Gázolaj árak 603 Ft Benzin árak 604 Ft EUR 388.05 Ft USD 356.13 Ft CHF 391.85 Ft GBP 452.28 Ft

Fórum

Becenév: ..MZ/X..
Csatlakozott: 2011-03-08 13:38:38
Utolsó belépés: 2024-01-26 10:35:37
Fórum hozzászólás: 6022

Fórumhozzászólásai

Előzmény: krisz19 #2970 hozzászólása



Ezek osztatlan tulajdonrészek amiben tultárs vagyok, meg egy szélvédő fasáv két szántónk között. Kíváncsi leszek mire értékelnek fel mert volt véghasználat belőlük.
Kifizetném az értékbecslést is csak haladjon a dolog de azt mondták nem lehet mert az állam intézi.
Nettó szpatás az egész.smile mad Ráadásul volna helye a pénznek amit parkoltatok miatta bánat tudja még meddig.

Sziasztok!
NFK "folyamatban lévő" értékesítés jelenlegi státuszáról hogyan, miként lehet felvilágosítást kapni?
Van 4db 1 ha alatti erdő aminek az árverését 2022 dec. 5. lezárták, 23 májusában megaptam az értesítést, hogy én vagyok az árverési nyertes. Azóta semmi.
Telefonos érdeklődéskor azt mondják legyek türelemmel, további felvilágosítást nem adhatnak, írjak levelet. E-mailre, levélre 2 hónap alatt nem érkezett válasz.smile thumbdownsmile cursingsmile karateka

Előzmény: foldiviktor24 #161 hozzászólása



Fadroma homlokrakodóban volt hasonlónk, vagy talán ugyan ez. Budapesten a II. kerületben van egy vízpumpákra szakosodott gépműhely velük újíttattuk fel. Esetleg perkins alkatrész forgalmazók tudnak beszerezni leyland alkatrészt is. Verbis kft talán.

Selejt tehén árat kapott mostanság valaki? Nem csonti, ~6q körüli MT, MTxlimo F1 van 3db de a helyi rabló nem akar ideérni és árat mondani.smile mad

Előzmény: Gumóka #719 hozzászólása



Jó lesz, újonnan nem volt így megcsinálva. smile thumbupcool
A falcok tömítése is sokat számít, nem dől be a por minden apró résen. Ha alulra a trepnire, meg előre a hidraulika burkolatára csavarozol legalább 10-es gumilapot az sokat megfog a transzmissziós zajból és a hőből is.
Miért vettél eddzőt is ha csak 1k mindegyik festék?
Azonos festékrendszer azonos higítóval szokott végig menni.smile rolleyes
Színből amúgy ha tartós kell akkor csak a 2k az amivel érdemes csinálni vagy lakkozni kell. Alkiton bírja viszonylag jól azt látom itt egy helyi mukinál, de árban egy olcsóbb 2k festékkel vetekszik.
Fakulás szempontjából a piros, narancs árnyalatok a legrosszabbak, piszokul fogja a nap.
Pöttinger silózót lakatolás után düfa festékkel fújtuk valami ral3000 pirosra azt 2 év alatt fakó fehérre tette.
Kramp sziszegőst vettem az amazone műtrágyaszóróhoz a leverődésekre. A narancssárga valamelyest lefakult, zöld az jól bírja.

Előzmény: Gumóka #4977 hozzászólása



Linde szintén zenész itt Fehérváron.
Pár éve cserélgettem össze a palackokat, hogy egy márka legyen.
Nagy palackjaim vannak nekem is, CO elméletileg 37,5kg a töltet, C18 12 m³. Acetilénnel csak nagy ritkán hegesztünk, mióta drága lett nem igazán használjuk. Melegítésre, vágásra, forrasztásra PB megy helyette.

Előzmény: Gumóka #4959 hozzászólása



Nagyobb kereket tegyél a hegesztő alá, főleg ha nagy palackod van. Sokkal könnyebb mozgatni.

