Gázolaj árak 583 Ft Benzin árak 585 Ft EUR 402.58 Ft USD 361.01 Ft CHF 430.29 Ft GBP 479.39 Ft

Fórum

Becenév: Tomi..
Csatlakozott: 2012-02-28 11:38:56
Utolsó belépés: 2021-12-27 17:10:51
Fórum hozzászólás: 622

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Tomi.. #961 hozzászólása



Ja és ami talán a legfontosabb:
Nem tudom mi a terved, de még véletlenül se legyél túlsúlyos. Ezek simán elirányítanak az első lagerhausba mérlegelni, és keményen büntetnek. Meg ne csurogjon az olaj a traktorból.

Előzmény: rtamas1976 #959 hozzászólása



Nekem olyan sosem volt. Nem is kérték.
Persze biztos,ami bizos.
Ha kifogsz egy cserépedényt, keres vmit, hogy büntessen. De nem jellemző. T-25 től kezdve minden féle gép járkál.

Előzmény: rtamas1976 #952 hozzászólása



Szia!
Itt a vasi határszélen folyamatosan közlekedünk, közlekednek traktorok, pótkocsik piros rendszámmal, kis, és nagy határátkelőkön is. Sosem hallottam, hogy gond lett volna. Sőt, osztrák traktorok is huzigálják a magyar piros rendszámos pótokat. Azt nem tudom szabályos-e, de lehet nekik mindent szabad.

Sziasztok!
Itt a magfelhordó csiga és a csapágy között minek kellene tömíteni, hogy ne rakja tele a csapágyat porral?
Esztergáltattam oda egy műanyag valamit, de azt elkoptatja.

Előzmény: medikus #8373 hozzászólása



Ennyi.

Előzmény: medikus #8371 hozzászólása



Valami állatnak a szőre, talán ló.

Előzmény: vasvarikriszta #8367 hozzászólása



Nekem ilyesmi van pár éve.

Előzmény: hashtag #8361 hozzászólása



Volt rongyom is. Az első simán elvásott, a másodikat feltekerte a variátor. Lehet valami farmert kellett volna oda akasztani.

Előzmény: Gumóka #8360 hozzászólása



Egy srác rámonyákolt egy mtz fülke ventilátort elszívónak. Megcsapágyazta, emlékeim szerint a toklászvisszahordóról hajtotta meg. Működni működött, csak az egy kicsit kicsi szerintem.

Előzmény: Gumóka #8358 hozzászólása



Mire gondolsz?
Sosem láttam 512 közelről.

Előzmény: hashtag #8356 hozzászólása



Egy kefét aplikáltam már rá, tisztán tartja a dobot, de gondolom sok szemetet át is piszkál a lyukakon, az meg a hűtőbe köt ki. Egy jó elszívó volna az igazi.

Előzmény: Csavarkulcs #8352 hozzászólása


A helyzet nem katasztófális. Hűtő jó,és tiszta belül is, motor erős, indul, nem kokszol.
Ha minden körülmény ellene van, pl tele tartály, vizes föld, 35 fok,rossz szélirány, meg 7-800 méter húzos domb, akkor a tetejére már eléri a 95 fokot. Gondoltam kicsit segíthet.

Előzmény: jetta #8347 hozzászólása



És ért valamit? Jobb lett a hűtés?

Előzmény: Csavarkulcs #8346 hozzászólása



Sajna azzal főzünk amink van.
Igazából dombnak felfelé, hülye melegbe, rossz széliránnyal szokott elege, melege lenni, azért gondoltam talán segítene valamit.

Előzmény: medikus #8344 hozzászólása



Átmérőbe ugyan akkora, csak egy lapáttal több van. Súlyra meg még a fele sincs.

Szerintetek?
Fel merjem rakni?
6 hengeres ifáé.

Előzmény: rtamas76 #85640 hozzászólása



Na ilyen már nekem is volt.
Én csak kimostam a bal tankot, mert telekannáztam évek alatt trutymóval.

Előzmény: rtamas76 #85638 hozzászólása



Ahogy mondod olyan.
Az sajátom is. Ugyan olyan gép gyári csővel 2004 es évjáratok.
Lehet tényleg csak dugulás.

