rigás adatlapja

Becenév:rigás

Csatlakozott:2010-10-20 10:31:45

Utolsó belépés:2018-10-24 12:25:24

Fórum hozzászólás:1849

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-15 22:41:22

    Válasz atisgyulai #4645. hozzászólására
    Láttam, röhej az egész!smile hammer
    A kereskedők zöme ezt csinálja nem írnak árakat, nyilván valami üzleti megfontolásból.
    Csak nem tudom miért, valaki felhívja őket mondják az árakat aztán az illető annak mondja el akinek akarja. Akkor mi a fenének titkolóznak!smile cursing Nem értem.smile confused

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-15 22:20:44

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-15 22:16:41

    Válasz Anti ygh866 #62419. hozzászólására
    Milyen traktor valami régi?
    Csak azért, mert a kocka lámpákkal szereltekben már mindben van relé.

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-15 22:01:15

    Válasz atisgyulai #4637. hozzászólására
    Az nem maszekolás gyári megoldás...
    Nem tudom szerintem árban és súlyban is sok lesz.
    A 820-as csak úgy bírna vele ha nincs tele...
    azért holnap rákérdezek.
    Köszönöm!smile cowboy

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-15 21:43:39

    Válasz apuci #4632. hozzászólására
    Ő... mondjuk leírni veszteség gyanánt?smile surrender
    Nem tudom olasz pumpával szerelik állítólag, a tűzi horganyzott(nak mondott) keret és a váz masszívnak tűnik, az összes többin mondjuk látszik némi kidolgozatlanság, hogy szépen mondjam.smile cool

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-15 21:32:12

    Válasz csferri #4631. hozzászólására
    Versenyben van még az is, csak kifelejtettem.smile closedeyes

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-15 21:10:29

    Válasz atisgyulai #4612. hozzászólására
    Köszönöm, ez valóban gyakorlatilag új.
    Ha nem új árba adja és számlaképes szóba jöhet ez is.
    Tegnap kutakodtam kicsit árakat illetően. 800 literes 15m kerettel alap felszereltséggel:
    Favaro 1650000 manuális keretemeléssel.
    Kertitox ugyanez hidraulikus keretemeléssel 50 ezerrel több.
    forrás 900000 ugyan ez a kategória full manuális.
    Wirax 485000
    Természetesen +fa
    Első kettő ár miatt kiesett maradt a forrás és a Wirax.
    Félek az utóbbi lesz végül mert öcsém ezt favorizálja van kettő a faluba és állítják a tulajok , hogy nagyon jó. smile hammer
    Nem tudom végül is ő fog vele dolgozni neki van vizsgája, de ha ez a lengyel izé lesz ő is fogja szerelni!smile whistlingsmile sweatdrop

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-14 21:05:58

    Válasz colizoli #62402. hozzászólására
    Akkor ez egy igen jó motor volt, és a fentiek tudatában még az is!
    Végül is ha szerelővel csináltatod remélhetőleg átnéz rajta mindent.
    Ha magam csinálnám én a főtengelyt nem bántanám ilyen olajnyomás mellett, persze meg kell nézni nincs e bemaródás, kopást mérni, és ha jó akkor max egy új csapágysor az nem nagy pénz.
    Egy hüvely garnitúra az mindenképp kell úgy dugóstól mindenestől.
    Hengerfejet is ha lehet, inkább felújíttatnám
    mert az újakba nem bízok.
    Aztán még vezérmű állapotának meg a többi apróság átnézése ami egy motor generálnál természetes.
    Az én mottóm, hogy a lehető legtöbb eredeti alkatrészt mentsük meg mert annál jobbat úgy sem kapunk bele. Ráadásul, az orosz motor (gép) az ő sajátos megmunkálási pontossága miatt úgy szeret működni ahogy összekopott összerázódott. Ha megbontani nem mindig lesz jó elsőre ezért ami még jól működik azt jobb békén hagyni.
    Én nem számoltam utána, de öcsém szerin egy motorgenerál ha jól és jóból csinálni 300ezer körül talán megáll.

