Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.63 Ft USD 369.96 Ft CHF 406.34 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

Becenév: adam002
Csatlakozott: 2010-11-07 19:57:00
Utolsó belépés: 2021-08-03 12:51:08
Fórum hozzászólás: 45

Fórumhozzászólásai

Az lenne a kérdésem hogy ilyen adagolón (delphi) lehet e az üzemanyag mennyiségen picit visszavenni? Vólt szerelönél, ott én mondtam hogy adjanak neki egy kis plussz anyagot, de hülyeség vólt mert azóta alapjáraton füstöl kékes fehéren. Valszeg nem tudja elégetni az anyagot. Búdös, csipős füstje van. Az előtöltés elvileg jó, 29°. Amúgy new holland ts115. Valakinek vmi ötlet?

Üdv mindenkinek!
Tudna nekem valaki segíteni abba hogy hat soros kuhn maxima vetőgéppel hogy tudnék 15 kg force talajfertőtlenítőt kijuttatni egy hektárra? Melyik fogaskerék párral?

Előzmény: Batka #3265 hozzászólása



Igen, Bravo 300s

Hali
Segítség kellene olyan ügybe, hogy van egy forrás 2000-es permetezőm, arag elektronikával, sebesség arányos kijuttatással. Vajon miért csinálhatja azt hogy mikor neki állok permetezni, azt mutatja a monitor hogy gyorsítsak mert nagy az átfolyás.Olyankor mennem kell 10-12km/h val hogy visszaáljon a beálított értékre,pl.300l/ha. Nem veszi vissza a nyomást vagy én nem tudom? Aztán egyszer csak elhagyja és utána jól működik. Valaki tapasztalt már hasonlót?

Előzmény: Fiat traktor #44 hozzászólása



Most öszinte leszek az a H L fedél nem tudom hol van? Ahhoz hogy meg tudjam nézni nem e ottfolyik ahhoz is szét kell húzni a traktort? Ha szét van húzva, akkor érdemes lenne főtengely szimeringet cserélni? Most van a motorba 5ezer óra.

Hali
Olyan kérdésem van hogy ts115-ös traktor alján, ott ahol a lendkerék van, alúl van egy furat, abba van egy sasszeg. Ott a sasszegnél szivárog valami olaj. Nem hinném hogy főtengely szimering lenne rossz, mert világos az olaj. A kuplungnál lehet valami kuplung munkahenger ami ereszthet? DE a fékolaj tartályból nem hiányzik olaj. Vagy nem is onnan kapja az olajat? Lehet hogy a nyelestengely szimering rossz? Lehet szét kéne húzni a traktort, most így télen lenne rá idő, de nagyon nem szeretném. Nem tudom mit kéne csinálnom, mert nem vészes ahogy csöpög, de azt meg nem akarom hogy tavasszal mikor kéne a gép akkor kelljen vele szórakoznom! Esetleg valami ötlet?? Talalálkoztatok valami hasonlóval?

Hali
Vetőgépet szeretnék venni, 3méteres mechanikus, tárcsás csoroszlyával szereltet. Én elsősorba sulky, amazone, vogel noot vagy esetleg még pöttinger vetőgépbe gondolkodok. Ki milyennel vet? Valami tapasztalat? Én jelenleg egy kühne feldherrel vetek, jó kis vetőgép, de csúszócsoroszlyás meg nem hidraulikus a nyomjelző. Néha legszívesebben felgyújtanám. De max a gumi égne le róla...

Előzmény: Kgabor73 #554 hozzászólása



Szia
Köszi a választ! Hogy őszinte legyek én még a hidraulika rendszerben nem cseréltem olajat. 2700 üzemórával vettem, most van bent 3300 óra. Akkor valószinü 3000-nél lett volna esedékes a csere. Mennyi olaj kell ha mindenhól cserélem? A láncházat hol töltöm fel, és mi a szint? A hidraulika tartályt hol engedem le? Tudom ezek alap kérdések de sajnos egy darab papirom sincs a géphez úgyhogy sajnos csak ahhoz értek rajt amire magamtól már rájöttem. Alkatrész ügybe majd írok emailt. Mégegyszer köszi a segítséget!