Előzmény: rtamas76 #85634 hozzászólása



Szerintem ha az a visszafólyó cső valóban nincsen eldugulva, akkor tápszivattyú probléma lesz. Valami oknál fogva lehet többet pumpál mint kéne neki. Bár a fene sem tudja, általába ha beszarik akkor nem nyom eleget.

Előzmény: rtamas76 #85630 hozzászólása



Szia!
Én láttam azt az üzemanyag visszafolyást azon a traktoron. Az valami brutális. A cső rendesen lüktet. A tankban örvényt csinál. Szerintem valahogy túl sok üzemanyag megy ott vissza, az a vékony cső meg nem győzi. És nincs eldugulva.

Előzmény: Tomi.. #99286 hozzászólása



Esetleg ha van a környéken másnak is akkor odamegy a nyugisba.

Előzmény: Gandhy #99285 hozzászólása



Ha nem lakik senki a közelben, akkor sürübbre kell állítani. De én úgy gondolom meg tapasztalom, hogy lő, elrepül, és visszaszáll.

Előzmény: Gandhy #99276 hozzászólása



Nekem üzemel egy ilyen durrogó egy 800 m hosszú 40 széles táblán. Az erdőhöz közelebbi negyedében. Szarvas riasztás a cél. Pár napig frankó, aztán elkezdik megkerülni nagy ívben, és vígan legelésznek a tábla másik felében. Este
kilenckor kezdi reggel ötig 45 percenként durrant kettőt változó hangerővel. Célszerű rakosgatni közbe máshova, meg fordítani rajta. Ha nem tudod elrejteni, akkor ott virít a gázpalack már messziről.
Axiálba vettem, lehet programozni 4 ciklust. A környező gyümölcsösökben is üzemel napközben folyamatosan.

Előzmény: istenes98 #12329 hozzászólása



Itt Vasban mindent kihordanak.
Megnézed melyik telephely van hozzád közel, és telefon.

Előzmény: Nyomasek Bobo #1096 hozzászólása


Nagy valószínüséggel egy 5,5 ös motorral hasonló teljesítmény érsz el. Ha még csinálnál áttételt is akkormeg főleg.
Én erősebbet akartam mint az mtz.

Előzmény: Nyomasek Bobo #1093 hozzászólása



Mekkora nyomást tud csinálni az mtz?
Sok fát félre kell dobni, mert nem bír vele?

Előzmény: Tomi.. #1082 hozzászólása



Egy kicsit nem jól emlékeztem. 7.5 kw motor lett rárakva.

Előzmény: Nyomasek Bobo #1084 hozzászólása



Asszem 60 as vékony szar 40 es szárral.
Prototipus volt a faluban mint házgyári.
Szembeszomszéd csinált egyet valami jcb munkahengerből, mire lemegy 1 métert, egy fél cigi belefér mtz 80 al.

Előzmény: Nyomasek Bobo #1085 hozzászólása


Nem tudom milyen a szurkos nyár. Egy 10 centis fenyőt keresztbe erőlködés nélkül elvág.

Előzmény: Nyomasek Bobo #1083 hozzászólása



Csináltam a hasítóra egy fel állító valamit, elreccsentem félbe, fele leenged, másík fele feldolgoz. A hasító házgyári, kettő i gerenda összehegesztve, nem tudom mekkora. Talán 200 as, vagy akörül. A hasítón útváltó szelep, mtz- kar lenyom, gumipókkal kiköt aztán ment, de pont az olajfelhordás miatt csináltam ezt a villanyosat, fojt a kipufon az olaj nap végére, cserébe nagyobb lett a hasító erő. Meg lehet a rádiót is hallani.

Előzmény: Nyomasek Bobo #1068 hozzászólása



Szia!
Én csináltam egy ilyen szerkezetet.
Először egy 3 kw 1400 fordulatú motorral hajtottam direktbe az ns32 szivattyút. A hasítón a munkahenger nem túl vastag, így olyan lett mint egy fejsze. Raktam rá egy átfolyásszabályzót, úgy be tudtam lőni érzékelhető tempóra az ék sebességét, viszont mikor meg kellett bontani egy 40 plusszos tölgyet, akkor megált a motor, elhasítva a kuglit már nem volt gond, meg sem érezte,a nyomás 100 bar, ennyit tudott, ott megált. Motorcsere, 5,5 kw. A 40+ os fákat bontja simán. Egy ághelyes fánál így is megáll a motor, de forgatva próbálkozva elnyomott eddig mindent. A nyomás a megállás pillanatába 250 bar körül.