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-14 20:15:17

    Válasz rigás #62414. hozzászólására
    Ja és itt az említett katalógus, ha hasonló gondod lesz innen ki tudod bogarászni magad is ami épp kell.smile smile


    MTZ 80 82 alkatrész katalógus.

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-14 20:06:21

    Válasz VESZTES. :) #62413. hozzászólására
    Nem, mert alkatrész katalógusból néztem ki a számot és ott csak az orosz szám volt megadva.
    De mindjárt utána nézek, mert az alkatrész katalógusban méretek is voltak.
    Tavaly nyáron szereltem ki egy váltóból ezt a meghajtást mert nem kellett, csak nem tudom a csapágyakat eltettem e valahova vagy kidobtam.
    Holnap talán megyek a telepre, ha nem nagyon sürgős megnézem hátha megvannak még a csapágyak.

    Megnéztem újból a katalógust, és igazad van én tévedtem.smile sweatdrop

    E szerint 30mm belső átmérő a külső 72mm a teljes szélesség 21mm így 30306 a helyes!
    Jó, hogy utána néztél ha már én elbénáztam. Bocs!smile blushing

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-13 13:49:03

    Válasz VESZTES. :) #62381. hozzászólására
    2 db 32306-os kúpgörgős csapágy.
    Orosz száma 7306K

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 23:36:18

    Válasz atisgyulai #4574. hozzászólására
    Ez az eredmény szempontjából nézve, tökmindegy.smile sweatdrop

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 23:33:09

    Válasz csferri #4573. hozzászólására
    Köszönöm, mentettem a linket!

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 23:25:48

    Válasz atisgyulai #4567. hozzászólására
    Igazad van, jól csinálod.
    Mi áfa körösek vagyunk így egy idő múlva viszont látjuk az áfát, de ettől még nem vagyunk tele új géppel, eszközzel. Sőt, valóságos mezgaz múzeum a tanyaudvar.smile lol
    Magam is igyekszem rendben tartani a dolgainkat, amennyire ezeket az öreg masinákat csak lehet.
    Jobb szeretem olyan traktorral, és eszközzel aprítani a sziket aminek minden csavarját ismerem.smile cowboy

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 22:53:23

    Válasz Celtises #4563. hozzászólására
    No, hát az kell nekem olcsó és jó!smile lol
    Tréfát félre, akkor a márka felkerül a listámra.
    Forgalmazó(k) esetleg? Mert mint lentebb írtam csak új jöhet szóba.
    Köszönöm szépen!

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 22:48:13

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 22:40:36

    Válasz atisgyulai #4558. hozzászólására
    Igen újba.
    Ketten visszük a kis gazdaságot öcsémmel, ő ragazkodik az újhoz amit meg is értek mert küzdöttünk már elég ócskasággal.
    Ennek ellenére igazad van, nyilván vannak jó állapotú használtak is amik egy kis gazdaságban még sokáig szolgálhatnak, de nem vitázom öcsémmel legyen új.
    A wirax is az ő kedvéért került a listára, mert tetszik neki a horganyzott váz meg az opcionális olasz pumpa. Én viszont fázom tőle van már ebből a márkából az udvaron egy kaszagép, komolyan mondom többet kalapálom smile hammer mint jó apám annak idején a kis kézi kaszát.smile sweatdropsmile biggrin

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 22:12:43

    Válasz Celtises #4549. hozzászólására
    Eszem ágában sincs ártani magamnak.smile w00t
    Csak, kompromisszumos megoldás kell mert 50 hektáron gazdálkodom annak is fele bérelt.
    Szikes rossz adottságú területek. Sajnos vannak 1 hektár alatti parcellák is így nem férnék el mindenütt nagy géppel és a gazdaságom jövedelme sem bírná el a költséget.
    Értem én miről beszélsz hisz ezért kell lecserélnem a kicsit, de a fent említett két okból nem tudok "nagyban" gondolkodni bármennyire is az lenne észerű.
    Azért köszönöm!smile smile

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 21:53:05

    Válasz MtzMakai #4548. hozzászólására

    Jól hangzik!
    Hol, kik forgalmazzák? Mert itt a hirdetések közt újat nem találtam.