Palackot tudsz még valahol cserélni? Itt nálunk a szemét messeres közölte, hogy orgazda vagyok a palackjaimmal mert a messer soha nem adott el palackot, csak halkan jegyzem meg, az elmúlt kb 15 évben nem volt baja. Napi bérlete akar adni. Aztán épp nem kaptam röhögőgörcsöt mikor 200 huf/nap/palack nettó díjat mondott. Van 3 garnitúra dissou, 1-1 nagy C18 és CO. Mobil gázos muki cserélte most de nem gyári töltés a hegesztő gáz, átfejtenek vagy mit mókolnak vele. CO nincs meg súlyra a C18 hegesztésképe sem olyan mint a gyári töltés, szerintem kevesebb benne az argon.smile crying

Előzmény: talzsuzsanna #155 hozzászólása



Ugyan nem friss a kérdés, de nem válaszolt senki.
Kisgémet, forgást gyorsítani a menetelés melletti pedál és a kézikar együttes használatával tudod.
Kihajtást akkor tördeli ha nem egyformák a hidak/gumik. Guminál elég az is ha különböző kopottságúak a két tengelyen lévők. Nincs központi differenciálmű a gépben így az első-hátsó hajtás fordulatszám különbsége miatt összefeszül aztán mikor ezt megunja akkor enged valami.

Előzmény: sajtibence #147 hozzászólása



Nem egyezik. Ráadásul ha az összkerékhajtást meg akarod tartani akkor az első hidat szét kell túrni darabokra. Portálokat levenni, hídközepet ahhoz képest ahogyan eredetileg az ifában volt fejtetőn kell beépíteni, hogy a kardán felrakható legyen. A bolygóművet pedig ki kell cserélni egy hátsó hídba valóra, mert különben ellenkező irányba akar menni a két híd. Érdemes a gyári kormányösszekötőket kicserélni ifa nyomtávrúdra, ezek felújíthatóak és mindenhol van hozzá alkatrész a gyárihoz meg sehol semmi. Ehhez az ifa nyomtávrúd tartókat ki kell egyenesíteni, a gépen a gyári gömbfejek kúpját kivágni és ifa nyomtávrúd tartóról levágottakat bele hegeszteni a helyükre. Nyomtávrudat pedig méretre vágni az összekötők szerinti hosszra. Figyelni kell, mert az összekötők nem egyforma hosszúak!
Mivel központi erőszabályozás, differenciálmű nincs a warynskiben, egy tengely két végén van fixen az első és a hátsó híd meghajtása, ügyelni kell a gumikra. Nagyjából azonos kopottságúak legyenek és a guminyomás is azonos legyen. Ha nem így van akkor kemény talajon összefeszül a hajtás és töri vagy a kardánkeresztet vagy a váltóban a meghajtó tengelyt.
Ha sikerült összerakni akkor gyakorlatilag elpusztíthatatlan, a gyári hidakhoz képest jócskán túlméretezett az ifa hídja. Plusz mindkét hídon lesz differenciálzár, ha kell mind a négy kerék fixen hajt.

Előzmény: olaszkrisztian87 #146 hozzászólása



Ez nem tegnap esett le róla, eltűnni magától sem szokott. Esztergálni kell egy fedelet és megy tovább.

Előzmény: atisgyulai #10444 hozzászólása



Slavia 630smile whistlingsmile sweatdrop

Előzmény: ..,-:) #3776 hozzászólása



Silózunk, tegnap reggel tele lett nyomva a gép, vonuláskor délután mivel a kút előtt megyünk el újra tele lett töltve. Bent fizetéskor ment a vakarózás mert azzal a forgalmival már egyszer tankoltunk, itt már mg géppel sem lehet csak napi egyszer tankolni. Átvágtuk a gordiuszi csomót, a pótkocsi forgalmiját lecsippantották, az jó volt nekik.
Állítólag ha összerakják a rendszerüket a kamerák felismerik a rendszámot, bentről fogják indítani a kútfejeket.
Molnál reggelente rendszeresen 8-9-en állunk sorba gépekkel. Maszek kút még aratás elején közölte, hogy nem tud kiszolgálni mg gépet.