Előzmény: Kgabor73 #551 hozzászólása




Pontosan most nem tudom, a képen bejelöltem. Három biztosan bevillan, az utolsóba nem vagyok biztos. A kartámasz visszajelző is szokott néha világítani. Ma mentem vele de nem csinálta. Többnyire akkor csinálja ha sokat használom, leállítom és mikor újra elindítom már nem engedi használni a hidraulikát. Vajon mi lehet vele a probléma? Nekem még csak ötletem sincs. Jah és még azt akarom kérdezni hogy alkatrészt honnan érdemes venni? [kep1]

Előzmény: Kgabor73 #551 hozzászólása




Pontosan most nem tudom, a képen bejelöltem. Három biztosan bevillan, az utolsóba nem vagyok biztos. A kartámasz visszajelző is szokott néha világítani. Ma mentem vele de nem csinálta. Többnyire akkor csinálja ha sokat használom, leállítom és mikor újra elindítom már nem engedi használni a hidraulikát. Vajon mi lehet vele a probléma? Nekem még csak ötletem sincs. Jah és még azt akarom kérdezni hogy alkatrészt honnan érdemes venni?

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy bobcat 763-as rakodómon néha bevillannak valami olajnyomás visszajelző lámpák és lezárja a hidraulikát. A kartámasz visszajelző meg csak villog. Ez vajon mitől lehet? Az olajszint rendben van, olajszűrőt előző szervíznél cseréltem. Én a féknek a reteszelőjét kiszedtem mert mindig kiment a biztosíték és nem tudtam vele menni. Így most tudok vele haladni de meg szeretném azért csinálni. Lehet valami összefüggés? Igaz azt már régebben kiszedtem. Nincs valami ötletetek??

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy vettem tavaly vásárba 5db jerke bárányt, amik azóta szépen felnőttek. Vettem hozzájuk azóta egy kos bárányt is. Szóval az a gondom hogy persze bármiféle papír és krotália nélkül jutottam hozzájuk és most szeretném ha valahogy nyilvántartásba lehessen őket venni. Erre utólag van rá mód?

Hali. Olyan kérdésem lenne hogy van egy kubota bulltra b1 15-ös kistraktorom amivel szártépőzni szoktam elég sokat. Viszont most nem tudom használni mert a hidraulika nem emel. Semmit nem csinál se le se fel. Olaj van benn. Mi lehet vele a probléma?

Hali. Olyan kérdésem lenne hogy van egy kubota bulltra b1 15-ös kistraktorom amivel szártépőzni szoktam elég sokat. Viszont most nem tudom használni mert a hidraulika nem emel. Semmit nem csinál se le se fel. Olaj van benn. Mi lehet vele a probléma?

Előzmény: #2324 hozzászólása



Ok, értem. Megpróbálom kicserélni a perselyt hátha javúl a helyzet. Köszi a segítséget!

A kötözőcsőr az szép fényes, a kés éles szépen vágja a madzagot. Most kézzel hajtottam meg a bálázót, háromszór köttettem vele de mint a háromszór rajt maradt a csomó a kötözőcsőrön, pedig közbe húztuk a madzagot. Akkór ha jól értelmezem amikor a csomólehuzó elhalad a kötözőcsőr elött az ne érjen hozzá de legyen hozzá jó közel. Engem csak az zavar hogy a csomólehúzónak elég nagy a holtjátéka, ez normális vagy a persely van kikopva? Ha veszek egy új csomólehuzót akkór az nem biztos hogy jó, lehet még azt is állítani kell? A madzagbefogón a rugó erösségén állítsak vagy másra gondólsz. De majd megnézem hátha ha elöttem van az egész akkór rájövök. Köszönöm az eddigi segítséget!

Előzmény: #2316 hozzászólása



Ok, megpróbálom összehasonlítani a két csomólehuzó útját. De a kopás az melyik részén keletkezik? A felülete kicsit ilyen barázdás de gondolom azt a madzag okozta. A bal oldali kötőfej az szinte sosem hibázik, a jobb oldalával megcsinálok 20-30 bálát, aztán 1-2 szétcsuszik. De mindig ilyen hurok alakban marad a csomó, egy szál visszafele áll. Jah amúgy van hozzá ilyen fésü alakú célszerszámom, azzal tényleg lehet a csomólehuzón hajlítani? Nem mintha hajlítgatni akarnám.

Helló! Olyan kérdésem lenne hogy van nekem egy fortschritt liszensz alapján gyártott szolnoki kisbálázóm és az egyik felén úgy köti meg a csomót hogy az egyik szál madzag ilyen hurok féle formában visszafelé áll, ez mitől lehet? Van az az alkatrész amin a penge van, valami csomólehuzó vagy mi a neve, az elég jól lötyög a perselybe, az okozhat ilyen hibát? Vagy mi lehet vele a gond? Valakinek vmi ötlet?