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 21:40:20

    Válasz Sárközi Róbert #4546. hozzászólására
    A bargam sajnos az ára miatt elérhetetlen számomra. Kertitox egy reális opció.
    A forrás is az lenne, csak nekem a kis 400-asnak már a harmadik szezonban tört a kerete anyagfáradás miatt ezért vagyok bizonytalan. Nem tudom, lehet a nagyobbaknak erősebre tervezték meg ugye talajkövetés rugózás ami a kicsin nincs.

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 21:05:14

    Válasz Büresz #4544. hozzászólására
    Eddig csak hallottam innen onnan, hogy jók.
    Te konkrétumokkal meg is erősítetted, a kertitox marad a listán.
    Köszönöm!smile cowboy

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 20:48:55

    Válasz Sk Laci #4543. hozzászólására
    Igazad van, de kevés a pénz meg vannak kicsi parcelláim ahol a vontatott nem boldogulna.
    Vízutánpótlás nálam megoldott szerencsére.
    Azért köszönöm!smile cowboy

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 20:42:40

    76 éve történt.
    "csendes a Don, egy halk sírhalom..."

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 20:11:49

    Válasz gréderász #62374. hozzászólására
    Esetleg még az olajszivattyú nyomócsövén lehet hajszál repedés... Csak egy gondolat.smile rolleyes

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 19:52:41

    Sziasztok!
    Permetező vásárlás előtt állok, le kell cserélnem a kis forrás 400-at mert kinőtte a gazdaság.
    Újat akarok venni csak szűkös a költségvetés, és traktor is egy 820-as MTZ ami azért behatárolja a lehetőségeimet. Úgy gondolom, egy függesztett 800 vagy 1000 literes permetező mechanikus 15m kerettel a maximum amit a gépem és a pénztárcám is elbír. Nézegetem is egy ideje a hirdetéseket csak a döntés előtt azért szeretném kikérni a véleményeteket, hátha valakinek van már tapasztalata az általam kinézett permetezőkkel.
    Ezt nem ismerem viszont árban és méretben is megfelelő lenne.
    Ez van csak kisebbe jó az olasz szivattyú csak szerintem drága ahhoz amit tud, gyenge a csővázas keret.

    Ezekről csak jót hallottam de csak hallottam és az árát sem tudom.
    Ez egész jó lenne az olasz pumpával és az ár is elfogadható, csak van már egy kaszagépem (smile sweatdrop). Esetleg valakinek tapasztalata?
    Ez meg az álom kategóriasmile drool nem is gondolkodnám rajta ha ki tudnám csavarni a költségvetésből az árát...

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 09:33:36

    Válasz AJ #62363. hozzászólására
    Így van, ezek az első lépések én is ugyan erre gondoltam csak te gyorsabb voltál.smile biggrin

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-12 09:30:26

    Válasz colizoli #62361. hozzászólására
    Mennyire véres a torka, teljes felújítás kell neki vagy csak részleges?
    Amúgy meggondolandó mert még a régi tsz-es időkben sem sikerült minden motorgenerál még a vastagon viaszos cuccokból, akkor mit lehet várni a mai szép csillogó alkatrészektől.
    Árat nem tudok mondani mert egyrészt százféle minőségű/árú alkatrészt lehet kapni, másrészt én inkább vennék egy új vagy jó állapotú motort.smile sweatdrop

    Kicsit visszább egy dugattyútörés kapcsán, volt téma a hüvely/dugóból melyik a legjobb.

    Nem a karlak a motorgenerálról lebeszélni, csak úgy gondolom bármennyibe is keríted mindenféleképp rizikósabb mint egy új, vagy egy jól működő már összekopott használt motor.

