Marci3 adatlapja

Becenév:Marci3

Csatlakozott:2008-04-09 05:53:15

Utolsó belépés:2017-03-14 20:03:43

Fórum hozzászólás:126

Kapcsolatfelvétel

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2017-03-18 14:31:20

    Válasz bandigh #18078. hozzászólására

    Köszi! Majd próbálkozunk. :) Addig is nyúzzuk a forrást :).

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2017-03-14 20:05:56

    Sziasztok!

    JD permetezőt alakított-e már valaki szélesebbre? 1-1 m-t kéne beletoldanunk a 18 m-es keret szélső tagjaiba, ez 2-2 fúvóka. Hátul minden szakasznak van egy vezérlő szelepe, ezeken kell állítani, hogy a nyomás mindenütt egyforma legyen?

    Köszi a segítséget: Márton

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2017-01-10 18:15:58

    Válasz lala1 #17367. hozzászólására

    Köszönöm. Akkor ülés, padló ki... már egyszer tavaly nyáron átestem ezen klíma cső miatt.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2017-01-03 07:12:44

    Sziasztok!

    Lengyel 7 vagy 9 csillagkerekes rendsodrót szeretnék venni. Mennyire strapabíróak? 9 kerekessel mekkora teljesítmény szénában, lucernában? Kb 30 ha lenne összesen amit csinálni kéne, de 4 felé van, 10-15 km-re a teleptől, ezért gondolkodok a 9 kerekesben.

    Köszönöm előre is a válaszokat!

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2016-12-31 05:30:39

    Sziasztok!

    6020-as traktoron beragadt a fűtés szabályzó gomb, és eltört az alján valami. Tudja valaki, hogy a burkolat alatt hová megy a bowden (gondolom az van benne)?

    Köszi előre is!

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2016-12-29 17:41:51

    Válasz bereczkjanos #1754. hozzászólására

    A tágulási tartály a puffer tetejére van rákötve, így egyúttal azt légteleníti is.
    A bojlernak 2 csatlakozási pontja van: hideg jobb oldalt, ez csak a tartály aljára van hegesztve, illetve meleg: bal oldalt, ez a cső belül a tartály tetejéig felnyúlik (mivel a meleg víz felfelé törekszik, ha hálózatra van rákötve és nyomás alatt van, a meleg ott tud kifolyni). A puffer a hideg ággal van összekötve, és amikor a víz kitágul, eléri a tartály belsejében lévő cső tetejét, amin keresztül kifolyik. Remélem, érthető így.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2016-12-29 17:33:18

    Válasz kovacs22 #1753. hozzászólására

    Ha a felrakást is beleszámolom, meg ha az állvány anyagát vennem kellett volna, 400 nem futja ki. De ebbe se kéményseprő, senki nem köt bele, mert az idióta aki az építési engedélyhez a kéményemet tervezte, az 150 mm-es saválló csövet számolt ki nekem, "huzatrásegítő" ventillátorral!

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2016-12-29 15:17:04

    Nem sértődök, ezért osztottam meg. Agrármérnök vagyok, nem lakatos, magamtól tanultam hegeszteni, a kazán saját célra készült, engem csak az érdekel, hogy fűtsön.smile wink Szomszédomnál 10 éve üzemel ugyanez a kivitel, nincs szétégve a belseje. Hogy hogy szabályos, az engem megintcsak hidegen hagy, sok helyen sokminden nem szabályos, mégsem áll meg a világ tőle.

    Korom természetesen van, míg be nem gyullad rendesen a bála, addig füstöl, mivel zárt szénatárolóm még nincs, csak toptex a kazal tetején, így valószínű van benne annyi légköri nyerseség.

    A tágulási tartályt elfelejtettem írni, 90-100 liter körüli kiszuperált bojler, a hideg (töltő) ágra van kötve a puffer, a meleg ágon (az ugye a bojler tetejéről szedi a vizet) a felesleges víz a kazánház előtti tetőre távozik.