Köszi a gyórs választ! Arra gondólsz "lábközött" amiből kivettem azt a reteszt? Lehet hülye lesz a kérdés de azér megkérdem: az üzemanyag leállító mágnesét vegyem le és duglyam rá a helyére vagy fordítva? Ha leveszem az üzemanyag mágnesét attól le tudom állítani? Vagy hogy megpróbáljam ahhoz el se kell indítani?

Hali! Olyan dologba kérném a segítségetek hogy 2002-es, bobcat 763-asom műszerfalán villog a traction lámpa. Kicseréltem a biztosítékot, kb. 3 indulásig bírja és újra kimegy a biztosíték. Van az a retesz a hajtásnál, vmi elektromágnesbe szerintem. Na azt a reteszt kiszedtem hogy tudják vele közlekedni. De jó vólna megcsinálni, szerintetek mi lehet a baja?

Hali! Olyan dologba kérném a segítségetek hogy 2002-es, bobcat 763-asom műszerfalán villog a traction lámpa. Kicseréltem a biztosítékot, kb. 3 indulásig bírja és újra kimegy a biztosíték. Van az a retesz a hajtásnál, vmi elektromágnesbe szerintem. Na azt a reteszt kiszedtem hogy tudják vele közlekedni. De jó vólna megcsinálni, szerintetek mi lehet a baja?

Hali. Szerintetek ha egy birkát napközbe kikötök hogy csak egy adott területet legeljen le, persze nap mint nap máshova vajon azt hogy viselné??

Üdv. Van itt köztetek new holland szaki. Ts 115 váltó ügybe kérdezném mert vmi nem okéé vele...

Hali. Szerintetek szombaton nyitva van az IKR??

Igen a másiknál rendesen visszaenged, ezért gondolom hogy a traktoron lehet a gond. Ezen a traktoron olyan a pótkocsi fékszelep,legalábbis én úgy gondolom hogy a főfékhengerből jön egy kör és az rávan kötvel fékszelepre. A fékszelep tetején van egy fékmungahenger szerű valami ami egy tüskén keresztűl nyomja be a fékszelep tetejét és úgy engedi el a levegő. Ezt a fékmunkahengert lehet jobbra balra tekergetni, lehet ez valami álítási lehetőség!? Majd megpróbálom. Remélem összetudok hozni vmit...

Hali. Komárom megyében egész nap esik szép csendesen. Eddig 14mmsmile rolleyes

Hali. Nemrég vettünk egy pótkocsit, még nem használtam majd kukorica hordásnál. Cak annyi hogy hazahuzattam, ráakasztottam a fendtre, rákötöttem a kétkörös légféket, világítást azt goo haza. Minden jól működött. Ma ráakasztottam a new hollandra amivel majd huzigálni akarom, de vmi gebasz van. Először is nem termeli a levegőt 5 bar-nál jobban, pedig 7,2-nél szokott lefújni. Szétkötöttem a féket, összekötöttem stb azt így nagynehezen feltermelte. Menetközbe fékezgettem vele, a fék fog mint a marha, azzal nincs gond. Csak sok idő mire visszaengednek a fékmunkahengerek. Szinte leblokkólja a traktort. Mi lehet a gond???

Az A-s 3 hengeres,szerintem lóerőtöl függetlenül. Ugyan az a 3 hengeres sisu motor van benn mint a mi fendt 208 as 80 lóerős traktorunkba. A fendt 70-110 Le-ig használja ezt a motrot. Néztem bábolnai napokon a valtrát és dettó ugyan az a két motor.

Üdv! Van egy 23 tonnás háromtengelyes pótkocsim, a platót újra akarom lemezelni mert már nagyon oda van. Szerintetek milyen vastag lemezzel kellene csinálnom??

Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy egy New Holland ts115 tipusú traktor miért csinálhatja azt hogy a váltó amíg nem melegszik be, addig nem mutatja a kijelző az aktuális sebességváltó fokozatot és az irányváltó se működik csak kuplunggal. Aztán egyszer csak megjelenik a kijelzőn a váltó fokozat száma és onnantól kezdve tökéletesen működk. Másnap viszont újra kezdődik. Ha tudjátok mi baja lehet, esetleg a javítás mekkora munka és mennyibe kerűlne, jah és persze még válaszoltok is azt megköszönném!!