Előzmény: hege21 #2326 hozzászólása



Axial one

Előzmény: fexco #2110 hozzászólása



El van mentve egy kép a szürkéről 2017 07 14 én eredetvizsga Oberwarti rendszám.

Előzmény: fexco #2091 hozzászólása



Igen de csak kerítésen kívülről mert zárva volt. A szürkét rendszám alapján ügyfélkapun meglestem, annak kék rendszáma volt. Szerintem osztrák.
Próbálok hozatni egyet olaszból. Egyébként jó?

Előzmény: fexco #2079 hozzászólása



Üdv! Jó állapotú a kocsi? A feketét kinéztem magamnak, csak velem volt az asszony és nem díjazta az ötletet.

Üdv! Meg tudná nekem valaki nézni, hogy mi ennek a szilentnek a cikkszáma?
A katalógusomban csak a másik verzió van benne.
Előre is köszönöm.

Előzmény: medikus #8238 hozzászólása



Dehogy volt jó! De hozzászoktam.
Most meg furcsa.

Előzmény: A.I. #8236 hozzászólása



A hajóskapitány kiképzés meg volt pár év alatt. Most jön a romboló.

Előzmény: medikus #8234 hozzászólása



Jó hát! Vagy nem. És átrendezem a környék tájelemeit.

Előzmény: A.I. #8231 hozzászólása



Kicsit felszárad megpróbálom milyen gyorsan haladni. Így elsőre majdnem bontottam a pajtát. Kössz a választ!

Előzmény: Gumóka #8229 hozzászólása



Én is ettől félek. Most próbáltam az Mtz-t, az is 1,5 alatt fordul el.

Előzmény: A.I. #8226 hozzászólása



Pont azért kérdezem,mert tudom, hogy eddig szar volt. Viszont fogalmam nincsen,hogy mikor jó. Azért egy kormányfordulaton belül végállásba fordul a kerék,az egy kicsit túl jó nem?

Előzmény: A.I. #8224 hozzászólása


Volt vagy tíz biztos.

Előzmény: medikus #8219 hozzászólása



Üdv! Ma kicseréltem az orbitot. Működik. Viszont egyik végállásból a másikba 1 és háromnegyed kormányfordulat alatt fordulnak a kerekek. Szerintem valami nem frankó.
Vélemény?

Előzmény: mtz1221 #73603 hozzászólása



Köszönöm! Minden világos.

Üdv! Tudja esetleg valaki, hogy a hidraulika szivattyú mennyit foroghat teljes gázon az Mtz-n?
Villanymotorral szeretném üzemeltetni.

Előzmény: Pilátus" #20562 hozzászólása



Felénk fújták vetés után pár nappal,én hülye meg azt várom hogy végre kikeljen valami.

Előzmény: blazy86 #72435 hozzászólása



Kár volt lemosni....smile lol

Előzmény: Tomi.. #72009 hozzászólása



Lépcsőn állva akart lenni

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Fáznak a kapások
Fáznak a kapások
A kukorica és napraforgó fejlettsége hetekre visszaesett, a fitotoxikus tünetek...
Hirdetés
Nagyon fontos az időzítés! Most védd meg a kukoricát a kakaslábfűtől!
Nagyon fontos az időzítés! Most védd meg a kukoricát a kakaslábfűtől!
A korai vetésekben már tömeges a kakaslábfű megjelenése. Mutatjuk, mikor és...
MBP 6,5
MBP 6,5

1.650.000 Ft

PÖTTINGER 5 m-es rendterítő,  rendkezelő Claas,  Fella,  Kuhn
PÖTTINGER 5 m-es rendterítő, rendkezelő...

530.000 Ft

Bergmann K60 burgonyakombájn
Bergmann K60 burgonyakombájn

450.000 Ft

DUTZ-FAHR rendsodró
DUTZ-FAHR rendsodró

750.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]