Amúgy többen lexion feliratos guruló kannával töltik az aratáskor leürült otthoni tartályokat.smile biggrin

Előzmény: Nagy Péter 40 #12254 hozzászólása



Nettó marhaság, a fuvarköltség mindenhol az egekben, ha egyáltalán van fuvaros. A keletre, keréken menő szállításoknál nem keveset spórolnak azzal ha tőlünk viszik. Hajózásnál már más a matek.

Előzmény: GREVEN #50164 hozzászólása



Itt a 8t búza hazájában jelenleg esik (Szfv).
Apró szépséghiba, hogy az összes szénánk fel van sodorva, kibírhatta volna még holnapig.smile madsmile cursing

Előzmény: Maszek Zs #10251 hozzászólása



Nem tudta, kicsire nem fér fel csak 2 kanyarra. Nyergeshez nincs még meg neki a pót.

Előzmény: Gumóka #10249 hozzászólása



Köszönöm, már sikerült leszervezni, egy kecskeméti srác pótos szerelvénnyel hozza kedden.
Piszok módon felmentek az árak. Szólóban 450, de inkább 500Ft/km az alja12t géppel. Nyerges 600-650Ft/km. A kis 3,5-es félpótos szerelvénnyel mennek 350-ért.

Előzmény: mtz1221 #4658 hozzászólása



Itt nem a villszerelő rakja be a fő megszakítókat, hanem a szolgáltató. Abból is csak azt amit ők hoznak, 896x körbe plombálva.
32A össz teljesítményt ingyen biztosítanak, ez 1x32A vagy 3x10A. Ezen felül minden amper bruttó ~5000Ft-ba kerül. Regisztrált maszek villszerelő készít egy mérőhely felülvizsgálatot ami 20e-től indul, szolgáltatóval történő ügyintézésért van aki kér pénzt van aki nem. Ha kell méretlen és mért fővezetéket cserélnek, ami belekerül megint pár Deákba.
Csak szabvány mérőhelybe csinálnak bármit is. Ha régi a mérőhely akkor az új telepítési munkadíjjal ~100e Ft.

Előzmény: Gumóka #10228 hozzászólása



Úgy tűnik elfoglaltak, vagy nem akarnak szállítani. Telefont nem veszik fel, mailre nem válaszolnak. Mondjuk ugyan ez igaz a hirdető fuvarosok kb 60%-ra.
A másik meg 10 különböző telephellyel és telefonszámmal hirdeti magát, aztán visszahív egy 11. számról.smile mad

Előzmény: envagyok2 #79343 hozzászólása



Csinálj a horog végere egy kilincset.

Beakasztani pofon egyszerű, kifelére elég csak felemelni. Többet magától nem akad ki.

Előzmény: varnaiz #7348 hozzászólása



Ha jól látom ez egy Vicon RV187, ehhez keress irományt.
Józan paraszti ésszel kitalálható, van egy görgő ami vagy hidraulikusan, vagy rugó ellenében feszíti a hevedert. Ezt kell fellazítani vagy tehermentesíteni.

Előzmény: Maszek Zs #10220 hozzászólása



Valamit kell kezdeni a hatalmas profittal amit kitermelünk. Az ócskavas értéke meg meredeken emelkedik, befektetésnek sem rossz.smile lol
Elvile az előző telefonom a számokat, ha átküldenéd azt megköszönném.

Előzmény: Gumóka #10219 hozzászólása



Köszi, megkérdezem őket.

Sziasztok!
Gépszállítót keresek Mohács melletti felrakóval, Székesfehérvári lerakóval. Két pótkocsit (HW6011, HW8011) és egy 3,5t tömegű eszterga padot kellene elszállítani lehetőleg egy kanyarral.