Hali! Tudja valaki hogy úgy kb. mennyibe kerül egy sulky sx 3méteres vetőgép?

Üdv! Olyan után érdeklődök hogy földvétel után hogy tudnám használni, művelni saját földemet? Bővebben: vettem termőföldet, de az előző tulaj haszonbérleti szerződést kötött egy annó helyi Tszből alakúlt termelő szövetkezettel, ami 2016-ban jár le. Van e arra valami hivatalos mód hogy elöbb használatba vegyem vagy nem? Mi családi gazdálkodó vagyunk és jó lenne ha hozzá tudnánk jutni. Gondolom mások is jártak már hasonló cipőben. A választ előre is köszönöm!!

Hali! Kérdésem lenne hogy nekem van egy bogballe L1plus-os műtrágyaszóróm és beálítással kapcsolatba kérném a segítséget. Ősszel szórtam vele alap műtrágyát, jól sikerűlt a beálított értéket pontosan szórta, de most a fejtrágyázásnál lesznek olyan keskeny földek amit nem tudom hogy lenne célszerű megoldanom? Hogy tudom tartani a kívánt kg-ot? Hogy célszerű vele egy földet körbeszórni? Elzárjam az egyik felét? De akkór honnan tudom hogy jól szór? Nem szór e keveset? Lehet hülye kérdések de eddig Faza spr műtrágyaszóróval szórtam és az sose vólt tökéletes. Sikerűlt ahogy sikerűlt, sose fejlődött a gabona egyenletesen. De ez már egy komolyabb szóró több beálítási lehetőséggel és szeretném jól csinálni. Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.

Én most nem értem mit variálsz itt az olaj miatt? Visszaolvasgattam az írásokat és nem találtam semmi konkrétumot a géppel kapcsolatba, de lehet csak én nem találtam. Nah de mind1! Amúgy meg nem mindegy milyen olaj van egy 30-35 éves gépbe? Veszel valami normálisat azt kész. Lehet tényleg van veszteség ahogy emelkedik az olaj hőmérséklete, de egy modern márkásabb olajnál minimális. Ha egy olaj direkt a hidraulika rendszerhez van kifejlesztve szerintem szar nem lehet. Ha én veszek bármibe olajat, azért meghalgatom a nálam okosabbakat is akik értenek a témához. Szerintem Te is megtehetnéd mert Kari0624 azért jobban vágja itt a témát mindannyiunk között és próbált is segíteni.

Üdv mindenkinek! Kérdezném hogy mi pontosan ez az ADR vizsga? Miért kell ez a mezőgazdaságba? Jah és hogy mennyibe kerül? Most lesz vizsga itt környéken, 1 napos, 60ezer forint. Kicsit sokallom. Egyáltalán szükségem van rá? A választ előre is köszi!!

Igen sikerűlt megoldanom. Vettem egy jobb minőségű kézi üzemanyagpumpát, utána meg beiktattam ilyen nyomás tartó szelepet. Azóta tökéletesen működik. Remélem egy darabig így is marad.

Hali
Köszi a válaszokat. Az igaz hogy jó hideg van, de nem szokott gond lenni az indúlásnál ilyen hidegekbe sem. Tavaly nagy ritkán vólt elidítva de mindig gond nélkűl sikerűlt. Most meg napi szinten használom, használnám de ilyenkór persze nem indúl. Vagyis ha beindúl utána már semmi gond, csak ha leálítóm. Egyből elereszti a nyomást és gondolom a résolaj csövön szív levegőt. De lehet ám hogy hülyéket beszélek mert annyira nem vágom. Üzemenyag szűrőt most cseréltem nermég. Azt a kézi pumpálót akkór raktam bele egy újat mert elötte nem vólt benn és azzal légtelenítettem. Vagyis valamikór régen vólt benn de azt kiszedtem mert az a rugós rész ami benn van szétesett és nem engedte át az üzemanyagot. De utána sokáig nem vólt vele gond. Akkór veszek bele újat mert ami utóljára vólt benn az nagyon gagyi vólt. Jah és amit mondtál hogy légtelenítő meg tartja anyomást az a kép alján ami van? A másik meg hogy az adaoló oldalán a résolaj amire rá van kötve és lehet csavargatni ki be, az mi? Mi célt szólgál? Nagyjából ennyi. Majd valamit kiokoskodok. Mégegyszer köszi!!