    Pillangószelep pedig azért kell, hogy amikor felmelegedett a kazán is meg a puffer is 70-80 fokra, teszek rá újabb bálát, elzárom a pillangószelepet és a levegőt, és csak izzik a bála, felmegy maximum 90 fokig a víz a kazánban, és kb 3-4 óra mire annyira elizzik, hogy kezd hűlni a kazán. Egyébként teljesen hülye én sem vagyok, nincs egészen lezárva, kb 20-25 %-a nyitva van a kályhacsőnek elzárt állapotban is.

    A stucnit utólag már én is fentebb tenném. A puffer viszont nem lehetett nagyobb, így is épphogy befért, a kazán meg a puffer között 15 cm hely van. A helység 2×2 m-es, ebből 50×50 cm-t a kémény elvesz, így ez volt a max ami befért, épp ezért lett szögletes, mert hengeresből még kisebb lett volna a térfogat.

    Az eddigi tapasztalat, hogy 30-40 fokos kazánt kinti hőmérséklettől függően 1-2 bálával felmelegítem 80 fok körülre, és mikor 60-70 fokra visszahűl a kazán, akkor dobok rá és elzárom, így 3-4 bálával elvagyok egész nap. Ha a tepsibe belekaparom az összes pernyét, akkor maximum 3 bála után tele, üríteni kell, így az lett a taktika, hogy amikor az elizzott bála már kihűlt, talicskába szedem a nagyját, így a tepsi később telik meg. A kazánház ajtaja még hiányzik, de szélesebbre kell vennem az egészet, így ott áthidalót kell cserélnem. A könyököket, idomokat is le kell szigetelnem, mert az még elmaradt.

    Köszönöm a kritikát és a biztatást is! smile wink

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2016-12-29 06:08:52

    Sziasztok!

    Pár napja lett beüzemelve nálam egy bálás kazán, gondoltam megosztom veletek a tapasztalatokat, már ha kíváncsi rá valaki.smile wink

    Itthoni gyártású gyártású kazán (egy szomszédom a sajátja alapján segített megcsinálni), tűztér mérete: 1250×620×800 mm, 2 db víztáskával, 40 mm-es a víztér szélessége mindenütt, a rostélyok 40×40×4-es zártszelvényből vannak, ebben is víz van. Előremenő-visszatérő csonkok 2 collosak, kazán tetején pillangószelep, kívül az elejét kivéve 5 cm-es kőzetgyapot szigetelés. A kazán belseje 4 mm-es, külseje 3 mm-es lemezből van, oldalán, tetején és a hátulján laposvassal merevítve. Hamutepsi 1,5 mm lemezből.

    Szintén saját gyártású kb 960 literes puffertartály, 500×770×2500 mm, 250 mm-es láb, 5 cm kőzetgyapot szigetelés (valószínű, még 5 cm-t ráteszek majd).

    Kémény: 220 mm átmérőjű, 8 m magas Leier LSK kémény, felül esővédő lemezzel.

    A fűtés további részei: Grundfos Alpha 25-60 180 keringető szivattyú, elosztókig 26-os, onnantól 20-as, illetve 16-os szigetelt henco csövezés, 6 db beépített szelepes lapradiátor, rádiós szobatermosztát.

    A kazán és a puffer az összes anyaggal (szomszéd munkadíja, villanyszámla, flex korongok, 2 tekercs 15 kg-os 1-es CO drót, 1,5 palack 20 kg-os CO gáz, zártszelvények, laposvasak, és a lemezhajtások munkadíja) együtt nem került többe, mint a legolcsóbb gyári bálás kazán (amiknek a tűztere jóval kisebb).