Sziasztok!
Ma beszéltem székesfehérvári NKH ügyintézővel, nem kell kivonni a pótkocsit, de ha ki van vonva nem baj csak lássák, hogy forgalomban volt. Időszakos műszaki vizsgára kell jelenteni, ott műszaki adatlapot adnak és okmányban lehet kérni az új piros rendszámot, igazoló lapot. Forgalmi J sorban RA3 bejegyzésnek kell lennie, ez a mezőgazdasági pótkocsi. Ha ez O3 akkor átalakítási papírok kellenek, hogy mezőgazdasági kategóriába sorolják át. Csak ők vizsgáztathatják, 1,5 hónap sorban állás.
Kiemelte, hogy a mostani vontatás kiépítésből semmi sem maradhat fent, gyárias állapotúnak kell lennie, mert különben elküldenek a sorról. Érdekes, mert másik kocsinknál régebben pirosra beírták a vontathatóságot. Ők vizsgáztatták szintén feketéről pirosra kb 10 éve, akkor az új felépítmény és a kamion kerék sem volt probléma. Most erre azt mondta, hogy az alföldi kirendeltségek csináltak csak ilyet, következő műszakin nem fogják átengedni vontathatósággal és átalakítási engedély nélkül. A vizsgabázis akihez járunk azt mondta, hogy ők nem foglalkoznak vele, ha a rendszerben lévő képekhez passzol a kocsi akkor átengedik.smile sneaky

Előzmény: Gumóka #4601 hozzászólása



Tudsz. Beregisztrálsz a neten, megrendeled és személyesen átveheted. Neten vagy az appban látod az aktuális helyi raktárkészletet.

Előzmény: Maszek Zs #4554 hozzászólása



Alza.hu

Előzmény: Büresz #4548 hozzászólása



2 napja hozta a futár a 125bt jbl-t. 12e+posta volt, teljesen vállalható. Elméletileg 16 órát bír egy töltéssel.

Előzmény: nagypistivagyok2 #10 hozzászólása



Gondolj csak bele, felszámolod a feletetett takarmány piaci árát, adókat, minden egyéb üzemeltetési költséget. Szigorúan minden papíron előírás szerint, legálisan. Örülsz ha 0-ra kijössz. Nem hogy még magadnak egy normális havi bért kitermelj ami azt mondom minimum netto 300e/hó. Az egészet alkalmazott nélkül, mert ha fizetnél sem találsz normálisat állatok mellé. Mindezek mellett nem kevés anyagi koczkázatot vállalsz, 0-24-ben ott vagy ha kell, főállásban, nem fehér ingben, zakóban. Közepes, kis családi gazdaságokról beszélünk árutermeléssel. Nagyüzem más tészta, de hiába a grammra kimatekolt üzletmenet többen azok közül is a kés élén táncolnak.
Sok esetben még növénytermesztésben sem megoldott az utódlás, pedig az könnyebb műfaj pénzügyileg és munkaügyileg is.
Hozzáadott értékkel, feldolgozott formában értékesítve még lehet valamit alakítani a számokon, de ember legyen a talpán aki győzi a növénytermesztést, álláttartást, feldolgozást, értékesítést, temérdek papírozást. A mostani tendencia meg az, hogy diszkont áron vagy az alatt még vidd is házhoz a fél liter tejet meg a 10 deka kolbászt két naponta, mert fitnesskondiwellnessre jár de nem képes gyalogolni, bringázni 10-15 percet a kajájáért.
Szóval szerintem inkább az forog a fejekben, hogy abbahagyja és elmegy tizedannyi felelősség mellett x órában alkalmazottnak. Nem a gyerekét a szakma felé terelje.

Előzmény: jamo #488 hozzászólása



Kipróbáltad végül?
Tapasztalat?

Az egy szezon alatt elmáló gumi magvezető csöveket cserélte már valaki más alternatívára?
Hiába vannak leszedve, nem süti a nap, szétszakadnak. A kék pvc gégecső a 10x éve lerakott spc-n meg boldogan elvan napon, hóban, fagyban.

Előzmény: Maszek Zs #260 hozzászólása



Google beírod. Kapásból ahonnan én eddig vettem, hidra kft, öntőgépszerviz kft, hikev kft, gimex kft, ahol épp jobb árat mondtak. Ha gyorsan kell akkor Fehérváron hidraszer vagy alba flex. Árban ezek drágábbak szoktak lenni.

Sziasztok!
Olyan ügyben érdeklődnék, hogy a vadásztársaság hogyan, milyen módon helyezhet ki magaslest egy adott területre? Bármilyen hozzájárulás, vagy engedély kell hozzá?

