Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Gombaspórákkal oltják az erdei fákat és ezt jó okkal teszik
Egyedülálló kísérlet zajlik Bajorországban.
Sajtóközlemény
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
Előzmény: davidkovacs1109 #1079 hozzászólása
Szia!
Ezt találtam:
Előzmény: Gumóka #25226 hozzászólása
Én is hasonlóan gondolom.
Előzmény: Gepi #25223 hozzászólása
Azon agyalok még halasztanom kéne a bontást.Ez még nem olyan rossz olajnyomás.Ráadásul itt vannak a tavaszi munkák.
Előzmény: Gepi #25221 hozzászólása
Nem biztos. A motor szépen megy,nem füstöl,erő is van,olajat se eszi.Hidegen elindítom 3,4 bar az olajnyomás, melegen menet közben 4 bar, alapjáraton melegen 1.5 bar. A szivattyú meg van négy éve {hilmet} Lengyelországból kaptam.Nem csak a motorpajzsot kell levenni hanem az olajteknőt is.
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, nagy munka kicserélni a motorolaj szivattyút?
Előzmény: mtz.1221 #1247 hozzászólása
Mivel élezed?
Előzmény: NLKató #25120 hozzászólása
Szia!
Én annak idején a Traktor-Kertől rendeltem.
Előzmény: vasvarikriszta #6910 hozzászólása
Akár ilyennel:
https://convoy.hu/termek/lengobiztositek-keses-vizmentes-foglalat/?gclid=Cj0KCQiAgP6PBhDmARIsAPWMq6nD0u8LNs7ioZ1yRCpeXMHLvzup7JvuOuuslgJ1ZOsCZJkUjjjSreUaAjmuEALw_wcB
Előzmény: kmegyi #25085 hozzászólása
Szia!
Nézd meg a Facebook csoportban,valamelyik nap hirdettek alkatrészeket.
Előzmény: Csavargó #24945 hozzászólása
Szia!
Alacsonyabb állásnál elég a sonkát elfordítani.
Viszont a tehermentesítő csapokat is át kell rakni.
Nem mindegyik állásba megy bele mind a három.
Előzmény: Dealer11 #1065 hozzászólása
Szia!
Ezekre a munkákra megfelel.Van benne "mászó" fokozat is.
Előzmény: gyusza7 #24859 hozzászólása
Az új Kb:100.000 Ft.Nézd meg Sanyi74 hozzászólásait,hogy Ő-hogy oldotta meg. {2012.11.06}
Előzmény: Sándor_41630 #24832 hozzászólása
Szia!
A munkagép felfogatási szélessége határozza meg.
Előzmény: folt2 #24825 hozzászólása
Szia!
120-130bar.
Előzmény: folt2 #24821 hozzászólása
Szia!
Nekem 15w40-es motorolaj van benne.Semmi gond vele.
Előzmény: Blaise79 #24834 hozzászólása
Szia!
Akkor a gatyádat kösd föl! A klédergumi közel 4500-ft/m.
Előzmény: Lala5995 #23991 hozzászólása
Bocs hogy,érdeklődök de, Nagyatádon ez az adagolós nem a Mező utcában van?
Előzmény: schongabor #23451 hozzászólása
Szia!
A hidraulika olaj van bevezetve a kabinba egy ventillátorral ellátott hűtőbe.De,ez egyenlő a nullával.
Erről a szelepről van szó:
Előzmény: vidimazsi #23280 hozzászólása
Szia!
Én nem ajánlom hozzá az alumínium házast.Nekem öntvényházas van.Kettő 170-es ékszíjtárcsával dupla ékszíjjal.Arány: 1:2.1-hez.1000-1100-as fordulaton használom.
Előzmény: Wendelke #23292 hozzászólása
Szia!
Én eddig kettőt újítottam fel.Hidraulikás boltban vettem hozzá gumigyűrű készletet.A teflon gyűrűket az elsőnél sikerült forróvízben kicsit megpuhítani és így rátudtam tenni.A másodiknál már ez nem jött össze.Srégen elvágtam mindkettőt és a vágást szembefordítottam egymással.
Előzmény: Gepi #23264 hozzászólása
Az is átlesz nézve!
Előzmény: stefi69 #23263 hozzászólása
Szia!