    Rendszeresen olvasom a fórumot, így tudom itt sokszor volt és még lesz is téma a motorfelújítás. Sokaknak van e téren ilyen olyan tapasztalata remélem megosszák veled, és árakat is tudnak mondani.
    Ha belevágsz, sok sikert! smile cowboy

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-10 21:24:17

    Válasz medikus #62333. hozzászólására
    Tudom.smile thumbup A fene egye meg!smile hammer
    Alig lehet normális minőségű alkatrészt felhajtani pláne villamossághoz. De ez a többi most már nem csak mtz alkatrészre is igaz.
    Mindig nyitott szemmel járok és lecsapok minden régi szoci alkatrészre, mert retró őrült vagyok!smile lolsmile thumbupsmile lol

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-10 21:00:55

    Válasz Szimo0517 #62329. hozzászólására
    Ha csak az a bajod, hogy régi de működik hagyd békén hidd el annál jobbat nem kapsz bele.
    Ha nem működik a régi, akkor is a legjobb megoldás bontóból vagy bárhonnan felhajtani egy eredetit. Ezek a régi kapcsolók simán bírják az indító/izzító áramot relé nélkül, míg az újak hoz mindkét funkcióhoz relé kell ráadásul minőségi.

    Amit mostanság boltban lehet kapni, 50/80-as régifajta kapcsolónak mondott, vagy inkább csak annak látszó tárgyért nincs értelme pénzt adni.smile hammer

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-07 21:06:54

    Válasz sanya88 #62234. hozzászólására
    Ezt már oda bízom.
    Jó munkát!smile cowboy

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-07 21:02:14

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-07 17:49:15

    Válasz sanya88 #62231. hozzászólására
    Na, ilyen nekem is van!smile thumbup
    Kezdjük a szivattyúval.
    Milyen szivattyú van most rajta?
    Akkora teljesítmény elég amekkora volt vagy nagyobb kell?
    Megjegyzem, szerintem ennek a kis gépnek elég a gyári szivattyú teljesítménye nagyobb csak rakodós gépek esetén indokolt.
    Magam, hidrosilát használok már régen nekem bevált.
    Ezt, a régi ovál szivattyúk helyett rakodó nélküliekhez:
    hidro szivattyú keskeny m4 Az M3-as verzió is megfelel, de én ezt szoktam használni mert nagyobb nyomást bír.
    Rakodósokon meg ez van:
    mtz 80 szivattyú kerek
    Ha a régi eredeti keskeny szivattyúd volt akkor ennél cserélni kell a ráömlő alu csövet és az elmenő ági fémcsövet is, mert ez a szivattyú szélesebb.
    Ha más nem teszi, hát majd az adagoló felszerelést is leírom...smile laugh

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-06 20:29:01

    Válasz kovacsmihaly0905 #22315. hozzászólására
    Igen, nagyon is ekéjük talán már nincs is.
    Az idei száraz időben is szét tudták aprítani az itteni kötött talajokat. Idejében el is vetettek, az extrém szárazsággal viszont a legmodernebb technika/technológia sem tudott mit kezdeni mert már eleve kevés nedvesség volt a talajba ezért egyáltalán nem vagy csak foltosan keltek a vetéseik, mint errefelé mindenki másnak.
    Most 3 herederes JD a vezérgépük típust nem tudok, de olyan 400 lovasok lehetnek.
    Az egyik pilóta szerint a csekkókkal kevesebb baj volt, ezek sem rosszak de lehet nem érnek meg annyi üzemórát mint a catterpillarok.
    Megvan még az egyik régi hevederes callanger az első kettőből, igaz már csak gréderezik meg ládázik és néha könnyebb talajmunkába besegít.
    Kérdeztem mennyi üzemóra van az öregbe, de már nem tudták megmondani csak azt, hogy 30-50 ezer közt valahol.