Előzmény: Géza15 #2239 hozzászólása



Kb 3-4 éve jártam utána, aztán hanyagoltuk a dolgot. Szerencsére a rendőrök nem foglalkoznak vele. Bálatüskével, trágyakanállal nem szabad kieveregni az aszfalton és nincs gond.
Itt fejérben emelőgépnek tekintik a homlokrakodós traktort. Ha minden hivatalosan megy akkor felszereléskor nkh vizsga, a felszerelést csak képesített szakember végezheti, emelőgépes jegyzőkönyv kell, megfelelő képzettségű kezelő ülhet rá. Rendszeresen felülvizsgálatot kellene csinálni, 5 évente fővizsgálat, emelőgépnapló vezetése is kötelező ha jól rémlik. Műszakira is sűrűbben kellene vinni.

Előzmény: endypapa_20120 #224 hozzászólása



Dewalt DCFS950



Szeg 900 valahány darab van egy dobozban és tavaly netto ~20e-ért vettem.

Van egyébként a Paslode-nak is gázpatronos szegezője, meg a Milwaukee-nek is valami új cucca ami direkt kerítés szegező.

Előzmény: _Felhasználó_ #195 hozzászólása



Simán megoldható saját kezűleg.
Disznó szét fogja szedni amit tervezel. Csúszásmentes csomózott hálót kell venni a legvastagabbat amit a pénztárca bír. Ez sem mindig garancia mert ha nagyon át akar menni akkor alá szokott túrni.
A lényeg az, hogy rendesen meg kell feszíteni a hálót és normális U-szeggel kell leszegelni.

Előzmény: endypapa_20120 #212 hozzászólása



Igen. Egy dewaltot szoktam ismerőstől tarhálni. 40-es szárú kb 3-3,5mm vastag U-szeget lő be tökig az akác oszlopba. Ha érdekel megkeresem a tipusszámát.
Pár éve mikor ő vette 60-70e volt csupaszon akku minden nélkül a gép. Mire kipróbáltuk és oda jutottam, hogy veszek magamnak addigra csak szettben, akkukkal, kofferral együtt lehetett venni 200 felett kicsivel.
Haladós a munka vele, lehet sorozatot is lőni. Én építettem 2-3km kerítést, a gazdája meg szerintem ennek a tízszeresét, eddig baja nem volt. 5Ah akkuval jól bírja. Egy ami rossz benne, hogy kicsi a tár. Egy csík szeg megy bele ami kb 30-40 db. De ezerszer jobb mintha kézzel ütné az ember.smile smile


Mikor a turbo megy világgá akkor szép kékes-fehéres füstbe burkolózik minden, adagoló problémánál feketén kormol. Öngerjesztő folyamat, emelkedik a fordulatszám, nő a kimenő füst mennyisége ami pörgeti a turbot, még több olajat nyom be 10-12e-ig is simán felmehet a fordulat. Akkor áll meg ha elfogy a motorolaj vagy a levegő, esetleg valamilyen mechanikai baja lesz. Ha nem is robban fel a motor akkor is kuka lesz, mert a végén olaj nélkül jár, csapágyfészek nem marad benne használható.
Befogni nem nagyon lehet, rongyot kell betömni a szívótorokba vagy a turbo olajzását megszüntetni.
892 szántás közben egyszer elszaladt alattam, arról 32-es villáskulccsal ütöttem le a turbo nyomó csövét. Elkezdte hányni a füstöt, úgy beindult mintha elhagytam volna 2 fejet a 3-as vogel ekéről, aztán mikor kikuplungoltam elszabadult a pokol. Szerencsére időben sikerült intézkedni és még menthető volt, egy új csapágysor kellett neki. Nem egyszerű buli, az ember stresszben van nem tudja hova kapjon, mi történik hirtelen, előjel nélkül. Úgy elkezd pörögni, ordítani a motor mintha egy kamov csillagmotorja lenne. Újabb, telibe burkolt gépen, személyautón max annyit csinál az ember, hogy megvárja míg elszáll a füst.smile sad

Előzmény: Maszek Zs #4386 hozzászólása



Keter nekem nagyon bevált, jó anyagból van, bírja a kiképzést. Ha árban belefér a keretbe szerintem elégedett leszel vele.