    Bárkinek a kérdésére szívesen válaszolok, leghamarabb a szucsmarton@freemail.hu címen kaptok választ. smile wink

    Üdv mindenkinek!leier kéménykazánpuffertartályalsó-felső víztáskakémlelő ajtó

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2016-05-22 06:10:25

    Válasz ..MZ/X.. #1801. hozzászólására

    Elvileg minden rendben, egy kevés acat van. Meg egy foltban a szomszédtól annyira átjött a parlagfű, hogy a napraforgót le sem tudtuk vágni, kaptunk büntit is akkor, mondjuk ennek már 3. éve, a búzából meg jól ki lehet irtani. Köszi a segítséget!

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2016-05-21 12:59:45

    Sziasztok! Lucerna telepítés előtt érdemes-e totálozni, ha igen, mivel, milyen dózissal? Tavaly, és idén is búza van vetve a területre, azelőtt napraforgó volt.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2016-01-04 05:59:21

    Sziasztok!
    Segítséget, tanácsot szeretnék Tőletek kérni! Marhatartásba szeretnék fogni, és mivel eddig csak nönénytermesztéssel foglalkoztunk, így istálló építés előtt állok. Kilátásban van egy régi építésű iker magtár vásárlása is, ezt alakítanám át. Magyar tarka, illetve Hosltein Fríz bika hizlalásról lenne szó.

    A kérdéseim a következők:

    1. 100 m2 fedett istálló+kb ugyanekkora karámban mennyi jószág fér el?
    2. Ki hogy oldja meg az etetést, karámot, itatást (fagymentesen).
    3. Az abrak miből kell, hogy álljon, milyen arányban?
    4. Az abrakot önetetőből lehetséges, vagy inkább adagolva célszerűbb?
    5. Mennyi széna, szalma, abrak kell egy bika felneveléséhez?

    Hálás lennék, ha valaki képet is tudna küldeni a szucsmarton@freemail.hu címre.

    Segítségeteket előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-11-05 07:32:12

    Sziasztok!

    A következő kérdéssel fordulok hozzátok!

    Pótkocsit szeretnék átalakítani. Fixesből átalakított gabonás pót, vékony vázzal, de az első és a hátsó híd is csavarozva van (a forgózsámoly alatt is), és egyformák. Ebből szeretnék egy tandem pótkocsit összehozni.

    Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek vizsgáztatni hogy lehet, megmaradhat-e a 18 t össztömeg, hogy megy ez hivatalosan.

    Segítségeteket előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-11-05 07:16:18

    Válasz .Feco. #1460. hozzászólására

    http://www.trakis.hu/atrakisrol/?menuid[]=0&lngsel=0

    Mi is ilyen cipőben jártunk 5 éve, azóta csak huzalt meg palackot cserélünk, nagyon szmegbízható az előtolójuk. Mi 14 m vezetékkel kértük, hogy ne kelljen a nagy dögöt mindenhová cibálni, csak az előtolót. Mindenben készségesek voltak, segítettek.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-09-27 05:40:41

    Válasz GREVEN #15424. hozzászólására

    Hamarosan következünk mi is! :)

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-09-05 05:23:05

    Válasz .Feco. #15351. hozzászólására

    Biztos neked másképp működik :).

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-09-03 06:15:07

    Válasz .Feco. #15324. hozzászólására
    Van a gépeden automata elsőhajtás? Nagy menetsebességnél kapcsol ki, vagy ha a HMS is be van kapcsolva. Azt meg próbáld ki, hogy fordulóban egy komolyabb vontatott munkagéppel hogy fordul első hajtás nélkül.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-08-29 06:26:14

    Válasz tass.ervin #4234. hozzászólására

    Én 12.000-ért vetném hektárját. Maximum pici engedmény, ha közel vannak a területek egymáshoz.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-08-29 06:19:06