A váltón csak egy szimmering csere volt mert,a nyelestengely seegergyőrűje beleállt és a harongon lévő furaton folyt az olaj. Az óra szerint 1673üó van bent.A váltó nem recseg a motor is tökéletesen működik.De, majd talán kiderül valami olajcserekor.
Sziasztok!
Az olajnyomásom reggeli indításnál 1bar-ral kevesebbet mutatott mint szokott.Eddig hidegen 4bar volt,melegen pedig 2.8-3bar.Most pedig hidegen 3, melegen 1,6-1.8-at mutat.{az óra jó}.A nyomáscsökkentőn tekertem 4 menetet.Így mutat hidegen 4,melegen 1.8-bart.Most cserélek olajat, de leakarom venni az olajteknőt is.Megszeretném nézni az olajszűrőt,olajszivattyút,olajcsövet{nincs-e eltömődve,nem-e lyukas, centrifugálszűrőt kitakarítani stb}.A centrifugálszűrőt évente olajcserekor szétszoktam szedni,elmosni,kifúvatni.Ha nem találok semmi problémát gyanakodhatok az olajszivattyúra vagy a centrifugálszűrő gumigyűrűire?Bár azt is évente cserélni szoktam.
Előzmény: stefi69 #23255 hozzászólása
Szia!
HBR-es.
Előzmény: dávidka234567 #23246 hozzászólása
Szia!
Én is ugyan így jártam,nekem is már a harmadik orbitom van.Kettőt visszavittem a boltba mert,garanciális időn belül folyt belőle az olaj.Ők elküldték és
kb:1 hét múlva visszaküldték,hogy ezeket a szivattyút nem ők gyártották mert, nincs bennt a jelük!Mehetek a "sóhivatalba".Vettem bele egy nagyobb bár-osat, de ez is már könnyezik.
Az enyém gyári megoldás.
Válasz aviator #23192 hozzászólá
Szia!
Itt:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/18143/T_25_feltengelyhaz_tocsavar_M12.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/20687/T_25_feltengelyhaz_tocsavar_M14.html
Előzmény: endrei2463 #111 hozzászólása
Szia!
Gondolom,ha ennyi ideje nem volt elindítva akkor az egész gázolajrendszerbe le van ülepedve, bele van kocsonyásodva a gázolaj.Az egész rendszert szét kell szedni és kikell tisztítani a tanktól a porlasztókig.Szükség esetén újra beállítani az adagolót és a porlasztót.
Előzmény: atti212. #21471 hozzászólása
A kuplungal annyi volt hogy,kicsit rákellett állítani.A mászó fokozatom sokszor beragadt de,nem a kuplung miatt hanem a kardán nem kapcsolt ki teljesen.Állítottam a karon és most jól működik és a mászó sem ragad be.A fékeket cserélnem kellett mert,bevoltak rágódva. A szerkezetet felkellett szabályozni,rugót,golyót,féktárcsát cserélni.{Nem volt olcsó}.A fékházban nem volt olaj,tiszta por volt az egész de, azért új szimmeringet kapott.
Előzmény: atti212. #21469 hozzászólása
Igen.
Előzmény: atti212. #21467 hozzászólása
A T-30A70 annyiban különbözik az A80-as változattól hogy,nincs első hajtása.Másban nem.Nem szervós hanem orbitos.Külön szivattyúja és olajtartálya van.A kormánya állítható.T-25-nél az orbitosra alakítás tipusmódosításnak minősül.
De,ahány ház annyi szokás.
Előzmény: Tonyo94 #60 hozzászólása
Még előfordulhat hogy, elnyírta a lendkerékéket és elállítódott a gyújtás.A fűnyírókon a kasza lendkerék szerepét is betölti.Ha leveszed a kaszát vagy nem jól van kiegyensúlyozva nem tudod vagy nagyon nehezen lehet berántani.
Előzmény: csoppika #56 hozzászólása
Én minden javítást kompresszió méréssel kezdek.Ebből már naggyából lehet következtetni a motor állapotára.Épp a minap javítottam egy hasonlót,köpte a kipufogón az olajat és bedurrogott.Bekellett csiszolni a kipufogószelepet de,ha már szét volt szedve a szívót is.De,ha a szelepvezető kivan kopva akkor a szelepszárnál is fel tud jutni az olaj.Ráadásul elnyírta a lendkerék éket is.