Előzmény: agrogal #4380 hozzászólása



Ha ilyen nagyobb dolgokat szeretnél püfölni akkor egyengető asztal. Vagy inkább csinálj egy nagyobb hidraulikus prést 1-1,2m oszloptávolsággal, 20t olajemelővel. Ezzel egyedül is tudsz egyengetni, nem feltétlen kell segítség.
Nézd meg mit veszel, vigyél magaddal fém vonalzót és a síklapúságot ellenőrizd.
Üllőt 1000 Ft/kg körül kapsz, a szétkalapált szemét kerül ennyibe, jót nem is láttam hírdetésben. Ahhoz, hogy dolgozni is lehessen rajta kell egy legalább 80-100kg-os. Elkalapált üllő árához számolj kb 30e Ft-ot felújításra. Ősszel csináltam a sajátom, hegesztőanyag közel ennyi volt és 4 napi munka.

Előzmény: Sk Laci #4367 hozzászólása



Nem tudom milyen cucc gyűlt össze a tank alján, de pl a konyhai hideg zsíroldó szinte mindent felszed. Ha 10-15 percnél tovább rajta hagyod a festéket is leszedi. Traktorokon mosáskor ezt szoktuk használni, a több éves rágyógyult olajsarat is felszedi.
Vagy lehet kannás féktisztítót venni, azzal lehet áztatni több napig. De ha nincs benne gumi alkatrész akkor a benzint is meg lehet próbálni. Ha nálatok kapni benzinkúton sima etanolt, az is jól oldja a lerakódásokat.

Előzmény: Gepi #10001 hozzászólása



Ha találsz kovácsot aki foglalkozik vele és rendes anyagból lekovácsolja akkor az lenne a legjobb.
2 éve újítottuk mi is a nehézfogasunkat, rugóacélból kovácsoltunk bele új fogakat. Nem ment veszett mennyiséget, de kopás nincs rajta, a bolti utángyártortak amik korábban kerültek bele jóval puhább anyagból vannak.

Ilyen csuklós légkulcs fejeket/szárakat lehet valahol idehaza beszerezni amit a muki mutogat a videoban?

Arról van valakinek infoja, hogy a lidl az 5 és 3 éves garit csak magánszemélyeknek adja? Múltkor fekete behajtót vettem, hőstermelőként számlával elköltségelni, a pénztáros néni 1 év garit mondott mindenre amit számlára vesznek.smile rolleyes

Előzmény: Rabó001 #6983 hozzászólása



Nyilván mindenhol más a helyzet, sok ismeretlenes az egyenlet. Mivel itt többnyire mezőgazdaságban valamilyen szinten aktív emberekként beszélgetünk én most több generációs, életvitel szerűen gazdálkodói és sajnos majdani örökösi szemponból nézem a kérdést.
A legjobb az ha az örökösök egymás között meg tudnak egyezni, együtt tudnak működni, de ez tapasztalatom szerint az esetek kevesebb részénél működik. Több forgatókönyv van az örökösök számától, összetételétől, összeférhetőségétől, mg-ban betöltött szerepétől függően.
Testvérek között, azonos neveltetés mellett is sokszor igen eltérő lehet az értékrend, más élethelyzetekben is vannak ami akarva-akaratlanul feszültségeket kelthet. Főleg ilyen komoly összegek mellett. Mindenképpen akkor életképesebb a gazdaság ha egy kézben, vagy több, de egymással jól együttműködő kézben tud összpontosulni az évtizedek alatt felépült rendszer.
Ráadásul ez most generációs probléma. Egyre többen fogynak akik még a rendszerváltás környékén kezdték. Az akkor még jóformán értéktelen földön, kárpótlásból, tulajdonrészből összeszedett, mára a 30 év alatt ahhoz képest nagyobb gazdasággá cseperedett "családi vagyon" kényszerűen új gazdát keres magának.
Nem szorosan ezzel összefüggően de komplexitásában szerintem hozzá tartozik egy másik probléma. A magyaros látásmód, adó szabályozás, stb. miatt az eddig főállásúként őstermelésből élő mostani nyugdíjkorhatáron lévők nyugdíja. Hiába halmozódott fel komolyabb vagyon az évek alatt, igazándiból nem tud egy anyagilag gondtalanabb, középszintű öregkort élni ha nem eladja, hanem kivonul és átadja a következő generációnak a gazdaságot. Itt főleg azok a kisebb/közepesebb szántó esetén 50-100-150 hektáros, akár rosszabb adottságok mellett működő gazdaságok vannak bajban ahol nem feltétlenül biztosított a jövedelmezőség elérésén túl egy évi 2-3 milliós "nyugdíj kiegészítés" a kivonuló generáció számára.
Ezért mondom, hogy adminsztratívan és anyagilag valamilyen módon a gazdaságot továbbvivőt segíteni kell. Erre jó irány lehet a decemberben elfogadott gazdaságátadási törvény. Anyagi részére jó kezdeményezés volt a gazdaságátadási támogatás anno ami, ha jól emlékszem, végül egy kör után elhalt. Lett helyette fiatal gazda ami bújtatott generációváltás volt sok esetben.