    Válasz Máté80 #15317. hozzászólására

    Ha HMS munkagép kezelő rendszer van a gépen, és aktiválod, akkor automata állásban a függesztő emelésekor kikapcsolja, süllyesztésekor visszakapcsolja az első hajtást (de ugyanígy a kardánt, diffi zárat is). Nekünk 2 gépen is van automata elsőhajtás, nekem az a tapasztalat, hogy jobb állandóan hajtatni, mert a tábla végén csak tolja magát a gép, nagyobb ívben fordul, ha nem hajt az eleje.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-06-23 06:29:39

    Nekünk volt 2 106-osunk is a WTS előtt. Motorja (rába) mindegyiknek gyengéje volt. Merci motorosat úgy gondolom, érdemesebb keresni, és esetleg többet adni érte. Szezon előtt mindig át voltak nézve, amit kellett, kijavítottuk, mégis majdnem minden nap volt pár óra javítás a tarlón. 18-20 hektárokat levágtunk vele ha nem volt baj. Valószínű hogy mind a 2 gép leharcoltabb tsz-es gép volt, előtte maszek nem javította. Ettől függetlenül egy forschritt-nál lényegesen többet tud.
    Mindenkinek ajánlom, aki nem akar 15-20 milliókat használt, vagy ahogy írták korábban 60-70 milliókat új kombájnra költeni, viszont ezzel szemben vállalja az öregebb gép javítgatását.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-06-19 06:22:04

    Válasz .Feco. #4441. hozzászólására

    100 hektárokkal előre lehet látni ha lóg egy csapágy, kicserélni és semmi baj nincsen! Ha meg annyira lóg, megállni, 17-es kulcs, levenni a lapot és lehet menni tovább, én is jártam már így. Kezelő hiba van ott ahol így elmarad a tárcsalap.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-04-24 06:00:32

    Sziasztok!

    Ha valakit érdekel, van CD 106 gépkönyvem, megválnék tőle. +36 30 472 8683 a számom, ezen elérhető vagyok.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-04-24 05:59:53

    Sziasztok!

    Ha valakit érdekel, van CD 106 gépkönyvem, megválnék tőle. +36 30 472 8683 a számom, ezen elérhető vagyok.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-03-27 20:14:34

    Válasz #1200. hozzászólásra

    Emlékszel, mikor vettétek, lefelé beszéltelek róla! Kombinátoruk az első 3 ha után széthullott, a kultivátor szintén egy hulladék volt, szerencsére mindkettőtől megszabadultunk. Fosóhomokon talán bír valamit, máshol nem. Ahogy az egyik itteni gazda mondja a hasonlókra: munkára alkalmatlan, játéknak meg drága.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-03-23 05:57:28

    Válasz #14932. hozzászólásra

    Nem, hátul volt. Fülkét felborítani, egy volt felül, egy lentebb az oldalán. Fülkeoszlopban a vezetékkötegre is gyanakodtunk, de ott nem volt gond szerencsére, bár eléggé viharvert 1-2 kábel.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-03-22 05:34:23

    Válasz #14915. hozzászólásra

    Szia! Nekünk 6920S ugyanezt csinálta, folyamatosan. Két forgásérzékelő volt a hiba, azóta semmi gond.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-27 21:32:49

    Sziasztok!

    Arról ki mit hallott, hogy a pótkocsikat eredeti oldalakkal lehet majd csak műszakiztatni, és hogy fekete rendszámos traktorral nem lehet piros rendszámos pótkocsit húzni?

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-17 05:38:03

    Véletlenül tévedtem erre, nem is emlékeztem, hogy én nyitottam ezt a témát. John Deere 6810-es traktor, és Quicke Q66 rakodó dolgozik a portán. Mindkettőt tudom ajánlani, igaz, felső kategória, de nem bántuk meg, nagyon erős, strapabíró a rakodó. A lengéscsillapítás és a traktoron a hídrugózás együtt páratlan, 2 db 7q műtrágyás zsákot simán viszem a szóró után, akár földúton, akár a táblán. A nyitható első szélvédő miatt kicsit előre van döntve az alváz, emiatt a súlypont is előrébb van, így nagyobb terheknél a hátulját hajlamos emelgetni, de ezt egy pótsúly megoldhatja. Viszont mivel így kb 50 cm-el előrébb van az egész gém, kamiont, pótkocsit sokkal kényelmesebben lehet rakni, nem kell félni hogy nekimegyek a rakodott járműnek, jobban beér a villa/kanál a plató fölé.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-17 05:24:18