Előzmény: Maszek Zs #53 hozzászólása
Sok sikert hozzá
Előzmény: csoppika #51 hozzászólása
Nagy baja nem lehet.Egy kis tisztítás,rugó csere és mehet tovább.A hengert át kell levegőztetni és majd menet közben kidolgozza a felesleget.Ezek a motorok egy kis odafigyeléssel örökösek mint a nyomorúság.{főleg a régebbi kiadások}.
Előzmény: Maszek Zs #50 hozzászólása
J17LM vagy J19LM gyertya való bele.{Champion}.
Előzmény: csoppika #45 hozzászólása
Vedd le a légszűrő tetejét, alatta a karbin kettő rugónak kell lenni.Ha meg van mind a kettő akkor megkell nézni hogy, nincs-e kinyúlva.
Előzmény: Tonyo94 #46 hozzászólása
Ez kapálógép vagy fűnyíró? Vedd le a légszűrő tetejét és nézd meg ha, a gumicumit nyomkodod sriccel-e a karbiba a benzin.Ha, igen akkor többször kell megpumpálni a motort sürítésre húzni a berántóval és indítás.Ezt mind friss benzinnel és nem tavajról benthagyottal!Ha nagyon megszivattad akkor levegőztesd át a hengert.
Előzmény: Maszek Zs #37 hozzászólása
A fogaskerekeken lévő jelölések passzolnak?
Előzmény: a2457 #36 hozzászólása
Már csináltam Robi 56-ost de,annak a vezértengelyén ilyen nem volt.Egyiken sem.Még a nagyobb motorokon sem nagyon van.}Robi 250,Robi 250T}.
Előzmény: Maszek Zs #32 hozzászólása
Bocsi,Robi 56-on hol van az indításrásegítő {gondolom dekompresszorra gondoltál} mert, ilyen motoron még nem láttam? Megmutatnád?
De,ettől független lehet.
Előzmény: Maszek Zs #25 hozzászólása
Igen van. Colos készlet kell hozzá.
Előzmény: a2457 #21315 hozzászólása
Ez T30-as dupla kuplungos.Hiába nyomom be a másik kuplungot a kart nem tudom kivenni.Általában ki jön de,van hogy,csak nagyon nehezen tudom kivenni vagy ki se jön.Ilyenkor dekni le,vissza üt.
Előzmény: .Richard. #21 hozzászólása
Ugyan az.
Előzmény: Maszek Zs #19 hozzászólása
A kompressziónak 8bar körül kell lennie.
Bár csináltam olyat is ami 5bar-nál is elindult.
Előzmény: .Richard. #17 hozzászólása
Igen,van.
Üdv Mindenkinek!
Miért van az hogy,a mászó fokozatom {de,csak a mászó}néha beragad.
Ilyenkor az oldalán lévő deknit leszerelem és kalapáccsal vissza ütöm a tengelyt.Ki lehet kopva a golyó helye a tengelyen,reteszelő rugó törés vagy állítsak a reteszelésen? Mi lehet még?
Előzmény: Maszek Zs #12 hozzászólása
Szia!
Én mindenek előtt egy kompresszió méréssel kezdenék.Ha kevés akkor kopott a motor,nem zárnak a szelepek vagy kifúj.Ha a karburátor felé gyullad vissza akkor szelephézag.{nem zár le}.Kipufogó mögötti kisablakot vedd le és mérj egy szelephézagot.{0.20}.Ha nincs hézag hengerfej le,a kis ablakon keresztül kiakasztani a szelepszárból a rögzítést és kivehető a szelep.Szelepcsiszolás,hézagot úgy tudsz állítani hogy,a szelepszár végéből köszörülsz le.
Előzmény: nagy0szilard #21259 hozzászólása
Szia!
Én is az ARO-MAN-tól rendeltem 18e volt.Csak át kellett fúrni a lyukakat.
Ilyenek:
Előzmény: zolika0505 #21127 hozzászólása
Szia!
Merre laksz Nagykanizsán?
Én ott dolgozok,napi szinten megfordulok ott.
Előzmény: tiboca69 #21175 hozzászólása
Igen van.Én is tőlük rendeltem,igaz már több mint négy éve.