Hirdetés
Fórum
Becenév: | dracke |
---|---|
Csatlakozott: | 2010-11-10 21:31:22 |
Utolsó belépés: | 2024-05-08 06:31:54 |
Fórum hozzászólás: | 331 |
A felhasználó hirdetései
500.000 Ft
11 éve hirdető
2024. november 7. 22:07 Tárcsa Győr-Moson-Sopron, Csorna
XtT tárcsa kihasználatlanság miatt jo allapotvw ueladom
Fórumhozzászólásai
- Poénok új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Ukrán Csemegeszöllő fajták /adok veszek cserélek / új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Kukorica terményárak új
- S.O.S. új
- Mtz műszakiztatás új
- Robotkormány új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
Cikkajánló
Hirdetés
Sziasztok. Tudna nekem valaki abba segiteni hogy milyen lánc valo a kerék és a meghajtás közé? (Az a nyujtott lánc) mert sehol nem találok
Sziasztok. Tudna nekem valaki abba segiteni hogy milyen lánc valo a kerék és a meghajtás közé? (Az a nyujtott lánc) mert sehol nem találok
Sziasztok, tudna nekem valaki segíteni hogy a jcb 3cx en milyen olajnyomásoknak kéne lenni ahol a váltón, szervónál, hátsó és első vezértömbön van gyorscsatlakozó?
Előzmény: medikus #10508 hozzászólása
Tavaly ujitottam fel. Akkor kapott uj csapagyat is. 20 ha - t vagtam vele azota
Tudna valaki olyanba segiteni hogy a 514 dobvariatora nekiallt magatol tekeredni a fülkében. Mindig levarialta magat. Aztan kitamasztottam h ne tudjon tekeredni. Eddig sosem csinalt ilyent. Aztan kb fél ha utan szett is szakadt a variator ekszija darabokra.kb 4 eve csereltem évente 40ha arat. Néztem de nemlatok semmit rajta h mi lehet a hiba.a támcsapagy is jo tavaly lett cserélve golyok is megvannak, konyen forog., zsiros is. Előtte mar anugy éreztem gumiszagot csak nemlattam honnan jön a ferdefelhordi ekszijara gyanakidtam hogy ugy es annak van szaga
Előzmény: kis Zombi #1870 hozzászólása
az enyém 400 as.
az olajhűtő teljesen tiszta mivel az egész idei történet úgy kezdődött h vetés előtti próba... szivattyú bumm... mivel a ventilátornál lévő 2 csapágy úgy megállt h a ventillátor meg sem mozdult.. aztán inkább szettnyílt a szivattyú. tehát az a biztonságinak nevezett szelep nem nyílt ki( ha arról a sörös doboz nagyságú valamiről beszélünk amit egy csavar alatt lehet állítani asszem 4 szögletes a vége, de nekem az is tövig be van csavarva). akitől vettem azt mondta hogy Ő 1000 fordulaton szokta menettetni
Amugy lövi a magot szemmel nézve azzal nem volt gond.
Az olajszűrő sem koszos.
Az óra az nem tudom hogy jó lehet e. kivettem kipucoltam mert egy kosz volt ahol belemegy a levegő de nem tudom h mit mérhet az az óra mert fújással is fellehet fújni 20 -ig is akár
Előzmény: Kisvuk #1866 hozzászólása
igen mert csináltam azt h feltekertem a dobot hogy minden lyukba legyen mag. a motor is jo irányba forog
bár nem tudom hogy csontra elzárva minden szeleppel mekkora nyomást kéne produkálnia 540 es tlt nél. de gondolom nem ugy kéne üzemelnie h minden el van zárva
tudna valaki segíteni h mi lehet a hiba hogy 5 nél nem megy feljebb a nyomás?, mindkét szelep el van zárva tökig, 2 szivattyúval is próbáltam, az eredmény ugyanaz. az ajtónál sem ereszt meg úgy nemláttam sehol h eresztene. 540 en megy a TLT, mert az 1000 sok neki alítólag. mondjuk az egyik szivattyú melegedett is rendesen. azés ha hoszabban járatom az olaj melegedésével arányossan csökken a nyomás is gondolom higul az olaj.
már fogalmam sincs h mi a baja lehet
hát erre kiadott egy csomó szivattyút :) az a baj h ezen sincs rajta h mennyit szállít. esetleg nem lehet ennek Magyarországon egyszerűen beszerezhető változata? (RÁBA pl. )
Tudja valaki hogy milyen fajta szivattyú van a vetőgépen?
sziasztok nem tudva valaki h mi a maximum szórási mennyiség a microgranulatum szórón?
sziasztok nem tudva valaki h mi a maximum szórási mennyiség a microgranulatum szórón?
sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek valami tuti franko megoldása a gyári nyomjelző helyett ami nem hajlik el stb mert ez a gyári köracélos mittudom én mi nemigazán jó. ha valaki már átalakította és tesz fel nekem közeli képet megköszönném hogy hogy van megoldva a dolog.
Köszönöm
Előzmény: Manfanatics #697 hozzászólása
vetett gyep? igy szántó művelési ág marad aztán kaszálhatja
Sziasztok
Tudna nekem valaki föld használati megállapodásról mintát küldeni hogy az hogy néz ki és mi legyen benne? mert azt mondták h ilyent kell csinálni hogy egy osztatlan közösbe tudjak földet használni.
valamint a 2. kérdés hogy ha pl van egy 9 ha terület amiben nekem van 5 ha részem a maradék meg 60 emberé és ebből mondjuk akinek van benne 5 m2 e nem írja alá h mi van akkor?