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-06 19:52:25

    Nem tudom, felénk télen csak keleti trakikat elsősorban MTZ-t lehet látni,
    Van itt nyugati masina is szép számmal mindenféle, de azok téli álmot alszanak fedett színekben. Ki nem jönnek onnan ilyen csúnya hideg időben, mert még meglevesedne az orruk!smile lol

    Na jó, vagyont érő gépeket tényleg luxus belemártani a mocsokba. Már ha nem feltétlen szükséges, arra ott van az orosz igásló.smile sweatdrop

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-03 22:20:12

    Válasz B.Bali #2490. hozzászólására
    Először is az a kérdés mire kell. Mekkora teljesítményre/nyomásra van szükséged mert kompresszornak hívják a 220-as egyhengeres kis püfögőt is meg a diesel motoros ipari csavarkompresszort is...
    Meg van e kedved/időd barkácsolni, mert egy százasért már egész jót lehet összehozni.
    Ha nem akarsz vagy nem tudsz (időhiány) faragni marad a gyári. Ha a gyári mellett döntesz van kínálat csak győzz válogatni.
    Amit belinkeltem márka írtam nekem bevált igaz ez egy kicsi gép, de kinn a telepen mostoha körülmények közt is bírja. Így merem feltételezni, hogy a nagyobb teljesítményűek is jók.

  • Ugrás a témához » rigás | 2019-01-03 19:38:57

    Válasz B.Bali #2484. hozzászólására
    Nekem
    ez a márka van abból is az első legolcsóbb igaz régebbi kivitel. Meglepően jól bírja a gyűrődést (hatodik éve) pedig, a fene sem nézte volna ki belőle.
    Van, hogy egész nap nyüstölve van amikor fújom ki a gépekből a port mocskot, festek stb...

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-29 18:00:20

    Válasz jaminka #62106. hozzászólására
    Elvileg igen, de (után) gyártója válogatja.
    Behoztam a műhelyből és megmértem neked egy új eredeti orosz öntött (nem szegecselt) 200mm-est, ez 11mm vastag.
    Bár a 180-asok általában 12mm vastagok voltak, a régi szép időkben...smile thumbupcool

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 22:27:18

    Válasz Koppány Vezér #3739. hozzászólására
    Azt hittem elütés. Opel combo (kombó)...smile sweatdropsmile lolsmile lolsmile lol

    Igen én is hallottam róla, hogy meg lehet őket vadítani valami computeres mahinációval mert talán gyárilag le vannak butítva, de a fene tudja.
    Minden esetre elgondolkodtató, hogy az elődjébe az F szériában ugyanezzel a köbcentivel csak elektronika nélkül, 82 lovat tud az isuzu motor.

    Még valami. Ha bármi kevés olajat látsz a vízben ne várd meg míg nagyobb lesz a baj ezeknek a motoroknak ez típus hibájuk
    itt egy elég jó leírás erről és a hiba megelőzésének módjáról
    Egyébként nagyon jó motorok, kis odafigyeléssel kimennek a világból, az opel kaszni rég lerohad róluk ezek még mindig ketyegnek.

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 21:58:59

    Válasz Koppány Vezér #3737. hozzászólására

    Pontosan nem tudom, mert használtan vette öcsém 31000km el ha nem piszkálták meg az órát. Jelenleg 400000 körül van benne, de most sem állt meg hidegen melegen pöccre indult, csak összemocskolta a vizet.

    Mi baj van vele? Hátha tudok segíteni, én most eléggé beleástam magam ebbe a motorba.

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 21:42:19

    Válasz Koppány Vezér #3735. hozzászólására

    Igen, 1,7-es dieselek 75lóval azok isuzu motorok mind 2000-2004-es évjáratig (motorkód Y17DT). Legalábbis G astránál biztos.

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 21:22:59

    Válasz Tomi81 #3731. hozzászólására
    Igen a régieknél minden további nélkül le lehet dugózni és kész. Ezt is le akarom vakolni mert irtó pocsék a motor belseje (egyáltalán minek a légszűrő ha megetetik a motort a saját piszkával?), csal még előtte lesz egy műszaki.
    Ez már tele van elektronikával, majd meglátom mit művel ha levakolom az EGR-t, jó volna megúszni egy sima hiba üzenettel.
    Bár ki tudja, lehet nem szól bele az elektronika mert ez még vákumos nem elektromos vezérlésű EGR szelep.smile rolleyes

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 21:10:14

    Válasz Tomi81 #3728. hozzászólására
    Köszönöm ezt akartam tudni!smile thumbup

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 21:00:01

    Válasz atisgyulai #62074. hozzászólására
    Az nem, csak ha ugat vagy röfög!smile whistlingsmile lol