Hali
Problémám a bobcattel az hogy miután beindítóm kb 15-20 másodperc múlva leáll. Utána nem lehet beindítani csak ha felpumpálom ilyen nyomkodós tápszivattyúval. De az is egy xar úgyhogy már kikitattam. Miután beindúl semmi baj nincs vele. De leállítóm és utána már nem indúl. Kicseréltem a szívóágon az összes üzemanyag csövet újra. A gázolajszűrőt levettem megnéztem a tömítést nincs e baja? De semmi. Most már csak úgy tudom indítani hogy a kézi szivattyút rákötöm a résolaj csőre, lelégtelenítem, beindítom és járó motor mellett visszarakom a résolajcsövet ami megy a tartályba. úgyhogy nagyjábból ennyi a próblémám. Ha van valakinek valami ötlet és megosztaná velem azt nagyon megköszönném.

Hali
B.U.É.K. mindenkinek! Az lenne a kérdésem hogy bocathez ilyen narancssárga festéket honnan lehet szerezni? Van ehhez vmi szinkód ami alapján kikeverik? Vagy hogy is van ez?? Próbáltam én kikeverni itthon, de háááát azt inkább nem festeném rá.....smile tonguep

Előzmény: #104 hozzászólása



Hali! Köszi hogy reagáltál a kérdésemre!! Ha jól tudom 2002-es évjáratu, de ezt nem látom a gépen sehól csak annó mikór vettük ezt mondták, így hírdették. Megpróbálom holnap a belső levegöszűrő nélkül ahogy mondtad. Remélem nincs komoly baja! A hűtőt hogy mostam e, azt hogy érted?! Mert trágyarakodás után mindig lemosom a gépet, beleértvel a hűtöt is. Amúgy ez a füstölös kopogos dolog csak, egyik pillanatról a másikra jött elő. Kicsit jobban leterheltem föld egyengetés közben és nekiállt füstőlni. De pótkocsi rakodás közben pl. nem veszem észre, de ha picit jobban terhelem már elő is jőn és már egyre jobban. Ott tartok hogy már nem is nagyon merem elindítani. Ha tudsz légyszi segíts! A választ előre is köszi!!!

Hali!! Olyan kérdésem lenne hogy van egy bobcat763-asom, 2900üzemórával és egyszer csak nekiállt füstölni, a motor kopog. Minnél nagyobb a fordulat, annál kevesebb benn az erő. Olajfogyasztást nem tapasztalok, viszont ilyen kékes szürkés színüen füstöl. Lehet nem megy egy henger? Vagy esetleg adagoló? Szerintem 2900üöra nem sok, és úgy tudom ezek a kubota motorok elég jók. Ha bárki tudna segíteni azt nagyon megköszönném!!!!

üdv! Az lenne a kérdésem hogy van nekünk egy zetor 10145-ös traktorunk, és új kora óta baszakszik a hidraulikája. Mindig magától felemel, leenged, nagynehezen beálítom egy pontra de amint változik a motor fordulat már emel is, Teljesen tönkretesz!! Amúgy a traktor tökéletes, baj még nem vólt vele semmi de ez miatt szinte semmire nem lehet használni! Szóval a kérdésem hogy más is tapasztalt e már ilyet és hogy lehet e vele vmit kezdeni?? A választ előre is köszi

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hogyan lehet maximalizálni az egy hektárra jutó bevételt? Füzesabonyban tudják
Hogyan lehet maximalizálni az egy hektárra jutó bevételt? Füzesabonyban tudják
A hibridkukorica-előállítás visszaszorulására készülnek.
Glifozát: sok az ellensége, de egyelőre nélkülözheteten
Glifozát: sok az ellensége, de egyelőre nélkülözheteten
A no-tillnek és a gyorsvasútnak is szüksége van rá.
Újszerű Metal-Technik 460 rendképző
Újszerű Metal-Technik 460 rendképző

1.350.000 Ft

Eladó Szekszárdi folyóbor! OlaszR,  Irsai Olivér,  Rozé,  Kékfrankos,  Shiraz,  Merlot,  Cab. F
Eladó Szekszárdi folyóbor! OlaszR, Irsai...

600 Ft

TC600T tejautomata
TC600T tejautomata

499.000 Ft

Tejeskanna
Tejeskanna

5.900 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]