Előzmény: medikus #9644 hozzászólása
azt tudom hogy ott egy van de nekem egy sincs se az sem a többi
Előzmény: masina #9645 hozzászólása
Szia megadod a címet?
sziasztok
nincs valakinek véletlen 514 hez való szecskázó meghajtás? főleg a harangvégi
keresztbe vontathatóságról van valakinek valami képe vagy megoldása? nekem 400 asom van
valaki feltudná tenni ide a ciklo 400-as vetőgép vetéstáblázatát, mert az enyém olvashatatlan és nem tudom hogy hogyan kell a fogaskerekeket variálni hogy olyan 72 e körül vessen
vetőgép alkatrész katalógust és javítási utasítást üzemeltetésit keresek es szertnék kérni pdf be is jo
tudja valaki hogy ezt a csapagyházat hogy kell levenni? Mert nekem sehogysem sikerül
IH 6200 vetőgéphez keresek gépkönyvet,ha van akkor elektronikus formában.
nekem is kéne segítség és hogy egyáltalán kötött talajba lehet e vele vetni és hogy 3 kgt
Tud valaki segiteni hogy a váltoba holtalálhato a km ora jeladoja? Vagy megmutatni ?
Előzmény: atisgyulai #8817 hozzászólása
Maga a kocsi meg jb 3-400kg kb de max akkor az egesz 15q annyit meg elkene h birjon nem ?
Előzmény: sanyi1965 #8813 hozzászólása
hát egy ducatto vagy hasonló nagyobb dobozos hátsó futóműve azért csak el bírja mert maga a kocsi is elvisz 15q minimum plusz a önsúly
hány kg lehat a gabona vágóasztal? (4.2)
es a vágóasztalkocsi?
mert kereket akarok a vágóasztalra tenni agyal együtt és hogy milyen t tegyek rá. mert valami ducatto hátsó kerék és kerékagyára gondoltam.
Na még egy így reggelre
Ezt a gumilapot csak ugy tudom cserélni hogy az egész hátulját kikell venni? Mert csavar fogja a gumit
A szelelőt hogy tudom leengedni?
Ennek van valami szerepe? (A tüskés előtt az a teknő) Vagy mit lehet vele csinalni. Mert csak megáll a belsejebe a kosz es a viz ha belefolyik..
csak egy kérdés. a kukorica dobkosarat mindenképp ki kell cserélni búzánál? miért?
Előzmény: Koszi. #8738 hozzászólása
tudsz nekem képet feltenni róla hogy hogy van a mechanikája és az ékszíjazása? olyant aminjól látni :D
Előzmény: gabris22 #8732 hozzászólása
tettem fel róla képet pár napja. csak a csapágyak nincsenek belerakva. 514
oksi köszi akkor elöször megpróbálom azt a verziót.
hátha csak az a hiba és nem a csapágy. amugy ugy rémlik mióta nagyobb szervó szivatyut tettem fel azután kezdte csinálni de ez csak gondolom.
amúgy a belső csapágyat lehet kivülről cserélni? vagy szét kell hozzá burítani az egész tarktort?
Előzmény: gabris22 #8729 hozzászólása
Aha csornai az enyem is. Nekem a motor végi tárcsa hiányzik csak és ami a szecskázó tengejére valo. A masik megvan ugynezki
van valkami lehetőség arra hogy valaholé be lehessen kukkantani akár simán vagy akár endoszkoppal a traki tank alatti részébe? ahol a difi van vagy a csapágyak? mert aknyarba ha van rajta súly igen ropog.
másik kérdés az hogy ha a kormányt áttalakítottam orbitosra annak van e köze a difihez? pl valami oknál fogva be van kapcsolva mindig
Előzmény: gabris22 #8720 hozzászólása
akkor neked sincs felrakva? nemtudod véletlenül hogx ez melyik fajta? vagy képed hogy hogy néz ki ha fent van?
Ilyenem van. Nemtudom milyen fajta.
az oké addig én is eljutottam hogy menyit kéne porognie. azért is kérdeztem hogy mekkora tárcsák kellenek rá és hogy hogy néz ki hogy vizuálissan is lássam képen. meg hogy ilyen tárcsákat főleg a motor végit lehet e venni valahol.
Előzmény: medikus #8713 hozzászólása
HozzáJutottam egy szecskázohoz. Csak nincssnek meg hozzá az ekszijtárcsák ezért érdekel. Hogy tudjam hogy mekkorákat kell szereznem.
Megtudná nekem valaki mondani az ekszijtárcsák méretét a motortól a szecskázóig? És tudna valaki fénykepet kesziteni róla es hogy a kozvetítő hogy van megcsinalva hogy néz ki? Koszonom
Előzmény: dracke #55797 hozzászólása
a másik fele meg a szívatyun
de a csap nekem a hengerfejen van hátul. a visszatérőnek meg ezen van kiállás
A termosztaton az a ledugozott lyuk mire valo?
Előzmény: jamo #22021 hozzászólása
Hát az biztos ! Meg pl a zetorra is költeni kell....
Előzmény: jamo #22015 hozzászólása
Hát igazából zetor 16145-t nézegettem 2-2.5 mill körül. és most egyik ismerősöm hozni akar be egy mf 3670 est átirtva 2.5 milláért. ennyire van keretem, igazából 40 ha om van de kéne valami 170 ló körüli gép mert amilyen kötött agyag van itt mtz vel nem mindig bírom munka mellet.
Előzmény: Mfpisti #22007 hozzászólása
Ezen bellül? Kicsit bövebben?
sziasztok van valakinek 3670 es trakija? mi a véleményetek róla? mit lehet róla tudni?
olyan problémám lenne hogy a munkahenger kb évente, más félévente nekiáll folyatni, szétszedem és az O gyűrűk amik benne vannak szét vannak mállva, megvannak puhulva. (javítókészletes O gyűrűk) az a kérdésem lenne hogy van e erre valami megoldás vagy mit lehetne tenni?