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 17:49:26

    Sziasztok!
    Lentebb már Írtam, küzdök egy isuzu motoros G astrával
    Fő baja az volt , hogy olajozta a vizet nem kicsit bajokat megszüntettem, csak most már valahogy ki kéne mosni az olajat a víztérből.
    Olvastam a neten mindenféle csodaszerekről, de volt aki az egyszerű trisóra esküdött megy olyan is aki szerint a spuri adalék a tuti, ami ugye nem épp hűtővízhez lett kitalálva.smile wacko
    Szerintetek ezt a mocskot mivel tudom hatásosan kimosni anélkül, hogy bármit is tönkretenne a hűtő/fűtő rendszerben?

    A baj okozói. Olajhűtő jó, hengerfejben meg reménykedem...

    EGR szelep és a légbeömlő is megérett egy tisztításra az előbbi cserére is csak piszok drága ez a vacak motorrongáló.smile hammer

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 17:21:33

    Válasz Zoli29 #62043. hozzászólására
    Konkrétat nem tudok mondani, mert én csak jól meg szoktam cibálni egy cirka fél méteres csővel. Eddig még jó volt így, mindig megcsúszott ha kellett.
    hivatalos verzió szerint 500-550Nm terhelést kell neki átvinni csúszás nélkül. Az összerakott tárcsaköteg vastagsága 49-52mm 100Nm-rel lehúzva.
    Az érték természetesen új tárcsákra vonatkozik.

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 17:02:59

    Válasz lakatos gabesz #62003. hozzászólására
    Beszéltek itt előttem mindenféléről, a mi a csapszeget dugót illeti és azok úgy is vannak rendjén.
    A képeidet elnézve nekem viszont az a véleményem, hogy szimplán gagyi volt az alkatrész és punk tum.smile oops

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-27 16:56:05

    Válasz atisgyulai #62040. hozzászólására
    Itt is szaladgál két ilyen, ahogy én hívom "huhogó dugó". Nekem azt mondták, gyárilag ilyen nagy turbó van rajtuk.smile confusedsmile wackosmile blink

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-22 18:58:51

    Válasz medikus #61868. hozzászólására
    Értem akkor azért nem láttam mert takarja az adagoló meg a kosz.smile sweatdrop
    Van egy öreg gólyáson annak a blokkján nincs adattábla hanem alatta a blokkba van beütve KPM által a szám. Leadtam a rendszámát amikor utoljára lejárt a műszakija mert azt mondták eredetiség vizsgán így nem megy át.
    Na szóval, csak figyelmetlen voltam. Mindig tanul az ember....smile rolleyes

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-22 13:49:54

    Válasz Maszek Zs #3657. hozzászólására
    Ha ere jársz, mondjad már mi újság!
    Meggyógyult, vagy hidegem jelentkezett megint a hiba?

    Kompressziómérő nekem egy barkács kategóriás van.
    Az első mérés után ki is kellett cserélni a gyors csatlakozót a flexicsövön mert szétesett.
    Nem akartam komoly pénzt beleölni mert 2-3 évente egyszer ha kell.
    A nyáron csináltattam a Rába adagolóját és a porlasztóit, és ha már kinn voltak a porlasztók mértem kompressziót ezzel a mérővel. Az adagolós szaki is mért kompressziót, mielőtt összeraktuk a motort egy profi rajzolós mérővel. Lényeges eltérés nem volt a két mérés eredménye között innen tudom, hogy az én gagyi mérőm jó.
    Magam ezért úgy gondolom akinek nem kell minden nap annak megteszi egy olcsóbb is.

    Nekem ez van
    Ez ugyan az csak már korszerű(bb) autókhoz
    Ha profi műszert akarsz akkor meg valami ilyen kinézetűsmile drool

  • Ugrás a témához » rigás | 2018-12-22 13:21:57

    Válasz Dzotya #61865. hozzászólására
    Én még gyárilag blokkba ütve nem láttam MTZ motorszámot, csak adattáblán.smile blink

[bezárás x]