    Válasz #14841. hozzászólásra

    Odisys Kecskemét, szerintem árban ők a legjobbak. Ne használd így, főleg ha rendszeresen kell a gép! Nekünk 6810-en csaknem elszállt ugyanez a feszítőgörgő, mikor szétszedtük, majdnem széthullott a kezünkben. Nem egy ökör ára egyébként sem.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-10 18:42:40

    Válasz #18. hozzászólásra

    Álló csigás lesz. Megpróbálok majd pontos költségeket írni, csigám, hozzá való csövem, motorom van, a daráló kompletten megvan (ezt használom), de a lakatosmunkát, méreteket, teljesítményt szívesen megosztom bárkivel. Eleken hirdetnek ilyen konstrukciójút, de meg sem kérdeztem az árát, mert biztosan olcsóbban össze lehet hozni.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-09 19:00:23

    Én a közeljövőben építek egyet, majd teszek fel képeket. Darálóval egybe fogom építeni.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-06 06:47:46

    Válasz #1768. hozzászólásra

    Kívül kb ugyanekkora területen lenne karám, viszont etetni belül etetnék, és szabadon lennének. 20-25 bikára gondoltam, ennyit még meggyőznék a szántóföld mellett. Súlyra nem gondoltam még, mekkorára érdemes hizlalni?

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-05 19:04:51

    A Dneproshina hitvány orosz vagy ukrán gumi. Mtz első gumink volt ilyen márkájú, 1,5 év alatt vászonig kopott, pedig nem sokat jártunk aszfalton vele.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-05 19:02:58

    Válasz #1827. hozzászólásra

    Semmi negatív dolgot nem tapasztaltunk eddig emiatt.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-05 19:01:20

    Sziasztok!

    Segítségeteket szeretném kérni. Istállót szeretnék építeni, az lenne a kérdésem, hogy 100 négyzetméterre hány bikát lehet elhelyezni?

    Köszönöm előre is!

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-05 18:43:26

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-05 18:35:39

    Válasz #1821. hozzászólásra

    JD kombájnon új kora óta Firestone van elöl, hátul, 11 éves a gép. Nincs repedezve, defekt is egyszer volt csak a nagy keréken.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-02-05 05:42:15

    Válasz #1814. hozzászólásra

    Szia! Ha esetleg érdekel, van 2 db 15,5R38 Stomil hátsó gumink eladó, újszerű állapotban, ikerkeréknek volt használva az MTZ-hez. Ha érdekel, teszek fel képet.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-01-28 06:08:55

    Válasz #2859. hozzászólásra

    Van Tomos szivattyúm eladó, ha érdekel.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-01-23 06:32:48

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-01-22 19:52:47

    Válasz #14703. hozzászólásra

    Az itteni viszonyok között, igen.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-01-19 13:38:44

    Válasz #14699. hozzászólásra

    Szerintem 40 km/h autoquad ecoshift váltója van, aminél benne van az F fokozat is, csak le van korlátozva a motorfordulat. Vagy pedig autoquad 50 km/h váltó, és nem pörgeti csak 1600-ig.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-01-19 13:30:21

    Válasz #14691. hozzászólásra

    6 méteres Vaderstad kombinátorral JD 6920 S (160 le) 6-8 liter, 220 lovas IH ugyanazzal a beállítással ugyanolyan sebességgel, motorfordulattal 9-11 liter hektáronként! Common railes mindkettő, 6,8 literes motor, a JD 9 ezer órás, az IH meg 3 ezer. Akkor miről beszélünk?