Előzmény: nomen est omen #6982 hozzászólása



Mindenképpen szükséges volt már a változás. Iszonyatos energiákat emészt fel az osztatlanok kezelése. Mi is érintettek vagyunk több olyan területben ahol pl 20 hektáros táblában van 300 feletti tulajdonos ami jóformán naponta gyarapszik az elhalálozások miatt.

Előzmény: Laci0723 #77915 hozzászólása



Én írtam h.lyeséget, a hiba az én készülékemben volt.smile wink

Előzmény: R Sándor #77921 hozzászólása



Régi magnetonok jók. Ha normális állapotban van a gép, nem kell órákat köszörültetni, hogy elkapja akkor mindegyik bírja.
Most kapható alkatrészei inkább szarok, behúzó fedelet cseréltem már mert az évek alatt elégett, az újban a csavarok nem rézből vannak hanem valamilyen futtatott spiáter szerű anyagból ami egy hónap alatt elégett. Úgy kellett esztergálnom bele érintkezőket.smile thumbdown

Előzmény: Gabi 07 #77931 hozzászólása



Az elmúlt kb 10 év alatt nem tudta tönkretenni a schiffertes melegítő a
80-as hengerfejet, etetős gép max 2 naponta indul télen-nyáron. Előtte szintén legalább 10 évet volt maszek bojler szálas az 50-es gépen, fejnek baja nem lett. Igaz nincs süttetve órákat, 20 percet megy, utána torokelzáróval, pár fordulatra pöccen. Féltető alatt áll, nem a fűtött műhelyben. Magneton önindítóval, normálisan megcsinált adagolóval, porlasztókkal és jó akkuval. Ha plusz fok van nincs is bedugva.
Nem üzemi hőfokra melegítünk, elég ha 10-15°C-t emel a blokk hőmérsékletén, hogy könnyebben induljon.

Előzmény: bandigh #28244 hozzászólása



És még csak nem is engedte bő lére, nincsenek benne a zöldek akik repcsivel utaznak, meg a kocsik stb.... smile biggrinsmile biggrin

Előzmény: Rabó001 #564 hozzászólása



A 80-as, D240 motoron bele van ütve az adagoló alatt a síkoláson a motorszám.
Van még régi, szürke forgalmim amin motorszám rovatba azt írták, hogy cserélhető.smile biggrin

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Visszatértek a gazdák a kukoricához
Támogatott tartalom
Fontos! Nem bukja a gazda a támogatást, ha a kútja nem rendelkezik vízjogi engedéllyel
Fontos! Nem bukja a gazda a támogatást, ha a kútja nem rendelkezik vízjogi engedéllyel
A támogatási szabályokat is hozzáigazították a kútamnesztiához.
Bcs Rotex 5 Diszkes Kasza" -> "BCS Rotex 5 diszkes kasza
Bcs Rotex 5 Diszkes Kasza" -> "BCS Rotex...

565.000 Ft

Lieto 1kg
Lieto 1kg

28.346 Ft

Detk 138 szippantó 8000 literes eladó
Detk 138 szippantó 8000 literes eladó

2.500.000 Ft

5 m³-es szippantó eladó
5 m³-es szippantó eladó

1.200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]