló. Az új kapcsolókat pedig felejtsd el, azoknak már nem rézből van a belseje mint a régieknek.smile hammer Esetleg egy relés tehermentesítéssel még jók is lehetnek.smile sweatdrop

Előzmény: #16433 hozzászólása



A karokat szét lehet húzni szélesebbre is vagy keskenyebbre összehúzni.

Előzmény: #16425 hozzászólása



Szia! Nálam így van megoldva, hogy ne akadjon a kardán a láncba.

Előzmény: #15199 hozzászólása



Szia!
A fülke jobb elején van egy alumínium táblába beleütve. Ha az nem elég nekik műszakinál akkor a váltó jobb oldalán is be van ütve az öntvénybe.

Előzmény: #15133 hozzászólása



Rövidtávon bírja az 1800-at a T25, de egész napi munkára nem javasonlnám azt a fordulatot. Nekem T-30-a van de a motorháztetőig érő gazban is legfeljebb 1600-ig szoktam kiforgatni a motort.

Előzmény: #15046 hozzászólása



Ezeknél a gépeknékl az optimális fordulatszám 1400-1500 körülvan ha tartósan akarod tartani a fordulatot. Teljes gázon nem javasolt forgatni ezeket a hosszúlöketű motorokat. Különben az olajlehúzó gyűrűk hamar megadják magukat. Az a A30 valszeg elírás és T30 A80 akart lenni.

Előzmény: #2773 hozzászólása



Egy ilyen huzigálásban bármikor benne vagyok :D Szerintem ha egy tuskót kell kihúzni, vagy ha az IH 720-as ekefejjel állok neki szántani az jobban megviseli a lehajtásokat...smile devil Egyesben a Vlagyi 1300-1400-as fordulaton komolyabb erőlködés nélkül elássa magát ha nem tud elmozdulni.

Előzmény: #14867 hozzászólása



A gépszörny lemaradt.smile whistling

Előzmény: #14856 hozzászólása



Ez a hantos. Igaz már vagy 15 éve nem volt talajművelve.
Az pedig a gépszörny.

Előzmény: #14860 hozzászólása



Most nekem is alig ment 60 közelébe, pedig nyáron a legkisebb munkától is már 80-nál áll a mutató.

Előzmény: #14861 hozzászólása



Igen, nem ártott már egy mélyebb művelés annak a kiskertnek. Tavasszal vettem új vasakat a régi IH 720-as ekefejre és szerettem volna kipróbálni milyen vele szántani. Az első 3 barázda ráment a beállításokra de utána már ment elég szépen.

Nah ennek már jó a dőlésszöge.smile biggrin

Ez pedig a végeredmény.

Előzmény: #14331 hozzászólása



Szia! Nem bonyolult, csak le kell engedni a váltóból az olajat majd kitekerni 6 csavart. Utána csak ki kell húzni a tengelyt. De ha ennyire szétszeded érdemes a szimeringeket is cserélni.

Előzmény: #14099 hozzászólása



Szia.
Tápszivattyúban érdemes megnézni a szelepeket is.

Előzmény: #13972 hozzászólása



Szia!
Nálam így van megoldva:

Előzmény: #12749 hozzászólása



Szia!
A bal oldali féltengely kihúzása előtt lenyomott helyzetben rögzítsd a difi pedálját. Akkor jó eséllyel nem fog leesni a difit kapcsoló bordáshüvely a tengely kihúzását követően. Az elérhetetlen csavarokról annyit, hogy egy dugókulcs készlettel és egy villáskulcs készlettel szinte mindent szét lehet szedni a Vlagyin.

Előzmény: #12607 hozzászólása



Szia!
A 300 litereset bárhol elviszi. Nekünk 500 literes függesztett volt a T25-höz.

Előzmény: #11955 hozzászólása



Nagyon kell spriccelnie ahhoz az olajnak, hogy a relére is jusson belőle. Az olajcső és a relé relatíve elég messze vannak egymástól. Amúgy tudom javasolni a relé kiiktatását egy vastagabb dróttal. Az öreg T25-ösön gond nélkül működött.

Előzmény: #11969 hozzászólása



Egyedül? Ültünk mi már hárman is a fülkében. Igaz hering party volt de kibírtuk...smile tonguep

Előzmény: #11830 hozzászólása



Közvetlenül az akumulátorhoz tegyél egy 20A biztosítékot és jó vastag kábeleket használy a bekötéshez. Autórádióhoz elég valami cérnavékony drót és a magnóba integrált biztosíték.