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-01-05 12:01:55

    Válasz #14631. hozzászólásra

    Igen, nem mindegy, jószághoz valóban elég egy kisebb gép, de ha pl raklapozni, bigbaghez vagy terményezni jobb egy nagyobb gép, stabilabb, van erőtartalék, stb. Nekünk a gép adott volt, és nem akartuk a legkisebb rakodót megvenni, attól hogy nem használjuk egész évben. Ezért fontos, mire akarja használni az ember.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-01-05 06:22:03

    Válasz #14624. hozzászólásra

    Értem, már eleve így akarjátok venni, rakodóstól? Mindenképp azt nézd, mit és mennyit kell vele rakodni, ha egész évben használod, érdemesebb nagyobb gépet, nagyobb rakodóval venni, ha csak szezonálisan, akkor elég a kisebb. Szerintem szérián belül ugyanaz a hidraulika teljesítmény, hacsak nem kértek nagyobb teljesítményű szivattyút megrendeléskor. Ha kisebb a szivattyú, akkor esetleg kicsivel lassabban fog emelni alacsonyabb fordulaton, de nem fojtja meg, mint az mtz-tsmile wink. Egyébként én a 20-ast választanám, mert a rakodó szempontjából tökmindegy, a 10-esnél kényelmesebb, viszont a 30-asnál meg kevesebb benne a felesleges elektronika.

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2015-01-04 17:37:27

    Válasz #14601. hozzászólásra

    Mekkora területre kell? Milyen talajmunkákra, mekkora gépekhez? Nagyobb nem jöhet szóba? Nekünk 3 éve van egy 6810-es, 2 éve vettünk rá rakodót, 6 henger, 125 lóerő, kényelmesen elboldogul vele, de szántani is tudunk vele. Én a 6 hengerest ajánlanám (6500/10/20-tól felfelé).

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2014-12-21 06:51:26

    Válasz #14239. hozzászólásra

    Nekünk is ezt ajánlotta a szerelőnk, de máshol már beszéltünk erről. Minden alkatrésze cserélhető, tehát nem kell egy komplett részegységet venned ha bármi baj van, hanem gumigyűrű, csapágy, stb. külön. Full power váltónak szántóföldre nincs párja, csak annyi elektronika van, ami muszáj, sima adagolós motor, stb. Nem véletlen mondtam évekkel ezelőtt, hogy zöldet vegyetek! :)

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2014-12-05 06:14:58

    Válasz #3076. hozzászólásra

    Kedves Mézga! Köszönöm a választ! A fűtőszállal próbálkozom első körben.

    Üdv, Márton

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2014-11-29 05:57:32

    Sziasztok!

    Tudna valaki segíteni abban, hogy szopókás önitatót lehet-e valahogyan fagymentesíteni? Fűtőszál+szigetelést próbálom meg, a szelep közelébe tenném a termosztátot, de gyanús, hogy a szelepnél nem fog annyit fűteni, hogy a benne lévő víz ne fagyjon meg. Természetesen valamivel beburkolom, hogy ne tudják megrágni. Valaki próbálkozott már hasonlóval? Az itatók féltető alatt vannak.

    Köszönöm, ha valaki tud segíteni!
    Üdv, Marci

  • Ugrás a témához » Marci3 | 2011-11-30 07:29:18

    Válasz #912. hozzászólásra

    Szia!

    Köszönöm a segítséget, még annyit kérnék hogy ilyen csapot hol lehet szerezni? Egy e-mail címet esetleg tudnál adni, ha elakadnék?

    Köszi előre is!

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogama Kft
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
CONOW HW Pótkocsi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Golden Lube Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Hungarpol Sp.z o.o.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bioenergia Massza Kft.
Bohr
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
Interat Zrt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kukoricavetőmag.hu Kft.
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Markó István Egyéni Vállalkozó
Mega-LKW kft.
Metal-Sheet Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sokoró Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
TRAKMAX Gépcentrum
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.