Előzmény: #11816 hozzászólása



Ilyen volt a Trabanté is, de nem is volt nagy a hatásfoka. Szerintem jobb ha a hengerekről jön le a levegő mert akkor a ventilátor is fújja be a fülkébe.

Előzmény: #11642 hozzászólása



Fordulatszámot tudsz rajta állítani ha jól emlékszem.

Előzmény: #11535 hozzászólása



Hali!
Az a fűrészgép vagy 1T körüli volt, vagy anyaghibás lehetett az öntvény. Részemről az utóbbira tippelnék... Ha nincs pókhálósra repedve az öntvény érdemes lehet megfontolni a hegesztését és az alátámasztását. A féltengelyház nálunk is eltört már a T-25-ön, természetesen a legmélyebb szakadékot találta meg a Vlagyi a környéken.smile sweatdrop

Előzmény: #11567 hozzászólása



Szia!
A fűtéscsapon lévő kis furat az egy biztonsági szelep. Arra az esetre van, ha túlzottan rá lenne állítva a fűtés szelepe, vagy ha megbabrálnák a hidraulika vezérlő tömböt és nagyobb nyomásra állítanák. Esetleg valamilyen kosz került a szelep alá és azért folyt eddig.

Előzmény: #11377 hozzászólása



Szia!
Ha tudsz tegyél majd fel a gumikról közeli képeket.
Ha engem kérdezel ukrán gumit csak akkor vegyél ha azt sokat használjátok aszfalton és a következő 10 évben leradirozzátok. Ha hosszab távon kell (15év+) akkor érdemesebb drágább gumit venni.
14 éves ukrán vs 14 éves lengyel:
ez pedig a lengyel:

Előzmény: #11326 hozzászólása



Ha csak a sonkánál lévő folyást akarod megszüntetni akkor egy bő délután elég mind a két oldal tömítéséhez. Kerék le, féltengelynél zégergyűrűt le majd utána jöhet le a sonka. Tömítés után pedig vissza az egész. A sonkát nem is kell feltétlenül teljesen leszedni, elég ha oda tudod kenni a tömítőpasztát.

Előzmény: #11323 hozzászólása



Azt a lyukacsos papírtömítést vékonyan kend meg szilikonpasztával és utána rakd fel a sonkát a helyére. Meg ha bárhol megbontod érdemes összerakáskor mindenhova kenni belőle, ha csak nem sikerült teljesen sértetlenül szétszedni a tömítést.

Előzmény: #11320 hozzászólása



A javításhoz elég a sonkát leszedni(napkerékházat). A féltengelyházat amiben a fék is benne van nem kell leszedni csak ha nagyon kopott a szalag vagy nagyon olajos a belseje.

Előzmény: #11318 hozzászólása



Erre a tömítésre gondolok. Nem tudom mennyiben különbözik a T-25-ös öntvénye de itt lehet a probléma forrása. A szimering mint látszik beljebb van szóval biztos nem azért folyik az olaj.

Előzmény: #11308 hozzászólása



Ha ott folyik ahol a kép alapján gondolom akkor nem szimering probléma. Ha s szimering lenne a gond akkor a fék olajos lenne. Szedd le a sonkát és a tömítésnél nyomd körbe szilikonpasztával. Utána nem fog folyni.

Előzmény: #11303 hozzászólása



Rögzített állásban, hogy menet közben ne zörögjön.

Lehetséges megoldás a nyílászárók kitámasztására.smile thumbupcool

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mit rontottunk el, miért termel mindenki gabonát és hová tűnt a kertészet?
Veszélyben a búzatáblák: pocokinvázió tarolhatja le a termést
Nyírógép Heiniger Opal vezeték nélküli 2 db akkuval
Nyírógép Heiniger Opal vezeték nélküli 2...

204.709 Ft

Schmitz szárazpótkocsi dollyval
Schmitz szárazpótkocsi dollyval

2.950.000 Ft

Nyírógép Heiniger Opal vezeték nélküli 1db akkuval
Nyírógép Heiniger Opal vezeték nélküli...

168.001 Ft

Petkus K523
Petkus K523

590.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]